Raiola: "Matuidi csalódott, hogy nem csatlakozhatott a Juventushoz"

matuidi_blaise_furcsa_mosoly_psg_mezben.jpgMino Raiola azt állítja, ügyfele Blaise Matuidi nagyon elkeseredett, hogy végül nem sikerült a Juventushoz igazolnia.

A francia középpályást a nyár folyamon többször szóba hozták a Juventusszal, s a Manchester Unitedhez távozó Paul Pogba utódját látták benne Torinóban.

A holland játékosügynök elismerte, Matuidi nagyon közel volt ahhoz, hogy csatlakozzon a Bianconerihez, azonban csapata, a PSG végül levette a játékost az átigazolási listáról.

"Matuidi nagyon csalódott, hogy a Paris Saint Germain végül levette őt a piacról." - nyilatkozott szűkszavúan a játékos helyzetéről az érdekképviselő a Premium Sportnak.

Ugyanakkor Raiola azt is elismerte, hogy nincs kizárva, hogy Matuidi a közeljövőben majd felöltheti a zebracsíkos mezt.

"Most beszélnük kell a klubbal, aztán majd meglátjuk. Meglepő, hogy egyszer csak visszaléptek a tárgyalásoktól."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr711671872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2016.09.02. 20:28:38

Mi is csalódottak vagyunk, hogy a nagyszerű Mino csak Pogba átigazolását tudta elintézni, de érdekes módon azzal nem volt gond.

TYUKI 2016.09.02. 20:31:26

Ő is meg Witsel is csak jönni akart! Miért nem tettek érte, ne most sírjanak!

Hiribi27 2016.09.02. 20:36:54

A psg-nél és a zenitnél (szándékos a kisbetű) a szerződés az szerződés. A játékos akarata ellenére is marad. El kellene ezt tanulnunk ezektől a csapatoktól.

kozagaha 2016.09.02. 20:41:16

Ez most tényleg csak nevetni tudok :D
Kíváncsi vagyok mi lesz télen -.-

Watakuki 2016.09.02. 20:52:03

@Hiribi27: mert megtartani a motiválatlan, távozni kívánó játékosokat egy remek és gyümölcsöző ötlet lenne.

Hiribi27 2016.09.02. 21:04:05

@Watakuki: nem szeretem ezt a bullshit szöveget. Ezek a játékosok profi labdarúgók. Tudják, h ha egy évig lazsálnak és hepciáskodnak sokkal nehezbben találnak számukra megfelelő klubot, sokkal rosszabb feltételekkel. Te azt gondolod, h ha Pogbat vagy Vidalt nem engedjük el, akkor durcáskodva ültek volna a padon, kockáztatva a jövőjüket?! Bullshit!

Rivendell 2016.09.02. 21:16:17

@Hiribi27: +1 Pogba-nak pl nem 1 éves szerződése volt,ketté is törte volna a marketingjét ha azt mondja megyek a lelátóra éveken át:D

Juveboy92 2016.09.02. 21:17:55

@Hiribi27: ne haragudj de mennyire vagy benne a profi labdarúgásban hogy ilyeneket kijelents?

Juvegaspy 2016.09.02. 21:41:30

@Juveboy92: Ha benne van ha nincs van benne vmi amit mond!

Flachs 2016.09.02. 21:56:41

Nem baj Riola papànak a jövőre is gondolnia kell. Nem lehet minden jàtékosàt àtvinni màsik csapathoz... kögetkező évben nem üti a markàt kiss summa. XD

Grinta 2016.09.02. 22:03:06

Én bíztam benne hogy Ő érkezik hozzánk.Nem így lett.Nem tudjuk pontosan mi áll a háttérben..mert kezdőként eddig nem nagyon számoltak vele(számomra érthetetlen módon)..gondoltam,már ez a távozás előszele.Másik dolog hogy szerintem rossz vért szül ha egy játékost akarata ellenére tartanak vissza..értem ezt legfőképp csapategységre,hangulatra,ami elengedhetetlen feltétele a kohézió kialakításának

keshudioo 2016.09.02. 22:05:21

@Watakuki: megtartani olyat, aki nem akar eligazolni, se mindig jo. Lasd Iaquinta, J. Martinez es tarsai :D

Szegeny Cacerest meg senki nem igazolta le a nyaron. :(

Juveboy92 2016.09.02. 22:16:03

@Juvegaspy: Pogba tavaly a szezon 1. felében kritikán aluli teljesítményt nyújtott az eddigi évei csúcsteljesítményéhez képest és csak szezon 2. felére kezdett el feljönni , EBn kritikán aluli volt , és érdekes mód azután miután a Juve nem fogadta el a Barca ajánlatát , jó ideig elfelejtett focizni akkor 80 milliót ajánlottak a teljesítményéért , az azutáni fél év semmi és szar EB után 30 millióval többért kelt el ...
Vidal miután nem lett elengedve a MUhoz az elmúlt éveihez képest gyengébben játszott magához képest ... majd a Copa American megtanult focizni mikor már megrebesgették a Bayernbe igazolását és most a Bayern szinte legjobbja
Pirlo a Liverpool elleni vesztes döntő után elakart igazolni Realba nem engedték el , elakart menni Barcaba mind2 csapathoz nagyon közel volt nem engedték el érdekes mód a BL döntő utáni években lett egyre demoralizáltabb a játékos és akkor lett megint a régi mikor végre elengedték a Juventushoz
szóval tényleg leégeti magát egy játékos ha rosszul játszik mert csalódott , ja nem... szerinted attól mert adott évben csalódottságában rosszul játszik , elfelejtik a többi extra évét ami benne van ?
Ha így lenne akkor Pirlo sose lett volna pl Juve játékosa ...

Hiribi27 2016.09.02. 22:34:32

@Juveboy92: huuu, na ennyi hülyeséget nem olvastam régen ezen a blogon.
Pogba azért játszott rosszul tavaly év elején, mert nem mehetett el a Barcahoz??? Nem azért mert elment a kp-ról Vidal és Pirlo és azt se tudta mi van körülötte? Pirlo demoralizált volt 2005 után?? Ahhoz képest 2007-ben Bl-t nyert és Kakaval együtt a legjobbja volt a csapatának. Nem melleseleg 2006-ban világbajnok volt. Ja és még 6!!! évig Milan játékos volt.
Látom te benne vagy alaposan a profi labdarúgásban...

Juveboy92 2016.09.02. 22:51:17

@Hiribi27: nem egyeltalán nem vagyok benne :)

Glivenko 2016.09.02. 23:59:11

@Juveboy92: @Hiribi27: Érdekes vita, szerintem valahol a kettő között van az igazság, bár egy kicsit inkább Hiribi27 véleményét osztom.
Az sem mindegy, hogy miért akar/nem akar menni egy játékos, és hogy mennyire lehet ellensúlyozni a kedvét, értem ezalatt hogy a csapat sikeres, vagy új szerződést kap.
Pár példa:
-Ribery nem akart maradni a Bayernben, mert a Real hívta. Durcázott rendesen, de nem engedtél el. Ez volt 6 éve. Azóta mindent megnyert a BM-mel.
-Baggio nem akart elmenni a Fiorentinából, de eladták a Juvénak. Kellett egy kis idő, de megbékélt a helyzettel, jól játszott, aranylabdás lett.
-Nedved sem akart elmenni a Lazioból, ugyanaz a történet, mint Baggio-nál, de ő is belejött a játékba, az első éve nem volt erős, de aztán aranylabdás lett.
-Trezeguet és Camoranesi sem akart maradni a visszasorolás után, de megemelték a fizetésüket és maradtak. A visszajutás után Trez majdnem gólkirály lett, de végül Del Piero lett az, ismerjük a történetet. Treznek talán az utolsó esélye lett volna a BL-re és egy nagy dobásra, ha elengedjük 2006-ban.
Szóval nem egyértelmű, hogy egy játékos maradásának, vagy eladásának csak rossz következményei lehetnek. Soktényezős a dolog.

Juveboy92 2016.09.03. 00:28:16

@Glivenko: én nem vitázni akarok elfogadom a másik véleményét , csak én aki Honvédnál nap mint nap játékosokkal van kapcsolatba és látja hogy milyen idegesek és frusztrált xy ha nem úgy vannak a dolgok ahogy szeretné , csalódottság düh stb és persze elfogadja a sorsát de egész szezonba elmondja hogy ő nem érzi itt jól magát és idegesiti xy csapattársa és hogy ott másik csapatba mennyivel jobb lenne és elcseszték egész szezonját ... és utána itt azt olvasni hogy egy játékosnak nem lehetnek érzései ami kihatással van a játékára is , hanem ők droidok :)

Rikoo 2016.09.03. 00:33:24

@Juveboy92: Profi és profi labdarúgás között is van különbség. A Honvéd nem a Psg és ezt nem bántásból írom.
Amiket felsoroltál az tipikus magyar szar mentalitás amiből nagyon gyorsan ki kell lépnie a magyar labdarúgásnak.

Juveboy92 2016.09.03. 00:36:49

@Glivenko: most csak egy példát mondjak , egyik csatárnak innen volt ajánlata Kaiserslauternbe , Hamburgba vagy Standard Liegebe kölcsönbe menni v végleg elmenni Fürthbe viszont az elnök azt mondta hogy maradsz és majd az NB1be lövöd a gólokat meg játszol, ehhez képest 7 forduló alatt játszott 64 percet és plusz még vettek 3 támadót mellé és a gyerekkel közölték aug 31 h mehet az nb2be v a Békéscsabához v Zalaegerszegre kölcsönbe és azt mondta nem fogok nb2be játszani inkább megharcolok helyemért nb1be amire az volt a válasz h ennyi csatár mellett ha nem mész leküldünk 2. csapatba NB3ba
szted mennyire van felrobbanva h elcseszték egész szezonját?
de neki elkell fogadnia a helyzetét hiszen egy droid profi focista

Juveboy92 2016.09.03. 00:37:39

@Rikoo: jó mondjuk azis igaz ... ez egy fertő klub szinten de komolyan :)))

Juveboy92 2016.09.03. 00:40:40

@Juveboy92: najó nem csak klub szinten :)) Storck mondta Ferőer elleni meccs elött hogy úgy legyenek itt nagy elvárások h egy nemzetközi porondon játszó magyar klub sincs csak egy Nikolics Legiaval és a klubok kéne legyenek a válogatottért és nem forditva, ne legyenek irrealis elvarasok ... ez hatalmas igazság... de sok az OFf hagyjuk is :D

Rikoo 2016.09.03. 00:46:48

@Juveboy92: Igen olvastam. Alapvető, letisztult törvényeket kell hozni ami a nyugati labdarúgásra is jellemző.
Amivel a legjobban meg kell harcolni az a mentalitás ami az egész országban negatív. Ezt vhogy át kellene fordítani.
A rögzült szemléletet, fejlődő szemléletté átalakítani.

Juveboy92 2016.09.03. 00:54:49

@Rikoo: Amúgy még csak 1 vmi ez 1 vicces story és Juveval kapcsolatos : tudom Bobalok (tobbiekkel is jóba vagyok csak ők jóbarátok is) szóval mikor Suzuki kupa után vitték őket a Cityhez próbajátékra akk voltak a Juve Roma Stuttgartnal is és Geri egyik próbajátékon eltörte a bokáját és hol? Juvenál ... akkor még Conte volt ott
szóval ez a sérülés 1 hatalmas átok :))))

na de tényleg OFF legeslegvége csak ez vicces

west30 2016.09.03. 01:03:02

@Rivendell: @Hiribi27: Abszolut egyetertek.zE a ket jatekos nem engedhette volna emg maganak,hogy 2-3 evte durcaskodjon,amator dontes volt oket elengedni,ez a jatekos akarata a dont szemlelet pedig envetseges.

babo0410 2016.09.03. 01:08:34

@Watakuki: Pontosan. Sajna Pogba már tavaly is sokszor volt igen gyenge. Lehet már akkor ment volna? Szerintem nem tudjuk Pogba mennyire akart távozni, de azt gondolom, ha ő nem akart volna ennyire elmenni, és nem érezte volna a vezetőség, hogy csak rosszul járunk az elengedésével, akkor nem lett volna eladva. És szerintem még elsülhet a dolog úgy is, mint Zidane eladása.

FeriGjuve 2016.09.03. 01:26:28

@Juveboy92: Ehez csak annyit szeretnék hozzàfűzni,hogy az nb2 jelenleg semmivel sem ès ismètlem: SEMMIVEL sem rosszabb jelenleg,mint a nagy magyar nb1.A màsodosztàlyban javarèszt legalàbb magyar fiatalok jàtszanak,nem pedig elkurt fos innen onnan összeverbuvàlt-egyèbkènt sapka fost sem èrő-lègiósok.Sem színvonalban ès most màr majdhogynem nèzőszàmban sem marad el az Nb2-es mezőny.De ez csak egy èszrevètel.

babo0410 2016.09.03. 01:29:59

@babo0410: Javítom magamat, mármint Pogba megtartásával járunk rosszul.
Egyébként sokakat nem értek. Miért lenne jó az bárkinek is, ha egy elvágyódó játékost nem enged el a csapat? Vagy ez profi foci, itt mindenkinek kuss van, és majd a klubja, vagy a menedzsere megmondja neki mi a jó?
Na ez nem így megy. Ez a világ legembertelenebb dolga. És aki így vélekedik, hogy ez lenne a helyes viselkedés, hát...

Juveboy92 2016.09.03. 01:37:24

@FeriGjuve: ez amúgy ígyis van csak aki előző szezont külföldön töltötte és az ideit is tölthette volna annak viszont csalódás az nb2 ahogy teis mondtad összeverbuvált egyébként sapka fost sem érő légiósok miatt

Juveboy92 2016.09.03. 01:42:09

@babo0410: egyébként nyílván 2 meccsből nem lehet ezt levonni és remélem nem így lesz , de a játék is kezd hasonlítani a Zidane utáni de már Capello féle sztárokkal teletűzdelt csapatra amely a sok sztár ellenére eredménycentrikus játékot játszott azaz legyen meg a győzelem azt hogy hogyan az nem számít :))

Rivendell 2016.09.03. 05:40:57

@babo0410: mi az,hogy nem így megy? ne viccelj már,fegyvert tartottak a fejéhez szerződéskötéskor? Pogba még hosszabbított is magasabb fizuért,akkor már miért kéne elengedni? bammeg ennyi erővel ha leigazoljuk Messit és nem tetszik a környezet,akkor 1 évre rá ha kedve van,mehet nyugodtan

Rivendell 2016.09.03. 05:42:25

Pogba 1 bohóc,semmi egyéb....nem Cuadrado az...Pogba az. Annyi tartás nem volt benne,hogy nyíltan oda álljon a szurkerek elé,csak nyomta a Juvés maradok maszlagot és szépen végig nyaralta a nyarat az eb után,csak ne kelljen még olaszország közelében se lennie

Apuleius 2016.09.03. 08:37:57

@babo0410: "Miért lenne jó az bárkinek is, ha egy elvágyódó játékost nem enged el a csapat? Vagy ez profi foci, itt mindenkinek kuss van, és majd a klubja, vagy a menedzsere megmondja neki mi a jó?
Na ez nem így megy. Ez a világ legembertelenebb dolga. És aki így vélekedik, hogy ez lenne a helyes viselkedés, hát..."

Szerintem az igazság valahol a két szélsőséges vélemény között van. Nyilván nem érdemes foggal-körömmel itt tartani valakit, aki menni akar, de egy komoly klub nem teheti meg, hogy mindig enged a játékos akaratának. Ez mit mutat majd a játékosoknak? Innentől mindig és mindenkivel ez lesz? Nem nagyon emlékszem, hogy a Barca, a Real vagy a Bayern így elengedné a kulcsjátékosait. Nem mellékesen azért nem kell annyira sajnálni ezeket a fiúkat, mint minden szerződés, a játékos és a klub között megköttetett szerződés is mindkét felet köti, s elképesztő, hétköznapi ember számára felfoghatatlan összegeket keresnek.

"És szerintem még elsülhet a dolog úgy is, mint Zidane eladása."

A mercato közepén talán ezt elmondhattuk volna, azonban az átigazolási időszak lezárult,s én nem látom se Buffont, se Nedvědet, se Thuramot. Félre ne értsd, jelen esetben az összes új igazolással elégedett vagyok, szerintem mindegyikük nagyon jó lesz, de Pjaca kivételével, szerintem mindegyikükről pontosan tudjuk, hogy mire képesek.

babo0410 2016.09.03. 09:50:25

@Apuleius: Ehhez csak annyit, hogy Pjaca, Pjanic, Higuaín, Cuadrado, Benatia, Alves. Ez a sor van olyan jó, mint anno Zidane eladása után igazolt sor.
Másrészt meg nem tudjuk Vidal és Pogba mennyire akartak elmenni tőlünk. De Vidal nálunk gyenge volt az utolsó idényében, a Bayernben meg megint nagyon megy neki, ahogy Pogba is sokkal jobban játszik, mint nálunk az utolsó szezonjában. Legalább is eddig. Tehát el tudom képzelni, hogy mindkét játékost azért engedtük el, mert mindenáron menni akartak. Pláne, hogy egy évvel előtte meg semennyiért nem mehettek.
Vidalért meg egy évvel az eladása előtt többet kaptunk volna, mint amennyiért a Bayern vitte. De Pogba-ért is visszadobtunk bőven olyan ajánlatokat, amennyiért végül mégis eladtuk. Szerintem ebben a két esetben már nem volt más lehetőségünk.

Hoods. 2016.09.03. 10:15:55

@babo0410: Poba 80 millajabol Higu nem jott ki egymaga, miert sorolod fel az egesz mercatot?

Apuleius 2016.09.03. 11:45:15

@Rikoo: Hűha, szerintem valójában értetted ám a mondandóm lényegét :-)

Apuleius 2016.09.03. 12:04:01

@babo0410: Egyrészt szerintem ez a sor abszolúte nem olyan jó, mint a Zidane eladása utáni névsor, elég, ha arra gondolunk, hogy Nedvěd aranylabdás lett, Buffon a világ valaha volt legjobb kapusa, ésatöbbi. Szerintem Te sem gondolod komolyan, hogy a most igazolt játékosok ezen a szinten vannak. A Zidane eset emlegetése egyébként azért sem áll meg ebben az esetben, azért rossz analógia, mert mi egyedül Higuaínra többet költöttünk, mint amennyit Pogba hozott a konyhára.

"Másrészt meg nem tudjuk Vidal és Pogba mennyire akartak elmenni tőlünk. De Vidal nálunk gyenge volt az utolsó idényében, a Bayernben meg megint nagyon megy neki, ahogy Pogba is sokkal jobban játszik, mint nálunk az utolsó szezonjában. Legalább is eddig. "

Ezzel abszolúte nem értek egyet. Vidal egy nagyon komoly sérülés után lábadozott, de a tavaszi BL-fordulók során szerintem a csapat egyik legnagyobb erőssége volt. Pogba az utolsó szezonjában 35 bajnoki meccsen 8 gólt szerzett és 13 gólpasszt adott. Ez egy gyenge szezon lett volna? A statisztikák azt mutatják, hogy ez volt a francia legjobb éve Torinóban. Tudom, hogy állandóan arra hivatkozol (nem egyedül), hogy a tavalyi szezon elején Pogba gyenge volt (a komplett csapattal együtt), s ezt állandóan fel lehet emlegetni, de ez egy kapitális csúsztatás.

Abban igazad van, s írtam is, hogy nem szabad foggal-körömmel itt tartani játékosokat, akik menni akarnak, s számos olyan tényező lehet a háttérben, amiről nincsen tudomásunk. Tény és való, hogy Vidalnak voltak például balhéi stb. Valamiért akkor is úgy alakult, hogy Vidalt szerintem nevetségesen alacsony áron adtuk el, míg Pogba esetében állítólag "csak" 75 millió körül kerestünk, ami szerintem egyáltalán nem volt jó üzlet (főleg, hogy nem is nagyon volt értelmes forgatókönyvünk a pótlására). Biztosan vannak esetek, amikor okosabb engedni a játékos akaratának, de egész egyszerűen nem értem, hogy egy nagyon komoly európai klub igazgatója miért mondja el minden második nyilatkozatában, hogy "a játékos akarata a legfontosabb". Szerintem egy mezei kutyatenyésztő elmondaná Marottának, hogy az ember nem hoz ilyeneket az esetleges vevők tudomására. Nem szeretném, ha félreértenéd, nem Marotta munkáját kritizálom, idén az összes igazolásunk jó, de nem értem minek kell állandóan ezt a marhaságot emlegetnie.

epaska 2016.09.03. 12:45:16

@babo0410: Tudod mi a baj? Az, hogy se Pirlo, se Vidal, se Pogba pótlását nem látom a keretben. De mi nagy klub vagyunk Higannyal meg a 33éves Alvessel, akibe van még 2-3 év, azért engedte el a Barca is.

Rikoo 2016.09.03. 19:00:50

@Apuleius: Értettem persze, csak magas laszti volt...:D

Apuleius 2016.09.03. 19:04:27

@Rikoo: Sejtettem :-D Megértem, az ilyen magas labdákat muszáj leütni :-D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása