Agnelli: "A következő három évben közelítünk majd Európa nagyjaihoz"

Agnelli Andrea_1.jpgA Juventus elnöke, Andrea Agnelli a klub taggyűlésén beszélt az Öreg Hölgy frissen befejeződött szezonjáról, a megkezdett építkezésről, valamint a klub előtt álló időszakról. 

"Néha sikertelen szezonról beszélnek. Gondolok itt a Bayern Münchenre." - kezdte Agnelli az értékelést.

"Beszéltem Karl-Heinz Rumeniggével, s az egyik legjobb szezonjukat zárták, azonban azt követően, hogy kiestek a Bajnokok Ligája elődöntőjében, néhányan sikertelenségről beszélnek."

"Ez elképesztő, lévén, hogy a német klub történetének második legjobb szezonján vannak túl."

"Egyensúlyra van szükségünk. Ha még van hova fejlődni, miközben több fronton is versenyben vagyunk, az változatlanul azt jelenti, hogy sikeres évünk van. Mindig realistának kell maradnunk, s számításba kell vennünk másokat is."

 Agnelli elárulta, hogy a legfontosabb cél, hogy a Juventus visszatérjen az európai labdarúgás legszűkebb elitjébe, azonban ez nem megy az egyik pillanatról a másikra.

"A tegnap nem számít, már most a jövőbe tekintünk, s a következő sikerre éhezünk."

"Az elkövetkező három szezon alatt lehetetlen lesz áthidalni azt a távolságot, amely elválaszt minket Euróba nagy klubjaitól. A 2015-2018-as időszakra az a célunk, hogy közelebb kerüljünk Európa csatahajóihoz."

"Azt várjuk, hogy a 15-18-as ciklus végére évi 300 milliós bevételt termelünk, mely nem tartalmazza az UEFA szereplésből, valamint a sportteljesítményből származó bevételeket, s ez nagyon közel segíthet bennünket a jelenlegi nagyhatalmakhoz."

"A Juventus ereje olyan hagyományokból ered, amellyel csak kevesen rendelkeznek Európában."

Az utolsó három szezon sikerkovácsa, Antonio Conte a következő szezon végéig bizonyosan a Juventus kispadján marad.

"Ami engem illet, nincsenek jelzőim ahhoz, hogy leírjam, ami az elmúlt három szezon során történt. Hálásnak kell lennünk a sportügyeket irányító vezetőségnek; a játékosoknak, akik a zenekart adták; továbbá a rendezőnek, Antonio Contének, aki minden nap dolgozott a színfalak mögött."

"Ebből látszik ennek a csapatnak a valódi értéke: az alázatosság."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr676259844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2014.06.02. 15:02:19

Kampányszövegre hajaz. S vajon a többi európai csapat majd megáll s megvárja, hogy a Juventus beérje őket, amíg korlátozott büdzséből és csigaléptekkel összekapja magát valahogy a torinói vezetőség?

Rivendell 2014.06.02. 15:03:47

nem szólt neked senki,hogy minden top csapat fejlődik bevételek terén ergo az árak emelkednek és emelkednek + fizetések is,ha te így akarsz az elithez csatlakozni,akkor már elszúrtad....tehetséges FIATALOK a juve jövője és nem az agyon szajkózott ilyen olyan megcélzott bevétel

Rivendell 2014.06.02. 15:05:47

@venember83: 1re gondoltunk

még valami...Bayern...1más után 2x voltak BL döntősek és ezzel a kerettel kb most is simán döntőzni kellett volna nekik,így nézvén kisiklottak,de ez az 1 síkú edzőjük érdeme

juvem_2 2014.06.02. 15:28:29

Igazából be lett jelentve az új projekt, nagy reményekkel várom :) Hát szerintem sokkal kisebb büdzséből is elég sokat fejlődtünk. Először a nevünket kellett visszaszerezni, amit a bundabotrány után "elvettek" tőlünk. Mert nekünk a Juve az Juve marad örökre, de a külvilágnak ez mást jelent. Lehet csigaléptekkel haladunk, de legalább látni lehet az eredményét amit remélem kamatoztatnak az idei mercaton!
Nem megbántani akarok itt senkit, de naiv gondolat többet várni a jelenlegi rendszertől. Lehet más nem így van vele, de inkább Agnelli mint vmi multimilliárdos sejk. Tradicionális klub vagyunk, maradjunk is azok.

Rivendell 2014.06.02. 15:30:04

@juvem_2: nekem semmi bajom a bevételekkel és kiadásokkal,csak azzal van bajom,hogy nem azt látom a fiatalokra akarnának lecsapni,akár ingyen

tjunior 2014.06.02. 15:37:34

Ha nem növeljük a bevételeket, hiába alapozunk a fiatalokra, nem fogjuk tudni megtartani őket, lásd Pogba, mert nem tudunk neki olyan fizetéseket adni mint pl. a margit.
Sokan mondják, hogy adjon pénzt Elkann meg az Exor, szerintem meg az a járható út, hogy nem függünk senkitől, talán nem véletlen, hogy Agnelli is a Bayernnel példálózik, ők a példa amit követni kell. Tudatosan gazdálkodnak, ha kell jelentős összegeket áldoznak játékosokra de nem szórják a pénzt.

Rivendell 2014.06.02. 15:45:53

@tjunior: 1valamivel nem számolsz,nincs semmi ok arra,hogy minden fiatalt meg kelljen tartani hosszútávon,ha van 3-4 tehetség akik beérnek ,akkor 1-t 1-t nagy összegért el lehet adni,semmi probléma nem lenne az esetleges eladásokkal az olajosok részére

eleve megspórolod a magas vételárat /minimum 15M manapság 1 középszer olasz is/ ezekből bőven lehet már fizut adni/emelni

tjunior 2014.06.02. 16:14:43

@Rivendell: Nem érzek koncepciót abban, hogy néha néha eladunk 1-2 fiatalt jó pénzért, fel kell zárkózni bevételekben a legszűkebb elithez, ez meg nem megy máról holnapra. Agnelli meg nem a levegőbe beszél hálisten, vannak folyamatban lévő projektek ami ezt a 300 milliós bevétel - a BL és egyéb eredményekhez kötött bevételek nélkül - pár éven belül realizálhatják. Ha a Milan tud a kereskedelmi bevételekből majdnem 100 milliót hozni évente akkor mi is képesek kell hogy legyünk, a Juve legalább akkora brand mint a Milan, ez rögtön 30 millió plusz, ott a Continassa-projekt, ami tovább növelheti ezt a bevételt stb. stb.

Rivendell 2014.06.02. 16:28:40

@tjunior: kicsit el vagy tévedve...legszűkebb elit dupla bevételből gazdálkodik és ezt te soha az életben meg nem közelíted a Juventussal,mivel akik most az elit azok minimum olyan ütemben gyarapodnak,mint a Juventus..logikai defekt,hogy mi az elithez fogunk csatlakozni,vagy esetleg megállítják miattunk az időt? bevárnak minket a két szép szemünkért?

attól,hogy növeljük a bevételt még nem fogunk az elithet csatlakozni és nem fogunk tudni megtartani játékosokat,mivel a többiek bevétele is növekszik és a fizetések-játékosok ára ez miatt szintén növekszik,ha belegondolsz konkrétan 1 helyben toporgunk 2010 óta,mert most is csak 15M játékosokra van keret,miközben a bevétel sokkal nagyobb,tetszik nem tetszik vagy PSG féle extra tehetségeket elhozzuk ingyen/nagyon olcsón,vagy az Exor pumpál pénzt a csapatba,ha extra fiatal tehetségeket hozunk,még akkor is el kell adni mindig 1-et 1-et,amivel fedezni lehet a béreket,mert azzal hogy a fiatalok bérét megemeled a szerződés aláírása miatt még nincs megoldva a dolog,hiszen az egész csapatot nézve borulnak a bérek,többi jobb játékos is béremelés miatt fog szenvedni és nem szabad elfelejteni,hogy hiába hozol fiatalokat 1-2 kp-s igazolás akkor is fog kelleni,ami elviszi a bérnöveléssel 1ütt a bevétel növekedést.

Goku06 2014.06.02. 16:32:31

Egy szóval sem mondja hogy az eredmények is kellenek.
A lényeg hogy a bevételünk meglegyen, a többi nem számít.

Bl győzelem vagy pluszos év végi mérleg? Egyértelmű melyiket választaná a kis Andrea..

babo0410 2014.06.02. 17:29:02

@Goku06: És nézted mindez a beszéd hol hangzott el? Vajon miért a bevételekről, és nem a BL győzelemről beszélt?
@Rivendell: Attól mert a Realnak 2018-ban nem 500 millás, hanem 6-700 millás bevétele lesz, attól mi még pénzügyileg stabil lábakon fogunk állni. Attól mert a Realnak több pénze lesz (ha lesz), nem feltétlenül lesznek előttünk annyival. Bizonyos bevételszint felett (a Real és a Barca már elérte ezt a határt szerintem) már nem számít, hogy kinek mennyi pénze van, mert nem lesznek akkora különbségek. Bizonyos összeg felet már meg fogunk tudni venni akit akarunk, olyan örült összegeket meg mint a Real, a Barca, vagy az arabok, mi úgyse fogunk dobálgatni (remélem). Pláne nem 20 milla körüli fizukat. Tehát egy bizonyos bevétel után már eltűnnek a különbségek a klubok között. Pl. tavaly a Bayern nyerte a BL-t, pedig a bevételek alapján a Realnak kellett volna (majdnem 100 millával nagyobb a bevételük). Vagy pl. 13 évig még csak döntőbe se jutott a Real, pedig elég szép bevételük volt a 13 év alatt mindig. Egy bizonyos szint felett már nem az fog számítani, hogy mekkora a bevételed, hanem az, hogy ki ül a padodon, mennyire illenek össze a játékosaid, és mennyire jó szakemberek vezetik a klubot. Nálunk pedig az alapfeltételek adottak.

Rivendell 2014.06.02. 17:39:50

@babo0410: húúú babo,nem számít bizonyos szint felett,elmesélnéd miért nem állnak meg 1 szinten a nagytőkések? elvégre nem si tudják valójában mire költeni....álomvilág babo

nem csak Real....van még másik 4-5 csapat

Apuleius 2014.06.02. 17:39:58

@babo0410: Eljött a történelmi pillanat, hogy egyet kell értsek veled. Én is azt gondolom, hogy, ha elérünk egy bizonyos anyagi szintet, ugyan valóban növelik a bevételüket a leggazdagabb klubok is, azonban mégis versenyképessé válunk, mert elérhetővé válnak olyan játékosok, akik jelen pillanatban megszerezhetetlenek, illetve nem kel majd azon rettegni minden mercato alatt, hogy vajon meg tudjuk-e tartani legjobbjainkat.

Amúgy még soha sem vezettem klubot, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy mondjuk a Real Madrid hasonló ütemben és arányban növeli-e bevételeit, ahogy a Juventus teszi. A Real Madrid bizonyos értelemben egy felépített, kiválóan működő vállalkozás, míg a Juventus, egy felszálló ágban levő klub, amely múltja révén, mint brand, a legszűkebb elithez tartozik, s bizonyos értelemben, a maga szintjén és arányaival persze, de talán gyorsabb fejlődésre képes.

tjunior 2014.06.02. 17:40:21

@Rivendell: Ezzel az erővel akkor üljünk le és szórjunk hamut a fejünkre mert ami most van az kőbe vésett és megmásíthatatlan, most már öröktől fogva a Real Madridnak meg a Barcelonának lesz a legtöbb bevétele. Konkrétan a 2010-2011es szezonban 153 millió volt a bevétele a Juventusnak, tavaly 273 szeretném én azt ha ilyen egy helyben toporogna a fizetésem 3 év alatt(ez 78%os bevétel növekedés, csak viszonyítás képen ez idő alatt a Realnak 12%al növekedtek a bevételei a barcanak meg 7%al, persze nekik már nehezebb növelni)Ha nem a bevétel növelése a megoldás akkor még is mi?

Rivendell 2014.06.02. 17:46:00

@tjunior: már rég oda írtam..fiatalok...ennyi,ha még nem olvastad ki a szövegből,arról nem tehetek.Nem írtam 1xsem,hogy nem kell bevétel növelés,de az 1 álom hogy csak azzal mi felzárkózunk a top -ba.

Bayern szerintem a Barca előtt van bevételt nézvén

Rivendell 2014.06.02. 17:52:15

"Azt várjuk, hogy a 15-18-as ciklus végére évi 300 milliós bevételt termelünk, mely nem tartalmazza az UEFA szereplésből, valamint a sportteljesítményből származó bevételeket, s ez nagyon közel segíthet bennünket a jelenlegi nagyhatalmakhoz."

ez azt jelenti,hogy le kell venni belőle a BL-pénzt stb...ha most levesszük a BL-t amiben top1 voltunk,akkor 210-15 környékén lehetünk valahol + kérdés mit tekint még sportteljesítménynek...Scudetto? minimum 100M tisztán csak reklámbevételekből és egyebekből akar rádobni a bevételre,kérdés a Samsung mennyivel ad többet és az adidas is a jelenlegi Nike-nál

babo0410 2014.06.02. 18:01:18

@Rivendell: Adidas 30 millát fog adni/év, annyit, mint a Realnak. És azt hiszem a 2015/16-os szezontól kapja majd az olasz liga a 2. legnagyobb tévés jogdíjak utáni bevételt is majd.
@Apuleius: Igen, ehhez közgázt se kell tanulni, hogy valaki rájöjjön, hogy valahol kell legyen egy csúcspont, mert nem lehet a végtelenségig nőni, növekedni (jó példa erre a gazdasági válság). És minél inkább közelít egy vállalkozás a csúcsponthoz, annál jobban lassul a növekedés. így mi, akik még csak a Sinus görbe alján vagyunk, gyorsabban növekedünk, mint a Real, Barca, Chelsea, stb. klubok, akik már a csúcshoz közelítenek.

Rivendell 2014.06.02. 18:05:26

@babo0410: 1 valamit ne feledj,mi a Juve vagyunk,soha nem lesznek olyan zsíros egyéb reklámszerződéseink,mint a divatcsapatoknak,mert fasza gyerek vagyok Real-Barca-Chelsea-Mu stb szurkerként Bayern esetében meg minden nagyobb német cég szponzor kb és nem is akármilyen összegekkel.

kérdés az,hogy a Nike-hez képest mennyivel ad többet ergo és a Nike mennyit ad most?

tjunior 2014.06.02. 18:38:06

@Rivendell: fiatalok és? ennyi? Ennyi a koncepció? A Bayern meg nem jár a Barca előtt bevételt tekintve, 50 millióval több a Barca bevétele még a tavalyi szezonban is, amikor a Bayern BLt nyert ( a különbség a spanyol liga tévés bevételeiből adódik, ami igencsak felülreprezentálja a két nagyot).

tjunior 2014.06.02. 18:43:32

@Rivendell: miért nem? Miért ne építhetnénk fel egy olyan brandet mint ami most a Real vagy a MU? Mi az akadálya? A Calciopoli előtt a Juventusnak volt a harmadik legnagyobb bevétele a Real és a Barca után, 15% volt több a margit bevétel mint a miénk. Miért ne lehetne ezt újra elérni?

MdewC 2014.06.02. 18:53:48

@tjunior: A pénzügyi stabilitás szükségességét nem vitatom, a bevételek növelése szintén elengedhetetlen. Viszont ha szeretnénk megközelíteni a "nagyokat" bármilyen téren, oda eredmények is kellenek. Nem utolsó sorban pedig "nevek" akik szállítják az eredményeket, bevonzák a szurkolókat és a szponzorokat. Ezek szintén fontosak. Mindezen felül mi a Juventus vagyunk, mindig is megvolt a filozófiánk, nem könnyű ezeket össze egyeztetni. Ez is tény. Akkor viszont inkább erősítsük a klubot igazolásokkal, mint gyengítsük.

tjunior 2014.06.02. 19:01:01

@Rivendell: örülök hogy meggyőztelek

Rivendell 2014.06.02. 19:02:51

@tjunior: véletlenül se győztél meg,csak írtam hogy hajrá,kicsit reálisabban szemlélem nálad a csapatunk.

1csapatos bajnokságban soha nem lesz esély elérni a régi szurker bázist,ami bevonzaná a zsírosabb reklámszerződéseket

tjunior 2014.06.02. 19:07:34

@MdewC: Ez is része a dolgoknak, de szerintem az egyikből következik a másik, nagyobb a bevétel több pénz fizetésre,átigazolásokra. A Juventus filozófiája már a 90es évek közepétől ez volt, a tridente a teljes pénzügyi függetlenségen dolgozott, ezt rombolta le a Calciopoli, utána meg jött a Blanc-Secco féle szakmai ámokfutás (az meg hozta magával a pénzügyi problémákat) 3éve Agnelliék elkezdtek építeni valamit, a tények nagyrészt őket igazolják.

tjunior 2014.06.02. 19:29:06

@Rivendell: én nem teszek ilyen dogmatikus kijelentések ezzel kapcsolatban, soha és társai, szerencsére a vezetőség nem így gondolkozik, nem elégszik meg azzal ami van, hanem próbál fejleszteni

neuropa 2014.06.02. 19:29:32

@Rivendell: Miből kell levonni a BL pénzt? Amit idéztél, azt mondja ki, hogy 300 milliót akarnak keresni tisztán, stadionból, múzeumból, szálloda-projektből, tőzsdéből, stb. Ehhez pont hogy hozzájön a scudetto és BL pénz. Azokkal együtt már 400 felé kacsintgat a bevétel. Miközben a kiadások remélhetőleg a mostani környékén maradnak, ami az önfenntartást illeti. Az eladásokra a megnövelt összbevételi különbözetet szánják, ami most még nem igazán van (a jelenhez képest, triviális okokból).

Rivendell 2014.06.02. 19:31:50

@tjunior: írtam,hogy nem kell fejleszteni? gond abban van nálunk/nálad nálam/ hogy úgy értelmezed csak a fiatalokra építenék.

Rivendell 2014.06.02. 19:32:34

@neuropa: Azt várjuk, hogy a 15-18-as ciklus végére évi 300 milliós bevételt termelünk, mely nem tartalmazza az UEFA szereplésbő

azt írja NEM tartalmazza..Uefa pénz gondolom a BL-t takarja

neuropa 2014.06.02. 19:35:14

@Rivendell: Igen.. tehát ha nem tartalmazza, akkor nem levonni kell a 300-ból, hanem hozzáadni. Vagy csak elírtad? Mert így nem értem.

Rivendell 2014.06.02. 19:40:28

@neuropa: az én értelmezésemben ez azt jelenti,hogy nem a mostani 270-ről kéne 300-ra menni,hanem 270-BL-sportteljesítmény/gőzöm nincs mit takar,mert csak a bajnokságban és az olasz kupában vagyunk érdekeltek,max világkupa/szuperkupa ha BL-t nyernénk:D/ tehát olyan 210-15 környékéről kéne nekivágni és elérni a 300-t ergo ő 1 fix 300M alappal akar számolni,amit nem befolyásol semmilyen tényező az mindig adott lenne

neuropa 2014.06.02. 19:47:39

@Rivendell: Igen-igen, egyre gondolunk. Egyébként nem tudom te hogy vagy vele, de engem azért megnyugtat, hogy a mostani 170-220 milliós stabil bevételt 300-ra akarják feltornászni. Ha ez a terv, vélhetően van realitása, különben nem ez lenne a terv, hanem a 200-250 elérése. Ez már csak azért is életképes lenne, mert ez a pénz akkor is befolyna, ha semmit nem nyer a csapat és nem indul Európában sem, csak létezik. Ezt már nem nehéz megfejelni rendszeres jó BL-teljesítménnyel és néhány scudettóval, ami akár egy nyolcvanast is rádobhat, ha a többi olasz klub szokás szerint korábban kiesik.

tjunior 2014.06.02. 19:48:33

@Rivendell: Akkor írsz olyanokat, hogy nekünk ez nem lesz soha, az nem lesz soha? Szerinted soha nem érjük utol a madridot vagy éppen a barcat, én meg nem értem miért ne érhetnénk utol vagy közelíthetnénk meg? Mi olyat tudnak az előttünk lévő csapatok amit mi ne tudnánk követni?

Rivendell 2014.06.02. 19:57:54

@tjunior: tudod mit? kultuszt teremteni a csapat-játékos köré,ami által a régi szurkolói bázisunk fénykorát élné ismét és általa vonzóvá válna újra reklám szempontjából is.

2006-ban elsősorban nem anyagilag vágtuk magunkat haza,hanem erkölcsileg és morálisan

babo0410 2014.06.02. 20:07:57

@Rivendell: Ez most amit te írsz, az nem realitás, ezt pesszimizmusnak hívják. Nem az a realitás, hogy úgyse leszünk soha olyan jók, mint a nagyok. Miért ne lehetnénk olyan jók? És egy csapatos bajnokság? És ha jövőre a Roma vagy a Napoli jól beerősit, és megfingat minket, aztán a Roma 5 ponttal lesz bajnok, vagy mi csak kettővel, mert a BL remélhetőleg előrébb lesz?

Rivendell 2014.06.02. 20:22:32

@babo0410: babo szerintem a Sera A-s erősségét hanyagoljuk...ha.ha.ha...hahota

Ha megveszi Messit a Napoli és az Inter Cr-t,mert szeretnek kukázni a realból:)

MdewC 2014.06.02. 20:35:37

@tjunior: Ezt nem kérdőjelztem meg, sőt!
De szintet nem fogunk tudni lépni, ha idén nem invesztálunk vmennyit, mert amit az elmúlt sikeres 3 évben felépített az egész Juventus, azt egy sikertelen év el is viheti. Ezt egy okosan felhasznált nem túl drasztikus beruházással magasabb szintre kell emelni, hogy aztán elmondhassuk, hogy ott vagyunk az "elitben". Persze ettől még nem kell szórni a pénzt.

Goku06 2014.06.02. 20:47:23

Nem szórni kell a pénzt, de nem érjük el ezt a 300as célt ha kipotyogunk a BL csoportkörben megint... És ahhoz azért erősíteni kellene egy kicsit, elnézve a csapatunk életkorát..
3 év múlva összejöhet ez a 300as bevétel.. Viszont az is összejöhet vele, hogy a keretünk olyan lesz mint a pár évvel ezelőtti milan.. (azzal a különbséggel hogy az egy "már mindent megnyert öreg csapat volt".. míg a miénk csak egy öreg csapat lesz)
Buffon kiöregszik, védelemből Barzagli-Chiellini kiöregszik, Bonu marad meg egyedül.. középpálya: 30 éves Vidal-Marci marad egyedül, Pogba addigra eligazol, csatársor kiöregszik.. fiatal minőségi játékosok kellenek.. ésszel, de költeni kell.

danimester1 2014.06.02. 20:58:57

Összegezve ne várjunk nagy erősítéseket marad a szinten tartás.Szomorú,hogy évről-évre mindig ki tudnak találni valami kifogást vagy mentséget arra hogy miért nem és miért nincs.Jövőre egy ismételt Bl kudarccal megint beljebb leszünk gondolom.(állítólag feljebb tornáztuk azt az ajánlatot Sanchezért 18-ra..szánalmas nem?!)

MdewC 2014.06.02. 21:01:07

@Goku06: Pontosan. Presztizs, fejlődés, fiatalítás, kupák, szurkolók, szponzorok, befektetés... Nevezhetjük akárhogy, idén kell pénzt tenni a csapatba. Nem agyatlanul persze, nem várok walesi sprintereket, de például a Padoin féle pénzkidobásokat nagyobb pazarlásnak tartom...

tjunior 2014.06.02. 21:47:56

Úgy érzem kicsit elmentünk más irányba mint amiről ez a hír igazából szól.
Nyilván nagyon fontos dolgok a konkrét dolgok, hogy Buffon lassan kiöregszik, hogy mi lesz Vidallal, stb. de ez a hír inkább a távlati stratégiáról szól.

Goku06 2014.06.02. 22:15:32

@tjunior: mármint a távlati stratégiakor nem kell megemlíteni hogy 3 éven belül új csapatot kell építeni mert a jelenlegi átlagéletkor elég gyászos? Azért elég utóbb véget kell vetni a 30+os játékosok vásárlásának.

Rivendell 2014.06.02. 22:23:57

2015-18 bevétel is elég távoli stratégia kb 1be esik a totális fiatalítással /2018/ mint miként Goku is írta

tjunior 2014.06.02. 22:28:01

@Goku06: Erős túlzással, ha csak szimplán ezzel a hírrel foglalkozunk akkor nem számítanak az eredmények, Agnelli pont arról beszél a hírben, hogy eredményektől függetlenül el akarja érni a vezetőség a 300 milliós bevételt, ha van BL ha nem, ha nyerünk scudettót ha nem.
Általában 3-4 szezonos időszakot nézve a csapat jó része kicserélődik, nézd meg 3 éve ki volt, itt vagy a 3 év előtti csapatból ki volt itt 6 éve, ebben semmi új sincs.

MdewC 2014.06.02. 22:44:26

@tjunior: A jövő most kezdődik. A pénzügyi cél eléréséhez eredmények, sikeres évek kellenek. Ahhoz pedig játékosok. És persze ésszerű befektetések. Ugyan arról beszélünk, de most kell vmennyit beruháznunk, különben nem tudjuk kihasználni az elmúlt 3 évet.

hellan (törölt) 2014.06.03. 10:24:07

Érdekes lesz, hogy mikor fogjuk elérni a Margit 200M euró feletti bevételét reklámok terén csak. :D

tjunior 2014.06.03. 10:30:10

@hellan: első célunk inkább a Milan 93 milliós vagy a Liverpool 119 kereskedelmi bevétele legyen, utána jöhet a Real :)

hellan (törölt) 2014.06.03. 11:02:26

@tjunior: Be kell vetni Padoin-t reklámarcnak nincs mese. :D

MDaniel98 2014.06.05. 18:16:33

Hogy miért pont a Bayern "csak" elődöntőjével példálozik,ezt mondjuk nem értem.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása