Átigazolási pletykakörkép

Jorginho.jpgA Juventus egyik legfőbb feladatainak egyike, hogy megerősítse a csapat széleit, s mivel az Öreg Hölggyel korábban hírbe hozott Jonathan Biabiany egyre távolodó célpontnak látszik, a Tuttosport értesülései szerint a legújabb kiszemelt a Cagliari 23 esztendős kolumbiai játékosa, Víctor Ibaro lehet. 

A szardíniai klub vezetésének meggyőzése érdekében, a Juventus készen áll arra, hogy cserébe Federico Peluso szolgálatait, valamint a 20 esztendős Nicola Leali fele játékjogát ajánlja Ibarbóért cserébe.

Ezen túl, a Juventus fáradhatatlanul keresi az egyre korosodó, jelenleg legalább egy hónapos pihenőre kényszerült Andrea Pirlo, megfelelő minőséget, képviselő utódját, s ezért a Corriere dello Sport szerint a klub két brazil játékost, a Hellas Verona 21 esztendős játékosát, Jorginhót, valamint a Flamengo 19 esztendős középpályását, Adryant tartja megfigyelés alatt.

A calciomercato.com szerint, a Juventus egy másik ifjú brazil középpályást, a Chievo csapatában szereplő 18 esztendős Victor da Silvát is szeretné leigazolni.

Ami Paul Pogba ügyét illeti, a La Gazzetta dello Sport állításai szerint, a Juventus készen áll arra, hogy négy évre szóló, évi négy millió eurós fizetést biztosító szerződést kínáljon a fiatal francia csillagnak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr935680531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabo2323 2013.12.08. 10:10:48

Kicsit sokallom 20 éves gyereknek a 4 milliót .

Rivendell 2013.12.08. 10:21:03

végre olyan nevek rekpkednek,akiknek örülnék...Ibarbo-Jorginho és vissza jönne még Berardi is,teljesen korrekt életkorú csapat lenne Vidal és Pogba társaságával,meg is lenne oldva a fiatalítás../csatársorban még bőven van hozzá idő/

juve28adam 2013.12.08. 10:28:11

Ezt az egészet így ahogy van aláírnám, kivéve azt ,hogy Leali közös tulajdonba kerülne.

JUVE76 2013.12.08. 10:30:50

@Berbatov a Juventusnál folytatja?: +1! Gondolom Bonucci is boldog lenne....

Trieszt120506 2013.12.08. 10:34:09

@Rivendell: Berardi még sohasem játszott a Juventusban sem Juventus Uxy -ban! Tehát nem visszajön!

Rivendell 2013.12.08. 10:42:38

@Trieszt120506: vissza az úgy értve,hogy valahol csak a miénk felesben,tudom nem játszott még nálunk

másik 2 brazil szerződtetését nem támogatnám,mert szinte fix,hogy ők lehetőséget se kapnának,már csak a koruk miatt se

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.08. 11:15:34

Adjuk oda Ibaroért pelenkát meg padoint és én már boldog ember leszek a maradék 100 évemben.:-D De felőlem vihetik ebben az árban mottát is.

tjunior 2013.12.08. 12:10:06

@JUVE76: Ha meg nem adjuk meg neki, nem fog hosszabbítani és el kell adni, akkor meg az lesz a baj. Pogba(Raiola) nem fog 1-2 milliós fizetésért hosszabbítani.

JUVE76 2013.12.08. 12:53:58

@tjunior: Max 2.5 milla!!! Ha nem jó akkor szevasz!!!!
Vagy kezdjük el emelni Tévez fizuját az Ő megszokott 10-12 millára, Bonuccinak szinté kijár alsó hangon a 4 milla és még sorolhatnám ( Vidal 5,5-8, Chiellini, etc... etc....)
Ne legyünk már Mc vagy Psg...

Pepito1982 2013.12.08. 13:00:17

a képen ki van? Jorginho?

verojuventino 2013.12.08. 13:12:25

Jorginhót szívesen látnám középen, illetve a Bilbaóban játszó nagy kedvencemet Muniaint,aki fiatal és nagyon tehetséges!Véleményem szerint az utóbb említett fiatal is hatalmas erősítés lenne!!!

tjunior 2013.12.08. 13:20:05

@JUVE76: Kíváncsi leszek a hozzászólásodra a következő Pogba vs. random kőgazdag klub hírnél...

Apuleius 2013.12.08. 13:24:35

@Pepito1982: Igen, Jorginho van a képen.

@tjunior: +1

Goku06 2013.12.08. 13:37:18

@verojuventino: Muniaint állítólag Llorente próbálja rábeszélni hogy ne hosszabbítson szerződést, és másfél év múlva ingyen jöhet :)
Ez így komoly üzlet lenne, és Llorente miatt van is rá lehetőség..

A Pogbás dologhoz pedig.. Van két lehetőségünk, nagycsapattá válunk vagy sem. Az ilyen apróságok vezetnek a nagycsapattá válás felé, hogy amikor egy világklasszis szintű játékosunk van, akkor nem azt mondjuk neki, hogy "SZLAMB, túl sokba kerülne megtartanunk téged, húzz a picsába"
És én leginkább a 4 évet tartom kevésnek, próbáljuk meg inkább 5 évre ideláncolni Pogbát!

2013.12.08. 13:38:10

Pogbát meg kell tartani,ezt meg kell értenie Bonuccinak is még mindenkinek...a 4 milla kicsit tényleg sok egy kicsit,de ez van,ennyi az ára,hogy itt maradjon...

2013.12.08. 13:41:52

Jorginho meg jó játékos,de ha Pirlo-utód,akkor oda nála nevesebb játékos kell,egy klasszis irányító...Gündogan lenne a legjobb,vagy Mata...

JUVE76 2013.12.08. 13:46:31

@tjunior: Arra vagy kiváncsi, hogy mennyiért "forintosítanám" ?????
Nálam első a Juve aztán a többi szempont a játékos akarata. Ha a pénz érdekli 20 évesen 1, ismétlem 1 értékelhető szezonnal a háta mögött nem elég neki a 2.5 milla akkor soldos és nem focista!!! Tőlem ez esetben mehet!!!

2013.12.08. 13:49:03

@JUVE76: Lehet neki elég lenne,de az ügynökéről ugyebár te is hallhattál már...

west30 2013.12.08. 13:49:34

Nekem teljesen elfogadható lenne ez a szerződés Pogbával és felettébb örülök hogy Biabiany kezd kikerülni a képből.Leali pedig szerintem sosem lesz Juventus játékos főleg nem kezdő,ha már fiatal olasz kapus akkor inkább a Genoaból Perin.

2013.12.08. 13:53:22

@JUVE76: Arról nem beszélve,hogy Pogba ugyanúgy kulcsembere a csapatnak,mint mondjuk Vidal,lényegében ők ketten nyitják az ajtót nekünk az elitbe! Ha ezt nézzük,nem pedig a korát,akkor a 4 milla full korrektnek tűnne...

JUVE76 2013.12.08. 14:05:02

@fire06: Igazad van, de nálam ui alapember Bonucci, aki szintén megérdemelne x millát, illetve ha már Tévez -mint legjobb korban lévő világszár- belemegy az 50%-os fizucsökkentésbe csak hohy itt játszon, akkor Pogba -bármennyire is szimpi- ne akarjon 4 millát!!! Ha meg nem Ő hanem az ügynöke akar, arra is megvan a megfelelő megoldás!

Goku06 2013.12.08. 14:20:07

@JUVE76: de azért az az 1 jó év van mögötte dolgot megmagyarázza a 20 életéve..
Pl Marci mögött is 1 jó szezon áll, pedig ő már jobban benne van a korban.

Egy 20 éves játékos első szezonjában ilyen teljesítményt nyújt, akkor borítékolható, hogy innen még csak fejlődni fog, így megér még 4 milliót is.
Zsoldos? Nem, a mai futballban átlagos értékrendű focista. Az a zsoldos aki elmegy oroszországba vagy a világ végére pénzt keresni..

De ha mi Pogba elé lerakunk egy 2,5 millás szerződést, és bejelentkezik érte egy komoly csapat mondjuk 5 millás fizetéssel akkor mit fog Pogba gondolni? "Itt vagyok ennél a spórolós csapatnál, nem fizetnek meg rendesen, nem vesznek mellém senki olyan játékost akivel esélyünk lenne a BL-re. Elmenjek abba a csapatba, ahol reális esély van akármi komoly trófeát nyerni, és még a fizetésem is nagyobb. Miért ne?"
És egy ilyen gondolatmenet utáni távozás miatt egy rossz szót sem szólhatnánk neki.

És mivel Pogba régebben kijelentette, hogy addig nem nyugszik, amíg nem nyer aranylabdát.. Az a kérdés, hogy neki ehhez belefér-e még 2-3 év bohóckodás komoly európai esélyek nélkül? (mert ha nem változtatunk a hozzáállásunkon, és nem fektetünk be pénzt, akkor folytatjuk a stagnálást az évi scudetto+európai középmezőny eredményekkel)
Egy Juventusnak ennél több kell, a folyamatos fejlődés és egyre több trófea (És Pogba karrierje ezzel 99%-ban megegyezik)

devil-z 2013.12.08. 14:34:22

Pogba ingyen jött, ambiciózus, fejlődőképes, fiatal kora ellenére már most kitűnik és segítségével, egyéniségével újra igazi nagycsapat lehetünk. Emellett közönségkedvenc, néző- és játékoscsalogató is lehet.

Kétség sem férhet hozzá, hogy ha ennyi az ára akkor meg kell adni.

west30 2013.12.08. 15:37:54

@JUVE76: Jövőre valószínűleg Bunucci is új szerződést fog kötni jelentős fizetés emeléssel szerintem.
Egyébként hogy miért is nincs költekezés arra részben a választ meg is kapjuk,emelkedik a játékosok fizetése elég rendesen és sajnos ez a jelenlegi Juventusnak még jelentős kihívás.

Rivendell 2013.12.08. 16:24:21

Gündogan? Pirlo cipőjét se köthetné be...akkor már Mata,megkockáztatom Mata is fényévekkel komplexebb játékos,mint a török.

Pogba eset..2.5 milla nem elég neki? akkor húzzon a picsba bármennyire is tehetséges a srác,ne akarjon már ő diktálni..Pogba a Juventus névhez képest 1 nagy betűs SENKI,azért ne essünk már hasra a sráctól,mikor nála fényévekkel nagyobb nevek húták magukra a zebra mezt,valahol azért +kéne húzni a határt,nem attól leszünk nagy csapat,hogy 1 20éves srácnak 4millát adunk,árából másik 3tehetséget lehetne venni,ak még fel is nézne a Juve címerre,nem pedig lenézné a ti nézeteitek szerint /aki szerint neki ez jár és meg kell neki adni,hogy itt akarjon maradni/

ki ez a srác Zizuhoz-Alexhoz-Nedvedhez-Trezhez-Platinihez képest? senki

juve28adam 2013.12.08. 17:13:03

Pogba szerződésének nagy befolyásoló tényezője Raiola. Ezért sem egyszerű a fizetésemelésről beszélni.

Goku06 2013.12.08. 17:28:47

@Rivendell: "a Juventus névhez képest 1 nagy betűs SENKI"
a Juventus névhez képest a mai futball világában Messin-Ronaldon és Zlatanon kívül mindenki nagybetűs senki..
A régi Juventust pedig az ilyen játékosok tették naggyá, mint a 20 évesen 60-80 milliót érő Pogba..

"ki ez a srác Zizuhoz-Alexhoz-Nedvedhez-Trezhez-Platinihez képest? senki"
Megkockáztatom hogy ha a 20 éves Zizou/Alex/Nedved/Trez/Platinihez hasonlítjuk a mai Pogbát, akkor Pogba legalább az X-re jó lenne, sőt. Ha Pogba ittmarad még 5 évet bátran hasonlítgathatjuk ezekhez a korszakos zsenikhez.

"árából másik 3tehetséget lehetne venni,ak még fel is nézne a Juve címerre" ilyenből nem sokat szereztünk az elmúlt időszakban, de pl Peluso és Padoin is nagyon felnéz a Juve-mezre... a nagy tehetségeink DC-Marci-Gio is él hal a csapatért.. mégis ha csak ilyenekre kéne építenünk, akkor sehol sem lennénk (mellesleg most sem vagyunk sehol európában)

"nála fényévekkel nagyobb nevek húták magukra a zebra mezt" - a múlt idő sajnos a leglényegesebb ebben. A jelenlegi keretben elég sok játékos van akibe negyed annyi tehetség sem szorult mint Pogbába. Ezt kibontakoztathatja nálunk, vagy nyerhet BL-t mondjuk Párizsban..

Rivendell 2013.12.08. 17:50:03

@Goku06: engem nem érdekel a jelenlegi keret,de ha a mostanit nézzük Pirlo és Vidal kicsit kiemelkednek hozzá képest is,persze tudjuk Pirlo zseni Pogbához képest alapjáraton is,de azért Vidal is mint elviekben alap vkp még mesze Pogba előtt jár,de lefogadom az arca fele akkora lehet és ez a nem mind1,azért próbáljuk már meg helyén kezelni az ilyen srácokat és nem isteníteni őket miközben még csak egy tehetség és semmi egyéb...Nedved 96-ban már EB döntőt játszott ennyit erről...felnőtt EB döntőt,nem korosztályos himi humit.

Zizuhozmérten ő mindig másodvonalas lesz és ezt szerintem mindenki el is fogadja,már csak a játékintelligencia miatt is,nem véletlenül nem azonos poszt a két srác.Nem hiszem,hogy őt ne lehetne pótolni,nem 1 Pirlo poszton játszó és tudású srác,aki miatt teljes szerkezetváltás kéne.

Jó játékos és lehet még sokkal jobb is,de 1Juvét ne 1 ilyen takony akarja már irányítani.

Ja és nem vagyunk mi arabok,hogy annyit fizetek amennyit csak nem szégyellsz.

Nézzétek meg a Real bérlistát és akor majd lehet nézni 1 nagyot,hogy messze nincsenek ott agyonfizetve a játékosok,ha Cr-t kivesszük a kalapból,meg a csoda Bale-t

ToTTy-Juve 2013.12.08. 17:53:55

Azt hiszem, ehez nem mi értünk a legjobban. Tény, hogy Pogba, nem zebra pizsamában aludt kiskorában, így csábító lehet neki a PSG, de ne feledjük, hogy a PL-t hagyta ott a Juveért. Szerintem ezért nem a fizun fog múlni. Tény, hogy Raiola fontos részlete az ügynek, vele kapcsolatban viszont semmit sem tudunk, ezért ne ítéljük el rögtön a klub vezetését vagy Pogbát. Marotta sóher, ezért ha megadja ezt az összeget, biztosan meg lesz rá az oka. Ha pedig van esély mérsékelni, akkor abban ő a legjobb XD

ToTTy-Juve 2013.12.08. 17:56:07

ja és a poszthoz annyit, hogy mivel üres a kassza, biztosan kölcsönben gondolkodunk, esetleg egy opciós joggal megspékelve. Szerintem vagy nem jön senki Januárban, vagy a Piacenza teljes középpályája érkezik majd :(

devil-z 2013.12.08. 19:27:52

@Rivendell: "1Juvét ne 1 ilyen takony akarja már irányítani"

Úgy támadod a srácot mintha ultimátumot adott volna, hogy ha holnapra nem kap 4 millás fizetést akkor lelép. Bennfentes vagy? tudsz valamit amit más nem? beszéltél Pogbával?

Vagy honnan cumiztad ki ezt az irányítós dolgot?

2013.12.08. 19:37:52

@Rivendell: Te nagyon elfogult vagy barátom...Pogba nem Zidane,nem is Del Piero,ő Paul Pogba,viszont nélküle ez a csapat sehol se lenne,abszolút húzóember,ráadásul szerintem megszerette ezt a klubot,én legalábbis azt látom rajta,hogy amennyiben nyáron a BL-győzelemre esélyes csapat állna össze,ő nem erőltetné a távozást...a 4 milla meg hosszú távon abszolút megérné,ő a legpiacképesebb játékosunk,az ügynöke remekül keveri a kártyákat,kihasználja a Pogbában rejlő pénzügyi lehetőségeket,a srác meg egyszerűen csak focizik és ennyi...ha ez az ára,akkor ez van,Vidalnál ugyanez volt a helyzet,ő le se tagadhatná,hogy szeret itt játszani és nem csak azért,mert most ő a legjobban fizetett,csak annyi,hogy követi,amit a piac diktál,és ugyanezt teszi Raiola és Pogba is!

MDaniel98 2013.12.08. 19:51:38

Lealit én ugyan nem adnám el,pláne nem ilyen fele játékos hülyeségbe,amitől konkrétan feláll a szőr a hátamon.Legalább próbáljuk már ki a srácot mielőtt elpasszoljuk,könyörgöm...

JUVE76 2013.12.08. 20:34:47

@Rivendell: +100000!!!!!!!
Pogba egyelőre egy Istenadta tehetség-CSAK tehetség! Lehet belőle Nedved-Trez-Adp DE LEHET BELŐLE AKÁR Balotelli is!!!

neuropa 2013.12.08. 20:46:21

@JUVE76: Évi 1.5 millióért vered az asztalt? Ha netán 10 évig itt marad, a fizetése pedig mindig úgy emelkedik majd, hogy te 1.5 millával kevesebbet adnál neki, akkor 10 év alatt is csak 15 millióval kerül többe. Adóval 25-30, ami mondjuk egy sztárjátékos leigazolásához is éppen csak elég. Szóval előbb az eszed, aztán a szád járjon, szerintem.

MdewC 2013.12.08. 20:59:15

Forza!
Sztem várjuk ki mennyit kap Pogba, még semmi sem biztos. A lényeg, hogy maradjon, bár tényleg nem kevés a 4 milla...
Ibarbonak nagyon örülnék (sztem messze hasznosabb mint Biabiany), Jorginhonak is, bár már itt lennének Berardival együtt!

MdewC 2013.12.08. 21:02:28

@MdewC: Annyi még, hogy Pogbára és Vidalra mindenkép szükségünk van. (Sorolhatnám még a neveket, de a kp nélkülük hosszútávon nulla.)

Goku06 2013.12.08. 21:03:55

@JUVE76: jól mondod, istenadta tehetség..
Legalább próbáljuk megtartani azzal hogy nagy fizut kap. Ha nem kapja meg akkor ott lesz előtte a lehetőség eligazolni egy szakmailag és anyagilag is jobb helyre. Miért ne tenné? Legalább anyagilag kapja meg azt amit akar (vagyis amit Raiola akar) hogy boldognak érezze magát. Meg van a csapat iránti szeretete, de nem volt Juvés pizsamája, és ha látja hogy a csapat nem versenyképes, elmegy.
És az összeg 4 millió még nem eldöntött, így a végén még 3+bónuszok is lehet.. senki sem konkrét összegről beszél, de a lényeg hogy ezen a szerződéshosszabbításon nem szabad szokás szerint spórolni.

@Rivendell:
Nedved 24 évesen játszotta azt a döntőt, Pogba még csak 20, és a VB-n is alapember lesz. Bőven benne van egy Nedved-szintű karrier.

@Juventus FC 15: A Juventus Buffon után nem fog egy tapasztalatlan újonc elsőszámú kapussal nekivágni az évnek. Másodikszámú kapusként végigüli a szezont, az a karrierjének sem jó. Így a lehető legjobb megoldás hogy pár évig tapasztalatot gyűjt a Serie A-ban. Amit anélkül nem kap meg, hogy a fele játékjoga a másik csapaté legyen. Mégis ki lenne az a hülye, aki kölcsönveszi minden opció és fele játékjog nélkül, majd egy éven keresztül játszatja, azért hogy majd a Juventusnak jó legyen. Tapasztalatot adnak a játékosnak, ezért valamit fizetni kell nekik, szimpla közgáz :D Senki sem fogja játszatni, ha ebből nekik semmi előnyük nem származhat.

2013.12.08. 21:04:29

@devil-z: Hagyd rá,hülye ez csak nem forog...
@Rivendell: Api,ez a kis takony a csapatunk legjobb játékosa,szopkodhatod nyugodtan Zidane-t,meg Nedved-et,de ők már visszavonultak pajtikám,és sajnos attól,hogy valaha itt ilyen szintű klasszisok játszottak,még jelenleg nem tudjuk felvenni a versenyt a Bayern-el...

JUVE76 2013.12.08. 21:05:05

@neuropa: Gondolom ezzel a logikával nem a versenyszférában dolgozól??!!!

devil-z 2013.12.08. 21:37:31

@fire06: csak nem tudom mire vélni ezt a hangnemet, mintha a seggéből rángatta volna ki Pogbát. Szerintem eddig semmi olyat nem tett amivel rászolgált volna erre a stílusra.

A múlton meg túl kellene lépni, sajnos ma már Padoin és hozzá hasonló képességű játékosok is kezdők lehetnek, szóval azt a néhány kulcsemberünket mindenféleképpen meg kell tartanunk. Arra nem lehet alapozni, hogy majd marottának újra ekkora szerencséje lesz egy fiatallal. :)

MDaniel98 2013.12.08. 22:25:25

@Goku06: Persze,de ez a fele játékjogos cucc a világ legnagyobb hülyesége.Ugyanis,ha elpasszoljuk kölcsönbe,fizetünk XY-nak 4 milliót(kölcsönszerződésekbe sosem kap a kölcsönvevő csapat annál jobbat,hogy játszassa,beleírni a szerződésébe olyat,hogy a meccsek 80% játszassa(ha tényleg olyan jó,akkor úgy is fog annyit),aztán vége visszakapjuk.Ellenben eladjuk Leali felét XY-nak 3 misiért,ha nem játszik jól úgy se fog kelleni nekünk,ellenben,ha jól játszik egyből felmegy az érteke 15-20 millióra(lásd Courtois) és az XY csapat már azért,hogy tudjuk véglegesíteni elkér 8-9 milliót,tehát a végén a 2-4 milliós mínuszból(1.eset),3-8=-5 milla lesz az eredmény tehát ez csak 1.játékosnál(aki beválik) minimum 1-2 milliós bukó lesz,és akkor finoman számoltam,mert ezek után pl.:Berardinál mivel a posztjából adódóan többe kerül tehát könnyebben megy fel az ára is,ráadásul fel van egy kicsit hypolva is,a Sassasulo nem egy 6-osért fogja majd adni a felét mint tavaly,hanem majd 10-12-ért meg Marrone feléért,arra fel lehet készülni.Ez csak akkor nem lesz igaz,ha tényleg olyan "nagy haverok" vagyunk a Sassasuloval,mert,ha tényleg így van és nem csak ezt mondják,akkor "kötelesek" eladni nekünk a jó féléve ellenére is ugyanannyiért,mint mikor megvettük őt.Na ennyit akartam...

Goku06 2013.12.09. 00:35:08

@Juventus FC 15: ez az "kölcsönadjuk a játékost, és adunk 4 milliót ha a meccsek 80%-án játszik" dolog egész jól hangzik, viszont még nem hallottam olyanról hogy akárki esetében ilyet alkalmaztak volna. Így nemtudom, hogy mennyire mennének bele a fogadó felek. Nekik jobban megéri a fele játékjog, mert ezek az olaszok szeretnek pénzt mosni a fele játékjogokkal.
De maga az ötlet tényleg jó, és Leali esetében szerintem jól járnánk vele.
De pl ha én a fogadó fél lennék, inkább a fele játékjogot erőltetném. Főleg, ha egy nagy tehetségről van szó (és persze egy nagycsapatról, akit le lehet húzni).. Ravaszak ezek a kiscsapatok is, nem lehet őket annyira kihasználni.

A Sassuolo esetében pedig énis hasonlóan vélekedek. Majd akkor derül ki, hogy mennyire nagy haverok, ha Berardi fele játékjogát kell megtárgyalni.

Rivendell 2013.12.09. 06:53:59

@fire06: tudtommal nem vagyunk pajti,te meg szopkodhatod Pogbat,részemről a srác semmi olyat nem mutatott,amivel diktálhatna..ennyi

Rivendell 2013.12.09. 07:02:11

Vidal vs Pogba fizetések...Pogba 1 tehetséges srác,viszont Vidal 100%-ban kész Top vkp,aki posztján a legjobb és a legjobb korban is van ergo nagyon meredek Vidalra hivatkozni,messze Pogba előtt jár

Rivendell 2013.12.09. 07:04:33

bár látom érdemesebb tényleg bunkóba menni,mert 1re több az ilyen droid

2013.12.09. 11:28:15

@Rivendell: De mutass akár csak egy darab nyilatkozatot is tőle,amelyben ő diktátorként lép fel a Juventussal szemben...kíváncsian várom mivel tudod alátámasztani,hogy ő igenis rászolgált erre a tirpák bunkó hangnemre,amivel itt alázod!
Én Vidalnak és Pogbának se a korát nézem,mindketten klasszis teljesítményt nyújtanak,ezáltal nélkülözhetetlenek a csapat számára...leszarom melyikük hány éves,nekem az számít,hogy mindketten itt maradjanak és hozzák azt a klasszis színvonalat a csapatba,amit eddig is hoztak!

2013.12.09. 11:32:57

Csak az a rejtély számomra,hogy egyesek mit nem tudnak felfogni azon,hogy addig nem leszünk elit csapat,amíg gazdaságilag nem próbálunk meg lépést tartani az újgazdagokkal(PSG például) meg a nagy költőkkel(Barca,Real,Bayern)...ezeket nem fogjuk azzal legyőzni,hogy itt valaha Nedved volt meg Zidane,ezeket olyan játékosokkal tudjuk legyőzni,mint Vidal és Pogba,csak kellene melléjük még egy-két legalább fele akkora klasszis,mint ők ketten,és ennyi...kész volna a világverő Juventus,de ahhoz pénz kell,ahhoz áldozatok kellenek,ahhoz MEG KELL TARTANUNK VIDALT ÉS POGBÁT!BÁRMI ÁRON!

Rivendell 2013.12.09. 12:15:52

@fire06: Gazdaságilag lépést nem itt tartással lehet tartani más csapatokkal...bevétel növeléssel,most az teljesen mind1 milyen formában..szponzori,vagy akár részvényesek belefeccölése által

ami nekünk fizetési lépéstartás a spanyolokkal-angolokkal,az a Juvénak kész csőd lenne jelenlegi éves bevétel alapján

2013.12.09. 12:26:45

@Rivendell: De a pályán a játékosok nyernek meccset,de nem a Padoin-félék,hanem az olyanok,mint Pogba és Vidal...ahhoz,hogy a csapatban ilyen játékosok legyenek,ahhoz pénzt kell befektetni...a teljesítményüket látva pedig én úgy gondolom,hogy ez a befektetés abszolút meg fog térülni!

Rivendell 2013.12.09. 12:30:57

@fire06: azért tudjuk mind,hogy ha hozunk melléjük még 2-3 tehetséges fiatal srácot,még akkor se biztos,hogy világverő lesz a szeretett csapatunk,ez inkább csak 1 vágy mindenki részéről,ami megvalósul vagy sem,de ha nem fiatal tehetséget,hanem kész játékost hoznának,még akkor se biztos a siker,szerencsére nem ilyen egyszerű a foci,mert akk a Madrid már halomra nyerte volna magát a BL-ben /szerencsére csak szenvednek az anyagi befektetések dacára/

elhiheted ha mi is éves szinten 400milkát szakítanánk,akkor engem sem érdekelne,hogy ki mennyit keres,lehet olyan lennék mint a Real szurkerek,hogy ha felröppen pl Suarez neve..hehe megvesszük öcsém,mit nekünk 70milla /ez csak 1 példa volt és az öcsém a többi szurkerre vonatkozott,nem rád/ de valahogy engem nem vonzana 1olyan Juve ami bármit megtehet,maradjunk csak olasz élcsapat,aki képes nagy dolgokra anélkül,hogy agyonköltekezést csinálna.

Pogba-val nekem nincs amúgy bajom,sokat beszéltünk erről a többiekkel is és akkor is azt írtam akkor adnám én el,ha megfelelő összeg fut be érte/én olyan 60-70milla környékére gondoltam/ amúgy fejlődjön csak nálunk a srác,de nekem ez a 4milla túl soknak tűnik,remélem kacsa lesz és nem ekkora összeg lesz a szerződésében

Rivendell 2013.12.09. 12:57:47

@fire06: Pelusora visszatérve,te is tudod soha nem érveltem velük,hogy ők kellenek ide a fizetésükkel,szerintem nincs olyan ember itt aki ne tudná,hogy jobbakat is hozhattak volna az árukból ez nem az én saram,hanem kancsal barátunk sara,hogy bizonyos összegért őket hozta és nem másokat,mint kiegészítő emberkéket

úgy vagyok vele,hogy most télen és nyáron hozzák ide azon 3 fiatalt,akit ebben a cikkben is írtak /nekem asszem hatalmas öröm lenne/ majd játszanak együtt le egy szezont és akkor kiderül,hogy milyen Pogba,mert szerintem ez és a köv szezon lesz benne még a srácban,amennyiben nem esik vissza a formája/ha tovább fejlődik,akkor borítékolom,hogy elviszi a PSG olyan összegért,amit még igazi europai top csapat se utasítana vissza/....ha valami hihetetlenül nagy csoda történne,akkor 1 Mata lenne még az akit kívánnék a csapatba,mint befutott top játékos,de az már álom az álomban kategória lenne:D

Type-R 2013.12.09. 13:30:43

Alapvetően egyetértek azzal a gondolattal, hogy meg kell tartani Pogbát (is). Csak ha Pogba 20 évesen megkapná a 4 millás fizetését, akkor Bonucci, Tévez, Chiellini stb. joggal gondolhatnák úgy, hogy ha ez a kétségkívül sokra hivatott, ámde nagyon fiatal srác ennyit keres, akkor ők is többet kérnek. Viszont lehet, hogy azt nem engedhetjük magunknak, hogy 4-6 játékos fizetését jócskán megemeljük. Természetesen kapjon Pogba fizetésemelést, de azért ésszel csináljuk!

2013.12.09. 13:43:03

@Type-R: Bonuccit,Tevezt,Chiellinit,Buffont sztem pont annyira érdekli Pogba kora,mint engem,ők is győztes csapat tagjai akarnak lenni,nekik az csak jó,hogy egy ilyen rendkívüli képességű játékos a csapattársuk,ahogyan Pogbának is jó,hogy ilyen játékosokkal játszik együtt!

Apuleius 2013.12.09. 13:50:04

A világ minden élcsapatában adottak hasonlóan radikális eltérések a bérezések tekintetében, s Bonucci vagy Chiellini vélhetően máshol is kevesebbet keresne, mint egy Pogbához mérhető fantasztikus tehetség. Pogba sokkal több, mint egy ígéret, vagy egy tehetséges srác. Ő egy kész játékos, aki a jelenlegi Juventus egyik legnagyobb erőssége, márpedig, ha a Juve meg akar tartani egy ilyen játékost, akkor komoly fizetést kell neki adni. Ennyi a történet, én nem látok különösebb kivetnivalót benne.

Goku06 2013.12.09. 13:53:21

Szerintem 3+bónuszok lesz a vége (ami gyakorlatilag 4 lesz így is)
Vidal esetében is 4+bónuszok van ha jól tudom..

Rivendell 2013.12.09. 14:12:44

@Apuleius: engem aggasztana ha kész játékos lenne....:) ő is képes 1gész mérkőzésekre eltűnni,mint Marci csak nála jobb az arány

Apuleius 2013.12.09. 14:18:40

@Rivendell: Én Vidalt és Pirlót is láttam már igen halványan játszani, ettől még nem támadt bennem kétség a minőségüket illetően. Nem attól kész játékos valaki, hogy minden egyes mérkőzésen ugyanazt a minőséget hozza. Nem hiszem, hogy nagyon sok 20 éves játékost tudna bárki mondani, aki ilyen meghatározó és magas színvonalon, ilyen magabiztossággal focizna. Ettől nevezhető Pogba kész játékosnak.

Rivendell 2013.12.09. 14:18:40

Kiket hozott már ide az ügynöke,vagy kik tartoznak manapság a keze alá,hogy ennyire jóban akarunk vele lenni?

Rivendell 2013.12.09. 14:22:39

@Apuleius: részemről attól is kész valaki,hogy képes stabilan hozni,mi ketten mást várunk el 1 kész Top játékostól ennyi az 1gész.

Pirlo azért csak korban van,nála nem elvárható a folyamatos jó játék,bár 1éve még 1 EB-t is tökéletes játékkal tudott le,döntőt nem az ő nyakába raknám /ott a védelem nagyon megfáradt:( Chiello-val az élen/ de így is csodát műveltek

Rivendell 2013.12.09. 14:27:55

Vladimír Weiss ezt a srácot megnéztem volna nálunk,spanyol bajnokit mikor láttam,nekem egész pofásnak tűnt a játéka,gyors-agresszív,nem is ügyetlen a szélen.

Apuleius 2013.12.09. 14:29:38

@Rivendell: OK, én valóban nem olyasvalakit nevezek kész játékosnak, aki semmilyen irányban nem változik soha, s minden egyes mérkőzésen képes ugyanazt a magas szintet hozni. Most így hirtelenjében egyetlen játékost sem tudnék megnevezni, aki kimerítené ezt a szigorú definíciót.

Pogba pályafutásában nyilvánvalóan még bőven van felfelé, de 20 évesen messze több annál, minthogy egyszerűen óriási "tehetségként" tekintsünk rá. Fiatal kora ellenére a jelenlegi Juventus egyik legfontosabb játékosa, egyértelmű alapembere, én ezért nevezem kész játékosnak, habár magán a kifejezésen lehet vitatkozni.

Nem is akarok ezen vitatkozni, értem a mondanivalódat, csak én ezt a 4 milliós fizetést nem tartom extrémnek, ha számba vesszük Pogba minőségét és a világ labdarúgásában látható tendenciákat a fizetések tekintetében.

Type-R 2013.12.09. 15:30:49

@fire06: Nem biztos, hogy ezt gondolják a felsorolt játékosok. Jó lenne, ha így vélekednének és minden területen egy csapatként tudnának működni, de nem ennyire egyértelmű a helyzet.
Az emberi természet már csak olyan, hogy ha igazságtalanságot vél felfedezni egy döntésben, akkor nem biztos, hogy elfogadja azt. Ha ez éppenséggel egy bérkérdés, akkor hát abban. Az emberek a saját céljukat tarják előbbre valónak, ennek dinamikájáról számtalan motivációelméletben is olvasni lehet. Természetesen ez az eszmefuttatás csak teoretikus, hiszen nem ismerem emberi oldalukról a játékosokat.

2013.12.09. 17:22:24

@Type-R: Ilyen erővel Xavi vagy Iniesta már rég elhúzott volna a Barcából a véres csába,mert ahogyan mindenki,úgy ők is tisztában lehetnek vele,hogy nélkülük Messi se lenne sehol,mégis Messiről szól Barcelonában minden,sokkal többet keres,mint Xavi vagy Iniesta...nem kereshet mindenki ugyanannyit,ezzel mindenkinek tisztában kell lennie,valószínűleg a világ bármelyik igazi nagycsapatában lennének Bonuccinál és Chiellonál jobban kereső játékosok,ez van!Buffon például nemrég fejtegette,hogy biztos benne,hogy Pogba is követi majd Vidalt és szerződést fog hosszabbítani,a nyilatkozatából pedig semmiféle pénzre való utalás nem jött le,csak annyi,hogy Gigi alig várja,hogy Pogba is hosszabbítson,mert az,hogy az ilyen szintű,ilyen piacképes játékosok a Juvéval akarnak sikereket elérni,az maga presztízs és alapvető visszavágás minden pénzes rohadéknak,mert nyugodtak lehetünk afelől,hogy a PSG akár kétszer ekkora fizetést is adna Pogbának,ő mégis itt fog maradni...ha Gigi ennyire biztos benne,hogy Pogba nem akar minden áron elmenni,akkor nem látom be miért kéne bárkinek bármilyen módon megkérdőjeleznie ezt,Buffon rutinos csapatkapitányunkként tökéletesen tisztában van az ilyen dolgokkal,tudnia kell,hogy a csapat melyik játékosának épp mi jár a fejében,és ha ő nem tart attól,hogy egy magasabb összegű szerződés Pogba számára bomlasztó lehet az öltözői hangulat szempontjából,akkor én se tartok tőle,hanem Gigihez hasonlóan alig várom,hogy Paul hosszabbítson!

2013.12.09. 17:24:07

@Apuleius: Én veled értek egyet mindenben,csak te mesterien tudod egy mondatba becsavarni azt,ami nekem egy kisregény :DDDD

Apuleius 2013.12.09. 20:24:46

@fire06: Köszönöm a bókot :-DDDDD

Type-R 2013.12.09. 21:45:19

@fire06: Félreértettél valamit, mert mindenki azt akarja, hogy Pogba hosszabbítson: Gigi, Pogba maga, Te, én is, mindenki.
Amúgy Buffonnak miért kellene a fizetésekkel foglalkozni? Ő egy erős csapatot akar, aminek Pogba egyértelműen tagja kell, hogy legyen. De nem fog olyan financiális kérdésekkel foglalkozni, ami az igazgatóság hatáskörébe tartozik. ÉS hiába is tartana attól Buffon, hogy bomlasztó egy ekkora volumenű szerződés, azt nem fogja a firkászok orrára kötni, valamint sokat nem is tud ezzel kezdeni. A tárgyalóasztalhoz Raiola ül majd le Marottával és az én érzésem az, hogy inkább az előbbi diktálja a feltételeket.
Egyébként nyilván nem Giginek fáj majd legjobban, ha Pogba sok zsét kap, mivel ő a fizetési lista elején van. Inkább azoknak találHATnak kivetnivalót, akik emiatt Pogbánál kevesebbet kapnak, na ők azok akik háborogHATnak.

2013.12.10. 00:12:09

@Type-R: Értem amit mondasz,de amit te magadra vettél,azt személy szerint nem neked szántam,hanem egy-két olyan kollégának,akik picit átestek a ló túloldalára és kiosztották rendesen Pogbát(ha visszaolvasol picit,akkor látni fogod)...én is leírtam már,hogy sajna az ügynöke az,aki,ő pedig kurvára jól tudja az ilyen helyzeteket irányítani,ráadásul Pogba fantasztikus teljesítménye és a pénzes csapat feltűnése miatt az ő alkupozíciója finoman szólva nem nevezhető rossznak...reméljük hosszabbítani fog és minden a lehető legjobban alakul a csapat háza táján,mert ez a mi dolgunk,mindig remélni,hogy minden rendben lesz,és szurkolni érte!

JUVE76 2013.12.10. 09:42:54

@fire06: Ha egy 20 éves gyereknek megadnánk a 4 millát, akkor mi taszítanánk az erő sötét oldalára (Balotellivé válás útjára).

Type-R 2013.12.10. 09:55:31

@fire06: Így már árnyaltabb a kép, egyetértek vele. Raiolával szemben nem könnyű és valóban ő van nyeregben.

2013.12.10. 15:20:43

@JUVE76: Ez full hülyeség...Balotelli egy félelmetesen nagy paraszt,kurvára mind1 mennyit keres,mert alapvetően egy tirpák köcsög,ilyen a természete,őt nem rontotta el senki,mert mindigis egy buta gyökér volt...
Pogba nem Balotelli és nem is Ibra,benne megvan az alázat,tanulni akar a legjobbaktól és mindent megnyerni,amit csak lehet,mind csapat,mind egyéni szinten!Ő egy vérbeli sportember,emellett én azt látom a pályán,hogy igazi csapatember is,aki nem akarja eltékozolni a tudását és a benne rejlő lehetőségeket!

JUVE76 2013.12.10. 15:56:44

@fire06: Ne haragúdj, nem tudtam, hogy személyesen is ismered.....

2013.12.10. 17:22:41

@JUVE76: Én nem ismerem,épp ezért csak arról beszélek,amit látok...és te személyesen ismered,hogy ennyire biztos vagy benne,hogy egy nagyobb fizetéstől elszállna az agya?!

JUVE76 2013.12.10. 18:57:46

@fire06: Volt már rá példa a történelem során (inkább mint az ellenkezőjéről)!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása