Cuadrado: „Reina leterített engem”

cuadrado_juan_cagliari_ellen.jpgA Juventus szélsője, Juan Cuadrado szerint az esetében megítélt büntető jogos volt, mivel Pepe Reina megakadályozta őt a továbbhaladásban.

„Kicsit tovább juthattam volna.” - magyarázta a játékos a Sky számára. „De aztán azt éreztem, hogy Pepe Reina leterít engem, és semmit sem tehetek ez ellen. Azonban ilyesmi megtörténik a futballban.

A fontos az volt, hogy jó mérkőzést játszottunk, és talán többet is érdemeltünk volna, mivel mi voltunk a jobb csapat, és szerintem ez a legfontosabb.

A becserélésem hatása? Nem hiszem, hogy csak az én hozzájárulásomról lenne szó, inkább a csapat sikervágya érvényesült, és megfordítottuk a meccset. Mindenkinek a hozzájárulása bizonyult döntőnek.”

A hétvégén, vasárnap délután a Juventus az Udinese együttesével csap össze a Dacia Arena gyepén, azzal a csapattal, amelyik átcsábította Juan Cuadradót Kolumbiából.

„Jó tapasztalataim voltak Udinében, mivel ez a csapat tette lehetővé számomra, hogy Kolumbiából Európába költözhessek. A segítségükkel alkalmazkodtam a taktikához, és a fejlődésem nem volt gyors, de kellemes élmény volt. Nem játszottam sokat, de az ember mindig megpróbál tanulni valamit.

Tisztában vagyunk vele, hogy az Udinese kiváló csapat, és minden bizonnyal jó eredményt kívánnak elérni ellenünk, amit indokol a táblázatban elfoglalt helyük. Egyértelműen nehéz feladatunk lesz, de ugyanazzal a határozottsággal lépünk pályára, és jó eredménnyel kívánjuk zárni a meccset.

Minden meccs fontos, arra törekszünk, hogy mindegyik mérkőzést megnyerjük, és minél távolabb kívánjuk tartani a minket üldözőket.”

A Chelsea együttesétől kölcsönben a Juventusnál játszó támadót arról kérdezték, mennyire tetszik neki Massimiliano Allegri új, 4-2-3-1-es rendszere.

„Nem mondhatok mást, minthogy tetszik. Mindig azon a véleményen voltam, hogy a felálláson kívül az számít, mennyire sikerre éhesek a játékosok, mennyire határozottak, mennyire van meg bennük az áldozatkészség, és hogy mennyit képesek futni az eredmény érdekében. Ez a legfontosabb.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3112308043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

niccolo 2017.03.03. 08:43:53

Off, Dacia Arena már az olaszok is idáig süllyedtek,Udinese nem bír normális szponzort találni, nekem STADIO FRIULI marad! bocs.

Juvegaspy 2017.03.03. 08:49:49

Valaki le tudna irni Cuad kolcsonszerzodesenek a reszleteit.
Van ra opcionk vagy ha bajnoksahot nyerunk megvesszuk v hogy is van ez???

Grinta 2017.03.03. 09:03:14

@Juvegaspy: Nem nagyon van jelentősége sztem.Nem akar a ködös Albionban játszani,évenkénti kölcsönért is kapnak annyit a végén,hogy még akár a pénzüknél is legyenek..vagy kicsi bukó,de a Chelseanek belefér ennyi.

Grinta 2017.03.03. 09:06:42

@niccolo: Mezükön is ez van,nem akkora meglepetés.Másrészt például a Romának nincs is mezszponzora..Jekünk pedig a saját konzorciumunk ha úgy tetszik.A probléma a Daciaval van?Francia kézben van amúgy.

Rikoo 2017.03.03. 09:57:04

@Juvegaspy: A szerződése lejártáig minden évben kölcsönvesszük.:D
Én még életemben nem láttam ilyet egyébként.:D

niccolo 2017.03.03. 10:04:23

@Grinta: azzal van bajom, hogy lemondanak a stadion több évtizedes OLASZ nevéről, egy ,, román"(francia)névért, pénzért! (persze ez csak a magyarság tudatom miatt fáj, olaszoknak ez érdektelen.)

niccolo 2017.03.03. 12:10:24

@Juvegaspy: stadio comunale még megvan és hirdeti a dicső múltat! Bár azt is modernizálták kicsit, mégse ARO ARENA lett.A Juventus Aréna is olasz (latin)kötődésű név,de maradhatott volna az Alpok stadionja név is. Dehát izlések és pofonok.

Grinta 2017.03.03. 20:58:35

@niccolo: emlékeim szerint amikor a Samsung megjelent nálunk szponzorként..mintha lett volna róla szó..hogy az akkor épülő/vadiúj stadionunkat Róluk nevezik el.Ha rosszul tudom,javítson ki vki.

pott70 2017.03.03. 21:59:58

@Grinta: Azért ne sírjunk,hogy nem így lett...

Grinta 2017.03.03. 22:16:44

@pott70: Ha példának okáért,mondjuk három évente érkezne egy sztár,ennek az árából..akkor azt mondanám,hát legyen.

pott70 2017.03.03. 22:23:49

@Grinta: Jóóó,de azért nemá Dácia...

Rikoo 2017.03.03. 22:36:21

@Grinta: Az Exor és a klub pénzügyi jelentései szerint bőven benne van évi egy topjátékos.
De ezt már Marotta elmondta tavaly, hogy mostantól képes a klub arra, hogy évi egy sztár érkezzen.
Remélem Alexis érkezik nyáron.:-)

Grinta 2017.03.03. 22:59:03

@Rikoo: Akkor amit Én írtam,az mehetne plusban?Úgy jól hangzik nem?Utolsóra pedig annyit,mármint Alexisre..hogy legyen úgy,csak egyvalamit kérnék!Ne legyen addig ö a Te Verrattid(három hetente felmerülően)..ha érted mire gondolok ;)

Rikoo 2017.03.03. 23:07:14

@Grinta: Én nem annyira örülnék, ha más neve lenne a stadionnak. Nekem már az se tetszik, hogy nem címer, hanem logó lesz a mezen.
A hagyomány az első! Persze ez csak az én véleményem.
Mentségemre szóljon, Sanchezről Igen sűrűn jelennek meg hírek itt a blogon így gyakorolhatom a nevének leírását, míg Verratti nagyon fel sem merül csak egy blogtársunk elméjében jelenik meg ilyen sűrűn.

Grinta 2017.03.03. 23:20:46

@Rikoo: Nekem nem lenne bajom vele,sőt a logóval sem volt(kevesek egyike vagyok ezzel tudom jól)..pedig nagyon büszke vagyok ám mind a múltunkra,mind pedig a jelenünkre,reményteli fényes jövőnkre nem kevésbé!Tisztelem a hagyományainkat,mint ahogy az is tetszik,hogy Te hogy viszonyulsz a dologhoz..talán Én megengedőbb vagyok ezen a téren,nem tudom.Fentebb említett úriember,továbbiakban V mint... :D pedig az én vágyálmom ha úgy tetszik,/Igaz Apu? ; )/mégse kezdek bele 300 adjára is. Mentséged így pedig elfogadva!

Devilke Balla 2017.03.04. 01:57:39

@Rikoo: @Grinta: tudtommal eladtuk vagy mifene a stadion elnevezesenek a jogat,igy csak ido kerdese,s nem Juventus Stadium lesz,legalabbis igy emlekszek. Nekem mondjuk a Delle Alpi tokeletes volt nevnek.

Grinta 2017.03.04. 07:00:50

@Devilke Balla: Nem állítom hogy nem így volt..de akkor mire várnak?Mire vár a "közvetítő" aki megvásárolta..mert nyilván nem saját magának vásárolta meg a jogokat..hanem egy harmadik félnek.Ha nem így lenne,már lenne neve a gyereknek.

Rivendell 2017.03.04. 09:51:58

@Grinta: nem lehet,hogy szándékos? számára nagyobb dolog az,hogy van 1 Juventus stadionja? emlékeim szerint nem 1 az egész világ számára ismert csoport vette meg a névhasználati jogot,márpedig ilyen alapon a Juventus név lehet maga is ismertebb,mint a saját cégük.....nem 1 Emirates,vagy Samsung-ról beszélünk.

Devilke Balla 2017.03.04. 12:09:37

@Grinta: nemtudom mire varnak,de addig jo,meg az a neve ami. Remelem ha meg lesz valtoztatva akkor is vmi fasza nevet kap,vagy legalabb normalis nevet. Egyebkent lehet ezzel is csak addig varnak amig elkeszulnek mindennel az ''uj juventus'' kapcsan,s egyszerre idozitenek mindent.

niccolo 2017.03.04. 20:00:19

@pott70: +1! de ne ám! legyen inkább FIAT ARENA. Az öreg Agnellinek is tetszene.

pott70 2017.03.04. 20:22:22

@niccolo: Látod,az ellen nem lázadoznék.Autentikus,helyénvaló.

Grinta 2017.03.04. 22:29:24

@Rivendell: Ok,de abba nekik jelenleg mi a cash?

babo0410 2017.03.05. 04:08:48

@Rikoo: Olyannyira felmerült Verratti, hogy az olasz sajtó azt is tudni vélte január-februárban, hogy nyáron akár 85 milliót se sajnálnánk érte. Igaz mindez pletyka.
Másrészt meg a névhasználati jogot eladtuk, és azt hiszem a cég majdnem teljes összegben ki is fizette a stadion építési költségeit. Pont ezért nem is értem, hogy miért nincs még neve a stadionnak? Vagy lehet a Juve most az új brand építése kapcsán visszavásárolta ezt? Mert jelenleg Juventus stadium a stadion neve, amit röviden az új brand miatt csak J Stadiumnak neveznek.

Rikoo 2017.03.05. 06:55:13

@babo0410: Azért Verratti neve nem merül fel annyiszor, mint Sanchez. Többek közt azért, mert utóbbira van reális esélyünk.
Ami az olaszt illeti a Barcelona egyébként is jobb eséllyel pályázhat rá. Verratti és Messi nyilatkozatai alapján én azt sem tartom kizártnak, hogy már idén nyáron megtörténik az átigazolás, főleg, hogy Iniesta már 33 lesz idén és a teljesítménye ia kezd csökkenni. Biztosan komolyabb pénzt költenek majd a katalánok a középpályára és a védelemre nyáron.

Ami a másik hozzászólásodat illeti, szerintem Bernardeschi idén nem jön hozzánk. Együtt Sanchezzel már túl sok lenne kiadásilag. Sose szokott a klub -50-nél mélyebb mercatot zárni. Ha valaki eligazolna akkor esélyes esetleg, hogy két ilyen drága játékos érkezzen.
1 középpályás, 1 vagy 2 támadójátékos és egy jobbhátvéd ami valószínű a nyáron. És esetleg 2-3 fiatal játékos leigazolása(Bentancur,Conti pl.)
Ami engem jobban aggaszt az De Sciglio. Folyamatosan felmerül, hogy leigazolnánk Allegri kérésére. Ha jól tudom még a La Stampa is írt erről vmelyik nap, de nem biztos, hogy ők voltak.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása