Hamšik a Napoli esélyeiről

hamsik_marek.JPGA Napoli csapatkapitánya legutóbbi nyilatkozatában felfedte, kapott ajánlatokat a Juventustól, az Intertől és a Milantól is, ő azonban inkább úgy döntött, hogy jelenlegi csapatánál marad.

A szlovák válogatott játékos elmondta azt is, reméli, ebben az idényben elhódítja a Napolival a Scudettót, ugyanakkor a Bajnokok Ligájában való célkitűzésekkel kapcsolatban realista maradt.

A szlovák futballista idényről idényre a legjobb teljesítményt nyújtja, így nem csoda, hogy több olasz csapat is szívesen soraiban tudná a játékost. Egyes hírek szerint a Juventus is megkörnyékezte.

"Igen, megerősíthetem, hogy voltak ajánlataim más Serie A csapatoktól." - kezdte a futballista a Corriere dello Sportnak adott nyilatkozatát.

"Azonban úgy gondolom, hogy teljesen világos, hogy számomra Olaszországban a Napolin kívül más csapat nem létezik, sőt megvan az esélye, hogy a pályafutásomat is itt fejezembe. Szinte biztos, hogy így lesz."

Vajon Hamšik mit választana, egy Serie A győzelmet, vagy egy európai diadalt?

"Képtelen vagyok választani, hiszen mindkét cím komoly értéket képvisel, ugyanakkor a Bajnokok Ligája győzelem azt jelenti, hogy a te csapatod a legerősebb a világon.

Egy ilyen győzelem a Napoli számára is komoly nemzetközi reflektorfényt jelente, amire az emberek felkapnák a fejüket. Jó erre gondolni, de nem hiszem, hogy reális lehetőség. Nem hiszem, hogy a Napoli olyan szinten van mint Európa legnagyobbjai.

Viszont szerintem a Napoli egy remek csapat, mely képes nagyszerű futballt játszani, amiért én speciel nagyon hálás vagyok Sarri mesternek. Képesek vagyunk versenyre kelni a Juventusszal, csupán néhány győzelemre van szükségünk sorozatban.

Három vagy négy zsinórban elért győzelem közelebb repít majd minket a tabella tetejéhez, ahol jelenlétünk már érezhető lesz.

Megvannak az eszközeink arra, hogy ezt kivitelezzük. Az utóbbi időben sajnos a sors sem fogta a kezünk és ha nem nyersz, hamar eluralkodik feletted a pesszimizmus.

Én azonban optimista vagyok, vagy talán inkább realista, hiszen tisztában vagyok az ellenfelek által képviselt értékekkel."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9011971886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Watakuki 2016.11.18. 17:10:10

Egyébként én elnéztem volna nálunk, bármennyire is unszimpatikus.

Dante01 2016.11.19. 15:50:30

@Watakuki: Én is!Főleg a mostani középpályát elnézve.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása