Allegri: „Időre van szükségünk”

Massimiliano Allegri a Juventus 2-1-es győzelmét hozó barátságos mérkőzést követően arról beszélt, hogy a játékosoknak még össze kell szokniuk, valamint értékelte egyes futballisták teljesítményét is.

Allegri Massimiliano.jpg„Előrelépés volt tapasztalható erőnlét tekintetében, és a csapat jól mozgott a pályán. Természetesen a számos új játékosnak meg kell ismernie egymást, így időre van szükség a passzok és a mozgások összehangolásához.

Az Olasz Szuperkupa itt van a nyakunkon, és ezen a lehető legjobb állapotban kell pályára lépnünk.

Sami Khedira hasznosabb volt a szélen, mint központi középpályásként. Nem játszott rosszul középen, azonban a szélen jobban mozgott, és ez a megszokott pozíciója.

Paulo Dybala kiváló minőséget képvisel, és csupán huszonegyéves, míg Simone Zaza és Álvaro Morata is fiatal. Időbe telik, míg megtanulják a játék csínját-bínját.”

Sajnos az első félidőben Giorgio Chiellini sérülten hagyta el a pályát, és állapota kérdéses.

„Meglátjuk, mi lesz a diagnózis, úgy érezte, hogy combjában görcsbe rándul az izom. Sajnos jelenleg kénytelenek vagyunk kicsit felgyorsítani az edzési folyamatot, hogy készen legyünk az augusztus nyolcadikai sanghaji döntőre, ez pedig azt jelenti, hogy a szokásosnál több kockázatot kell vállalnunk.”

Ez a sérülés újabb gondot jelenthet, hiszen nemrégiben Andrea Barzagli is háromhetes kényszerpihenőre van ítélve izomprobléma miatt.

Álvaro Morata a cseréjét követően idegesnek tűnt, és a cserepad helyett elviharzott az öltöző felé, míg a mérkőzés tovább zajlott.

„A mai nem volt Morata napja, és nem tetszik a hozzáállása. A technikai hibákon túl az igazi gond az a hozzáállása volt. Ha valami nem jött össze neki, egyszerűen megállt.

Ezért kértem meg, hogy hagyja el a pályát. Felidegesített, míg a pályán volt, aztán azonban távozott, hogy egyedül végezzen edzésmunkát.

Elég rossz hangulat van a Juventusnál, mivel mindenki azt mondja, hogy mi vagyunk az esélyesek, de ez nincs így. Ebben az évben még nehezebb lesz bajnoki címet szerezni.

Ennek a hangulatnak most gátat kell szabni, mielőtt megmérgez minket.” - zárta az interjút határozottan és kissé gondterhelten Massimiliano Allegri.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr917664196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rivendell 2015.07.30. 09:15:27

baj van ugye Allegri,ha már Khedirat a szélső játéka miatt kell dicsérni....

MdewC 2015.07.30. 09:16:26

Nagyon nehéz dolga lesz Maxnek.

Sami milyen volt tegnap? Láttatok tőle vmi elfogadhatót?

venember83 2015.07.30. 09:20:10

Na majd most lesz lehetősége bizonyítania Massimiliano Allegrinek, hogy ő Európa egyik legjobb edzője...

Magyar Közöny 2015.07.30. 09:26:10

Na, ilyen nyilatkozat sem volt még.
Ettől féltem a legjobban,miután ennyi kulcsjátékos távozott, mert általánosságban ez egyebes arányosságban van.
Khedira mindig is egy alibi játékos volt,most sem tett másként,folyamat hátrapasszok, lassúság,stb. Elnézve a tegnapi játékát (pedig én is azon táborba tartozom,akik szerint Pirlónák már mennie kellett) Andrea maradhatott volna még egy fél évet.
Nagyon félek az új idénytől, mert ennyi új ember egyszerre nem biztos,hogy beválik, Pogbát, Moratát is figyelni kell,mert egyre nagyobb a mellényük, ráadásul már most szinte a komplett védősor kidőlt.

SzDöme 2015.07.30. 09:29:57

Az tiszta, ebben az évben teljesen más kihívások várnak a csapatra mint eddig. Minden év más, de ez a mostanira még inkább igaz.
- sok új játékos
- több fiatal játékos, mint az elmúlt években
- több új minöségi, drága, ergo nagyobb egóval bíró játékos is más helyzetet teremt
- 5. bajnoki cím víziója, más pszihikai teher
- tavalyi BL döntö és az ehhez, illetve az esélyekhez kapcsolódó pszihikai nyomás. nem biztos, hogy némely játékos, aki eddig nem volt ilyen szinthez szokva tudta még ezt "feldolgozni", hogy "hirtelen" Európa egyik legerösebb csapatában játszik
- (szerintem) erösebb ellenfelek a bajnokságban, mint eddig. jól igazoltak, valahol ez ki fog jönni. nem mondom minden ellenfél meg fog táltosodni, de tuti lesz legalább egy meglepetés csapat idén
- nagyobb a nyomás Allegrin is idén, mint tavaly (szerintem). tavaly úgy lehetett vele, hogy "megpróbálom, majd lesz valahogy" (lesarkítva persze a gondolatot!). idén azonban szerintem tuti nem fogunk olyan eredményt elérni, mint tavaly. hiszen mi lenne jobb eredmény? Csak a triplázás, és itt nem a szuperkupa-bajnokság-kupára gondolok, hanem a BL-re. Tavaly kissé váratlanul értünk oda. Nem mondom túl korán, de váratlanul, ami azt eredményezi, hogy idén még jobban fel fognak készülni és pörögni ellenünk a BL-ben. Ebben az idei BL idényünk mindenképpen nehezebb lesz.
- ...és még sorolhatnék egy-két okot, de ezeket tartom én a leginkább az idényünket befolyásoló tényezöknek.

Ki mit gondol?

Trieszt120506 2015.07.30. 09:32:44

Mindenesetre tetszik, hogy próbálja fegyelmezni/vissza rántani a földre a srácokat.

Én is úgy vélem, hogy az utóbbi évek legszorosabb bajnoksága elé nézünk, a Róma jelentősen erősödött, de a Napoli és az inter is nagyon okosan igazolt.

pedronegroo 2015.07.30. 09:33:50

Khedira meg Zaza hozta amire számítani lehetett vagyis a nagy nullát. Khedira-t betenni Pirlo posztjára hát az nagyon kemény ez a szerencsétlen "német" csak úgy bujkált a labda elől.

Sérülések csak a szokásos amit már megszokhattunk Allegri alatt....

Csapatot építeni az nem Allegri-nek való, persze ő már most mossa kezeit...

Lord Viktor 2015.07.30. 09:34:00

Elég borúsak az előjelek, főleg Vidal távozásával, de ha egy kiegyensúlyozott szezont futunk, én már boldog leszek. A bajnokságban megelégednék egy 2. hellyel is, hogy ha cserébe eljutnánk a BL-ben legalább az elődöntőig.
Mondjuk még mindig nem látom, ki vehetné fel a versenyt velünk Olaszországon belül, és ez eléggé bántó és csalóka, mert ez két dolgot jelenthet: vagy megint kiemelkedünk és lealázzuk őket, vagy lesüllyedünk közéjük és máris lesz 3-4 riválisunk.

devil-z 2015.07.30. 09:37:32

Egyre inkább beigazolódni látszik, hogy Allegrinek 0 tekintélye van. Moratanak nem is ez volt az első esete és egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy bölcs döntés volt ez a nyilatkozat (ebben a formában) - még ha igaza is van az edzőnek.

Trieszt120506 2015.07.30. 09:38:59

@Lord Viktor: szerintem: mi is gyengültünk, és a riválisok is jól igazoltak.

Lord Viktor 2015.07.30. 09:39:00

@devil-z: Igen, ez fura, apróbb öltözői összezördüléseket nem szokás a sajtó előtt tárgyalni.

pedronegroo 2015.07.30. 09:40:14

@Lord Viktor: Még mindig nekünk van a legerősebb keretünk és még lesznek érkezők is, de ahogy mondod az viszont előfordulhat hogy nem sikerül ebből az erős keretből csapatot kovácsolni és akkor elkerülhetetlen lesz hogy lesüllyedjünk a riválisok közé.

venember83 2015.07.30. 09:44:28

@pedronegroo: a vezetőség gödörben van érkezők tekintetében, szerintem komoly erősítésre már ne számítsunk, mert a kivárásból nem szokott jól kijönni a Marotta - Paratici duó.

MdewC 2015.07.30. 09:46:21

@SzDöme: Nem lesz könnyű, az biztos.

Nálam a Maestro után egy Samit nézni, felér egy halálos kínzással. Nem bírom megemészteni, hogy itt van. Pedig nem szoktak játékosok zavarni... :(
Egyszerűen mérhetetlen a színvonalbeli visszaesés Pirlohoz képest. (Tudom, már nem fiatal, de mással is pótolhattuk volna.)

devil-z 2015.07.30. 09:53:19

@Lord Viktor: ahogy Morata vérmérsékletét "ismerem" sanszos, hogy nem építő jellegű kritikának fogja majd fel és lesz még ennek folytatása

mpite 2015.07.30. 09:53:37

Khedira pontosan azt hozta, amit várni lehetett tőle, teljesen súlytalan volt, egy primavera játékos is képes hátrafelé passzolni. Tényleg olyan volt, mintha félt volna a labdától amúgy, nagyon nagy gondok lesznek, ha őt szánják Vidal helyettesének, a Pirlo helyettesítés gondolata meg egyenesen röhejes.

Rivendell 2015.07.30. 09:54:07

Pirlo most 36 évesen is fényévekkel Khedira előtt van,valójában most a keretből senki nem tudja hozni a 36 éves szintjét...na ez a vicc felső fokon:D Pogba próbálkozik,de azért nem az igazi.

Az,hogy a mi keretünk a top1....esetleg ha az érkezők hozzák az áruk által elvárt szintet,mert momentán így messze nem top1 a Seria A-ban se.

remélem Coman nem lesz kölcsön adva és kap lehetőséget bőven,mert én már csak benne tudok reménykedni,hogy ad 1kis lendületet.

ui:láttátok,tegnap egész korrekt voltam...még ma se húztam le a játékunk,pedig tegnap se láttam semmi előremutatót....1 végig vezetett akciónk nem volt.

pedronegroo 2015.07.30. 10:04:56

@venember83: Mondjuk szerintem egy Cuadrado például komoly erősítés lenne Lichsteiner helyén és nem is megszerezhetetlen pont Marotta-nak való feladat. Pirlo helyére meg nekem Rabiot volna szimpatikus bár ő nem felesleges a PSG-nél így ez már lehet meghaladná az átigazolási gurunk képességeit.

Montella egyébként szabad???

krisszvector 2015.07.30. 10:13:59

Khedira egy tipikus női focista,nem lép oda,nem csúszik oda,meg olyan mintha számháborúzna a csapattársakkal.Bebújik az ellen mögé ne,hogy letudják olvasni a számot a fejéről.

Morata meg nagyon akar,örülök neki,jól tette a mister,hogy lezavarta a pályáról.

Amúgy nagyon jó,hogy kifelé a vezetőség azt mutatja,hogy minden happy és nyugalom,teli vagyunk idővel igazolni,csak ez egy hónapja még igaz is lehetett volna.Valamire/valakire/eladásra/pénzre fogalmam sincsen mire de,várunk.

BigP86 2015.07.30. 10:16:14

Marotta és Agnelli bravúrosan szétbarmolta a tavalyi csapatot, Allegrire meg félek hogy így már nagy lesz a kabát.. Pedig ügyes és tehetséges edzőnek tartom, de az idióta balfasz marottaek idén pont azt csinálták vele amit annak idején Berlusconiek a Milannal. Eladtak alóla a csapatot.

venember83 2015.07.30. 10:23:41

@BigP86: egyedül csak Vidal távozása volt meglepő, a többiek lelépésére azért számíthattunk, nemde?

pedronegroo 2015.07.30. 10:26:35

@Rivendell: Csak tudnám ki volt az a barom aki Pirlo-t "elüldözte"?? Én csak Allegrire tudok gondolni mert a Milan-nál is miatta kellett mennie a Maestro-nak. Ahhoz meg külön gratulálok hogy Pirlo pótlására Khedira-t találta ki... Oké hogy Pirlo öreg de előbb meg kellett volna találni a megfelelő helyettest aztán esetleg elköszönni tőle, nem mintha egyébként a fullszar olasz kiscsapatok ellen ne lett volna elég az "öreg". K...ra elszámoltuk magunkat mert ezek szerint azt hittük hogy sikerül megszerezni az Oscar/Isco vagy esetleg Götze-t és akkor Pirlo-ra tényleg nem lett volna szükség csak hát egyelőre mindenki beintett nekünk.
Amúgy meg nem is lehet csodálkozni hogy nagy nevek nem jönnek ez nem Marotta sara, mert ki az az Allegri?, még mindig egy senki az ő hívó szavára csak legyintenek a klasszisok.

mpite 2015.07.30. 10:30:24

@pedronegroo: Ő maga mondta, hogy el akart menni, nem viselte volna jól, hogy mellékszereplő lett volna. Az más kérdés, hogy Vidal eladásával simán lehet, hogy megmaradt volna a kezdőszerepe, csak hogy ne Khedira szenvedését kelljen nézni.

Juvegaspy 2015.07.30. 10:32:53

A 3 komoly tavozobol 2varhato volt ergo en ugy ereztem annyira nem erezzuk meg a hianyukat. Most sem a tnapi meccsre gondolok de azert ez a nyilatkozat kisse ilyeszto. Bar bizom mind Allegriben mind a csapatban!

BigP86 2015.07.30. 10:34:32

@venember83: pontosan. Szamithattak rá marottaek,pont ezért felháborító hogy Pirlot egy khediraval, Tevezt egy felszezonos dyabalaval, Vidalt meg eddig még senkivel sem tudtak pótolni. A balszelsorol, ill irányítórol már inkább nem is beszélek. Bravo Mr marotta, remek koncepció!

Juvegaspy 2015.07.30. 10:36:25

@pedronegroo:
Pirlot senki nem zavarta.
A nyilatkozatban gyakorlatilag elismerte h hiba volt Pirlo helyn jatszatni Khedirat. Erre van az edzo meccs most meg belefer.

BigP86 2015.07.30. 10:58:41

@Juvegaspy: khedira közepén ami elvileg a posztja, vállalhatatlanul szarul játszik, a szélen pedig csak szimplán szarul. Évi 4,5 millióért!!!??

Rocky80 2015.07.30. 11:03:40

Ne fessük már az ördögöt a falra. Szerintem ez már egy fokkal vállalhatóbb meccs volt mint a Dortmund elleni, és ezek felkészülési meccsek.
Allegri meg ne legyen már senki a tavalyi szezon után! Amint egy kis gödör van már Montellázunk?
Inkább most legyen gödör mint a szezon alatt.
Moratának meg le kell törni a szarvát, ahogy Pogbának is.
Pirlo meg menni akart, ne képzeljünk ebbe se semmit.

Rikoo 2015.07.30. 11:14:04

Valahogy gondoltam, hogy ez lesz. :(
Totális csőd eddig, még jó, hogy csak felkészülési meccsek ezek. Pont ez volt az amitől féltem, ráadásul Allegri, inkább taktikailag nagyon jó, nem biztos, hogy ezt a csapatot össze tudja rakni. Nem 20 éveseket kellett volna hozni, mert ez nagyon gáz lesz. Buffonon kívül egyetlen egy vezéregyéniség sincs a csapatban és az már rég rossz ha a 22 éves Pogbának vagy az ugyancsak 22 éves Moratának kellene annak lennie. Marchisio, Bonucci nem az. Chiellini pedig bizonytalan. Pont a legfontosabb láncszemek távoztak, akik nagyon sok rutinnal és világklasszis képességekkel rendelkeztek, ráadásul nagyon nagy hatással voltak az egész csapatra, helyettük rutintalan, de jó játékosok érkeztek. Nagyon nagy lebőgés lesz ennek a vége, főleg ha Mandzukic nem termeli a gólokat és Dybala is súlytalan lesz. Megint lehet mondani, hogy csak két barátságos meccs telt el, de ez tisztán látszik. Nincs semmi csapat, ráadásul hónapokba telik amíg összeszoknak a játékosok és akkor se biztos, hogy majd mindenki 100%-osan beválik. Az biztos, hogy ahelyett, hogy erősödtünk volna eddig nagyon nagyot gyengültünk az idei Mercatón. Nem baj néztünk mi Serie B-s meccseket is, annál már csak jobb lehet. De egyáltalán nem várok el BL 4-et idén. De reméljük az olasz ligát továbbra is uraljuk majd. Forza Juventus!!!

m.martin91 2015.07.30. 11:16:36

Khedirát nem lehet berakni a védelem elé, ezt már többször írtam. Nem abból kell kiindulni, hogy ő védekező középpályás, hanem abból, hogy nincs erőssége. Ő egyedül Vidal posztján bevethető, mert ott tud a legkevesebb kárt okozni. Éppen ezért Marchisio-nak jelenleg nincs alternatívája a védelem előtti poszton. Senkinek nem az a posztja a középpályások közül, még Marchisio-nak sem, de mivel ő pótolta Pirlo-t, ezért valamilyen szinten belejött. A többiek a védelem előtti játékos két oldalán tudnak játszani. Érdekes lesz, ha Marchisio nem lesz bevethető.

RuidaRobert 2015.07.30. 11:28:17

@m.martin91: Igen, tényleg érdekes. Mert a BL-ben kifejezzen hatékonyak voltunk, amikor Marchisio játszott ott. Viszont ha lesérül...

Két megoldást tudok elképzelni a jelenlegi kerettel.

- Ha sikerül elhozni egy irányítót, és 4-3-1-2 vagy 4-3-2-1 lesz a felállás, akkor nem feltétlenül lesz szükség visszavont karmesterre, mert elől megoldják a kreatív játékos(ok). Ebben az esetben akár Sturaro is bemehet a védelem elé Marchisio hiányában.

- Amennyiben 4-3-3 vagy 3-5-2 lenne a hadrend, akkor mindenképp kell oda valaki, aki mozgatja a csapatot. Erre lenne is egy jelentkező:

"Véleményem szerint Andrea Pirlo kiesésével rendkívüli játékost veszített a csapat. Minden egyszerűbbnek tűnt, míg ő a pályán volt. Mindazonáltal vannak játékosok, akik képesek átvenni a szerepét. Én például elláttam hasonló feladatokat, amikor az Udinese csapatában futballoztam, és eléggé tetszett ez a szerepkör. Ugyanakkor azt is elmondanám, hogy a posztomat nem én határozom meg, hanem a tréner, én mindig készen állok a játékra abban a pozícióban, amelyen megkívánják tőlem.” (Korábbi Pereyra nyilatkozat.)

rob1 2015.07.30. 11:43:26

Szerintem 20-éves fiatalokkal még a bajnokságot is nehéz lesz megnyerni, a Bl-ben meg ha túléljük a csoportkört már az is siker, én Bl döntő után nem ezt vártam ha most sem tudunk klasszisokat igazolni akkor mikor?

Nathas 2015.07.30. 11:59:59

Most megmutathatja Max mester, hogy tud csapatot építeni, lesz vele meló.
Egyébként az edzőmeccsek annyira nem jelentenek semmit, hogy a Milan tavaly szétfutotta és 4:1-re leverte a Real-t...
Fiatal és új játékosoknak egyszerűen extra motiváltnak kell lenniük, az előszezon alatt meg nehogy már összeroppantsa őket ez a borzalmas nagy teher, mert idegbajt kapok :)

vizi8 2015.07.30. 12:04:50

Nem tudom kinek volt az első hozzászólása abban tekintetben, hogy Khedirát Pirló pótlására hoztuk. De ez bődületes baromság. A középpálya egy teljesen új felfogásban fog nélküle játszani, és ez így is van rendjén. Nemhiába keresünk és igazoltunk olyan embereket akik tudnak a csatárok mögött mozogni.
A baj, hogy két edzőmeccs alapján mondanak az emberek véleményt, anno Conte alatt láttam az elmúlt 30 év legrosszabb játékait felkészülési meccseken. Nem tudom ki mit lát bele ezekbe a dolgokba, de tavaly Allegri kinevezése után szinte MINDENKI temette a csapatot, olyan felhangal, hogy rossz edző, nincs tekintélye..... El kéne ezen gondolkodni, nem pedig mint egy 10 éves gyerek rögtön véleményt mondani, mielőtt átgondolnák.

delpi0823 2015.07.30. 12:15:04

Hihetetlen hogy egyes emberek itt montellazgatnak meg allegrit szidjak mint a bokrot 2 lejatszott edzomeccs utan. Talan elfelejtettetek mit muvelt ez az ember tavaly? most meg kapott szinte egy uj csapatot aztan 2 edzomeccs utan a felkeszules elejen irkaltok ilyen baromsagokat hogy hol van montella, meg allegri ilyen szar olyan szar.

4Evorg 2015.07.30. 12:28:30

@delpi0823: @vizi8: +1

Nálam a tavalyi szezon után Allegri maximális bizalmat élvez, még akkor is ha idén kicsit rosszabbul szerepel a csapat. Meg kell érteni, hogy ez most egy átmeneti év lesz, amit nem is bánok, ha normálisan be tudjuk építeni az új arcokat.

Ugyan nem kommenteltem, de ami a Dortmund elleni edzőmeccs után ment, azt inkább nem is minősíteném, egyesek elgondolkodhatnak...

Forza Juventus! Forza Allegri!

delpi0823 2015.07.30. 12:35:44

De most komolyan en nem tudom miert indultok ki abbol a dortmund meccsbol,annyira egyertelmu volt hogy ki fogunk kapni a dortmund mar a 20ik edzomeccset jatszotta mindenkit pufoltek agyon mi meg az elsot varhato volt hogy ez lesz a vegeredmeny froditott esetbe mi is igy elpufoltok volna a dortmundot ennyi vicc amit ti beletudtok kepzelni egy edzomeccsbe mintha bl donto lenne komolyan mondom

el.Flaco 2015.07.30. 12:54:17

@4Evorg: +1.

Szerintem is szánalmas amit pár ember művel, biztos vagyok benne, hogy ha nyertünk volna a Dortmund ellen, akkor azt mondogatnák, hogy nem számít, ez csak egy edzőmeccs volt. Senki nem emlékszik mikor a Conte-érában a Hamburgtól 3-0ra kaptunk ki, vagy amikor tavaly az 5. osztályú Lucenzo 3-2 arányban vert minket.

Nem kell vészmadárkodni, másfél hete készül együtt a csapat, nem várható összeszokottság, de ezen nyilván dolgoznak és a szezonkezdésig azért van még pár hét. Ha érkezik irányító és egy épkézláb balszélső, akkor szerintem rendben lesz a csapat.

Egyébként a "nagyon erős" riválisokról annyit, hogy a legtöbb csapatnak kb több játékost kell beépítenie mint nekünk, szóval tőlük sem kell csodát várni.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.30. 13:58:29

@4Evorg: @delpi0823: @vizi8: +1 srácok

Kajak röhögőgörcsöt kaptam egyesek megnyilvánulásaitól :D :D

Emberek miket nem képesek kijelenteni 2 edzőmeccs után, meg milyen paranoid gondolataik vannak ! :D
Egyeseknek nem ártana beszélgetni egy pszichológussal.
Olyan (tév)-teóriákat tudnak itt felállítani egy nyilatkozatból, meg 2 edzőmeccsből ! :D

- A nyilatkozat 1. felében semmi téveset nem mondott : valóban jobban mozgott a csapat,mint a Dortmund ellen, azonban még nagyon kezdetleges az összjáték, támadójáték pedig konkrétan NINCS. (De ezt még sem mondhatja így ki, inkább hivatkozik a támadók fiatal korára).

-Abban is igaza van,hogy Khedira NEM VALÓ registának, 3 tagú középpálya esetében Vidal helyére lehet berakni, de én még mindig reménykedem benne,hogy Asamoah vagy Pereyra lesz ott az első számú opció. Sőt,még az alapvetően mezei védekezőközéppályás Sturaro-t is szívesebben nézném ott,mint a hülyegyereket.

-Zaza egy bohóc,érthetetlen számomra a 18 M-s vételára. Szakáll nélkül meg még csúnyább is,úgy legalább férfinak nézett ki (még ha arabnak is).

-Chiellinivel nem tudom mivan, remélem csak vmi izomfáradtság az erőnléti edzések miatt, és gyorsan helyre jön, pláne,hogy Barzagli sincs. :/
Jelenleg nincs a védelemnek vezére. (Rugani amúgy nagyon jó lesz ! )

- Azt az "Alvaro bedurcizik, és szó nélkül bemegy az öltözőbe,holott kiáltoznak utána" jelenetet nem értettem, és mi tagadás: felb@szott.
Hogy jön egy játékos ilyesmihez , még,ha csak 1 edzőmeccs is ?!

Remélem összeszedi magát és kimossa a fejét valami lélekbúvár, mert,ha ilyet tétmeccsen, szezonközben tenne meg...
Azt nem tudom,hogy Allegri jól tette e,hogy így a nyilvánosság előtt "kitálalt"... meglátjuk

- Az utolsó gondolata sem téves.
qrva sokat erősödött a sInter, a Milan is igazolt, a Roma pedig éppen most szákolta be M. Salah-t.

Én úgy gondolom,hogy még mindig mi vagyunk a Scudetto 1. számú esélyesei, de nem lesz sétagalopp, mert:
- érkezett egy féltucat (nyár végére lehet több is) új játékos
- időbe telik eldöntenie Maxinak,hogy egyáltalán kire számíthat ?
- össze kell állítani a csapat játékát,taktikáját
- az új fiúkat össze kell szoktatni egymással , a régiekkel

- az AS Lúzer,ha elkernék a tavaly látott sérülések, akkor elég komoly kerettel rendelkezik, határozott támadójátékkal, és mostanra jobb középpályával,mint a miénk

Biztos vagyok benne, hogy nem leszünk 15-20 ponttal bajnokok,csak maximum 5-tel, de ezt őszintén szólva: nem is bánom.
Elképzelhető,hogy gyengébbek leszünk,mint eddig,míg AS lúzerék erősebbek (a milanóiak a 3. helyért fognak harcolni a Napolival).

Azt javaslom várjon mindenki egy félévét, még mielőtt ennyire messzemenő következtetéseket vonnátok le 2 meccsből, akár a játékosokról,akár az edzőről legyen szó.

Ha decemberbe is így nézünk ki, akkor én leszek az első,aki fel fog háborodni,de szerintem (remélhetőleg) erre nem fog sor kerülni.

Persze kivételt képeznek ezalól : Khedira és Zaza, mert ők képzetlen, buta, szerencsétlen bohócok, akik 1-1 német/olasz középcsapat keretébe valók. :D :D

Apuleius 2015.07.30. 14:07:00

@vizi8: @delpi0823: @4Evorg: Tökéletesen egyetértek. Megmosolyogtató, hogy két edzőmeccs után néhányan már megint ott tartanak, hogy allegriznek habzó szájjal. Tavaly ugyanez ment. A középpálya vékonynak tűnik, vidalt és pirlót nyomokban sem pótoltuk, de ahhoz nem kellett ez a két meccs, hogy ezt észrevegyük.

Gabuero9 2015.07.30. 14:20:09

Terelo nyilatkozat tegbap meccs utan csak 20 selfie keszult abbol 4 moratas..

Nem kell vele foglalkozni sormeccs volt mindenki leszarta khedira sztem nem volt rossz minek kockaztasson mikor jovo heten szuperkupa?

RuidaRobert 2015.07.30. 14:20:54

@Drughi Di Bianconeri: Szerintem Zaza kellemes meglepetés lesz a számodra.

pedronegroo 2015.07.30. 14:47:04

A lényeg hogy 2 meccs után ne ítéljünk el senkit, kivéve ha Khedirá-ról és Zaza-ról van szó, mert ebben érdekesmód egybehangzanak a vélemények.....

Apuleius 2015.07.30. 15:30:39

@pedronegroo: Nekem nem úgy tűnik, hogy ebben olyan nagy az összhang, de ha az lenne, az sem a két meccs alapján alakult volna ki.

BigP86 2015.07.30. 15:37:38

nem értem mi ez a felháborodás, kb két ember allegrizett, őket mondjuk én sem értem, személy szerint őszintén hálás vagyok a Mesternek a tavalyi év miatt és idén is bízok benne. Csupán azt írtam, hogy amit marotta idén nyáron elkövetett mercato néven, azt lehet már ő sem tudja rendbe hozni. Sőt, lehet ehhez még Murinnyó is kevés lenne. Koncepciótlan, kockázatos mercato volt erősen kétes sikerrel..

pedronegroo 2015.07.30. 15:51:34

@Apuleius: Mint ahogy Allegrit én se 2 meccs alapján ekézem. A Milan-nál már egyszer nagynak bizonyult rá a kabát mikor csapatot kellett építeni ez alapján nem hinném hogy azzal van baj aki nem vár tőle csodát.

Apuleius 2015.07.30. 16:14:10

@pedronegroo: Sajátos nézőpont, nem gondolom, hogy a milánói kabát nagy lett volna allegrinek. Abban a helyzetben merlin sem tett volna többet. Tavaly azért egész eredményes volt a juvéval, de ez gondolom nem számít.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.30. 16:20:30

@Apuleius: Pontosan így van.

@pedronegroo: Amennyiben rám gondoltál, nos én pont nem 2 meccs miatt alkotok véleményt az említett 2 játékosról.

Zaza-t nem láttam sokszor, de éppen elégszer,ahhoz,hogy valami kialakult bennem.

A válogatottban rendre rosszul szerepelt, amolyan "5. kerék" érzetem volt vele kapcsolatban, állandóan úton volt, rossz felé mozog stb.

A Sassolban meg néha elsül a balosa, és szép/nagy gólokat szerez, na de,ha jól tévedek: mindegyik góljánál Berardi adott 1 álompasszt,ergo "belőle" élt", magától képtelen helyzetet kialakítani.

OK,erőcsatár, nem kell a fülén táncoltatnia a labdát,de ahhoz,hogy jó erőcsatár legyen, lehetne sokkal erőszakosabb,agilisebb. Arról nem beszélve,hogy illene a labdát lekezelni tudni,mert azzal láthatóan problémái vannak.

Nekem egy upgrade-elt Matrinak tűnik, mindez nem lenne baj,mert Zaza (remélhetőleg) 3-4. számú csatár lesz. Ez rendben is lenne, na de nem 18 M-ért, mikor még óriási lyukak tátonganak a keretben.

Khedira meg nem is érdemel ennyi karaktert. Ismerem a "játékát" már vagy 5 éve: ügyetlen,suta, buta. Ráadásul az egyik legjobban fizetett játékosunk. (talán 3. ?) Ami meg szánalmas.

Semmi olyat nem tud hozzá tenni a csapat játékához,amivel hasznunkra lenne.
Létszámban megvagyunk, ennyi. De arra,hogy többen legyünk Padoin is képes (és Ő nem keres annyit).

Nem tudom mi értelme volt a szerződtetésének, vélhetően azért őrült meg érte Marrotta/Paratici, mert INGYEN volt.

Biztosan finom Döner-t készít, na de évi 4.5 M-ért ?!

Gondolom egy Döner kyioskban kb. 3 euró lehet egy adag, még ha mindenki eszik is (szertáros,gyúró,takarító stb), akkor se kerülne ennyibe,pláne,hogy gondolom mindennap nem fognak dönerezni :D

Allegriről:
Abban még egyet is értek veled,hogy Ő nem egy csapatépítő edző,az inkább Conte.
Viszont Antonio "3-5-2" Conte fafejével és az ezzel járó makacsságával (nem rotál, nem cserél,csak későn,csak 3-5-2 stb), szerintem az életben nem jutottunk volna BL-döntőbe.

Kellett hozzá Conte is,hiszen Ő épített Csapattá egy rakás középszerű, +1-2 tehetséges, +1-2 zseniális játékost.

Viszont Allegri is kellett,aki finomhangolta, intelligensebbé tette a gépezetet.

Erőnlétileg sz@rabbak vagyunk az látszik sajnos, de Allegri is hozzátette azért a magáét.

Az,hogy mire lesz képes kár most kijelenteni, azt majd csak a szezon végén lehet summázni,hogy mire is volt képes ezzel a meggyengült kerettel, csapattá tudta e kovácsolni.

De legalább decemberig illik várni,bármilyen jellegű értékítélettel.

Ha emlékszel, én voltam kb. a legdurvábban ellene egész tavaly nyáron, sőt még a szezon elején is,de egy BL-döntő + olasz duplázás kombóval nálam maximálisan megérdemli a TISZTELETET. Nem szeretetet, mert szeretni vsznű soha nem fogom, de TISZTELNI igen.

Apuleius 2015.07.30. 16:21:11

@pedronegroo: Ekézni utólag érdemes. Értem, hogy benned mély nyomokat hagyott a milánói időszak, ami valójában messze nem volt olyan rossz, de a tavalyi év után nem látom okát a kritikának. Ennyi, elfogadom, hogy te másként látod.

west30 2015.07.30. 16:31:20

Osszessegeben en meg akkor sem leszek ketsegbe esve ha a szezonkezdet felemasra sikeredik,sot erre is szamitok egy kicst,de tul nagy a valtozas szerintem ahhoz,hogy idejekoran itelkezzunk,raerunk ezzel nehany honap mulva is.

Rivendell 2015.07.30. 16:32:09

@pedronegroo: szerintem Allegrinek nincs köze Pirlo távozásához,ha meg akarta volna fúrni,akkor nem rakja be mindig,amikor bevethető állapotban volt.

Nem Allegrit kell szidni,mert az hogy 1 db akciót nem tudtak 2 mérkőzés alatt végigvezetni,az nem Allegri sara,nem állhat be és mutathatja meg a srácoknak,hogy miként kéne megcsinálni. Dortmundtól való vereség alap volt,de hogy 1 Dortmund ellen nem ment 1 akció se az vicc kategória,mivel a Dortmund játéka pontosan arra jó,hogy lehet gyakorolni a támadásokat,mivel le-fől futó játékot játszanak,nem állnak be kontrára és nem tikitakáznak,ők nyíltan odateszik magukat.

én előre elkönyvelem,hogy jön 2 vagy 3 év ínséges időszak,mert én ebben a keretben még csak a lehetőséget se látom.Ezek ha összeszoknak se fogják sokra vinni. 2év minimum kelleni fog...2 nyári mercato,persze ha azokat is el nem cseszik.

Részemről ennél a keretnél még a Conte 1ső éves kerete is több lehetőséget hordozott,sőt...kreatívabb volt,pedig akkor Tevez-Pogba-Morata 3-as nem volt,akk idén tavasszal hozták a megfelelő szintet.

ui:tudom én vagyok most a vészmadár,de csak őszintén leírtam a jövőképem és nem tartalmazott anyázást,vagy takarodj xy-t.

Rivendell 2015.07.30. 16:33:48

még valami.

egyedül azt sajnálom,hogy ezáltal a bevételeink nem tudnak majd növekedni,mert amit hoz az adidas + jogdíj többlet,az BL formájában megy ki az ablakon

pedronegroo 2015.07.30. 16:33:50

@Drughi Di Bianconeri: Nem rád gondoltam. :) hanem úgy általánosságban. Én az itt leírt kommentekből ezt vettem le, hogy ha valakit 2 meccs alapján elítélsz az valami istenkáromlás, holott mindenki elismeri hogy Khedira és Zaza nulla volt, én is leszóltam őket szerintem jogosan, viszont ha 2 meccs alapján valakiről azt mondod hogy jó játékos az viszont rendben van miközben ugyanúgy 2 meccs alapján van megítélve. Én csak ezt kifogásolom. Továbbá Allegri-t én is tisztelem és elismerem hogy taktikailag felkészült viszont azt is tudom hogy csapatépítésben már egyszer nagyot bukott és ezt nem tudom figyelmen kívül hagyni, ennyi. Továbbá engem nem homályosít el a tavalyi szezonja mikor jóformán ott még Conte örökségéből élt és a BL-ben Fortuna volt inkább a vezérünk és nem Allegri. Én csak próbálom úgy látni a dolgokat ahogy vannak vagy voltak nem elvitatva senkitől az érdemeit de nem is eltúlozva a pozitívumait.

venember83 2015.07.30. 16:40:04

@pedronegroo:

Továbbá engem nem homályosít el a tavalyi szezonja mikor jóformán ott még Conte örökségéből élt és a BL-ben Fortuna volt inkább a vezérünk és nem Allegri.

Ezt azért a BVB és Real elleni meccsek után elég furcsa olvasni. Igenis kellett az edző azokhoz a sikerekhez, plusz azért ne feledjük, hogy a Milan inkább eladta a játékosokat, míg a Juventus képes jó játékosokat vásárolni, még ha időnként fukar is, és jelenleg valóban kulcsjátékosok estek ki, egyértelmű, hogy a játék más lesz, mert ugyanazt már nem lehet ráerőltetni ezekre az emberekre. Szóval én azért türelmes lennék annak ellenére, hogy én se magasztalom az égig Allegrit, de a türelmet mindenképp kiérdemelte.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.30. 16:48:00

@pedronegroo: Ja akkor az más, mert én se negatív, se pozitív irányba nem nyilvánultam meg, nagy következtetéseket levonva, 2 meccsből :D

Khedira, meg Zaza kitárgyalva. Rugani-nak örülök,mert a liga legjobb védője volt sz@ros 20 évesen, aki egyedüli módon MINDEN MECCSET végigjátszott a Serie A-ban, és még csak sárgát sem kapott. Belőle nagy védő lesz.
A többieket meglátjuk.

Való igaz, a BL-ben qrva sok szerencsénk is volt,pl.: a csoportkörben is,hogy az Atlético nem akarta megnehezíteni a dolgunkat, ezért játszottunk velük 2 dögunalmas meccset, ahol 180 perc alatt helyzetünk sem volt.(ez mondjuk nem szerencse, inkább simlis munka :D )

A Dortmund ellen kiválóan felkészítette Allegri taktikailag a csapatot, felmostuk velük a padlót, esélyük sem volt.

A 8 között megkaptuk a leggyengébb csapatot:Monaco. Ellenük 180 perc a szezon leggyalázatosabb teljesítményei közé tartozik, képesek voltunk kidolgozott helyzet, ziccer nélkül letudni a 2 meccset. 1 kamu tizinek köszönhetően. Ez óriási mázli, elismerem.

A Real ellen kiváló húzás volt beállítani Sturaro-t, aki nem sz@rt be a nagy nyomástól, jól védekezett. Valamilyen szerencsénk itt is volt, hiszen a hazai egyenlítő góljuk után 20 percig levegőt sem kaptunk,úgy be szorítottak. De mégis kivészeltük,utána már irányítottuk újfent a meccset.
Madridban gyalázatosak voltunk,beismerem, Pirlo élete legrosszabb meccsét játszotta (meg még egy páran), Pogba 2 hónap sérülés után csak lézengett, Tevez és Marchisio bújocskáztak.
De jött egy Morata, és döntőbe jutottunk.
Nem nevezném abszolút szerencsének ezt sem: taktikailag megverte Allegri Carlo-papót (én igazából azóta kezdtem el tisztelni Maxit!) és a mieink jobban akarták a döntőbe jutást.

A döntőben kiválóan felkészítette a fiainkat Messi (és társai) semlegesítésére, csak ez annyi erőt vett ki belőlük,hogy nem figyeltek pl.: Iniestára, aki megint hozta a világklasszis játékát (egyre öregebb és gyengébb, viszont döntőkben óriási király és világklasszis még mindig) + Neymar és fickándozott 1-2szer.

Ott inkább pechünk volt, mert szó sincs róla,hogy lefocizott minket a Barca (bár az első 20 percben verhettek volna 4-5 gólt,úgy meg voltunk félemlítve a korai Rakitic találat okán...),hanem szétkontráztak minket párszor.

Ha Tevez nem játssza a szezon leggyengébb meccsét (megfűszerezve Pogba,de főleg Pirlo semmittevésével), akkor talán megnyerjük, mert mikor jött megint csak Morata(!), akkor volt 20-25 perc,amikor megnyerhettük volna.

Szerintem egyébként kiváló döntő volt, 1szer itt, másszor ott pulzált a játék. A 3. gól igazságtalan volt, a 2:1 reálisabb lett volna,vagy még inkább egy 2:2 és hosszabbítás, de ez ilyen.

Összességében tehát nem csak és kizárólag szerencséből éltünk. Nem tagadom: volt szerencsénk, de nem több,mint BÁRMILYEN másik csapatnak,aki BL-döntőbe jut/győzelemért játszik.

Ezt a legtöbb egykori vagy jelenlegi klasszis játékos,edző stb. elismeri,hogy a BL-győzelemhez (de már a döntőbe jutáshoz is) óriási SZERENCSE is kell.
Nem véletlen,hogy a 2000es években csak a Bayern tudott 2szer egymás után döntőzni,még a Pep-féle csoda Barca sem !

Conteval meg kiestünk a Galatasaray ellen (Egy elég gyenge csoportból) majd szénné égtünk egy Benfica ellen.

Szerintem nem szorul magyarázatra.

pedronegroo 2015.07.30. 16:52:48

@Rivendell: Allegri mikor ide jött nem tehette meg hogy kirakja Pirlo-t mert ezt már egyszer eljátszotta a Milán-nál és jó pofára is esett vele hogy ideje korán leírta a maestro-t, így tavaly nyáron nem mehetett széllel szembe mikor Pirlo az egyik siker kovácsa volt a Juve-nál az elmúlt években ő(Allegri) meg csak akkor érkezett. És Pirlo lenyilatkozta hogy most azért távozott mert már nem lehetett főszereplő, tehát Allegri nem számolt vele és ő ezt tudomásul vette, ezért is keresünk veszettül egy irányítót vagy trequartistat, támadóközéppályást meg tudja a tököm hogy kit.

Conte első évében lévő keretben több volt a lehetőség??? Két hetedik hely után?? Inkább egy nagy zsákba macska volt az egész és nem lehetőség sok új játékossal és cserepad nélkül. Jelenleg bő keret van és tehetséges fiatal játékosok és sokkal kevesebb zsákbamacska szerintem. Illene ebből egy bizonyos szintet elérni sőt trónon maradni se irreális elvárás mert a riválisok se igazoltak klasszisokat.

Rivendell 2015.07.30. 18:34:06

@pedronegroo: jelenleg még Dybala is csak 1 zsákbamacska....Khedira kalap szar stb stb stb

Conte csapata már az 1ső mérkőzéstől kezdve pörgött...ez? döglődik

Rivendell 2015.07.30. 18:37:20

visszafogod te még sírni azon időszakot:D

amúgy Allegrivel semmi gond,nálam ő maximálisan élvezi a bizalmat.

klasszisokat? Roma-Inter-Milan-Napoli mégis miből igazolhatna klasszisokat? még mi sem tudunk,miközben magasan verjük őket bevételben. Roma sokkal egységesebb lesz nálunk,Milán esetében meg úgy érzem szórni fogják a gólokat és talán a mercato végéig rendet tesznek a kp-n és védelemben .Inter meg egész pofás lesz és velük talán versenyt is futhatunk,mert hasonló lesz a probléma mind2 csapatnál.

Alex8610 2015.07.30. 18:40:46

@Drughi Di Bianconeri: En meg ideirnam a Fior elleni visszavagot az olasz kupaban. Ott senki sem szamitott mar a dontobe jutasra a hazai vereseg utan.

MdewC 2015.07.30. 21:45:00

Mindenki nevét megjegyeztem, aki azt írta, hogy türelmes lesz a csapattal. ;)

Hoods. 2015.07.31. 07:58:38

Iden fog igazan kiderulni, mit is tud a mi kinder maxi kingunk. Remelem nem lesz ra nagy a kabat, bizom benne, hogy nem lesz egy iszonyatosan szar evunk..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása