Lippi: „A Juve nagyon visszafogott teljesítményt nyújt”

lippi_marcello_stadionban.jpgMarcello Lippi szerint az Internek és a Laziónak még hinnie kell a scudetto megnyerésének a lehetőségében, és a Juventus eddig csak potenciáljának a 60-70 százalékát hozta.

A tabellát vezető Juventus a hétvégi vereség nyomán már csak hárompontos előnnyel rendelkezik az Interrel szemben, a milánóiakat pedig akár még meg is előzheti a Lazio, ha a rómaiak hozzák az elmaradt meccsüket.

„A Juve nem a tanúsította a megfelelő pszichológiai hozzáállást a Stadio San Paolóban, talán azért, mert látták, hogy az Inter és a Lazio már döntetlenezett az adott fordulóban.” - mondta el a véleményét Marcello Lippi a Radio GR Parlamento számára.

„Ezzel akaratlanul is üzenetet küldtek a mögöttük lévőknek, akiknek nem szabad feladniuk még a harcot. Véleményem szerint a Juventus eddig a potenciáljának csak a 60-70 százalékán teljesít.

Ennek ellenére csak két bajnokin veszített az Öreg Hölgy, és továbbjutott úgy a BL-csoportkörből, mint az Olasz Kupában.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8915432050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukszi 2020.01.28. 10:11:05

Értékes nyilatkozat volt...
Elismerem Lippit abszolúte,nem támadom ! De ezzel a helyzettel azt hiszem mindenki tisztában van :D
Sűrűn játszanak meccseket a srácok, viszont ez nem lehet kifogás hogy ne adjanak bele 100% !

DelPiero2 2020.01.28. 10:26:40

A vezetőség nem csökkenti az edzésadagot, ha több a mérkőzés?
Mert nekem nem tűnne soknak az hogy 3 naponta meccset kell játszani, ha közben laza, vagy minimális edzés van.

Il Principino 2020.01.28. 10:47:32

Jól látja a vén szivar Marcello :)
Kíváncsi leszek a hétvégi teljesítményre majd a Fior ellen..
A déli meccsek mindig nyögvenyelősek mindenkinek!
A sorsunk a kezünkben lesz tavasszal,az összes rangadót otthon játszuk.
Lazio-Inter-Roma-Toro-Atalanta,egyedül Ibráékhoz megyünk majd.
A bl-ben is kedvező a sorsolásunk első körben,mire megyünk Lyonba már jó formában kellene lennie a csapatnak,ilyen ingadozások ott nem férnek bele!

venember83 2020.01.28. 11:19:01

@Kukszi: havi 6 meccs azért nem olyan borzasztó. Nézd meg, mi megy a PL-ben, s mégis milyen szoros volt a verseny tavaly a bajnoki címért, s közben a Pool BL-t nyert. Kifogás mindig akad, pedig Európa 4-5 legjobb csapatához tartozva igencsak szánalmasnak érzem a sűrű menetrendre hivatkozást.

Kukszi 2020.01.28. 11:34:30

@venember83: Elméletileg nem kéne hogy sok legyen így van, de látható mégis a koncentráció hiánya , a (mentàlis fáradtság).
Igy értettem én is amit leírtál, hogy nem lehet kifogás (ha sűrű ha nem) a program.

Contelegend 2020.01.28. 12:28:32

@venember83: Csak puszta kíváncsiság, kiket tartasz Európa 4-5 legjobb csapatának? Real, Barca, Pool, City , Juve? A sorrend lényegtelen.

venember83 2020.01.28. 13:26:28

@Contelegend: két spanyol, egy Mersey-parti, egy bajor s egy torinói.

Contelegend 2020.01.28. 14:39:11

@venember83: Kösz a választ, a bajorral megleptél.

Wizzurah 2020.01.28. 14:43:29

@venember83: Én azért a két spanyolt, a poolt, a city-t a bayernt is erősebbnek vélem a juvénál, jelenlegi állapotában mindenképpen. Talán psg szint, talán, de lehet csak atletico, tottenham szint.

Szerintem mentálisan nem lehetünk fáradtak hacsak nem Sarri hülyeségeitől. Én nem Babó-val vagyok, de nagyon nem illik össze a garnitúra az edzővel, Sarri nem ilyen szintü edző és kész, ennyi pont. Itt az elcseszett taktikák vannak, amikor 3 középpályással lépsz fel és abból a kettő matuidi meg pjanic, lefogadom ha khedira nem lenne sérült benta és berna nem játszana de még rabiot se épülgetne nagyon befele, mert nyomatná a matuidi pjanic kehdira hármas kp-t mert megmagyarázná a tök gagyi nyilatkozataival amit itt sokan úgy szeretnek mert de jó fej.
Hát nem, mert a mostani eredményeket és teljesitményt, ahol jelenleg állunk a tabellán rohadtul nem neki köszönhetjük hanem az elmúlt 8 évnek. De talán majd ha bl nem lesz mert nem lesz, bajnokság is lehet jobb lenne ha nem lenne meg, akkor majd talán egy paratici is rájön hogy ha új játékos nem is kell mert bő a keret, egy edző bizony jól jönne.

venember83 2020.01.28. 14:50:42

@Contelegend: a bőrgatyásokat nem írnám le.

@Wizzurah: CR meccseket dönthet el, mint azt láttuk az Atlético elleni visszavágón. Nyilván nem a kp miatt soroltam ide a Juventust, de ezzel a csatár- és védősorral muszáj a legesélyesebbek közé sorolni az Öreg Hölgyet szerintem.

Rikoo 2020.01.28. 15:02:07

Ez mintha Sarri felé lenne kritika Lippitől. Egyébként érdekesség, hogy a Napoli meccs után, nagyon sok drukker a Twitteren Allegrit szeretné újra a kispadon látni és komoly kritikát fogalmaztak meg Nedved és Paratici felé amiért kirakták őt illetve a keretnek az összetétele miatt.
Én azért reménykedem, hogy ez csak egy kis botlás volt és Sarri tud majd bizonyítani a rangadókon és a komoly meccseken, Allegrivel minden csapat ellen volt esély a győzelemre és a továbbjutásra, Sarrinál is így kell, hogy legyen!!

Wizzurah 2020.01.28. 15:16:10

@venember83: Sajnos én inkább eláirnék egy gyengébb védelmet de legyen középpálya, a mai fociba pont az kell. Azért Egy napoli ellen helyzetünk nem volt kb. szerinted kövi körbe kikapunk egy bayernt vagy poolt mi lesz? Úgy végigsétálnak rajtunk, ahogy kell és ezt szomorúan mondom. Semmiképp sem tartozunk a legesélyesebbek közé de még esélyesek közé se szerintem, örülhetünk a sorsolásnak.
Az, hogy akkor atletico ellen CR mit csinált oké az CR, bár az atletico hibája is, hogy azt hagyta elmenni. Ugyanúgy eldöntheti egy morata vagy felix is.

Nekem nincs bajom Sarrival de nem ide való ennyi. Allegrit se szeretném újra itt látni nem szégyen év közbe váltani, egy Pochettino pl. de én nagyon megnézném a juvét egy igazi kemény kezü német edző alatt, neveket nem irnék. Szerintem egy német edző nagyon feküdne nekünk.

Hogy valami jót is. Mivel a mostani sikereket és a jelenlegi helyezésünk azért jó én azt nem Sarri nevére irnám hanem a csapatéra tehát szerintem morálisan rendbe vagyunk nagyon is annak ellenére hogy rohadtul nem nekünk való taktikát akarnak a csapatra erőltetni. Morális válságban egy tottenham meg egy mu van, szerintem mi a téren a toppon vagyunk.

Sunny21 2020.01.28. 15:33:34

@Wizzurah: Persze, az elmúlt 8 évnek köszönhető az első hely..
Ezt mégis hogy érted? Idén edző nélkül is megnyertük volna a ligát?
A vezetőség változást akart játékban, de a kreativitás a középpályánál indul.. Nem is kell többet mondani szerintem!

Il Principino 2020.01.28. 15:34:06

@Wizzurah: én úgy voltam az edzőkérdéssel nyáron,hogy ha olasz edzőnk lesz,akkor nem lesz előrelépés,mivel nálunk volt a legjobb olasz edző!
Ennek ellenére nem tehetünk mást,mint bízunk Sarriban és az elképzeléseiben és szurkolunk neki és a csapatnak!Sztem a következő szezonban kapunk igazi képet Sarriról,hogy mire képes szakmailag egy ilyen szintű csapattal..Én még adnék neki időt azért!!!A másik lényeges,hogy versenyben vagyunk minden fronton még :)

Bodnar Daniel 2020.01.28. 16:23:12

Hujjujujjujj... Ismét jön a ló másik oldaláról való visszakacsingatás. Srácok, buktunk egy bajnokit. Ennyi történt. Szar meccsei az összes felsorolt klubbnak voltak. Egyébként a megnyerhető pontok tekintetében, top 4ben vagyunk statisztikailag eddig.

Sok mindenre reagáltatok a nyilatkozattal kapcsolatban, csak éppen arra nem, ami a lényeg. 60-70%-át produkáljuk annak, amit Sarri még csak elkezdett építeni.

És ebben a szezonban nem is lesz max 85%. Reméljük pont a megfelelő pillanatokba. Allegri két év alatt lelketlenítette el a keretet. Sarrit már fél év építkezés után ekézitek... Hol van még a döntő? Persze, egy 100%-os Liverpool el fog minket picsázni ( kit nem amúgy? ). De a többiek 80% al már üthetők.

Ha volt türelmetek a fejeteket verdesni a falba a kínzó semmitől az elmúlt két évben, ne essen már annyira rosszul adni legalább két évet adni Sarrinak.

Ráadásul úgy, hogy az átalakulás közepén álló csapatunk nem hogy megsínylette volna az újrakezdést, hanem ugyanazt hozza amit Allegri is hozott. Egy kurva nagy különbséggel, hogy ebbe MÉG VAN TÖBB!

Wizzurah 2020.01.28. 17:39:08

@Sunny21: Még nem nyertük meg a ligát és szerintem igen, a mostani serie a-ban ezt edző nélkül is lehoznák a játékosok.

@ II Principino: Én semmit se tudok adni neki mert nincs beleszólásom, szurkolok neki, hogy sikerüljön, de többen is irták, sajnos egy sikú. Én nem Allegrit tartom mondjuk a legjobb olasz edzőnek :) De személy szerint egy német nemzetiségü edzőt nagyon megnéznék mit tudna müvelni a juvéval.

@Bodnar Daniel: Nincs itt még ló sem, nincs semmi gond, ez egy ékes jele annak, amit jó néhányan már észre vettek itt Sarri-val kapcsolatban. Azért, mert Lippi azt mondja hogy 60-70%-át csinálja a csapat, az attól még nincs úgy én inkább azt egy enyhe beszólásnak vélem Sarri irányában csak nem akarta nevén nevezni a dolgot Lippi, diplomatikus volt.
De... Világszátokról beszélünk, nem gyerekekről akinek a focit kell megtanitani. Más csapatnál megy egyből, szóval itt nem az idővel van a gond. Ezek világsztárok még egyszer leirom, tehát holnap én lennék az edző oda megyek, hogy holnaptól ezt játszátok akkor nekik azt kell játszani profi szinten, mert az életük ez és nem megye háromról beszélünk. Nekik nem tudsz újat mutatni. A jó ebben annyi csak hogy az eredmények igy is jönnek bár ez az olasz bajnokságot minősiti azért valahol.

Andras74 2020.01.28. 18:06:24

Sarri teljesen más felfogású edző, mint Maxi. A keret nagy része Allegri taktikájára lett kialakítva. Sarri emiatt nem tud többet kihozni ebből. Amit Sarri szeret, ahhoz nem a legjobb a felhozatal, de ezt nem rajta kell számon kérni, hanem azon, aki ennek tükrében kinevezte.
Nincs más dolgunk, mint h abban reménykedünk, h Sarri is ki tud találni vmi újat. Akkor ebből még jó is kisülhet!

Sunny21 2020.01.28. 18:33:35

@Wizzurah: Nem, nem megy más csapatoknál sem. Nem ment Kloppnak sem egyből, nem ment Solarinak vagy Lopeteguinak a Realnal, és még Zidane-nak sem a visszatérése után.. Most, több mint fél év után tértek vissza a győztes útra. Ha így lenne amit mondasz, akkor Kloppnak is elengedhetnék a kezét, hisz a játékosok már mindent tudnak. Még a jövő évi bajnokságot is behúznák nélküle..
Sarri pedig a semmiből, a legalacsonyabb osztályokból jutott el a Serie A-ba, gondolom ez nem a véletlen műve..

Wizzurah 2020.01.28. 18:50:05

@Sunny21: Nem értünk egyet, van ilyen.

Bagg10 2020.01.28. 19:04:31

Sok minden jó dolgot írtatok, sok mindennel egyetértek.
Tisztelem mind Allegrit, mind Sarrit. Hatalmas edző mindkettő, sokszor nagyon apróságokon múlnam dolgok.

Sarri legnagyobb hibája, amit a Chelseaben is láttam, hogy nem csak az asztalra, hogy mégpedig nekem kell 2 mobilis, gyors, nagy munkabírású belső középpályás, meg egy villámgyors csatár pluszban, mert ez nem elég.
Úgy írt alá, hogy nem nagyon volt beleszólása már a keret kialakításában, mert Ramsey, Rabiot, deLigt, - akinek a megszerzését elvi kérdéssé tette Agnelli, Demiral már itt voltak. Kilőttünk annyi susit, hogy nem maradt semmi a csatárokra.
Sajnos Mor

Bagg10 2020.01.28. 19:08:19

@Bagg10:
Sajnos Marotta nagyobb Mester és nagyobb szakértelemmel bír, mint a Nedved, Paratici páros együttvéve, ez a nagyobb baj!
Agnelli jobban ért a focihoz és jobb meglátásai vannak mint Paraticinek és ez több mint kellemetlen.

Dybala valahogy nem passzol Ronaldoval, nem tudom miért, valahogy nem áll össze az egész.

Tudom gáz lesz amit írok, de a csatársorunk nincs a top5ben európában, de a dobogón nincs az tuti!!!

A keret messze nem olyan versenyképes mint azt a vezetőség érzékelteti, de ez azért van hogy előre tisztára mossák magukat.

JuventusFanatikus 2020.01.28. 19:19:18

@Bagg10: Conte is hiába csapkodta az asztalt...

Bagg10 2020.01.28. 19:28:10

@JuventusFanatikus:

Vagy ha Nálunk töltött időszakára gondoltál, akkor Conte számára az volt a vérciki, hogy szajkózta hogy 100 euros étterem, meg nincs pénzünk, ugyanazzal a kerettel Allegri BL döntőbe vitte a csapatot, amivel Conte a csoportból nem jutott tovább...

Conte addig nálunk a körülményekhez képest mindent megkapott.

JuventusFanatikus 2020.01.28. 19:35:11

@Bagg10: Természetesen a Juventusnál töltött időszakára gondolok, mert emlékeim szerint azért is távozott, mert nem teljesítették a kívánságait. Azt hiszem Cuadradót szerette volna nagyon, még Morata is emlékeim szerint a listáján szerepelt. Az már a sors fintora, hogy mindkettővel együtt dolgozhatott, de egyik se vált be igazán, arról nem is beszélve, hogy mind a kettő a Juventust is megjárta.

Bodnar Daniel 2020.01.28. 19:36:53

@Bagg10: Igen, elég gáz, hogy egy Rondo, Dybala, Higuain, D.Costa csatársorról írod ezt...

Az idő hiányzik. Semmi más. Klopp se fél év alatt rakta össze a Liverpool-t.

És én meg merem kockáztatni, hogy Dybaláék egy szinten vannak Firminoékkal. Egy Manényi pluszban vannak. Ott a csapat azt is tudja, hogy mikor korog meg a másik gyomra, összehasonlíthatatlan egy több mint 3 éve egy elképzelésre épülő "sztár gárda" ( jelzem, nem azok, csak brutálisan össze lettek pattintva ), egy fél éve saját útját kereső szisztémával új edzővel. Ja és a bajnokságokat sem lehet összehasonlítani.

Semmi baj nincs. Nem értem miért kell állandóan problémát keresni. Mert tenni való az van, és ami a lényeg, hogy minden forrás adott hozzá, hogy tényleg csak kísérletezni kelljen.

De probléma nincs, akármilyen statokat nézel. Plusz lenne egy olyan kérdésem mindenki felé, hogy amíg nincs vége az idénynek, addig hogy lehet eldönteni, hogy milyen egy edző munkája?

Conte három döntetlen után kevésbé lett jó edző?

Vagy az számít sokat, hogy kin áll jobban a zakó?

Arra nem is reagálnék, hogy edző nélkül is ugyanitt járna a csapat. :D Az remélem viccnek ment.

Mondjuk az MU-nál már lassan azt is ki lehet próbálni...

Sunny21 2020.01.28. 19:38:39

Sarri nehéz örökséget vett át, 8 scudetto után már egyesek úgy gondolják, hogy azért mert mi vagyunk a Juventus, már edző nélkül is behúzhatjuk a bajnokságot. Néhány hátráltató tényező: Ramsey, Rabiot meccshiány, új bajnokság.
Khedira, Matuidi, Pjanic, a zeniten már túl, folyamatosan gyengülnek, évről évre..
De Ligt,új bajnokság, fiatal játékos, hatalmas elvárások, .. idő, idő, idő
Folyamatos sérülések Costa, Ramsey
És a legfontosabb. Kidőlt a Capitano! A védelem oszlopa, az ember aki a pályán vezér, akire mindenki hallgat! Aki a védelem és a csapat szíve!
Így tessék megítélni Sarri munkáját és az eddigi eredményeket!
(bl csoportelsőség, kupa legjobb 8, liga elsőség) Hmmmmm... Kókler!
Ez megy edző nélkül is.

Sunny21 2020.01.28. 19:41:33

@Bodnar Daniel: +1 pontosan így gondolom én is!

JuventusFanatikus 2020.01.28. 19:44:35

@Bodnar Daniel: @Sunny21: Jaja, hülyék ezek a vezetők, minek fizetni az edzőket, hát játszanak a focisták maguktól is. 200IQ

Sunny21 2020.01.28. 19:48:24

@JuventusFanatikus: hülyeség :D
Egyszer a szezon elején elmondja nekik valaki mit kell csinálni és utána megcsinálják. Kész!

Marvin88 2020.01.28. 20:17:15

@Sunny21: Felkészül Pintér Attila (A "Tolódjatok! Mindig. Álmotokban is, a wc-n is, ja, ott ne..." jellegű mondatokat már felírta egy papírra, mert megtanulni nem tudta őket.)

JuventusFanatikus 2020.01.28. 20:32:13

@Sunny21: Majd, ha kedvük van, akkor elmennek edzeni, kezdeni meg az fog, aki nyer kő-papír-ollóban. Tudod mit, sportigazgató se kell, majd eldöntik, hogy kikkel akarnak játszani, és meg van oldva.

Spud3674 2020.01.28. 20:40:25

@Wizzurah: Csak úgy kíváncsiságból...

Kit tartasz a legjobb olasz edzőnek?

Melyik német nemzetiségű edzőt képzelnéd el a padra?

Kérlek, Kloppot ne írd, mert az esély rá a 0-hoz konvergál, illetve az ő játékához teljesen alkalmatlan a keret...

Sunny21 2020.01.28. 20:51:43

@JuventusFanatikus: Látom magam előtt amikor Buffon a 30.percben bekiabál a pályára, hogy "új a hús" :D Viszont Dybala végigjátszhatna egyszer 90 percet, nem jönne le és kész.. Ez a jövő.. persze..
Hát, könyörgöm még Federernek is van edzője! Olyan aki rosszabb teniszező mint Ő, de kívülről jobban látja, hogy hol a hiba, hol lehet javítani a teljesítményt. Mindegy... Még egy döntetlen vagy vereség Sarritól és mehet amerre lát. Hallatlan, hogy nem 20 győzelemmel vezetjük a táblázatot.

Wizzurah 2020.01.28. 21:44:01

@Spud3674: Nálam a mindenkori legjobb olasz edzőt Marcello Lippi-nek hivják.

Irtam hogy szerintem német edző nagyon jó lenne a juventus stilusához, hogy ezen belül is személy szerint kiket tartanék a legjobbnak?
Felix Magath
Ottmar Hitzfeld
Joachim Low

De igazából még tudnék sorolni, bár nem néztem mostanába ki aktiv még közülük, szóval tudnám sorolni aki nagyot alkothatott vagy alkothatna a juve padján.

Bodnar Daniel 2020.01.28. 21:55:44

@Sunny21: Nagyon atom ez az edző nélküli elképzelés. Már fél órája röhögök ilyen romantikusan anarchista jeleneteken, amiket képtelen vagyok nem vízionálni. :D

BTW, A legtöbb embernek az a baja, hogy Sarri mint jelenség a football-ban nem annyira menő, mint mondjuk Guardiola. Egyszerűen nem hangzik jól a neve és nem is egy Al Pacino. Mondhatni egy Nokia 3210-es az Iphone X plusszok között.

Persze, hogy mindenki Iphone-t akar. Szerintem pont ennyire felületesen megy a hisztizés.

Sarri egy egyszerű, szelfméd és hatásos edző, saját markáns stílussal, ami hosszú távon rengeteg dolgot fog adni és már most is ad az esetek 50%-ában már.

Újra van értelme nézni meccset. Ha ez nem A lényeg egy szurkolónak, akkor vajon mi a hóhér fallosza az?

Eredmények 8 éve vannak, ebben az idényben is azt hozza az öreg, amit Allegri. Lehet más módon, de pontokban ugyanott van.

MI KELL MÉG?

Bodnar Daniel 2020.01.28. 22:03:51

@Wizzurah: A német nemzetiség miért garancia bármire is? Nem értem. Főleg az Olasz bajnokságban. Gondolom ez olyan lehet mint a kenyér vágó kés, meg a palacsinta sütő. Ha német akkor biztos jó... :D

JuventusFanatikus 2020.01.28. 22:08:50

@Bodnar Daniel: A Kolléga egy picit megragadt az időben, mert eleve a felsorolt nevek kétharmada majdnem tíz éve nem aktív, a harmadik meg nem bizonyított klubnál, és eléggé kérdéses a taktikai repertoárja így is, én nem tartom annyira jó edzőnek.

Wizzurah 2020.01.28. 22:17:20

@JuventusFanatikus: Szerintem bibi van az értelmezéssel, de egye fene, ma sok a szabad időm és jó napom van, segitek.
Nem az volt a kérdés ki a legjobb aktiv olasz edző hanem a legjobb olasz edző szerintem, válaszoltam.

Senki se mondta hogy edző nélkül képzel el bármit, de ezt a mostani állást és játékot edző nélkül is letudnák hozni a fiúk az tény.
Melyik 2/3 nem aktiv? Magath aktiv,Löw aktiv,Hitzfield-nek 2014 júliusa nincs csapata. Szóval konkrétan egyik sem inaktiv több mint 10 éve, de a 2/3 sem jött össze. Szerintem egy német edző feküdne az olasz és a juve stilusához.
A kenyér vágó kés és a palacsinta sütők terén nem vagyok jártas, abban hiszek neked, hogy a német minőség biztos jó.

Fiúkák én elhiszem hogy keresitek hol, mibe és kibe tudtok belekötni, én megértem elfogadom, vannak ilyenek, nem vagyunk egyformák. De a szöveget tanuljuk meg értelmezni kérem szépen, de részemről zárom a témát, meghagyom az utolsó szó jogát a vérpistikéknek, mert itt sajnos érdemi eszmecserére-vitára hiába számitok. Minden jót, Sarri fos igy zárásképp mindettől függetlenül.

Bodnar Daniel 2020.01.28. 22:17:59

@JuventusFanatikus: Én teljesen hülye vagyok edzőkből. Csak azokat ismerem én is, akiknek fut a neve, vagy a Juvéhoz van közük. Viszont láttam a Napolit fele olyan jó kerettel 95%-ban azt teljesíteni mint amit a Juve teljesített évekig. A nyálam csorgott az elmúlt 3 évben, mikor láttam őket játszani. Ugye abban az időszakban az ágy szélébe rugdosni a kislábadujját is nagyobb élmény volt, mint a saját játékunkat nézni.

Nem gondolom, hogy ez túl mély merítés lenne, de 100%-ban valid. Ez az ember egyszer már épített szarból várat.

Azért csak össze fog tákolni valamit nálunk is akkor...

Bodnar Daniel 2020.01.28. 22:25:27

@Wizzurah: Én még mindig kíváncsi vagyok a nemzetiségi faktorra. Mit csinálnak jobban mint az olaszok vagy a portugálok, vagy a spanyolok? Komolyan.

A másik dolog, hogy akkor mit mondanál, ha teljesen a reális és a tavalyi piaci mozgások alapján elérhető edzőkről beszélünk.

Mert egyébként akkor Capello nálam is természetesen. Csak teljesen invalid róla beszélni.

JuventusFanatikus 2020.01.28. 22:30:23

@Wizzurah: Azt hiszem az értelmezéssel nem nálam van a baj, már eleve, mikor a kommented fele nem is nekem szól.
Szóval a Lippis rész nem az én "ingem", a 2/3-ad teljesen okés, mert Magath 2017 óta nem aktív, tudomásom szerint meg 2020-at írunk. Ha a háromból kettő visszavonult, az azt jelenti, hogy a kétharmad nem aktív.
A német minőség megint nem az én részem, úgyhogy mást nem is tudok hozzátenni, minthogy ha már ennyi időd van, akkor fektesd be szövegértelmezés fejlesztésébe, mert nem a Mi készülékünkben van a hiba. Értelmes vitát meg úgy nem lehet folytatni, mikor az egyik fél azt mondja, hogy ezt a szintet edző nélkül is le lehet hozni, így nem lehet más.
Szia!

Sunny21 2020.01.28. 22:31:45

@Wizzurah: Immáron harmadszor írtad le, hogy edző nélkül is itt tartana a Juventus. Nem értett itt félre senki semmit.

Wizzurah 2020.01.28. 22:57:31

@Bodnar Daniel: Neked reagálnék, mert amire van értelme, arra szivesen teszem.
Nos ez megint csak az én véleményem, hogy a váltást annyira akartuk és nem találtuk, hogy a végén már mindegy volt és megtalálták Sarri-t. Persze irták hogy a kezdetek óta ezt akarták, aha persze... Szóval szerintem annyira akartak már új edzőt hogy belenyúltak ebbe, szerintem Sarri a Chelsea-vel volt a toppon, azt mondhatja majd visszagondolva ezdői karrierje csúcsának, persze ha rám cáfolna örülnék. Nem tudom mindenáron olaszba gondolkodtak e, kétlem, ahogy látom ez már annyira nem fontos nálunk.
Én menet közbe is gondolkodás nélkül váltottam volna most még igy sarriról is pl. pochettino-ra, bár azt reméltem hogy a city is megválik pepétől de ők úgy fest magukra találnak. Nagyon sokáig adva volt zidane is talán, lehetett volna küzdeni érte. Ha mindenáron olasz, én lehet felkerestem volna előbb contét minthogy az inter tette.
De ezek csak gondolatok, a cikkhez annyit hogy szerintem Lippi kimondatlanul, diplomatikusan de beszólt úgymond Sarri-nak, hogy ez nem az igazi.

De azt szerintem biztosra vehetjük hogy itt semmiféle edző váltás van, marad ez, ezt kell szeretni és remélni hogy sikerül rá erőltetni ezt a taktikát a csapatra, amihez szemmel láthatóan nem akar... De ha sikerül is akkor ott van amit már leirtak hogy igazából ennyi, ezt tudni fogják a fiúk és ennyi, egysikú. Az nálam egyértelmüen óriási edzői hiba és bizonyitvány hogy 3 kp-val akarsz felállni és matuidi-pjanic-még valakivel akarod megoldani.

delpi0823 2020.01.29. 00:21:25

@Wizzurah: Sarri ahol edzoskodott kihozta szinte mindegyik csapatabol a maximumot.Empoli,Napoli,Chelsea.16 ponttal zartunk a bl csoportban,vezetjuk a bajnoksagot,kupa elodonto,es nem mellesleg mar tobb fogyaszthato meccsunk volt mint tavaly az 1000%.A masik ami meg tetszik benne hogy ki mondja ha szarok voltunk,es latja hogy miben kell fejlodnunk.

György Érsek 2020.01.29. 02:40:43

A Napoli ellen, nem ment a csapatnak a játék. Semmi nem sikerült. Majd legközelebb! Ritkán van ennyire formán kívül a Juve.

steven.h 2020.01.29. 07:55:28

Hosszú még a bajnokság, nyilván nem ezen a Napoli elleni meccsen múlt minden, egyébként is általában a bajnokságot nem a rangadókon kell megnyerni.

Az viszont eléggé bosszant, hogy ez a 2:1-es vereség sokkal jobban b*ssza a csőrömet (már bocsánat), mint az a botrányos 0:1-es meccs. Szimplán azért mert ott nem is akartunk játszani, mások voltak a prioritások, itt viszont csúnyán megvertek minket taktikailag, szeretném kiemelni, hogy egy GATTUSO....Addig szép és jó a Sarriball, bár itt egyelőre még csak fel-fellángolásai vannak, amíg nem jön egy olyan csapat akit erre felkészítenek és a BL-ben bőven vannak ilyen jelöltek és emiatt én azért most elkezdtem aggódni és nem is feltétlen a kiesés miatt, mert az benne van és Contéval meg Allegrivel is kiestünk már (Contéval a csoportkörben is, azt nem lehet mondjuk felülmúlni) de nagy pofont a BL-ben még nem kaptunk (Real elleni döntőt nem veszem ide, mert ott a mai napig nem tudjuk, hogy mi történt)

Egyszerűen nincs B-terv és nem is lesz, de ezt már akkor tudtuk mikor Sarri érkezett.

Spud3674 2020.01.29. 15:41:47

@Wizzurah: Köszönöm a választ!

Abban egyetértek, hogy Lippi egy all time classic edző, de ő mindenképp csak a múlt. Szerintem a jelen olasz edzői közül egyértelműen Allegri a legjobb. Persze ettől függetlenül érthető volt az elküldése, az a kapcsolat már megfáradt...

A német edzőkkel kapcsolatban az inaktívakra most nem térnék ki, Löw viszont nem bizonyított klub edzőként, sőt a válogatott sikereit is olyan időszakban érte el, ahol A és B top csapatot is ki tudott volna állítani, a német foci egyik legjobb időszaka volt...

Általánosságban szerintem több kiváló olasz edzőt tudnék felsorolni az elmúlt 30 évből, mint németet. Sőt, a sikeres német edzők is többnyire csak a Bayern München padján villogtak, más bajnokságokban nem igazán alkottak nagyot, illetve most Klopp igen...

del pipi 2020.01.29. 18:10:35

@Wizzurah: Hallod Frizura?! Amit tegnap itt letettél az asztalra, hát az parádé volt, komolyan zseniális...veled aztán jól elbánt az élet!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása