A Juventus szinte lehetetlennek tűnő feladat előtt áll, hiszen a torinói első mérkőzés megalázó vereségét követően, a Bernabéuban kellene ledolgoznia hátrányát, s ehhez legalább három gólt kell szereznie a házigazda Real Madrid ellen.
A zebramezesek továbbjutásához csodára volna szükség, azonban az AS Roma tegnap este bebizonyította, hogy nem lehetnek kifogások, veszítenivaló és teher nélkül, az utolsó pillanatig kell küzdeni, s ilyenkor néha világrengető csodák következhetnek be.
A Juventus keretéből továbbra is hiányzik majd a sérüléssel bajlódó Andrea Barzagli és Federico Bernardeschi, míg az első mérkőzésen a kiállítás sorsára jutó Paulo Dybala és a sárga lapos eltiltását töltő Rodrigo Bentancur sem áll majd Massimiliano Allegri rendelkezésére.
A Juventus legutóbb a Bajnokok Ligája 2014-15-ös kiírásának elődöntőjében, a torinói első mérkőzés 2:1-es győzelmével a zsebében vendégszerepelt a Bernabéuban. A Real Madrid akkor ugyan Cristiano Ronaldo büntetője révén gyorsan ledolgozta hátrányát, a második félidőben Álvaro Morata bevette egykori csapata kapuját, s így a zebramezesek továbbléphettek a berlini fináléba.
A mérkőzés játékvezetője az angol Michael Oliver lesz.
A Juventus 19 fős kerete a következő:
Kapusok: Buffon, Pinsoglio, Szczęsny
Védők: De Sciglio, Chiellini, Benatia, Alex Sandro, Rugani, Lichtsteiner
Középpályások: Pjanić, Khedira, Marchisio, Matuidi, Asamoah, Sturaro
Támadók: Cuadrado, Higuaín, Douglas Costa, Mandžukić
A 20:45-kor kezdődő mérkőzést az M4 Sport élőben közvetíti.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Apuleius 2018.04.11. 23:36:11
Juventino86 2018.04.11. 23:37:28
MdewC 2018.04.11. 23:38:58
szégyelje el magát mind a három... :(((
barátok lehetnétek
Apuleius 2018.04.11. 23:39:40
preczol 2018.04.11. 23:39:56
Jó most itt mindenki ideges! Nem igazán lehet ezt feldolgozni, egy ilyen csalás után. Holnap majd hideg fejjel megbeszélitek.
GGábr81 2018.04.11. 23:40:01
A két meccs képe alapján nem érdemelt továbbjutást a cr banda.
Ez a cr hisztis k... mit dobálta magát ( nem csak ő). A végén meg ünnepeltette a kozonseggel, a 3-1 es vereséget. Gusztustalan. Azért megértem azt a reál szurkolót aki nem nagyon tapsikol ennek a produkciónak.
Ha így menne tovább a Juve, persze örülnék, de azért mérges is lennék a csapatra.
Nagy szerencséje volt a Reálnak Torinóban, az messze nem volt 3-0 -ás meccs.
Elhittem, hogy meglesz. Kb a 76 percben, szinte már biztosra vettem.
Mindenesetre BÜSZKÉK lehetünk a csapatra és a szurkolóinkra is.
CSAK A JUVE
Juventino86 2018.04.11. 23:40:17
Rikoo 2018.04.11. 23:40:34
Pierluigi Collina szavait erősítve.
Patricco 2018.04.11. 23:41:24
Beszarok....
2018.04.11. 23:41:30
Drughi dobálózott itt tényekkel, de hol maradt egy link vagy szabályzati pont... amit meg Drughi írt inkább jobb ha nem láttátok.
babo0410 2018.04.11. 23:41:54
Juventino86 2018.04.11. 23:42:02
Juventino86 2018.04.11. 23:43:05
2018.04.11. 23:43:35
Forza Juve Per Sempre!!!
patrik1112 2018.04.11. 23:43:51
Patricco 2018.04.11. 23:45:36
m.martin91 2018.04.11. 23:47:28
Rikoo 2018.04.11. 23:48:02
m.martin91 2018.04.11. 23:48:44
Joker61 2018.04.11. 23:50:03
funkyimg.com/i/2ECPz.png
funkyimg.com/i/2ECPA.png
telibe látta az esetet, és szarul is nézhetett ki abból a szögből
patrik1112 2018.04.11. 23:50:20
tsatsee 2018.04.11. 23:50:20
Szóval hagyjuk a Fifa szabálykönyvet, mert azt akkor csak ellenünk lehet értelmezni?
Nagyon jól játszottunk, és ha az előző meccsen nem nyúl bele a bíró, akkor is minden másképp lehetett volna.
Allegrit meg szidni aztán a legnagyobb faszság, amit el lehet követni.Valahogy mindig azok szidják Allegrit....akik szerint minden poszton jobb a Reál. Akkor most melyik az igaz? Nem jobb a Reál, és ezért voltunk versenyben az undorító belenyúlásig, vagy jobb a Reál, és Allegrinek működött mi a taktikája? Meg jöttök itt a támadó játékkal. Több gólt rúgtunk mint a nagy támadó Napoli, és kevesebbet kaptunk. Allegri nélkül ez a Juventus nem itt tartana.
Szóval élvezkedjetek, jöhet a ti megmondtátok, és mindenki takarodjon a csapattól. Ma ismét megmutatta a Juventus...hogy CSAPAT.
Jó éjszakát.
Shankin 2018.04.11. 23:50:22
MdewC 2018.04.11. 23:52:11
Rikoo 2018.04.11. 23:52:31
Barolo4 2018.04.11. 23:56:14
Joker61 2018.04.11. 23:58:47
Nathas 2018.04.12. 00:00:16
Ha én játékvezető lennék, ebben a szituban nem adtam volna büntetőt - bármelyik csapatról is legyen szó.
Az utóbbi években mindig a Realt nyomják, ezen már nem akadok fenn.
Rikoo 2018.04.12. 00:05:09
Patricco 2018.04.12. 00:06:51
Fabio83 2018.04.12. 00:06:57
Patricco 2018.04.12. 00:08:32
Rikoo 2018.04.12. 00:10:36
GGábr81 2018.04.12. 00:13:04
bulldeo 2018.04.12. 00:13:33
A büntető szerintem adható volt, de ilyen utolsó pillanatban, ilyen szituációban az 50-50% a Realnak büntetőt ér, nekünk meg lóf@szt ért volna fordított esetben, ez teljesen egyértelmű. Emelt fővel estünk ki, büszkék lehetünk a csapatunkra!
A cserék igazán jöhettek volna, el is telt volna a hosszabbítás vele.
Mindegy, nagyot mentünk!
Forza Juve!
GGábr81 2018.04.12. 00:15:48
2018.04.12. 00:19:02
2018.04.12. 00:19:57
2018.04.12. 00:24:24
MdewC 2018.04.12. 00:27:24
Juve!
Vergilius1897 2018.04.12. 00:43:06
A két meccs alapján a hazai 0-3 ellenére is tartom, hogy Mi érdemeltük meg a továbbjutást. Sajnos az első meccsen nem kellett volna Chiellonak Buffon elől elrúgnia a labdát meg nem ártott volna 20 méterről eltaláni szabadrúgásból a kaput.
A játékosok fantasztikusak voltak (kivéve Sandro-t) Khedira, Matuidi rengeteget dolgoztt, Gigi is szépeket védett.
A fent maradó két cserével meg (Cuadrado, Sturaro) szerintem el is döntjük a hosszabbításban a meccet. A srácoknak és Allegrinek hatalmas gratula gyönyörű estét szereztek nekünk.
(Ennyit arról, hogy "töketlen olasz középszer az edzőnk"...)
Forza Juve!
Hiribi27 2018.04.12. 01:01:57
bulldeo 2018.04.12. 01:05:19
Azt azért nem hiszem, hogy Sturaro jelenléte nagyon minket erősített volna a mai napon. Egyértelműen látszott, hogy ő készülődik, de azért lehet, hogy 90 perc után meg lehetett volna próbálkozni Marchisióval. Neki lehetett volna még pár hosszú indítása, és ha tizenegyes párbaj a vége, ő simán beveri.
Rikoo 2018.04.12. 01:28:06
Gondolom a PSG elleni 6-1 után nem így gondolták..
Rikoo 2018.04.12. 01:36:13
Óriási a felháborodás és van aki tisztán kimondja, hogy ez csalás, lopás volt.
FeriGjuve 2018.04.12. 02:40:43
FORZA JUVE PER SEMPRE!!!
west30 2018.04.12. 03:57:06
Egyebkent en sajnos csak hallgatni tudtam a meccset,de igy is egy elmeny volt,elismeresem mindenkinek.
Alex8610 2018.04.12. 06:04:46
Alex8610 2018.04.12. 06:48:25
DrinkTeam 2018.04.12. 08:01:17
Személyes tapasztalataimat írom le a tegnapi meccsel kapcsolatban, és várom majd mindenki más véleményét a témával kapcsolatosan.
Rendkívül dühítő így kiesni. Utolsó percben 11-est kapni. Engem, így hogy aludtam rá egyet, nem pont a 11-es érvényessége érdekel, van ilyen.
Az egészben az egyetlen dühítő dolog, hogy aki így tud futballozni a jelenkor valószínűleg legjobb csapatának otthonában (azaz jobb, mint a legjobb csapatnak vélt Real Madrid) az mi az Istók f.szát csinál otthon kérem???? Ez a csapat hogy kap ki Torinóban bárkitől is 3-0-ra??
Ez a dolog az utóbbi időben rengeteget foglalkoztat engem. Nagyon sokszor azt veszem észre, hogy mindig csak annyit ad ki magából a csapat, amennyi kell. Tehát határokat szab magának, amit ha elért, megáll és leül. Nekem ettől megy el az eszem! Hogy sokkal több van a csapatban, mint amit mutat, csak nem akarnak minden meccsen megdögleni. És fogadjuk el, a Madrid azért ilyen sikeres, mert ők minden meccsen darálnak és nem tudják elképzelni, hogy kikaphatnak. Mindegy, hogy vesztésre állnak 2-0ra vagy 4-1-re vezetnek, mennek, mennek és mennek. Mi miért nem tudjuk ezt megcsinálni? Az éppen elég nem mindig elég!
Senkinek ne legyen illúziója, ha az első meccs 0-0, soha a büdös életben nem vezettünk volna Madridban 3-0-ra. Pedig láthattuk tegnap, hogy képes rá a csapat. Próbáltuk volna kihúzni kapott gól nélkül, hogy elérjük a hosszabbítást. De könyörögve kérdem, de miért nem vezettünk volna?? Miért nem úgy álltunk volna akkor is hozzá, hogy ami kifér a csövön gyerekek, menjünk, csináljuk! És azt is megkockáztatom, hogy ha az első meccs 0-4, tegnap a negyediket is beb.sztuk volna, ebben biztos vagyok! De akkor miért nem? Miért volt elég a 3-0 már megint?
Tipikus hozzáállás, meg van az "elég jó" eredmény, és már játszunk is a hosszabbításra. Nehogy folytassuk a gyönyörű futballt, ne, álljunk vissza úgy jó olaszosan! Mindig érzem ezt a lelki gátat nálunk. Ha kapunk egy pofont, következő meccsen bárkit megverünk, amennyire kell. De miért nem lehet minden egyes meccsen így játszani????
Vagy csak egyedül engem érdekel vagy egyedül engem bánt az, hogy mindig a "majdnem" csapat vagyunk? Hogy van egy lelki gát, amit elérve nem tudunk ugrani? Viszont addig a gátig bárkit meg tudunk verni?
Lefociztuk a Real-t Madridban emberek, nyertünk 3-1-re!!!!!!!
És kezdhetném előlről, hogy ha az első meccs Madridban van, tuti nem nyerünk 3-1-re...
Mi lehet ennek a háttere? Mit kellene másképp csinálni? (pl. álljunk minden meccshez úgy, hogy 0-3 van..., például) Hogy tudjuk elérni azt, hogy ne legyen határ és hogy csak azt az eredményt fogadjuk el, ami minket megillet és amit megérdemlünk (pl. BL trófea)?
pedronegroo 2018.04.12. 08:17:11
Sztovicska 2018.04.12. 08:18:50
2018.04.12. 08:28:03
Ami még idegesítő a bírón kívül az Alex Sandro. Komolyan ilyen egy lélektelen embert én még nem láttam. Mandzukic, Matuidi, Benatia, Khedira és még sorolhatnánk, hogy kik kapták össze magukat erre a meccsre, kidolgozta mindenki a belét ez a szerencsételen meg végig lötyögi az egészet, legszívesebben páros lábbal rúgdostam volna le a pályáról. Eddig azért izgultam, hogy maradjon nálunk most meg félek, hogy kutyának nem fog kelleni olyan teljesítményt nyújt hónapok óta. Csak vigyék el ezt a szerencsétlen 10 millióért én már annak is örülni fogok.
Egyébként le a kalappal a többiek előtt, tényleg óriásit mentek tegnap.
soltig 2018.04.12. 08:36:52
Ugyanakkor egyenes gerinccel távoztunk a küzdelemből, a srácok minden dicséretet megérdemelnek, koncentráltan és hittel futballoztak, igaz a végére kicsit elfáradtunk. Lehet, hogy kicsit hamarabb kellett volna frissítenie a mesternek, de az vesse az első követ aki gondolta volna, hogy ennyire meccsben leszünk a végére.
Én nem szeretem az összeesküvés elméleteket, de mindenesetre érdekes, hogy kiélezett szituációkban valahogyan mindig a Madrid jön ki jól a játékvezetői döntésekből (lásd tavaly a Bayern elleni meccset vagy csak azt a tényt, hogy a legutóbbi 5 Juve-Real meccsen mindig volt kiállítás és mondanom sem kell, hogy melyik oldalon.)
Nagyon rossz érzés így kiesni, különösen Buffon-t sajnálom, aki nagyszerűen védett és méltatlanul bántak el vele... de még egyszer büszke vagyok rájuk
Forza Juve
harciretek 2018.04.12. 08:41:52
Remélem itt a blogon a rendszeresen Allegrit, Mandzukicot, Lichsteinert, Khedirat bírálók magukba szállnak. Azoknak akik bírálják őket kívánom, hogy legalább ennyire legyenek jók, profik és eltökéltek a saját szakmájukban. Nálam ők Chiellinivel, Marchisioval és Barzaglival kiegészülve a közvetlen Buffon alatti réteg, az érinthetetlenek, akiknek súlya van a pályán és amin 1-2 gyengébb meccs, hiba nem változtat. Ők azok, akik már valamit a karrierjük során elértek és ez a tapasztalat a legfontosabb meccseken mindig előjön belőlük.
Túl korai még az élmény, ezért marha nehéz nem elragadtatni magam, de a Real játékosai egyszerűen nem férfiak, nem sportemberek módjára viselkedtek. CR-rel, Carvajallal az élen 190 perc alatt végig a bíró befolyásolásán, sárgák kikényszerítésén dolgoztak. Ez a legvégén a 11-esben csúcsosodott ki. Hihetetlen. Meg lehetett adni, de egy ilyen szituációban nem illik, valamint Benatia is pont annyira ért csak Vazquezhez, amit még simán el lehet nézni. Igazából én nem is a bírót okolom a 11-es miatt, szerintem pont az kellett csak a befújásához, hogy a Realosok végig nyomást gyakoroltak rá. Aztán ahogy az a féreg a végén ünnepeltette magát. Csodálatos játékos, ezt a torinói két gólja is megmutatta, de gusztustalan ember, sehol nincs Buffonhoz képest. Tegnap végig dobálta magát, ha Lichsteiner vagy Benatia kicsit közelebb volt hozzá. Carvajal ugyanezt játszotta Mandzukiccal.
De ami a lényeg, felvesszük a versenyt a legjobbakkal. Rohadtul kiborított és sért még mindig a Hegedűs Henrik megjegyzése a múlt heti torinói meccse előtt, hogy nem vagyunk az az igazi nagy csapat és a PSG-hez mért minket, mert nekünk 100% kell egy ilyen párharc megnyeréséhez, míg a Realnak, Barcelonának, Bayernnek kevesebb is elég. Szerintem meg pont ezért vagyunk nagy csapat, a legnagyobb, mert az ilyen párharcokban 100%-ot tudunk hozni. Az elmúlt 4 évben játszottunk 2 BL döntőt és 2x kiestünk a 8 között, viszont olyan ellenféllel szemben és olyan módon, ahogy ki lehet esni. Közben ejtettünk ki Barcelonát, ejtettünk ki Real Madridot és a kiesésekkor is vezettünk Münchenben és nyertünk Madridban (kis szerencsével mindkét továbbjutás meglehetett volna, ezen a szinten tényleg nüanszok döntenek).
Ez van, az élet nem áll meg. Remélem Allegri sokáig marad, nem fásul bele a torinói munkába, mert azért időnként talán természetes a változás. A keret pedig remélhetőleg tovább erősödik majd, amellett, hogy a mostani csapat nálam már azon a szinten van, hogy bármilyen távozót sajnálnék.
Fino Alla Fine Forza Juventus!
Type-R 2018.04.12. 08:43:03
soltig 2018.04.12. 08:57:23
Én nem értek egyet az okfejtéssel. Igenis minden párharcnak és meccsnek más a pszichológiája. Aki már valaha is sportolt tudja, hogy nem lehet minden meccsen tökéletesen játszani és ész nélkül "bedarálni" az ellenfelet. Hiába mondta el az edző (mondjuk a meccs előtt Zidane, hogy figyeljetek játékosok, úgy menjetek fel mintha 0-0 lenne, a fejekben úgyis ott lesz, hogy persze akkor is 3 gól fórban vagyunk.)
Ezért tetszett nagyon Maxi tegnap, mert folyamatosan sulykolta a játékosoknak (legalábbis ami átjött a közvetítésből), hogy koncentráljanak, ne dőljenek hátra és ne szálljanak el, maradjanak a földön, higgadtan kell kezelni a dolgokat. Ha 2-0-nál hagyja, hogy a játékosokat elvigye a hév biztosan hamarabb gólt rúg a Real és nem marad esélyünk, de tudta, hogy valahol az ellenfél tudatalattijában már motoszkál a gondolat, hogy még egy gól és meleg lesz a pite. És jött is az érthetetlen hiba Navas-tól, attól az embertől akitől a legkevesebben várták.
Sajnos a játékvezető faktort nagyon nehéz a meccs előtti stratégiába illeszteni én valahogy az egész meccsen úgy éreztem vkit ki akar mindenképp szórni tőlünk, szinte az egész csapatot besárgázta, pedig nem volt durva mérkőzés.
Annyiban lehet, hogy elmarasztalható Allegri, hogy a végén talán cserélnie kellett volna, Mandzukic és Costa teljesen elfáradt... már nem tudtak nyomást gyakorolni az ellenfél felfutó védőire.
DelPiero2 2018.04.12. 08:57:27
triplat 2018.04.12. 09:00:20
Ha nálunk is lenne egy meccset bármikor eldönteni képes játékos ez a Madrid a fasorba sem lett volna tegnap.
Allegri egy fél isten király.
Mondjuk Benatianak szólhatott volna azok után amit a félpályánál művelt, hogy egy picit okosabba. Kár volt azért a tiziért. De így is nagyon nagy őröm volt látni hogy akartak és mentek nem adták fel. Igazi Juve mentalitás!!!
DrinkTeam 2018.04.12. 09:08:24
És az edző meg a stáb dolga, hogy az emberek ott legyenek fejben, lehetőleg minden meccsen. És azzal sem értek egyet, hogy nem lehet minden meccsen darálni. Ugyanis a Madridnak miért megy?? Mert láthatod, hogy nekik meg összejön. Oké, 1-1 vereség becsúszik, de amikor kell, mindig ők nyernek vagy jutnak tovább, nekünk meg marad a "majdnem", meg a "majd jövőre".
DelPiero2 2018.04.12. 09:08:53
Bíróküldés: nem biztos hogy véletlen hogy ezt angol vezette. Annak idején pl. Rapid-Tatabánya meccsre román bírót küldtek, ahol érdekes dolgok történtek. Az akkor igencsak holland érdekeltségű Barca -Milan BEK döntőre holland bírót akartak küldeni, aki azonban az olasz fenyegetésre lemondta a megbízást.
Joker61 2018.04.12. 09:16:08
Tegnap is visszavettünk, de sztem már csak azért is, mert fizikailag a kifingás határát súroltuk. Mentünk, de nem ehhez vagyunk szokva-->szoktatva!
Nem mondom, hogy ezen nem kellene változtatni, mert kellene, de megint ott lesz az olasz mentalitás gát ként.
Én ezt így elfogadom ahogy van egészében.
Sarri napoli ésatöbbi, mikorra is fogytak el erőnlétileg?Január? Na ez sem egy követetndő példa, hogy egész évben ba*szunk szét mindenkit erőből, lássuk city.
Megint nem volt egy értelmes pad a csapat mögött, Allegri sem hülye, látható volt, hogy 1-2 értelmes cserével...nyerhető lett volna a meccs.
Sandro, sajnálom, de olyan mélyen van a az srác, senki nem fog érte adni nem hogy 60-at még 40-et sem.
Más kicsit:bianconeriblog-on olvasom, hogy akit egyesek a padunkra ültetnének, mutogatott a Juve kispad felé a tizi környékén. Ezt az arrogáns köcösgöt hoznátok ide, Ronaldo nélkül szart sem érne ő sem meg a margit sem.
2018.04.12. 09:34:50
A másik dolog: Allegri mentalitása. Az ő kizárólagos védekező felfogása is meghatározó. Nagyjából olyan, hogy "ne támadjunk nagy erőkkel, ha nem nagyon muszáj".
2018.04.12. 09:37:23
2018.04.12. 09:40:03
Type-R 2018.04.12. 09:40:56
2018.04.12. 09:41:58
harciretek 2018.04.12. 09:45:06
Ami a BL-t illeti, az egy teljesen más terep. Ott az ellenfelek játékosállományának minősége a miénkhez közeli vagy a miénknél jobb. Amivel ebben a sorozatban mások fölé tudunk nőni az a taktikusságunk, szervezettségünk, hozzáállásunk. Ha egy Barcelonával, Real Madriddal, Bayern Münchennel beleállunk egy nyílt sisakos, adok-kapok küzdelembe, simán kiesünk. Mert nekik ez a játék fekszik, ha támadunk, teret hagyunk a másiknak is a támadásra, és ezek a csapatok ezt kíméletlenül ki tudják használni. Ha a csapat egyfolytában támad, nem zár vissza, akkor a védelem kb. annyit ér, mint a Realé, vagy Barcelonáé. Allegri mindig türelemről beszél és ez nagyon fontos. Ki kell várni a lehetőséget, amikor mi támadhatunk és meccs ezen szakaszait kell kíméletlenül kihasználni. Tegnap is jóval többet birtokolta a labdát a Real, mégis mi vezettünk 3:0-ra. Torinóban 60 percig ugyanezt játszottuk, akkor az 0:1-re volt elég. Amilyen szerencsétlenek voltunk otthon, tegnap olyan szerencsések. Otthon is rúghattunk volna gólokat és tegnap is kaphattunk volna. A továbbjutást végül egy vitatható 11-es döntötte el. Ez az én olvasatom. Ennyi.
Tavaly a döntő megint teljesen másról szólt. Ott 45 percig játszottunk jól és a félidőben valami egyértelműen megtört. Ott nem a szerencse döntött, hanem mi valamit elrontottunk, valami az öltözőben történt, ami miatt a csapat és a játékunk szétesett.
Szerintem butaság vereségeket túlmisztifikálni. Ha folytatni tudjuk az elmúlt évek teljesítményét, akkor pár éven belül, akár már jövőre BL-t fogunk nyerni.
harciretek 2018.04.12. 09:51:29
Ha jól emlékszem az utolsó 5(?) visszavágós párharcunkból mi jutottunk tovább.
DrinkTeam 2018.04.12. 09:57:00
Lehet nem jól adtam át, amit akartam, mert látom azt gondolod, hogy szerintem mindenkinek neki kellene esni. Nem, nem így értem. Hanem van valami a fejekben, egy gát, van egy lelki tényező, amit nem tudunk átugrani. Én sem szeretnék eszetlen, mindenkinek nekiugró Juventust látni. De nem írok még egy regényt, mindenki úgy érti, ahogy akarja, szerencsére vannak páran, akik az én olvasatomban értelmezik, amit át akartam adni.
Egyszerűen nem akarok egy "majdnem" csapat lenni, és vérzik a szívem, mert látszik, hogy a gárda bármit elérhet, ha igazán akar. És a legfontosabb, hogy a tudás nem hiányzik, ez látszott. El kell hinniük, hogy bárkit meg tudnak verni.
Számomra nincs frusztrálóbb érzés annál, mikor jól tudom, hogy mi is lehetnénk most a Madrid helyében, mégis ők vannak ott. Hogy mi is képesek vagyunk rá. Mégsem leszünk ott. Egy BL győzelem helyrebillentené a Juventus, úgy gondolom.
2018.04.12. 09:59:28
DrinkTeam 2018.04.12. 10:01:59
Tavaly is ők jöttek ki jól a Bayern ellen, az Atletico elleni döntőben az utolsó percben egyenlítettek majd nyertek 4-1-re, meg tavaly minket is megvertek a döntőben.
Egyébként ha ennyire kötöd az ebet a karóhoz, hát legyen. De én nem vagyok boldog, ha a csoportban oda-vissza verjük őket vagy ha kiejtjük őket a 8 között, de végül mégis bukunk a döntőben, pláne attól nem vagyok boldog, hogy ha igazán kell, szóval ha döntő van, akkor kikapunk.
De szerintem ne folytassuk az okfejtést, tartsd tiszteletben a véleményem. Látható, hogy igenis vannak lelki gátaink vagy fejben lévő gátaink.
Én is abban tartom a tiédet, úgy gondolod, ahogy akarod.
harciretek 2018.04.12. 10:10:58
Akit még meg szeretnék védeni az Alex Sandro. OK, nincs csúcsformában, de mi olyat tett tegnap ami miatt ennyi kritikát érdemel? A tizenegyes előtt a világ ilyen helyzetben legjobb támadója túlugrotta, úgy hogy ezekben a szituációkban egy védő eleve hátrányban van. Ezenkívül véleményem szerint simán hozta az elvárhatót.
2018.04.12. 10:14:57
2018.04.12. 10:28:21
mpite 2018.04.12. 10:47:45
2018.04.12. 11:16:25
Rocky80 2018.04.12. 11:16:57
Az első percekben kaptunk egyet, utána Ronaldo rúgott egyet amilyen 10000-ből egy van; majd kiállították jogtalanul Dybalát ami után 10 emberrel nem tudtunk mit csinálni, majd nem adták meg Cuadradoért a büntetőt.
Allegrinek volt igaza, abszolút nem tükrözte a meccs képét az az eredmény.
Tegnap meg láthattuk mi történt. Ezt a párharcot megint a bíró miatt vesztettük el.
2018.04.12. 11:20:44
soltig 2018.04.12. 11:52:44
Egyetértek veled. Szerintem is nagyszerű csapatunk van és én igenis látom a tudatosságot mind a keretépítésben, mind a játékospolitikában. Szinte minden játékosunk győztes mentalitású és az egyik legintelligensebb trénert foglalkoztatjuk.
Az tény hogy gazdasági téren még hatalmas a lemaradásunk a "nagyok"-tól, a Juventus nem akkora márkanév mint a Real Madrid, de a szisztematikus építkezés magasra repíthet még minket főleg annak fényében, hogy honnan indultunk a calciopoli óta.
2018.04.12. 12:09:30
harciretek 2018.04.12. 12:16:38
2018.04.12. 12:57:09
mrdel 2018.04.12. 13:10:24
Még kettő heteró gól kell (ebben Ronaldo nincs benne :D :)
soltig 2018.04.13. 07:38:17
Szerdán viszont láttuk, hogy Allegri képes felülkerekedni az elkövetett hibáin és azzal, hogy visszajöttünk szerdán a párharcba bizonyítja, hogy mentálisan nagyon erős a csapat, van tartása. Erre lehet építeni
Az utolsó 100 komment: