Pirlo: „Ibrahimović nem megosztó tényező”

Andrea Pirlo örömmel fogadná Zlatan Ibrahimović érkezését, amennyiben a csatár nyáron klubváltás mellett döntene és a PSG mezét bianconero mezre cserélné.

Pirlo Andrea.jpgAz olasz válogatott már játszott csapattársként a svéd csatárcsillag mellett még a 2010-2011-es szezonban az AC Milan együttesében, amikor is a milánóiak bajnoki címet nyertek, és Andrea Pirlo kellemesen emlékszik vissza ezekre az időkre és volt csapattársára.

„Zlatan Ibrahimović valódi bajnok. Nem olyan személy, aki megosztaná az öltözőt” - nyilatkozta a Juventus játékmestere a riportereknek életrajzának bemutatóján.

„Bárhova is igazolt, ott trófeákat nyert. Ezért nem hiszem, hogy kijelenthető lenne, hogy bármilyen kárt okozott volna az illető csapatoknál...”

A Barcelona csapatát is megjárt csatár szezonkezdeti érkezésétől fogva kulcsszereplő volt a PSG idei menetelése során, azonban számos hírforrás jelentése szerint a svéd klasszis visszavágyik az olasz első osztályba.

Zlatan Ibrahimović ügynöke, Mino Raiola nemrégiben úgy nyilatkozott, hogy a csatár még nem kérte fel új klub keresésére, azonban a Juventus közelről figyeli a csatár helyzetét, mivel vissza kívánják csábítani a svéd klasszist Torinóba, amennyiben Zlatan Ibrahimović a távozás mellett dönt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr145264325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2013.05.04. 11:21:57

Forza! Ibrának itt a helye! Remélem nem magyarázkodással töltik az időt a nyáron..... !
Hajrá! :)

Tony. 2013.05.04. 12:30:10

Azért az, hogy már ennyi ember megszólalt az ügyben valamit csak jelent. Valami alapja kell, hogy legyen az Ibra sztorinak. Remélem ezerrel folynak a tárgyalások a háttérben.

MarekCsont 2013.05.04. 12:32:12

Szerintem Ibra 2-3 szezonra lenne még jó nálunk, arra az időre amíg beérek mondjuk Boakye, vagy akár Muriel és ezt az időszakot áttudjuk hidalni, Ibra, Llorente kettőssel én megelégednék nyáron, melléjük még egy - egy szellő és akkor Vidalt és Marcit is minőségi cserék helyettesítik. Asamoah, Isla és talán még lesz jó igazolás :)

juve28adam 2013.05.04. 12:59:50

@Tony.: Szerintem is van alapja ennek az egésznek, sőt maga Ibra is elmondta ,hogy távozik a PSG-ből és nagyon úgy néz ki ,hogy csak mi leszünk a potenciális kérői között. Én Ibra ügyében reménykedek leginkább ,szerintem a fizucsökkenésbe is benne lenne.

juvebt 2013.05.04. 13:05:28

Most azt olvasni, hogy Ibra helyett Higuain van az első helyen a kívánság listán. Nem is értem, hogy lehet az egyik a másiknak alternatívája, még csak nem is hasonlítanak egymásra!

babo0410 2013.05.04. 13:29:15

Én olyat olvastam, hogy Ibraval már megegyeztünk, vcan egy szerződés, amit aláírna, ha meg tudnánk egyezni a PSG-vel. Csak az a baj, hogy a PSG szerintem 20 milla fölött szeretne Zlatanért kapni. De én komolyan őt is és Verrattit is elhoznám onnan!

BigP86 2013.05.04. 13:57:07

@babo0410: Komolyan Babo? nem csak viccelsz?? :D

Cikkhez, biztos van alapja, Pirlo pláne nem az az ember aki csak úgy a levegőbe szokott nyilatkozni. Valamint hallotunk anno pl játékosokat, edzőt, igazgatót mind-mind nyilatkozni pl Aguerorol, vagy mondjuk most Higanyról?? NEM! tehát vmi tényleg van a háttérben.

danimester1 2013.05.04. 15:32:14

Sok van még a mercatoig,de szerintem sem véletlen ez a sok cikk Zlatanról.1-2 szezon simán benne van,ha meg lelépne,akkor eltudnánk adni,igaz ahhoz jó áron kéne elhozni.A lehető legjobb megoldás lenne,mert mellette tanulhatna egy-egy fiatal.Az ára meg egy másik kérdés.A szerződése úgy tudom '16-ig van,így nehezebb a dolog,a fizu meg szerintem(pláne a cikk alapján én is olvastam Babo0410) le van zsírozva.Véleményem szerint szívesen jönne "haza",mert olaszban mindig nyert.Amilyen beképzelt én ki nézem belőle a nyilatkozata alapján,hogy egy "igazi scudettot" is akar nyerni a zebrákkal.(szerintem erre gondolt a "van egy rendezetlen ügyem..." nyilatkozatával,sőt állítólag ő mondta menni akar.)A cikkből nekem a legjobban az tetszik,hogy valószínűleg a többiek nem fognak azon problémázni,hogy ő többet fog kapni és NEM osztja meg az öltözőt.
@babo0410: Verratti menni fog a Madridba szerintem Ancelottival együtt,így kevés esélyt látok az érkezésére és az árát még nem is vettük figyelembe.

2013.05.04. 15:51:24

@babo0410: @danimester1: Hol olvastátok? Mert alapjában én is örülnék Ibrának ,mert ha vissza jön akkor rugdosni fogja a gólokat ,ez biztos ,viszont a személyisége miatt ,a fizetése miatt és a kora miatt nem örülnék ha jönne.... De ha jön áldásom rá! :)

babo0410 2013.05.04. 16:36:09

@Bigvee: Vagy Tuttojuve.com, vagy juvenews.eu-n olvastam, nem vagyok biztos melyik oldalon. De az ügynöke nagyon ide karja hozni, már állítólag a Madridnak i ajánlgatja, hogy lépjünk érte. (Valszeg azért a Madridnak, mert nekik bizti nem ő kell, ők inkább fiatalabb csatárra hajtanak).
@danimester1: Nem bizti, hogy elmegy Verratti a Madridba, mert nyilatkozta, hogy ő maradna a PSG-ben. Én el tudom azt is képzelni, hogy van akkora Juve fan a gyerek, hogy marad a PSG-ben, és kivárja, hogy elhozzuk. Állítólag most hosszabbítanának vele szerződést, és ő 3 millát szeretne. A szakértők azt mondják, hogy 20 milla körül el lehetne hozni. Mondjuk Lichtit odaadjuk a PSG-nek, ők meg adnak egy Van der Wielt, meg Verratti árából engednek 5-10 millát, és 10-15-ért ideadják. Na? :D

2013.05.04. 17:11:54

Verrati vissza szeretne jönni Olaszországba, és nekünk ugrani kell erre. Nagyon nagy szükségünk lenne rá, és már most nyáron el kell hozni, és szerintem nagy hiba volt .hogy a Pescárából nem hoztuk el. Ő tudná pótolni Pirlot.

babo0410 2013.05.04. 18:17:17

@Bigvee: Teljesen osztom. És ha Olaszország, akkor nála csak Juve. Szerintem tavaly is csak a bizonyítani akarás miatt ment el, mert tudta ő is nagyon jól, hogy a Pescaraból szinte lehetetlen bekerülnie a Juve felnőtt csapatába, max 25 éves korában. Így meg lehet sokat kéne érte fizetni, de a tökéletes Pirlo utód meglenne. Mert Pogba egyértelműen nem Pirlo posztja.

danimester1 2013.05.04. 18:34:01

@babo0410: @Bigvee: Remélem ha lesz mód rá mi hozzuk el,mert valóban kell egy Pirlo helyettes,később utódja lenne.Teljesen jól írtad,már a pescaraból ide kellett volna hozni és relatíve olcsó is lett volna.(Martinez volt 12,Padoin,Peluso 5-5... viszonyítás kérdése az a drága)Elmegy vagy sem,azért a reált visszautasítani nem egyszerű és a fizetéssel sem lenne gond ott.Az meg hogy van adósságuk az másodlagos)
Nem rossz a feltevésed,de tudod nem mindenhol Cobrettik dolgoznak.A két játékosért ha lehetne is Lichtit beszámíttatni még fizethetnék nem is keveset.Nem tudom értelmes lenne-e Lichti eladásával a védelmünket gyengíteni,mert ott sem vagyunk meg sem létszámban sem minőségben.Nem tudom pontosan hol olvastam,de valamelyik blogon vagy nso-n.

Hurka75 2013.05.04. 18:35:07

Ibra max 12 milláért 2+1 évre max 6 millás fizuval!!!!

Cannavaro 2013.05.04. 22:59:45

én egy újjpercemet oda adnám ibra-ért, én nagyon szeretem a játékát. veratti is nagy fogás lenne, de én nem látok rá esélyt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása