Del Piero: "Ma este Allegri is kap egy kis kritikát"

del_piero_alessandro_golorom_hatulnezet.jpgA Juventus legendája, Alessandro Del Piero is elmondta a véleményét a megsemmisítő vereségről, amit egykori csapata hazai pályán, a Real Madrid ellenében szenvedett el.

"A Real Madrid? Ők rendelkeznek a világ legerősebb középpályájával. Tudják, hogy mikor kell támadniuk, mikor védekezniük, s egyfajta hibrid játékot játszanak, ez az oka annak, hogy olyannyira erősek." - kezdte elemzését Del Piero a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

"Cristiano Ronaldo a világ legjobb játékosa, bárhol is játszik, mindig jó teljesítményt nyújt. Dybala és Higuaín? Kapnak majd némi kritikát, de Navas nagy védést mutatott be Gonzalo ellen.

Ami Dybalát illeti, úgy gondolom, hogy Paulo próbálkozott, s ez Doglas Costáról is elmondható. Az a korai Real Madrid gól valóban megviselte a Juvét.

Allegri? Gyakran méltatták a választásaiért, de ma este egy kis kritikát is kapni fog a döntéseiért. A cardiffi döntőt észben tartva, azt gondolom, hogy elég sok mindent másként csinálhatott volna, azonban a Real az a Real. A Juve világos elképzelésekkel rendelkezik, de a tegnapi egy nehéz mérkőzés volt. A jövőm? Még nem tudom, de az edzőség még egy lehetőség előttem. Meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7313808994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2018.04.04. 14:02:35

Nagyon szeretem Alex nyilatkozatait és nem azért mert elfogult vagyok vele szemben(na jó természetesen az is kicsit) de ha nyilatkozik mindig megragadja a lényeget és nem üresfejű közhelyeket durrogtató megmondó szakértőként parolázik.

Rikoo 2018.04.04. 14:15:09

Lehet kritizálni Allegrit és most van is ok rá, de el kell ismerni, hogy a két keret közt óriási különbség van.
Bale be sem állt tegnap, a Juventusnál meg kulcsjátákos lehetne.
Asensio és Kovacic is csak perceket kapott, na ne vicceljünk már. Hol a fenében vannak ilyen játékosai a Juventusnak?
Tudom Dybala az új Messi, Douglas az új Neymar..
És akkor még Carvajal-De Sciglio, Ramos-Chiellini, Varane-Barzagli, Marcelo-Asamoah, Khedira-Casemiro, Bentancur-Modric, Isco-Dybala. Érdemes megnézni még ezeket az összehasonlításokat a kezdőket tekintve.
A Juventus stábja egy vicc a Real Madridéhoz képest és még a Morata üzlet is olyan volt, mint csak egy fiókcsapat lenne a Juventus.
Lehet itt szépítgetni a dolgokat, de ami tény, hogy ott a pénz a háttérben és nem költenek a klubra, pedig több milliárd euró állna rendelkezésre.
Az olasz foci pedig a béka segge alatt van, ezt ki kell mondani és nem kifogásojat keresni. Szégyen az egész úgy ahogy van.
A Juventus a Serie A kirakat csapata. Gyönyörűen beárazta tegnap a Real Madrid az egész Serie A-t..

pedronegroo 2018.04.04. 14:25:33

@Rikoo: És a vicc hogy a reál nem költ nagyságrendekkel többet de mégis fényévekre van tőlünk. Én most már maradok a családi vállalkozás hasonlatnál ez vagyunk mi a reál meg egy profi globális brand ami minden játékos álma, nem tudunk ezzel az álommal versenyezni és ez nem csak pénz kérdése.

Knob 2018.04.04. 14:27:24

@Rikoo: Igazat kell hogy adjak. Viszont akkor sem voltak jobb játékosaink és több minőségi játékosunk sem, amikor elvertük a Reált és kiejtettük Őket. Ez is tény.
Nem hiszem, hogy bárki is aki Allegrit kritizálja azt gondolta akár egy percig is, hogy majd mi nyerünk 3-0-ra. De attól jobbak voltak az esélyeink, minthogy megszégyenítsenek minket a saját szurkolóink előtt. A felállás szar volt, még Del Neri nyomta ezt a szutyok 4-4-2-t amikor hetedikek voltunk. Taktikailag a nagymamám is fel tudta volna így készíteni a játékosokat. Hárman fogják Benzemát??? Menjünk a fenébe, ha egy rohadt felvételt nem tudnak megnézni az elmúlt 3 évből! Costa jobb oldali középpályás? Fingja nincs a védekezéshez, és persze ez nem is baj, mert nem ez a dolga. Vagyis nem kellene, hogy a dolga legyen. Ha annyira védekezni akart Allegri, akkor miért nem 3-5-2-ben tette? Abban tudunk és nem mondom, hogy nem kapunk gólt, de nem hármat. Az biztos!

Még sorolhatnám, de egy szó, mint száz: Ez kizárólag Allegri sara! Csakis az övé!

venember83 2018.04.04. 14:32:00

@pedronegroo: nem hiszem, hogy bárki vádolhatna Allegri fanboysággal, de talán a legkevésbé Allegri érdemel kritikát. Igen, érthetetlen Marci és Bentancur, illetve Rugani mellőzése a szezon során, Barzának nem lett volna szabad pályán lennie egy RM ellen. De nem Maxit kell elővenni az átjáróház középpálya miatt, ahonnan az elmúlt években olyan meghatározó egyéniségek távoztak, mint Vidal és Pogba, bár legalább Pirlo pótlásaként érkezett Pjanics. Nehéz úgy jó eredményt elérni a kétszeres BL-címvédő ellen, ha a középpálya nem meghatározó sem a védekezésben sem a támadásban. A Juve jelenlegi formájában egyszerűen kevés a BL-győzelemhez, és nincs értelme ujjal mutogatni Marottára vagy Agnellire (hitvallás függvényében), de el kell fogadni, hogy a Juve számára a legjobb nyolc a reális cél a BL-ben ezzel a garnitúrával, a végső győzelem pedig tényleg csak és kizárólag álom.

Rikoo 2018.04.04. 14:34:24

@Knob: Ó, dehogynem. Sokkal jobb volt az a 2015-ös csapat. Az volt eddig a csúcs. Piszok erős kezdő volt.
Gigi és a védők fiatalabbak voltak, a középpálya full extra és Tévez a csatár + Morata aki gyors és lesipuskás gólokat szerzett.
Ez a mostani brigád egy vicc ahhoz képest.

pedronegroo 2018.04.04. 14:41:36

@venember83: Tudom ha nyerünk az Allegri érdeme mert egy taktikai zseni (egyszer elmagyarázhatná valaki hogy ez mit jelent) ha veszítünk az nem az Ő sara. De én ezen már nem szeretnék vitázni minden oldalról ki lett ez a téma vesézve. Egyébként is a legtöbben a megalázó vereség, vereségek miatt veszik elő Maxit és a mutatott játék miatt nem azért mert kikaptunk mert az önmagában tényleg nem meglepetés és semmi különös. Ki lehet kapni úgyis ahogy a sevilla, a 2:1 még se olyan megalázó pedig ott azért tényleg ég és föld van a két keret között és egy mindenhol megbukott olasz edző vezeti a spanyolokat még se szégyenültek meg saját stadionjukban.

.Bulldeo 2018.04.04. 14:44:16

@Knob: egyetértek. Egy 4-1es tavalyi vereség után annyira sikerült felkészíteni a csapatot, hogy 0-3as vereség legyen a vége. Allegri kezei alatt a csapat legendás védekezése szétporladt. Nem Contét akarom ezzel fényezni, mert neki is erősen megvoltak a korlátjai, de minél messzebb kerülünk Allegri alatt a Conte által összerakott Juventustól, annál jobban érződik az amúgy jó képességű csapat távolodása a top színvonaltól.

jeneiPALI 2018.04.04. 15:05:34

Vérfrissités kell a csapatunknak a nyáron ez nemkétséges,ujj játékosok fiatalok kellenek aki minöség és nem menyiség Allegri meg szerintem e nagy égés után elmegy anyáron már olvstam hogy pl be lesz a kövi csapata, khedira volt a fazon szabásza ajátékunknak na ezt mikor meghalottam a kommenttátortol besz@rtam, mi???????????enyit erröl öreg játékosaink már abl be nagyon kevesek még a védekezésbe is már sajnos!Forza Juve akkor is!

venember83 2018.04.04. 15:09:09

@pedronegroo: már elnézést, de lófüttyöt. Nem akarom én mentegetni, de a keretnek is megfelelő szintűnek kell lennie, hogy felvegye a harcot Európa legjobb 3-4 csapatának az egyikével. A keretminőséget a tegnapi meccs (és a cardiffi döntő) jól mutatja, hiába mondogatja Beppe, hogy mennyire nagyszerű és versenyképes a keret, miközben ez csak a Serie A vonatkozásában igaz, mert a legmagasabb európai szinteken ez nem igaz. És ez varrható úgy Beppe, mint Agnelli nyakába, de tényleg nem reális elvárás a BL-továbbjutás lényegesen jobb csapatok ellen ilyen kerettel. De persze a játékon is javítani kellene, viszont ahhoz kreatív emberek is kellenek a középpályára (is).

pedronegroo 2018.04.04. 15:20:17

@venember83: És ki az aki továbbjutást vár ez ellen a Reál ellen??? Teljesen félre érted! Gyengébb a keretünk de nem annyira hogy hazai pályán vagy egy döntőben ilyen megalázó vereségeket szenvedjünk ez egyszerűen elfogadhatatlan! A csapat mind taktikailag mind mentálisan rosszul lett felkészítve, megint.

Paris Hamilton 2018.04.04. 15:37:52

@Rikoo: Igen, a 2015-ös csapatban minden meg volt, ami igazán a Juventus-t jellemzi: minőség, taktika, tehetség, elszántság, grinta és még lehetne sorolni. Arról nem is beszélve, hogy nem is olyan régen volt valahol egy táblázat, hogy a Juventus az egyik legtöbbet költő klub az egész világon, azt hiszem valahol az 5-6. helyen voltunk. Erre fel meg egy igazán fontos BL meccsen De Sciglio és Asamoah kettőssel állunk fel a védelem szélén, középen meg még mindig Barzagli-ban látjuk a megoldást. Persze, mondhatjuk azt hogy Desci és Kasa nem rosszak az olasz bajnokikon, de tegnap az 1. és 3. gólnál is bohócot csináltak sz olaszból. Arról nem is beszélve hogy ha összevetem a Madrid szélső védőivel, akik labdabiztosak és úgy lépnek be a támadásokba ahogyan az a nagy könyvbe meg van írva. A középpályán pedig az idén alig játszó Bentancurtól várjuk, hogy megállítsa, túljátssza Kroost, Modricot vagy Iscót. A 2015-ös csapat középpályáját pedig Pirlo-Pogba-Vidal-Marchisio 4-es alkotta, akik rengeteg labdát szereztek, tudtak focizni, arról nem is beszélve, hogy majdhogynem mindegyikükben meg volt az, hogy egy villanással a javunkra fordítsanak egy mérkőzést. Elől pedig a Tevez-Morata páros sokkal veszélyesebb volt, és ami talán még fontosabb, mentálisan is erősek voltak.
Természetesen nem azt akarom mondani hogy mindenkit el kell küldeni, de egy valamiben biztos vagyok, hogy nagyon sok hiányzó nem a megfelelő szinten lett pótolva.
Egy szónak is száz a vége, nem ért váratlanul a tegnapi vereség, és csak remélni tudom hogy a vezetőségben is vannak annyira intelligens emberek, hogy belássák itt valamit most nagyon meg kell változtatni...

Vergilius1897 2018.04.04. 16:28:57

@pedronegroo: vagy mi van akkor ha mégis jól felvoltak készítve, viszont ígIs csak ennyit tudunk????

pedronegroo 2018.04.04. 16:35:00

@Vergilius1897: Az is egy eshetőség, nincs arról szó hogy az én véleményem megegyezne a valósággal én csak egyszerűen úgy látom hogy fejben nagyon nem voltunk ott megint és megremegtek a lábak ismét. Meg hát nincsenek felépített támadásink ami nem csak most hanem évek óta látható mert valami begyepesedett elavult foci taktikával próbáljuk továbbra is megközelíteni a játékot.

cd1 2018.04.04. 16:46:32

@pedronegroo: nem költ nagyságrendekkel többet? ez hogy jött ki? fizetéseket is beleszámoltad?

biancineri101 2018.04.04. 16:52:55

Pár tárgyi tévedés a hozzászólásokban:
1.Nem állnak rendelkezésre milliárdok a klubnál.
2.Az semmit nem számít hogy mennyit költöttünk igaziolásra, mert nagy pénz a bérek kifizetéséhez kell az érdekli a játékosokat és arra megy el a klubuk büdzséjének a nagyrésze. Abban pedig szerintem még a top 10-ben se vagyunk benne.

Azért mert tegnap szarul játszottunk még nem kell úgy tenni, mintha az elmúlt évek egy a kudarcsorozat volna.

Cannavaro 2018.04.04. 17:17:56

@biancineri101: Az elmúlt évek, nagy előrelépésekről szóltak, a mostani, egy lépcsőházi zuhanás! Lehet, hogy a keret alapján gyengébbek vagyunk, de ha az első félidőben koncentráltabbak, pontosabbak a passzok, lövések ez egy rosszabb esetben is 3-3 as meccs! Lehet Allegrit védeni, de hogy a csapat mentálisan a béka segge alatt van, és fizikálisan is el vannak veszve, amikor Európai szintű gigászok ellen kell játszani, az egyértelműen az Ő hibája! Lehet, hogy nem elég jó a keret minősége, de amikor legalább megpróbáltunk játszani is, nem a TÚL JÓL BEGYAKOROLT bunker focit nyomtuk, akkor igenis volt esély!! Csak hát, ha oda állítanak házat építeni, úgy, hogy még egy téglát nem fogtál meg életedben, abból egy gyerek kuckó se lesz nagy valószínűséggel! Ha fociznának ezek a játékosok egész évben, akkor tudnák hogyan kell! Buszt vezetni biztosan tudnak, mert Allegri alap felfogása, azt betolatni a kapu elé, és majd lesz valami ott elől is! Én nagyon remélem hogy nyártól, már nem Ő lesz a kispadon! Egyértelműen kell pár jó játékos még a keretbe, de fiatalításhoz az is kéne, hogy Bentancur, Rugani , akik már ennek kezdete kellene, hogy legyenek, meg is kapják a lehetőséget, a Barza féle kiöregedett lassú, és a tehetségtelen Khedira féle bohócok helyén, ami szintén nem máson, mint Allegrin múlott! Hiába jön majd ide, bárki fiatal tehetség, ha majd megint egy 30+ os fog futkározni a helyén! Láthatóan, Higany volt az első, és az utolsó nagy összegű igazolásunk, akire Marotta képes volt, és felesleges ténylegesen komoly beérett játékosokat várni a hiány posztokra, mert azok nem fognak érkezni! Emlékszem, mikor nem voltak ilyen anyagi lehetőségek, a fél blog azzal ágált, hogy sose vettünk nagyokat, mer itt lettek azokká, mert épp akkor Marotta lett szidva, most már hogy Allegri teljesít gyengén, jön a másik végletű kifogás, hogy mer nem lettek jó játékosok igazolva.... De hát akkor Ruga, és Benta?? Akikből lehetne jó, csak koptatják már 1db rossz meccs után a padot, miközben láthatóan nem megy a csapatjáték?? Akkor most mi is van? Már nem baj? Most van akiket be lehetne építeni, de persze nem Alle a hibás, mert épp most az lett észre véve, hogy valamit Ő nem csinál jól! De persze most jó...

pedronegroo 2018.04.04. 17:20:41

@cd1: Igen, a nagyságrendekkel többet azt meg úgy értem hogy nem arányos az a többlet pénz amit költenek igazolásokra meg fizetésekre azzal hogy ennyire nagy legyen a tudáskülönbség. Fizu Reál: 200 milla, Juve: 164 milla, átigazolások 2010-16 között Reál: 644 milla, Juve: 618 milla. Szignifikáns nagyságrendi különbségek nincsenek és remélem jó forrásokat találtam az adatokra és nem néztem be valamit :)

pedronegroo 2018.04.04. 17:25:39

@cd1: A fizuk amúgy már régebben is volt téma, a reálnál CR és Bale fizetése ami nagyon a magas a többiek fizu átlaga megegyezik a Juve fizu átlagával. Az átigazolásoknál ha beleszámítjuk a 2017-et is akkor meg meg is előzzük a reált mivel ők 50 milla körül mi meg bőven 100 felett költöttünk. Szóval keressünk/keressetek valami más kifogást :)

venember83 2018.04.04. 17:46:15

@pedronegroo: apró megjegyzést azért hozzáfűznék: a Realnál épp CR jelentette a legnagyobb pluszt, ergo nem érdemes eltekinteni az ő brutál fizetésétől, ha összehasonlítjuk a két klub fizetési mérlegét.

Apuleius 2018.04.04. 17:54:50

@pedronegroo: "A fizuk amúgy már régebben is volt téma, a reálnál CR és Bale fizetése ami nagyon a magas a többiek fizu átlaga megegyezik a Juve fizu átlagával."

Azért ez szerintem nem így van. Ronaldo és Bale fizetése toronymagas, de Kroos, Modric és Sergio Ramos is bőven jobban keres, mint a Juve legtöbbet kereső játékosai. Érdemes összevetni a számokat:

www.totalsportek.com/money/juventus-player-salaries/
www.totalsportek.com/money/real-madrid-player-salaries/

pedronegroo 2018.04.04. 18:04:08

@Apuleius: A reál fizetések euróban nincsenek meg? :) Nincs kedvem most fontról átszámolni. :)

@venember83: nem kívántam eltekinteni CR fizetésétől, de nem csak belőle áll a csapat hanem van ott még két tucat játékos akik viszont nem keresnek sokkal többet de lehet csak rossz táblázatot néztem, de legalább dupláját kellene hogy keressenek a reál játékosai hogy ez a tudáskülönbség ezzel a fizu indokkal alá támasztható legyen :) dupláját pedig biztos nem keresnek :)

Apuleius 2018.04.04. 18:34:27

@pedronegroo: Nem, ezt csak így találtam meg, meg kell küzdeni vele az összehasonlításhoz :-)

Érdemes csak mazsolázni belőle: Lucas Vásquez heti 60.000 fontja, az több, mint 3.5 millió euro évente. Összehasonlításképpen Chiellini 3.5 milliót, Alex Sandro 2.8 milliót keres. Kovacic és Asensio heti 75.000 fontja az évi kb. 4.5 millió euro, míg Cuadrado 3.2 milliót, Mandzukic 3.5 milliót, Pjanic 5.5 milliót keres. Lényegesen magasabbak a fizetési átlagok a Real Madridnál, s különösen igaz ez a kulcsjátékosok esetében.

Más kérdés, hogy a tegnapi súlyos vereség közvetlen oka aligha a bérfeszültség volt :-)

Il Principino 2018.04.04. 19:36:26

@venember83: @Rikoo: +1
Nem beszélve arról,hogy a Madrid megtehette azt,hogy a kulcsemberek pihenhettek,Allegri meg örül ha vki már nem sérült vagy eltiltott...
Versenyképes keret,Marotta be lett árazva..egy Genoa is versenyképes a Serie A-ban,hisz abban szerepelnek,mindenesetre a bl helyezés is álom csak nekik,ahogy nekünk a bl győzelem...Az elittől távolodunk,nem pedig közelítünk sajnos!
Úgy érzem nyáron megint költeni kellene a vezetőségnek,mint Conte kinevezésekor,megtérülne idővel :)

Gabueroo 2018.04.04. 20:28:49

Utobbi idoben nem surun voltam aktiv jelszavam is elfelejtettem, DE...

Ha Madridba teljes kerettel ( Dybalan kivul ) nem ugy megyunk h megprobalunk nyerni vagy legalabb nem kikapni ugy hogy ramos nincs akkor iden en se fogok tobb meccset nezni. Pofam leszakad Aellgri nyilatkozatatol hogy kiestunk mar. Persze 99%ban igen de legalabb amig van 1 meccs..

Gabueroo 2018.04.04. 20:30:31

Tavaly barca megcsinalta a csodat mi miert ne tudnank? De ha nem akkoris ugy menjunk oda mint aki nyerni akar teljes legerosebb kezdovel vegigtamadva akarmi lesz. Ez nalam minimum. Ha megint ezt a vedekezo beszari leszarom jatekot jatszuk es kitomnek akkor en idenre befejeztem mer ez kurvakinos...

mrdel 2018.04.04. 21:38:53

Ha győznénk Madridban én már azzal elégedett lennék.
Nézem a Romát közben Barcában. Taktikában, fejben sokkal toppobban vannak, mint mi. Félidőben ugyan 1-0 a Barcának egy öngóllal, de a Roma kaphatott volna 11-est és nem játszik szarul.

Sztovicska 2018.04.04. 21:40:39

Nagyon sokat beszélnek a védelmünk gyengeségéről és ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Valaki meg tudja mondani hogy mi a bánatos gyékényfűzögető redvás pék f@száért vettük meg Höwedest?? Már amikor megvettük sérült volt majd játszott 20 percet és rögtön meg is döglött. Az orvosi vizsgálaton ezt nem látták? Csak azért nem értem mert helyette vehettünk volna olyan védőt aki esetleg bevethető. Vagy nem?

Nagy Erik 2018.04.04. 22:34:11

@Rikoo: Egy kicsit elvagy tájolva, menj a szittyamadridista oldalra, ott oszd az eszet, fogalmad sincs az egeszrol.biztos nem a tegnapi meccset nezted.60 percig jobban jatszott a juventus mint a galaktikus madridod.nemmentek be a helyzetek,nekik viszont igen, ennyi

Rikoo 2018.04.04. 22:43:20

@Nagy Erik: Értem. A BL döntőben is jobban játszott a Juventus az első félidőben. Emlékszel mennyi lett a végeredmény?
Két meccsen 7 kapott gól és 1 lőtt. Sokat ér az ügyes játék.

babo0410 2018.04.04. 22:47:16

@Nagy Erik: A stílussal nem, de s hsz-ed mondandójával egyet értek. Jobbak voltunk a Realnál, csak sajna a korai gól idegessé tette y csapatot. Ha higgadtabbak vagyunk, nem kapkodunk, szerintem nyertünk volna.

m.martin91 2018.04.04. 22:49:48

@babo0410: Alig vártam már az okosságaidat. Azt hittem, sziporkázni fogsz a fantasztikus meccs után. Azért ezzel a három sorral sem hazudtoltad meg önmagad.

Sztovicska 2018.04.04. 23:13:25

@Juvegaspy: Úgy értem minek hoztuk el most nem a tulajdon jog a lényeg

2018.04.04. 23:13:54

@m.martin91: Igen. Egy "kicsit" túlzásba viszi az optimizmust... :)

Matteo89 2018.04.05. 06:29:51

@babo0410: Nyerhettünk volna? Azért ekkorát ne túlozzunk. :)

Na mindegy. Majd Madridban meg lehet mutatni. A BL döntőben nem jött össze, Torinóban nem jött össze, Madridban majd csak nem lesz "szerencséje" a Realnak.

Mindenben jobb a Real Madrid. M4 stúdióban elhangzott egy érdekes okfejtés: a Real higgadt. Minden helyzetben az. Úgy játszanak le egy BL meccset, mintha az egy szokványos spanyol bajnoki forduló lenne. Ezzel szemben például mi azt se tudjuk milyen rendezvényen vagyunk, tele a gatya. Mindig. És akkor Ronaldót még nem is említettem, meg azt hogy több poszton jobbak nálunk. Sokszor egyetértek veled, de most ez nagyon mellé lett.

pedronegroo 2018.04.05. 08:15:33

@Apuleius: Én továbbra se látok nagy különbségeket szóval bérfeszültség az biztos nincs :) a PL csapatokhoz képest meg mind a Reál mind a Juve fizetések inkább visszafogottnak mondhatóak. Mi is képesek volnánk megadni ezeket a fizetéseket mint a Reál csak hozzánk eleve nem jönnek azok a játékosok akik a Reálba füttyentésre ugranak inkább ez a problem.

Juveing 2018.04.05. 08:20:28

Én is elfogult vagyok Del Pieroval és én is szeretem a nyilatkozatait.
Valóban tárgyilagos.
S ha megfigyelitek nem is mond olyanokat, hogy beárazzák a Serie A-t, meg, hogy Varane jobb, mint Chiellini, vagy Barzagli stb
Ez a beárazás duma amúgy is kiveri nálam a biztosítékot!
A Roma beárazta a Premier League-t, mikor 3:0-ra megverte a Chelseat Romában?
Mi beáraztuk a La Liga-t mikor 3:0-ra vertük a Barcát?
Ugyan, hagyjuk ezt...
Egyébként ajánlom mindenkinek a figyelmébe, hogy nézze meg a Dybala vs Real Madrid videókat a neten. Látszik belőle, hogy - szerintem legalábbis - parádésan játszott Paulo, s nagyon sok párharcot megnyert. Igaz, hogy a gól hiányzott, de klasszis teljesítmény volt. Ezt csak azért írtam, mert fentebb olvastam azt is, hogy pl egy Isco- Dybala összevetésben is alulmaradunk. Meg, hogy szinte minden poszton jobb a Real. Valószínüleg Bacelonában nem gondolták, hogy minden poszton a Juve jobb, mikor 3:0-ra nyetünk.
Én legalább annyira elkeseredett vagyok, mint itt bárki, még mindig nem hevertem ki ezt a 0:3-at, de egy vereség miatt nem fogom azt hinni, hogy minden szar, s hirtelen semmi esélyünk már felvenni a harcot egy Reallal, Barcával, Bayernnel.
Ez most így alakult, de azért azt is látni kell, hogy 0:2-ig, vagy Dybala kiállításáig abszolút kiegyenlített volt a párharc, és simán benne volt egy Juve gól a meccsben a játék képe alapján. Cakir is egy bal...sz, simán adhatott volna legalább egy büntetőt nekünk, Ronaldonak sárgát, mikor kezezett, stb.
Tényleg nüanszokon múlott megint...

Apuleius 2018.04.05. 08:56:57

@pedronegroo: "Én továbbra se látok nagy különbségeket"

Látom, a tények sem zavarják meg a véleményedet :-) Ne viccelj, ha megnézed a számokat, hatalmas különbségek vannak a két klubnál folyósított fizetések terén. A madridiaknál a kiegészítő emberek keresnek annyit, mint nálunk kulcsjátékosok legtöbbje, az ottani kulcsjátékosok pedig legalább a dupláját keresik annak, mint a mi legtöbbet kereső játékosaink. Ott vannak a számok, nincs ezen mit magyarázni, számold át euróba az összegeket, hatalmas eltérés van a fizetések terén. Ezek tények, vitán felül álló tények.

"a PL csapatokhoz képest meg mind a Reál mind a Juve fizetések inkább visszafogottnak mondhatóak."

Jobban szeretem, amikor a tényeknél maradunk, nem csak úgy a levegőbe beszélünk. Vegyük mondjuk a három nagy angolt (MU, City és Chelsea), s én azt olvasom ki a számokból, hogy a City-nél és a MU-nál a legfontosabb játékosok hasonló összegeket keresnek, mint madridi kollégáik. A City esetében szerintem összességében magasabb a fizetési átlag, a másik kettő esetében azonban aligha áll meg az a kijelentés, hogy hozzájuk képest a madridi fizetések "visszafogottnak mondhatóak". Hatalmas a fizetésbeli különbség a Juventus és a leggazdagabbak között. Ez tény, a számok megtekinthetőek.

www.totalsportek.com/football/chelsea-player-salaries/
www.totalsportek.com/money/manchester-city-player-salaries/
www.totalsportek.com/money/manchester-united-player-salaries/

"Mi is képesek volnánk megadni ezeket a fizetéseket mint a Reál csak hozzánk eleve nem jönnek azok a játékosok akik a Reálba füttyentésre ugranak inkább ez a problem."

Nem gondolom, hogy a Juventus jelenleg képes lenne hasonló fizetéseket adni, ahogy szerintem ismét csak az egyik oldalról nézed a dolgokat. Való igaz, hogy csúcson lévő sztárjátékosok szakmai okokból is inkább igazolnak a Realhoz, a Barcelonához vagy Angliába (s legyünk őszinték, azért ezt meg lehet érteni), de a fizetés is nagyon fontos tényező. Ha valaki itt annyit kereshet sztárjátékosként, mint máshol egy kiegészítő ember, miért minket választana? Mindkét tényezőnek nagyon fontos szerepe van, nem lehet legyinteni az anyagiakra.

pedronegroo 2018.04.05. 09:16:19

@Apuleius: A tényeket nézem csak amit Te küldtél táblázatot az nem összehasonlíthatóak mert az egyik éves fizukat euróban a másik pedig havi fizukat és fontban tartalmaznak. Így én továbbra is abból az adatokból, táblázatokból dolgozom amiket én találtam.
Fizuk: Reál 200 milla Juve 164 milla
Átigazolások 2010-16 között: Reál 644 m Juve 618 m

Ezek pont nem azok a különbségek amelyek pénz és teljesítmény közötti összefüggéseket igazolná. Továbbá ha egy játékos választhat a juve és reál között 10-ből 10 a reált választja úgy hogy a fizut még meg se kérdezte. A számokból is inkább az látszik hogy hiába költünk annyit igazolásokra mint a Reál még se tudunk olyan versenyképesek lenni hiába a pénz ha a Reál egyszerűen vonzóbb, na persze Marotta balfaszkodásairól se feledkezzünk meg, mert simán benne van hogy más ennyi pénzből kicsit többet is kihozna.
A lényegi mondandóm annyi lett volna hogy Reál-Juve pályán mutatott óriási különbség nem mutatkozik meg a klubok átigazolásaira és fizetéseire költött pénzösszegekben.

2018.04.05. 09:25:42

@Apuleius: Ez a 3-részre bontott elemzéseddel szinte teljesen egyetértek, ráadásul tényeken alapulnak. Az az egy dolog motoszkál a fejemben, hogy a játékosoknak számítanak szakmai okok az átigazoláskor? Talán akkor még számít, amikor ugródeszkát kell választani. De az ilyesmi nem is támasztható alá tényekkel, csak az én szubjektív véleményem, hogy a játékosok 80%-ánál szerintem már nem nagyon számít. Pl. Alexis Sanchez. Oda megy, ahol éppen a legtöbbet fizetik, mégha az egy lúzer Arasenal is. Elszomorító ez a helyzet. A Juventus meg jelenleg pénzügyi szempontból versenyképtelen. Ha az eredményeket nézzük, ahhoz képest még egész jól állunk. Ha a fizetési lehetőségeket néznénk, nem lennénk Európa elitjében.

Tomy81 2018.04.05. 09:29:41

@pedronegroo: Marotta balfaszkodásai, meg más ennyiből többet is kihozna.
Aha..
Tisztában vagy azzal hogy a klub az elmúlt 7 évben honnan és hova fejlődött?

2018.04.05. 09:32:54

@pedronegroo: Ferdítesz kicsit kolléga. :-P Ronaldo, Bale, Isco, Kroos, Benzema, Modric, Ramos, Marcelo fizetése hol arányos Higuain, Dybala, Pjanic, Cuadrado, Douglas Costa, Khedira, Chiellini és Alex Sandroéval? Sajnos a Juventus gazdasági téren MÉG nem versenyképes. A MÉG-en nagy hangsúly van. Legalábbis remélem.

2018.04.05. 09:35:24

@Tomy81: Mondjuk azért a tényekhez az is hozzátartozik, hogy ezen időszak kezdete előtt 6 évvel még MINIMUM a Reallal egy szinten voltunk.

Apuleius 2018.04.05. 09:47:25

@pedronegroo: "csak amit Te küldtél táblázatot az nem összehasonlíthatóak"

Azért ennyire nem bonyolult a dolog, általános iskola alsó tagozatában tanult matek segítségével össze lehet ám hasonlítani az adatokat... :-) Amúgy viszonyításként eurósítottam ugyebár néhány kiragadott fizetést, de nem értem hogyan lehet, hogy szerinted nem túl fontos vagy jelentős eltérés, hogy ott egy Lucas Vázquez többet keres, mint nálunk mondjuk Alex Sandro.

Halkan jegyzem meg, hogy a Te adataid is elég jelentős eltérést mutatnak. 200 millió az elég sokkal több, mint a 164 millió. 36 millió euro az nagyon komoly különbség, pont "olyan különbség", amin nagyon sok múlik. Ha ezt a 36 millió eurót mondjuk a keret 20 játékosára leosztod, akkor az játékosonként 1.8 millió euro differencia (miközben újra fel kell hoznom, Alex Sandro 2.8 milliót keres...). Ez nagyon komoly különbség, s nyilván a kulcsjátékosok felé torzítanak a számok, ha a "sztárjátékosokat" veted össze, nagyon durva eltéréseket találsz.

"Továbbá ha egy játékos választhat a juve és reál között 10-ből 10 a reált választja úgy hogy a fizut még meg se kérdezte."

A szubjektív gondolatkísérletek helyett maradjunk a tényeknél. Jelentős eltérések vannak a fizetések terén, azt meg kevéssé tartom valószínűnek, hogy a "fizut meg sem kérdezik" egy ilyen döntés előtt. Mindkét tényező, a szakmai és az anyagi is nagyon fontos, teljesen értelmetlen legyinteni az anyagi tényezők jelentőségére. A Real Madrid minden téren vonzóbb lehet, beleértve az anyagiakat is. Szerintem a fizetést azért meg szokták kérdezni a döntés előtt :-)

"A számokból is inkább az látszik hogy hiába költünk annyit igazolásokra mint a Reál még se tudunk olyan versenyképesek lenni hiába a pénz ha a Reál egyszerűen vonzóbb, na persze Marotta balfaszkodásairól se feledkezzünk meg, mert simán benne van hogy más ennyi pénzből kicsit többet is kihozna."

Ebben viszont sajnos komoly igazságok vannak. Bennem is erős kétely van azzal kapcsolatosan, hogy vajon jól sáfárkodunk-e az átigazolási keretekkel. Én még mindig nem tudtam értelmezni például Higuaín 90 milliós árát, miközben néha meg 5-10 millókon ruganyozunk, s közben meghiúsul egy-egy játékos leigazolásának ügye. Alapjában véve azt gondolom, hogy nem tudok eleget a háttérről, hogy ezt pontosan megítélhessem, de jogos és reális felvetés, hogy talán ezt optimálisabban is lehetne.

"A lényegi mondandóm annyi lett volna hogy Reál-Juve pályán mutatott óriási különbség nem mutatkozik meg a klubok átigazolásaira és fizetéseire költött pénzösszegekben."

Nyilván egy adott meccsen nem közvetlenül az anyagiak döntenek, azonban mivel az anyagiaknak nagyon komoly kihatása van arra, hogy egy klub milyen keretet építhet, ezért nagyobb távlatokban szemlélve bizony mégis nagy szerepe van ennek is. A Real elleni meccs (ismét) rettenetes volt, s a Juventusnak nagyon komolyan újra kell gondolnia az átigazolási politikáját, a fiatal játékosok beépítésével kapcsolatos politikáját, de legalább ennyire fontos, hogy előrelépést kell tennie a fizetések terén is. Sok tényező van, amin bőven van mit dolgozni.

pedronegroo 2018.04.05. 10:36:02

@Dr. Grant: Arányos, mert a Reál játékosai BL trófeákat nyernek a Juve játékosok csak scudettokat. Sőt szerintem aki túl van fizetve azok a mi játékosaink mert nemzetközi szinten sehol sincsenek.

@Apuleius: de a lustaság nagy úr! :) amúgy is tök mindegy melyik táblázatot nézem semmi garancia arra hogy ez vagy az a hitelesebb :)

A pénz természetesen számít a jó játékosokat meg kell fizetni de sajnos és most szerintem meg ez a tény hogy a játékosok akik Reálba mehetnek azok sose fognak minket választani így alapból elesünk egy jó pár játékostól akik így elérhetetlenek lesznek a számunkra és hát nem a pénz miatt.

Juveing 2018.04.05. 10:46:24

@pedronegroo:
Merthogy a pályán nem is volt hatalmas különbség!
Legalábbis a második gólig. S Chiellini elrontott becsúszása sem hozható szoros összefüggésbe azzal, hogy 3,5 milliót keres.
S ha mondjuk 6 milliót keresne is lehetne rossz becsúszási kísérlete.
Én kifejezetten szeretek számokkal igazolni, bizonyítani, megcáfolni dolgokat, de szerintem itt nem jutunk közelebb az igazsághoz.
Abban teljesen egyetértek veled, hogy az általad bemutatott számok nem azok a különbségek amelyek a pénz és teljesítmény közötti összefüggéseket igazolnák.
S ugye az eredményekben sincs szignifikáns különbség, hisz az elmúlt 3 évben mi kétszer voltunk döntőben, tehát kicsit megközelítettük a Realt eredményességben,míg mondjuk a pénzeszsák City meg PSG sehol sem volt!
Ők lehet azt fejtegetik, hogy mit csinál ilyen jól a Juve, hogy kb az ő bevételüknek a 70-80%-ból is eredményesebb tud lenni!
Ugye itt mondhatjuk, hogy több fizu kéne, meg drágább játékosok, meg több bevétel(bár te nem teljesen ezt osztod, ha jól értelmeztem), de pont a City meg a PSG a jó példa arra, hogy ha mindez megvan, az sem garancia a sikerekre.

Apuleius 2018.04.05. 11:08:27

@pedronegroo: "de a lustaság nagy úr! :)"

Ezzel képtelenség lenne vitatkozni :-)

"de sajnos és most szerintem meg ez a tény hogy a játékosok akik Reálba mehetnek azok sose fognak minket választani így alapból elesünk egy jó pár játékostól akik így elérhetetlenek lesznek a számunkra és hát nem a pénz miatt."

Ezzel is nehéz volna vitatkozni. A Real Madrid már Puskásék idejében is a labdarúgás legnagyobb kirakatcsapata volt, mostanra 12 BL/BEK-győzelmük van, szemben a mi két győzelmünkről. Nincs miről beszélni. Ugyanakkor az látható, hogy egy PSG vagy egy City, amelyeknek zéró történelmük van, az anyagiak miatt igenis riválisai lehetnek az átigazolási piacon. A pénz piszkosul fontos, de természetesen nem minden ezen múlik. Persze szakértelem és értelmezhető szakmai perspektíva nélkül talicskával önthetik a pénzt. Egyébként meg érthetetlen módon megfeledkezel arról, hogy Khedirát is milyen jól elcsakliztuk a Realtól :-)

Amúgy lehet azzal a gondolattal játszani, hogy Barzagli vagy Chiellini nem azért hibázott, mert kevesebbet keres Ronaldónál, de ez egy ordas nagy ferdítés. A gondot az jelenti, hogy mondjuk már nem egy 37 éves Barzaglinak kellene kezdőként játszania, s mennyivel más lenne minden, ha az egyes posztokra a legszűkebb elitből válogathatnánk. És itt jön megint a pénz...

pedronegroo 2018.04.05. 11:10:16

@Juveing: Én nem vagyok a kifogások híve már csak azért se mert volt lehetőségünk Cardiffban és most Torinoban is bizonyítani, de nem éltünk vele ezért minden egyéb csak felesleges magyarázkodás hogy ha nem úgy pattant volna a labda vagy ha nem úgy fúj a szél stb meg 10 percig jobbak voltunk ecetera ecetera. Másik oldalról meg a Reál lőhetett volna még 3 gólt is akár....

Abban igazad van hogy azt is korrekt megemlíteni hogy mások meg több pénzből annyira se jutottak mint mi. Mondjuk az legyen az Ő bajuk mi a reálhoz akarunk felzárkózni ezért hozzájuk hasonlitgassunk mindenféle mutatót a PSG, City féle csapatok nekünk jelenleg nem mérvadóak Ők még szarabbul csinálják így tőlük nincs mit tanulni. :)

2018.04.05. 11:37:57

@pedronegroo: "Arányos, mert a Reál játékosai BL trófeákat nyernek a Juve játékosok csak scudettokat." - Ez így van. Például 10 úgy aránylik a 30-hoz, mint 3 Scudetto a 3 BL-győzelemhez. Sajnos beugrottál a cselnek. ;-)
Amit meggyőződéssel írtál korábban, azt most magad cáfoltad.

pedronegroo 2018.04.05. 11:47:36

@Apuleius: ha már pénz pénz pénz még abba is érdemes belegondolni hogy mi lenne ha Marotta néha azt a pár milliót amin bukik az üzlet nem spórolgatná el, mert hogy plusz pár milliónk egy-egy deal-nél tuti biztos hogy van vagy lenne! Még az is benne van hogy ezen a paraszthajszálon múlik (mi ebből a paraszthajszálból természetesen életünk végéig habzsi-dőzsi lenne) hogy Marotta tesz róla hogy mindig legyen egy-két lyukas poszt mint ha előre azon dolgozna hogy jövőre legyen min dolgoznia és így természetesen mindig van feladat valamelyik lyukat betömni mintha egyszer rendesen megcsinálna mindent mert az hosszabb távon tuti hogy olcsóbb lenne! De Marotta az a fajta aki a céges WC papíron is spórol és a legolcsóbb leggazdaságosabb verziót veszi meg és a céges vacsorát is úgy rendezi hogy szól az öreganyjának hogy csináljon pár párizsis zsömlét meg süssön egy vizes piskótát a pia árát meg a végén összedobják. A csapat erőnlétét látva pedig azon se lepődnék meg ha ez erőnléti edzőnk Marottanak az unokatestvérének a szomszédjának az ismerőse aki helyi általános iskola tesitanára főállásban de egy juve mezért meg két labdáért bevállalta a csapat felkészítését is... hát a bukfenc az megy is...

pedronegroo 2018.04.05. 11:55:12

@Dr. Grant: ha így megy a cselezés akkor irány Torino és az edzőpálya! Elkél a segítség a fiúknak! :) Meggyőződésemben viszont nem sikerül megingatnod semmilyen matematikai trükkel se! :) Szóval BL trófea=13.havi fizu :) ez az én egyenletem :) vagyis ha a Reál 12 bl trófeát nyert mi meg csak kettőt akkor mennyivel kell is hogy több legyen a fizujuk? vagyis mennyi az X?

2018.04.05. 14:35:44

@pedronegroo: hehe. Még Allegrire sem hallgatnak néha. :-P
Mindenkinek joga van bármilyen meggyőződéshez, így nem is célom meggyőzni semmiről. :-)
Igaza amúgy is csak annak van, akinek megfelelő mennyiségű hatalma van, vagy 120 kg izma, de akkor már csak az utcán lehet igaza. Az emberek így működnek. Más esetben semmiképp nincs igaza senkinek.
De visszatérve a Juventus játékosokra, sajnos akármennyivel szoroznád az ő havi x-üket, nem tudnának BL-t nyerni. Ez amúgy is egy átok. Akár esélyesként, akár esélytelenül érkezünk a döntőbe, besz**juk.

soltig 2018.04.05. 16:20:31

Szerintem nincs ekkora különbség a két csapat között. Ahogy az amerikai fociban idézik a "momentumok" vagy a meccs fordulópontjai nekik kedveztek... De ettől nem vagyunk ennyivel gyengébbek. Minden csapat életében vannak hullámhegyek és völgyek. Ezt szerintem senki sem így tervezte.
Azt azért látni kell, hogy mind gazdaságilag, mind üzletileg a Real, Barca, Bayern etc. még bőven előttünk jár. Amíg ezen csapatoknak nem kell azzal foglalkozniuk, hogy a legjobbjaikat elcsábítják, nálunk folyamatosan pótolni a kell a nagy távozókat. Sokatmondó volt, hogy a Real nem változtatott a döntő és a mostani csapat kezdőjén, addig nekünk több okból is módosítani kellett.
Sajnos ez a trend a fociban, ezek a "nagy csapatok" kisajátítják a legjobb sorozatokat és a pénzügyi struktúra, forrás és reklámpénzek elosztása fokozza is a különbséget. Én nem értem az UEFA-t miért nem tesz lépéseket annak érdekében, hogy amennyire csak lehet kiegyenlítse a mezőnyt és izgalmas párharcokat lássunk. Ehelyett ugyanazok a csapatok szerepelnek már évek óta a legjobbak között. A csoport meccsek már nézhetetlenek a tét nélküliség miatt, az egyenes kieséses szakasz sem lett kiegyensúlyozottabb.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása