Nainggolan: „Többször visszautasítottam a Juventust”

nainggolan_radja_juve_ellen.JPGRadja Nainggolan legutóbb adott hosszabb interjújában arról beszélt, hogy az Öreg Hölgy többször is felvette vele hiába a kapcsolatot, azonban a Chelsea vagy a Barcelona érdeklődése esetén természetesen nyitott a beszélgetésre.

A belga válogatott az Il Tempo napilap munkatársával beszélt jövőjéről a számos átigazolási pletyka fényében.

„Az emberek kicsit túl sokat írnak a jövőmről. Már sokszor előfordult ez az esetemben, hiszen a Cagliarinál töltött öt év alatt minden nyáron arról szóltak a hírek, hogy távozok, és minden nyáron maradtam.

Most a szezon minél eredményesebb befejezésére koncentrálok, és arra, hogy elérjük a céljainkat. Most újítottam meg a szerződésem, szóval nem arról van szó, hogy távoznom kellene. Ezzel, ha mást nem is, azt bizonyítottam, hogy maradni szeretnék.”

Az EB után valószínűleg a Chelsea irányítását átvevő Antonio Conte vajon felvette a kapcsolatot a futballistával?

„Nem hívott senki, még azt sem tudom, hogy igazak-e a pletykák, miszerint engem szemeltek ki. Már olyan híreket is olvastam, miszerint a barátaimat már tájékoztattam arról, hogy a Chelsea csapatához igazolok. Ez nevetséges! Az igazság az, hogy nem beszélhetek olyasmiről, amiről még semmi tudomásom sincs.

Ha felhívnának, akkor nem kellene elbeszélgetnem velük? Jelenleg mindent beleadok az AS Roma mezében, ahogyan mindig is tettem. Boldog vagyok, a családom is az, szóval abban az esetben is elégedett lennék, ha itt folytatnám a karrierem.

Mindazonáltal, ha felhívna a Barcelona érdeklődve irántam, melyik futballista mondaná, hogy nem tetszene neki a világ legfontosabb csapatában játszani? Idióta lennék, ha ilyesmit állítanék.”

S mi lenne, ha a Juventus vezetősége érdeklődne?

„Már több ajánlat is érkezett a Juventustól, amiket visszautasítottam. A csapathoz akartak vinni, én azonban mindig nemet mondtam. Egyszerűen nem tudom magam elképzelni a Juventus mezében.

Hogy miért? Nem akarok vitát generálni. Mondjuk azt, hogy ez olyan, mintha olyan lánnyal randizna az ember, akihez nem vonzódik. Csupán erről van szó. Ezt gondoltam még az AS Romához való igazolás előtt is.

A bianconero szurkolók meg akarnak sérteni Twitteren, de tulajdonképpen csak feltüzelnek. Természetesen ha már a családomat támadják, akkor visszavágok.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr908554158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grinta 2016.04.02. 15:16:47

Sokan dobálják itt Radja-t,mert ki nem állhatják.De az bennem igenis tiszteletet kelt,hogy kerek perec kimondja nem kedveli a Juvét.Nem is kell neki.De segget sem csinál a szájából.Ragaszkodik az elveihez,a döntéséhez.Tiszta sor

Juve82 2016.04.02. 17:33:19

Sosem volt szimpatikus es nem is latnam Juve mezbe!Szóval az érzés kölcsönös kedves Nain...

danimester1 2016.04.02. 18:50:47

Most mi lesz?!?!?!?Romba dől a világ?Mi sem vonzódunk az öntelt majmokhoz és te sem vagy szimpatikus,bár Vidal helyére beférne.

MdewC 2016.04.02. 20:14:22

Lábtörő hentes g.ci.

JuventusFanatikus 2016.04.03. 09:00:54

Én nagyon nem kedvelem.Örülök, hogy így már biztosan nem érkezik és abba hagyják a pletykálkodást.

Drughi Di Bianconeri 2016.04.03. 09:05:34

@Grinta:
+1

Nem szeretheti mindenki a Juve-t,Ő nem is rejti véka alá, és ellenünk mindig nagy elánnal küzd, sőt: a TOP formás Vidal-nak emlékeim szerint, csak a belganézzal gyűlt meg a baja :D
Vidal helyén elfogadtam volna a hasonló stílus miatt (ezek alapján Marrottáék is benne gondolkodtak),de hát ez van.

Grinta 2016.04.03. 09:24:26

@Drughi Di Bianconeri: Mikor olvastam az interjút,egyből felötlött bennem Torsten Frings esete,akit annak idején a Werder-ből akartunk szerződtetni,belső középpályás posztra.Emlékeim szerint nagyjából le volt beszélve minden,de a játékos azt mondta marad a Werder Bremen játékosa.Köszöni az érdeklődést,de marad.Becsültem benne.Szereti a Werdert,nem vágyik máshová. Tudom hogy abban nem hasonlítható össze a két szituáció,hogy Radja,utálja a Juvét,míg Torsten szeretett csapatát nem akarta elhagyni.Hát ennyi lett volna

RuidaRobert 2016.04.03. 09:49:06

@Drughi Di Bianconeri: Nem csak, hogy meggyűlt a baja...konkrétan Radja leszedte a pályáról minden alkalommal.

Szalnoki81 2016.04.03. 12:58:39

no comment...
Kár is több szót vesztegetni rá.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása