Mauro: "A Juve nagy bajban van"

mauro.jpegA Juventus korábbi játékosa, Massimo Mauro szerint nehéz a csapatot jelenlegi formája alapján igazán nagy csapatként elképzelni. 

Igaz, hogy a címvédő jelenleg is első a Serie A tabelláján, ám Massimiliano Allegrit és csapatát sok kritika éri a sorozatos gyenge teljesítmények miatt. 

Az első igazi megrázkódtatás a Sevilla elleni 0-0 volt a Bajnokok Ligájában, aztán következett az Internazionale elleni bajnoki vereség, majd a csapat a hétvégi Palermo elleni meccsen is egy kínkeserves egygólos győzelmet tudott csak kivívni magának. 

"Úgy látom, nagy bajban vannak." - ismerte el Mauro a QS-nek. "Tele vannak nagyszerű játékosokkal, de jelenleg nehéz őket nagy csapatként látni.

A Fiorentina és a Cagliari ellen nagyon érdekes Juvét láthattunk, ám a Sevilla, Inter és Palermo elleni meccseken jelentős visszaesés következett be.

Az, hogy van egy csapatod tele bajnokokkal döntőnek bizonyulhat, viszont önmagában nem elég. A Juventusnak meg kell találnia az egyensúlyt a középpályán, de ami még ennél is fontosabb, meg kell találnia az identitását.

Az egyetlen pozitívum a Palermo elleni meccsen a védelem stabilitása volt, illetve a csapat képessége arra, hogy a vezetés birtokában kioltsa az ellenfél játékát."

Az 54 éves korábbi középpályás szerint a Juventus nem fogja tudni beteljesíteni a Bajnokok Ligájával kapcsolatos ambícióit, amennyiben nem emelnek játékuk színvonalán.

"Ha úgy fognak játszani, ahogyan a Palermo ellen, az Európában nem lesz elég."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9311744053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

niccolo 2016.09.26. 13:06:25

80-as évek végétől játszott nálunk az öreg,amúgy a cikkben igaza van,ez a játék kevés lesz BL -ben.

Quentin_KR 2016.09.26. 13:48:50

Màr a Sassuolo ellen is làtszott hogy baj van. Nyertünk ugyan, de sorra jöttek a Sassuolo helyzetek szòval szàmìtani lebetett a kèsőbbiekre. Szèpen mutatja jelenlegi erőnket az is hogy a sintèr mèg a Bolognaval sem bìrt el. Bìzom benne hogy összeszedjük magunkat mint tavaly, de erre most kevesebb az esèly, nem valòszìnű hogy Asamoah visszatèr 6 hèt mùlva ès hirtelen ùgy jàtszik majd mint anno Pirlo. Ràadàsul Khedira szokàsos 6-8 hetes kiesèse is szinte màr vàrhatò....

Leram7 2016.09.26. 13:55:45

Részben mond valamit, de ha így nézzük akkor a tavaly ilyenkor amit produkáltunk az alapján meg sehol nem lett volna keresnivalónk.

Majd december végén lehet igazán megítélni az addig látottakat. Eddig mindig tudtunk fejlődni a szezon során és ez most is így kell legyen.

A védelem stabil. Dybala és Pjanic ennél még sokkal jobb lesz. Cuadrado még szinte nem is játszott, Pjaca sem és visszafog térni Sturaro és Marchisio szóval sok minden fog még történni.

El kéne hozni Yaya Touré-t ingyen télen és Witsel-t.

Seok 2016.09.26. 14:26:07

No offense , nem kötekedni jöttem , de többször olvastam itt , hogy a BLért mentek.

Ezt mire alapoztátok ?

Nathas 2016.09.26. 14:47:25

@Seok: Ha a CFC 5x zsinórban megnyerné a bajnokságot, Ti is a BL-re vágynátok. Papíron nem gyengültünk tavaly óta és az elmúlt 2 év BL eredményei alapján joggal várjuk el, hogy előrébb lépjen a csapat.

Magyar Közöny 2016.09.26. 15:21:51

Se Vidal, se Pirlo, se Pogba pótlása nem történt meg, Marci sérült, és ki tudja, hogy tér vissza.
Asa-Khedira-Sturaro-Lemina tengellyel a Serie A-ban el lehet evezni az első helyig is (bár már ott is elég döcögősen), de a Bl-ben ez elég gyengusz.
Az a baj, már most hallom a hivatalos nyilatkozatot, hogy a csapat összeállófélben van, és majd a következő szezonban... (Dybaláért záporozni fognak az ajánlatok a nyáron).
Nehezebb év lesz, mint sokakkal együtt vártam .

Watakuki 2016.09.26. 15:23:17

@Seok: mert 5 bajnoki cím után nehogymàr a 6. után menjünk elsősorban.

The king of alibis 2016.09.26. 15:29:31

Lehet írni minden jót látók, hogy Mauro is egy rinyapicsa....

The king of alibis 2016.09.26. 15:30:11

2 éve
Vidal-Pirlo-Marci(Pogba)

most

Khedira-Lemina-Pjanic

S így akarunk BL-t nyerni...

Gabuero9 2016.09.26. 15:39:36

@norbi9107: ja, de azert ne feledd par eve vidal is onnan indult ahonnan lemina.
Ha csoportbol tovabbjutas megvan plusz marci felepul es jon egy kp telen akkor azert ez nem rossz.
Mostani se lesz rossz adjunk nekik 1honapot legalabb. Meg nem is volt a kp ugyanabban a felallasban iden :D

pedronegroo 2016.09.26. 15:46:03

@norbi9107: És azt még tedd hozzá hogy 2 éve nem is terveztük BL döntőt játszani, mégis összejött. :)

Rikoo 2016.09.26. 15:55:02

Srácok azért ne felejtsük már el, hogy csak 1 hónapja megy a szezon. Minden tavasszal dől majd el.

Juveboy92 2016.09.26. 16:02:20

@Rikoo: ilyenek mindig lesznek , nagy valószínűséggel az élethez is így állnak hozzá, a stílus maga az ember :D

The king of alibis 2016.09.26. 16:21:19

@Rikoo: ahhoz, hogy tavasszal is álljál, kell egy jó ősz

The king of alibis 2016.09.26. 16:25:35

@Juveboy92: Eredményekkel a Sevilla x-en leszámítva nincs gond (azért fájó a Sintér elleni vereség) viszont a mutatott produkcióval annál inkább. Asamoah kidőlt, Khedira is hamarosan ki fog, Leminán és Pjanicon kívül nem lesz hadrafogható belső középpályás. Allegri nem képes változtatni az unalomig játszatott 3-5-2-n, Pacal alig játszik a B-B-C trió is kezd összedőlni. Higanynak nincs alternatívája (Mandzukic nem az, csak egy nagypofájú bohóc). Így állunk.

Rocky80 2016.09.26. 16:33:46

@norbi9107: Tavaly volt egy szar őszünk, mégis álltunk tavasszal...

Ennél mindenki sokkal jobb lesz, a cseréink is többet fognak játszani és így is jönnek az eredmények. Így állunk.

Bár ilyen szarul menne mindig.

Mandzu meg nem kap használható labdákat, meg egyértelműen előtte van Higany a rangsorban, ez is megzavarhatta.

Juveboy92 2016.09.26. 16:47:30

@norbi9107: 1 hónap telt el a szezonból 8 van hátra ismét új játékosokat kell beépíteni ami nm 1 hónap , ehhez képest szar játékkal a BLel együtt 21 ből 16 pontunk van ami több mint korrekt a többi nagy is döcög szezon elején , nézd meg a Real a megszerezhető max pontjaiból mennyit szerzett vagy a Barca (elárulom kevesebbet mint mi) és a Bayern is ugyanez , aztis nézd meg hogy ez a trio kik ellen hullajtott pontot és mi kik ellen majd miután ez megvolt tedd fel a költői kérdést hogyha mi szar játékkal ilyen csapatok ellen ennyi pontot gyűjtöttünk a másik 3 meg annyit és milyen csapatok ellen , akkor milesz ha beindul a szekér és összeállunk?!
Házifeladatként meg nézd vissza a youtubeon a Maunika show bézboz ütős részét és gondolkodj el hogy teis akarsz e ilyen állapotba lenni, mert jelenleg idegállapotba vagy és ha elrettentett amit láttál, akkor azt tanácsolom hogy a jelenlegi állapotot tekintsd szezon eleji formának és kezdj el nyugodtan belekötés nélkül szurkolni és mikor eljön a december január és még mindig minden szar akkor megígérem hogy melletted leszek és együtt üvöltöm veled a csúnya Marotta bácsi és a vesszen Allegri éljen Pintér Attila rigmusokat

niccolo 2016.09.26. 21:01:46

@Juveboy92: +1!!! Igy kell jól látni a dolgokat!

Drotkoszoru 2016.09.27. 11:17:18

Érdekes, hogy egyes emberek hosszú évek, évtizedek óta néznek (esetleg játszanak) focit, szurkolnak szeretett csapatunknak, mégis képesek minden évben, minden szezonkezdetkor elmondani ugyanazt a sablon szöveget, károgni, óriási paradigmákat felállítani, tényeket kijelenteni (biztosan nem leszünk sehol ebben, vagy abban a sorozatban, blablabla) 1-1 gyengébb meccsből, periódusból kiindulva. Elvileg itt mindenki Juve, illetve olasz szurkoló hosszú évek óta, na már most: pontosan tudjátok, hogy az olasz klubcsapatok (köztük a Juve), válogatott rendszeresen gyengén kezdi a szezont, adott sorozatot. Az olasz válogatott szinte az összes tornáját úgy nyerte, vagy jutott sokáig, hogy az első meccsén szenvedett, a csoportkörből valahogy továbbvergődött, aztán a kieséses szakaszban elkezdtek játszani. Ez a Juvéra is abszolút igaz. Nem tudom ki emlékszik még rá, de pl. a 98-99-as szezonban 5 döntetlennel kezdtük a BL csoportkörét, majd az utolsó fordulóban 2-0-ra vertük a Rosenborgot, amivel csoportelsőként jutottunk tovább, 8 ponttal. Az a csapat elődöntőig ment (előtte meg zsinórban 3 BL döntőt játszott, ami azóta is rekord) és ott is óriási balszerencsével estünk ki a későbbi győztes MU ellen. De feltudnám hozni a 2002-2003-as BL szezont is, amikor egy bizonyos Marcello Lippi ült a kispadon. A második csoportkört (mert akkor még volt, az volt az utolsó szezon, amikor még olyan volt a lebonyolítás) épphogy túléltük. 7 (!) ponttal, csoport másodikként jutottunk tovább, úgy hogy a 3., 4. Baselnek és Depornak is ugyanennyi pontja volt és a második helyhez is egy 93. percben esett Tudor gól kellett, azzal vertük a Deport 3-2-re, az utolsó pillanatban. Abban a szezonban BL döntőt játszottunk (annak ellenére, hogy a csoportban az MU 3-0-ra lemosott minket Torinóban), ahol büntetőkkel maradtunk alul a Milan ellenében. Nem tudom hallottatok-e már a formaidőzítés fogalmáról. Vannak edzők, akik a szezon elejére csúcsra járatják a csapatukat. Ilyen volt például Capello, akivel rendre 8-9 győzelemmel kezdtük a bajnokságot, a BL csoportkörét is megnyertük (még ha 5 darab 1-0-s győzelemmel is abszolválva), január-február környékéig tartott mindig a csúcsforma. Emlékszem ilyen 15-1-1-es mutatóval vezettük a Serie A-t (pedig akkoriban a világ legerősebb bajnoksága volt), Európa NYERŐGÉPÉNEK hívott minket a nemzetközi sajtó, szakma, s az egyik legnagyobb esélyesei voltunk a BL-nek. Aztán jött a tavasz, február-március környékén pedig elfogyott a szufla, a kraft, beütöttek a sérülések is (a nem megfelelő rotáció révén is), a formaidőzítés miatt pedig a leghitványabb formánkat akkor futottuk, amikor a leginkább kellett volna a csúcson pörögni. Ki is estünk 2005-ben a hulladék Liverpool, majd 2006-ban egy amúgy erős, de nálunk papíron gyengébb Arsenal ellen a negyeddöntőkben. Majd sikerült a bajnokságban is majdnem elpocsékolni 12-13 pont előnyt a Milannal szemben (az utolsó fordulóban sikerült bebiztosítani a bajnoki címet 2006-ban). Kérdezem én: megérte a szezon első felére időzíteni a csúcsformát? A másik képviselője ennek Guardiola, akit én nem szeretek, ettől függetlenül elismerem az eredményeit és azt is, hogy egy topedző (bár nálam nem a legjobb, de ez most mellékes). Ő is rendre őszre időzíti a csúcsformát, a BL-ben a csoportkörben bucira vernek mindenkit a csapatai, a bajnokságot is rendre 100%-os mérleggel kezdik, a Bayernnel gyakran már márciusban megnyerte a bajnokságot (ami mondjuk nem túl nagy eredmény, kb. bárkivel a padon behúznák a bajorok a Bundásligát, de ez se lényeges most), aztán mire jött a tavasz, az egyenes kieséses szakaszban közel sem hozta a Bayern azt a játékot, amit ősszel, ki is estek mindhárom szezonjukban az elődöntőben, 3 különböző spanyol csapat ellen (és igazság szerint már ellenünk is ki kellett volna esniük korrekt játékvezetés mellett. Óriási pechünk volt). Mikor tanuljátok már meg, hogy a nyáron (felkészülési időszakban), esetleg ősszel mutatott teljesítmény nem jelent SEMMIT!? Általában nem az a csapat nyeri meg a BL-t, amelyik ősszel brillírozik, földbe döngöl mindenkit. Az összes lényeges kérdés tavasszal dől el, akkorra kell időzíteni a csúcsformát, akkorra kell összeállnia mindennek. Nem lehet egyetlen komoly trófeát sem elhódítani ősszel (max. szuperkupákat; BL-t, bajnokságot nem). A csapatnak annyi dolga van ősszel, hogy továbbjusson a BL csoportkörből (lehetőleg első helyen), vezesse a bajnokságot (vagy legalább belátható távolságban legyen az első helytől), az új játékosok (mert hiába akarjátok, nem lehet elbagatellizálni, hogy most is be kell építeni pár embert, ami nem 1-2 hét) akklimatizálódjanak, épüljenek be a rendszerbe, szép fokozatosan lendüljenek formába. Nem akarom Allegri szavait szajkózni, mert nem vagyok a papagája, de abban maximálisan egyetértek vele, hogy a legfontosabb az, hogy úgy vágjunk neki a februárnak, márciusnak, hogy minden sorozatban állunk még, akkorra legyünk csúcsformában, lehetőség szerint kevés sérülttel, aztán majd meglátjuk, hogy onnantól mit dob a gép...

Drotkoszoru 2016.09.27. 11:19:07

... Folyt köv.: Természetesen én sem voltam elégedett a Palermo ellen látottaktól, ahogy a Sevilla elleni meccs után sem, az Inter ellen meg aztán pláne nem. Kifejezetten sz*rul játszottunk az Palermo és az Inter ellen is, ennek ellenére sokan úgy kongatják a vészharangokat, mintha már minden elúszott volna. Emberek, ezzel a sz*r játékkal is vezetjük a Serie A-t 6 forduló után, miközben már letudtunk 3-4 rangadót (Fiorentina, Lazio, Sassuolo, Inter), a riválisok pedig sokkal könnyebb meccseken hullajtottak pontokat. Az eredményekkel semmi gond nincs, maximum a Sevilla elleni pontvesztés miatt lehet bosszankodni, azt a két pontot én is sajnálom, ennek ellenére olyan gyenge csoportba kerültünk, hogy így is minden további nélkül továbbmegyünk, sőt a csoportelsőség is meglesz (és ez nem túlzott optimizmus, hanem ez a realitás. Ha innen nem tudunk továbbjutni, akkor nincs is semmi keresnivalónk a BL egyenes kieséses szakaszában, de ettől nem tartok). A játékkal én sem vagyok kibékülve, de biztos vagyok benne, hogy ez is jobb lesz idővel, amint beépülnek az új érkezők, Marchisio visszatér, Dybala nem görcsöl annyira és meglövi az első gólját, Allegri megtalálja a megfelelő formációt, taktikát, felállást, hozzá való embereket, stb. Higgyétek el, ez a "kókler" Allegri sem a tökeit vakarja hétköznapokon, biztos vagyok benne, hogy töri a fejét a 3-5-2 mellett más felállásokon is, valószínűleg gyakoroltatja is (amire bizonyíték az is, hogy a Palermo ellen Rugani lecserélésekor nem Chiellinit hozta be, hanem Cuadradót és átálltunk 4 védős felállásra. Más kérdés, hogy -ezúttal- azzal még sz*rabbul ment a játék). Kritizálni persze lehet, én is élek vele, ha jónak látom, mindenkinek szíve joga; de nagyon nem mindegy, hogy valaki építő jellegű, konstruktív kritikát fogalmaz meg, vagy szimplán fröcsög, mindenbe beleköt, mindig mindenben a sz*rt látja, semmi pozitívumot nem akar észrevenni, nyilvánvaló eredményt, tényt képtelen elfogadni, elismerni. Itt már az összes játékos hulladék, falábú, mostanában már Dybala is egy senki egyesek szerint és sz*rul játszik. :D Egyáltalán nem reális ez a véglet sem (ahogy a túlzott optimista másik pólus sem, amikor valaki megpróbálja magyarázni, hogy milyen jól játszottunk pl. a Palermo ellen). Nem vagyok vak, látom én is, hogy a középpálya egyelőre vajmi kevés, hibának tartom én is, hogy nem sikerült a nyár végén egy minőségi középső középpályást igazolni (most ennek okaiba ne menjünk bele, mert hosszú lenne és mindenki tudja). Ettől függetlenül temetni sem kell a csapatot, ha visszatér Marchisio, formába lendül, beépül Pjanic (márpedig mindkettő megfog történni előbb-utóbb), Lemina továbbra is ilyen ütemben fejlődik, Khedirát elkerülik a sérülések, esetleg berobban Pjaca, akkor mindjárt máshogy néz ki ez a középpálya is. És ezek egyáltalán nem elrugaszkodott elképzelések (na jó, talán Khedira sérülésmentessége az :D). Játszunk idegenben a Dinamóval kedden, vasárnap meg az Empoli ellen. Mindkét meccset behúzzuk várhatóan, aztán a válogatott szünet után talán már Marchisio is visszatér. Sokan elfelejtik a tavalyi szezonkezdetet, mikor 2 vereséggel és 1 döntetlennel nyitottunk a bajnokságban, 3 fordulót követően pedig 1 ponttal, a 17. helyen tanyáztunk. 10 fordulót követően 3-3-4-es mérleggel, 12 ponttal a 12. helyen álltunk, 11 pont hátrányban a dögevőktől, akkor már mindenki leírt minket (elismerem: akkor már én is tartottam tőle, hogy onnan nincs visszaút, de ez addig tartott, amíg a következő fordulóban Cuadrado meg nem szerezte a a 94. percben a győztes gólt a torinói derbin). Ilyen kezdet után is visszatudtunk jönni a legmélyebb gödörből, tükörsimán behúztuk a Scudettót, az olasz szuperkupát és a Coppa Italiát, emellett a BL-ben óriási pechhel és jókora játékvezetői ellenszéllel estünk ki a bivalyerős Bayern ellen. Ezek után nem értem mi ez a pánik hangulat mindenkinél néhány gyengébb (bár eredményes) meccs után!? Sokkal jobban állunk, mint tavaly ilyenkor, lényegesen kevesebb embert is kell beépíteni, a keret pedig erősödött, hiába kárognak itt sokan (nem fogom még egyszer végigzongorázni a posztokat, megtettem már korábban). Az igazán jó csapatok akkor is képesek nyerni, ha gyengén játszanak, lesz ez még jobb is, főleg ha visszatér Marchisio, ne adj Isten januárban igazolunk még egy középpályást (mert ezt sem lehet kizárni). Majd, ha kiestünk a BL-ből, esetleg elbukjuk a bajnoki címet, akkor lehet döngetni a melleket, hogy „na én előre megmondtam”, addig viszont felesleges leírni ezt a csapatot, mert nagyobb esély van rá, hogy ugyanolyan koppanás lesz a károgóknak, mint az elmúlt években. (Elnézést a terjedelemért, de muszáj voltam kiírni magamból az elmúlt hetek történései után).

steven.h 2016.09.27. 13:28:17

@Drotkoszoru: Hatalmas +1, szépen összeszedted és gondolom nem kis idő volt utána nézni a dolgoknak. A bl-lel kapcsolatban én pl pont a 2002-2003-as idény miatt vagyok még nyugodt.

pedronegroo 2016.09.27. 15:07:09

@Drotkoszoru: Szépen alátámasztottad hogy már régen is szarok voltunk. :) Nem lehet hogy a szurkolóknak esetleg nőtt az igényük??? Régen még elmentek az egy nullák és döntetlenek de lehet ma már focit is szeretne látni a publikum? Én csak kérdezem.

A formaidőzítéses elméletedet meg nem igazán értem. Te úgy gondolod ez direkt így van tervezve és majd tavaszra jobbak leszünk?? Aki meg most brillírozik (Barca,Bayern,MCity) az majd tavaszra kipukkan?? Nem lehet hogy tavasszal, ahogy a lábakba egyre több meccs van, nőnek a tétek, jönnek a negyeddöntők, ahol ugye általában közel azonos erőket képviselő csapatok harcolnak ott ugye eleve kisebb az esélye a gálameccsnek mi tovább mindenkinél előkerül a célfoci?? Biztos hogy a formaidőzítésre kell fogni (már ha van ilyen egyáltalán) hogy ennyire nincs játék?? És azt mivel magyarázod hogy mi általában tavasszal is szarok vagyunk??(legalábbis BL-ben az elmúlt 10 évben ez volt a tendencia egy kivételével)
Mi csak egy kis támadó focit szeretnénk egyrészt haladva a korral és ezt a "katenaccsót" már örökre elfeledni tovább a BL-ben is a támadófocit képviselőinek áll a zászló.

Juveboy92 2016.09.27. 16:32:36

@pedronegroo: ezt nw eröltesd nem megy ez neked

Juveboy92 2016.09.27. 16:37:33

@Juveboy92: ha meg nem szeretnéd nézni a catenacciot ami egy olasz csapat évtizedeket átölelő identitásának része és a kedvedért nemfog változni ajánlom a 2 brillirozó spanyol óriás meccseit azok tuti kielégítik eme vágyad ... a Juventus Del Piero Nedved Trez és társaival se hozta soha a hőn áhított brillirozó gála meccseket folyamatosan

pedronegroo 2016.09.27. 17:28:35

@Juveboy92: Mintha már mondtam volna hogy lépd át a hozzászólásaimat hogy ha nem tetszik. Ennek melyik része nem volt világos?? Nem értem miért ragaszkodsz így hozzám.
Ha meg @Drotkoszoru kollega úgy érzi hogy megsértettem akkor majd Ő azt biztos fogja jelezni és majd vele ezt megbeszélem. De Te nekem ne osztogassál tanácsot hogy kinek szurkoljak és hogyan! Kinek képzeled Te magad?

Juveboy92 2016.09.27. 17:41:17

@pedronegroo: nem mondtál ilyet egyszerse, de mivel látom nagyon kemény tag vagy főleg ezzel a hivalkodó "te nekem ne osztogassál" stílussal ... így szívesen átugrom a szakértő hszeid a szar Juveról véleményed szerint :)

pedronegroo 2016.09.27. 17:58:04

@Juveboy92: Ez szuper! Igazán nagylelkű vagy hogy megengeded hogy leszarozzam a Juvét! Ez a jövőben nagyon sokszor elő fog fordulni remélem fel fogod tudni dolgozni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10221) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4270) nyilatkozat (7636) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása