Vidal: "Bevallom, hiányzik nekem a Juventus"

vidal_arturo_bayern_munchen.jpgA Juventusnál négy emlékezetes szezont töltő, majd tavaly nyáron a Bayern Münchenhez igazoló chilei középpályás, Arturo Vidal jövő kedden ellenfélként tér vissza egykori sikerei színterére, a Juventus Stadiumba, hiszen a Bajnokok Ligája nyolcadöntőjében az Öreg Hölgy a bajor sztárklubot fogadja majd.

"Furcsa mérkőzés lesz, mert négy fantasztikus évet töltöttem Torinóban." - nyilatkozta Vidal, mikor a Juventus elleni mérkőzésről kérdezték.

"Most a Bayern mezét és színeit képviselem, s mindent beleadok majd, mert a csapatom képes megnyerni a két mérkőzést, és továbbléphet a negyeddöntőbe.

Bevallom, hiányzik nekem a Juventus. Négy intenzív évet töltöttem ott, a szurkolók a szívükbe zártak, s én is hasonlóan éreztem a szurkolók iránt.

Hiányoznak a szenzációs csapattársak is, akikkel találkozhattam azokban az években. Még mindig sokat beszélek velük. Az utóbbi időben beszéltem Cáceresszel és Buffonnal, de jó a kapcsolatom mindenkivel, s boldog vagyok, hogy újra találkozhatok velük."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr348404298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TYUKI 2016.02.19. 16:02:17

Te árúló! Kedvencem volt Buffon,Marchisio után de azóta egy undóritó senkiházi!

Dante01 2016.02.19. 16:11:03

Az eddigi nyilatkozatai és ahogy elment:(
Nem is tudom, inkább csak a játéka hiányzik főleg az első két évből.
Mint embert nem tartom sokra.

Grinta 2016.02.19. 16:34:40

Kicsit szélkakas benyomását kelti...

devil-z 2016.02.19. 16:53:43

Szimpatikus nyilatkozat, nekem is hiányzik.

keshudioo 2016.02.19. 17:09:00

@devil-z: A Juve? :-D

A játékstílusa és a formája hiányzik a csapatnak. Bevallom, a kedvenc játékosom volt abból a keretből, még Vidalos mezt is akartam vásárolni, viszont nyár óta borzasztóan erős ellenszenvet érzek iránta. Nem is azért, mert eligazolt, hanem a körülményeket, és itt hozzáveszem az azelőtti nyáron történő Unitedes pletykákat meg mezaláírásokat is.

SzDöme 2016.02.19. 17:37:36

összel nagypofája volt amikor látta nem megy a csapatnak és ezt csak neki köszönhettük (gondolta ö - részben igaza is volt). Most hogy sokkal erösebbek vagyunk és szerintem legalább 50% esélyünk is van ellenük már hízeleg. Szánalmas és álszent ... remélem a fiának minél hamarabb vesz egy másik gyakorlónadrágot a boxhoz...

Remélem tovább jutunk és befogja! :D

Lisandro 2016.02.19. 17:44:34

Hát ha valamikor verhető a Bayern,akkor az most van!Szerintem tuti verjük őket!!!Oda vissza!Rohadt kis férgek!!Forza Juveee!Kezdjünk már!!!!

devil-z 2016.02.19. 17:55:15

@keshudioo: nem írhattam, hogy "nekem is hiányzol" mert az elég #homo lett volna :D

JuventusFanatikus 2016.02.19. 18:12:41

Én nekem nem hiányzik ez a az áruló szeszkazán.Most, hogy erősebbek lettünk egyből más a véleménye.Remélem sírva megy haza.A nyilatkozatai miatt nagyon megutáltatta velem magát, amúgy nem haragudtam volna rá.

SzDöme 2016.02.19. 18:13:23

nekem most már nem hiányzik. Èn azt sajnálom Leminából nem láttunk/látunk semmit. Ìgy hogy fogjuk eldönteni kell-e majd nekünk a jövöben? Remélem nyárig még lesz ideje bizonyítani.

Rocky80 2016.02.19. 18:31:03

Takarodjon a szemem elöl.

Quentin_KR 2016.02.19. 18:35:04

Már az utolsó évében utáltam mint a sz**t! Alibi mérkőzések tucatjait hozta, semmi mást. Persze 2-3 éve fantasztikus formában, és ami a lényeg, alázattal lépet pályára. De ez megszűnt, és boldog voltam mikor eladtuk. OLvasom hogy van aki szerint oda.vissza verjük a Bayernt. Ha mi jutunk tovább annak Guardiola és a játékosok, valamint a vezetőség közti vita miatt lesz, egy jó Bayer ellen sajnos nem elég Olasz bajnoknak lenni. Teszem hozzá, sajnos, 10 éve kb. fordítva volt...

Rikoo 2016.02.19. 18:47:44

Nagyon jó a képválasztás.:DDDD

danimester1 2016.02.19. 18:58:14

Engem nem lep meg a nyilatkozata,sőt egyenesen őszintének vélem.Szerintem ott nincs olyan jó közeg a viták nélkül sem.Szerintem ő ott csak egy a sok közül,nincs akkora rajongás,tisztelet iránta,mint itt Torinóban volt,nem kap olyan szeretetet mint nálunk.Szerintem ő a karrierjét tönkre vágta az első piálós balhéja után,így már nem kötöttük annyira az ebet a karóhoz ezért engedtük el.Nem mondja ki és szerintem nem is fogja,de a váltást már biztosan megbánta az általam felsoroltak miatt.Amennyiben a jövőjét tartja szem előtt ( több pénz a németeknél),akkor kitölti a szerződését (ha a balhék ellenére Ancelotti igényt tart rá) ha nem,akkor a kínai foci gazdagodik egy Vidallal.Sajnálom a távozását,de amit magánemberként csinál az nem tolerálható,de sportemberként sem tett le sokat az asztalra Münchenben.Szép volt jó volt köszönjük,a többit meg majd jövő héten a pályán Forza Juve!!!!

danimester1 2016.02.19. 18:59:23

Ami még lemaradt a nyilatkozata végre valami értelmes emberhez méltó és nem az "én vagyok a világ legjobbja"...

Nagy Erik 2016.02.19. 19:39:19

Rohadna meg a bayernben, mert a penz tobbet er neki mint a becsulet. mintha itt is rosszul keresett volna.majd kiderul,hogy egy szinten e van a bayern a juveval.
per sempre
fino alla fine forza juveeeee

Juveboy92 2016.02.19. 19:58:40

közeledik a Juve meccs bekell nyalni a szurkolóknak ne fütyüljék ki annyira...:))))

moozes 2016.02.19. 20:02:19

köszi Vidal, ülj le egyes!

Drughi Di Bianconeri 2016.02.19. 20:13:52

@keshudioo: +1

Nekem még mindig hiányzik,pont azért,mert nagy kedvencem volt a játékstílusa miatt miatt.

Jól kib@szott saját magával szvsz., a Bayernben nem számít,hogy játszik e, és idegen testként is mozog a gyiki-gyakában - persze ez Ancelottival változni fog.

Ide sokkal jobban illett,sztár volt,imádták/imádtuk valamennyien.

Fájó volt,hogy nagy elkötelezettséggel nyilatkozott arról,hogy mennyire szeret itt lenni,a családja is, majd 1 hónap múlva távozott a bajor-spanyol parasztokhoz
Áruló !

Még most is lyuk tátong a posztján, nem tudtuk pótolni,hiába érkezett egy rakás középpályás.

Az esze annyi,mint egy marék lepkének,szeret kimaradozni,szóval szerintem már nem sokáig fogja húzni TOP csapatban,Carletto nem egy nagy motivátor...

Remélem begőzöl majd ellenünk,és sikerül kiállíttatnia magát,majd zokogva fog térdre rogyni a az Alianz aréna gyepén,amikor is 180 perc játék után 2:1es összesítéssel a Juventus jut a 8 közé ;)

Lord Viktor 2016.02.19. 20:44:23

Szegény elég buta. Legalábbis ahhoz nincs esze, hogy hitelesen tudjon kommunikálni (és - mint tudjuk - mértékkel bulizni). Itt szerette mindenki, és senki nem szólt volna egy rossz szót sem, ha azt mondta volna, hogy azért megy el, mert az a projekt jobban tetszik neki, vagy ilyesmi. De nem, ő először olyat nyilatkozik, hogy akár itt játszatja végig a karrierjét, majd eligazol azért, mert szerinte a Bayernnél esélye lesz BL-t nyerni... És azóta volt még pár nyilatkozata, ahol ugyanúgy nyalta a müncheniek seggét, mint anno a miénket, olyan kijelentésekkel is, amivel ütötte a korábbiakat, amiket nálunk tett.
Ezzel a nyilatkozattal önmagában az égvilágon semmi baj nincs, legszívesebben azt reagálnám rá, hogy mi is szerettünk, köszönjük, hogy segítettél minket, de az előzmények ismeretében ez nem megy, és inkább azt kívánom, hogy sírni láthassam a párharc végén, mikor kiderül, hogy mi jutottunk tovább.

Magyar Közöny 2016.02.19. 23:46:53

Nálunk isten volt, Münchenben legtöbbször cserepados.
Régen csalódtam ekkorát játékosban...

devil-z 2016.02.20. 05:20:23

Egy friss origós cikkben azt írják, hogy azért (is) távozott mert összeveszett Allegrivel és mivel ez meglepte a vezetőséget ezért lett Hernanes pánikmegoldás.

Ez az egész kicsit Del Piero esetéhez hasonlít, ő a fél életét a Juventusnál töltötte és távozása után mintha le se bagózná a klubot, szerintem nagyon csúnyán összeveszhetett a vezetőséggel. Pl. ő is az edzővel, mert már nem akart Conte annyi játéklehetőséget adni mint szerette volna (Vidallal fegyelmezési gondok lehettek)

alexGicamo 2016.02.20. 09:33:21

@JuventusFanatikus: Osztom a véleményed ! Amennyire megszerettem anno,annyira hazavágta magát az én kis szurkolói szívemben ...

alexGicamo 2016.02.20. 09:39:06

@Drughi Di Bianconeri: Megérdemelné,hogy a víziód valóra váljon !

Spider81 2016.02.21. 06:33:24

Lehet utalni vagy szeretni,de kulcsszerepe volt abban ahol most tart a csapat!
Szivet-lelket kiadta a meccseken,gurizett,hajtott es ne feledjuk el golokat vagott (ami a mostani kozeppalyankra nem igazan jellemzo) es rendkivul fontos golpasszokat adott!Roulok,hogy nalunk jatszott es fejlodott,majd a vilag egyik legjobb kozeppalyasava valt!
En is nagyon csalodott voltam amikor elment,nem is azert mert mas csapatot valasztott,hanem azt ahogy tette...bar lehet itt is ferditett sokat a sajto!
Egy szo mint szaz es nem fogom megkopkodni es jo lesz ot ujra latni a Juventus arenaban!Forza Juve!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása