Buffon: „6111 nap”

buffon_gigi_bucsu_instagram.jpgGianluigi Buffon a csütörtöki sajtótájékoztató után az Instagramon pénteken megható üzenettel búcsúzott a szurkolóktól, és arról beszélt, hogy élete új fejezethez érkezett.

„Hatezerszáztizenegy nap.” - kezdi a kapitány a 6111 című bejegyzést.

“Vegytiszta szenvedély hatezerszáztizenegy pillanata. Öröm, könnyek, vereség és győzelmek pillanatai.

Köszönöm.

Köszönöm mindenkinek, minden egyes szurkolónak.

Mivel mindenki hozzájárult ahhoz, hogy életem bianconero mezben töltött minden egyes pillanata különleges legyen. Egy olyan élet, amelyiket második bőrként viseltem.

Egy olyan bőr, amit viseltem, szerettem és tiszteltem. Amit kincsnek tekintettem, és minden lényemmel védtem. Korlátaimon belül, azonban a szenvedéllyel, ami mindig elkísért engem.

Holnap egy utazás véget ér. Véget ér egy könyv, amit együtt írtunk. Rengeteg érzés kavarog bennem. Túl sok.

Elkerülhetetlen módon ugyan, de új utazás veszi kezdetét. Egy új könyv. Kezdetét kell vennie.

A Juventus bármilyen játékoson túlmutat, és ez mindig így lesz! És a klub továbbra is fontos lapokat fog írni a saját könyvébe, ami szerintem végtelen lesz. Mivel ez a klub egyedi, páratlan DNS-sel rendelkezik. Megismételhetetlen és csodálatos.

A Juve egy család. Az én családom. Szeretetem soha nem fog megszűnni, mindig hálás leszek, és mindig otthonnak fogom hívni. Mivel rengeteget adott nekem. Mindent. Egyértelműen többet, mint amit én adtam neki.

Elkerülhetetlen módon egy új utazás veszi kezdetét. Egy új könyv. Kezdetét kell vennie.

Számomra, aki a jövőt más szemekkel fogja nézni.

Akinek az a célja, hogy az élet által felkínált új kihívásokat annak a személynek a kíváncsiságával vállalja el, aki mindig részt akar venni a játékban. És aki átéli azt az egészséges félelmet, amit olyan emberek éreznek, akik számos kihívással néztek már szembe, olykor győztek és sokszor veszítettek, de aki ugyanakkor tisztában van azzal, hogy mindegyik kihívás különbözik az előzőtől.

És ennek következtében nehezebb.

A stadionhoz biciklivel érkeztem. Nagyon fiatal voltam.

Holnap pedig metaforikus értelemben is szeretnék elsétálni, hogy minden egyes pillanatot átérezzek, hogy áthasson az elválás fájdalma. És a köszönések nyomán érzett öröm.

Hogy meghatódhassak.

És hogy megértsem, soha nem leszek távol attól a helytől, amit otthonnak nevezek – mindörökké!

És hogy elköszönjek csapattársaktól és barátoktól, akiket mindig TESTVÉRNEK fogok nevezni.

Fino alla fine! Örökké a tietek,

Gianluigi Buffon.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1413978504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockitbaby 2018.05.19. 08:34:19

Hát azzal még nagy nehezen meg tudnék barátkozni, hogy visszavonul. Nem könnyen, de sikerülne. Valószínűleg úgy sírnék, mint egy csecsemő. De hogy más csapat kapujában lássam, na azt már köszönöm szépen, de nem. Még a frissen feljutó Parma csak-csak, de ilyen PSG-Liverpool-ManCity kapujában...

Juvetto 2018.05.19. 08:55:59

6111 - Még ebben is az egyesek. Numero Uno <3

Zombijuve 2018.05.19. 09:39:01

Akárhová megy nem fogok tudni haragudni rá! Forza Gigi,Forza Juve!

Rikoo 2018.05.19. 09:46:48

Erre az emberre szavak nincsenek. Nem elég, hogy a valaha volt legjobb kapus, de emberileg is egy hihetetlen példakép.

Trieszt120506 2018.05.19. 10:56:44

Azért lássuk be, már nálunk is rezgett az a léc az elmúlt néhány évben, csakis reklám célból érné meg bármelyik sztárcsapatnak leigazolnia.. Mindezt a legnagyobb tisztelettel írom, egy 40 éves élsportolóról beszélünk.

Hiribi27 2018.05.19. 12:43:17

Ezt megkönnyeztem... hatalmas EMBER.

MdewC 2018.05.19. 13:21:42

:’(

;’)))

GIGIJuve!

2018.05.19. 13:50:33

@rockitbaby: Pedig......."Akinek az a célja, hogy az élet által felkínált új kihívásokat annak a személynek a kíváncsiságával vállalja el, aki mindig részt akar venni a játékban.".......ezek elég sokatmondó sorok. :-(

patrik1112 2018.05.19. 14:16:50

Sajnos eljott ez a nap is..:( sosem feledunk Legenda!

ToTTy-Juve 2018.05.20. 22:03:05

Jó, hogy csak írni kell, mert ezek után a sorok után nem tudok megszólalni.
Egy hatalmas EMBER és egy örök IKON, egy igazi HŐS, aki mindörökké PÉLDAKÉP marad.
Bárhogy dönt is G1G1, én el fogom fogadni és szurkolni fogok neki, hogy továbbra is legyen olyan sikeres és népszerű, mint ma, hogy a felnövekvő nemzedéknek továbbra is ott álljon példaképként!
Forza Juve, Forza G1G1 per sempre!

alexGicamo 2018.05.22. 17:41:27

Én is meghatódtam . Egyszerűen nem tudom elképzelni a csapatunkat nélküle ! Hihetetlen űrt hagy maga után !

Az lett volna az igazi, ha tőlünk vonul vissza, mert így talán még fájóbb a távozása ... legalábbis számomra .

GIGI a legjobb ! Örökké !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása