Sampaoli: "Nem volt különbség a két csapat között"

sampaoli_jorge_sevilla.jpgA Sevilla argentin mestere, Jorge Sampaoli magabiztosan értékelte csapata torinói pontszerzését, s ugyan továbbra is a Juventust tartja a Bajnokok Ligája egyik nagy esélyesének, úgy véli, hogy a spanyol együttes tegnap este egy szinten játszott a házigazdával.

"Nyomást gyakoroltunk és megfékeztük a Juvét, s a mérkőzés során ugyan megéltünk ideges pillanatokat is, elégedett vagyok." - nyilatkozta Sampaoli a mérkőzés utáni sajtótájékoztatón.

"A teljesítmény és a végeredmény alapján ítélem meg a mérkőzést. Mi irányítottuk az iramot, s betörtünk a területekre. Tekintettel az ellenfél jellemvonásaira, ez nehéz volt.

Hatalmas erőfeszítésre volt szükség, s a végén némi kockázatot is vállaltunk. A levegőben is védekeznünk kellett, s bebizonyítottunk, hogy felkészültünk minden támadásra. Nem volt különbség a két csapat között, egy szinten voltunk velük.

Sergio Rico lábbal is magabiztos volt, s remek védést mutatott be a végén. Igazán jó teljesítményt nyújtott ma este."

A H-csoport másik mérkőzésén az Olympique Lyon magabiztos 3:0-ágy győzelemmel rajtolt a Dinamo Zagreb ellen, vajon a Sevilla harcban lesz-e a továbbjutást jelentő pozíciók egyikéért?

"Rengeteget kell még fejlődnünk és javulnunk. Más mérkőzéseken más követelmények várnak majd ránk, de még többet kell majd nyújtanunk. Egy ponttal kezdeni Torinóban megfelelő nekünk. Rengeteg mérkőzés következik, s ez önbizalmat ad majd. Sok játékos nem mutatott félelmet, amikor mélyen nyomást gyakoroltunk. Javítanunk kell a labdabirtokláson és a beindulásokon."

A komoly nyári igazolások után vajon Sampaoli dominánsabb és lehengerlőbb Juventusra számított tegnap?

"Továbbra is esélyesek, hogy bejussanak a Bajnokok Ligája döntőjébe"

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7911706779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delpi0823 2016.09.15. 13:28:08

Hidd azt sampaoli csak nehogy kapjatok a pofont a lyontol majd.

cd1 2016.09.15. 13:34:45

Egy szinten volt a ket csapat? O melyik meccset nezte? Vagy szed vmi jo cuccot

pedronegroo 2016.09.15. 13:41:08

Egyben biztos nem volt különbség a két csapat között, hogy mind a két csapat mélyen a BL szintje alatt játszott. Én bevezetném hogy a nulla nullára nulla pont járna.

Apuleius 2016.09.15. 13:57:39

@pedronegroo: "mind a két csapat mélyen a BL szintje alatt játszott. "

Ez azért szerintem erős túlzás. A BL-csoportkörben elég híg a mezőny, bőven vannak gyengébb csapatok, gyengébb teljesítmények és gyengébb mérkőzések.

I love JU 2016.09.15. 14:12:53

"Nem volt különbség a két csapat között, egy szinten voltunk velük." hát ezt igazán nem hinném :) na ezért a mondatért idegenben nyerni kell!!! azért ilyet?!

Forza Juve!

venember83 2016.09.15. 14:14:40

Lényegében egy szinten volt a két csapat, hiszen egyiknek sem sikerült gólt szereznie, s ezzel ténylegesen a másik fölé kerekednie. Az már más kérdés, hogy a Sevilla nem is nagyon szőtt ilyen merész terveket.

Magyar Közöny 2016.09.15. 14:19:07

Felesleges a Sevillát ekézni, 1 pontért jöttek, elvitték. Tavaly csoportmeccsek végén mi is 1 pontért érkeztünk, és 0-val távoztunk.
Úgyhogy abszolút az ő taktikájuk érvényesült.
Az Atma hasonló játékkal 2x volt döntős a közelmúltban, a Chelsea pedig véghez is vitte így.
Nem bírózni kell, meg a másik csapatot szidni, hanem magukba nézni.
Remélem jókor jött még az elején ez a pofon.

Magyar Közöny 2016.09.15. 14:21:27

(egy esetben lehet bírózni, mikor a Real/Barca páros szenved befújnak egy büntetőt, vagy 16-os környéki szabit, plusz extra perceket...)

pedronegroo 2016.09.15. 14:27:39

@Apuleius: Csak a juve-sevilla volt nulla-nulla, meg attól hogy volt esetleg más csapat aki még a mi meccsünk színvonalát se éri el attól még mi is bőven a szint alatt voltunk.

Apuleius 2016.09.15. 14:44:04

@pedronegroo: "Csak a juve-sevilla volt nulla-nulla, "

És ez most miért lényeges? Én még nem igazán hallottam olyat, hogy egy sorozatban büntetést vont volna maga után, ha két csapat gól nélküli mérkőzést zár. Arról nem is beszélve, hogy önmagában nincs egyértelmű összefüggés egy meccs minősége és a végeredmény között. Nulla-nulla és nulla-nulla között fényévnyi különbség lehet.

"meg attól hogy volt esetleg más csapat aki még a mi meccsünk színvonalát se éri el attól még mi is bőven a szint alatt voltunk."

Ez így azért paradoxonnak tűnik. A BL szintjét szerintem a BL-ben szereplő csapatok és az általuk lejátszott meccsek színvonala adja. Az a megközelítés, hogy a "BL-szint" számodra a sorozatban szereplő legjobb csapatok szintjét jelenti, szerintem némileg fonák dolog. Mondjuk egy 1:1-es végeredményű FC Porto-Koppenhága meccs vajon mennyivel és mitől van magasabb (BL) szinten?

pedronegroo 2016.09.15. 15:06:08

@Apuleius: Pont ez az hogy nem érdekes. Foci meccs gólok nélkül? Szex orgazmus nélkül? Legalább az egyiknek legyen jó de a nélkül mindkét félnek csak kínszenvedés és értékelhetetlen. :)

Egy 1:1-es meccsen legalább van gól, sőt gólok. Itt már van izgalom: előbb ez egyik rúg gólt és őrjöng a közönség egyik fele aztán a másik hajt hogy kiegyenlítsen, majd az is betalál és így örül a közönség másik fele. Így szerintem már minimum korrekt, win to win. :)

Apuleius 2016.09.15. 15:18:37

@pedronegroo: Értem én, hogy ezt a sportágat gólokra játsszák, de önmagában az, hogy egy meccs 0:0-ás végeredménnyel zárul, számomra nem jelenti, hogy az a meccs nézhetetlen szar volt, ami nem üti meg a BL-színvonalát. Félre ne értsd, a tegnapi meccs egy kínszenvedés volt, nem akarom én megmagyarázni a megmagyarázhatatlant :-)

Egy FC Vaduz - Zimbru Kisinyov meccsen is valószínűleg születnek gólok, de ettől még nem merném azt állítani, hogy közelebb állna a BL-színvonalhoz, mint egy gól nélküli Juve-Sevilla.

Sem a foci, sem a szex tekintetében nem tudok most egyetérteni veled. Az a helyzet, hogy a foci izgalmát nem csak a gólok, a szex izgalmát pedig nem csak önmagában az orgazmus adja. Mondjuk az tény, hogy a tegnapi meccs szexnek olyan minőségű lett volna, amit az ember inkább félbehagy, s helyette bánatában elkezdi nézni a Juve-Sevillát :-)

Viccet félretéve, én éppen azt látom, hogy nagyon híg ez a BL-mezőny, s én nem csak a magas színvonalat látom, amikor 7:0-ás, 6:0-ás kivégzések történnek a csoportkörben. Szinte nincs is olyan csoport, amely igazán izgalmas lenne, lehet, hogy lesz egy-egy meglepetés, de a legtöbb négyesben nyugodtan fogadni lehet a továbbjutókra.

pedronegroo 2016.09.15. 15:39:41

@Apuleius: Biztos van 0:0-ás meccs ami jó, de az biztos nem a mi tegnapi meccsünk! :) És egy gólgazdag Gyírmót-Terenye (van egyáltalán ilyen) biztos szórakoztatóbb lett volna. Persze a színvonalát egy ilyen meccsnek azt hagyjuk. :) Maradjunk annyiban hogy nézhetjük adott meccset szórakozás vagy színvonal szempontjából. Szerintem tegnap mi egyiket se produkáltuk. Viszont gyengébb színvonalú meccseken is nagyon jól lehet szórakozni, élvezni és valahol ez is a célja a focinak. Gyengébb színvonalú bajnokságok meccseire is ki megy 10-20 ezer ember a jobb helyeken, mert az izgalmak meg a szórakozás akkor is van ha maga a meccs színvonala nem magas nem sztárok játsszák. A városligetbe bármelyik kispályás amatőr (értsd cigók fociznak) meccs sokkal inkább foci mint amit mi tegnap produkáltunk.

A BL-hez vissza térve valóban híg a mezőny, de meg van ezeknek a nagy gólarány különbségű meccseknek is a létjogosultsága. Mindenki szereti a jó focit, hidd el az emberek jobban megnézik hogy egy Barca vagy Bayern hogy szívatja szét valamelyik kis csapatot mert ezeken a meccseken olyan technikai megoldásokat olyan gólokat láthatnak amit egy két azonos erőt képviselő meccsen produkáló birkózáson nem lehet látni. A végén úgyis csak a legjobbak maradnak, akkor láthatunk majd elég X-et meg tizenegyes párbajt. Addig meg inkább zörögjenek a hálók, pörögjenek a cselek meg a zsuga! :)

Apuleius 2016.09.15. 15:58:08

@pedronegroo: Igen, sajnos el kell ismernem, hogy a tegnapi meccsünk tulajdonképpen semmilyen kritériumnak nem felelt meg, sem játék, sem gól nem volt. Sok új Juve-szurkolót bizonyosan nem toboroztunk tegnap.

Alapvetően nem lenne szimpatikus, ha a kicsik nem kapnának lehetőséget, s a BL már a csoportkörben a nagyok játszóterévé válna, de így valahogy olyan okafogyott, kiszámítható és unalmas az egész. Az alapprobléma valószínűleg áthidalhatatlan, hiszen elképesztő szakadék van a legszűkebb élmezőny és az európai labdarúgás többi tagja között. Van igazság abban, amit írsz, s egy 7:0-ás Barca-Celtic egyfajta oktatóanyagnak, vagy promóvideónak is beillik, a katalánok már nem győzik kitalálni, hogy most milyen csellel próbálkozzanak, milyen szögből tüzeljenek, mert a vége úgyis gól lesz, így tényleg szép momentumokat és megoldásokat láthat az ember, de számomra valahogy érdektelen és komolytalan így az egész. Nagyon kiszámítható az egész, nincsenek igazi meglepetések (nem is tudom, mikor történt utoljára).

Rikoo 2016.09.15. 16:04:16

@Apuleius: Abban, viszont biztosak lehetünk, hogy mi még a leggyengébb csapatok ellen sem nyerünk 6 vagy 7 nullára.

Apuleius 2016.09.15. 16:06:35

@Rikoo: Mert mi lovagiasak vagyunk :-) Az Olimpiakoszt azért egyszer rendesen elkentük, mondjuk nem mostanság történt.

steven.h 2016.09.15. 16:06:46

@Rikoo: Mert ilyen az olasz mentalitás...

Hoods. 2016.09.15. 16:09:55

@Rikoo: 1-0 es beallunk vedekezni. :D Aztan persze szokasunkhoz hiven, kapunk egyet a 90' kornyeken.

Rikoo 2016.09.15. 17:13:25

@Apuleius: Hú, hát az nem most volt.:D
Kb. 15 éve lehetett. Azért nem bánnám, ha a Zagreb ellen végre megindulna a gólcsap. Jó lenne gálázást látni tőlünk is.
@Hoods.: Igen, ez is benne van. Amilyen ügyesek vagyunk a csoportkörben még ez is a valószínűbb.

pedronegroo 2016.09.15. 17:17:05

@Apuleius: "egy 7:0-ás Barca-Celtic egyfajta oktatóanyagnak, vagy promóvideónak is beillik" - mostanában ne nagyon utazz Skócia felé. :))) Bár ha jó az üzleti érzéked csinálsz gyorsan egy foci suli dvd-t ezzel a meccsel és a Rangers szurkolók közt eladod pár juróért! Tuti befektetés! És én beérem egy 30%-al mint ötletgazda. :))

Ravanelli 2016.09.15. 20:38:33

@Apuleius: A népnek cirkusz kell.Panem et circensis.Én is -akárcsak az emberiség javarésze-imádom a kivégzéses meccseket.Hadd hulljon a férgese;)
Igazából azonban annak örülnék,ha nem csak mások gáláznának,hanem a Juve is.
Utálom,mikor a kisebb csapat elmegy a nagyhoz egy ikszért,és el is viszi az egyik pontot egy élvezhetetlen meccsen.
Nekem az ötödik percben már rezegjen a háló,a félidőre legyen közte három,a másik csapatnak pedig már kedve se legyen kifutni a második játékrészre!
Mondjuk a Juve és általában az olasz foci nem a rengeteg lőtt gólról híres(bár mintha rémlene,hogy az Ajax elleni BL győzelem utáni Szuperkupán talán a PSG-t nagyon megpocsékoltuk)-de álmodozni azért lehet;)

Apuleius 2016.09.15. 20:54:38

@Ravanelli: "Én is -akárcsak az emberiség javarésze-imádom a kivégzéses meccseket.Hadd hulljon a férgese;)"

Ezt tartogassuk vasárnapra, a dögevők ellen :-D

Ravanelli 2016.09.15. 21:03:43

@Apuleius: Na,akkor hajlandó lennék megbocsátani a tegnapit;)
Komolyra fordítva ott sem várható gólparádé,de győzni kell!

steven.h 2016.09.16. 09:27:45

@Ravanelli: Szerintem nem feltétlenül kell gólparádé a gálázáshoz, pl nekem a kedvenc "gála" meccsem az ez:

www.youtube.com/watch?v=oWY5rXQslt8

Nem volt kivégzés, mégis oktattuk az ellenfelet (direkt nem írom le kit, mert akkor nem néznétek meg a videót :D ), volt izgalom, adrenalin, öröm, bánat egy meccsben.

Apuleius 2016.09.16. 09:33:18

@steven.h: Óriási mérkőzés volt, az egyik legnagyobb Juve-élmény! Az ember nem tudja megunni újra és újra megnézni az összefoglalót.

MdewC 2016.09.16. 09:50:57

@Ravanelli: Így van! Nekifutásból...! :D

Tony. 2016.09.16. 09:56:37

@Apuleius: +1

Teljes mértékben egyetértek. Számomra egyenesen ez volt a legnagyobb meccs, amit eddig láttam a csapatunk részvételével.

steven.h 2016.09.16. 10:06:09

@Apuleius: Nekem a teljes mérkőzés megvan, néha előkapom és megnézem.

Ravanelli 2016.09.16. 10:21:15

@steven.h: Szép meccs volt!
Nekem meg ez volt egy meghatározó derbi:
Juventus-Ajax 1-1 (4-2 rigori) CL 1996 Finale - B…: youtu.be/PcgxKbQwMOY

Ravanelli 2016.09.16. 10:23:33

Összepocsékolásból pedig ez a favorit:
PSG-Juventus 1-6: youtu.be/PP1MUW4NDwo

Apuleius 2016.09.16. 10:28:27

@Ravanelli: Na jó, hát az is egy hatalmas élmény, mind a mai napig bevillan Ravanelli gólja és Jugovic büntetője. Kiráz a hideg, ha megjelenik a kép az agyamban.

Ennek a két meccsnek is ott a helye ezen a listán:
www.dailymotion.com/video/xya0cv_1997-april-9-ajax-amsterdam-holland-1-juventus-italy-2-champions-league_sport
www.dailymotion.com/video/xya0la_1997-april-23-juventus-italy-4-ajax-amsterdam-holland-1-champions-league_sport

Ravanelli 2016.09.16. 10:48:47

@Apuleius: Nosztalgikus hangulatba kerültem...
A régi nagy meccseket nézegetve azon gondolkozok,hogy azokban az időkben erős közepes csatáraink voltak.Ravanelli,Padovano,Amoruso véletlenül sem nevezhetők világklasszisnak...
Mégis potyogtatták a gólokat,mert irgalmatlan erős volt a középpályánk.
Most meg van két klasszis csatárunk,akikkel egyelőre nem sokra megyünk,mert a középpálya finoman fogalmazva nem túl acélos.

Rocky80 2016.09.16. 14:24:59

Nekem még egy ideig ez lesz a szívem csücske:

www.youtube.com/watch?v=FeRJn8ZF-Pk

Úristen! Még mindig beleborzongok hogy örültem!

steven.h 2016.09.16. 14:31:35

@Rocky80: Dettó, kár, hogy a végén nem örülhettünk... :/

JuventusFanatikus 2016.09.16. 15:50:25

@Rocky80: Nekem is ez a kedvenc gólom.Te jó Isten, hogy ordítottam perceken át.A Bayernos haverom akivel néztem a meccset, azt hitte megbolondultam.Fel-alá szaladgáltam a szobában.Szerintem nem vagyok az a jó meccsnézős társ, mert általában hangosan, kommentálva, biztatva a játékosokat, nézem a meccseket.Ha a Juve bekerül a döntőbe(remélem minél hamarabb)és valaki gólt lő, az biztos, hogy az utcába sétálók és a szomszédok is hallani fogják!:)Visszatérve a Bayern elleni meccsre, még mindig rossz érzést érzek a szívemben.

Zombijuve 2016.09.16. 15:52:34

@Apuleius: Tegnap ők voltak a dögök!Igen megzabálták őket Ben-hur leszármazottai! Jót röhögtem!

Grinta 2016.09.16. 16:27:39

@Rocky80: Nekem valamiért ez maradt meg mint legemlékezetesebb.Annyi érzelmet,emóciót hozott ki belőlem.Ordítottam a koleszban,hogy hangom se maradt.Minőségért elnézést,jobbat nem nagyon találni. www.youtube.com/watch?v=IDFERs2oYoI

alexGicamo 2016.09.17. 18:37:11

Már bocsánat, kedves Sampaoli ,de ahhoz nem tudok gratulálni, hogy a csapatom játékosait töknek nézve szabályosan legyalultatok mindenkit ! Ja, bocs, nem mindenkit, mert Chiello pl. kungfu ( vagy mi ?! ) leckéket kapott ...
És bazira nem voltatok velünk egy szinten . A döntetlen eredmény nem jelenti azt, hogy egy szinten vannak velünk, szerintem . Ezt nem arcoskodásból mondom, hanem a tények tükrében . Hányszor is kerültek helyzetbe ? Na, tessék, leülhet, egyes ! :P

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

alexGicamo 2016.09.17. 18:50:28

@Ravanelli: Micsoda csapat volt az ! Hihetetlen élmény nézni a játékukat! LEGENDÁK ! :)
GRANDE JUVE !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása