Emre Can: "Azért jöttem, hogy trófeákat nyerjek"

can_emre_bemutatkozo_sajtotajekoztato.jpgA mai sajtótájékoztatón hivatalosan is bemutatták a Juventus nyári igazolását, Emre Cant, aki a Liverpool együttesétől érkezett Torinóba.

"Az első benyomásaim a klubról? Már korábban is tudtam, hogy egy hatalmas klubról van szó, ezt tükrözi a székház és a létesítmények is." - kezdte bemutatkozását a német válogatott középpályás.

"Ez az első napom, minden csodálatos és igazán boldog vagyok, hogy itt lehetek. Kapcsolatban voltam Samival, s ő már elmondta, milyen nagy a klub és nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek. Az első edzőm, a pályafutásom kezdetén olasz volt, s még mindig kapcsolatban állok vele.

Hatalmas Juve-szurkoló, s amikor 6-8 éves voltam, azt mondta nekem, egy nap a Juvénál játszom majd. Most itt vagyok, nagyon jó történet, s ő igazán boldog, hogy itt vagyok. Ami a játékosokat illeti, itt játszott Nedvěd, Del Piero és más kiváló játékosok.

Nem hiszem, hogy a világbajnokság gondot okoz majd a játékosoknak. A Juvénak kiváló játékosai vannak, s nem lesz hatással ránk a következő szezonban. A világbajnokság után pihenni fognak, s újra frissek lesznek. 

Ronaldo? Úgy gondolom, hogy minden játékos számára hatalmas dolog olyan nagy játékos mellett szerepelni, mint Cristiano Ronaldo. Őszintén szólva nem tudom, hogy volt-e kapcsolat a klub és a játékos között, a saját dolgommal foglalkozom, de ha létrejön, az természetesen nagyszerű lesz.

Miért választottam a Juvét? A klub már hosszú évek óta kapcsolatban volt az ügynökömmel, én pedig tudtam, milyen hatalmas klub ez. A mentalitás, mindig csak trófeákat akarnak nyerni, s ilyen az én mentalitásom is. Azért jöttem, hogy trófeákat nyerjek. 

Az első célom a Serie A, azután jön a Bajnokok Ligája. Tudom, hogy 22-23 éve nem nyerték meg, s természetesen a Bajnokok Ligája a célunk. Ezért vagyok itt, segíteni akarom a csapatot, s közösen képesek vagyunk rá, mert kiváló csapatunk van, de a legfőbb célunk a Serie A.

Beszéltem az edzővel, de egyelőre nem a taktikáról. Az elkövetkező napokban vagy hetekben erre is sor fog kerülni. A kedvenc szerepköröm? Számos pozícióban játszani tudok, de a középpályán érzem otthon magam. Majd az edző dönt róla. Csak segíteni akarom a csapatot, akár a védelemben, csatárként, kapusként vagy középpályásként játszom. Az egyik legnagyobb példaképem Zinédine Zidane volt, s ő is itt játszott.

A Bayern és a Madrid? Számos ajánlatom volt, nagyon jó csapatoktól, de úgy döntöttem, hogy a Juvéhoz jövök, mert nagyszerű a projektjük, nagyon komoly céljaik vannak, én pedig részese akarok lenni ennek a projektnek.

Problémák Kloppal? Most hallok erről először... Nagyon jó kapcsolatom volt Kloppal, a legjobbakat kívánta nekem. 

Tudom, hogyan játszik a Juve, egy csomó mérkőzésüket megnéztem az előző szezonban. A játékosok szeretettel fogadtak, s a szabadságomról és a sérülésemről kérdeztek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7614102725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2018.07.09. 17:57:33

Én meg azt hittem, hogy a csábító fizetés miatt jöttél...

Rikoo 2018.07.09. 18:08:40

Jó lenne, ha a szurkolók is tudnának valamit erről a nagyon komoly projektről.:D

Il Principino 2018.07.09. 18:49:36

Reméljük a nagy Khedirát kiszorítod majd :)

Juve82 2018.07.09. 19:49:28

Allegrivel mar találkozott

2018.07.09. 21:52:22

Remélem, vele a valóságban (és szemmel láthatóan) is stabilabb lesz a középpálya. Nem csak névleg.

2018.07.09. 21:52:42

@Rikoo: Pedig mindenki erről beszél. Hátha lassan mi is megtudjuk. ;-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása