Buffon: "Sohasem gondolkodtam más klubon"

Azt követően, hogy Gigi Buffon ma délután szerződést hosszabbított az olasz bajnoki címvédővel, elárulta, hogy soha meg sem fordult a fejében, hogy elhagyja a Juventust.

Buffon Gianluigi_Jeep.JPGA 34 esztendős hálóőr ingyen távozhatott volna, mivel szerződése nyárig szólt csupán, de most egy újabb, két évre szóló megállapodás értelmében legalább 2015-ig őrzi majd a Juve kapuját.

"Sohasem gondolkodtam más klubon." - árulta el a mai sajtótájékoztatón. "Hosszú évek óta itt vagyok, s a Juventus mezét viselni egy életformát jelent. Nehéz volna elképzelnem magam egy másik mezben."

Buffon fizetése az új szerződése szerint csökkenni fog, s Buffon azt is elárulta, hogy eredetileg rövidebb szerződést szeretett volna kötni klubjával.

"Tizenkét hónapot javasoltam." - mondta. "Játékosként, ilyen pályafutással a hátam mögött, a jelennel és a jövővel, ami előttem áll, úgy helyes, ha az ember csak addig játszik, amíg ezen a szinten tud teljesíteni."

"Úgy gondoltam, hogy ez a helyénvaló, de a Juventus nem az a klub, amely improvizálni szokott, ők mindig előre terveznek."

Annak ellenére, hogy most csak további két esztendőre írt alá, az olasz válogatott játékosa szerepelni szeretne a 2016-ban megrendezésre kerülő Európa-bajnokságon.

"Másfél év múlva következik a világbajnokság, majd azt követi az Európa-bajnokság három és fél év múlva. Szeretném addig tartani a jelenlegi formámat. Majd meglátjuk mi lesz 2015-ben."

Buffon 2001-ben igazolt jelenlegi klubjához a Parma csapatától, s mostanra ő lett a csapatkapitánya mind a Juventusnak, mind a válogatottnak.

"Amint megérkeztem ehhez a klubhoz, azt kérdeztem magamtól, hogy vajon valóban elég jó vagyok-e ehhez. Sohasem gondoltam volna, hogy egyszer majd csapatkapitánya lehetek egy olyan tekintélyes csapatnak, mint a Juventus."

"Alex Del Pierotól örököltem meg a karszalagot, s ez nagyon fontos tényező volt az öltöző vezetőjévé szentelésem során."

Buffont megkérdezték pályafutásának egy korábbi a lehetőségről is, hiszen 2001-ben a másik kérőjét, a Barcelonát is választhatta volna a Juventus helyett. 

"Felteszem magamnak a kérdést újra és újra, de a Barcelona csak 2006-ban kezdett el trófeákat elhódítani. Öt esztendő anélkül, hogy győznél, nagyon hosszú idő. Látva, hogy miként alakult a pályafutásom, nem bántam meg semmit."

Buffont lehetséges utódjairól is faggatták, s úgy véli, hogy az olasz labdarúgásnak nincsen félnivalója, ha egyszer majd szögre akasztja a kesztyűit.

"Egy kiváló kapusgeneráció van felnövőben. Volt szerencsém együtt edzeni Nicola Lealival, s minden tehetsége megvan hozzá, hogy tovább írja a kapusok történelmét."

"Ami a Serie A-t illeti, a Pescara játékosa, Mattia Perin igazán kivételes dolgokat művel."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr155039375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2013.01.23. 19:28:01

A futballtörténelem legjobb kapusa...

Barolo 2013.01.23. 21:31:21

Az elmúlt 20-30 évé biztosan. Forza Juventus!

csakajuve111 2013.01.24. 00:13:26

Köcsög Marotta. Buffon csak 12 hónapot szeretett volna hosszabbítani, ez a majom meg mindenképpen erőltette a 24 hónapot. Különben is, hol a fenében van a sztárcsatár igazolás???

MdewC 2013.01.24. 10:09:41

Juve! Juve! Buffon a legjobb! Örök kedvenc DP-vel!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása