Oliver Arthur: „Juve? Donsah ugrálna örömében”

godfred_donsah.jpgGodfred Donsah ügynöke tagadja, hogy a Juventus leigazolta volna ügyfelét, ugyanakkor elismerte, hogy számos angol klub érdeklődésik a játékos iránt.

A hírek szerint a Bianconeri megszerezte a Cagliari fiatal középpályását, azonban az erősítés nem az első csapathoz érkezik, hanem azonnal kölcsönadják a következő szezonra tapasztalatszerzés céljából.

A Tuttomercatonak adott interjúja során a 18 éves játékos képviselője tagadta ezeket a pletykákat, mindazonáltal a Liverpool, az Arsenal és a Manchester City érdeklődését azonban valósnak nevezte.

„Én is olvastam a híreket.”- mondta Oliver Arthur.

„Azt kell, hogy mondjam, én még nem beszéltem sem a Cagliarival sem a Juventusszal.”

„Irreális számokat írnak egy srácról, akinek összesen van 18-20 mérkőzése a Serie A-ban. A fiú ugrálna örömében, ha leigazolná őt az Öreg Hölgy.”

„Ugyanakkor tisztáznunk kell, nem volt hivatalos kapcsolatfelvétel. Az Arsenal, a Manchester City és a Liverpool is érdeklődik, de csak ismételni tudom magam, nincs semmi hivatalos.” - zárta az interjút az ügynök.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr117479872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barolo 2015.05.22. 10:12:06

Én nem tudok sokat a srácról, de amúgy nagyon fontosnak tartom, hogy fiatal tehetségeket akár áron felül is megvegyünk, mert az idősebb korosztályban már sokkal rosszabb esélyeink vannak. Forza Juventus!

Barolo 2015.05.22. 10:14:08

Én nem tudok sokat a srácról, de amúgy nagyon fontosnak tartom, hogy fiatal tehetségeket akár áron felül is megvegyünk, mert az idősebb korosztályban már sokkal rosszabb esélyeink vannak. Forza Juventus!

Gyori_Juventino 2015.05.22. 10:34:21

Igazából ha nem kérnek sokat érte....meghát mehet sassulo-ba pár fiatal tehetséggel együtt.

Gyori_Juventino 2015.05.22. 10:36:12

Meg van az a Mauri gyerek a Parmaban, hasonló korú középpályás ő rá is le kéne csapni.

Lord Viktor 2015.05.22. 10:49:53

Tudom, hogy genyó dolog, de ez a klasszikus mondat jutott eszembe:
"Épphogy lejöttek a fáról Afrikában, és már hozzák is őket." :D
Egyébként nem hiszem, hogy leigazolnánk, max ha igen, menne aztán kölcsönbe. Egyébként látta már valaki játszani?

pedronegroo 2015.05.22. 10:56:57

Nem igazán preferálom az afrikai játékosokat és nem a bőr színűk miatt hanem a fegyelmezetlenségük miatt, persze vannak kivételek. Az viszont jó hogy sok fiatalra szemet vetünk ez egy nagyon jó stratégia, reméljük minél többen futnak be szép karriert.

Rivendell 2015.05.22. 11:12:32

@pedronegroo: Ahogy Asa-t lefokozta balsnak Conte....én agyon is vertem volna Conte-t:D

pedronegroo 2015.05.22. 11:48:18

@Rivendell: ??? A Pogba/Pirlo/Marci/Vidal középpálya mellett epizód szerep se jutott volna Asa-nak, mivel messze van az ö szintjüktől. A legjobb amit tehetett Conte hogy kirakta balszélsőnek de valójában baloldali védőnek mivel támadni, cselezni azt nem tud. Viszont ezzel a húzással elérte azt hogy arról az oldalról szökőévente tudnak beadni vagy elmenni az ellenfél támadói. Baloldali védőként a világ egyik legjobbja lett Asa, míg középpályásként csak egy átlagos játékos maradt volna. És ezt szerintem ő is tudja, így inkább valszeg köszönettel gondol Conte-ra, mert ha középen marad akkor csak a padot koptatta volna.

Rivendell 2015.05.22. 11:54:29

@pedronegroo: Asa messze? naaaa

ezek közül egyedül Pirlo az aki kiemelkedik....többi távol van még a klasszistól,Marci meg aki 3-4 szezonon át 1 szürke kisegér volt,Asa nálam legalább Marci szint tkp-ként,de megkockáztatom vkp-be is,Pogba-nak meg még közee nincs 1 olyan szinthez,amit Asa ne hozatna megerőltetés nélkül,hogy a média felkapta az 1 dolog,de azért nem kell beleképzelni a srácba azt,ami még nincs is jelen nála.Vidal tavaly tavaszi és idei őszi formáját nevetve hozta volna Asa.

DINOBIZZO 2015.05.22. 12:05:27

Én ismerem a történetét és láttam is játszani. Gazzettának nyilatkozta ,hogy úgy szökött be pár éve Olaszországba és ő tartja el a családját akik most is valami kakaó ültetvényen gürcölnek. A srác borzalmasan szerény és alázatos. Én nagyon örülnék neki mert szerintem tehetséges is nagyon és olcsó is lenne. Ő meg Mauri a Parmából tényleg ígéretesnek tűnik.

Ádám.84 2015.05.22. 13:33:53

@DINOBIZZO: Mauri nagy valószínűség szerint a Milanba megy, ezt a srácot vagy Allant viszont én is szívesen látnám

Juveboy92 2015.05.22. 15:52:46

@Ádám.84: Allant még mindig már leigazolta a Roma levagytok maradva :))

stevenh 2015.05.22. 15:57:26

@Juveboy92: Ezt hol lehet olvasni? Egy sportportálon sem találok rá találatot, de még érdeklődési szinten se, ha ennyire biztos miért nem? Legtöbb oldal már Dybalat is lehozta, erről a transzferről meg sehol semmi.

Ádám.84 2015.05.22. 16:04:15

@Juveboy92: ezt én is hallottam, de ha megveszik Nainggolan másik felét is, akkor nem tudom, hogy továbbra is le akarják-e majd igazolni
@stevenh: én egy rómás fórumon olvastam

Juveboy92 2015.05.22. 16:43:40

@stevenh: nem olvastam...az Udinese-Roma meccsen beszélt végig úgy a kommentátor Allanról hogy szinte már a Roma játékosa meg mikor helyzetbe is volt és majdnem gólt lőtt a Romanak, mondta a kommentátor milyen lehetett volna ha ezt belövi a leendő csapatának azzal megpecsételi a Roma sorsát :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása