A PSG bejelentkezhet Allegriért

allegri_massimiliano_sajtotajekoztato_11.jpgA legfrissebb pletykák szerint a Paris Saint-Germain árgus szemekkel figyeli Massimiliano Allegri helyzetét a Juventusnál, s kész bejelentkezni a zebramezesekkel zsinórban ötödik bajnoki címét is elhódító szakemberért.

Corriere dello Sport cikkében Alfredo Pedullà arról számol be, hogy a PSG visszatáncolhat eredeti tervétől, s előfordulhat, hogy mégsem hosszabbítja meg jelenlegi edzője, Thomas Tuchel szerződését.

Tuchel első évében azonnal bajnoki címre vezette a párizsi együttest, azonban munkája nem hozott maradéktalan elégedettséget a klub vezetőségében, mivel a csapat idén is idejekorán búcsúzott a Bajnokok Ligája küzdelmeitől, s az edző kapcsolata sem nevezhető felhőtlennek Antero Henrique sportigazgatóval.

A napilap állítása szerint a PSG várakozó álláspontra helyezkedett, s nyomon követi, hogy miként alakulnak a hamarosan létrejövő találkozók Andrea Agnelli és Massimiliano Allegri között.

Jelen pillanatban sokkal nagyobb esély mutatkozik arra, hogy Allegri a Juventus kispadján kezdi meg a soron következő szezont, s minden érintett ezt a forgatókönyvet erősítette nyilatkozataival, azonban a napokban ismét erősödtek az Antonio Conte esetleges visszatéréséről szóló pletykák.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9714810700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2019.05.06. 13:39:21

Csak 60-65 millió eurós kivásárlási ár megfizetése esetén, ingyen kizárt! BL-döntős edzőt nehéz találni...

alexGicamo 2019.05.06. 14:04:22

Én már totál elbizonytalanodtam, nem tudom, mi lenne a jó a csapatunknak ... Azt tudom, mit szeretnék látni : támadófocit és csapategységet . Hogy ezt melyik edzővel lehetne elérni, azt nem tudom .

FinoAllaFine 2019.05.06. 14:11:07

Ha Allegri marad, akkor jópár kulcsember távozni fog, viszont a szürke, semmilyen játék maradni fog. Miért nem lehet időben felismerni egy kapcsolat végét???

pedronegroo 2019.05.06. 14:20:32

Neki való meló, PSG-nél se kellene megerőltetnie magát a bajnoki sikerekhez. Meg a párizsiak pont fordítva lehetnek mint mi, nekik a támadófocival van tele a tökük! :) Így Allegri tökéletes választás lenne nekik. :) Szóval hajrá, kíváncsi lennék 1 év után mennyit érne majd Mbappé a jóféle Allegri foci-suli után....

kovta23 2019.05.06. 14:43:15

@FinoAllaFine: Szerintem meg igen is kell egy két "kulcs" játékos távozása. Legyen az Pjanic,Dybala,Sandro vagy bárki. Nem elfogadható egyiktől sem hogy motiválatlanul kedv nélkül sétáljanak a pályán edzőtől függetlenül. Lehet edzőt is kellene váltani viszont azt sokkal nehezebb jót találni a piacon. Bár lehet kellene egy merészet húzni és a Lipcse vagy az Ajax edzőjét elhozni. Az biztos hogy a Juvénak most megújulásra és fiatalításra van szüksége.

FinoAllaFine 2019.05.06. 14:48:38

@kovta23: az Ajax edzőjében lenne fantazia csakugy mint sztem Gasperiniben. Zidane-on kivul nincs olyan sztar edzo aki elerheto lett volna es szintet is tudtunk volna vele lepni. Bar az is erdekes mi szamit szint lepesnek, hiszen a bl-ben nem voltunk rosszak, bajnoksagot meg folyamatosan nyerjuk. Ami a gond az a nezhetetlen jatek es a kreativ tamado jatekosok folyamatos leepulese amiben vastagon benne van Allegri keze.

kovta23 2019.05.06. 14:57:23

@FinoAllaFine: Dybalán kívül nem épült le senki. Ő meg sajna a kishitűségének köszönheti hogy Cr érkezésével nem találja helyét a pályán. Mandzu jól kezdett de elfáradt. Nem fiatal már. Costa és Cuad meg sérült volt amihez semmi köze Allegrinek. Berni meg sose tudott még a Fiorban sem két egymás utáni jó meccset lehozni. Kean meg igen is jól játszik. Nekem az az érzésem ezzel a szezonnak ,hogy szerintem a vezetőség Cr-t közepére szánta és azért ment Higuain. Nem hinném hogy ha tudták hogy szélsőt akar játszani akkor centert adnak kölcsön. Nem hinném hogy nem tudta volna állni Higany fizetését még egy évig a klubban akinek annyi plusz pénze lett Cr érkezésével. Szerintem Higuval közepén sokkal jobb szezon lett volna Dybala és jól játszott mögötte.

venember83 2019.05.06. 14:58:50

@kovta23: Cancelo? Sandro? Douglas Costa?

FinoAllaFine 2019.05.06. 15:05:52

@venember83: köszi, megspóroltál nekem egy felsorolást. ;) Btw, inkább próbáljunk olyan kreatív játékost mondani a keretből aki NEM épült le hAllegri alatt...

kovta23 2019.05.06. 15:17:44

@FinoAllaFine: @venember83: Azért ez vicces. Allegrit hibáztatni Sandro miatt aki ha jól emlékszem az első éve után a Unitedbe vágyott és utána meg folyamatosan fizetés emelést akart. Én azóta nem láttam jól játszani. Ti igen? Soroljátok a jó meccseit. Tipikus brazil... Costa meg alig tudott játszani idén és szerintem nem Allegri miatt köpte le az ellenfél játékosát majd sérült le hosszú időre. Honnan tudjátok milyen formában lenne ha megint nem lenne sérült.... Cancelo meg az interneten is ilyen volt. Jól kezdett majd leengedett, védekwzést és a támadást nem tudja összhangba hozni. Ezen még fejlődhet. Nem fér bele hogy sokszor fent ragad vagy eladja a labdát. Nektek egyszerű mindent rakenni Allegrire,de bő keret ide vagy oda rengeteg sérült volt iden is és fáradt volt a csapat

juve1982 2019.05.06. 15:22:01

Fogadd el, Max! Írd alá... életed esélye!!!

venember83 2019.05.06. 15:38:38

@kovta23: gyanítom, hogy ugyanakkora elvakultság mindent Maxi nyakába varrni, mint minden felelősség alól felmenteni. Azért a játékosok motiválása, fizikai állapota, megfelelő szerepkörben játszatása, támadási és védekezési mozgások begyakorlása valamennyire csak Maxi felelőssége. Vagy ő csak a zseniális taktikáért felel, minden egyébért más tehető felelőssé?

HiemannMoc 2019.05.06. 15:42:23

@kovta23: Dybala meg a saját térfelünkről hozza fel a labdát és sokkal inkább játszik középpályást, mint csatárt.
Mindenkinél lehet kifogásokat sorolni attól még nem lesz jobb a helyzet

del pipi 2019.05.06. 15:42:40

De jó lenne! Mi is jól járnánk , meg hát tudná belülről gyengíteni az ellenséget amolyan beépült vakondként , és az Mbappé meg a Neymar milyen szépen leépülne...hhmmm!

Bianconero 2019.05.06. 15:59:16

Azt se feledjük, hogy ilyen középpályásokkal más edző se tudott volna látványos támadófocit produkálni.

kovta23 2019.05.06. 16:02:34

@HiemannMoc: Dybalának minden poszton volt lehetősége idén játszani,de sehol sem ment neki. Volt szélső 4-3-3 ban volt a régi posztján amikor Cr pihent és volt a középpálya előtt is. Higuainnal jobban értették egymást a pályán mint Mandzuval. Ennyi. @venember83: Igen így van meg van Allegri felelőssége is. Nem esnék én se kétségbe ha menne. Minden poszton kell a frissítés. Pjanic aláír a psg-hez mondjuk Allegri miatt és ha ott is ő lesz az edző az érdekes lesz.

Mitya10 2019.05.06. 16:10:20

@Bianconero: Akkor ne 3 kp val hanem csak 2 vel játsszunk és helyezzük a hangsúlyt a szélsőkre illetve a támadókra. K.rva nagy észrevétel igazi taktikus vagyok én is ...

kovta23 2019.05.06. 16:15:36

@Mitya10: Allegri azt is játszotta Cr érkezéséig,de amíg Mandzu azon a poszton védekezett is Cr nem.

Mitya10 2019.05.06. 16:18:42

@kovta23: Jó de ki a gyíkom találta ki hogy Mandzu legyen a szélső? Tudtommal vannak szélsőink és ne mond h sokszor sérültek mert amikor Douglas Costa + Berna volt a padon és Mandzu játszotta a Juventus Riberyét ennél analfabétább húzás kevés van. Azonban a lényeg a védekezés hisz a futball nevezetű aport másról sem szól...

kovta23 2019.05.06. 16:24:11

@Mitya10: Mandzu idén nem igen játszott szélsőt! Vagy te milyen meccsre gondolsz? Idén nagyrészt 4-3-3 -t játszott a csapat. Cr -Mandzu- Dybala( Berna) felállásban ahol a Horvát center volt. Tavaly meg 4-2-3-1 játszottunk és Mandzu ott hasznos volt a szélén mind előre mind hátra játékban sőt a Dybala- Higuain páros is jobb volt. Ha tavaly Cr árát a középpályára költjük sztem jobban járunk

Fabio83 2019.05.06. 17:35:44

Bárcsak igaz lenne!

GGábr81 2019.05.06. 18:01:55

Vegyétek és vigyétek.

Mitya10 2019.05.06. 18:18:53

@kovta23: Pontosan arra hogy a 4-3-3 teljesen halott ilyen kp val. Ez műkődhet 1 Barcánál Citynél Madridnàl de itt nem mert nincs meg a kellő minőség hozzà. A 4-2-3-1 már jobb de abban nem értünk egyet hogy Mandzu jól tolta sztem borzalmas volt. Én 1 szélsőt az asszisztjairól cseleiről befelé töréseiről amikkel helyzeteket teremt ítélek nem arról hányszor segít be a védkezésben. Amennyiben érdekel az én 4-2-3-1 ben így állnánk fel. Szcssscsesnyi-Joao C.-Bonu-Chiellini-Spina
Emre Can-Matuidi
Douglas C.- Pjanic- CR.
Kean

Nálam Mandzu sehol sem kezdene. Mind1 úgy ahogy van formációtól függetlenül borzalmas volt nézni idén ah "játszottunk" és ja erről 1 edző tehet nagyon is...

doki0326 2019.05.06. 18:45:45

@Mitya10: Teljes mértékben egyet értek veled! Mandzu felejtős és az is lesz ha edző csere lesz !Remélem az lesz :) Conte lehet nem nyert bl-t de Allegri se azzal meg mit értünk hogy két döntőt játszottunk!Kisz...unk mind kétszer !Allegri leépiti igen is a csapatot folyamat!Az összes jó játékost -lásd Vidal esetét is nagy kedvenc volt Allegri meg ugyan azt csinálta vele mint most Dybalaval dobálta össze vissza meg padoztatta !Szánalom és még ott van Pirlo-Marchisio és sorolhatnám tovább

kovta23 2019.05.06. 19:29:55

@Mitya10: Megnézem azt a védekezést ahol ilyen szélső védők vannak mint Cancelo és Spina előttük meg Cr meg Costa. Ez pont így nem működött.

Mitya10 2019.05.06. 20:58:28

@kovta23: Működés? 1x sem volt mèg ilyen kezdő amit leírtam xD Amúgy ha neked vejón ez a beszari taktika ahol védekezzünk aztán vki csak talál 1 gólt én ugyan nem győzködlek az ellenkezőjéről viszont BL t ezzel a balfasz felfogással ne várjál. Ott gólokat is kell lőni és Allegri kedvenc 1-0 -s eredménye nem lehetséges. 1 szó mint 100 nálam az első távozó Allegri lenne bár én sosem bírtam mert az a művészet amiről beszél a sportágról ink az ő hogyan magyarázzunk meg akármit -ben jelenik meg. Na az vazze művészet a felesége tuti nyalja a taktikus fagyit.

kovta23 2019.05.06. 21:19:53

@Mitya10: Allegri nem egyszer alkalmazta ezt a taktikát nem is értem miről beszélsz. Nem 100 százalékig az a kezdő de az alap ugyanaz. Pl első meccs a szezonban. 4-2-3-1
Sziszi
Sandro-Chiello-Bonu-Cancelo
Sami-Pjanic
Cuad-Dybala-Costa
Cr

De tavaly is ez a hadrend volt az alap.

Nathas 2019.05.06. 21:25:41

@ZED!: vagy annál olcsóbban :-D

del pipi 2019.05.07. 06:58:36

@Nathas: Akkor ez azt jelenti hogy még mi adunk hogy vigyék a pinyóba?

steven.h 2019.05.07. 09:37:57

@doki0326: Vidal alapember volt a 2015-s BL döntős csapatban, mint ahogy Pirlo és Marchisio is, majd Vidal lelépett a Bayern Münchenhez Pirlo pedig Amerikába Marchisio meg ugyanúgy alapember maradt a sérüléséig ahonnan nem tudott visszatérni,szóval nem értem, hogy hogyan is dobálgatta meg padoztatta őket. Ha már vádoljuk Allegri mindenféle sz*rral, legalább alapja és alátámasztottsága legyen már könyörgöm. Egyelőre sem Pjanic sem Dybala vesszőfutását sem lehet ráverni, ha jön egy másik edző és Dybala mégis tud CR-rel együttjátszani, akkor lehet savazni Allegri, vagy akkor ha elmegy és lerak egy 20+ gólos szezont elsőre akkkor szintén, addig mind csak találgatás. Allegri nem lett rosszabb edző 2015 óta. Dybalaval kérdés mi történt, valószínű CR érkezése nem tett neki jót, mivel neki is kb az kellett hogy Higuain és Mandzu aládolgozzon és levegyék róla a védőket, most idén ez nincs meg.

steven.h 2019.05.07. 09:39:44

@Mitya10: A két döntővel meg mindössze annyit értünk el, hogy mondjuk visszakerültük a futball térképre és mondjuk a költségvetésnek sem tett rosszat, nem úgy mint a csoportkörben való kisz*pás, ha már ezt a szót használtad.

del pipi 2019.05.07. 12:54:18

@steven.h: Az a baj hogy ez nem egy szereplős történet , ugyanis itt nem csak Dybala felejtett el focázni hanem a fél csapat. Remélem ezt a vezetőség is látja!

steven.h 2019.05.07. 13:30:59

@del pipi: Nem Allegri miatt felejtett el a fél csapat focázni, ennek a csapatnak az összetétele gyakorlatilag semmire nem alkalmas, de ezt egy párszor már leírtam. De előbb levezetném, hogy miért is nem felejtett el a fél csapat focázni

Szcseszny: jól helytállt, gyakorlatilag rengetegszer mentette meg a csapatot, de nem vezéralkat, és ez eléggé meg is látszódik a védekezésen. Buffon már nem volt fiatal de a védelmet ahogy irányította az eléggé hiányzik. Ha még Buffon állhatna a kapuban szerintem Bonucci se lett volna ekkora ballaszt.

Sandro: mióta nem lett elengedve a Mankeszterbe ezt a lélektelen fost hozza, de nincs más helyette hosszútávon, ő lenne az első akit elküldenék. Érdekes módon Spinazzola le tudja tenni a teljesítményt mind támadásban mind védekezésben, vagy lehet a csúnya gonosz Allegri az olasz játékosokkal kivételez és nekik engedi hogy támadjanak is? Akkor lehet jobb lesz átgondolni az átigazolási stratégiát.

Cancelo: Nem hinném hgoy az egyéni hibáiról Allegri tehetne, az más kérdés, hogy ez jól lett-e kezelve, emiatt elő lehet venni az vezetőedzőt.

Bonucci : már a Milánban leépült, komolyan mit vártunk a visszahozatalától?

Pjanic: Ő annak az áldozata, hogy a védelmünk, és a többi középpályásunk alkalmatlan arra hogy elkezdje az előrejátékot, ezért valakinek muszáj már ott összeszedni a labdákat, az megint más kérdés, hogy Can-on kívül nincs játszópajtása a középpályán, de ez megint Allegri hibája lenne?

MAtuidi: ennyit tud, egy BL-re törő csapatban maximum csere.

Can: sérülésekkel bajlódott, amik nem Allegri miatt voltak (pl a műtétje), mindig a legrosszabbkor esett ki

Bentancur: nagyon nyugodt és le tud tenni az asztalra jó teljesítményt de hektikusan, talán ha még érik akkor jó lesz, őt se lehet Allegri nyakába varrni

Costa: végig sérült volt, ha jól tudom ő sem izomsérüléssel bajlódott sokat

Berna: ugyanaz mint Bentancur

Dybala: neki az kellett hogy Higuain és Mandzukic aládolgozzon, nem hiába volt az a 20 gólos szezonja akkor amikor mindkét játékos itt volt. Szintén lehet hogy a rendszer áldozata, de több meccset is játszott az állítólagos saját posztján és semmit nem mutatott és semmilyen összhang nincs meg közte és Ronaldo között

Mandzukic: elfáradt, őt lehet Allegri számlájára írni.

Ha kihagytam valakit akkor szólj.

Most is azt mondom, hogy a keret hiányosságai a legnagyobb gátjai annak hogy valami értékelhetőt mutassunk. Ebbe a csapatba nem Ronaldo kellett volna, hanem leginkább Isco vagy Erikssen és elővenni a 4-3-1-2-t ami 2015-ben nagyon jól működött vagy a 3-4-1-2-t, de ahhoz meg kellett volna egy plusz belső védő.

Ha ilyen össze-vissza igazolunk, akkor jövőre se lesz jobb, függetlenül attól ki az edző.

del pipi 2019.05.07. 13:57:37

@steven.h: Bizonyos pontokban van csak igazad, de talán ha Allegri megy vagy marad akkor látjuk meg kinek van igaza. Én azt állítom hogy ha Allegri marad mindegy kiket kap ugyanilyen asztmás kovászos uborka focit fogunk látni, erre még fogadnék is!

steven.h 2019.05.07. 14:06:12

@del pipi: Ezzel azért nem tudok egyetérteni, mert 5 éve van itt Allegri abból 3 nem az asztmás kovászos uborka foci volt. Tavaly jöttek elő a gondok amikor nem talált megoldást a védekezés és támadás közti átmenetre, megmondom őszintén akkor én se láttam mi lehetett volna a megoldás, az mindenesetre tény, hogy nem Ronaldo....

del pipi 2019.05.07. 16:53:04

@steven.h: Nem is az első három év miatt sírunk sokan, a többi az teljesen igaz!És ezt már mondtam , persze utólag mert én is örültem hogy Roni jön, de talán már nyáron ha Icardi jön jobban járunk, talán a csapat egység is megmarad , és nem rendeljük alá a játékunkat csak egy emberre. Utólag mindenki okos még én is.

steven.h 2019.05.07. 17:05:59

@del pipi: Igen, csak sajnos a hangnem nem olyan, mint amit szerintem Allegri megérdemelne az elért eredményei alapján. Az utolsó két évben nem találja a csapatát, és én nem tudom hibáztatni emiatt, mert nyilván Fifában bárhogy felrakom a csapatot működik, de a valóságban ez a keret nem annyira jó, mint amennyire gondoltuk.

Mindenki felült a Ronaldo Hype vonatra, miközben baromira nem Higuainnal volt probléma, hanem a védelem és a középpálya összetételével és ez nyilvánvaló volt nyáron is.
Mint ahogy az is nyilvánvaló volt, hogy Pogba értékesítésénél sem a csatárposztot kellett volna erősíteni.

del pipi 2019.05.07. 21:27:18

@steven.h: Basszus majdnem elkezdtem én is fifázni nem sértegetésből hiszen én is játszok néha a fiammal( nem manager) nem akarok ezen rugózni mert lehet hogy okoskodóan beképzeltnek tűnik de 35 év pályán eltöltött idő után másképp fogom mindig látni mint mások , és felismerem ezt az edzői típust is mint Allegri, velem is történtek dolgok ami egy tanmese is lehetne és ha elmesélném jobban megértenél engem. Na meg ez egy top csapat és nincs idő , és Allegri kapcsolata elfáradtnak látszik, új fejezetet kell nyitni a csapatnak is és Max-nak is. És én örülök az 5 Scudettonak!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1878) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (882) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4274) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása