Buffon: „Még mindig fontosnak érzem magam a Juvénál”

buffon_gigi_porte.jpgGianluigi Buffon úgy érzi, hogy annak ellenére, hogy csak olykor kap szerepet a kapuban, a Juventusnál továbbra is fontos szerepet tölt be.

„Olykor előfordulnak döntetlenek, de szerintem ez így teljesen rendben van.” - mondta a tapasztalt hálóőr a Tiki Taka munkatársának a Lecce elleni döntetlen után.

„Azonnal vitás helyzetek generálódnak, amint nem a legjobb csapatok nyernek, de nem szabad megfeledkezni a másik csapatról, illetve arról sem, hogy egy futballmeccsen háromféle eredmény születhet.”

Természetesen az interjúban felmerült a kapus egyéves párizsi kiruccanása is.

„Azért igazoltam Párizsba, mert nem utasíthattam vissza azt a sportügyi és gazdasági ajánlatot, amelyet a PSG elém rakott. Továbbá 40 évesen hízelgő dolog, ha egy ilyen jelentős klub keres meg egy ajánlattal. Továbbá szerettem volna valami újat kipróbálni, illetve kicsit kilépni a komfortzónámból.

Az egyik éjszaka egyedül voltam, s eldöntöttem, hogy visszatérek a Juventushoz, miután feltettem magamnak a kérdést, hogy 41 évesen mit keresek egyedül Párizsban, miközben a családom Olaszországban található?

Nyomás alá helyeztem a PSG vezetőségét, aztán amikor a Juventus ajánlata megérkezett, jó megoldásnak tűnt, így azonnal elfogadtam.”

Egyes lapok arról számoltak be, hogy Gigi Buffon azért tért vissza, hogy edzői képzését befejezze, és hogy felkészüljön a pályán kívüli életre.

„Jelenleg olyan pszichológiai és fizikai állapotban érzem magam, hogy fontos játékosnak tekintem magam.

Még nem vizsgáltam meg, hogy mit tartogathat számomra a jövő, de megvan bennem a kellő tisztaság ahhoz, hogy értékeljem a pszichológiai állapotom és a saját teljesítményem. Amikor úgy érzem, hogy már nem tudok úgy játszani, ahogy szeretnék, akkor majd leülünk a klubbal beszélgetni, s elmondom, hogy a karrierem végéhez értem.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1215268040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rabsic02 2019.10.28. 14:14:14

Jó hogy visszatértél Gigi, de most már el ne menj! :D

MdewC 2019.10.28. 15:14:14

Mekkora király, hogy itt van? :D

Álljunk meg egy percre és gondoljunk bele. :D

G1G1

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása