„Egy edző következetességet vár el a csapatától, ebből pedig hiány volt mostanában fizikailag és mentálisan. Voltak nagyon jó pillanataink az adott meccsen, aztán pedig jöttek a passzivitás nehezen megérthető pillanatai.” - értékelt a mester a Sky Sport Italia munkatársának a csapat sorozatban harmadik meccse után, amin elmaradt a győzelem.
„Nagyszerű formát mutató csapatok ellen léptünk pályára, és a Sassuolo is ebbe a sorba tartozik, hiszen sorozatban négy meccset nyertek, és ha sikerül megszilárdítaniuk ezt a formát, akkor a jövő Atalantája lehet ebből a csapatból.
Úgy gondolom, ha sikerül a következetesség problémáját megoldani a meccs egész időtartama alatt, akkor jó úton vagyunk. Bármelyik csapat veszélyessé válik, ha passzolgathat a tizenhatosunk környéként.
Szenvedtünk, mivel a sorok között járatták a labdát a trequartistával, és túl sokszor eladtuk a labdát. Furcsa volt, mert a szélső hátvédeink az első félidőben túlságosan visszahúzódtak, majd előre törtek, és a meccs vége felé elkezdték visszanyerni a labdákat.
Nem arról van szó, hogy valami nem működne, hanem csak időszakosan működik. Olykor azt érzem, hogy ebben a csapatban óriási potenciál van, máskor meg megdöbbentő, amit látok, hiszen az ellenfél túlságosan könnyen tud betörni a tizenhatosunkra. Meg kell találnunk a megfelelő egyensúlyt, és ez nem könnyű.
Többet kellett birtokolnunk a ladbát, mivel olykor a passzolással jobban lehet irányítani a meccs tempóját, és így az ellenfél térfelén maradhatunk. Olykor túlságosan elkapkodtuk a dolgokat, pár passzal az ellenfél kapuja elé akarunk kerülni, ekkor pedig egyik kaputól a másikig pattog a labda.”
Giorgio Chiellini kezdő volt, azonban félidőben Daniele Rugani váltotta őt.
„Giorgio úgy tűnt az utóbbi három vagy négy napban, hogy jó állapotban van, aztán a szünetben úgy érezte, hogy lemerevedik a vádlija, és ezért cserét kért. Leonardo Bonucci nem állt rendelkezésünkre, így olyan játékost kellett beküldenem, akinek van tapasztalata és tartása.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kisnemesg 2020.07.16. 09:12:15
SARRI OUT, de akik szerint vannak biztató jelek stb. jár a türelem és társai...
azoknak javaslom visszanézni VHS-en a del neri korszakot...
KÖZÉPSZER SZARRI
Andras74 2020.07.16. 09:16:57
Rocky80 2020.07.16. 09:23:43
Összességében tetszik a nyilatkozat.
Tényleg megdöbbentő lehet, hogy a kicsik ellen már látszódik valami, működik a letámadás, aztán jön 3 ilyen meccs.
Valóban azt gondolhatnánk hogy akkor megértették a koncepciót a játékosok és látják, hogy működik, most már csak következetesen ehhez kell tartanunk magunkat.
Erre fel jött a Milan elleni áramszünet, illetve most is valami ilyesmit élhettünk át.
Teljes tévút viszont amit a Milan ellen nyilatkozott hogy ez bármely csapatnál benne van, nem keressük az okokat. Valami oka csak van hogy így "kihagyunk". Ezt kellene megtalálni.
Meccs előtt egyébként örültem hogy végre rotál. Azt gondolta, hogy talán most belefér.
Voltaképpen működött is, mert csak vezettünk kettővel. Utána mi történhetett?...
Andras74 2020.07.16. 09:24:51
Dante01 2020.07.16. 09:30:15
2020.07.16. 09:38:17
steven.h 2020.07.16. 09:39:11
3 meccs 9 kapott gól, 2 pont egy Juventustól amiben van 2 középcsapat, mindezt úgy hogy még nem nyertük meg a bajnokságot (ezt fontos sajnos idetenni, mert valószínű enélkül kapnám, hogy tavaly az utolsó x meccsen hány pontot szereztünk, akkor már tényleg mindegy volt, itt nem az).
Szerintem irreleváns, hogy milyen formában vannak ez akkor is megalázó volt, főleg az utolsó 2.
Örülök azoknak akik ezt élvezik, mert ezt akarták, hogy gólgazdag meccsek meg Sarriball, csak sajnos az utolsó két meccsen leginkább ellenünk játszották a Sarriballt nekünk meg maradt a csóróball.
Ennél gyengébb kerettel is hoztuk jobb eredményt, meg jobb védekezést. Könyörgöm egy Khedira-Pjanic kettőssel BL döntőig mentünk, sőt egy Hernanes-Khedira kettőssel 1 percen múlt, hogy nem ejtjük ki a Bayernt, ahol Xabi Alonso, Vidal és Müller játszott a padról meg Thiago állt be, míg nálunk egy Sturaro tudott meg egy Pereyra.
Értem, hogy idő kell, meg türelem, de ezzel a gazdasági előnnyel és keretelőnnyel ez mindenhogy megengedhetetlen egy Juventus számára
Andras74 2020.07.16. 09:46:20
AgliOli 2020.07.16. 09:53:55
Okoskodtak Paratici-ék és nem jött be.
Biztos nem akartak rosszat, de kinőtt egy olyan új edző generáció, akik noname játékosokkal úgy meg tudnak forgatni bárkit, mint minket tegnap.
Sarri sosem volt jó edző, csak néha bevált, amit játszatott...
A jó edző szerintem az, aki úgy fel tud készíteni egy csapatot egy adott meccsre, ahogy Allegri tette. Szép foci nem volt, de most sincs, csak már felkészültség sincs.
Ötlettelen körpasszolások, látszik, hogy a játékosaink nem is tudják hol keresik a "rést" csak az esetlegességben, az ellenfél hibáiban bíznak...a kvalitásbeli különbségek mellett...de ennek vége. letapossák a játékosaink lábáról a labdát, mi meg ámulunk...
Rossz nézni az egészet. Néha örülök, hogy mutatják a lelátót, mert a hülyeúrék arca elmond mindent.
Sajnos... :(
Rocky80 2020.07.16. 10:12:23
Akkor nekünk sokkal jobb állománnyal, Európa Liga győztes edzővel és kiváló anyagi lehetőségekkel hogy hogy nem megy? Nem értem.
Illetve a kicsik ellen ment.
2020.07.16. 10:46:26
2020.07.16. 10:54:40
pedronegroo 2020.07.16. 11:02:10
Dani1342 2020.07.16. 11:33:32
2020.07.16. 11:38:55
Juventino86 2020.07.16. 11:39:39
venember83 2020.07.16. 11:40:47
Delpiero10 2020.07.16. 11:49:07
Sarri viszont hatalmas csalódás nekem. Azt látom, hogy van egy koncepciója és ez vagy jó egy csapatra, vagy nem. Jelenleg a mi keretünk teljesen alkalmatlan bármilyen Sarriballra. Egyszerűen hétről-hétre annyit látunk, hogy felküldi 4-3-3-ban a csapatot, néha variál egy két játékost és ennyi a tudománya. Nem készül fel az ellenfélből, nem próbálja a taktikáját az ellenfélhez igazítani. Kétszer lenullázott minket a Lazio, hétfőn pedig 100%, hogy újra ezzel küldi fel a csapatot, max 2-3 helyen változtat. Szóval semmi váratlant nem tud húzni. Én is bíztam benne, de igazuk van azoknak, akik nem szeretik, mert ezt bárki meg tudná csinálni. Egy két éve még a legjobb 4-5 csapatban benne voltunk, mostanra pedig egyáltalán nem biztos, hogy egy Lyon ellen tovább megyünk, akiknek fél éve nem volt meccsük. De ez még távoli, jelenleg a bajnokság sincs meg, hétfőn pedig minden esély megvan arra, hogy egy újabb vereségbe fussunk bele.
Ha ez a bajnokság a miénk lesz, akkor óriási köszönettel tartozunk fortunának. Én türelmes ember vagyok, de ezt, amit az öreg csinál bárki képes lenne megcsinálni, ehhez aztán nem kell euro milliókat fizetni neki. Én mindenképpen egy olyan edzőt szeretnék, aki sokkal többet dolgozik, elemez, a taktikáját igazítja a másik csapathoz. Nekem óriási csalódás lett Sarri.
pedronegroo 2020.07.16. 11:57:25
Rocky80 2020.07.16. 12:16:49
Mintha egy idegen csapatról beszélne.
Vagy ez csak a fordításnak köszönhető?
GGábr81 2020.07.16. 12:19:14
Sarri: fogd meg a cigim!
babo0410 2020.07.16. 12:22:26
Mert sajnos van aki még próbálja Sarrit mentegetni. Mert sajnos itt a blogon szokás előre kijelenteni valakiről, hogy jó vagy rossz, és azt sajnos szeretik sokak védeni, mert nem létezik, hogy tévedtek.
És bárcsak most én tévedtem volna! Olyan jó lenne azt mondani, hogy hát Sarri végre felnőtt a feladathoz, és nálunk jól dolgozik. De sajnos kutyából nem lesz szalonna.
Már a Napolinál is összeroppant a nyomás alatt. Addig volt jó, amíg mi le voltunk maradva. Mikor feljöttünk rájuk, elkezdtek egyre több pontot veszteni. A Chelsea-nél megint a legvégén buktak rengeteg pontot, és most is a végén rontjuk el.
Az a baj, hogy Sarri nem tudja megfelelően rotálni a csapatot, hogy a szezon legfontosabb szakaszában ne fáradjon el. Emellett nem tud meccsekbe belenyúlni, és taktikailag sem egy zseni. Sajnos nem tud alkalmazkodni az aktuális ellenfélhez. És a taktikánk olyan csapatok ellen nem működik jól, akik nem csalják a focit, hanem játszanak is.
És sose kedveltem Sarrit. Most attól eltekintek, hogy elsőre milyen benyomást kelt, de aki kicsit is figyelte őt, és nem csak elfogultan, mert támadó foci, az észrevehette a hibáit.
Itt a blogon az a baj, hogy mikor érkezett a nagy többség csak azt volt hajlandó felfogni, hogy "sarriball", aztán ment a nagy ünneplés, hogy végre elment Allegri, és micsoda foci fog itt beindulni, az egész világ a "sarribalról" fog beszélni (akinek nem inge...). Sajnos ez nem következett be. És sajnos ez már a szezon felénél látszott.
Én ki merem jelenteni, hogy Sarri nálunk igazán sikeres nem lesz, hiszen rotálni se tud vagy hajlandó, meccsekbe belenyúlni és taktikában variálni meg pláne nem. És ezek így együtt egy nagy csapatnál végzetes hiányosságok.
2020.07.16. 12:29:12
Quentin_KR 2020.07.16. 12:32:47
babo0410 2020.07.16. 12:44:30
Egyébként én nem hittem volna, hogy edzőnek áll. Pont annak a típusnak tűnik, aki szépen visszavonul a kis birtokára, és termeli a szőlőt, iszogatja a kis borát baráti társaságban, és ezzel jól elvan. Pirlo pont ez a típus. Legalább is én így képzeltem volna. Aztán még lehet, hogy valóban lesz ilyen is, és ez az edzősködés csak egy kisebb kaland lesz neki. De lehet, hogy később sikeres edzőlegenda is lesz.
Meglátjuk, minden esetre nagyon nagy hibe lenne most elzavarni Sarrit, hogy egy zöldfülű edzőt odaültessünk, hogy tessék, nyerj bajnokságot. Nagy a nyomás most. Arról nem is beszélve, hogy a bajnokság után rögtön jön a BL, ahol jó lenne nem lebőgni. Nem azt várom, hogy nyerjük meg, csak ne a Lyon ellen essünk ki, és ne egy 5-6-0-val a következő körben. Mert a mostani játékunkat látva ez sem kizárható. Sajnos.
rockitbaby 2020.07.16. 12:46:12
Juventino86 2020.07.16. 12:48:01
Csak Csucsu 2020.07.16. 12:49:32
Minden meccsen azt látom mintha még mindig szezon eleje lenne...vicc.
Találd már meg a csapatod öreg mert ott van a kezedben. Ezzel a hozzáállásoddal BL ről ne is álmodj.
rockitbaby 2020.07.16. 12:55:12
Juventino86 2020.07.16. 12:56:17
JuventusFanatikus 2020.07.16. 13:00:55
Quentin_KR 2020.07.16. 13:05:18
steven.h 2020.07.16. 13:12:45
Az Atalanta elleni első félidőre a Digisporton pl azt mondták, hogy az elmúlt 8 év legkellemetlebb élménye volt a Juventusra nézve és személyesen nekem sem volt kellemes, még a Reál elleni BL döntő második félidejében sem éreztem ennyire megalázva a csapatot. Lehet őket is ekézni, de be kell látni hogy gond van és a vezetőségünk szerint ez BL esélyes keret.
Az hogy így alakultak a sérülések pech, de más nagy klubok mégis meg tudják oldani, sőt nálunk is volt hogy egy darab Padoin volt akivel registát kellett játszatni, vagy épp Sturaroval jobb hátvédet, mégis volt tartása a csapatnak, mindenki nagyjából meccsben volt.
Az meg hogy a csapat ennyire elbizonytalanodik attól ha kap egy gólt, az egyértelműen az edző felelőssége és neki kell helyrerázni a bandát. Ez még a félidőben se sikerült neki, 2-1-gyel vonultunk le, semmi gond nem volt, mégis kaptunk gyorsan 2-t.
steven.h 2020.07.16. 13:14:40
Juventino86 2020.07.16. 13:18:34
JeetTrader 2020.07.16. 13:19:45
Én egy kicsit úgy látom, hogy a játékosok olyanok mint a versenylovak. Ha fut a másik mellettük, akkor ösztönből ők is gyorsítanak. Tehát abban igazat adok Sarrinak, hogy adott keretben ez van benne. Igen, rájuk förmedhet és valahogy motiválhatná őket, de ehhez respekt kell az edző felé.
Azt gondolom h a jelek nagyon is itt vannak, hogy változtatni kell , de ezt én a csapat megújításában/átalakításában/megfiatalításában látom( a kulcsa a megfelelő középpálya, aminek megújítása el is kezdődött). Az edzők lehetőségei erősen korlátozottak (nálunk se nagyon van az edzőnek beleszólása abba kit iagzolunk, kit adunk el). Egy edző olyan mint egy ügyes harcos. A legtöbb fegyvert ha a kezébe adod, tud vele bánni. De azért nem mindegy, hogy egy kopott rövidkarddal vagy egy katanával kell harcolni...:)
Szóval szerintem, fontos az edző, de a legfontosabb a csapat! Ha a fejekben nem tudunk rendet tenni, akkor el kell adni a picsába pár játékost és hozni a helyére egy-két motivált tehetséget (ez se sokkal könnyebb mint megfelelő edzőt találni). Tehát sztem azért jóval több múlik a csapaton mint az edzőn...részemről középpálya átszabása után lássuk mit tud Sarri...ha akkor se megy akkor olyan edzőt kell igazolni aki az adott keretből a maximumot ki tudja hozni. Nem mintha az is könnyű lenne...
Juventino86 2020.07.16. 13:23:40
@Quentin_KR: Világos, hogy most ilyen nagy rohanásban nehéz lenne új taktikát kidolgozni. Nem is most kellett volna, hanem Sarrinak eleve ismernie kellene többet is. Zidane szerintem taktikailag elég lenne a csapatnak. Nem mondom, hogy annyira nagy taktikai zseni, de pl. a Real védekezését most nagyon összerakta. Pochettinónak én annak idején örültem volna, de való igaz, hogy ő is szeret ragaszkodni egy adott taktikához, bár ő azért bele is tud nyúlni a meccsbe.
rockitbaby 2020.07.16. 13:28:53
Rikoo 2020.07.16. 13:28:56
GodPiero 2020.07.16. 13:33:16
Attilio79 2020.07.16. 13:38:45
Most meg kellene védeni Sarrit, inkább a vezetőségen kellene számonkérni pár dolgot.
Camoranesi90 2020.07.16. 13:39:37
Továbbra is azt mondom, hogy nem a bagóssal van a legnagyobb baj, sőt, ha év végén kiadják az útját, kvázi megtéve őt a kizárólagos felelőssé, de más változás nem lesz (igazolás-politika) akkor szerintem lényegtelen ki ül a padon.
JuventusFanatikus 2020.07.16. 13:40:46
@Rikoo: A Barcelona és a Real is leigázta egész Európát, és egyikük sem a zseni kategória, különösen igaz ez a spanyolra. Egyszerűen egy edzőt könnyebb elküldeni, mint kicserélni a fél keretet, a Juventus vezetőség is sajnos valószínűleg így gondolkozik. A zseni edzők se mennének sokra egy olyan csapatnál, ahol nincs megfelelő koncepció, ami mondjuk adott az Atalantánál, Leicesternél, vagy a Sassuolónál.
Lanzafame 2020.07.16. 13:41:51
A kupát elkúrtuk, a BL-ből ki fogunk esni, valószínűleg már a Lyon ellen. Ez a szezon eleve őrült volt, és Sarrinak sincs könnyű dolga, de senkinek nem lett volna sokkal többre, tekintve ezt a kiöregedett, üveglábú, sokszor falábú keretet.
Jövőre kap egy esélyt Sarri egy normális szezonra, egy nem csak balfaszokból álló középpályával (kb. most nincs kivétel), ahol már működnie kell az elképzeléseinek.
JeetTrader 2020.07.16. 13:49:41
Úgy gondolom, hogy az Atalanta esete azért egészen más. Ott van egy jó csapatkohézió, amivel a csapat sokkal többre képes mint a benne lévő játékosok külön-külön. Megvalósul az egység több mint az elemek összege elv. Nálunk ez nem így van...az egyedi elemekre építünk és nyers erőből próbáljuk hozni a jó játékot.
Harmónia kell a csapaton belül (megfelelő poszton a megfelelő játékosok a megfelelő motiváltsággal) illetve az edző és a csapat között. Akkor fognak jönni nem csak az eredmények, hanem a szép játék is, na meg a KONZISZTENCIA! Ami a legnagyobb bajnokok erénye...na ettől jelenleg sajna sztem messze vagyunk még, de bízom benne h lépésről lépésre odakerülünk.
steven.h 2020.07.16. 13:58:24
JeetTrader 2020.07.16. 14:00:51
JeetTrader 2020.07.16. 14:10:21
Az edző fontos, de távol nem annyira h egy csapásra megoldja a gondokat. Motiváljon, adjon keretet/játékot a csapatnak de ennél többre nem képes egyik edző sem! Ott van Conte esete is.....hiába kérte kit igazoljanak...pedig őt nagyon király edzőnek tartom!
rockitbaby 2020.07.16. 14:14:57
Én arra gondoltam, hogy ne az U23-as csapat edzője legyen, hanem rögtön másodedző. Azonnal be kell injektálni az első csapat vérkeringésébe, hogy pár év után - úgy, mint Arteta -, atvehesse a stafetabotot.
steven.h 2020.07.16. 14:20:05
Ez a nagy csapatok sajátossága, eredmény kell, és előfordulhat hogy amit kapsz keret az nem épp az mint amit te szeretnél. Ilyenkor derül ki ki mekkora edző. Szerintem azok az igazán nagy edzők akik az adott csapat karakterisztikájához tudnak taktikát, taktikákat kitalálni, nem pedig akik kérnek 500 milliót, hogy igazoljanak.
steven.h 2020.07.16. 14:21:08
Quentin_KR 2020.07.16. 14:21:20
JuventusFanatikus 2020.07.16. 14:39:02
Mitya10 2020.07.16. 14:39:03
steven.h 2020.07.16. 14:45:01
Nagyon tudja mindenki puffogtatni ezt az "akkor nem volt ellenfél" dolgot, csak sajnos az igazság az hogy most sincs az Atalantán kívül igazán komoly, egy igazi kihívó meg minden évben volt a bajnokságban
Rikoo 2020.07.16. 15:15:49
Allegri bizonyított és még így rengeteg kritikát kapott, na most hozzá képest Sarri lóf@szt nem bizonyított és ha nem tud azonosulni azzal amit a Juventus képvisel, akkor nem ő a megfelelő edző.
Felesleges még 1 évet vele átszenvedni, ha már most láthatóan nem kompatibilis ezzel a klubbal és az átigazolási politikával.
Rikoo 2020.07.16. 15:19:26
Kiváncsi lennék milyen lenne egy Allegri-Pirlo kombóval a csapat.
2020.07.16. 15:20:40
Cannavaro 2020.07.16. 15:23:26
Andras74 2020.07.16. 15:24:11
Rikoo 2020.07.16. 15:25:50
Zidane körül konkrétan a világ egyik legelismertebb stábtagjai voltak, az ő helyzete szerencsés is volt, de egyértelműen kellett a karaktere, személyisége a sikerhez.
Luis Enrique pedig új impulzus volt az akkori csúcson lévő Barcelonának, mondanám hogy jókor volt jó helyen, talán igaz is, de nem véletlen az a tripla sem.
Juventino86 2020.07.16. 15:28:14
Drotkoszoru 2020.07.16. 16:14:23
@Mitya10: "1000x ès ezek szerint mèg1x leìrom. Amit Sarri szeretne az Vidal-Pirlo-Pogba hàrmassal eszmèletlenül működne. Tehàt igen babo ès serege fogadja el azt is h ezt a tavalyi mercatot ùgy elbaszta Para( Marotta) ahogy van."
Nem védve a vezetőséget, mert tény, hogy elkövettek hibákat az átigazolási piacon (is); de 2017-ben bajnoki címet és kupagyőzelmet ünnepelhettünk, emellett BL-döntőig meneteltünk eredményes és SZÉP játékkal, miközben a középpályán a Khedira, Pjanic kettős rohangált. Szóval az se állja meg a helyét, hogy Allegrinek könnyű dolga volt a Vidal, Pirlo, Pogba hármassal, mert ekkor ők már a fasorba se voltak; de Marchisióra se számíthatott Maxi, mert szinte egész szezonban sérült volt. Emellett érdekes a szurkolói lélektan, tavaly mikor többen azt firtattuk, hogy az aktuális középpálya teljesen alkalmatlan (egyszerre) az eredményes és a látványos támadójátékra, akkor le lettünk hurrogva, a tavaszi gyengébb játék pedig kizárólag Allegri nyakába lett varrva. Sarri ugyanazokkal a középpályásokkal dolgozhat, sőt: érkezett Rabiot és Ramsey is. Egyik sem klasszis persze, de velük mindenképp nagyobb merítési lehetősége van Sarrinak; de az bizonyos, hogy semmivel sincs nehezebb dolga, mint Allegrinek. Szóval ez csak az érem egyik oldala.
Sunny21 2020.07.16. 16:21:29
Pirlo vegye át a csapatot :D
DD? ehhez még egy d a reakcióm: :D
Szemlesütve venném át a Scudettot..... Micsoda szövegek..ja és kisebb serleget kellene csináltatni, annyira szégyenteljes ez a bajnoki cím.(akárki is nyeri)
Allegri az Isten, gyere vissza, kérlek, valaki itt már egy "szopit" is felajánlott, jelentkező biztos lenne rá.
Úgy áll a helyzet még mindig, hogy Sarri könnyedén túlszárnyalhatja Allegri tavalyi évét. Úgy áll a helyzet, hogy a topcsapatoknak Dybalan és de Ligten kívül senki sem kellene ebből a szuper keretünkből (Talán még Sandro és a Realnak Ronaldo a nosztalgia miatt)
Úgy áll a helyzet, hogy elindult egy lejtmenet a csapatnál.. Nem most! Már tavaly Allegrinél!
Fikciókat gyártotok! Akkor én is gyártok: Allegri idén a 3. helyen végezne ezzel a csapattal. Punktum. Mert én azt mondtam.
És jönnek a személyeskedések, Sarri-hívőknek, Juve csirkéknek, stb.... Ha meg jön a süni hátulról, akkor meg megy a Brühühühü , hogy milyen csúnyaság történt itt..
2020.07.16. 16:42:51
Mitya10 2020.07.16. 16:50:54
Zombijuve 2020.07.16. 16:56:26
senky 2020.07.16. 17:07:21
Andras74 2020.07.16. 17:41:45
senky 2020.07.16. 17:50:51
Quentin_KR 2020.07.16. 17:56:43
Drotkoszoru 2020.07.16. 18:03:46
babo0410 2020.07.16. 18:03:57
Látom én is, hogy a kp-n lenne mit javítani, de azért ez nem csak a kp. hibája. Mikor Sarri csak ott áll a pálya szélén, rágja a bagót, és bámul ki a fejéből tanácstalanul, akkor az ember érzi, hogy valami baj van. Az a baj, hogy Sarri képtelen felrázni a csapatot. Nem látom azt az igen erős motivációt. Így meg mondhatjuk, hogy a kp gyenge, csak a gond az, hogy ez csak részben felelős a kialakult helyzetért.
Emlékszünk anno, mikor Conte-val bejutottunk a BL-ben a legjobb 8 közé, és a Bayernt kaptuk? Akkor még a Pirlo, Marchisio-Vidal kp-val álltunk fel. Az első meccsen a térfelünkön nem jutottunk túl. Pedig akkor egy olyan kp-k volt, ami mindenki szerint erős volt. Csak éppenséggel Pirlot a müncheniek simán kivették a játékból. Csúfos vége lett. És úgy, ahogy akkor kikaptunk, egy Juve soha nem kaphat ki. És ez igaz a Sassuolo és az Atalanta elleni meccsekre is. Úgy döntetlent játszani, pláne kikapni nem lehet egy Juventusnak. Ahogy a mondás tartja, meghalni csak szépen.
Drotkoszoru 2020.07.16. 18:14:10
senky 2020.07.16. 18:19:42
@Cannavaro: Sajnos nincs elkepzelese,mivel mindig csak 4-3-3 felalitassal jatszik,fugetlenul az ellenfeltol,soha sincs az ellenfel szamara meglepi,ezert gyenge edzonek tartom.Nem latja a mas csapatok felalitasat es nem is erdekli ,tul makacs es bekepzelt, ezert kene tavoznia a csapattol .
senky 2020.07.16. 18:22:03
Mitya10 2020.07.16. 19:06:29
@babo0410: Mi az h honnan tudjuk? Màr csak Pirlo neve elèg kène h legyen neked arra h a labdatartòs foci szìve ő lenne ès működne :D Ez a hàrmas mind jobb mint a jelenlegi kp nk bàrmelyike ugye ezen nem akarsz velem veszekedni :D Az hogy szted mi valòs az engem tènyleg nem èrdekel mert te eleve utàlsz mindent ès mindenkit miòta elküldtèk Allegrit. Az Allegri befoscsi taktikàjànak is köszönhető h mèg ezekkel a jàtèkosokkal is inkàbb deffenzìv jàtèkot akart. Te szeretted èn nem ez ennyire egyszerű. Tudod babo mondok vmit amikor màr a retkes lőcsöm ki volt Allegrivel de mondjuk nyert a BL ben 1 fontos meccset èn nem bànkòdtam h hajjj ez a rohadèk most megint azthiszi jò ès minden viràgos hanem csak boldog voltam h nyertünk mert èn Juventus fan vagyok nem Allegri vagy Sarri. Ezzel szemben benned csak gyűlöletet olvasni + Ki ha èn nem stìlusban jelensz meg amint nem nyer a csapat ès lefitymàlsz bàrkit aki nem àll be a sorba hozzàd. Na èn a büdös èletben nem leszek 1 mentalìtàsù veled. Soha nem reagàltam 1 hsz re sem ùgy mint te hogy ez baromsàg vagy ùristen megyei okoskodòk stb... Ha olvasnàl is ès nem csak làtnàl akkor leeshetett volna amit irtam h nem vèdem Sarrit mert nekem is csalòdàs pàr dolog de ha èn aki tènyleg nem szerette Allegrit türelmes voltam kb 3,5 - 4 èvig akkor had ne Sarri outozzak màr 12 hònap elteltèvel ùgy h vezetjük a tabellàt is. A vezetősèget meg rajtad kìvűl màr mindenki belàtta itt mèg azok is akik ellenvèlemènnyel vannak egymàs felè h teljesen zűrzavar amit az igazolàsok cagy eladàsok terèn csinàlunk. Nem tudom te mit nyalod mèg a feneküket èpp elèg tiszta màr. Emberek ők is hibàznak. Mèg 1x leìrom had fàjjon a lelked sztem Kulusevski 1 dràga igazolàs volt ahhoz kèpest amit làttam eddig :)
del pipi 2020.07.16. 19:13:19
Hát a helyzet úgy áll hogy tegnap meccs közben elmentem focázni, aztán rögtön ment is a gépem...elutaztam, és ma egész nap az erdőket jártam jó fajta minőségi sünmalacokat keresvén. Közben az a szomorú dolog történt velem hogy a mobiltelóm hosszú küzdelem után elhunyt, de hál istennek(nem annak aki felkeresett) tegnap simán győztünk a Sasülő ellen szóval minden rendben van...Babo te vagy az idebent? Skrizó lettem? Na mindegy...
A viccet félre téve nincs kedvem osztani az észt mert úgysem lehet, talán az idő ami engem és néhány kommentelő szavait igazolhatja.
Még van hátra 5 meccs és utána feltétlenül értékeljük hogy mi is történt, akkor majd feltétlenül pontokba fogom szedni a mondandóm mert az menő! Mindenki csinálja így mert ha nem is értesz hozzá a laikusok azt fogják hinni hogy DE! Addig én is teszek egy nagy LIKE-ot : @Holloka: @Quentin_KR: @Kmarcika: @JuventusFanatikus: @Camoranesi90: @Lanzafame: @Mitya10: @dobor norbert: Adios Amigos Vaya con Dios! :)
steven.h 2020.07.16. 19:34:07
2020.07.16. 19:40:54
Mondjuk szerintem egy Locatelli-Benta-Arhur-Zaniolo kp az erre nem lenne rossz, elöl a Ronaldo-Dybala kettőssel, csak akkor adja magát a kérdés, hogy Kuluval mit lehet kezdeni, vagy akár Bernával, ha marad.
Minden jó papíron, csak a koncepció nincs mögötte megint. Az utóbbi év legjobb igazolása toronymagasan de Ligt, most látni igazán, hogy mennyit jelent. Remélem, sokáig velünk lesz.
2020.07.16. 19:42:00
Sunny21 2020.07.16. 19:54:38
Mdewc: "Allegrit el kell küldeni, a kerettel pedig foggalmam sincs, hogy mit lehetne kezdeni, de ilyen szar focit rég láttam magunktól, mint idén."
Juventino 86: "És ez a legfontosabb. Csapatunk 31!!!! különböző felállást játszott idén. Tehát kb. minden meccsen mások játszottak. Túl sok ez a variálás. Mert jelenleg a csapatnak nincsen identitása, nincsen egy körülhatárolható stílusa. Persze, hogy dadog a labda, és nem nem érzik egymást a játékosok.
Ez edzőkérdés. Tiszteletet érdemel Allegri a korábbi eredményei miatt, de most itt a váltás ideje, akár most."
András 74: "Ha a BL a cél, akkor nincs mese, fájó lépéseket kell tenni, és fel kell forgatni a csapatot!
el kell adni: Dybalát, Costát, Bonuccit (bár, vele egy olasz csapatot is megbüntethetnénk), Pjanicsot, Sandrót, Perint (engem nem győzött meg, de akár kölcsönbe is mehet) és Cuadradó/Cancelo közül az egyiket is..
A középpálya a lelke a Bl-nek, és idén az nekünk nem volt..... :(((
Allegri: tőlem mehetne, ha lenne jobb helyette, de nincs...."
steven.h : “Egy laza 3 perc múlva el is kezdhet gondolkodni Agnelli és Paratici, hogy mi legyen a nyáron.
Szépen el kell kezdeni a tisztogatást, Dybala, Pjanic, Khedira, Matuidi, Bonucci, Alex Sandro mehet isten hírével, ahogy lassan Allegri is.. Kezdjünk elölről mindent új koncepcióval.
/REMÉLEM ÉSZREVETTÉTEK, HOGY SOK VÁLTOZÁS NEM TÖRTÉNT :D ITT VANNAK SZINTE MIND ;)/
Babo: "Én kissé csalódott vagyok, nem sikerült igazán felpörögi. És érzésem szerint Allegri megint nem a megfelelő kezdőt küldte fel. Ahogyan az ATMA ellen sem. De a visszavágón otthon meg fogjuk csinálni. Allegri tanul a hibáiból. A kezdő tuti más lesz." /NEM SIKERÜLT BABO... KIZÚGTUNK ÉS LEFOCIZTAK MINKET A VISSZAVÁGÓN IS/..
Aki még akar szépeket olvasni, az az Ajax elleni meccsEK (!) kommentjeiből válogathat.
2020.07.16. 20:01:31
Én egy ilyenre emlékszem, jó páran írták az Ajax elleni visszavágó után, hogy Allegri, ha lenne töke, most azonnal lemondana. A blog 90%-a nem kesergett a távozása miatt, vagy egyenesen örült neki, azok is, akik most a "szopit" ajánlgatják.
És ezek szerint Babo már akkor sem engedett a saját hülyeséből, pedig én azt hittem, hogy csak idén lett ilyen. Úgy látszik, egyáltalán nem ismertem még itt ki magam.... :)
Sunny21 2020.07.16. 20:09:01
A "hanyatlás" nem idén kezdődött.
2017-et emlegetnek egyesek, hogy akkor is Pjanic meg Khedira játszott.... Hát ja, pont 3 évvel idősebbek, pont kifelé mennek...
Fejétől bűzlik a hal!
del pipi 2020.07.16. 20:14:14
@Sunny21: Hát koma ez már csak egy ilyen sportág! Ha ügyesen melózol akkor biztos hogy dobogós leszel az utálatos öntelt Juve szurkolók táborában!
De legalább nem adjuk el a csapatunkat néhány ezüstért, nem igaz?:)
FOOOORZAAAA JUVE! FORZA JUVE!
2020.07.16. 20:18:58
dobor norbert 2020.07.16. 20:22:56
Sunny21 2020.07.16. 20:25:26
Sarri ha jövő tavasszal (amennyiben itt lesz, és lesz változás a keretben) nem mutat fejlődést, akkor mehet. A csapat fontosabb egy személynél, legyen szó Allegriről vagy Sarriról.
JuventusFanatikus 2020.07.16. 20:34:08
JuventusFanatikus 2019.04.16. 23:14:38
Az Ajaxnak gratula. Nem tudok egyszerűen mit írni, le lettünk söpörve a pályáról, nem is tudok mibe/kikbe belekötni. Értetlenül állok az egész előtt. Ezt érdemeltük.
dobor norbert 2020.07.16. 20:41:37
Sunny21 2020.07.16. 20:43:16
Mint ahogy azt is, hogy pipi akkor is kiakadt egy "szurkolóra" aki szidta a csapatot vállalhatatlan stílusban. Nem az edző személyét nézte, vagy hogy nulla teljesítményt nyújtottunk.
(asszem ki is tiltottátok a srácot)
Grinta 2020.07.16. 20:52:00
1.Kiosztás
2.Helyzetértékelés
3.Előre nézés
Andras74 2020.07.16. 20:54:54
Mennyivel lettünk esélyesebbek a Bl-re?
Allegrinél pedig ott a ha: ha találunk helyette jobbat......
Mi az, amivel az óta ellentmondásba kerültem?
Tény, h idén Dybala és Sándor jók voltak (jó, h maradtak, ezt belátom), de a többieket nagyjából eltaláltam.
Idézeted amúgy alátámasztja, h Allegrinek sem nyaltam a seggét, ugyanakkor elismertem, h nem tudunk jobbat szerződtetni helyette. Nem is tudtunk.
A 2019. szeptember-októberi kommentjeimből is nyugodtan szemezgethetsz.... Nem változott a véleményem.
Sunny21 2020.07.16. 20:57:17
1.Téged meg sem említettelek
2.Miért hozod szóba magad?
3.nem láttalak kommentelni az ajax meccs után
4.Forza Juve
Andras74 2020.07.16. 21:09:25
Mindenkinek egy véleményen kell lennie a blogon?
Aki másképp látja, mint a Sarrit támogatók, akkor ne írjon?
Én úgy látom, h nagyon kettészakadt a blog Sarri ügyben. Nem akarom tippelgetni az arányokat, de számos tagja van az ellenzők táborának is.
Bocsánat, h nem mindenki osztja az álláspontod. Lassan ott tartunk, h aki bírálja Sarrit, az nem Juventus szurkoló.......
Grinta 2020.07.16. 21:13:46
És Ők is felelnek a támadójátékért.Hogy is mondtam a közepén?Nehéz keret.
Ciao,Forza Juve!
Rocky80 2020.07.16. 21:15:29
1. Én vagyok az a bizonyos "szemlesütve", tehát mégis. :D
2. Gondolhatod hogy nem magamra gondoltam. ;-)
3. Tényleg? Nem emlékszem. Lehet annyira csalódott voltam.
4. Ha hiszed, ha nem: mindörökké.
2020.07.16. 21:15:31
"El kell mondjak valamit. Én is vele érkeztem a Juventushoz, gondolom feltűnt, mivel a nevem nem jelent meg eddig a blogon. De: nem voltam Reálos, sőt semelyik klubnak sem szurkoltam, a foci se nagyon érdekelt. Egyszerűen nyáron vonzónak tűnt "Juvésnak" lenni, hisz ő is idejött, sok új ember lett a klub szimpatizánsa. Így ebből következne, hogy ha távozna, én is mennék. De nem. Mivel eddig nem kötődtem semmilyen csapathoz, új élményt jelentett ez, s most már nem érdekel se Ronaldo, se bármely nagyágyú aki idejönne. Már csak a csapat, a Juventus érdekel, s annyira mélyen megszerettem, hogy életem végéig érte akarok szorítani, egyszerűen a részem lett. S mivel még fiatal vagyok, remélem, kivitelezhető :D Ha távozik, én maradok. Fino alla fine! Forza Juventus!"
Ez volt talán az első ilyen megnyilvánulásom itt. :) És bármi legyen a továbbiakban, ez az egyetlen, amivel tudok azonosulni. Forza Juve!
steven.h 2020.07.16. 21:17:21
Nevetséges ami itt megy a blogon sajnos, régen itt lehetett véleményt cserélni anélkül hogy a másikat kikezdték volna, mert nem egyezett az ő álláspontjukkal. Persze akkor is voltak kivételek, de hogy most szüntelen ez megy, hát én ebből nem kérek, köszönöm.
peti78 2020.07.16. 21:22:57
Andras74 2020.07.16. 21:29:44
Azt mondod, nem lehet vki mögül kihátrálni, bajnoki címmel a zsebében. De lehet. Igaz, az már 5 bajnoki cím volt.....
Sunny21 2020.07.16. 21:35:30
@Rocky80: @steven.h: @Andras74: Hadd kérdezzem meg: pontosan mi a bajotok? Az, hogy felidéztem néhány kommentet a régi szép időkből? Tavaly láttátok, hogy baj van a csapattal. Mindannyian.
Kb. 80 komment után elmondtam a véleményem, illetve szembesítettelek titeket azzal, hogy már tavaly is látszódott a visszaesés. Ez tényleg ekkora probléma? Sarri menjen vs. Sarri maradjon még egy évet. Ha én leírom az baj? Ha ti az OK.?
Én kezdtem lelki szegényezni?
Bírom azokat akik napokon keresztül osztanak mindenkit, majd ha valaki visszaszól akkor, jajj miért nem lehet más véleményünk?!
De lehet! Leírtad, és én is! Kb. ennyi történt.
Andras74 2020.07.16. 21:39:05
Ahogy írtam, vállalom minden korábbi véleményem, a tévedésekkel együtt.
Egyszerűen megkérdeztem, h mi volt ezzel a célod? Ennyi.
steven.h 2020.07.16. 21:39:46
Persze hogy már az eddig normálisan kommentelőknél is elszakad a cérna. A viszont látásra, további jó szórakozást a régi kommentek előbányászásában.
del pipi 2020.07.16. 21:43:43
Sunny21 2020.07.16. 21:43:50
steven.h 2020.07.16. 21:47:43
És már ne is haragudj, de jelenleg a tavalyi szart übereljük jelenleg, szóval engedtessék már meg, hogy átgondoljam a tavalyiakat és belássam, hogy mondjuk a több mint 10 kupát nyerő edzőnek volt mégis igaza a vérfrissítéssel és nem nekem mezei szurkolónak és ennek tekintetében értékeljem, hogy kit szeretnék a padon látni.
Sunny21 2020.07.16. 21:49:30
Ennyit akartam, nem többet.
Andras74 2020.07.16. 21:50:44
A kommentjeim szubjektívek, hiszen saját véleményem tükrözik. Nem akarok megfelelni senkinek (minek már erre a kis időre), így lehetnek összeütközések.
47. éve szurkolok a Juventusnak. Nem akarok senkivel sem azon vitázni, h ki mennyire juventino.
del pipi 2020.07.16. 21:51:56
Miért azt hitted hogy ha ilyen aknamunkát végzel majd akkor, belenéznek abba a tükörbe? :) Barátom...
Andras74 2020.07.16. 21:57:06
Én idén nyárig mindenképpen kitartottam volna Allegri mellett, és Sarrira most sem cserélném le. De tudod, h mindig ez volt a véleményem. Nem tudjuk, mi lett volna ha, de nem is fontos. Most most van.
Te elfogadtad, h így gondolom, én pedig azt, h Te úgy. Nem akarjuk meggyőzni egymást, de mindketten a Juventus sikereiért szurkolunk, és ez a lényeg.
Sunny21 2020.07.16. 21:57:15
Andras74 2020.07.16. 22:00:39
Vmiért kiráz a hideg Sarritól. Sajnos.
Egy Napoli meccsen átfutott az agyamon, h milyen jó, h sosem lesz a Juventus edzője...... Hát ez a baj.
De minden éjszaka után eljön egyszer a hajnal....
2020.07.16. 22:02:34
Andras74 2020.07.16. 22:02:47
Andras74 2020.07.16. 22:05:21
del pipi 2020.07.16. 22:10:00
Úgyis találkozunk a Blog focin személyesen és szívesen fogok beszélgetni veled. 5 perc alatt kenlek a kenyérre! :)
2020.07.16. 22:10:03
Rocky80 2020.07.16. 22:10:25
Mennek a beszólogatások hogy ki Juventus drukker és ki nem, csak azért mert más véleménye van a látottakról.
Aztán megy a célozgatás hogy "pár f...fej miatt" ne idegesítsd fel magad, stb.
Meg hogy ki ért hozzá és ki nem, ki fotelhuszár és ki nem, stb.
Undorító ami itt folyik.
És tudod mi a legelkeserítőbb?
Az, hogy amikor felmerült a blogfoci gondolata, akkor az egyik legragyogóbb dolognak gondoltam ami ezzel a közösséggel történhet. Illetve azt, hogy feltétlenül ott a helyem!
Most tudod mit gondolok?
Hogy semmi kedvem elmenni rá, mert nem vagyok kíváncsi a szurkolótársaimra akik itt írogatnak és ugyanazt a csapatot szeretik amit én... Eddig mindenkire kíváncsi voltam, azt hittem hogy egy jót beszélgetünk majd és egy tök jó nap lesz.
És ez nem azért van mert nem merem felvállalni a véleményem. Azért, mert ilyen hangulat lett itt a blogon.
Valahol elveszett itt a lényeg az elmúlt hetekben. Hogy ugyanazért vagyunk itt és ugyanazt a csapatot szeretjük.
Most a lényeg az mindenkinél, hogy nekem van-e igazam...
És az is elkeserítő, hogy ilyen tagokban mint @steven.h: - vagy bárkiben! - felmerül az, hogy erre én nem vagyok kíváncsi. Én itt nem fejtem ki a véleményemet többet. Lehet, hogy nem is olvasom ezután a blogot...
Bevallom, én is ezen gondolkozom. Lehet, hogy gyenge lelkületű vagyok, de nekem se hiányzik ami itt van.
Na ez a gáz, nem az hogy ki az edzőnk vagy ki nem.
Andras74 2020.07.16. 22:14:29
A Lazió meccs előtt nem írok, de akkor nyerjük meg! Vállalod?
5 perc? Rágós falat vagyok!
Grinta 2020.07.16. 22:14:58
babo0410 2020.07.16. 22:16:51
@Mitya10: Pirlo mikor idejött hozzánk, már túl idős volt. Még nagyon jó dolgokat tudott, hiszen a tudás nem vész el. De Marchisio nyilatkozta, hogy már valakinek mindig ott kellett lennie mellette, hogy az ellenfelek ne tudják kivenni a játékból. Másrészt meg egy fecske nem csinál nyarat, másrészt meg ha az edző taktikája sablonos, kiismerhető, és a szintén támadó focit játszó, labdabirtokló csapatok ellen nem működik, az egy Pirloval se fog. És a másik fele, hogy Sarri nem tudja a csapatot megfelelően rotálni, így Pirlo se biztos, hogy megoldana mindent. Neki is kell néha a pihenés. Szerintem most ennek a levét isszuk.
Ha nyerünk, nem szoktam Sarrit kritizálni. Pláne, ha jól is játszunk.
Egyesek meg tényleg ott tartanak még mindig, hogy szezonkezdés előtt kijelentették, hogy Sarri jó, és nem akarják elismerni, hogy nem volt igazuk, és inkább hülye az összes játékos, Paratici, a nagy legenda Nedved is már hülye, Agnelli nem ért hozzá, csak Sarrit ne érje kritika, hiszen megmondták, hogy micsoda edző. De ha beleszólása sincsen semmibe... És tudod ez mennyire megmosolyogtató? Bezzeg, ha Allegri alatt kikaptunk, akkor mindenért ő volt a hibás.
Allegri alatt is sok élvezhető meccsünk volt. Nem csak a látványos támadó foci lehet élvezetes. Én szerettem Allegri fociját. Inkább kevésbé legyen látványos a játék, mint sok gólt lőve is azon izguljunk, hogy legalább az egy pont meglesz-e.
És mindenki belátta, hogy káosz amit a vezetőség csinál, akkor nekem is be kéne állni, és Paraticit, meg a legendát kritizálni Kössz nem. Én bízok bennük. És látom, hogy mit szeretnének. De amit itt sokan várnak arra sajnos nincs elég pénzünk. Én csak egyvalamit rovok fel nekik. Sajnos a fiatal olasz tehetségeket csak üzleti céllal igazolgatják, nem merik őket a nagy csapathoz hozni, hátha beválik egy-kettő. Nagyon kéne egy olasz mag a csapatba. És most lenne is pár tehetséges fiatal.
Igen én nem kedvelem Sarrit, a hibáit le szoktam írni, de ha el szoktad olvasni a hozzászólásaimat, láthatod, hogy mióta újraindult a bajnokság, nem írtam nagyon rosszat Sarriról. Egy-egy vesztes meccs után a látható hiányosságait meg szoktam említeni, ez igaz. És az is, hogy már meg szoktam jegyezni, ha egy-egy meccs alatt, után megint Sarri mentegetése folyik. Engem kifejezetten zavar. Egyesek kijelentették idény elején, hogy jó edző, tehát biztosan az kell legyen, hiszen ők megmondták, és ők értenek hozzá. Azaz mindenki hibás, csak Sarri nem. Pedig az a baj, hogy Sarrinak rengeteg hiányossága van. Nem tudja jól forgatni a keretet, nem tud cserélni, csak egy taktikát ismer/hajlandó használni. Még azt se mondom, hogy a felállást cserélje le, mert a 4-3-3-at is millióféleképpen játszhatnánk. De erre se képes/hajlandó.
És megmondom az őszintét, lehet nem is lenne baj, ha a Lazio megint nyerni tudna ellenünk. Talán akkor észbe kap a társaság.
Grinta 2020.07.16. 22:17:47
GodPiero 2020.07.16. 22:20:36
Nekem is volt néhány negatív/bicskanyitogató hsz-em, de mindig a vezetőség/játékosok irányába! Soha nem a szurkoló társaim felé....Nem kell velem egyetérteni és mellém állni, de .....
Aztán jött a csirke gyerek....
A fő drukker, az egyetlen, az érinthetetlen....
Mindenhez/mindenkihez van egy - saját szellemi szintjén - egy vicces hozzászólása.
Ha valaki mást mer gondolni/írni akkor a hálótársaival karöltve vegzálják.
Utána jönnek az ilyen beszólások, mint sünit hátulról....
2020.07.16. 22:22:22
Sunny21 2020.07.16. 22:25:05
Reggel leírtam a véleményemet Sarri tegnapi meccseléséről, nem tetszett. Sőt még a meccs előtt is leírtam, hogy nem tetszik a kezdő.
Általában csak a szélsőségekre szoktam reagálni, ilyenek voltak a Pirlo padra ültetése, Allegri szopi, azonnali edzőváltás, sosem játszottunk ilyen szarul stb... Erre hoztam a kommenteket. Úgy gondoltam, így hiteles.. De majd visszafogom magam, és legközelebb csak a Scudetto (mármint a mini scudetto) megnyerésénél írok Sarriról és a csapatról ;)
Na, jó éjt mindenkinek! Remélem kedden egy boldog, békés napra ébredünk :)
Andras74 2020.07.16. 22:25:31
Nézz előre és láss nagyon sok Juventus meccset!
Nem fogod megbánni! Nincs hozzá hasonló csapat! A Juventus az egyetlen, aki felvállalja, h csak a győzelem számít!
Rocky80 2020.07.16. 22:31:59
@Grinta: nem tudom mire gondolsz, az is lehet igen, az is lehet nem. Változom én is és a gondolataim is az idők múlásával. Ez normális.
Lehet hogy igazam van, lehet hogy nem. Ez is normális.
Van hogy szeretem és van hogy utálom a Juventust. A szülő is ilyen a gyermekével, van amikor pofon vágná, de összességében csak szeretetből teszi és azért mert nem közömbös iránta. Ez is normális.
Lehet, hogy nem vagyok szakértő, de több éve ide járok és eddig szerettem mindenki gondolatait elolvasni a meccsekről és a csapatunkról, még akkor is ha nem értettem feltétlenül egyet vele.
Minden egyes kommentet elolvastam tartalomtól függetlenül évek óta! Most már van hogy nem vagyok kíváncsi rá. Ez nem normális.
"Juvés nem eheti a Juvés Szívét ilyen esztelen módon." EZ A LÉNYEG. Ami most folyik itt az meg szintén nem normális.
Sunny21 2020.07.16. 22:37:25
dobor norbert 2020.07.16. 22:37:39
dobor norbert 2020.07.16. 22:39:08
dobor norbert 2020.07.16. 22:44:01
babo0410 2020.07.16. 22:45:46
Szerintem Chiellini sérülése meghatározó volt a továbbjutás szempontjából. De akár a visszavágón mandzukic és Cuadrado sérülése is. Mondjuk az odavágón az is meghatározó volt szerintem, hogy kellett volna egy jó Dybala is. Csak részben hibáztatom Allegrit azért a kiesésért. Ahogyan most sem csak Sarri hibája a rossz teljesítmény, de szerintem sokkal meghatározóbb most az, hogy nem tudja felrázni a csapatot, és nem tud jól belenyúlni a meccsekbe.
Én tartom magamat ahhoz, hogy Allegri jó edző volt, megtett mindent azért, hogy továbbjuthassunk, de szerintem Chiellini kiesése, és sajnos Dybala rossz formája nagyon meghatározta az egészet. Nem volt szerencsénk, én nem hibáztatom Allegrit, legalább nem az ő nyakába varrom, hogy nem jött össze.
Apuleius 2020.07.16. 23:00:00
Egy kicsit pontosítanék. Tudom, hogy mindenkinek a saját kommentjének törlése fáj jobban, de a szóban forgó esetben egy komplett adok-kapok került eltávolításra, vagyis a másik oldal hozzászólásai pontosan ugyanúgy moderálásra kerültek. Én is azt látom, hogy a hangnem és a kommunikáció nagyon rossz irányokba tart a blogon, így sajnos hamarosan radikális lépésekre is sor kerülhet. Mindamellett azt gondolom, az volna a legszerencsésebb, ha mindkét oldal megértené végre, hogy a személyeskedésnek semmi helye a blogon, s nem próbálná lenyomni a véleményét a más véleményt megfogalmazók torkán. Nem működik az "én csak visszaütöttem" logika, bizonyos dolgoknak semmi helyük ebben a közösségben, mindkét oldalnak változtatnia kell.
babo0410 2020.07.16. 23:03:31
Nem lett igazam. Én hittem benne. Allegri nem egyszer csinálta meg a lehetetlent. Már a Milannál is. Én hittem benne.
Tudom, én akármit gondolok, mindig hülye vagyok, mert nem azt gondolom, amit a blogon kell.
Én másképpen látom, ennyi. Sajnos Chiellini hiánya meghatározó volt, a védelem szétesett, ráadásul elől is hiányzott egy harcos Dybala. Ennyi volt. Meg sajnos az Ajax akkor pokolian erős volt. De azért vagyok hülye, mert hittem Allegriben?
Bezzeg most! Sarri nem igazán mutatja meg miért kéne hinnem benne? Rengeteg a hibája, nem sorolom fel újra. De most meg azok, akik tavaly elküldték volna azonnal Allegrit, már az ATMA elleni odavágó után, azok még mindig Sarrit védik. Számomra ez furcsa. Most mitől érdemel nagyobb bizalmat az edző, mint tavaly élvezett egy nála többet bizonyító edző?
Elismerem, lehet jó volt, hogy Allegri távozott, elfáradt a kapcsolat, de engem Sarri eddig nem tudott meggyőzni, hogy ő volt a megfelelő választás a padra. Én is hiszem, hogy a bajnoki cím meglesz, de ha nem tud valamit kitalálni, ami nem az ő terepe, akkor a BL-ben már a Lyon ellen is gondok lehetnek. És akkor nem léptünk vele semmit előre, sőt. Szerintem nem volt jó választás Sarri, de az idényt már csinálja végig, és utána, ha van olyan opció, ami biztosan jobb megoldás, akkor én nem marasztalnám. De akkor olyan megoldást hozzanak, ami nem vagy vagy.
Rocky80 2020.07.16. 23:04:51
Minden más: +1, igenis értettem! :-)
Wizzurah 2020.07.16. 23:52:35
babo0410 2020.07.17. 00:10:03
Én anno Allegriben nagyon hittem, tudtam, hogy képes megcsinálni, bármikor váratlant húzni. Sajnos nem jött össze az Ajax ellen. Sajnálom. Viszont Sarriban nem csak a kinézete miatt nem tudok bízni. Láttam tavaly is pár Chelsea meccset, meg anno a Napoli meccseit is sokat. Vannak bizonyos korlátai, ami miatt mindig azt éreztem, hogy nem idevaló. És emiatt sose tudtam bízni benne igazán.
És ezt le szoktam írni. Jó lett volna, ha megcáfol, de sajnos egyre többször jönnek ki a hiányosságai, és egyre több hasonlóságot látok korábbi éveivel. Sajnos a Napolinál is összerogyott a teher alatt, mikor elkezdtük keményen üldözni őket, és főleg, mikor a nyakukba értünk. De tavaly a Chelsea-nél is rengeteg olyan dolog jött elő, ami inkább ellene, mint mellette szólt. Az ominózus csere megtagadás, a bajnokság végi túl sok pontvesztés, a rotáció hiánya, stb. És sajnos ez nálunk is rendre előjön. Ezért vagyok most kritikusabb. Allegriben sokkal jobban hittem. Sarriban nem tudok.
Pedig anno én voltam, aki mindig védtem a csapatot, és az edzőt. Sajnos néha túlságosan vehemensen is. Ezért elnézést kérek. És nehogy már az legyen a hibám, hogy egyik edzőben a végsőkig hiszek, a másikban meg nem tudok?
Egyébként egyesek ugyanazt csinálják most Sarrival, amit én tavaly az Ajax elleni odavágó után.
De egy a lényeg. Ha komolyan gondolod, legyen szent a béke, és majd a szezon végén értékeljük ki milyen volt Sarri mester.
Egyébként én nagyon félek a Lazio elleni meccstől. Kétszer már darabokra szedtek, csak remélni tudom, hogy most túl fáradtak hozzá, hogy megint elverjenek minket.
Legyen béke!
MdewC 2020.07.17. 00:16:33
Ennyire olcsó az időd?
Inkább írj Sarrinak, hogy rakja össze végre a gárdát, mert így baj lesz. :)
Aztán a mercatoba is bekellene segíteni. :)
Tx. :)
MdewC 2020.07.17. 00:32:22
Topik összefoglalóban lenne a helye (ha lenne), hogy miért megy el a kedve az embernek sokszor ide írni / beszélgetni / focira menni, stb, a saját szurkoló társaival... Lehet régen is ment az adok kapok, meg szívtuk Babo vérét amikor csak lehetett :D de most az lett a divat, hogy mások szurkolói mivoltát is megkérdőjelezik (?) hát arra nem lehet mit mondani. :D (Ez ovis szint. Kinek nem inge ne vegye.)
Sunny: ha pedig ilyen jó vagy jogos negatív kritikák kikeresésében, akkor hozzájárulok, hogy bemásolj pár csapatot, edzőt, játékost dicsérő kommentemet. ;)
Hajrá pali. :D
Ilyen egyoldalú szar érvelést még az életben nem láttam, hogy kiragadsz 1-1 fikázó kommentet és ezzel azt hiszed igazoltál valamit. :D
Mondjuk ha ez neked örömet okoz akkor nem szólok bele.
Rikoo 2020.07.17. 00:34:42
A bajnokságot muszáj lesz valahogy behúzni, az igazi megmérettetés a BL lesz.
Andras74 2020.07.17. 05:59:21
Az edző kérdés el lett kapkodva. Volt edzőnk, élő szerződéssel. Ki lehetett volna várni az ",igazit".
Ne kövessük el ugyanazt a hibát!
Edző kérdéshez ez után - egy darabig - nem szólok hozzá. Ezt javaslom Neked is. Ne szítsuk egymás között a tüzet. Mindenki elmondta elégszer a véleményét, velünk együtt.
Sunny21 2020.07.17. 06:20:52
15 percembe került, nem egy nehéz mutatvány ;)
Nem keresek több kommentet, mert ezt azért nem gondoltam, hogy ekkora felháborodás lesz miatta. Sem pozitívat, sem negatívat!
steven.h 2020.07.17. 09:46:59
Attól mert én is változást akartam, még nem kell szeretnem Sarrit, főleg mert egész nyáron azért imádkoztam hogy csak őt ne és ezen az se változtatott volna ha triplázott volna a Chelsea-vel. Előbb látnám itt szívesen Ancelottit pedig őt se bírom. Kritizálhatom ha úgy látom, ahogy a többi edzőt is kritizáltam ha nem tetszett amit látok már meccsek óta anélkül hogy bárki régi kommentekkel akarna bármit bizonyítani.
Plusz attól mert kritizálom nem a bukását kívánom, mert a Juve az első és nem az edző. Ettől függetlenül ez a szezon ha egy Scudettoval lesz lezárva az nem lesz siker, mert a vezetőség amellett tette le a voksát hogy a keret az erős és BL esélyes, nem kell drasztikusan változtatni rajta. Ehhez képest ha már a Lyon ellen esetleg bajok lesznek (ne legyenek), bár az elmúlt 1 hét, meg ki tudja még a Lazio ellen, vagy a további meccseken mi lesz, lehet jobb szépen búcsúzni a Lyon ellen, mint kiütéssel a City ellen. Ez van, jelenleg én így látom a helyzetet, attól még nem kell, sőt nem is szeretném hogy igazam legyen, de azért van a blog, hogy megosszam másokkal a kételyeimet és esetleg hallgassak ellenvéleményt. Csak az ellenvélemény az nem az hogy h*lye vagy, Sarri utáló vagy, Allegri imádó vagy, röhögnöm kell tőletek, fotelszakértő vagy stb stb.
Bocs a kirohanásomért tegnap, valószínűleg a fáradtság miatt túl könnyen elszakadt a cérna.
JuventusFanatikus 2020.07.17. 09:58:23
Gondolom mindenki kiadta magából azt, amit ki akart, úgyhogy mostmár ideje a változtatáson beszélni, mert mind a két fél ugyanúgy hibás, senki ne gondolja azt, hogy egy szegény áldozat, és Ő semmiről se tehetett! Mindenkinek meg kell erőltetnie magát, és vissza kell billenteni ezt a Blogot az eddigi helyére, mert ez tarthatatlan, és annak örülnék, ha ez önerőből sikerülne, nem pedig Szerkesztői "segédlettel". Elvégre, jobbára mind felnőtt férfi emberek vagyunk, nem? Én azt mondom, hogy ez legyen az utolsó cikk legalább Blogfociig, amiben egymásnak estek. Igen, a Blogfociig, amire mindenkinek el kell jönnie, aki megteheti. Ez már nem akarás kérdés lesz, mert én garantálom, hogy azon az esemény lehet a fordulópont a Blog életében, amire akkora szükség van, amire nem is gondolnátok. Meg kell, hogy ismerjétek egymást, és azután minden másképp lesz, ezt higgyétek el nekem! Nem kell attól félni, hogy bárki kellemetlen helyzetbe kerülne, jól fogja mindenki érezni magát, ezt személyesen garantálom!
Addig is, nem szeretnék látni egyetlen utalgatást sem, sünszarást, betegezést, lelki szegényezést és semmi ehhez hasonlót. Mindenki erőszakolja meg magát, és ne provokálja a másikat. És tudjátok mit? A csövesezés, a balf@szozás, elküldése a f@szra és nudlipöcsözés se legyen elfogadott bármely Juventus-játékossal, vagy edzővel szemben! Így biztos, hogy kevésbé mentek egymás agyára. Elhihetitek, egyáltalán nem fogja megváltoztatni a véleményetek, csupán annak az élét tompítja el, és nem lesz annyira szélsőséges. Akinek tényleg fontos ez a Blog, ez a közösség, az meg tudja ezt tenni, nem olyan nagy kérés szerintem. Mindenki tegye félre most magában az egymás iránti unszimpátiát, kezdjünk tiszta lappal, legyen ez egy új oldal a Blog, és a Juventus történelmében is, zárjunk le mindent a Sassuolo elleni döntetlennel, és szurkoljunk együttesen a Lazio elleni sikerért!
Az elbujdosás nem megoldás, szeretni fogjátok egymást, ha beledöglötök is!:P:D FORZAAAAA!!!!!
del pipi 2020.07.17. 10:00:03
Itt mindenkinek van igazsága ezt már elmondtam, de ha azt szélsőségesen tálaljuk akkor megváltozik kicsit.
del pipi 2020.07.17. 10:05:04
steven.h 2020.07.17. 10:12:11
Azonban én a nyár után nem ezt vártam. Mi csak hírekből tudunk informálódni és azok alapján támasztani egy elvárást. Ezek alapján az egyik út, hogy meghagyjuk azt az edzőt aki már bizonyított és adunk alá egy új keretet mert úgy látja, hogy ez már jól lakott. Szerintem ennek senki csőrét se kellett volna hogy bökje ott fent, de mégis az egó győzött és Nedved meg Paratici azt mondta ez a keret BL esélyes és ez lett nyilatkozva is, hogy ez a cél ehhez hoznak edzőt. Ehhez képest hogy állunk? 2 elbukott döntő, jelenleg borzalmasan festő csapategység és izgulás még a Scudettoért is.
Én nem ezt vártam és ilyen tekintetben, igen, egyelőre ez csalódás, de attól még sehol nem írtam hogy ne örülnék a Scudettonak.
Csak érdekes dolog ez, amikor még két kupát hoztunk min egy szezonban mindenki felhánytorgatta hogy na de a BL így meg a BL úgy, csak az számít. Most meg hirtelen már elég a Scudetto? Úgy hogy papíron erősebb a keretünk mint tavaly? 1 éve van itt, volt még plusz 3 hónap hogy szarrá gyakoroltasson mindent, mégse lehet látni csak fellángolásokat vagy még azt sem.
steven.h 2020.07.17. 10:17:41
Régen emlékszem, hogy mindenki jött azzal, hogy de ezek profi játékosok nekik nem kell hogy nehézséget okozzon így meg úgy játszani, most meg hirtelen, nyilván most ezt ne vedd magadra, általánosságban írom, mindenki a türelemről papol.
del pipi 2020.07.17. 10:21:48
del pipi 2020.07.17. 10:23:31
Rocky80 2020.07.17. 10:28:14
Siker-e ez az átmeneti szezon ha scudettoval zárul?
Valljuk be, erre azért nagy esély van, illetve ha szezon előtt mondja valaki hogy új edzővel és új szemlélettel próbálkozunk idén és látatlanban elfogadunk-e egy scudettot, azt hiszem mindenki elfogadta volna.
Viszont történt-e érdemi előrelépés valóban, játékfejlődés, vagy csak egy helyben toporgás és a kulcsjátékosaink további öregedése?
Rá lehet-e legyinteni erre az évre mert nagy valószínűséggel meglesz a scudetto és egy átmenetinek szánt évben teljesen jó ez?
JuventusFanatikus 2020.07.17. 10:44:01
Ja, és remélem a hallgatás-beleegyezés, gondolok itt a fentebbi litániámra:)
MdewC 2020.07.17. 10:52:12
Egyébként egyet értek. ;)
Juve.
steven.h 2020.07.17. 13:22:32
Ha itt tényleg valami újat akartak volna, akkor nem 2 évre szerződtetik és megszerzik neki azokat a játékosokat akikre szüksége van, de nem ez történt. Fentről csak az jön a nyilvánosság felé, hogy BL esélyes a keret és hogy csak nagyon nehezen lehet rajta erősíteni. Ehhez képest, ha véletlenül csúnyán beleszaladunk a késbe a BL-ben, akkor Scudetto ide vagy oda, nem hiszem hogy lesz még egy esély.
Egyes hangok szerint már a Lazio elleni meccs is vízválasztó lehet, mert Agnelli besokallt a látottaktól.
Nyilván ezek pletykák, de ha csak minimális igazságtartalma is van, akkor ez nem átmeneti év, ott fent biztosan nem.
dobor norbert 2020.07.17. 13:52:12
GodPiero 2020.07.17. 16:24:48
Az ilyenek miatt lesz ótvar ez a blog.....
GodPiero 2020.07.17. 16:35:17
GodPiero 2020.07.17. 16:39:47
GodPiero 2020.07.17. 16:48:54
dobor norbert 2020.07.17. 16:57:48
GodPiero 2020.07.17. 17:42:05
Mindenki visszavett a blog érdekében!!! KIVÉTEL te !!!!
GodPiero 2020.07.17. 17:56:22
del pipi 2020.07.17. 18:00:27
Ide kapcsolnám amiről szó volt utána , lehet úgy hívni hogy ez átmeneti időszak de én inkább azt mondanám Sarri első éve. Nem akarom mindig ismételni, de ha Sarri ilyen előnyből nem tudja megnyerni a bajnokságot akkor valószínű nem ide való, de ha igen jár neki hogy kitöltse a második évét. És most szimpátiától függetlenül, nekem ez a karakter inkább az én régi idős egyik edzőmre hajaz.
A második, ami nálad az első, a felállás kérdése. Mondjuk azt nem tudom hogy ez most Sarrira utal vagy Allegrire. De ha Sarrira akkor szerintem ő csak 4-3-3-mat tolja, azzal a különbséggel hogy olyan január február felé ha jól emlékszem akkor egy 4-3-1-2-vel próbálkozott. És egyértelműen látszott hogy a csapat összetétele erre sokkal alkalmasabb, az nekem konkrétan tetszett. Aztán visszaváltott a 4-3-3-ra, na ezt nem értem! De ha még váltogatná.... na ez lehet az ő veszte hogy rugalmatlan...hacsak mint mondtam nem kap hozzá megfelelő playert.
steven.h 2020.07.17. 19:54:07
Most meg sajnos 1 év alatt nem nagyon látni, hogy hova is szeretnénk eljutni, mert az amit most csinálunk az maximum passzív passzolgatás egyérintőből. Az utóbbi két meccsen akcióból 1 gólt sikerült lőni, nem többet.
del pipi 2020.07.17. 20:09:07
steven.h 2020.07.17. 21:30:34
del pipi 2020.07.17. 21:52:21
FeriGjuve 2020.07.18. 19:31:14
De meg kéne találni a megoldást,mert ez így olyanok vagyunk,mint egy kis csapat.Egy pillanat alatt összeesünk.