Zeman: „Gyerekként a Juvénak szurkoltam”

Zdenek Zeman_Roma.jpgA Cagliari edzője, Zdeněk Zeman közismert a Juventus iránti éles kritikáiról, legutóbbi interjújában azonban felfedte, hogy anno még zebracsíkos mezben is aludt. Zeman volt a klub egyik leghangosabb kritikusa a Calciopoli előtti években és igazolva látta magát, mikor 2006-ban a csapat a B-ligába száműzetett.

Ennek ellenére a Guerin Sportivo magazinnak úgy nyilatkozott, hogy Juve-ellenes megnyilvánulásait félreértelmezik: „Sosem magával a klubbal volt bajom. Mivel Torinóban nőttem fel, én is Juventus szurkoló voltam és a mezükben is aludtam éjszakánként. Akiket támadtam, a Juve alkalmazásában álltak ugyan, de akkor is így tettem volna, ha egy másik klubnál dolgoznak. Hogy elfogadtam volna-e Conte megüresedett helyét? Természetesen.”

Míg hivatalosan az igazgatói “Triádot”, Luciano Moggit, Antonio Giraudót és RobertoBettegát vonták felelősségre, Zeman szerint mások szerepet vállaltak a nyolc évvel ezelőtt kirobbant ügyben. „Ha az egész rendszer így működött, nem lett volna szabad csupán három emberre hárítani a felelősséget. A Calciopoli után tiszta lappal indulhatott volna az olasz futball és megpróbálhatott volna fejlődni, ehelyett szinte minden maradt a helyén.”

Ezen szavai ellenére Zeman a Juve tábor egyik legnépszerűbb célpontja, állandóan becsmérlik, amikor csak Torinóban jár. „Mikor ezeket a dolgokat mondtam, mindig számítottam rá, hogy nem maradnak következmények nélkül, de valamivel több megértést vártam. Sajnos azonban minden torinói látogatásom kész káosz, különösen amikor a lelátókról sértegetik az édesanyámat. Fel szoktam szólítani a szövetség küldötteit, hogy vegyék jegyzőkönyvbe ezeket, de nem foglalkoznak velem. A szektorokat a feketék sértegetéséért szokás bezárni, nem a fehérekéért.”

A hatóságok nagy erőkkel csapnak le az etnikai vagy területi alapú megkülönböztetésre, számos stadiont zártak már be részben vagy egészében a tavalyi szezon során. Ezen szankciók a feketék és a nápolyiak sértegetését is egyaránt magukba foglalják.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr176611345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2014.08.17. 17:24:16

Érdekes amit mond. És akkor, ha ő a vezetőséget támadta anno, akkor valamit tudhatott. :) Csak sajnos nem túl hihető a mondókája.

ToTTy-Juve 2014.08.17. 19:23:59

"a feketék és a nápolyiak" - mi a különbség :D
Komolyra fordítva én nem értem a Nápoly ennyire kiemelését. Volt anno egy nagypofájú, szemtelen és köcsög, de igen tehetséges, mi több kiváló fotbalistájuk - valami Maradona -, akivel futottak néhány jó évet. Azóta semmi, de az azelőtt is majdnem az. És nem szabad elfelejteni, hogy Nápoly az akkori olasz maffia fellegvára volt, akik bármit megvehettek/megtehettek akkoriban. Még sem volt "calciopolli" és a büntetést sem kaptak. Mondjuk nincs különösebb bajom velük, csak a kakidobálás és a rasszizmus nállam azért már az "eltűrhető" kategórián kívül van.

Goku06 2014.08.17. 19:56:58

"Hogy elfogadtam volna-e Conte megüresedett helyét? Természetesen."
Talán ő az egyetlen edzőjelölt akinek még HAllegrinél is kevésbé örültünk volna...

"A szektorokat a feketék sértegetéséért szokás bezárni, nem a fehérekéért.”
hatalmas +1 :D

realsequator 2014.08.17. 21:18:46

De utálom ezt a f@szt...

2014.08.17. 22:09:14

Kit érdekel ez a vén nyomorék?! Igazi LOSER!

Sztbeni 2014.08.19. 01:28:33

Én inkább örülnék Zemannak mint Allegrinek

MDaniel98 2014.08.21. 14:34:00

@tjunior: Rúgnánk vagy 100 gólt.Igaz kapnánk is annyit...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása