A Juventus közel áll Tévez megszerzéséhez?

A Sport Mediaset azt állítja, hogy a Juventus megállapodott a Manchester City labdarúgójával, Carlos Tévezzel szerződtetésének személyes feltételeiben.

Tevez Carlos_city.jpgAz argentin egyike annak a három támadónak, akiket naponta többször is szóba hoznak az Öreg Hölggyel. Tévez neve mellett ugyanis még a Real ásza, Higuain és a firenzei Stevan Jovetić esetleges érkezéséről hallani.

A forrás szerint Beppe Marotta meggyőzte a korábbi West Ham és Manchester United játékost (és egyes hírek szerint a Manchester City csapatát is), hogy fogadja el ajánlatát és költözzön Torinóba.

Tévez eredetileg évi 8 millió eurós fizetést szeretett volna, de úgy tűnik kompromisszumos megoldás fog születni a felek között. Nem lehetetlen tehát, hogy Marotta nyélbe üti az üzletet a 29 éves Premier League-ben edződött csatárral.

A 148 meccsen 74 gólt szerző dél-amerikai játékost - akit szerződése 2014 júniusáig köt jelenlegi klubjához - egyébként a Monaco csapatával is többször összeboronálták már, most azonban a Zebrák tűnnek a befutónak.

Amennyiben a Juventusnak tényleg sikerül megszereznie Tévezt, akkor valószínűleg felhagynak Hiugain szerződtetésével és Jovetić felé fordulnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr655345846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2013.06.05. 18:08:06

szerintem ez a pletyka nagy kacsa, de ki tudja. Lényeg, hogy szerintem Higu jobb játékos, és hasznosabb is lenne. Higu pont az a fajta csatár, akiket Conte nagyon kedvel. Szerintem Tévez inkább tartalék megoldás, ha Higut nem sikerül megfelelő feltételekkel megszerezni. Én Jobban örülnék Higuaínnak. Amúgy megnéztem, a BL-ben egyikőjük sem brillírozott eddig. Higu jöjjön. Majd vasárnap meglátjuk mi lesz.

Trieszt120506 2013.06.05. 18:15:04

Ugyanez a forrás (ha jól emlékszem) egy hete kész tényként közölte a Marrone+Q+12 millió € = Jovetics üzletet. Ezek után felesleges túl komolyan venni ezt a hírt.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.05. 18:16:05

@babo0410: Én is kedvelem Higuain-t.De jó nagy hülyeségeket mondasz.
Ha ezt komolyan felvetnéd,mondjuk egy argentinnak, (tehát nem is feltétlen focihoz értő szakembernek,vagy akár focistának) jól körberöhögni.
Nagyon szeretem Higuaint,és a játékát is,örülnék,ha nálunk játszana.
De Tevez más kategória. Gonzalo 1 szinttel lejjebb van. Pipita egy nagyon jó,mondhatni TOP játékos,Tevez pedig egy vérbeli klasszis.Nagy különbség.
Végül is tök lényegtelen,hogy mit mondasz. Elég az a több millió Corinthians(!)/West Ham/ ManU./M.City drukker, szakma,játékostársak.
Brazilok utálják az argentinokat,Tevez mégis kedvenc volt ott,és a mai napig imádják,ez nem véletlen.
Aki ért kicsit is a focihoz,tudja mi a különbség,Te nem :)
Persze ezen ne vesszünk össze,jöjjön mindkettő ! :D
(Bilibe lógó kéz,majd augusztus 31-én ráeszmélés az Osvaldo -Denis duóra ;) )

4Evorg 2013.06.05. 18:25:39

A pletyka valóságalapját némileg erősítheti, hogy az angol fogadóirodáknál nagymértékben leestek az oddsok arra, hogy Tévez ide igazol.

babo0410 2013.06.05. 18:26:25

@Drughi Di Bianconeri: Azt nem is mondtam, hogy Tévez nem jó játékos! De szerintem minimum van olyan jó, min Tévez. Nem is hisztizik, és jobb gólmutatókkal rendelkezik. És Higu pont az a játékos aki nekünk kell. Tévez nem fog visszamenni labdát szerezni, védekezni. És lehet csak rosszkor volt rossz helyen, de nem ontja a gólokat. Én jobban örülnék Higunak. mióta először felmerült a neve, azóta figyelem. Régebbi meccsek összefoglalóját is néztem. Egyre jobban örülnék Higunak. De akkor se fogok anyázni, ha Tévez jön. Max annyit fogok mondani kár, hogy nem Higu jött!

babo0410 2013.06.05. 18:27:32

@babo0410: Szóval Higu szerintem van olyan jó, mint Tévez! :D

RuidaRobert 2013.06.05. 18:28:52

@Drughi Di Bianconeri:

Maximálisan egyetértek, egyenlőre Higuain azért sztárcsatár, mert a Realban játszik/játszott. Ellenben Tevez klasszis...

Nagyon örülnék neki, még ha igen aggasztó is, hogy mindenhol csak a sport mediasetre hivatkoznak.

Gabuero 2013.06.05. 18:31:51

De miez a hulyeseg ha Jon Tevez akkor ramegyunk Joveticre? ha jon tevez akkor ramehetunk Higuainra is aki olcsobb lenne mint a montenegroi.
De eleve 20M folott nem akarunk kiadni hagyjak mar ezt a Jovetic-ot 30M ert viszi City majd vagy most olvastam h Mou chelseaben szivesen latna errol ennyit.

Csucsukaaa 2013.06.05. 18:32:58

Jóó igen...Szinte már mindenki Juventus-mezben..de hála égnek mostanság, hogy ÚJRA bajnok a csapat legalább nem Gilardino kaliberrel hoznak össze minket:D:D:DDD
szerintem nyugodjunk meg addig amíg olyan hírt nem kapunk, hogy valaki orvosi vizsgálatra jött..olyan cikk is volt már nem 1-2 ami kamu :) ilyen kósza hírekre pláne nem alapozok:D :) Forza JUVE PER SEMPRE!!!:)
nálam a sorrend: Cavani,Higuain,Tevez,Osvaldo.. remélem az első 2 böl lesz a nyertes:)

4Evorg 2013.06.05. 18:34:40

@babo0410: "Tévez nem fog visszamenni labdát szerezni, védekezni."

Nyilván nem sokszor láttad Tévezt játszani, mert ez a mondat abszolút nem igaz rá. Tény, néha bedurcizik, de a pályán mindig a maximumot nyújtja és többször láttam már védekezni is, de javítsatok ki ha tévedek.

venember83 2013.06.05. 18:37:37

@Csucsukaaa: " ÚJRA bajnok a csapat legalább nem Gilardino kaliberrel hoznak össze minket" - még nyár eleje van, várjunk szeptemberig. Tévez érkezése meglepne, kíváncsi lennék, hogy Conte miképpen tud kezelni problémás játékosokat, mert idegen kluboktól érkező kicsit nagy egojú játékosokkal még nemigen volt sikerélménye Antonionak. Krasic megbukott Torinóban, Elia is, Bendtner is, Anelka is, kijelenthető, hogy az amúgy nem hisztijeiről híres Quagliarella is, és Tévez sem az alázata miatt kerül általában a címlapokra.

venember83 2013.06.05. 18:38:38

@4Evorg: bulldogszerű játékos, igen, teszi a dolgát a csapatban. Csak néha megbolondul kicsit.

babo0410 2013.06.05. 18:40:35

@4Evorg: Én akárhányszor láttam, jól játszik, ha nem durcizik éppen, de én olyan szintű védekezést, mint Cavanitól, vagy Higutól nem láttam. én akkor is annak örülnék, ha Higuaínt tudnánk megszerezni. És ami nagyon ellene szól, hogy nem szeret padozni. Mondjuk sokat nem is padozna nálunk szerintem. Lényeg, hogy azért vasárnapig még bízok benne, hogy inkább Higut szerezzük meg. De ha még is Tévez jön, akkor viszont jó lenne nem sokat vacakolni Jovetic-csel. Olcsón jön akkor egy csatár, marad pénz Jojora!

Hurka75 2013.06.05. 18:46:30

@babo0410: Szerintem Tévez inkább Jovetics helyett jönne mintsem Higu helyett!!!???

MarekCsont 2013.06.05. 18:46:43

@babo0410: Nem azért de te hogy döntöd el hogy valami kacsa vagy nem? Mert valamikor a legvalószínűtlenebb faszságokat tényként közlöd, valamikor pedig a reális híreket kacsaként kezeled :D

Györijuventino 2013.06.05. 18:50:12

Mindenkihez baromi közel vagyunk kb 176 játékoshoz...de egyikre se sikerül ráerőszakolni a mezünket és elcsalni Torino-ba, hogy egy cuki papirt alárijanak minek a szerződés a neve.

Hurka75 2013.06.05. 18:52:09

@venember83: Teljesen igazad van!!! Conte sokszor...

tjunior 2013.06.05. 19:17:16

@venember83: Krasic meg a nagy ego? a csávó a szerénység szobra volt mindig. Azt ne mond már hogy Elia vagy Brendtner az egoja miatt bukott meg Torinóban. Vucinic meg ezt az egész hipotézist romba dönti.

babo0410 2013.06.05. 19:23:27

@MarekCsont: mert neked ez a hír olyan reális a semmiből? Kezdjük ott, hogy megállapodtunk Tévezzel, de marotta a Citynek Torinoból küldött faxot az ajánlatunkról? Nekem már itt nem stimmel. Akkor hogyan állapodtunk meg Tévezzel, ha el sem ment Marotta? De majd meglátjuk mi lesz. Szerintem sokkal reálisabb, hogy Higu lesz a mi csatárunk.

MarekCsont 2013.06.05. 19:29:40

@babo0410: persze, neked mindig az a realítás amit te a kis agyacskádba veszel és kombinálod a híreket, igazi újságíró vér folyik az ereidbe! :D

babo0410 2013.06.05. 19:35:47

@MarekCsont: Na jó inkább hagyjuk! Szevasz!

west30 2013.06.05. 21:34:37

Tegyük fel ez az üzlet összejönne és Tevez úgy játszana ahogy,tud akkor nagyon komolyan erősödne a Juventus és jelentőset fejlődne vele,kicsit túl szép hogy igaz legyen de hátha sikerül.

@4Evorg: Nem tévedsz ő mindent bele ad,ha kell védekezik,rúg,csíp,harap vagy gólpasszt ad pont illene a Juventus stílusába szerintem.

Juventus 2013.06.06. 00:09:16

@babo0410: Higany a poros nyomába nem érhet Teveznek...

supicool 2013.06.06. 07:34:35

Emberileg igen megkérdőjelezhető figura, de mint játékos 1szerűen klasszis, ez nem is kérdés. Kedvelem Higuain-t, mert szimpatikus játékos, de a kettő közül nem kérdés ki jár magasabb szinteken.
Ha nem a Sport Mediaset állítaná, akkor örülnék, így viszont...

juve13 2013.06.06. 10:57:29

Szerintzem ez szinte eddig is biztos volt h higu és jojo közül csak az egyik fog jönni!! Marotta azért szereti az olcsó megoldásokat néha jól kifogja de néha ....Tevezzel kapcsolatban már irtak 3 hete is h megegyeztek...Én azt mondom Vucinic Matri Qua Bentner Anelka leves,és próbáljunk új csatárokat...attól függetlenül h az első hármat kimondottan szeretem :) Forza Juve,Grande Del Piro

Csucsukaaa 2013.06.06. 11:41:07

Igen jelenleg Tevez magasabb szinten van srácok..csak míg neki van még 2 jó szezonja amíg haza nem megy Argentínába...viszont Higuain ha jól összetudna játszani a csapattal nem 2 évre való megoldást jelent szerintem ezt kéne mérlegelni :)

Csucsukaaa 2013.06.06. 11:47:05

Higuainnak még van ideje mit letenni az asztalra és nem hiszem, hogy rossz úton halad:P míg Teveze ennyi idősen talán egy West ham játékosa volt?:P nem mintha akkor ügyetlen lett volna de fiatalabban mégse egy Real Madrid v Barca figyelt fel rá.. míg Higuain Capello kérésére érkezett tinédzserként a Realhoz és nem vallott szégyent pedig nem egy játékos/szupersztár bukott ott már meg..Erre ő még csereként is 27 meccsen 15öt lő...Nem bánnám egyiket se de én nagyobb jövőt látok Gonzaloban:P és Conte keze alatt talán(sztem biztos) még jobb is lehetne HA jönne :)

2013.06.06. 12:21:23

Tevez és Higuain sokkal jobb lenne,mint Tevez és Jovetic...ha megvan Tevez,akkor felesleges belemenni a Fior-ral ebbe a szarakodásba,oda kell adni Lichtit meg vagy 18-20 milliót a Real-nak,vagy kipengetni a 30 milkót és kész!

juve13 2013.06.06. 12:44:43

Egyetértek Higu 25 éves Tevez meg 29....teveznek volt plusz 4 éve h bizonyítson higu meg 2 éve robant be igazán a realnál...Higu jojo párosra szavazok bár az elég valószínűtlen....

tjunior 2013.06.06. 13:21:53

@juve13: kis pontosítás, Higuain már a 2008/9 es szezonban is 22 gólt lőtt a reálban, ergo minimum 4 éve. Rossz az összehasonlítás alapból szerintem, mintha almát hasonlítanál körtéhez, pedig mindkettő gyümölcs.
Higuain klasszikus középcsatár, Tevez meg secunda punta, jobb lenne Jovetichez hasonlítani.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 13:27:28

@tjunior: +1
Tevez és Jovetic egymás alternatívái,Higuain - ideális esetben - tőlük függetlenül érkezne...

Csucsukaaa 2013.06.06. 16:47:02

Akkor legyen az, hogy Higuain-Tevez.a cseresor meg Jovetic-Llorrente..nem hangzik rosszul nem?XD

Csucsukaaa 2013.06.06. 16:48:58

Tartalékos: Gio-Matri :D..Ogbonna és ranocchia még hátra..baloldalra pedig Kolarov és Diamanti+ Asamoah és Islah véglegesítése...én ezzel már elégedett lennék idén :D

ggbuffon 2013.06.06. 20:39:39

@Drughi Di Bianconeri: Jovetic ahogy a Fio-ban elnéztem gyakorlatilag univerzális típus, tud befejezőként is működni, óriási fogás lenne

Tevezről:

Tevez honvágya azért szerintem érthető, egyrészt a brit szigetek nem éppen egy alapvetően dél-amerikai kedvére való, ráadásul Manchester nem épp a világ közepe (bár én még nem voltam, de sok ismerősömtől hallottam, h nemvoltak elájulva a várostól) .. a Citynél meg minden van , csak éppen rend nincs, komoly klubtörténelem nélkül..a pénz ugye nem minden

Az h a MU-ból is eljött, az számomra még nem túl mérvadó. Amikor én ott láttam játszani, akkor hajtott, küzdött, kidolgozta a belét a csapatért. Fergusontól amúgy sem túl meglepő, h összerúgja a port vkivel időközönként, aki lapátra is kerül (Beckham,Keane,Van Nistelrooy, és ugye Rooney távozása is 1-2 éve már palettán van), igaz ha jóltudom, Tevez csak kölcsönben volt a MU-ban és sokallták érte a 30M fontot a vörösök, amikor véglegesíteni kellett volna..

Olaszország hagyományosan fekszik az argentín fasztahóknak, szerintem nálunk nem is igen érezné szarul magát, ráadásul kap egy ugyan konok, de szerintem jóval emberibb edzőt maga fölé, mint Mancini volt..

29évesen azt írni róla, h öreg, az meg vicc..4-5 jóéve még simán lehet a legjobbak között..ha meg igaz ez az 5M+Felipe Melo (bár ugye most megvették horror áron Fernandinho-t és ott amúgyis telítve vannak, így nemtudom mit nyernének a brazillal, de hozzáteszem a City sose igazolt túl ésszerűen, na meg Pellegrini se tudni h mit akar).

Ha mellé érkezne még Jovetic akkor én teljesen elégedett lennék, őt nagy vétek lenne elpazarolni, illetve nem megszerezni, addig amíg lehet. Igaz akkor valszeg Higuain nem jönne, ami azt jelentené, h a Matri-Q párosból vki tuti maradna és ugye Llorente is óriási kérdőjel (bár szerintem nem lesz ő annyira rossz)

A széljátékot viszont létfontosságú h megerősítsük, tökmindegy h milyen szisztémában képzeli el Conte a jövőt. Balbunkóba biztos h kell vki, mert az Asamoah-Peluso páros ide édeskevés, ráadásul a ghánainak is több hasznát vehetnénk középen, Licht-i elé / mellé meg kell legalább egy normális jobbszélső akármelyik fajtából.

ggbuffon 2013.06.06. 20:53:35

@Drughi Di Bianconeri: a hszem első két sora szólt csak neked, csak h nehogy félreértés legyen

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2013.06.07. 17:34:50

egyébként Tevez átigazolásai,játéjoga körül nagyon nagy matek volt régebben, vagy rosszul emlékszem?

babo0410 2013.06.07. 19:19:30

@vargacsabi: Ebben igazad van, volt valami a játékjoga körül, mert valami cégecske birtokolja a játékjoga egy részét!

babo0410 2013.06.07. 19:20:32

@babo0410: Ja még annyit, hogy azt viszont nem kell szerintem megvenni, csak a Citynél lévő részt. Ami nem tudom hány százalék.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása