Gabigol kész elhagyni a Santost

gabigol_golorom_santos_1.jpgA Juventus és a Barcelona által is nyomon követett Gabigol megerősítette, hogy hamarosan döntés születik majd a jövőjét illetően, s kész elhagyni a Santost, hogy Európában próbáljon szerencsét. A korábbi pletykák szerint a Santos már rábólintott a Juventus ajánlatára, így a játékos akarata szerint alakulhat az ügy.

Spanyol lapértesülések arról is beszámoltak, hogy a katalánok technikai igazgatója, Robert Fernandez Dél-Amerikába készül, hogy ott tárgyaljon a brazil labdarúgás egyik legnagyobb ígéretével, aki pillanatnyilag hazája válogatottjával készül az olimpiai játékokra.

"Még nem szerződtem el, a Santos és a brazil válogatott játékosa vagyok." - nyilatkozta Gabigol a csütörtöki sajtótájékoztató alkalmával. "Nagyon boldog vagyok, hogy a Santost képviselhetem itt. A dolgok hamarosan elrendeződnek majd.

Kizárólag az olimpiára összpontosítunk. Mielőtt ide jöttem, tárgyalásokat folytattunk, de azóta hátrahagytam az édesapámra és az ügynökömre. Úgy gondolom, hogy hamarosan megszületik a döntés."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr618920946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2016.07.29. 09:53:36

Remélem a Barca nem kavar be, mit gondoltok erről?

Apuleius 2016.07.29. 09:59:03

@MdewC: Szerintem nem fog bekavarni, s Gabigol a Juve játékosa lesz. Amúgy amikor a nyilatkozatot fordítottam, találtam olyan változatot is (La Gazzetta dello Sport), amely kifejezetten a Juventus nevét is megemlíti ("tárgyalásokat folytattunk a Juventusszal), de a legtöbb helyen így volt, úgyhogy végül én is maradtam ennél.

MdewC 2016.07.29. 13:25:03

@Apuleius: köszi :))

Ez így megnyugtatóbb azért, de egyelőre csak reménykedni lehet. :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása