Braida: „A Barcelona jó választás lenne Pogbának”

braida_ariedo_telefon_targyal.jpgA Barcelona igazgatója, Ariedo Braida legutóbbi interjújában ismét elismerte, hogy csapatának tetszik Paul Pogba játéka, valamint azt is elmondta, hogy lát potenciált a formálódó új AC Milanban.

Az egykor a milánói rossonero klubot vezető szakember jelenleg a katalán együttes külföldi játékosmegfigyeléseiért felel, és ezúttal a Gazzetta TV munkatársainak mondta el véleményét.

„Paul Pogba érdekes játékos, aki remek kvalitásokkal rendelkezik, és hasznosnak bizonyulna bármely csapatban. Teljesen természetes, hogy szinte mindenki érdeklődik iránta.

Remélem, hogy majd játszhat a Barcelona csapatában. Amennyiben új klub választására kerül sor, véleményem szerint a Barça nagyszerű klub és projekt lehetne számára. Mindenképpen azt tanácsolnám egy hozzá mérhető játékosnak, hogy válassza a Barçát.

Az ügynöke, Mino Raiola intelligens ember, és tudja, hogyan kell a piacot ügyesen kihasználni. Paul Pogba fontos játékos, aki tetszik nekem és Bartomeu klubelnöknek is.

Már három éve látható volt, hogy megvan benne a potenciál, hogy bajnokká váljon.”

A szakember huszonhét éven át volt az AC Milan alkalmazásában, különböző beosztásokat betöltve, így nem csoda, hogy továbbra is figyelemmel kíséri a milánói együttest, amely komoly erősítéseket tervez Jackson Martínez és Geoffrey Kondogbia megszerzésével.

„Jackson Martínez nagyon erős játékos, igazi befejezőcsatár. Nehéz olyan játékost találni, aki hozzá hasonló jellemzőkkel bír. Nem fiatal, azonban jelenleg kevés hozzá mérhető futballista létezik.

Megvan a megfelelő labdakezelési technikája, fizikai felépítése és minden, ami ahhoz kell, hogy fontos játékos legyen. Martínez már bizonyított a Bajnokok Ligájában, és ismét meg fogja tenni.

Kondogbia fiatal futballista, aki már bizonyította, mire képes a fizikumával és azzal a minőséggel, amelyet képvisel. Látható, hogy megvannak benne a bajnokká váláshoz szükséges tulajdonságok, ám nem lesz egyszerű elcsábítani a Monacótól.”

Az AC Milan ugyanakkor próbálkozik a PSG csatára, Zlatan Ibrahimović leigazolásával is, aki így visszatérhetne egykori olasz sikereinek helyszínére.

„Rendkívüli futballista Zlatan, és még korántsem tűnik úgy, hogy hanyatló formát mutatna. Ugyan harmincnégyéves, Ibra kivételes fizikai állapotban van, a labdakezelése pedig kitűnő. Pszichikailag erős futballista, és a hozzá mérhető játékosok mindig fontosak egy csapat számára.

Az AC Milan építhetne rá, az Ibra és Martínez páros kiváló támadósor lehetne.”

Az olasz szakember az interjú zárasaként a milánóiak egyik edzőjelöltjéről is mondott pár elismerő szót.

„Siniša Mihajlović nagyon jó edző, kiváló profi, és tudja, hogyan kell az öltözőt irányítani. Véleményem szerint készen áll a feladatra.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr317538648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ambrobert 2015.06.13. 13:36:28

Ibra nekünk kell, még most is nagyobb erősítés lenne, mint tevez és morata együttvéve.

Lord Viktor 2015.06.13. 14:26:22

@ambrobert: Hát igen, ma igen erős az UV-sugárzás.

ovaentat besök 2015.06.13. 14:38:37

@Lord Viktor:
A folyadék pótlása is fontos ám!

ambrobert 2015.06.13. 15:24:03

@Lord Viktor: @ovaentat besök: azt nem merem feltételezni, hogy nem vagytok tisztában Ibra képességeivel, de akkor nézzük először moratát. A góljai nagy részét úgy szerzi, hogy beleteszi a lábát a labdába. Mezőnyben nem egy kivételes tehetség, és még viszi a fiatalos hév. Persze, hogy kitűnik, ha Llorente az alternatíva, aki még a Pescaraban is kevés lenne. És ott van Tevez, aki persze klasszis, de soha nem lesz egy szinten a legnagyobbakkal. A bl döntő ékes példája voltennek. Nekem ne mondja senki, hogy egy klasszis úgy lövöldözi kapura a labdát, hogy középre, fejmagasságba menjen. A bajnokságban és a bl-ben is sok megmosolyogtató kapura lövése volt. A bl-ben a dortmund visszavágón kívül mikor volt kimagasló meccse, mikor volt, hogy most bever 2-t, 3-at? Ekkora formaingadozása nincs egy igazi klasszisnak. Tetszik, nem tetszik, Ibra szintjét soha nem éri el Tevez.

mozambo 2015.06.13. 17:02:51

Szerintem ibra kitölti a szerződését és nem fog 35-36 évesen bohóckodni. Van annyira nagyképű, hogy nem dönti le a saját szobrát semmi pénzért.

Lord Viktor 2015.06.13. 18:14:11

@ambrobert: Szerintem senkinek semmi kétsége Ibra képességei felől. Viszont oka van annak, hogy pl. Cassano vagy Balotelli nem voltak és remélhetőleg nem is lesznek soha a Juventus játékosai. Ugyanis a Juventus sosem az egyéniségekről, hanem a csapategységekről szólt. Ha voltak is sztárok, azok is alávetették magukat a csapategységnek, és képesek voltak a saját igényeiket és céljaikat a csapatéhoz igazítani, adott esetben háttérbe szorítani. Tévez ebből a szempontból határeset, hiszen az előélete alapján nem volt való a csapatba, és azért néha-néha kibukik, hogy milyen lenne, ha hullámvölgybe kerülne és a padra szorulna, valószínűleg kiverné a balhét.
Ibra ugyanez, csak még jobban. Az ember egocentrikus, feltűnési viszketegsége van, mindig kell neki valami, ami kiemeli a tömegből, flikk-flakkos gól, vagy valami öntelt nyilatkozat... Véleményem szerint a Juventusnak nem ilyen játékosok kellenek. Pláne Ibra már benne van a korban, nem lenne hosszútávú megoldás, és neki sem lennék az edzője, amikor kispadra kéne ültetni egy esetleges gyenge teljesítmény miatt.
Persze lehet én gondolom rosszul, de valahogy a fent említett három embert képtelen lennék elképzelni nyugodt szívvel Juventus-mezben - hiába Ibra már volt a csapat tagja, azóta sokat változott a világ.

ambrobert 2015.06.13. 18:37:36

@Lord Viktor: Ha Ibra szóba kerül valamelyik cikkben, reflexszerűen írom, hogy kell, de igazad lehet. Bennem szinte kitörölhetetlen nyomot hagyott a falsopoli, de persze belátom, hogy azt a csapatot már nem látom a pályán. A mostani sikerek már kikoptatták a múltat, de számomra nem törlik ki. Szóval jöhet az a 400 millás átutalás a szövetségtől és kvittek vagyunk :)

KysBé 2015.06.13. 18:55:01

@ambrobert:
"Bennem szinte kitörölhetetlen nyomot hagyott a falsopoli, de persze belátom, hogy azt a csapatot már nem látom a pályán. A mostani sikerek már kikoptatták a múltat, de számomra nem törlik ki. Szóval jöhet az a 400 millás átutalás a szövetségtől és kvittek vagyunk :) "

Így van! Respect!

Devilke Balla 2015.06.13. 20:37:08

@ambrobert: Volt egyszer egy csatár a Real MAdridban,abból élt,hogy kozelrol bepofozta Figo labdáit a kapuba. Mégis majd 20éven keresztul ott játszott. Ugy hívták Raul. Leszarom ha Morata nem fog 25rol gólt ollózni,sarokkal gólt gurítani,esetleg sarokkkal levegoben gólt szerezni,ha bepofozza ezeket a helyzeteket,mert ahoz hogy ezeket meg tudja csinálni,bizony oda kell érni a kapu elé,s jó idoben jól helyezkedni :)

ambrobert 2015.06.13. 22:07:31

@Devilke Balla: ebben igazad van, de én még mindig szívesebben elnézném Comant, bár ha megy Tevez, lehet, hogy mindketten játszhatnak. Nekem a legfőbb értéke a mentalitása, nagy tétnél sem remeg meg a lába, tényleg csak a győzelem érdekli. Csak hát Ibra nálam nagyon magasra tette a lécet, és főleg azt sajnálom, hogy nem nálunk érte el csúcsformáját, hanem a milánóiaknál.

Devilke Balla 2015.06.13. 22:39:02

@ambrobert: Ibra egy zseni,az tény. S bár nálunk is megrugdosta a góljait,de szerintem neki nem fekudt annyira az a játék,hogy felivelgettuk rá a labdákat,aztán o visszafejelte a 2ik hullámnak. Máshogy kellett volna kihasználni. Az hogy Tevez nem egy szint vele,ennyi erovel Messi sem,lényegében a dontoben is elveszett,ugyanugy mint a vb.dontoben is eltunt,pedig volt nála meccslabda,nem élt vele. Mégis o meg Cr vannak feltuntetve szinte a torténelem 2legjobb játékosának,holott nagyon ugy néz ki,hogy egyikuk sem fog sose vb-t nyerni.

a Bl donto kapcsán annyit mondanék egyébként,ma 1barcás haver nagyon jól elmondta a dolgokat. Kikapcsoltuk Messit,Neymart és Suarezt is a játékból,de Iniestát,Rakiticet és Busquetset nem tudtuk,nem foghattunk le minden egyes embert. A másik,hogy egyenlítés után,nagyon kitámadtunk,pedig nem volt miért sietnunk.

ambrobert 2015.06.13. 22:54:53

@Devilke Balla: jó hogy említed ezt a Messi-C ronaldo dolgot. Évek óta kettejükről szól minden, de szerintem Ibra a jelenkor legjobbja. Messi meg C ronaldo fölveszi a nemzeti mezt, és elfelejti, merre van a kapu - ha komoly a tét, akkor főleg. Gusztustalan volt ez a földöntúlizás Messiről a bl döntőben. Meg ment a vita, hogy olaszban rúgna-e ennyi gólt. Hát nem valószínű. Amit az olasz nagycsapatok tudnak védekezésben, azt tudják a kicsik is.

A döntőt annyiból még máshogy látom, hogy nem embert fogtunk, hanem területet. A középpálya durván megcsúszott az első gólnál, ha nincs a korai gól, érdekesebb lett volna a meccs. Azt viszont állítom, hogy Messit, vagy C ronaldot szinte bármelyik olasz csapat ugyanígy kikapcsolná.

Hogrin 2015.06.14. 23:44:44

"Azt viszont állítom, hogy Messit, vagy C ronaldot szinte bármelyik olasz csapat ugyanígy kikapcsolná."

Na ez jó szöveg :) szóval amit egy BL döntős Juve a világ elitjébe tartozó védekező játékosok óriási erőfeszítései árán meg tudott valósítani, de még ez is kevés volt mert a Barca erősebb volt nálunk azt egy olasz kiscsapat zsigerből hozza minden hétvégén, nem is értem miért nem Empoli-Atalanta BL döntő volt :)

MDaniel98 2015.06.15. 10:53:23

Na, elkezdődött a Barcás-kampány, s főleg most, hogy előrehozott elnökválasztás lesz a Barcánál, Bartomeunak és Braidának kell igazolnia sok-sok pénzért valami irtó nagy játékost/ hiper-szuper tehetséget, amibe Pogba remekül beleillik. Azt eddig is tudtuk, hogy a 2 spanyol gigász nem arról híres, hogy csak azokat a játékosokat igazolja le akikre feltétlenül szüksége van, vagy éppen beleillene a játékrendszerükbe, ha Pogbáért valaki 80 millió felett ajánlana, azért én erősen elgondolkoznék az ajánlaton, főleg akkor, ha most a Barca lenne az, meert ebben az esetben Jan.1.-jéig megtudnánk tartani őt.

Apuleius 2015.06.15. 11:11:23

@Juventus FC 15: "Na, elkezdődött a Barcás-kampány, s főleg most, hogy előrehozott elnökválasztás lesz a Barcánál, Bartomeunak és Braidának kell igazolnia sok-sok pénzért valami irtó nagy játékost/ hiper-szuper tehetséget, amibe Pogba remekül beleillik."

Bartomeu múlt héten leköszönt az elnöki tisztségből, így pillanatnyilag nem áll módjában bárkit is igazolni, részéről maximum kampányígéretként merülhet fel bárki. Feltéve, hogy nem vonul be a börtönbe.

MDaniel98 2015.06.15. 11:15:44

@Apuleius: Igen tudom azért mondtam. Azon a sajtótájékoztatón azonban azt is bejelentette, hogy újra indul a választáson, és szerintem újraválasszák, de igazából teljesen mind1, mert, ha új elnök lesz, akkor meg hatványozottan igaz amit írtam.

Apuleius 2015.06.15. 11:18:41

@Juventus FC 15: Gyakorlatilag teljesen kizárt, hogy újraválasztják Bartomeut, azt viszont nem látom, hogy új elnök esetén mitől volna hatványozottan igaz, amit írsz.

MDaniel98 2015.06.15. 11:27:31

@Apuleius: Mert az új elnöknek meg kell mutatnia, hogy ő mekkora király, és milyen zseniális játékosokat tud a Barcához hozni, fitogtatnia kell az erejét, stb.stb. + ha a Real igazol egy nagyot, ami a jelenlegi "csalódáskeltő" szezonjuk után, új edzővel kb. 100%, akkor a Barcának tényleg meg kell mutatni, hogy ő is tud ilyet.

Apuleius 2015.06.15. 11:32:34

@Juventus FC 15: Ezt értem, csak azt nem látom, hogy bármiféle hatványozottságról lenne szó. Pontosan ugyanez a helyzet egy pályázó régi-új elnök esetében (ez volna Bartomeu) is. Ugyanaz a képlet, én nem látok különbséget.

Bartomeu örülhet, ha megússza a bebörtönzést, s Laporta lehet a nagy esélyes. Abban egyébként teljesen igazad van, hogy Pogba abszolúte belepasszol egy ilyen kampányidőszak "igazoljunk nagy nevet" politikájába, de ez szerintem attól függetlenül így van, hogy az újra ringbe szálló régi elnökről vagy egy újról van szó.

MDaniel98 2015.06.15. 12:56:50

@Apuleius: Igazából amúgy teljesen mindegy, ha Pogba Szept. 3.-án a Juve játékosa lesz, akkor örülhetünk, addig meg úgy is mindenki eladja az összes nagy csapatnak 10X, legalább.

ambrobert 2015.06.15. 20:53:29

@Hogrin: Először is nem mondanám, hogy óriási erőfeszítés volt a döntő. Egy olasz nagycsapat soha nem védekezik óriási erőfeszítéssel. Conte második és harmadik szezonja nem szólt másról, mint hogy hogyan állnak be ellenünk, de persze behúztuk a meccseket, sokszor szerencsével. Nem azt állítom, hogy minden kiscsapat megverné a barcát, mivel alapból a döntetlenre mennek a nagyok ellen. A bajnokság nagyon más, mint egy bl döntő, akármilyen lent van a Serie A, gond nélkül kikapcsolnák messit vagy ronaldot. Nem véletlenül mondta Chiello messi "csodagólja" után, hogy ezt olaszban nem tudná megcsinálni. Szóval a lényeg, ha elég a döntetlen, a kiscsapatok gond nélkül levennék ezt a két túlértékelt majmot, csak egy teljes szezont kéne lejátszaniuk a Serie A-ban. A 2000-es évek elejének olasz bajnokságát már nem is említem :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10261) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása