Del Piero: „A Juve félelmetesen eredményes”

Alessandro Del Piero és a Juventus továbbra se választható el egymástól, riportereknek nyilatkozva a csatár a közte és a klub közötti kapcsolatot szerelemnek nevezte, amely soha nem fog elmúlni.

Del Piero Alex_gólöröm.jpgA bianconero legenda 2012-ben hagyta el a klubot tizenkilenc szezont követően, és a Sydney FC csapatához igazolt, azonban továbbra is az Öreg Hölgy vérbeli szurkolója maradt, és figyelemmel kíséri egykori csapat menetelését, amiről csak elismeréssel tud nyilatkozni.

„Az első nap a Juventus elhagyását követően furcsa volt” - nyilatkozta a világbajnok futballista a Rai Sport riporterének. „Kissé kábultnak éreztem magam.”

„Szerelmi kapcsolatot ápoltam a Juventusszal, és ez jelenleg is él, ez soha nem fog a múltba vészni.”

„Azonban kíváncsi voltam egy másfajta életstílusra. Olyan világban éltem, amelyben mindent a tökéletességig ismertem, és kíváncsi voltam, milyen az, amikor minden új és ismeretlen.”

„Angolszász életre vágytam, illetve olyan bajnokságban futballozni, amelyből nem lehet kiesni. Rengeteg új dolgot fedeztem fel.”

„Az első melléknév, amely a jelenlegi Juventus kapcsán eszembe jut, az a bámulatos. Az AS Roma csapatához képest kissé visszafogottan kezdték a bajnokságot, azonban az idei eredményeik félelmetesek.”

„Ezért mindenkit elismerés illet, azonban Antonio Conte a csapat motorja. Mindenesetre a játékosok a mai napig bizonyítják, hogy készek megtenni mindent, ami ahhoz szükséges, hogy a csapat továbbra is eredményes legyen.” - zárta az interjút a játékosok méltatásával Capitano.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr505761804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MDaniel98 2014.01.17. 20:56:00

Azért a BL-ben bőven többet kellett volna bizonyítanunk,na de majd jövőre.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása