Chiellini a gyenge erőnlétet okolja

Giorgio Chiellini úgy érzi, hogy az Argentína elleni szerdai meccsen a különbséget az erőnléti állapot jelentette, ennek tudható be az olasz válogatott 2-1 arányú veresége.

Chiellini Giorgio gólöröm.jpg„Argentína néhány tényleg kiváló játékossal rendelkezik elöl” - nyilatkozta a Juventus oszlopos tagja. „Keményen dolgoztunk, és valószínűleg annak fizettük így meg az árát a tegnap, hogy később kezdtük el a szezon előtti felkészülést, mint az ellenfél számos játékosa.”

„Nyilvánvalóan látható volt a pályán: mindig másodikként értünk a labdához és nem tudtunk olyan kompakt alakzatban maradni, ahogy szerettük volna.”

„Le kívántuk győzni Argentínát, mivel fontos, hogy ezeken a meccseken győzedelmeskedjünk.”

Giorgio Chiellinit, aki ezen a héten ünnepelte huszonkilencedik születésnapját, az edző a védelem közepén játszatta Daniele De Rossi partnereként.

„Daniele rendelkezik a szükséges minőséggel ahhoz, hogy ebben a szerepkörben játsszon” - nyilatkozott játékostársáról a Livorno és Fiorentina csapatát megjárt védő. „Egyszerűen csak kevés alkalommal vetette be az edző ezen a poszton és ezért nincs hozzászokva ezekhez a feladatokhoz” - zárta pozitív hangnemben az interjút Giorgio Chiellini.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr795461843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve28adam 2013.08.15. 18:18:16

A hétvégén, ha kikapunk ,akkor vajon mire fogják fogni a fiúk?

babo0410 2013.08.15. 18:51:31

Annyi volt a baj, hogy a 2. félidőben már nem volt elég minőségi a csapat!

Tomi Répási 2013.08.15. 19:50:35

@juve28adam: Nem fogunk kikapni. Nyerni kell. Dolgoztak a fiúk a felkészülés alatt, nagyon is, én elhiszem nekik, hogy lesznek jobbak is. Már alig várom a Lazio elleni meccset, mint egy kisgyerek, számolom vissza a napokat! A tippem: Juventus-Lazio 3-2 Kíváncsi leszek, hogy bejön e. Valamint arra, hogy megint az undorító, és könnyen sebezhető 3-5-2-ben lépünk e pályára!

csakajuve111 2013.08.15. 23:26:19

@juve28adam: ha apukádnak nem lett volna kedve aznap este, most nem tudnád ezt a hozzászólásodat leírni..
Kb. ugyanannyi értelme van a két dolognak..
Imádom ezt a hozzáállást. Már előre arról beszélni mi lesz ha kikapunk. Bár végül is nem tudsz rosszul kijönni belőle, mert ha tényleg kikapunk akkor jöhet az én ugye megmondtam, szar a csapat szar Marotta szar Conte. Viszont, ha nyerünk akkor meg még jó, hogy behúzzuk, hiszen olaszban mi vagyunk a legerősebb csapat.

csakajuve111 2013.08.15. 23:27:50

ja és már most elnézést kérek az első mondatomban a személyeskedésért. Viccnek szántam, célozva arra, hogy szerintem semmi értelme az ilyen "ha"-val kezdődő mondatoknak

juve28adam 2013.08.15. 23:53:49

@csakajuve111: Ember te mi a kutya faszáról beszélsz???
"mert ha tényleg kikapunk akkor jöhet az én ugye megmondtam, szar a csapat szar Marotta szar Conte." -Ha gyakrabban felnéznél erre az oldalra és esetleg ismernél ,tudnád, hogy én nagyon nem ilyen vagyok... (najó, Marottát tényleg nem bírom). Szóval nézd el nekem azt ,hogy nem fejtem ki mit is akartam ezzel(1. hsz) mondani, és vedd úgy el se olvastam soraidat.

MDaniel98 2013.08.16. 19:41:51

Van ilyen,nem lehet mindig minden meccset megnyerni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása