Pogba a Barca miatt utasította el a Chelsea-t?

Pogba Paul golorom.jpgA Mundo Deportivo hírei szerint Paul Pogba azért utasította el a Chelsea hatalmas fizetéssel kecsegtető ajánlatát, mert csak a Barcelona kedvéért hagyná el Torinót.

José Mourinho és Roman Abramovics a pletykák szerint 100 milliót eurót ajánlott a Juventusnak, valamint évi 12 milliót a franciának.

A spanyol lap, a Mundo Deportivo állítja, az elutasított ajánlat valódi oka a Barcelona.

Pogba szíve közel áll a katalán klubhoz, és ezért csak az ő kedvükért hagyná el az Öreg Hölgyet.

Több európai óriás is komoly ajánlatot tett már a középpályásért, köztük a Paris Saint-Germain, a Real Madrid, a Manchester City és korábbi klubja, a Manchester United.

A francia tehetség jelenleg a 4,5 millió eurós fizetésével a legjobb fizetett játékosa a Bianconerinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr887764402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2015.09.06. 17:05:09

Most kezdodott a szezon erre mar kavarjak a szart. Ez Pogbanak sem tesz jot meg a csapatnak sem!

KysBé 2015.09.06. 17:26:05

Barca majd dob egy 30 millás ájánlatot és mivel Pogba menni akar ezért Marotta "jó fej" lesz és el is engedi....

m.martin91 2015.09.06. 17:44:47

@KysBé: Nyilvánvaló, hogy a Barcelona nem fog érte annyit fizetni, mint egy angol csapat. Az ára majd nagyban függ a szezonbeli teljesítményétől.

babo0410 2015.09.06. 18:00:50

Mundo Deportivo. Ja és nekik el is hiszem. :D Pogba elkérte a 10-es mezt, ezzel szerintem jelezte, hogy szeret itt lenni, és még maradni akar. Meglátjuk, de szerintem jövőre se fog még elmenni. Egyébként 30 millióért nem fogjuk eladni. Pláne nem a Barca-nak. Ha nekik kell, ők ki fognak érte akár 100 milliót is fizetni. Sőt! Marotta legutóbbi nyilatkozata alapján még az is kevés lenne érte. És Raiola is fel fogja verni Pogba árát az biztos. Ha Pogba jövőre lelépne a 10 mez elkérése után, az szerintem sokunknak hatalmas csalódás lenne.

Apuleius 2015.09.06. 18:06:57

@babo0410: Mintha Vidalról is ugyanezt mondtad volna hosszú hónapokon keresztül, aztán ismerjük mi lett a vége... Varázsgömbje senkinek sincsen, de a tízes mez és a sok szép nyilatkozat nem sokat jelent, egy pillanat alatt fordulhat a kocka.

Juvegaspy 2015.09.06. 18:09:02

@babo0410: elkerte vagy megkapta!
En ugy tudom az utobbi

babo0410 2015.09.06. 18:14:01

@Apuleius: Meglátjuk, ahogy írtam is, ez az én véleményem. Én hiszem, hogy a távozásának az ideje még nincs itt. De majd a szezon végén kiderül. Jó lenne, ha meg tudnánk tartani. Én azért a nyilatkozatai, és a pályán mutatott teljesítménye alapján úgy érzem, hogy még tényleg szívesen van itt, és ha maradnia kell, az sem gond. De majd nyáron kiderül. Vidalnál azért már a pályán mutatott teljesítménye sem volt teljesen olyan, mint mikor ideérkezett. Azt gondoltam, hogy csak a sérülése miatt, és majd belejön, de lehet már elvágyódott. Pogba-nál meg pont ezt nem látom.

babo0410 2015.09.06. 18:19:13

@Juvegaspy: Most elbizonytalanítottál, rákerestem, és nem egyértelmű, hogy kapta-e vagy kérte.

Apuleius 2015.09.06. 18:23:24

@babo0410: Persze, tiszteletben tartom és elfogadom a véleményedet, csak Vidal esete nagy tanulság lehet, ezért idéztem fel. Vidalnak szerintem leginkább a pályán kívül vannak gondjai. Meglátjuk mi lesz, de én biztosra veszem, hogy Pogba a Barcelona játékosaként kezdi meg a felkészülést jövő nyáron.

MDaniel98 2015.09.06. 18:25:35

Én alapvetően nehezen hiszem el a Chelsea ajánlatát, a Mundo Deportivo pedig nem tartozik a megbízható források közé, szóval...

babo0410 2015.09.06. 18:28:24

@Apuleius: Na látod? Hatalmas különbség kettőnk között. Te biztosra veszed, és semmi más lehetőséget el nem tudnál képzelni, én meg leírtam, hogy nem biztos, de szerintem. És mellesleg én nem is ugrottam a kommentedre, hogy azonnal bizonygassam hogy de ez nem így van. Meglátjuk mi lesz, egyelőre az biztos, hogy ő nem hitegeti a népet, és sokkal okosabbnak tűnik annál, mintsem kijelentse, hogy ő soha innen sehova. Majd szezon végén dől el, hogy mi a helyzet.

babo0410 2015.09.06. 18:29:55

@Apuleius: Ja és a másik, hogy Pogba teljesítményétől is függ, hogy a Barca egyáltalán akarja-e majd jövőre is. Az első két meccsen mutatott teljesítménye nem az volt, ami miatt majd a Barca azonnal kicsenget érte 100 meg 120 milliókat.

Trieszt120506 2015.09.06. 18:36:15

kár, hogy a katalánoktól nincs olyan ember, akit érdemes lenne bevonni az üzletbe.

Apuleius 2015.09.06. 18:39:47

@babo0410: Valóban hatalmas a különbség kettőnk között, de ebbe most inkább nem kívánnék belemenni... Nem értem a problémáidat az ügyben. Te biztosra vetted, hogy Vidal marad, s teljes mellszélességgel ezt harsogtad (aztán elment), most talán tanultál az esetből, s próbálsz óvatosabban fogalmazni. Ez dicséretes, de nem világos, hogy mi kivetnivaló van abban, ha azt írom, hogy SZERINTEM biztosan menni fog. Sok lehetőséget el tudok képzelni, de ezt tartom a létező legvalószínűbb forgatókönyvnek. Írhatnék mást, hogy számodra emészthetőbb legyen a dolog, de őszintétlen gesztus volna. Én ezt gondolom, ezt írom, jövő nyáron meglátjuk. Hol a probléma?

Engedtessék megjegyeznem, hogy úgy tűnik, mintha kettős mércét alkalmaznál. Te nehezményezed, ha vitatkoznak veled, ha "nekiugranak a kommentednek", de mikor Te teszel ugyanígy másokkal, mintha kevésbé volnál érzékeny az ilyesmire. Ez egy blog, ahol jövőbelátás és a kikezdhetetlen bizonyosság ismerete nélkül leírjuk a véleményünket, vitatkozunk egymással, ilyesmi.

babo0410 2015.09.06. 18:47:39

@Apuleius: Ho, írtam azt, hogy baj, ha vitáznak? Leírtam, hogy azonnal ugrottál az ellenkezőjét állítani. De ez nem baj, vitázunk egy jót. Illetve reméltem, de te már megint velem foglalkozol. Ezen a blogon valóban értelmetlen vitázni, mert átcsap személyeskedésbe. Ezt meg nem szeretném, így javaslom a további vitát a témában zárjuk le. ×gy is majd a szezon végén dől el mi lesz, ettől a vitától teljesen függetlenül. Sajnos bármi megeshet, de még az sem biztos. Tehát örüljünk neki, hogy még itt van, és bízzunk a legjobbakban.

Apuleius 2015.09.06. 18:53:07

@babo0410: A személyeskedést és a vehemens reakciót nem én kezdtem, de pontosan ez a kettős mérce, amit az imént említettem. Vitatkozni próbáltam veled, de Te, szokás szerint, személyes sértésnek vetted azt. Sebaj.

babo0410 2015.09.06. 20:03:24

@Apuleius: Egyáltalán nem vettem sértésnek, de hagyjuk is a vitát.

MdewC 2015.09.06. 22:52:57

Minden nap alakul valami. :)

Trieszt120506 2015.09.07. 08:47:35

@Juvegaspy: nyilván nem Messiékre gondoltam, hanem olyanokra, akik nem igazán kellenek nekik, de nekünk erősítést jelentenének..

Rivendell 2015.09.07. 09:14:14

@Trieszt120506: szerintem sincs olyan,aki erősítést jelenthetne....ott a sztárokon kívül a többi nem több közepes játékosnál.

udawa 2015.09.07. 10:12:46

Hogy mennyi az igazságtartalma a címnek természetesen nem tudom, de elképzelhető, hogy így van. Pogba esetében korábban is leírtam, hogy meglepődnék, ha a következő szezont is zebra mezben kezdené, de sose lehet tudni. :D
Ami SZERINTEM majdnem biztos, ha marad sem annak lesz köszönhető, hogy annyira szeretné a Juventust, hanem mondjuk egy zsírosabb fizetésnek! De nehéz lesz ellenállni a vezetőségnek, ha rekord(közeli) összegeket fognak a nagyobb (bocs: tehetősebb) klubok pufogtatni! (Igaz ellentmondhat ennek, hogy most visszautasítottak néhány nem kicsi ajánlatot érte, de ez szerintem azért volt, mert ha minden jól megy, akkor jövőre is kapnak ekkora ajánlatokat, idén pedig már nagyon sok lett volna, ha gyakorlatilag a komplett középpályát elengedtétek volna...)Én továbbra sem érzem úgy, hogy a Barcanak feltétlenül szüksége lenne Pogbára, én legalábbis nem gondolnám egy valóra vált álomnak!
Belőle mindenesetre nagy pénzt lehetne szakítani, de kívánom nektek, hogy legyen ő a következő Juve ikon, mint volt pl. Nedved, Trezeguet vagy Del Piero, de reálisan nézve ennek nem túl nagy az esélye.
@babo0410: Gondolkodtam, hogy van-e értelme bármit is reagálnom téged érintő kérdésben, de végül megteszem! Amit én látok veled kapcsolatban az, hogy meglehetősen furcsán éled és máshogy látod a világot, mint az "egyszerű, átlag" szurkolók! Olvasva az írásaidat, illetve a reakcióidat egy-egy kommentre már nem is meglepő, hogy nagy számban vagy résztvevője az ezen a fórumon keletkező vitáknak, amivel nem lenne probléma, ha az sportszakmai kérdésekben folyna, de nem! Furcsa azt látni és elfogadni, hogy te mindig ügyeletes bíró, megmondó ember, "fény vagy az éjszakában, aki felnyitja a megtévelyedett szurkolótársai szemét" próbálsz lenni. És ahogy én látom, te tényleg nem érzékeled magadról, hogy igenis rosszul reagálsz mások véleményére, aztán ha ez fordítva történik, akkor mártírkodsz, hogy lám, megint beléd kötött valaki, holott veled kapcsolatban pontosan miattad alakult a közvélemény úgy, ahogy. Az NS fórumát nagyon rühellem, mert ahogy korábban írtad jórészt csak a trollkodók élnek meg, de nem furcsa, hogy te ott sem vagy túl népszerű (finom igyekeztem lenni), és szintén konfliktusokból állsz ki?
Ui.: Ne haragudj, nem kioktatni akartalak, csak vettem a bátorságot, hogy mint kívülálló mondjak véleményt, akinek semmi rossz szándéka nincs feléd, mert láthatod, "itt élek egy ideje köztetek", még ha nem is vagyok Juve-drukker. Mikor legelőször írtam ide olyan elánnal estél nekem a véleményem miatt, hogy azt nehéz elfelejteni, de azt hittem ez csak annak köszönhető, hogy bevallottan Barca szurkolóként írtam, és ez váltotta ki a hirtelen ellenszenvet benned, és csak velem szemben ilyen a viselkedésed, de azóta látom, hogy többekkel, szinte napi szinten keveredsz személyeskedésbe átcsapó vitába, ami senkinek, főleg egy szurkolói fórumnak nem szolgálja az épülését! Elnézést a terjedelemért, és hogy kéretlenül ugattam bele a fóruméletbe, de mindenképpen érdemes lenne átgondolnod, hogy ki a hunyó a kérdésben! Baráti üdvözlettel! ;)

KysBé 2015.09.07. 10:24:03

@udawa: +1
Jól látod, de amíg a tudatlanság nem kizáró ok a fórumról, addig kénytelenek vagyunk hallgatni a tanításait...

babo0410 2015.09.07. 10:56:40

@KysBé: Neked senki nem osztott lapot, te vagy az aki itt a legnagyobb vitákat generálod ezzel a gusztustalan mindenkibe belekötő stílusoddal. Ráadásul te minden létező helyen engem szapulsz. Befoghatnád már a pofádat! És nyugodtan ki is tilthattok ezért, de ezt muszáj volt leírnom. KysBé Szakadj le rólam! Egyébiránt meg pont te pofázol, mikor már a fórumon nem egyszer megkértek téged, hogy fejezd be a hülyeségeidet, mert unalmas az örökös sirámaidat hallgatni. Nem veszed észre magad? Vagyis amit írtál az rád sokkal inkább jellemző!
@udawa: Én nem játszok semmilyen megmondóembert, csak nem értem ezt az állandó elégedetlenséget a blogon. Nem értem miért kell éjjel-nappal a vezetőséget és annak munkáját kritizálni úgy, hogy közben a háttérben történő dolgokról semmit nem tudunk. Pl. mikor itt nagy egyetértésben mondogatja mindenki, hogy Marottan röhögnek, hülyének nézik. Lehet nem tetszik egyeseknek a hozzáállásom, de soha nem akartam én senkinek megmondani, hogy mit gondoljon. Én egyetlen dolgot szeretnék elérni. Hogy ne mindenre rögtön az elégedetlenség legyen a reakció. Lássuk már pozitívabban a dolgokat. De én nem akarom senkinek megmondani, hogy mit gondoljon. A konfliktusok meg abból adódnak, hogy lehet én is kicsit vehemensebben ragálok, de egyesek nem nagyon bírják elfogadni, ha mások másképpen gondolkoznak dolgokról. Az NSO-n is csak akkor szoktam konfliktusba keveredni, ha nagyon eltér a véleményem másokétól. Pl. most a románok elleni meccs kapcsán le mertem írni, hogy a románok is csak ugyanolyanok, mint mi magyarok, és ne az ultráik alapján ítéljünk. Meg kritizálni mertem a válogatottat a nagy büdös nulla miatt amit mutattak. Persze odaírtam, hogy bennem már semmilyen érzelmet nem vált ki egy-egy válogatott meccs. Erre kaptam, hogy ha nem is érdekel, akkor hogy merem őket kritizálni. Ja és ha annyira szeretem a románokat költözzek oda. Nem mindig én generálom a nagy vitákat. Sokszor van az, hogy egyszerűen egyesek nem képesek elfogadni a véleményemet. De igaz az is, hogy néha kicsit vehemensebben ragálok. Ezen próbálok változtatni. Csak akkor mások is próbáljanak változtatni, és ne egyből támadni, ha nem képesek elfogadni azt, hogy más teljesen másképpen látja a dolgokat.

udawa 2015.09.07. 14:51:13

@babo0410: Na látod: a hozzám intézett rész telesen emészthető, ez az a stílus, amit véleményem szerint használnia kellene mindenkinek. Sajnos engem is elragad olykor a hév. Az nyilvánvaló, hogy nem egyezhet mindenben a fórumozók véleménye, de tudni kell normális hangnemben vitatkozni. Valami nálad azért hiányozhat, mert mégis csak te futsz ezekbe a legtöbbször bele. 100 szónak is egy a vége, mindenkire (rád, rám, többiek) vonatkoznia kell ezeknek, attól, hogy más a vélemény, még emberek vagyunk. :) Az mindenképpen dicséretes, ha van önkritikád és megpróbálsz változtatni, erre nekem is néha szükségem van, mert bevallom nem vagyok én sem szent, a többi általam látogatott szurkolói fórumokon sokszor nem kis erő kell, hogy visszafogjam magam. De az ilyen "befoghatnád a pofádat" megnyilvánulások tényleg túlmennek egy határon...
Amiben egyetértek: engem is nagyon bosszant, amikor némelyek (már a névről tudom, hogy mi lesz a reakció) mindig csak a negatívumokat okádják, semmi nem jó nekik. Az NSO kritikán aluli, kár rá szót fecsérelni, az ilyenekre nem is írok.

Type-R 2015.09.07. 15:27:47

Nyugi, srácok, ne kelljen banolgatni!

babo0410 2015.09.07. 18:52:44

@udawa: Akkor rendben van, ezt sikerült higgadtan megbeszélnünk. Örülök, hogy még egyesekkel lehet higgadtan beszélni, és nem szimpátia alapján reagálnak. Remélem még sok ilyen beszélgetés, vita fog zajlani.
És hogy a cikkhez is írjunk valamit, Pogba az első két meccsen nem tudott vezér lenni. Ha nem tudna felnőni a feladathoz, és a 10-es mezhez, akkor valószínűleg a Barca nem fog ajánlatot tenni érte. De én nagyon remélem, hogy az új elnöknek nem is lesz prioritás mindenáron Pogba-t megszerezni. Ebből a szempontból az egyik legjobb jelőlt nyert. Én remélem, hogy a 10-es mez tényleg arra fogja ösztönözni a kis franciát, hogy legalább még 3-4 szezont itt maradjon. A fejlődése szempontjából az egyik legjobb csapatban van. Itt van türelem a fiatalok felé. A Barca-ban meg azonnal nyomás alatt lenne, és az első gyengébb meccse után a szurkolók és a média kikezdené, és mehetne a padra. Ott nem lennének vele ennyire türelmesek, mint nálunk. Ha ezt Paul is felismeri, akkor nem fog a szezon végén távozni.

KysBé 2015.09.08. 21:25:50

@Type-R: Szóval a " fogd be a pofádat" simán belefér ....

tjunior 2015.09.08. 21:45:44

@KysBé: Te meg lemajmozod és hasonló jelzőket használsz a másikra, nem látok különbséget a kettő között.Ha banolásról van szó, nálad is igencsak rezeg a léc.

KysBé 2015.09.08. 22:08:44

@tjunior: Pihentem is érte!!! Ellenben a szent tehénnel.....

Type-R 2015.09.08. 23:45:40

@KysBé: Nem kell izgulni, strigulázzuk a megnyilvánulásokat!

KysBé 2015.09.08. 23:54:15

@Type-R: Igazságosan vagy testvériesen :)

sleepy8 2015.09.09. 08:16:41

@Trieszt120506: Roberto, Munir, Sandro + 50M

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása