HIVATALOS: Allegri távozik a Juve padjáról

allegri_massimiliano_agnellivel_olelkezve.jpgA klub hivatalosan megerősítette, hogy nem Massimiliano Allegri fogja ellátni az edzői feladatokat a Juventusnál a 2019/2020-es idényben.

A mester és az elnök, Andrea Agnelli, együtt fog sajtótájékoztatót tartani szombaton 2 órától az Allianz Stadium erre a célra fenntartott helyiségében.

A szakember 2014 júliús 16-án érkezett a Juventushoz, miután Antonio Conte hirtelen elhagyta a klubot a nyári felkészülési időszak elején.

A livornói szakember munkássága alatt számos trófeát gyűjtött a klub, amelyek közül a legjelentősebb talán a sorozatban ötször elnyert bajnoki cím volt, ám számos Olasz Kupa-győzelem és megnyert Olasz Szuperkupa is az ő nevéhez fűződik, illetve a BL-döntőig menetelt kétszer is a csapattal.

A nyáron érkezett Cristiano Ronaldo miatt a szurkolók és a klubvezetők is komoly BL-menetelésben reménykedtek, ezért a negyeddöntőbeli kiesés az év közben mutatott gyengébb futballal karöltve már komoly kérdőjeleket eredményezett a mester jövőjét illetően, pár perce pedig hivatalos lett, hogy a mester elhagyja a klubot.

Részletekkel szolgálunk, amint ezek nyilvánossá válnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4614832114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám.84 2019.05.17. 13:14:34

Mindenképpen köszönettel tartozunk neki!!

sleepy8 2019.05.17. 13:15:22

Már ez is nagyon rossz hír, de van egy olyan érzésem, hogy ennél még jön rosszabb...

patrik1112 2019.05.17. 13:16:00

Kosz mindent Mister! Itt volt az ideje valtani. (Sajnos)

Del Pybala 2019.05.17. 13:16:16

Akkor hivatalosan is elkezdődött a lejtmenet.

hameee 2019.05.17. 13:17:19

Ezt a szezont elb*szta a játékkép szempontjából, de szerintem hiba volt elküldeni.Remélem hogy...nem is tudom mit remélek,hogy ki legyen az új edző?!

Knob 2019.05.17. 13:18:32

Ha már így alakult remélem viszi magával a keret 2 "legjobb" játékosát is.

Leram7 2019.05.17. 13:19:26

Azt gondolom az egyik legjobb edző és nincs nála jobb elérhető opció.

Ha nem magától akart menni, akkor ez egy nagy hiba.

Conte, Descahmps, Gardiola? Ki fog jönni? Remélem nem ilyen Sarri és inzaghi félék.

Matteo89 2019.05.17. 13:20:25

Hihetetlen! Rengeteget köszönhetünk neki, de ez a helyes döntés szerintem. Megfáradt már ez a kapcsolat.

2019.05.17. 13:22:05

2 BL döntő, 5 bajnoki cím, elég szép évek voltak ezek, de valszeg ideje volt a váltásnak.
Grazie Max!

Leram7 2019.05.17. 13:22:45

Illetve még valami: Így szerintem Conte és Allegri közül az egyik az inter kispadján fog ülni. (Remélem egyik sem)

ovaentat besök 2019.05.17. 13:23:15

Allegri Tuchel csere? Valaki?

Matteo89 2019.05.17. 13:24:51

Azért nem szarral gurigázik Agnelli. A korábbi sikerek kulcsát 2 év alatt leépítette, nevezetesen Allegrit és Marottát.

bianconeri83 2019.05.17. 13:25:12

Köszönünk mindent! De már érett, hogy történjen valami...
Persze most izgulhatunk, amíg nem tudjuk, ki követi.

steven.h 2019.05.17. 13:26:45

Köszi mindent Mister. Sajnos megfáradt a kapcsolat, de én adtam volna még egy évet a javításra, remélem legalább te nem fogsz leülni az Inter padjára....

Hát kíváncsi leszek mi lesz ebből. Remélhetőleg már megvan ki lesz a helyettese (remélem legalább DD vagy Pochettino lesz akkor, bár utóbbi hogy lehetne már biztos?!).

@ovaentat besök: Tucheltől mentsen meg minket a jóisten, őt egyáltalán nem tartom jó edzőnek

pedronegroo 2019.05.17. 13:28:58

Vazze, nem találom a szavakat! Van Isten!

del pipi 2019.05.17. 13:30:00

Itt nagy név lesz szerintem! @Leram7: remélem Conte Allegri párizs

del pipi 2019.05.17. 13:31:29

Most talán sokan sírnak de nyugi, jó foci , jó idők jönnek!

bianconeri83 2019.05.17. 13:32:37

@Matteo89: azért ebből a keretből lehetett volna többet is kihozni, ez sztem nem Agnelli hibája.
Nyilván kockázat, ha cserél, de mind Paratici előléptetése, mind Allegri elküldése azt mutatja számomra, hogy szeretne tovább fejlődni. Ezt én értékelem, még ha lehet bukta is belőle.

Apuleius 2019.05.17. 13:33:06

Nagyon remélem, hogy nem Conte vagy Deschamps lesz a befutó, mert akkor adunk a szarnak egy pofont. Tartok tőle, hogy a szar játék ellenére, hamarosan visszasírtjuk még Maxit. Remélem azért nem így lesz.

Matteo89 2019.05.17. 13:35:02

@bianconeri83: Én is így gondolom. Merész húzás, de megértem mindkettőt.

MdewC 2019.05.17. 13:35:33

@hellan: pontosan ugyan így gondolom.

Köszönünk mindent Max! Nagyon kellemes csalódás volt a pali, de én is úgy érzem, hogy ideje a váltásnak.

Juve!

Alex8610 2019.05.17. 13:36:36

Nem gondoltam volna hogy ezt megmerik lépni kíváncsi vagyok kivel pótolják.Nem tudom mi az új irány de Agnelli nem szarozik már az biztos bízom benne hogy tudja mit csinál mert ha ő nem akkor senki.Marotta után egy évvel Allegri is megy...

venember83 2019.05.17. 13:37:06

@Apuleius: Conte, Allegri, hátha a harmadik is jó húzás lesz. Lehet félni, de bizakodni is.

Magyar Közöny 2019.05.17. 13:38:40

Ha a játékosokkal és a vezetéssel is megromlott a kapcsolata, akkor ideje volt, ráadásul az elmúlt 2 év, ilyen támadókkal, ennyire nézhetetlen játékkal már vállalhatatlan volt. Nem tudom, ki lesz a megfelelő utód, mindenesetre kíváncsian várom.
Bárki bármit mond, ennek most így kellett lennie.

Ádám.84 2019.05.17. 13:38:47

@Apuleius: "Tartok tőle, hogy a szar játék ellenére, hamarosan visszasírtjuk még Maxit."
Ettől én is tartok, ennek az egésznek csak akkor van értelme, ha egy hasonlóan jó, vagy egy nála jobb edző jön.

del pipi 2019.05.17. 13:40:59

@venember83: @Apuleius: Én is remélem , de szerintem ha elmerték Maxit küldeni akkor nem szarral gurigáznak!

Bbenj 2019.05.17. 13:42:30

Ez meglepett, nem kicsit, nagyon. Remélem jó dolog fog kisülni ebből, de ha tényleg igaz, hogy több játékosnak is megromlott a viszonya Allegrivel akkor lehet ez lesz a legjobb!

pedronegroo 2019.05.17. 13:43:03

@Apuleius: Kockázat nélkül nincs rizikó! :) Várjuk meg milyen mercatonk lesz, nehogy még Marotta-t is visszasírjuk! :) Serie bé, két hetedik hely, elbukott BL döntők, felállunk és megyünk tovább és mindig visszatalálunk a helyes útra! Amúgy is BOYS DONT CRY! :)

Alex8610 2019.05.17. 13:44:21

Én ugy gondolom a Real elleni BL döntő után tört meg valami már a tavaji szezon is dadogott a játék és hozzaallast nézve idén pedig már kicsucsosodott az egész és nagyon nem mutattak kifelé de a játékosok-edző kozott sem volt már meg az összhang.Annak örülök hogy ezt meg most lezárták és nem nyáron jött a váltás és nem lett eladva még senki.Az biztos hogy több játékos fellelegzett ezzel a döntéssel aztán meglatjuk kire bízzák a folytatást.

Apuleius 2019.05.17. 13:47:05

@pedronegroo: Igen, persze, csak ne egy borítékolhatóan rossz választást hozzunk. Azért fogok tudni aludni a mai hírek után :-)

Thuglife! 2019.05.17. 13:47:48

egy személyes hozzászólás:eldőlt!!Így jövőre is nézni fogok juve meccset!
remélem a fiatalítást is ilyen könnyen meg meri lépni a klub.

MdewC 2019.05.17. 13:48:24

@Alex8610: egyet értek.

Lehet akármilyen jó Max, ha igaz a megromlott viszony.

1x összeállhatna már minden bolygó és nyerjünk már BL-t.

Thuglife! 2019.05.17. 13:48:57

azért az Atalantának még adjuk le a pontokat. ;)

del pipi 2019.05.17. 13:50:33

@Thuglife!: Na jó azért ne legyél ilyen telhetetlen!

2019.05.17. 13:57:41

Kurva rossz hír. A vezetőség ezek szerintem teljesen elégedett a jelenlegi kerettel, nem lesz itt semmi változás. Gratulálok...

Pochettino. Ha más jön (Deschamps vagy Inzaghi), akkor gyorsan vissza lesz még sírva Allegri.

Fabio83 2019.05.17. 14:01:14

Bölcs döntés mindenki részeről! Köszönünk mindent, de ennek így kell lennie!

Thuglife! 2019.05.17. 14:05:28

@del pipi: ha egy üzlet beindul...És Agnelli üzletember.na jó akkor csak a sallangtól szabaduljunk meg.
@Il Pjanista:" A vezetőség ezek szerintem teljesen elégedett a jelenlegi kerettel,"
ebből ez nem derült ki.még nem tudjuk ki megy ki marad.
ebből a döntésből egyetlen dolog derült ki:a BL a prioritás ahhoz pedig úgy gondolták Allegri futballról vallott nézetei elavultak,bárki játszon a kezei alatt.

delpi0823 2019.05.17. 14:08:16

@Apuleius: Ettol szarabb mar nagyon nem lehet a jatekunk,a scudettot meg akarkivel behuzzuk a bl meg senkivel se garancia.

2019.05.17. 14:10:27

@Thuglife!: Szinte az összes hírforrás lehozta, hogy Allegri teljes megújulást szeretne, mígy a vezetőség szerint jelenleg is Európa egyik legjobb kerete a Juventusé. És, ha valamin el fog csúszni a közös munka, akkor az ez lesz.

Juventino86 2019.05.17. 14:11:13

Ez a kapcsolat kimerült, elfáradt sajnos. Indokolt a váltás. Ennek ellenére nem tudok maradéktalanul örülni. Nagyok sokat köszönhetünk a mesternek, bizonyos értelemben hiányozni fog. :( Nagyon félek, hogy valami dilettáns jön a padra. Pochettinónak viszont örülnék. Fura most ez az egész, kavarognak az érzések... Grazie Max!

del pipi 2019.05.17. 14:11:21

@Thuglife!: Pontosan!@Il Pjanista: Nagyon reménykedem hogy ilyen kaliber van a képbe, neki nagyon örülnék, lenne szeptembertől szaladgálás a pályán!

del pipi 2019.05.17. 14:13:00

@Juventino86: jó van megnyugodtam! Már kerestelek a dühöngőben !

Juventino86 2019.05.17. 14:15:10

@del pipi: Tudom, válaszoltam is. :D Remélem, hogy az új edző se számít Dybalára. :D

ForzaJuve12 2019.05.17. 14:16:21

Egy korszak véget ért. Úgy gondolom, hogy a csapat és mi szurkolók is hálával tartozunk Maxnak, aki messze felülmúlta mindenki előzetes várakozásait. Ez az öt év csodálatosan sikerült, a Juventus Európában is visszakerült a nagy csapatok közé, ami jórészt Maxinak is köszönhető. A BL-t sajnos nem sikerült megnyerni, de szerintem ezt nem lehet egyedül az ő nyakába varrni, nagyon kíváncsi vagyok, hogy kit fognak helyette hozni. Ami pedig a jövőt illeti:

Forza Juve per sempre! Forza Max!

rockitbaby 2019.05.17. 14:16:24

@Juventino86: Ezzel így szinte borítékolható, hogy min 2 éven belül nem lesz BL győzelem. Hasonló kalibert nem fogunk tudni leültetni, az tuti, csak gyengébbet és rutintalanabbat. Nemzetközi színtéren biztosan.

Én Klopp-ot szeretném, de ha meg is nyeri a 'pool a BL-t sem biztos, hogy mozdítható. Inzaghi lesz ebből sanszosan.

del pipi 2019.05.17. 14:17:14

@Juventino86: Tudsz valamit? Ki lesz? Mit mondott? Biztos nem számít rá? :)

sleepy8 2019.05.17. 14:17:17

@ovaentat besök: Nem, elsősorban az új edző miatt aggódok. De amit @Il Pjanista: kolléga is ír, az talán még ennél is szomorúbb.

(Szerintem, egy Icardi stílusú és szintű játékosra óriási szüksége lenne a csapatnak)

Juventino86 2019.05.17. 14:21:30

@del pipi: Hidd el, én örülnék legjobban, ha Dybala újra formába lendülne. Illetve nála fegyelmi gondok vannak.

@rockitbaby: NAgyon félek ettől én is. :( Ha Inzaghi jön, vele nem hiszem, hogy BL-győzelem lesz. Tehetséges edző, de még nincsen igazán nemzetközi rutinja. Pochettino vagy akár Deschamps viszont jók lehetnek, náluk jobbat most úgysem tudnánk hozni.

Apuleius 2019.05.17. 14:22:10

@delpi0823: "Ettol szarabb mar nagyon nem lehet a jatekunk,a scudettot meg akarkivel behuzzuk a bl meg senkivel se garancia."

Én speciel egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy a bajnokságot minden évben automatikusan behúzzuk, s tök mindegy lenne ki ül a padon. A BL-ben meg bőven van út visszafelé, szóval összességében nagyon is lehet a jelenleginél szarabb a helyzet (a játékunk meg Conte idején is szar volt).

Ghun83 2019.05.17. 14:22:43

Bárki jön is a helyére az még nem garancia a szebb focira, 50-50 az esély.

Azzaro10 2019.05.17. 14:24:32

Szerintem nagyon sokat köszönhetünk neki az elmúlt évek miatt és további sok sikert kívánok neki. Viszont azt be kell látni hogy a csapat 1,5 éve tudása alatt játszott és a játék már igencsak nézhetetlen volt. A keret szerintem is elég jó, de 1 top belső védő, 2 belső középpályás és 1 csatár mindenképp kelleni fog és akkor nem lesz gond.

Juventino86 2019.05.17. 14:25:08

@Apuleius: Igen, sajnos ezzel a döntéssel a vezetőség veszélyes vizekre evezett. Komoly szakember kell a padra, nem szabad kísérletezgetni most.

Bianconero 2019.05.17. 14:25:50

Sajnálom. Ki jön vajon?

del pipi 2019.05.17. 14:26:08

@Ghun83: Várjuk meg a borítékot! Aztán majd véleményezzük! Mindenkinek én se örülnék, de annak nagyon ami ma történt. Ez egy új kezdet.

Rikoo 2019.05.17. 14:26:09

Nem véletlen ez. A hírek szerint a vezetőség Európa egyik legerősebb keretének tartja a mostanit, Allegri viszont 5 poszton is változásokat szeretett volna. Ez most kicsit olyan, mint mikor Conte távozott.
Borzasztó hír ez, én nagyon úgy érzem lejtmenet jön ezután a klubnál, nagyon megszerettem Allegrit. Borzasztóan sajnálom. Tőle nem fog jobb képességű tréner jönni ebben 100%-ig biztos vagyok. Más lesz, de nagyon kis esélyt látok arra, hogy erősebb csapatot fog építeni az aki jönni fog.

del pipi 2019.05.17. 14:28:15

@Juventino86: Ha egy ilyen lépés után nem egy nagy név akkor megeszem a bal hajam!

steven.h 2019.05.17. 14:30:01

@Apuleius: Szerintem sem automatikus a Juve bajnoki címe és mindegy lenne hogy ki ül a padon...azért ne gondoljuk már hogy mondjuk egy Zaccheronival vagy más bohóccal is behúznánk a Scudettot.

Ennyi erővel valami kókler magyar edző is lehetne Scudetto tulajdonos, csak le kellene ültetni a Juve padjára....

del pipi 2019.05.17. 14:30:39

@Rikoo: Talán neked nincs fantáziád. Talán ez lehet a megoldás.

Apuleius 2019.05.17. 14:30:48

@Rikoo: Pontosan ugyanezt érzem én is, s félek attól, hogy Allegri okkal (számunkra egyáltalán nem kedvező okkal) döntött a távozás mellett. Jöhet bárki, ez a keret komoly vérfrissítést igényel, s ha a vezetőség nem így látja, sokkal nagyobb a baj, mint azt sokan gondolják. Mindamelett azt is hozzá kell tenni, hogy én is éreztem némi befásulást az edző és a csapat között.

Rivendell 2019.05.17. 14:31:43

@Rikoo: pedig a kp kuka...vedobe egy tehetseges fiatal jatekosunk nincs,ezzel a kerettel nem lehet bl-t nyerni.Tul lassu a csapat hozza.

del pipi 2019.05.17. 14:36:34

@Apuleius: Biztos Allegri nem akarta tovább? Nem lehet hogy a vezetőség is szét ásította magát a Juve meccseken?

Mitya10 2019.05.17. 14:36:37

Na végre. Én ebnek végtelenül örülök. Abban igaza volt am Allegrinek hogy kellenek új arcok erősítések de abban rohadtul nincs (és a vezetőséget meg minket meg lehet érteni) hogy ez a keret másfel ilyen altatós szarra lenne alkalmas azért ilyen kerettel igenis illett volna jobb focit és nem ezt a bunker szart elénk rakni. Sosem szerettem de a trófeákat persze nem adják ingyen úgyhogy ezt köszönjük és minden jót vhol máshol nekünk pedig ideje 1 vakmerőbb edzőt hozni aki nem csak a védkezést tartja szem elött.

NagyonJuve 2019.05.17. 14:37:56

Jó hír. Sokan pokettinóznak, meg kloppolnak. Allegri sem volt sehol mikor ide jött. Ami előző kettőt illeti minden évben fejlődött a csapat játék még allegrinél visszafelé. Szerintem már megvan az utód.

Apuleius 2019.05.17. 14:38:50

@del pipi: Igen, szerintem ez nem a vezetőség döntése volt.

Thuglife! 2019.05.17. 14:39:25

persze hogy 5 új embert akart Allegri.legalább az 5 új ember még felnézne rá egy fél évig.

venember83 2019.05.17. 14:40:28

Kell a vérfrissítés, ez tény. Az első BL-döntő után komoly változások voltak a keretben, most pedig ismét ekkora változások nem lehetségesek. Ha nem tévedek, akkor 15 új játékos érkezett. Ezt nem lehet eljátszani 3-4 évente. Megfontoltabban és hosszabb távra kell építkezni kulcsemberekkel több évre. Ebben reménykedek, bár ez valószínűleg túl hiú ábránd.

rockitbaby 2019.05.17. 14:41:33

@Rikoo: Ezzel cask részben értek egyet. Tényleg erős a keret, de nem egyike a legerősebbeknek. Én a magam részéről csak pár dolgot tudok felróni neki. A szemkápráztató játék gyakorlatilag sosem volt jellemző a klubra, ettől függetlenül volt több szezon is, mikor tényleg játszott a csapat.

Talán a motivációval is gondjai voltak, de meg kell hagyni, a RM elleni döntő után szerintem rengeteg játékos került mélypontra. Valahol akkortájt realizálódhatott a játékosokban és talán a szurkolókban is, hogy a sorozatos bajnokság + kupa nem elég.

Idén két dologban hibázott szerintem, ez pedig a formációváltás és a szélsővédőink leépítése.

Amikor leült a kispadra, mindenki a halál f@szára küldte volna, mert jóval gyengébb edzőnek ítélték meg, mint Conte. Majd láss csodát, BL döntőzött első évében. Tudom, hogy mindig nem lehet szerencsénk, de megint belenyúlhatunk így a tutiba.

Az új edző ha csak annyit el tud érni, hogy kihozza a maximumot a két szélső védőnkból, komolyat nem bukhat.

Il Principino 2019.05.17. 14:45:48

Meghozták ezt a nehéz döntést,hogy ne kelljen beáldozni játékosokat..
Ezúttal tényleg a játékosok akarat döntött :(
Sajnálom Maxit,igazi edző legenda lett a szememben!!!

Ha ezek után is ilyen fos játék lesz ,akkor verhetjük a fejünket a falba.
Komoly edző kell ide,akit elismernek a játékosok van tekintély,nemzetközi tapasztalat stb.stb.
Aki komolyabb opció azt ki kell vásárolnunk,idén edzőt veszünk,nem játékost,ezáltal ne számítson senki nagy névre :(
És akkor ezek után még mindig ott van az,hogy kulcsjátékost veszítünk nem csak edzőt..
Remélem Khedirát viszi magával.."munkájáért cserébe" sokat keres a német

Ádám.84 2019.05.17. 14:47:27

@venember83: "Megfontoltabban és hosszabb távra kell építkezni kulcsemberekkel több évre."
Pedig szerintem jól látod, ez a nemzetközi siker egyik kulcsa (pl.: Real vagy Barca). Igazából elégnek kéne lennie évente egy-két új igazolásnak. Véleményem szerint most is csak 3-4 top játékosra lenne szüksége a Juvénak (1 hátvéd, 2 kp, esetleg egy csatár). Nem szabadna minden évben a fél keretet, eetleg egy csapategységet szétverni.

juve28adam 2019.05.17. 14:48:15

Miafax? Én komolyan nem hittem volna ,hogy ne vele folytatnák. Örülök is meg nem is igazából. Na kíváncsi leszek ezután kit nevezünk ki, de remélem nem ilyen Mihajlovicokat.

Ádám.84 2019.05.17. 14:49:53

@rockitbaby: az igazi gond szerintem az (volt), hogy nem találta a támadó harmadban a megfelelő formációt, nem tudta a már itt levőkkel Ronaldot összesimítani. Az új edző legnagyobb feladata is ez lesz.

Rikoo 2019.05.17. 14:55:01

Ami a jelölteket illeti: - Deschampot semmiképpen nem engedi el a francia szövetség. Szóval komoly kompenzáció szükséges.
- Pochettino új szerződést írt alá, 40 millió euróért lehet kivásárolni
- Guardiola nagyon komoly áldozatot követelne anyagi szempontból, ráadásul a City kizárt, hogy elengedje mivel nekik Pep kell, pénre nincs szükségük
- Klopp elutasította a Juventus érdeklősését, új szerződést írt alá
- Zidanet ugye újra kinevezte a Real Madrid
- Contét elvileg nem akarja Agnelli és Elkann sem
- Inzaghi könnyen megszerezhető, gyakorlatilag teljesen rutintalan nemzetközi téren, mivel játékosként sincs múltja, idén a 32 között esett ki a Lazioval az Európa Ligában
- Sarri szintén könnyen megszerezhető, mivel a szurkolók nem szeretik őt Londonban, a kora ellenére nem sok rutinja van
Kihagytam valakit?

JuventusFanatikus 2019.05.17. 14:58:05

@Rikoo: Siniša bátyánkat kihagytad:D

Ghun83 2019.05.17. 14:58:40

@del pipi: Persze jogos, csak arra értettem én is, hogy nehogy az legyen sajnos hogy az új kezdet egy roszab kezdet legyen. De persze adom a véleményedet, várjuk ki a végét

juve28adam 2019.05.17. 15:00:06

Amúgy Carrera nagyon szimpatikus volt számomra mikor Contet helyettesítette. Persze csak álmodozom ,mert a neve úgysem merülne fel. De őt szívesen látnám.

rockitbaby 2019.05.17. 15:00:20

@Ádám.84: Ez is csak részben igaz. Hugit lézszámfelettinek ítélték meg, lévén CR7 csatárnak érkezett. Legalábbis szerintük. Majd mikor úgy nem ment, pakolták ki szélre. Szóval nekik esélyük sem volt összecsiszolódni. Mandzu kiváltotta védekezésben és mint Benzema, alá játszott. Ott megvolt az összhang, még úgy is, hogy a horvát nem szerzett sok gólt - nem is szokott, nem az a gólgyáros fajta. Costa és Cuad a szezon túlnyomó többségében sérültek voltak. Kean is jól beilleszkedett a támadó hármasba, csakúgy mint Berna. Dybala az egyetlen, aki sehogy sem találta meg a helyét. De ő nála ezt nem feltétlen CR7 okozta.

Szerintem az, hogy a támadó hármas nem tudott összhangba kerülni téves, de legjobb esetben is csak féligazság.

Ellenben az teljes mértékben igaz, hogy minden Roncinak lett alárendelve. Régebben veszélyesek voltunk szabadrúgásból is, most max a galambokra. A középpályásaink kifejezetten szorgosak voltak, most ők is visszafogott teljesítményt nyújtottak gólszerzés tekintetében.

A gondunk nem a támadóhármas összeszokatlansága volt, hanem az, hogy CR7 nélkül nem volt aki gólt szerezzen. De ez is csak részben az edző hibája.

Rikoo 2019.05.17. 15:00:38

@JuventusFanatikus: Tényleg. Lehet a vezetőséget meggyőzte az Olasz Kupadöntő előtt mutatott "teljesítménye".:D
www.youtube.com/watch?v=DUaFSPjW2nM

Thuglife! 2019.05.17. 15:00:57

@Rikoo: Engem az se érdekel ha Buffon ül le vagy az u23 edzője.csak oldja fel a játékosokat.de sokan szerintem ma megkönnyebbültek maguktól is.

Il Principino 2019.05.17. 15:02:11

@Rikoo: lesz itt sírás majd amikor az egyetlen kupa amit nyerhetünk az a szuperkupa :D

Dobogóra azért jók leszünk :)

juve28adam 2019.05.17. 15:06:01

Amúgy nem értem miért írjuk ezt a "majd visszasírjuk" dolgot. Allegrivel vagy nélküle, de egyszer úgyis megszakadt volna az ,hogy mi nyerjük mindig a bajnokságot. A BL helyekre meg úgyis befutunk. Az számomra elképzelhetetlen lenne ,hogy ne érnénk oda. Conte után is volt élet, Allegri után is lesz számomra.

Apuleius 2019.05.17. 15:08:23

@juve28adam: Én nem látom az ellentmondást a "majd visszasírjuk" és az általad felvázoltak között.

GGábr81 2019.05.17. 15:11:28

"ha majd a másik kevésbé jó lesz, legfeljebb rád emlékezem"
Nem örülök, de bánkódni csak akkor fogok, ha az utód nem lesz jobb. Nem eredményekben, hanem játék képe, motiváció, látvány tekintetében.
A mesterre így biztosan jó szájízzel emlékszem majd és a legnagyobb Juve edzők között lesz a neve. Ha jövőre ment volna tovább a biszem-baszom tökölődés játék, akkor nem biztos, hogy ilyen megítélésű lett volna.

Watakuki 2019.05.17. 15:11:42

Sokkal jobb emlékekkel fogunk Allegrire emlékezni így, mintha például 2 év múlva, 2 bukott bajnokság után rúgtuk volna ki. Jobb a "csúcson" távozni.

Rikoo 2019.05.17. 15:13:52

Furcsa, én azt érzem a "szurkolókat" már nem is az eredmények érdeklik csak legyen látványos a játék. Na én ezzel egyáltalán nem tudok azonosulni.

alexGicamo 2019.05.17. 15:15:43

Na ! Csak megszületett a döntés nagy nehezen ... Izgatottan várom, ki lesz az utódja . Pocchettino - nak ( remélem, jól írtam a nevét ) örülnék a legjobban , bár szinte esélytelen .

Lanzafame 2019.05.17. 15:16:32

Ha mindenki lenyugszik, és eltelik egy kis idő, látni fogjuk, hogy az aranykor legjobb éveit köszönhetjük neki. Remélem visszatér még.

Fabio83 2019.05.17. 15:23:45

Szerintem Allegri is jól járt ezzel. Még pozitív figuraként lehet rá emlékezni. Ő magától soha az életben nem állt volna fel.

Thuglife! 2019.05.17. 15:23:50

Már látom ahogy a sok tutista "majd jövőre"allegri fan írja az edzőmeccsek után h.na ugye h nem kellett volna elküldeni a sikeredzőt!
az első Serie A meccs után senki nem fog már beszélni róla.

Lanzafame 2019.05.17. 15:24:20

HIVATALOS: Paulo Sousa a Juventus új szakvezetője

Sztovicska 2019.05.17. 15:28:01

Hihetetlen nagy zseni és óriási eredményeket értünk el vele. A világ top5 edzőibe benne van. De kellett a vérfrissítés. Van az a pont amikor el kell engedni. Ideje új lendületet vennie a csapatnak és úgy hogy az új edzőnek nem a nullából kell várat építeni mert a keret félig már kész. Kíváncsi leszek

Bianconero 2019.05.17. 15:31:35

@Lanzafame: félreolvastad, Dárdai az, Totti elől halászta el.

west30 2019.05.17. 15:34:40

@Rikoo: Utobbi evekben eleg sokat nyertunk,szamomra egyertelmu hogy ez nem fog orokke tartani,szoval mondhatni beletorodtem a varhatoan sikertelenebb evekbe eljovetelebe.Viszont mikor leulok a meccs ele,vagy van szerencsem eloben latni a meccsunket,akkor szeretnek egy kicsit szorakozni,mert elvileg ez az egesz errol szolna,a szorakozasrol.Nem arrol hogy az alom nyom el 15perc utan.

m.martin91 2019.05.17. 15:37:26

Sokkal inkább a távozására adtam a nagyobb esélyt, mint a maradására.
Vár Páris és Buffon, öreg. Nagy ember lettél a Juventusnál, de még nagyobb is lehetsz máshol. Én köszönök neked mindent.

Jamal Jamal 2019.05.17. 15:37:26

Most lesz sz@r játék és egy semmitmondó edző.

Rikoo 2019.05.17. 15:39:02

Oddsok: Guardiola 2.10, Conte 3.50, Deschamps 4.50, Pochettino 5.00, Inzaghi 7.50, Klopp 12.00, Sarri 16.00, Gasperini 20.00

mpite 2019.05.17. 15:40:44

Guardiola: "Hányszor kell még elmondanom? Nem megyek a Juventushoz, nem szeretném Olaszországot. Boldog vagyok itt és nem megyek sehova. A következő szezonban is a City menedzsere leszek, ahogy már sokszor mondtam."

krisszvector 2019.05.17. 15:41:15

na most akkor mi lesz, kinek a kedve szerint igazolunk majd edzőt?

juve28adam 2019.05.17. 15:42:03

@Rikoo: Érdekes ,hogy pont Guardiolára adják a legkisebb oddsot mikor kijelentette ,hogy marad.

Jamal Jamal 2019.05.17. 15:42:15

@Rikoo: ez egy nagy hülyeség erre én nem sokat adnék...

Jamal Jamal 2019.05.17. 15:43:14

@mpite: ezt Allegri is lenyilatkozta többször. IS.

alexGicamo 2019.05.17. 15:46:39

@west30: Ami a szórakoztatást illeti, egyetértek veled . Azt is szeretném, ha a játékosaink is újra élveznék a játékot, nem pedig csak rutinból / kötelességből tolnák le a meccseket . Tudom, túl sokat kérek ! De hát én már csak ilyen álmodozó típus vagyok . :-)

pedronegroo 2019.05.17. 15:54:57

Agnelli-Paratici félresikerült CR projektjüket is egyúttal bevédték Allegri kirúgásával. Ők idehozták a világ legjobbját, a BL gólkirályát, plusz Can, Costa, Cancelo, Bonucci vissza így Ők úgy gondolják megtettek mindent.

danimester1 2019.05.17. 15:57:12

Szerintem pont ezen ment a huzavona az elmúlt napokban.A hírek szerint a Mister el akarta adni Cancelo,Sandro,Dybala,Mandzukic négyest és az általa "kért" emberekkel akart neki futni az új szezonnak.(erről nincs infóm) Illetve igazak voltak a hírek,hogy a PsG valóban megkereste a dupla fizuval.Végül pedig úgy néz ki,hogy a holnap 14:00 órakor tartandó sajtótájékoztatón jelentik be Deschamps érkezését.Eddig a "friss hírek"...
A cikkhez pedig annyit,hogy köszönjük neki a trófeákat és a munkáját további sok sikert az új klubjánál.Szerény véleményem szerint ennek most(de leginkább a RM elleni döntő után) kellett bekövetkeznie.Allegri is sokat gondolkodott a folytatáson anno...Bízzunk a vezetőségben és a csapat talpraállításában,mást nem tehetünk!Forza Juve!!

pedronegroo 2019.05.17. 15:58:23

Az Allegri után való sírást meg magyarázzák már meg az Allegri-hívők! Ha a Mester jó munkát végzett akkor nincs mitől félni vagy nem???

Apuleius 2019.05.17. 15:59:48

@pedronegroo: "Az Allegri után való sírást meg magyarázzák már meg az Allegri-hívők! Ha a Mester jó munkát végzett akkor nincs mitől félni vagy nem???"

Ez logikailag hogyan áll össze?

Hiribi27 2019.05.17. 16:01:12

Egyàltalán nem örülök, hogy elmegy. Nem amiatt, mert pótolhatatlan, hanem azért, mert nem tudunk most olyan edzőt szerződtetni, aki jobb lenne.
Hihetetlen nagy feszültség lehet a vezetőség és Allegri között és nyilván egyes játékosok és az edző közt.
Tavasszal már látszott hogy semmi összhang a csapatban, rengeteg volt a motiválatlan játékos. Valami elromlott.
Én köszönök mindent Allegrinek, nagy edzőnek tartom, hiányozni fog.
Azt hiszem, h most jönnek a szűk évek, ez törvényszerű. Kapkodásra fél- és rossz megoldásokra számítok. A kialakult helyzetben szinte egyik (valamire való) játékos helyzete sem biztos. Ha pedig a csapat nem tud erősödni, vagy gyengül, akkor abban biztosak lehetünk h CR is elmegy. Ő biztos nem fog egy kuka csapatban játszani.
Szóval, szerintem rossz döntés született.

GGábr81 2019.05.17. 16:08:26

@Rikoo: Dárdai? Horváth Feri? Pintér???

Juventino86 2019.05.17. 16:09:36

Az öreg Lippi kéne ide. De Deschamps se lenne rossz.

pedronegroo 2019.05.17. 16:10:20

@Apuleius: Conte-től 100 százalékos csapatot kapott nem is volt vele gond. Ha Ő is egy ilyen csapatot hagy az örökösére akkor nem lehet gond, nem? Ez 100% logika! :) Az Allegri hívők nyilván azt gondolják hogy a Mester jó munkát végzett így nem kell aggódniuk meg picsogniuk hogy mi lesz a csapattal. Persze búcsú könnycseppek lehetnek de a csapatért aggódni nem kellene ha jól végezte a dolgát.

Apuleius 2019.05.17. 16:14:50

@pedronegroo: Hát nem tudom, a gondolatmeneted érdekes, de valid logikának azért erős jóindulattal sem nevezném :-)

Mondjuk azt sem gondolom, hogy Conte 100%-os csapatot hagyott volna maga után, s alighanem ez Allegri esetében sem lesz igaz.

Cannavaro 2019.05.17. 16:15:31

Idén, korábban van a szülinapom? :D Na végre! Köszönjük szépen az eredményeket, és minden pozitívumot!! További sok sikert neki! Nagyon bizakodó vagyok, a következő szezont illetően! Friss vér, friss elképzelések, reméljük a kreatív részleg java marad, és csak kiegészül! Így már nagyon várom a szezon kezdést, és mercatot is! ;) FORZA JUVE! :D

Grinta 2019.05.17. 16:16:29

@pedronegroo: Az a csapat kiesett a csoportból a Bajnokok Ligájában,és hazai pályán nem tudott egy árva gólt belőni a Benficának az El elődöntőjében-és azzal továbbjutni a Torino-i döntőbe.Azért ezt se feledjük el : / Ez százszázalékos csapat?

venember83 2019.05.17. 16:24:11

@Grinta: kb. ugyanaz a csapat meg BL-döntőzött később. Akkor most melyik arcát kell alapul venni a csapatnak?

pedronegroo 2019.05.17. 16:28:10

@Grinta: húúú.... BAJNOKSÁG! Remélem ennyit elég írnom.

@Apuleius: ?? Le volt sérülve a fél csapat?? Bajnokság meg volt csont nélkül??

Ha Te elmész egy munkahelyről és minden ügyedet és dokumentációdat probléma nélkül és rendben átadod az új kollégának akkor logikus hogy ha csak nem teljesen alkalmatlan a delikvens hogy akkor minden rendben lesz, ennyi. De tudjuk hogy nem ez van, Allegri nem véletlenül lett lapátra téve mert vannak gondok amiket utód megörököl. Ennyi, de nyilván lehet majd sírni Allegri után ha nem jönnek jövőre az eredmények....Agusztusban már okosabbak leszünk ha látjuk a keretet meg a "riválisokat".

Il Principino 2019.05.17. 16:30:10

Konkrétan nem is az edzőváltással van gondom,hanem ahogy történt ez az egész..
Nem úgy tűnik,mintha bármilyen KOMOLY terv is lett volna az Allegri utáni életre..
Más helyeken előre le van zsírozva hogy ki veszi át nyártól a csapatot még ha nem is hozzák nyilvánosságra..
Kiváncsi lennék kikkel folytak előzetes egyeztetések,mert ha most kezdünk el vakarózni akkor az sok jót nem jelent!Mert ugye végig azt rebegték,hogy egyszer leülnek megbeszélni a dolgokat szezon végén aztán döntenek a hogyan továbbról!

Grinta 2019.05.17. 16:30:21

@venember83: Ezt már annyiszor végigjátszottuk!Ez alapján akkor nem is Zidane béelgyőztes hanem Ancelotti csapata,vagy Benítezé?

Grinta 2019.05.17. 16:31:35

@pedronegroo: Én eddig abban a tudatban voltam hogy az értéktelen nudli!
Azért sem írtam.Akkor most hogy is van ez?Ha kedvezni akarunk vele akkor mehet?

rockitbaby 2019.05.17. 16:33:57

@venember83: Senki érdemeit nem akarom elvitatni - sem Conte, sem Allegri, sem a keret -, de az a csapat akkor Allegri kezei között ért össze. Mindenki a megfelelő helyre került, a Mister felpakolta a gyémánt középpályát, amit szeret és úgy ahogy szereti, ÉS működött. A mostani keret pedig a bukott RM döntőre érte el a csúcsot. Van az a pont, ahonnan az aktuális edző már többet nem tud adni és kihozni a rendelkezésére álló keretből. Ez volt Conte-val is és most ez lett Allegri-vel is.

Az más kérdés, hogy megérte-e volna meggyőzni őket a maradásról és tényleg úgy igazolni, ahogy ők azt akarják. Mert arra nagyobb összegben fogadni mernék, hogy az aktuális edzők nem sok, vagy semmi beleszólással nem rendelkezett a mindenkori keret kialakításába. Egyszer érdemes lenne ezt is kipróbálni.

Rikoo 2019.05.17. 16:35:51

@Grinta: Ezen jót nevettem.:D

Il Principino 2019.05.17. 16:37:51

@Juventino86: Lippi sztem már ide kevés lenne,eljárt felette az idő,nem véletlenül "bohóckodik" Ázsiában,a mai modern futball már más mint az ezredfordulón :)
Én személy szerint Deschamps-ot várom a Juve padjára,Ancelottin kívül minden más olasz edző visszalépés lenne sztem,bár sanszos hogy egy olasz bajnokságban is jártas mester veszi át a csapat irányítását :(
Spalletti,Ranieri,2 Inzaghi közül vki,Mihajlovic,Gasperini,Sarri,Di Francesco ja és Conte :)
Sztem mindegyik visszalépés lenne!!!

2019.05.17. 16:39:15

@Rikoo: Uramisten... Én addig örülök amit Zizout nem küldik el a Madridtól. Hála a jó égnek, hogy őt megúsztuk! Sarri lenne mindennek a legalja, így maradt kb. Inzaghi "legkisebb rossz" megoldásként.

Ha már ennyire tökön rúgtuk magunkat Allegri menesztésével, akkor komolyan az lenne a legjobb, ha kifizetnénk Pochettino kivásárlási árát. Esetleg még Ten Haag jut eszembe...

Il Principino 2019.05.17. 16:39:41

@Il Principino: Esetleg Rudi Garcia,Luis Enrique :D

Apuleius 2019.05.17. 16:43:11

@pedronegroo: Nem igazán tudom átérezni a "logikai" gondolatmenetedet, egy csapat sikeres irányítása azért nem olyan, mint hogy valaki elkészíti az addigi dokumentációt, s akkor onnantól már minden rendben van (megjegyzem, még ott sem így működik). Abból, hogy Conte, Allegri, vagy bárki jó munkát végzett, távolról sem következik, hogy az utód is hasonló színvonalon tudja folytatni a munkát.

Juventino86 2019.05.17. 16:43:31

@Il Principino: Deschamps lenne a legjobb. Teljesen egyértelmű szerintem is. Ő azért már letett valamit az asztalra edzőként. Illetve szerintem itt lenne az ideje, hogy NE olasz edzőnk legyen. Hátha akkor a fiúk szabadabban tudnak támadófocit játszani, nem lenne minden agyontaktikázva. Deschamps és Pochettino jó lenne, Inzaghi egyértelműen visszalépés.

Juventino86 2019.05.17. 16:44:07

@Il Principino: Figyelj, végül is Luis Enrique nyert már BL-t edzőként, sajnos pont akkor, amikor nem kellett volna. :(

Rikoo 2019.05.17. 16:46:48

@Grinta: Beníteznek köszönhetőek a BL sikerek.

Il Principino 2019.05.17. 16:48:00

@Juventino86: hát igen,egy korszakos Barcával sajna ami rekordokat döntött meg..Majd jött egy korszakos Madrid is :(
Reméljük hamarosan eljön egy korszakos Juve is!
Szinte fáj látnom a Spurs nevét a bl döntőben,mert rohadt nagy mákkal jutottak el odáig..És semmivel sem jobb,mint a Juve,de sajnos ilyen a futball.
Nagyot nevetnék ha megnyernék végül,mert mindenki Pool sikert vár sztem :)

Juventino86 2019.05.17. 16:51:24

@Il Principino: Remélem, hogy a liverpooli gyilkosok nem nyernek BL-t. A Spursnek valóban szerencséje is volt. Nagyon remélem, hogy hamar eldől, hogy ki lesz a csapat új mestere, mert ez fontos a mercato szempontjából.

JuventusFanatikus 2019.05.17. 16:59:01

Jó egészséget a pezsgőhöz, aki most ünnepel!:P Ki kell használni, míg lehet

steven.h 2019.05.17. 17:01:30

@Juventino86: Ha holnap nem jelentik be, akkor két lehetőség van:

- Fingjuk nincs ki legyen és még most keresgélik
- Pochettinot kivásároljuk a legnagyobb titokban, de a BL döntőig nem akarják megszellőztetni, bár ez amiatt fura, hogy a Bayern is megmondta hogy Heynckest váltja Pep, be is húzták a BL-t

Grinta 2019.05.17. 17:04:20

@Rikoo: Mér nem?Összekapcsolta az egész Mou-Carlo szálat a zsenialitásával,és ez csak később jött ki eredményben.Ennyi.Máris meg van magyarázva. : )
Így fordítunk a dolgokon,hogy jó legyen,ezáltal passzoljon az általunk épített teóriához

Juventino86 2019.05.17. 17:06:01

@steven.h: Legyen így! Pochettino is megteszi. Ő vagy Deschamps, és akkor lehet szó előrelépésről. És még egyszer mondom: NE olasz edző jöjjön!

Shyr Kahn 2019.05.17. 17:08:30

Koszonunk a Maestro-nak mindent es legjobbakat neki (remelhetoleg nem az Inter kispadjan)!

Nekem tovabbra is szimpatikus Allegri (az alapjan ami kepet kaphattunk rola a median es TV kepernyojen keresztul) es egy kivalo edzo, DE az utobbi felev meg annak ellenere is csalodas, hogy a bajnoksagot lazan behuztuk. Miert? Mert sokan szorakozni szeretnenek a meccseken. Conte elott se szorakozas, se eredmeny nem volt. Azota inkabb csak eredmenyek vannak, de szep jatek, ugy tunik, hogy csak akkor, ha jatekosok is ugy akarjak (motivaltak lasd ATMA elleni merkozes).

A problema az, hogy az osszkep, a jatekosok folyamatos hisztijei, a sok felmerult hir a jatekosok elegedetlensegevel kapcsolatban (Bonucci, Benatia, Dybala, Cancelo) egyertelmuen azt jelzi, hogy valami (mar?) nem mukodott jol az edzo es a csapat kozott. Hiaba jo edzo, ha kozben a jatekosokkal a nem tul felhotlen viszony megmergezi a legkort es negativan csapodik le. Igy nem lehetett tovabb menni es ilyen szempontbol egy jo dontes szuletett. Az utod kiletetol fuggoen meglatjuk, hogy mennyire eloremutato ez a dontes.

Ha valakire fogadnom kellene, akkor a penzen Inzaghira tennem. Ahogy korabban megjegyeztem en elegedett lennek ezzel a dontessel, hiszen egy rendkviul fiatal es tehetseges edzorol van szo, aki volt hogy Allegrit is lemeccselte. Bar nemzetkozi tapasztalata nincs mervado, en ugy gondolom nem leszunk vele hatrabb a BL-ben es a hazai porondon sem, hiszen kezdetben mindig nagy a lendulet a jatekosok es az edzo kozott. Evek kellenek ahhoz, hogy megfaradjon hasonlokepp a kapcsolat... ha egyaltalan megfarad, hiszen ez az edzo tekintelyetol is fugg.

JuventusFanatikus 2019.05.17. 17:11:35

@Grinta: Akkor az első bajnoki cím is Delneri zsenialitásának köszönhető, mert Ő hagyta Conte számára a csapatot. Azaz Delneri csapata nyerte meg a Scudettót. Zseniális, csak 100% logika kell hozzá:D

Rikoo 2019.05.17. 17:11:49

Részemről ami a jövőt illeti Pochettino vagy senki. Ha nem jön akkor legyen Agnelli az edző. Esetleg Paratici és Nedved is megmutathatják, hogy jobban tudják, mint Allegri.

Shyr Kahn 2019.05.17. 17:12:14

DD -> kizarva (miert is hagyna el azt a valogatottat amit sikerre vitt es amit O "epitett" fel?)
Pochettino -> a Tottenham egy fantasztikus programot dolgozott ki, egy hihetetlenul szep uj stadiont avattak fel nemreg. Szallitja az eredmenyeket es happy-nek tunik minden. Miert is jonne el onnan?
Conte -> Agnelli miatt nincs ra nagy esely

Inzaghi -> az egyetlen gyenge erv ellene, hogy ha esetleg szeretne tovabbvinni a Lazio projektjet... rendkviul gyenge erv. Ot a legkonnyebb elhozni es meg egyszer: van benne potencial.

Grinta 2019.05.17. 17:17:39

Egyértelműen emészteni kell még a dolgot egy ideig,viszont a megérzésem azt súgja hogy Inzaghi

Grinta 2019.05.17. 17:19:40

Én csak annyit tudok hogy 8! éve élem ezt a csodálatos álmot-hogy a Juventus a bajnok.

pedronegroo 2019.05.17. 17:24:18

@Apuleius: Természetesen nem teljesen ugyanaz, de attól még nekem ez logikus, ha jó és stabil a rendszer akkor az új rendszergazda alatt is jónak kell lennie. Ezt hivják szerintem logikus következtetésnek, de azt nem állítottam egy percig se hogy a valóságban ez ilyen egyszerű és egyértelmű.

Amúgy meg ácsi! Kirúgták Allegrit! Ez az én napom ne rontsa el senki! :)

Rikoo 2019.05.17. 17:25:49

@Shyr Kahn: 1000x inkább az Ajax edzője jöjjön akkor már. Benne tényleg van potenciál, nem Inzaghiban.

Apuleius 2019.05.17. 17:28:19

@pedronegroo: Bocs, tényleg nem akarom elrontani az Allegri-napodat, de rajtad kívül ezt a világ többi része biztosan nem nevezné logikának :-) Egy csapat nem így működik, ezt szerintem sokszor láthattuk már a labdarúgás világában.

Mahiro 2019.05.17. 17:33:49

Nos megtörtént amit Nedved nyilatkozata óta személy szerint már borítékoltam.
Sajnos meccsek óta lehetett érezni, hogy nincs meg az összhang a játékosok és az edző között. És a vezetőség a játékosok javára döntött. Hogy ez most jó vagy rossz hír, azt csak a következő szezonban tudjuk meg. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy ki tudna olyan szintet képviselni mint Allegri, de remélem az elnök úr már tudja és ennek tudatában hozta meg ezt a döntést. A mesternek köszönjük az eddigi munkáját és a 11 trófeát amit leszállított a csapatnak, és sok sikert kívánok a továbbiakban.

Reméljük a legjobbakat!
Forza Juve!

Rikoo 2019.05.17. 17:34:34

@JuventusFanatikus: Szegény Conte.:(
Kevés pénze volt a Michelin-csillagos éttermekhez. Főhet a feje.

Shyr Kahn 2019.05.17. 17:35:06

@Rikoo: Sajnos nem igazan tudok ervelni az Ajax edzoje ellen, mert nem ismerem annyira sem mint Inzaghi palyafutasat, de mindenesetre az Ajax iskolaja es felfogasa nem feltetlenul erzem, hogy a Juventus filozofiajahoz es jatekoskeretehez illeszkedne. Ez persze nyilvan jelentheti azt, hogy rossz a megerzesem.

steven.h 2019.05.17. 17:44:33

@Apuleius: Teljesen egyetértek veled, a labdarúgás egyáltalán nem így működik és számtalan példa van rá hogy egy edző mekkora kárt tud tenni egy adott csapattal.

spaolo1981 2019.05.17. 17:54:27

Személy szerint sajnálom, hogy most ment el, és a hangsúly a "most"-on van. Gondolom már megvan az utód. Ahogy korábban is írtam, jelenleg nem tudom kivel lehetnénk előbbre, ki az az edző aki mozdítható. Az eredményességről meg a szép játék hiányáról is írtam párszor, mindenkinek szíve joga utóbbit számon kérni Allegrin, de sztem a Juve az utóbbi húszegynéhány évben ritkán játszott szép focit, a másik, hogy tuti nem emiatt nem ő az edző már.
Tény, hogy érezhetően megfáradt a kapcsolat, és Roni csillagászati fizetését és árát valahogy vissza kell(ett volna) hozni a BL-ben, de balgaság volt azt hinni, hogy csak a portugállal megnyertük volna a BL-t. Talán holnap okosabbak leszünk, de remélem nem olasz edző jön, mert az visszalépés lenne.
Egy keret vérfrissítés utáni szezont még rábíztam volna Allegrire, de ezek szerint az érezhető ellentéteket edző-játékosok-vezetők között már nem tolerálta egyik fél sem.

Grinta 2019.05.17. 17:55:57

Biztosan megvan már az új edző,csak a pont hiányzik a szerződéséről.

Cannavaro 2019.05.17. 17:58:52

@Rikoo: @Shyr Kahn: Ten Hag szerintem is jó döntés lenne, de nálam túl álomszerű, hogy az jön, akit legjobban szeretnék! Inzaghi is teljesen jó lesz, Ha esetleg Deschamps, vagy Pochettino maradna a seggén inkább! Ha ez a keret, el kezdene úgy játszani a focit, mint az Ajax, én elsülnék... :D

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2019.05.17. 18:13:25

csomóan örülnek most, de ha megint jön majd 2x 7. hely, akkor majd ezek az arcok mit mondanak?

simán elengedtem volna én is, ha jönne Klopp, más esetben nem, mert nem látom, kivel lenne esetleg előrelépés! Ancelotti?
Simeone lehetne még opció, más nem ugrik be,de realitása ennek sincs.

Tomiie Void 2019.05.17. 18:15:44

Hol lehet nyomon követni, hogy alakulnak az odsok az érkező edzőket illetően?

juve28adam 2019.05.17. 18:17:14

@vargacsabi: "csomóan örülnek most, de ha megint jön majd 2x 7. hely, akkor majd ezek az arcok mit mondanak?" Mint azt fentebb is írtam, elképzelhetetlennek tartom ,hogy ilyen kerettel ne kerüljünk be legalább a BL helyekre. Nézzük már meg kik küzdenek most és évek óta ezekért a helyezésekért. Középszerű keretek, csapatok. Ha bajnokságot nem is lehet nyerni akárkivel, a BL-re odaérhetünk szerintem.

Rikoo 2019.05.17. 18:27:25

@Tomiie Void: Írd be a böngészőbe és kiad egy csomó oldalt ahol lehet rá fogadni.

Cannavaro 2019.05.17. 18:30:02

@vargacsabi: Klopp se garancia semmire, ahogy Ronaldo se volt! Ha ezt nézzük sosem váltanánk edzőt! Allegri se jött volna, se Conte...

Bianconero 2019.05.17. 18:36:23

Ten Hag most őszintén kicsoda? Értem én, hogy volt összesen 3, azaz 3 jó meccse a BL-ben, de ennyit még Pinyőőő is kihozna egy kis mákkal. Ja, hogy csilli-villi támadófocit is játszott az Ajax? És??? Semmi nem bizonyítja, hogy ő jó edző. Csak egy pillanatnyi dili, hogy ilyen felkapott lett. Aztán persze lehet belőle sztáredző, de biztos, hogy mi akarunk vele kísérletezgetni?

Komolyan mondom, hogy egy Inzaghi, Dárdai még nála is jobb szint, de szomorú lennék, ha Allegrit csak ilyenekre sikerülni cserélni.

Nehéz a kérdés, mert Allegri is egy senki volt amikor idejött, aztán tessék. Conte is kezdő volt még.

Klopp mennyire reális szerintetek?

Bianconero 2019.05.17. 18:38:13

@Cannavaro: hát ez az, nincs garancia. Olyan ez mint a lottó, vagy nyersz vagy nem, 50-50%. :-)

Juventino86 2019.05.17. 18:40:58

Olasz oldalak szerint hétfőn be is jelentik Allegri utódját. Nem tudom, hogy ez igaz-e, mindazonáltal remélem, hogy minél hamarabb eldől ez a kérdés. :)

pott70 2019.05.17. 18:59:42

Húha,hát ezt nem gondoltam volna.Nem is szerettem volna,hogy így legyen,bár a csapat játékát vállalhatatlannak gondoltam.Reméltem,hogy néhány új igazolással,és kicsit más hozzáállással Max részéről teljesen rendben lesznek a dogok.Meg vagyok kissé szeppenve,mert én nem látok senki olyan trénert (reálisan),aki csak valószínűsíthetően jobbá tudná tenni a csapatot. Szerintem hatalmas hülyeséget csináltak Agnelliék!

CR7juve 2019.05.17. 19:06:13

Én örülök ennek a hírnek, aztán persze lehet, hogy majd visszasírom Allegrit. Mindenképp egy olyan edzőt szeretnék látni, aki támadó(bb)focit játszat a csapattal - így kiderülne, hogy Dybala, Costa, Cancelo stb. elfelejtettek focizni, vagy a taktika áldozatai lettek. Az elmúlt hónapokban ugyanis teljesen úgy tűnt, hogy az edzéseken nem igazán gyakorolják a támadásokat, ívelgetések mentek, és csak CR fejesei miatt sikerült az a pár győzelem.

NagyonJuve 2019.05.17. 19:15:49

Valami azt súgja, hogy nagy durranás lessz. Tuti megvan az utód és szerintem nagy név lesz. Ez az új brand építés amerikai szurkolók stb. Vsak ne murinho!

Juventino86 2019.05.17. 19:16:52

Sarri lesz ebből gyerekek.... És Higu maradni fog. Figyeljétek meg! Amúgy lehet, hogy Sarri annyira nem rossz megoldás, Európában ma pont az ilyen agyatlan támadófoci van divatban.

giorgio007 2019.05.17. 19:19:04

@Juventino86: A fogadóirodáknál neki a legkisebb az oddsa jelenleg. Második helyen Pochettino.

kremturo 2019.05.17. 19:20:57

3 esetleg 4 edző az akire tudok gondolni. Guardiola, Conte, Pochettino es esetleg Sarri.
Amugy vegyesek az erzeseim. Tenyleg unalmasak voltak a meccseink, de nagyon jo edzo. Egy dolgot nem szeretnek, hogy az inter padjara leuljon.

Direct_01 2019.05.17. 19:24:08

Teljesen mindegy ki érkezik,ha élvezhetõ lesz a játékunk.Végre úgy akarok leülni Juve meccsre,hogy a végén azt mondom,ezért megérte ez a másfél óra az életembõl.Ez sajnos az elmúlt 2 szezonra nem érvényes.

Juventino86 2019.05.17. 19:25:22

@giorgio007: De tegyük fel a kérdést! Én most tényleg elgondolkodtam. Biztos, hogy rossz nekünk Sarri?
Hátrányok:
- egy bunkó paraszt
- nincs B-terv, csak 4-3-3

Előnyök:

- ismeri a közeget
- szép támadófoci
- lesz indentitása a csapatjátéknak
- van nemzetközi rutinja
- Dybala menni fog, mert neki aztán a legkevésbé sincs posztja Sarrinál
- a keret nagyjából már most alkalmas az ő taktikájához

Nem tudom, mi lenne a jó. :(

kremturo 2019.05.17. 19:25:34

Azert a pletyka aradat se semmi. Mar azt is olvastam valahol, hogy Allegrit a ManCity elnokevel lattak kajalni.

m.martin91 2019.05.17. 19:26:45

Nem gondolhatják komolyan, hogy a vót Napoli-edzőt ültetik le a Juventus padjára. Szerintem már megegyeztek Inzaghival. Sőt, még az Olasz Kupa döntő előtt eldőlt már ez.

CR7juve 2019.05.17. 19:33:56

Nekem személy szerint mindegy, hogy ki lesz. Conténál is izgultunk, hogy tapasztalatlan, és bejött. Allegri úgy jött ide, hogy gyűlöltem a "ha Muntari gólját megadták volna" stb. nyilatkozataiért. Ő is bevált. Meglátjuk

2019.05.17. 19:36:08

Szégyen, ha tényleg Sarri lesz a Juventus edzője. De ebből a vezetőségből sajnos már bármit kinézek. Hozzuk még ide a tetű Icardit és a zsodlos Alexist is a középső ujját mutogató, cigis paraszt Sarri mellé. Most már teljesen mindegy lesz ennek a klubnak, semmi arculatunk nem maradt már...

simoni 2019.05.17. 19:36:17

@NagyonJuve: atyavilág, murinnyó tényleg csapat nélkül van, és egy ideje nem jó nagy kuss van körülötte... Ó, csak ettől mentsen meg minket az ég, mert menten visszasírom Allegrit!

giorgio007 2019.05.17. 19:37:25

@Juventino86: Ha jön, remélem megtanítják öltözködni :D
Én elfogadnám őt. Allegrit is hogy szidtuk anno, és lám mi lett. Szóval akár be is jöhet. Ahogy Inzaghi is bejöhet.

simoni 2019.05.17. 19:39:16

*egy ideje jó nagy kuss van körülötte

Rikoo 2019.05.17. 19:43:48

@Bianconero: Klopp semennyire. Megkereste őt a Juventus vezetősége, de ő hosszabbítani akart.

Andras74 2019.05.17. 19:54:43

Ebből Conte lesz, vagy esetleg Pochettino.
Ha pár napon belül nem jelentik be, és/vagy Conta aláír közben a dögevőknek, akkor Poc.

west30 2019.05.17. 19:57:03

@kremturo: Haha ezt en is olvastam elkepeszto miket ki nem talalnak.

@m.martin91: Szerintem is ez van a legkozelebb a valosaghoz,Allegri is mar regen le volt vajazva,meg mielott valakinek is lett volna barmi sejtese Conte tavozasarol.

Grinta 2019.05.17. 19:58:41

Azért a fordítottjába is belegondoltam!Érkező edző-Bl 8,bajnoki cím nem elegendő.

Juventino86 2019.05.17. 19:59:08

Közben nyilatkozott a Mester. Azt mondta, hogy nagy névvel fogja őt helyettesíteni a Juventus. Gondolom ő már tud valamit. Nagyon korrekt módon nyilatkozott. Minden tiszteletem az övé. Grazie Max!

kremturo 2019.05.17. 20:00:25

@Juventino86: nekem valami azt sugja, hog guardiola lesz, barmit is nyilatkozzon.

west30 2019.05.17. 20:01:25

La stampa szerint egy hatalmas meglepetes lesz az uj edzo,kezdek felni Murinhotol.

m.martin91 2019.05.17. 20:04:12

Hát, ha nagy név, meg hatalmas meglepetés, akkor az tényleg Mourinhóra utalhat. De akkor Agnelli végérvényesen leadott mindent, amit a Juventus képviselt.

krisszvector 2019.05.17. 20:04:58

Sztem ez Pep lesz.
Tudom sokan nem szeretnétek, de én csípáznám...de valahogy az egyenlet nem jön ki...hogy igazolhatna kénye kedve szerint?

Mester: nagy név!

juve28adam 2019.05.17. 20:06:01

Mourinho-tól mentsen meg minket az ég!

Shyr Kahn 2019.05.17. 20:07:25

@west30: valojaban nem szamoltam Mourinho-val annyira nem ide illonek erzem... De ha jól tudom CR-el joban vannak + Az utobbi idokben hizelgett nekunk... Nem tudom. Valahogy megsem erzem, hogy Agnelli-val kompatibilis lenne. Nem zarnam ki Az erkezeset, de nem tennek ra sok penzt.

Rikoo 2019.05.17. 20:08:30

Elég lehangoló azt olvasni, hogy megerősített kapcsolat történt a vezetőség és Sarri között.:(

krisszvector 2019.05.17. 20:09:45

gyere hétfő, esünk túl rajta :)

Shyr Kahn 2019.05.17. 20:10:45

@krisszvector: Pep es CR? Hmm.... Tovabba miert is jonne el City-tol? Mar irtak, hogy kitoltene a szerzodeset. Hacsak nem ajanlottak neki be Agnelliek vmi ellenallhatatlanul Jo dolgot. Kicsi Az eselye. Biztos hogy nagy nev jon?

kremturo 2019.05.17. 20:11:35

@krisszvector: ki tudja, igy koltekezni sok helyen nem tud. Realhoz, Unitedhez nem menne, talan Psg meg ahol igy tudna kolteni. Szerintem psg-tol es a city-tol is lelepnek hamarosan az olajosok, foleg ha utobbit tenyleg kizarjak a bl-bol.

Shyr Kahn 2019.05.17. 20:12:15

@Rikoo: Nekem O nem nagy nev. Nem orulnek neki.

west30 2019.05.17. 20:12:22

Egyebkent erdekesseg,hogy a Mediaset szerint vegkielegitest fizetunk Allegrinek,magyarul akkor most vegul Ki lett rugva?

2019.05.17. 20:12:33

Szerintem más típusú edzőt akarnak Agnelliék, mint ameilyen Allegri volt. Nem hozzák ide a szintén védekező felfogású Mourinhot.
Sarri támadó edző, olasz, könnyen megszerezhető. Én ráfogadnék jelen állás szerint, és elképesztően csalódott leszek, ha ez bekövetkezik.

Rikoo 2019.05.17. 20:16:04

@west30: Jövőre jár le a szerződése, szóval muszáj. Az viszont elég legangoló, hogy a keretben nem várhatóak nagy változások. Én pont ezt reméltem a leginkább.

Direct_01 2019.05.17. 20:31:26

Félelmetes,hogy emberekben felmerülnek olyan nevek mint Mourinho.Azzal Allegri a saját kivégzését írná alá Torinóban.Az Ultrák Mourinhoval,Agnellivel,Ronaldoval együtt gyújtanák fel a Stadiont .Amit azal a szánalmas pancser legutóbb mûvelt az Arénában,azt nem felejtik el.

Conte is aligha tér vissza amig Agnelli a Fõnök.
Klopp,Guardiola érinthetetlen,Pocchetino sokat akar.( nekem õ a favorit)

A kérdés adott!Inzaghi, Sarri vagy Deschamps?!Bár DD is csodálkoznék ha ott hagyná a VB-gyõztest,kétségkivül õ lenne a legjobb a 3 opció közül.

Direct_01 2019.05.17. 20:35:11

@Direct_01: Azzal Agnelli a saját kivégzését irná alá*****

Bianconero 2019.05.17. 20:41:36

@Rikoo: köszi a választ! Mourinho nyaral még? Nem örülnék neki, csak eszembe jutott.

juve28adam 2019.05.17. 20:42:29

@Rikoo: Szerintem Rugani ennek kifejezetten örülne.

Bianconero 2019.05.17. 20:43:16

@Direct_01: DD nem jönne el az EB előtt. Pochettino ekkora sztár lett?

simoni 2019.05.17. 20:48:27

@Direct_01: DD sztem nem hagyja ott a francia válogatottat, egészen példátlan történelmi tettet hajthatna végre egy EB-győzelemmel... Ha mégis eljön, akkor minden tiszteletet megérdemel!

Az oddsmesterek szerint jelenleg Conte/Sarri/Inzaghi a legvalószínűbb befutó. Viszont Inzaghira 6-szoros pénzt fizetnek, murinnyóra 7-szerest. Szóval a jelek szerint nem csak bennünk merült fel ez a kényszerképzet...

Rikoo 2019.05.17. 20:52:00

@Bianconero: Nálam ő az egyedüli opció.

GGábr81 2019.05.17. 22:16:52

@Il Principino: mert nem új edzőt akartak, hanem a régit nem.

Rikoo 2019.05.17. 22:18:03

Romano szerint több minden közrejátszott ebben a válásban. A legvégső csepp a pohárban a bizalmatlanság volt és a vezetőség pedig nem támogatta a piaci ötleteit, miszerint Ramsey mellett 5 komoly igazolásra van szüksége a klubnak, természetesen játékosok beáldozásával.
Már az is bántotta őt, hogy sok szurkoló ellene fordult, nem kis jele ennek az, hogy elhagyta a közösségi médiát amit pedig kedvelt és sok mindenre magyarázatot adott a pályán látottakra a Teitteren pl.
A játékosok ls közte is megváltozott a kapcsolat. Ezt a mostani generációt már tudta ugyanúgy kezelni, mint a korábbi évek csapatait.
Hogy ez Allegri hibája vagy a csapaton belül van vmi probléma az majd a következő edző alatt derül ki. Nem szép vége lett ennek a csodálatosnak tűnt kapcsolatnak.

2019.05.17. 22:25:56

@Rikoo: Én azért, valamilyen szinten sajnálom Maxit, mert 5 év és ennyi eredmény után nem érdemelte, hogy a szurkolók ilyen drasztikus módon fellázadjanak ellene. Én értem a BL-t, a nézhetetlen játékot, én is utáltam ezeket az Allegri-anomáliákat, de azért mégis sokat köszönhet neki a Juventus, és ez szerintem a szurkolókhoz is méltatlan.

Rikoo 2019.05.17. 23:46:22

@Holloka: Nekem nagyon nem tetszik amit Agnelli csinál a klubbal. Nem így kellene fejlődni...

del pipi 2019.05.18. 07:46:45

@Holloka: Miért milyenek a szurkolok ? Egyik pillanatban fent vagy a mennyekben a másik pillanatban már a pokolba kívánnak, nem? Nagyon hamar el tudják felejteni ami szép volt , de ha valami rossz akkor aztán....véged!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1886) bajnokság (3500) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10226) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4295) mercato (4271) nyilatkozat (7644) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4288) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása