Az Arsenal Contét nézte ki Wenger helyére?

Antonio_conte_bajban.jpgEgyes jelentések szerint az Arsenal szeretné szerződtetni Antonio Contét, ha a csapat jelenlegi menedzsere Arsene Wenger a szezon végén távozik az Emiratesből.

Wenger jelenlegi szerződése az idény végével hatályát veszti, de a francia szakember valószínűleg szívesen aláírna még egy kontraktust, természetesen új feltételekkel.

Mindezek ellenére a Sport Mediaset értesülései szerint nagy esély van arra, hogy Wenger a szezon végeztével a Paris Saint-Germainhez távozik, helyére pedig Antonio Conte érkezne a londoniakhoz, aki 2011-ben vette át a Juventus irányítását.

Conte egyébiránt többször hangoztatta már, hogy szívesen kipróbálná magát egy, az angoloknál honos menedzserekéhez hasonló szerepkörben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr615522592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2013.09.19. 12:08:12

Conte legkorábban 2015 nyarán, a szerződése lejárata után távozik, az ilyen találgatásoknak se füle, se farka.

Alex8610 2013.09.19. 12:15:52

Mielőtt bárki megkövezne ha ez igaz is lenne és Conte tényleg menne /ugysem fog egyenlőre/ ez most tényleg egy elképzelés de én Conte után nagyon szívesen látnám a padon Carrerat.Szintén karizmatikus,kemény edzőnek tartom és személy szerint merészebbnek is.Tavaly mikor elvolt tiltva Conte és rövid ideig átvette a helyét nagyon tetszett amit csinált különösen a Chelsea elleni 2-2-es meccsen.Nagyon együtt élt a játékkal 1000fokon égett mint Conte.Nemis értettem miért csak átmenetileg volt és kellett a helyére kinevezni Angelo Alessio-t./oké volt aza "baleset" de az később derült ki/.

Alex8610 2013.09.19. 12:16:59

@Apuleius: Amig BL-t nem nyer ugysem megy bár ez nemcsak rajta múlik.

Apuleius 2013.09.19. 12:27:25

@Alex8610: BL-t nyerni rendkívül nehéz és jó adag szerencse is kell hozzá. Ha belegondolunk, hogy a Real Madrid már mióta áhítozik a tizedik alkalomra... Jelenleg nem érzem realitásnak a Juve győzelmét Európában, s Conte nyilván nem fog a végtelenségig várni.

Alex8610 2013.09.19. 12:37:08

@Apuleius: Jaja ezért írtam hogy ez nemcsak rajta múlik és ott a lényeg amit leírtál hogy nem fog a végtelenségig várni.

Barolo 2013.09.19. 13:52:39

@Apuleius: Igen a Bl-t megnyerni nagyon nehéz és tényleg kell hozzá szerencse is. Ezt a cikket nehéz kommentelnem, mert az Arsenalt is szeretem, és azért Wengerrel minden tiszteletem ellenére van baj az utóbbi évekbe, illetve most (már) Contéra is neheztelek egy kicsit. Szóval nem tudom.... érdekes változás lenne, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy Conte jól járna vele.
Forza Juventus!

tjunior 2013.09.19. 13:53:18

Nekem van egy olyan tippem, hogy a VB után Prandelli lesz az edzőnk, Conte mintha kicsit megcsömörlött volna ettől az olasz közegtől, sajnálnám ha menne, nem tartom lehetetlennek a távozását.

venember83 2013.09.19. 14:02:05

@tjunior: azt várom, mikor újul meg Conte és a játék, mikor kerül formába a csapat, mert ez nyilvánvalóan nem történt még meg.

Type-R 2013.09.19. 14:10:37

Arsenalos haverom szerint hülyeség az egész, ő nem aggódik, hogy Arséne elmegy. :)

Apuleius 2013.09.19. 14:18:55

@Barolo: Wenger remek szakember, ezt szerintem már bizonyította, de az Arsenal-nál az alap elképzelés nem látszik kristálytisztán (legalábbis számomra). Pénzük van fosásig, s mégis egymás után jönnek az érthetetlen igazolási időszakok, aztán az utolsó napon robbantanak egyet Özil-lel. Valahogy nem látom az értelmes, tudatos építkezést.

Én összességében nem vagyok biztos benne, hogy Conte máshol sikeres lesz-e, sikeres lehet-e. Eddig nem tűnik egy hatalmas stratégának, az igazi ereje a karizmájában van, ahogy a játékosait fel tudja pörgetni, ahogy át tudja adni nekik az úgynevezett spirito juve-t, ahogy motiválni tudja őket. Bizonytalan vagyok abban, hogy ez máshol is működhet-e, ahol nyelvi korlátok adódnak majd, s ahol Conte nem lesz az a szurkolók számára, mint itt Torinóban.

@tjunior: Én is érzek ilyesmit, s bizonyos nyilatkozataiban is voltak erre utaló kijelentések, de én valamiért mégis azt hiszem, hogy a jelenlegi szerződését ki fogja tölteni. Prandelli-nek mondjuk nagyon nem örülnék.

Apuleius 2013.09.19. 14:20:02

@Type-R: Ha jól emlékszem nyáron jár le Wenger szerződése, s ilyenkor az újságíróknak ki kell találniuk valamit, hogy az olvasókat szórakoztassák. Komplett hülyeség az egész szerintem is.

Györijuventino 2013.09.19. 15:34:43

Szerintem meg menni fog . Sajnos ez a realitás és mercato végén történtek is fényesen ezt bizonyitják. Abban bizok Nedved lesz az utódja vagyis én ezt szeretném!

babo0410 2013.09.19. 15:44:49

Conte nem fog sehova menni. Én nem félek. A bajnokság újra a miénk lesz, a BL-ben jók leszünk, legalább a tavalyi eredményt elvárom. Én nem aggódok Conte távozása miatt. Jövőre jönnek a szélre játékosok, januárban kp-re hozunk valakit és ok. Egyelőre nem látok okot miért menne. Prandellit meg a milannal hozták össze. Állítólag Allegri azért maradt még egy évet, mert a VB után Prandelli lesz az edzőjük. Lehet nagy Juve fan Prandelli, de Conte még egy ideig itt lesz.

Barolo 2013.09.19. 16:07:23

@Györijuventino: Nagyon szeretem Nedvedet, de edzőként először máshol bizonyítson, amennyiben ilyen tervei vannak. Ezt már be....tuk egyszer. Forza Juventus!

Type-R 2013.09.19. 16:35:14

@babo0410: most is így indultunk neki a mercatonak, aztán mi lett a vége?

Alex8610 2013.09.19. 18:28:50

@babo0410: En iden nem vagyok ilyen derulato de ne legyen igazam am csodalom az optimizmusod de el tudok kepzelni egy olyat elobb-utobb hogy Conte kijelenti- sajnalom de nem egyezett a koncepciom a vezetosegevel azt cső!

babo0410 2013.09.19. 21:35:59

@Alex8610: Azért annyira nincs nagy gáz. Tudja jól Conte is, hogy még nincs annyi pénzünk, hogy a kezdőbe igazolhassunk 4-5 játékost (max akkor lenne rá pénz, ha Elkann adna megint 100 millát). Megérti, hogy idő kell hozzá. És azért a kéréseit Marotta figyelembe vette. Még ha nem is sikerült maradéktalanul teljesíteni. Nem kell félni attól, hogy nyáron elmenne Conte. Max akkor megy szerintem, ha nagyon csúnyán szereplünk idén. De ettől nem félek. Az eddigi játékunk biztató. Még ha nem is nyertünk kedden.

FinoallaFine 2013.09.19. 23:02:32

@Apuleius: Miért az Arsenalnál lenne esélye BL-t nyerni? :D :D Ha már azt mondod hogy ha nem sikerül itt akkor nem vár a végtelenségig és továbbáll. Hülye lenne ahhoz lúzer csapathoz menni.

Apuleius 2013.09.19. 23:09:10

@FinoallaFine: Egy szóval sem mondtam, hogy az Arsenal-hoz menne, általánosságban gondoltam a távozását.

ggbuffon 2013.09.20. 07:23:01

ez az év vízválasztó lesz nála, ha nem képes megújulni, alternatívákat kitalálni (hagyjuk a fasz kifogásokat h nem volt miből, mert pl a semmirekellő Padoin és Peluso véglegesítése kb 10M-ánkba fájt Conte hatalmas ötlete miatt) akkor felőlem nyugodtan mehet, bármekkora szentségtörés is..megköszönjük neki, h visszahozta a Juve szellemiségét a csapatba stb, de mostmár illene szakmailag is belenyúlnia a dolgokba, mert a jelenlegi ötletei a BL-ben szerintem kevesek (ahogy tavaly is az volt, csak jött szembe egy lúzer Chelsea meg egy Sahktar, akik a 2.meccset gyakorlatilag nekünk ajándékozták..és akkor ugye a Celticről se beszéltem...kb azt érzem, mint anno Capellonál, h ha szarban a haza, akkor ő nem fog, ill nem tud semmi váratlannak előrukkolni, h hátha (lsd Bayern elleni 2.meccs)

babo0410 2013.09.20. 16:40:50

@ggbuffon: Nem akarok nagyon kötekedni, de Pelusoért egy fillért se kellett még fizetnünk. Azt is majd két részletben, így Pelusora kenni azt, hogy nem tudunk igazolni. Uez Padoin is. Kb. 3 részletben fizetünk 4 millát. És azért az is elég erős kijelentés, hogy a tavalyi összes ellenfelünket ledegradálod. Azt állítani, hogy nem mi voltunk jók, hanem sz.rok voltak az ellenfeleink, és Conte ötlettelen, kicsit durva szerintem. Tavaly volt a tanuló éve Conte-nak. A Bayern ellen elszúrta. De egy olyan csapat ellen, akik mindenkit letaroltak, csak 4-0-ra kaptunk ki. Szerintem csak azért, mert most volt egy rosszabb eredményün, nem kell rögtön Conte-t rossz edzőnek kikiáltani. Érdekes mikor veretlenül lettünk bajnokok jó volt, mikor tavaly bajnokok lettünk jó volt? Szerintem nagyon sok csapat boldog lenne, ha fele ilyen jó edzőjük lenne. Nem kell ennyire borúsan látni a dolgokat. Conte nem lett rosszabb a döntetlen miatt. Van olyan, hogy nem jön ki a lépés. Vajon a Chelsea drukkerek mit érezhettek, hogy kikaptak a Baseltől? És Mourinho a nyáron 100 millát költhetett. Ráadásul őt sokan a legjobbnak tartják.

ggbuffon 2013.09.20. 18:38:58

@babo0410: én tavaly is kritizáltam jópár húzásáért..

nem degradáltam le az ellenfeleinket, hanem közöltem a tényeket..a Chelsea az egész őszt végigbukdácsolta, amit a klub vb-s égéssel tetőztek..A Sakhtar az első meccsen kimosta a fogunkat, rohadt nagy mákunkra ők már továbbmentek az utolsó kör előtt, így nem kellett izzadnunk Donyeckben, mert amúgy meleg lett vna a pite..az meg szerintem vitathatatlan h a 16közt a lehető legkönnyebbet kaptuk...

Ezeket csak azért tettem hozzá, h annyira azért ne ájuljunk el Contétól, oké, a Serie A-t domináltuk, de Európában nem sok kellett vna, h már a csoportkör után mindenki a fejét követelje..és ezek közt ugye ahogy írtam, akadt olyan meccs, amibe Conte egyszerűen nem tudott és nem is akart belenyúlni (Sakhtar elleni hazai, Nordjlófasz elleni idegenbeli, Bayern elleni visszavágó)

Attól meg végképp a hajamat tépném , ha Conte kezébe amolyan angol típusú manageri pálca kerülne a Juve-nál..néha érthetetlen igazolások, érthetetlen mellőzések stb..

A Padoin+Peluso bizniszt védeni szerintem nem lehet, ha egyösszegbe kell értük fizetnünk ha nem...semmiféle hasznuk nincs

babo0410 2013.09.20. 19:00:18

@ggbuffon: A csoportkörben nem is tudott volna egy meccsbe se belenyúlni, mivel a csoportkörben nem ült a padon. Ezt ne felejtsd el. Mondjuk azt se értem, ha Maotta sz.r, nem tud igazolni, Conte nem lenne jó menedzser, akkor ki lenne szerinted jó? (Nedved tapasztalatlan, nem hiszem, h jobb megoldás lenne) Egyébként meg mindegy ki igazol, ha Conte szava a döntő.

MDaniel98 2013.09.20. 19:37:44

@Type-R: Pedig lehet jót tenne az Arsenalnak.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása