Allegri: "A győzelemhez nagyszerű játékosokra van szükség"

pogba_paul_golorom_chievo.jpgA Chievo elleni győztes mérkőzés után, a Juventus mestere, Massimiliano Allegri a meccs emberét, Paul Pogbát méltatta, s természetesen szó esett a játékost övező pletykákról is.

"Úgy gondolom, hogy Pogba kivételes gólt szerzett, s a második találat előtti megmozdulása hasonlóan kivételes volt." - nyilatkozta Allegri a Sky Sport Italianak.

"A mérkőzések megnyeréséhez nagyszerű játékosokra van szükség, máskülönben nem lennének olyan játékosok, akikért a klubok 100 millió eurót fizetnek. Ahogy az minden szakma esetében igaz, vannak szintek.

Paul rendkívül higgadt, fegyelmezett és okos fiú. Fejlődni akar, s ezt minden egyes edzés alkalmával bebizonyítja."

A Pogba esetleges távozásáról szóló pletykák kapcsán Allegrit megkérdezték arról is, hogy létezik-e érinthetetlen játékos, vagy mindenki pótolható.

"Sajnos az életben mindennek van ára. Nem gondolom, hogy ez olyan probléma volna, amivel jelen pillanatban foglalkoznunk kellene. Nehéz pótolni a világklasszis játékosokat, azonban lehetséges, ahogy a labdarúgás megy tovább.

Ugyanakkor Pogba mindössze 21 esztendős, még jó tíz-tizenöt év áll előtte, s ami még fontosabb, rendelkezik a képességekkel, hogy még jobb teljesítményt nyújtson, mint most."

A mérkőzés során lecserélésre kerülő Arturo Vidal láthatóan rendkívül dühösen hagyta el a pályát.

"Azért cseréltem le Vidalt, mert volt már egy sárga lapja, képes túl könnyelmű lenni, s néha túl lelkes, amivel a második lapot kockáztatja. Marchisio higgadtabb, ezért őt hagytam fent.

Közepes első félidőnk volt a Chievo nyomása miatt, azonban így is volt három-négy lehetőségünk arra, hogy megszerezzük a vezetést. A szünet után a csapat növelte az iramot, a Chievo visszaesett, s Pogba találata után minden könnyebbé vált.

A Chievo csak a legvégén veszélyeztetett, amikor támadásba lendültek, s ennek az volt az oka, hogy elaludtunk. Végül is megérdemelt a győzelmünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr677108257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ToTTy-Juve 2015.01.25. 18:41:02

Nagyszerű! A mister el mondta a nagy igazságot, amit mindenki tud. Eközben Pogbát még jobban elbizonytalanítja a "maradjak vagy menjek" kérdésben viszont az árát srófolja felfelé - hát nem tudja ez a pali, hogy egy 20 éves srác bármilyen okos is, az érzelmeire hatva maradásra késztetheti... vagy csak nem akarja marasztalni? Lehet ez erős előítélet, de én még mindig Allegriás vagyok rá. Remélem azért a szezon végén rám cáfol, de szerintem szeretni akkor sem fogom.

Juvegaspy 2015.01.25. 19:07:23

@ToTTy-Juve:
De miert nem fogod szeretni? Most komolyan...tegyuk fel megvan a scudetto a 10.kupa +a bl legjobb 4. Akkor se szeretned?
Ha esetleg nemmel valaszolnald indokold meg lecci

szabo2323 2015.01.25. 19:17:36

menyivel jobb az ha azt mondja nem akarom eladni azt a nyáron meg távozik ? Szerintem ez legkevésbé Allaegrin fog múlni! Nyilván ő sem hülye,hogy a legjobb játékosát adja el.

Tony. 2015.01.25. 19:21:18

Pogba annyira eszeveszett módon fejlődik, hogy tulajdonképpen 21 éves korára lassan a tehetség szó talán már nem is helyes vele kapcsolatban, hanem már klasszisnak kell nevezni.
És 21 évesen arra is van mentális rátermettsége, hogy a 28 éves Vidalt lekísérje és közben biztató szavakat súgjon a fülébe, ő a tejfelesszájú...

Ha valamit is akarna a vezetés akkor köré kellene építgetni és nem az árából.

Apuleius 2015.01.25. 19:32:36

@Tony.: "Ha valamit is akarna a vezetés akkor köré kellene építgetni és nem az árából."

Maximálisan egyetértek veled.

danimester1 2015.01.25. 19:44:57

Ez a nyilatkozat tőle meglepően semmitmondóra sikeredett,nem ezt szokhattuk meg .A cserét logikusnak tartottam,de nem Padoint és Lichtit hoztam volna be.Mondom ezt úgy,hogy a fent említett játékosok sokat tettek a győzelemhez,gól,gólpassz.Pogba meg a korához képest hétről-hétre bizonyítja rátermettségét,érettségét,tehetségét.Az el/átigazolásával kapcsolatban egyértelműen nem jelenthető ki semmi.Több okból is nem csak rajta múlik,ismerjük a menedzserét,van neki egy családja akik segíthetik a döntésében illetve tudnak rá hatni.Fontos tényező lesz a tulajok részvényesek jövőbeni terve,mert ha befektetés nélkül akarnak "csapatot építeni",akkor csak ez a járható út.Amennyiben a megtartása mellett döntenek,akkor fektetni kell a csapatba amire nem lesz elég 15-30M ha nemzetközi szinten is alkotni akarunk valamit.Teszem hozzá lassan már a mögöttünk álló csapatok is be-beérnek minket,konkrétan a Roma és Napoli,nem utolsó sorban a csapat öregszik.Utoljára még annyit,hogy Allegrinek valamit tennie kellene már ezzel a folyamatos meccs közbeni bealvással valamint játszhatna Coman többet is ha már "elcsábítottuk"...

krisszvector 2015.01.25. 19:55:33

Azért még bízok benne valahol,hogy Ő lesz az "új" Sándorunk,aki itt éli le az életét.

Forza Juve 2015.01.25. 20:08:51

Egy nagyon intelligens ember, nagyon intelligens nyilatkozata.

Barolo 2015.01.25. 20:23:23

@Apuleius: Én is egyet értek veletek, de ehhez rengeteg pénzre lenne szükség, amiről nem tudjuk, hogy a rossz gazdasági helyzet ellenére tudna e esetlegesen rendelkezésre állni. Pogba és Vidal megtartása már óriási fegyvertény lenne, de melléjük még kellene 4-5 klasszis játékos, hogy ténylegesen versenyképes legyen a csapatunk. Erre én nagyon pici esélyt látok, de reménykedni persze én is szoktam. Ha Pogbat valamiért meg tudnánk tartani, akkor elméleti szinten simán tudna egy Gerrard vagy Capitano szintet hozni. Persze trófeák szempontjából nagyot kockáztatna. Forza Juventus!

ToTTy-Juve 2015.01.25. 21:01:34

@Juvegaspy: Jó kérdés. Sajnos a választ nem igen tudom... arra sem, hogy most miért nem csípem, hiszen egyenlőre nem lehet panaszkodni. Talán egyszerűan csak unszimpatikus de az is lehet, hogy szimplán nem látom benne a fejlődést, azt az előrelépést, amit vele (sokak szerint) tettünk. De ha bajnokok leszünk és lesz egy BL 4. hely, akkor ígérem nem fogom a szemöldököm ráncolni ha olvasom a nevét és meghajlod a többség - sőt megkockáztatom ez esetben a tőlem jobban hozzáértő közösség - előtt ;)

ToTTy-Juve 2015.01.25. 21:08:58

@danimester1: sajnos a 22-es csapdájában vagyunk. Ugyanis a fifának van egy olyan szabálya miszerint nem költhetünk többet a piacon, mint a klub éves bevétele (bár szerintem ezt te is tudod) - ami nagyon is jó kis szabály, így legalább a pénzes klubbok nem szívnak el évről-évre mindenkit. De sajnos a hátúlűtője az, hogy a Juve még nem bír így sem lépést tartani. Az a 100 milla Pogbáért nagyon is csábító és kitágítaná a klub keretét, viszont:
1. jelenleg nem jellemező ránk, hogy megfelelő embereket vásárolunk
2. valószínüleg nem a klubná maradna a teljes összeg
3. jelenleg a legtöbb mezt és bizsut az ő nevével adunk el, ami a hiányában óriási kiesés lenne

devil-z 2015.01.25. 21:17:56

@Tony.: Pogba már most kinőtte a Juventust és annak céljait.

Kétlem, hogy még éveket elpazarolna a pályafutásából míg megvárja, hogy a töketlen vezetőség marottával karöltve egy BL-re is esélyes csapatot kovácsoljon, szóval figyelembe kell venni ezt a tényezőt is, hogy az ő maradása elég képlékeny.

Őszintén szólva én már azon is meglepődök, hogy még itt van, neki magasabb szinten a helye.

pedronegroo 2015.01.25. 21:20:39

Szerintem a győzelemhez csapatra van szükség és ez az amiben visszalépést érzek. Nem jó az ha csak mindig Tevez vagy Pogba klasszisán múlik a meccs. Conte tudta mi az a csapat meg tudta hogy mi az a Juventus, Allegri csak egy zsoldos és még csak nem is a jobbik fajtából.

danimester1 2015.01.25. 21:23:58

@ToTTy-Juve: Igazad van.Sajnos hiába a jó szereplés az átkozott Falsopoli így keresztbe tett nekünk és az egész ligának valamint az olasz focinak.Ilyen böszmeséget még nem csináltunk Európában.Ezért csak az lenne a jó megoldás ha mellé igazolnának,de mint írtam is ez javarészt a részvényesektől és a vezetőségtől is függ.Remélem nyílvánosságra kerül majd a bevétel a BL-ből,az Adidas-től +igazolásra szánt keret.Szerintem minimálisan egy 50-60 körül azért tudunk költeni.Erről tudtam csak azzal nem vagyok tisztában,hogy mi számít bele.Ha minden pl. eladjuk Pogbát 100-ért,a szponzori,a Bl pénzek,ami szerintem simán lehet az egész éves bevételnek számolni,akkor a nyáron költhetnénk.Persze Pogba maradjon!

MyJuve 2015.01.25. 21:29:20

Pontosan ! Aki azt hiszi hogy majd az érte kapott mondjuk 70-80 millióból megfelelő pótlás érkezik az nagyon téved. Semmit nem fogunk ebből a pénzből látni mi szurkolok. Jön majd a kamu hogy voltak gazdasági rések amit bekelett foltozni + egy Jovetic aki nagy bajnok és régóta figyeljük. Szóval amíg csak lehet foggal körömmel ragaszkodni kell Pogbahoz.

Hoods. 2015.01.25. 21:30:12

@devil-z: Pogba a sajat erdekeben fog elmenni, neki nem a Juve valo, egyetertek veled.

venember83 2015.01.25. 21:32:30

De miért nem kapott lehetőséget Coman? Padoin meg Pepe már kb. a múlt és nem is jelentenek igazi minőséget, Kingsley viszont még bőven fejlődhet. Vagy bemehetett volna Morata helyett is akár.

ToTTy-Juve 2015.01.25. 22:08:40

@venember83: Coman szerintem is bőven többet érdemelne. Viszont annyi helyen olvastam már, hogy Pepe amolyan humorzsák és szinte az egész csapatnak "legjobb barátja" annak ellenére, hogy a legtöbben még játszani sem látták (eddig) élőben. Ezért gondolom Allegri a hangulat és a morált veszi figyelembe vele kapcsolatosan. Ha kitenné a keretből az károsan hatna, ugyanakkor nem volt ő olyan rossz, hogy ne lehessen bízni abban, hogy talán jelenthet még erősítést. Minden esetre már nincs sok a szerződéséből, vagy bizonyít, vagy szerintem nem fgonak vele hosszabítani.
A kis fürge francia pedig remélem a kupa alatt előrébb verekedi magát a listán :)

Barolo 2015.01.26. 00:05:10

@pedronegroo: Én nem érzem ezt a csapat hiánya dolgot.... Az biztos, hogy Conte egy jó motivátor volt a pálya szélén és nekem is tetszett a tűz, ahogy végig csókolt mindenkit egy győztes csata után, de ha objektívan nézzük a dolgot, akkor ez azért inkább külsőség volt (talán az első évét leszámítva). Hozzá képest Allegri töketlenek is tűnhet, de a csapatban azért van jó néhány ember akinek jobban megtalálja a helyét (Caceres, Marci és még akár a sokat szidott Padoin is), nekem az is tetszik, hogy le meri kapni a kezdőből Llorentet stb.
Szóval abban igazad van, hogy jó lenne, hogy nem csak Tevezen és Pogban múlna a dolog.... de hát arról szerintem nem tehet Allegri, hogy Pirlo kifele megy, Spanyol csatáraink nulla szintet hoznak és Vidal még mindig nincs top formában. Én nagyon úgy látom, hogy a kezdőben a két sztárunkon kívül van 4-5 megbízható munkás ember és még mindig az a 2-3 klasszis beruházás hiányzik, aki magasabb szintre emelné ezt a csapatot. Forza Juventus!

babo0410 2015.01.26. 00:05:51

@ToTTy-Juve: Csak annyit kérdezek, hogy honnan szeditek, hogy nem forgatnák vissza Pogba eladásából a pénzt? Nem tudom ezt folyamatosan írjátok, de nem magyarázzátok meg soha honnan veszitek. Másik meg amit írtál, az FFP. Nem költhetünk többet annál, mint amennyi a bevételünk. De ehhez az is hozzájön, hogy a tulaj se tehet bele pénz a csapatba. Illetve Idén ha veszteségünk keletkezett 45 millióig, a következő 3 szezonban meg 30 millióig a tulaj kipótolhatja azt, de csakis saját tőkéből, hitelből tilos. Ja és stadionfejlesztésre, meg utánpótlásra annyit költenek a csapatok amennyit csak akarnak. Ez magyarázza, hogy miért igazolunk annyi tehetséget. Íme két cikk az FFP-ről, egyik a hatháromról, magát a szabályt írja le, a másik a Chelseafc.hu-ról az átigazolásokat vezeti le:
www.hatharom.com/blog/futball-penz-politika-avagy-a-jatek-hatalma/entry/319eb6-mi-is-azaz-ffp
chelseafc.hu/index.php?p=showarticle&id=3115

babo0410 2015.01.26. 00:08:23

@ToTTy-Juve: Ja és még annyit a kérdésemhez, hogy miért ne forgatnák vissza Pogba eladásából a teljes bevételt. Talán a veszteségek csökkentésére is megy valamennyi, ha lesz némi veszteségünk. De a pénz nagy részét valószínűleg játékosok igazolására fogják fordítani. Ki pénzt nem is vehetnének a csapatból csak úgy.

danimester1 2015.01.26. 08:01:10

@babo0410: Így azért kicsit érthetőbb ez az FFP.Viszont a kérdés akkor is adott,hogyha már igazolnak fiatalokat,akkor miért nem kapnak lehetőséget?!Miért élvez előnyt egy ekelábú vagy egy 30+-os akárki?Attól nem leszünk beljebb ha igazolunk nyakra-főre,de nem játszhatnak és esetleg kölcsönből kölcsönbe vándorol szerencsétlen vagy ne adj Isten a padot koptatja csak.Ezt a rendszert súlyosbítja az is,hogy megszigorították a kölcsön bizniszeket olaszban.Emiatt a szabály miatt a lemaradt csapatok hátránya ugyanúgy fenn fog maradni,mert nem tudnak többet a csapatukba fektetni.Nem mintha amúgy igen és egy-egy jobb szezon után lehetőségük adódna akkor sem élhetnek vele.Elsősorban Platininek a fizetésekkel szemben kellett volna intézkednie,igaz ez az FFP azért valamivel közelebb hozhatja a csapatokat,de a szakadék megmarad.Egyébként meg mint mindenhol itt is meg lehet találni a kiskapukat,valamint ha egy évben egy kicsit többet költünk azt az az követő évben egy kis csökkentéssel ellensúlyozni lehetne.

Type-R 2015.01.26. 10:32:45

@babo0410: Csodálom az optimizmusod, de Te honnan tudod, hogy visszaforgatnánk a pénzt Pogba eladásából? Miért gondolod, hogy nem öntenék bele egyéb projektekbe?
Csak hogy válaszoljak is: azért gondoljuk/gondolják itt sokan, mert az elmúlt években nem volt arra példa, hogy a klub mélyen a zsebébe nyúlt volna azért, hogy igazán minőségi játékosokat vásároljon. Ennek az okát természetesen homály fedi, hiszen lehet az érdektelenség, a pénzhiány, vagy a priorizálás más projektek felett is. No de ebből kiindulva felelőtlenség kijelenteni azt, hogy márpedig a Pogbából beérkező összes pénzt vissza fogja forgatni a csapat.
Egyébként miért ne vehetne ki pénzt a klubból a vezetőség? Ha megszavazza a közgyűlés, akkor osztalékként kifizethetik, így kapnak osztalékot az Nyrt. részvényesei, a klubot pedig jegyzik a tőzsdén, tehát Nyrt.

venember83 2015.01.26. 10:52:37

@Type-R: így van, mehet a klub egyéb projektjeibe a pénz a magasztosabb cél érdekében, pl. a Continassa projektbe. Ha egészként tekintünk a klubra, akkor a bevételt egyáltalán nem csak játékosok vásárlására lehet elkölteni, hanem egyéb befektetésekre is.

Persze nem tudhatjuk, mi lesz, de mivel nem úgy tűnik, hogy a csapat megerősítése az elsődleges a vezetés számára, hanem inkább a gazdasági rész erősítése, komolyan megkérdőjelezhető, hogy ennyi pénzt tényleg kiadnának-e játékosokra, ha eddig nem volt ez prioritás? Arról nem is beszélve, hogy attól még, hogy játékosok jönnek Pogba árából, egyáltalán nem biztos, hogy azok valóban erősítést jelentenének. Lásd pl. a Tottenham esetét Bale értékesítését követően. Előrébb léptek-e egy ekkora bevásárlás után? Nem úgy tűnik.

Hoods. 2015.01.26. 11:10:30

@venember83: @Type-R: Pontosan a vezetoseg gondolkodasa szerint nem csak a csapatepites az elsodleges cel amint ezt lathatjuk, hanem inkabb a gazdasagi stabilitas. Pogbabol megint ellehetne tenni jo par 10 milliot, esetleg befektetni egy uj szallodaba.

Az elso az € utana johet a csapat. Egyebkent a Chelseas vonal nem is lenne annyira rossz de a penzen kivul minimum 2 jatekost kernek cserebe. Remy + Schürrle/Willian talan meg Ramires.

pedronegroo 2015.01.26. 11:25:12

Kár azon vitázni ami még meg se történt! :) Pogba egyelőre még itt van....
Továbbá nincs arra semmi garancia hogy ha kapunk érte 100 millát, (szerintem egyébként a 70-80 milla lesz a reális és persze visszafizetik Morata árát ez a minimum) és azt visszaforgatva a csapatba kifizetődő lesz. A mostani csapatunk is "occsó" igazolásokból jött össze. Sok fiatalt igazolunk évek óta és valószínű ezektől remélünk erősítést és komolyabb összegeket 100 millával a zsebünkbe se fogunk költeni, arról nem is beszélve hogy ekkora büdzsével mindenki csak leakarna húzni minket. Pogba-t itt kell még tartani az EB-ig és közben okos igazolásokkal, fiatalokkal, gondoskodni az új Pogba-ról és Pirlo-ról stb...

hellan (törölt) 2015.01.26. 11:32:18

@pedronegroo: Így igaz. Perpill holtfelesleges azon vitatkozni, hogy Pogba így meg úgy távozik. Majd, ha orvosira utazik valahova, nah akkor lehet a fejeket vakargatni, hogy mennyi az annyi, milyen hatása lesz a játékunkra a távozása, kikkel pótoljuk őt etc.

Ezek mind olyan dolgok, hogy akkor érdemes foglalkozni velük, ha megtörténtek.

Mondjuk minden csak nem biztató, hogy Allegri és Marotta már 2 hete azt fújja, hogy minden bajnok pótolható, hogy nem tudunk versenyezni más klubok által ajánlott fizuval etc.

Apuleius 2015.01.26. 12:48:27

@hellan: "Majd, ha orvosira utazik valahova, nah akkor lehet a fejeket vakargatni, hogy mennyi az annyi, milyen hatása lesz a játékunkra a távozása, kikkel pótoljuk őt etc."

Remélhetőleg a Juve vezetőségének más az álláspontja ebben az ügyben :-D

hellan (törölt) 2015.01.26. 13:04:47

@Apuleius: Elnézést, ha ebből az jött le, hogy mindenáron el akarnám adni Pogbát, mert erről szó sincs. :)

Tudjátok jól, hogy Pogbát csak akkor adnám el, hogy Padoin maradhasson. :DDD

Apuleius 2015.01.26. 13:10:35

@hellan: "Elnézést, ha ebből az jött le, hogy mindenáron el akarnám adni Pogbát, mert erről szó sincs. :)"

Nem, dehogy, félreértettél, csak arra akartam utalni, hogy nagyon remélem, a Juve vezetőségének lesznek (vagy vannak) kész és értelmes tervei arra az esetre, ha Pogba mégis távozna, s nem akkor kezdik majd vakargatni a fejüket, hogy na akkor most kiket igazoljanak :-D

"Tudjátok jól, hogy Pogbát csak akkor adnám el, hogy Padoin maradhasson. :DDD"

Ez magától értetődik :-DD

MdewC 2015.01.26. 13:31:28

@Apuleius: :D

Addig jó, amíg a fejüket és nem a töküket vakargatják. :D

babo0410 2015.01.26. 13:40:19

@Type-R: Eddig nem volt miből zsebbe nyúlni, ha megy Pogba, akkor már lesz. Érthető? A bevételeink eddig olyan 200e € BL-el kb. 270ezerig mennek fel. Ebből nem tudunk mélyen zsebbe nyúlni. Vagy te akarsz venni mondjuk egy profi DSLR-t, belenyúlsz a zsebedbe, de ott csak 200-270ezer Ft van, akkor te is "csak" egy Cannon 70D-t vagy Nikon D5300-ast fogsz tudni venni és te is csak ábrándozni fogsz, hogy de jó lenne megvenni 1 millióért azt a Nikon D4s-t vagy 3 és félért a Canon Eos 1D-t. De mivel tudod, hogy egy D5300-assal is lehet profi képeket csinálni, az alapok elsajátításához meg tökéletes, megveszed azt most, később, mikor összejön a rávaló, majd megveszed a jobbat. Érthető a példa?
@danimester1: Részben igazad van, hogy a fiatalok miért nem kapnak lehetőséget. Remélem, hogy idővel fognak, másrészt Boakye és Bouy kaptak lehetőséget bizonyítani, Conte valamiért úgy érezte, hogy nem elég jók. Vagy ott van Marrone. Sokáig volt nálunk, nem tudta beverekedni magát a kezdőbe, és jelenleg szintén itt van. Szerintem azért igazolunk ennyi fiatalt, mert az FFP nem korlátozza, hogy mennyit költhetsz tehetségekre. Vagyis leigazoljuk a korosztályukból kiemelkedő játékosokat, hátha alapon. És reméljük előbb-utóbb valakik majd megkapják az esélyt (pl. most nyáron Zaza, Berardi és Rugani).
Szerény véleményem szerint az FFP-t elsődlegesen a piaci árak megfékezésére, és az olajmágnás tulajok pénzszórásának megfékezésére találták ki. Ja és legfőképpen, ahogy az általam belinkelt cikk is írja, ezzel akarták elkerülni, hogy még több klub jelentsen be csődöt a túlköltekezés miatt. A cikk 27 olyan klubot jelzett, akik anyagi gondok miatt nem indulhatnak Európai kupákban. Szerintem nagyon nehéz lenne olyan szabályt alkotni, ami segítené a kisebb klubokat a felzárkózásban. Talán ha lenne olyan korlát, mint az amerikai sportokban, ahol a fizetéseket korlátozzák, az segítene. Mert itt azzal is gond van, hogy pl. egy Sampdoria, vagy egy Elche, Freiburg, Hull City nem vonzó a befektetőknek, így ők nem fognak tudni annyi szponzort találni, mint egy Real Madrid, vagy egy Manchester United. Pl. a Unitednek 75 millió fontot fizet az Adidas évente. Na most egy Hull Citynek, akinek negyed ennyi szurkolója nincs a világban, soha nem fogják még a negyedét se fizetni. Ráadásul a Unitednek van a legnagyobb bázisa az ázsiai piacon, ami nagyon nagy fegyvertény. Olyannyira, hogy a második legjobb mezbeszállítói szerződéssel rendelkező Real (és a köv. szezontól mi is) is csak 31 millió €-t! kap évente. Tehát a gazdag és szegény klubok között mindig lesznek különbségek. Ezeket eltüntetni soha nem lehet. Ez kb.olyan, mint mikor a hajléktalanság meg a szegénység ellen küzdünk. Szép gondolat, hogy mindenki lakjon valahol és dolgozzon, de sajnos ezt 40 év alatt bebizonyították, hogy nem járható út. De csökkenteni lehetne a rést a gazdagok és szegények között. És az FFP talán erre jó lesz. Ahogy a példa mutatja, a Real is elkezdett tehetséges fiatalok felé fordulni, és mióta szó van az FFP-ről, vásárlás előtt eladogatnak játékosokat.

venember83 2015.01.26. 14:01:28

@babo0410: Csak egy kérdésem lenne: most ugye 3-4 millió a max. nettó fizetés, amit a klub játékosoknak biztosít. Pogba eladását követően miből lenne pénz megadni a jelenleginél jóval nagyobb fizetéseket, hogy tényleg klasszisok érkezzenek a fiatal francia helyett? Mert oké, hogy van pénz játékosokat venni, és tegyük fel ezt fel is akarja erre használni a klub, de ez a bevétel egyszeri.

babo0410 2015.01.26. 14:20:12

@venember83: Lenne lehetőség olyan játékosokat igazolni, akik minőséget képviselnek, de beérnék kevesebb fizuval is, vagy keveset keresnek. Pl. ott van Verratti. Szerintem ő lenne az egyik biztos érkező. És világklasszisokat nem hinném, hogy igazolnánk. Talán inkább ilyen Mkhitaryan szintben tudnánk gondolkozni. Verratti, Mkhitaryan, Berardi, Zaza érkezhetnének, melléjük meg inkább kisebb csapatokból tudnánk tehetségeket vadászni. Pl. a német ligában, vagy a portugálban van sok tehetség. Ilyeneket tudnánk igazolni, mint De Bruyne, Perišić, Quintero, Danilo, vagy ha már annyian emlegetik a blogon, a Reallal talán lehetne bizniszelni, és Iscot + pénzt kérni Pogba-ért, jelenleg 2 milliót keres.

babo0410 2015.01.26. 14:22:21

@venember83: Ja és a felvetésedet értem, csak azt nem, ha a fizetésekkel van problémád, akkor miért azt hangoztatod, hogy nem cél játékosok vásárlása. Nyilván az a cél, hogy minél versenyképesebb csapat álljon össze.

venember83 2015.01.26. 14:40:52

@babo0410: inkább arra gondoltam, hogy mindig lehet találni okot, miért nem igazol a vezetőség valódi minőséget képviselő futballistákat.

Előbb-utóbb el kéne köteleznie magát a tulajdonosnak/vezetőségnek a szintlépés mellett, nem kibúvókat keresni, de én ennek semmilyen jelét nem látom. Most is kik vannak terítéken? Sturaro, Osvaldo, esetleg Jovetics.

Type-R 2015.01.26. 15:08:07

@babo0410: Legelső dolog: ne nézz hülyének!
Második dolog: még mindig spekulálsz. "Eddig nem volt miből zsebbe nyúlni" - ezt nem tudjuk, csak feltételezzük, hogy nem volt.
"ha megy Pogba, akkor már lesz." - ezt senki sem vitatja, a kérdés az, hogy ebben az esetben mire költenénk. Viszont még mindig nem tudod alátámasztani miért forgatnánk vissza a csapatba.
Harmadik dolog: "200e € BL-el kb." - ezer euró, biztos ez?
Negyedik dolog: "az alapok elsajátításához meg tökéletes," - tehát elismered, hogy az eddigi igazolásaink -tisztelet a kivételnek-, csak jómunkásemberek ?
Nem igazán értem miért kérdőjelezed meg a kijelentésem, hiszen Te is ugyanolyan megérzésekre alapozod a tiéd. Legalábbis eddig még nem támasztottad alá az igazad.

Apuleius 2015.01.26. 15:17:06

@babo0410: Tényleg nem akarok belefolyni a vitátokba, de szerintem egyáltalán nem válaszoltál Type-R kérdésére, s elbeszélsz mellette.

Meg kell mondanom, hogy nekem is erős kétségeim vannak azzal kapcsolatosan, hogy a Pogbáért esetlegesen befolyó pénzből igazán komoly és számottevő erősítésekre lennénk képesek.

mpite 2015.01.26. 15:40:45

@Type-R: A baboizmus alaptétele a spekulációk tényként kezelése :)

Korábban már én is kifejtettem a véleményem, és én is úgy gondolom, hogy Pogba eladásából rosszul fogunk járni mi, mezei szurkolók. Vagy eszetlenül elszórják a pénzt játékosokra, mint a Tottenham pár éve, vagy vesznek egy top játékost (kb 40 millióért) a szurkolók elhallgatására és a többi meg megy a pénzügyi helyzet stabilizálására.

Hoods. 2015.01.26. 15:50:52

Verratti, Mkhitaryan, Berardi, Zaza érkezhetnének, melléjük meg inkább kisebb csapatokból tudnánk tehetségeket vadászni. Pl. a német ligában, vagy a portugálban van sok tehetség. Ilyeneket tudnánk igazolni, mint De Bruyne, Perišić, Quintero, Danilo.

Nem akarom elhinni hogy letezik olyan ember akinek ha Pogbat eladjuk ez lenne a szintlepes.

babo0410 2015.01.26. 16:06:34

@Type-R: Mi van? Ki néz kit hülyének? Szerintem ost hagyjuk abba a vitát.
@Apuleius: Kár volt belefolynod, mert te mindenkinek ezt válaszolod, ha nem tetszik a véleménye.
@mpite: Akkor ezek szerint ez rátok is igaz. Vagy amit ti állítotok az bezzeg tuti úgy van? Kérdezem én, mitől biztosabb, hogy a pénzt nem fogják visszaforgatni a csapatba, vagy rosszul forgatják vissza, ha Pogba távozik? Ti is tényként kezelitek, közben csak megint siránkoztok. Legalább olyannal ne vádolj, amit ti is ugyanúgy elkövettek. Ne az én szememben keress szálkát, amig a tiédben is van. Szerény véleményem szerint ha Pogba távozna az azért lenne, hogy a keretet meg tudjuk erősíteni.
@Hoods.: Jó tudjuk neked csak az lenne jó, ha csupa világklasszis sztár érkezne, és még a Padon is klasszisok ülnének, de tudod ez kivitelezhetetlen jelenleg. Nem tudom elhinni, hogy van még olyan ember aki ezt várja. XD
Téma lezárva, nem akarok újabb vitákat gerjeszteni fölöslegesen. Pogba véleményem szerint idén nem távozik még.

Apuleius 2015.01.26. 16:14:07

@babo0410: Igen, ezt jól látod, mindenkinek ezt válaszolom, aki nem képes az adott kérdésre válaszolni, helyette valami teljesen másról kezd beszélni, ahogy azt Te is teszed. Ebben azért valójában nincsen semmi igazán meglepő, ha belegondolsz...

Type-R ezt kérdezte: Csodálom az optimizmusod, de Te honnan tudod, hogy visszaforgatnánk a pénzt Pogba eladásából? Miért gondolod, hogy nem öntenék bele egyéb projektekbe?

Erre Te ezt válaszoltad: Eddig nem volt miből zsebbe nyúlni, ha megy Pogba, akkor már lesz. Érthető? A bevételeink eddig olyan 200e € BL-el kb. 270ezerig mennek fel. Ebből nem tudunk mélyen zsebbe nyúlni. Vagy te akarsz venni mondjuk egy profi DSLR-t, belenyúlsz a zsebedbe, de ott csak 200-270ezer Ft van, akkor te is "csak" egy Cannon 70D-t vagy Nikon D5300-ast fogsz tudni venni és te is csak ábrándozni fogsz, hogy de jó lenne megvenni 1 millióért azt a Nikon D4s-t vagy 3 és félért a Canon Eos 1D-t. De mivel tudod, hogy egy D5300-assal is lehet profi képeket csinálni, az alapok elsajátításához meg tökéletes, megveszed azt most, később, mikor összejön a rávaló, majd megveszed a jobbat. Érthető a példa?

Ha Te valóban úgy véled, hogy válaszoltál a kérdés lényegi részére, akkor azt hiszem nagy a baj.

danimester1 2015.01.26. 16:23:28

@babo0410: Gyakorlatilag kicsit bővebben majdnem azt írtad le mint én,ezzel semmi baj.Viszont amit én "szajkózok" már régóta,amire várok az az,hogy végre merjenek befektetni és kicsit kockáztatni.Aláírom,hogy nem nagy összeg 700000-150000 egy tehetséges fiatalért,de nekünk eddig nem kifizetődő.Szerintem az ilyen bizniszekkel már bőven több 10-20M-s nagyságrendben költöttünk,példaként a nagy Buffon utód(a román Branescu) a Haliban játszik,a többiről nem is hallottunk azóta egy-egy kivétellel.Ezért gondolom nem lenne akkora érvágás egy fiatal bizonyított játékos leigazolása,aki nem lenne nagyobb lutri és évekre megoldhatná adott poszton a problémánkat.Legalábbis addig nem amíg 30-as csatárt igazolunk(pl.Lóri 4.5M-s fizuval) vagy ekelábúakért adunk ki 5-15M között.Szerintem emiatt érzi úgy a java részünk,hogy nincs és nem is volt koncepciónk.Ha megengeded/engeditek annyiba beleszólnék a vitátokba hogy szerintem pont az új projektünk miatt (is) nem fektetünk be.Valamint nem utolsó szempont miszerint nem vagyunk úm., kényszer helyzetben,de ennek előbb-utóbb meg fogjuk inni a levét,mert öregszik a csapat.Ezért is lett/lenne fontos és elsődleges minimum egy-egy minőség igazolása az elmúlt 2 mercato alatt.Pogbához még annyit szeretnék hozzáfűzni,hogy szerintem addig fog maradni amíg az ő ambíciói nem nőnek fel/túl a terveinken (szinten tartás/spórolás/scudetto) vagy pedig meggyőzik őt a pénzesek és elsősorban Raiola.

mpite 2015.01.26. 16:27:28

@babo0410: Van abban valami, hogy mi is csak spekulálunk, de el is mondom, hogy én miért gondolom úgy, hogy nem fogunk jól járni.

Tegyük fel, hogy kapunk Pogbáért 100 millió eurót, amit top játékosok igazolásával forgatnak vissza a csapatba. Ennyi pénzből mondjuk tudna jönni két 40 milliós játékos, kapnának egy 3 éves szerződést, a maradék 20 millió meg elég mondjuk kettejük 1-1,5 éves fizetésére. Hosszabb távon romlott a pénzügyi mérleg, hiszen a szerződésük max felét töltötték csak ki akkor amikor elfogy a Pogbáért kapott pénz, ezért én én egyáltalán nem tartom reálisnak ezt a forgatókönyvet egy olyan vezetőségnél, amelyik a pénzügyi stabilitást helyezte mindenek fölé az elmúlt években (nincs ezzel semmi baj!).

A másik forgatókönyv, hogy úgy költjük el mind a 100 millió eurót, hogy érkezik sok olyan játékos, akiket mondjuk @Hoods. említett, a pénzügyi mérleg épp ott lesz, ahol Pogba eladása előtt, a fizetéseket tudjuk állni, viszont szerintem semmivel sem lennénk előrébb, hiszen Pogba elvesztése olyan veszteség, amivel jelentősen romlik a csapat minősége, és az említett játékosok nem tudják minőségben pótolni a franciát (Tottenham-szindróma).

A harmadik, amit már szintén említettem, hogy jön egy top játékos kb 40 millió euróért, magas fizetési igénnyel, a maradék pénz meg megy a vállalat pénzügyi helyzetének erősítésére, más projektekre. Előrébb ezzel sem leszünk, fogalmunk sincs, hogy az érkező játékos mennyire illene a csapatba, mikor venné fel a Serie A ütemét, ráadásul szinte biztos, hogy nem Pogba helyére érkezne, azaz gyengülne a középpályánk, oda pedig még így is kellene igazolni.

Én ezért gondolom így, hogy Pogba eladásával rosszul járnánk mi, szurkolók, de nyugodtan egészítsd/egészítsétek ki más lehetséges forgatókönyvekkel, én sajnos nagyon nagy veszteségként élném meg Pogba távozását.

babo0410 2015.01.26. 16:27:55

@Apuleius: Nem akarok tovább vitázni, de Tzpe-R kommentjére érdemben reagáltam, de csak neked, kifejtem, had köss bele, hogy eddig is ráfordították a csapatra a rendelkezésre álló erőforrásokat, mégha ezt itt a blogon nem is tudjátok elfogadni. Nyilván akkor Pogba eladása után is ezt tennék, mellesleg mior Conte érkezett a tőkeemelés legnagyobb részét elköltötték a csapat megerősítésére. Akkor most miért tennének másképpen?
Remélem elégedett vagy, innentől nem kívánok tovább a témával foglalkozni.

babo0410 2015.01.26. 16:28:40

@babo0410: Elnézést, Type-R nevét rosszul írtam le.

Apuleius 2015.01.26. 16:40:00

@babo0410: Egyáltalán nem akartam, nem akarok kötekedni veled, de egész egyszerűen nem értem a felhőtlen optimizmusodat az ügyben, s ezért feszegettem tovább az ügyet. Azt nyilván senki sem vitatja, hogy Pogba esetleges (mondjuk 100 milliós) eladása után, relatíve komoly összegeket visszaforgatnának a csapatba, de az eddigi mercatók ismerete alapján semmi jel nem utal arra, hogy a teljes pénzt új játékosokra fordítanánk. A "rendelkezésre álló erőforrás" fogalma meg kicsit ködös, kérdés, hogy egy 100 milliós eladás során mennyi lenne belőle "rendelkezésre álló erőforrás", s mennyi menne esetleg más projektekre stb. Amúgy, ahogy azt már többször leírtam, nekem az a bajom ezzel a Pogba üggyel, hogy (még ha a teljes összeget vissza is forgatjuk) nem látom pontosan, kiket lehetne megszerezni, kikkel lehetne úgy és olyan minőségben megerősíteni a csapatot, hogy a végén valóban és vitathatatlanul jól jöjjünk ki belőle.

venember83 2015.01.26. 17:06:52

@Hoods.: hozzászólásod személyeskedés miatt törölve.

Hoods. 2015.01.26. 17:08:32

@venember83: lehet elkene gondolkodni hogy a hozzaszolasokat torolgetitek vagy kitiltjatok ezt a szerencsetlent mert ez mar nevetseges.

Hoods. 2015.01.26. 17:13:45

@babo0410: Verratti, Mkhitaryan, Berardi, Zaza érkezhetnének, melléjük meg inkább kisebb csapatokból tudnánk tehetségeket vadászni. Pl. a német ligában, vagy a portugálban van sok tehetség. Ilyeneket tudnánk igazolni, mint De Bruyne, Perišić, Quintero, Danilo.

Leirom ujra szerinted ezek a jatekosok egy nagy csapatban akik BL-t akarnak nyerni mint pl a Chelsea/Real/Bayern elferne egy kezdobe? Mert szerintem a padra is keves az osszes! Nem kell 80 milliokert venni embert de ezekben latnad te a Pogba potlasat? Ez komoly?

DegerFaCan 2015.01.26. 17:20:43

Pogba/sztárjátékos szitu: Ha eladod sikersztoriként kurva drágán, kapsz egy rakat pénzt de híre ment hogy neked jól megy, minden egyes ez utáni játékosvételed +10%-kal drágább.
Pogba fizuja szimplán csak kielégítő olasz viszonyok között is, ennél jóval többet keresnek másutt. na ha ő elmegy a korrekt fizujával egyetemben, a nála olcsóbb játékosok akik érkeznek a +10%-kal legalább ilyen fizuval állapodnának meg. Vagyis bérezésben lehet helyette jönnek de többen -> több kiadás fizura.

Amíg nálunk van csábító hatással bír, hogy vele együtt játszanak mások is.
Nagyobb riszpektje van a Juvénak és az olasz focinak is. -> akár kevesebbért is jönnek, hiszen minőséghez csapódnak.

Ha meg eladjuk Pogbát idő előtt (tehát nyáron) csak a pénzért, akkor egy rossz Ajax leszünk.

Kicsit félresiklott az eszmefuttatásom de a lényeg, hogy amíg nálunk van olcsóbban, kevesebbért is jöhetnek erősítések, míg ha eladjuk, erős inflációval nézhetünk szembe.

Rivendell 2015.01.26. 17:40:54

@Hoods.: Berardi pl beférne....ha azt vesszük a kékek milyen fiatalokat igazolgatnak és raknak be a kezdőbe,akkor Berardi bőven Bl szintű top tehetség....márpedig a kékek is csak tehetségeket vesznek sok esetben és nem kész játékosokat.
Bayorok esetében is sok olyan játékos van,akiket előtte nem ismertünk...még csak nem is top játékosok,de brutális egységet alkotnak azzal a 3-4 top játékossal a kezdőben.
Verrattit is ezen kategóriába sorolnám,de Zaza és az örmény vagy milyen már BL alapon kuka lenne nálam,noha az örmény mezőnyben jó,de mint tkp elvárnám hogy jobb legyen a befejezéseknél.

Hoods. 2015.01.26. 17:48:52

@Rivendell: Amit eloszor irtam abba csak a De Bruyneos stb. resz volt benne. Berardi nalam is top jatekos de a masik 3 szerintem nem egy nagy eresztes Verrattiban en nem tudom mit latnak sokan Zaza egy atlagos kozepszint (de meg mindig jobb mint a 2 szerencsetlen spanyolunk) Mkhytarian pedig katasztrofa amit a kapu elott szokott csinalni. De most komolyan egy De Bruyne, Perišić, Quintero, Danilo barmelyik nagycsapatnal szoba johetne? Viccnek is rossz.

Rivendell 2015.01.26. 18:08:21

De Bruyne pont kékeknél volt:D vagy van is,nem tudom eladták,vagy csak kölcsön

Verratti azért jó játékos,nekem is tetszik a játéka PSG-ben,hajt a gyerek és előre felé elég pofás a játéka,Pirlo-nál támadóbb felfogású irányító.

Hoods. 2015.01.26. 18:33:04

@Rivendell: Ha jol remlik eladta a Chelsea. Annyira nem lehet ugyes akkor ha egy Wolfsburgba ment :D Pedig nagy igeretnek tunt anno emlekszem.

Rivendell 2015.01.26. 18:51:28

@Hoods.: én csak a válogatottban láttam,ott annyira nekem nem tűnt ki.Részemről a bundás megfelelő közeg neki,de top játékos sose lesz.

hurbiny3k 2015.01.27. 07:46:12

Annyira nem lehet jó? :) Végülis az Ő vezérletével áll a Wolfsburg fix második helyen a Bundesligaban. Aki szerint nem férne be hozzánk, nem látta mostanában játszani.

Type-R 2015.01.27. 11:48:39

@babo0410: Távol álljon tőlem a kötekedés, de nem, nem válaszoltál érdemben. Még mindig nem tudtam meg, miért vagy biztos abban, hogy visszaforgatjuk a pénzt. Egyébként a tőkeemelés némileg más tészta, mert itt nincs szó annak emeléséről.
Ha egyébként ennyire kedveled a DSLR-eket akkor álljon itt az analógia: nekem Nikon D40x-em van, de ha profi fotós akarnék lenni, akkor beruháznék a Canon Eos 1D-re. Azaz, nagyon jó spílerekre kell költeniük szinte az összes Pogbából kapott pénzt, hogy topon legyünk, ezért az összeget mindenképpen vissza kell forgatni új játékosok vásárlására. Nem Continassa-projektre, nem szállodára, nem adósságtörlesztésre, hanem játékosokra.

ToTTy-Juve 2015.01.27. 12:06:20

@babo0410: A többiek már meg válaszolták a kérdésed - bocs a kései reakcióért. Egyébként a sokéves tendenciából következtettem én személy szerint erre. :)

MDaniel98 2015.02.07. 12:21:53

Pogba minden jó meccsel csak növeli az értékét, és ez itt a lényeg:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása