A Juventus célja mindig is új sikerek elérése volt mind a pályán, mind azon kívül. Ehhez az előremutató felfogáshoz, pedig egy hasonló stratégiával rendelkező, innovatív cég dukál üzletfélként.
Ezért a klub a hivatalos honlapján is bejelentette, hogy szponzori megállapodást írt alá a dél-koreai Samsunggal, aki a hivatalos technológiai partnerként segíti majd a bajnokcsapatot.
A Samsung márkalogóját a klub sajtótájékoztatóin és a juventus.com oldalon lehet majd felfedezni. Emellett a pálya szélén található LED falon és az edzőközpontban is láthatók lesznek az új szponzor emblémái. Ezzel azt is jelenti, hogy a dél-koreai cég a korábbi partnert, a SonyEricsson váltja, utóbbi márkajelzése lekerült a klub honlapjáról.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
babo0410 2012.11.28. 18:52:13
juventino92 2012.11.28. 22:17:16
z3 2012.11.28. 23:23:17
De a pluszbevételen kívül (ha van) amúgy is kedvezőbb üzenete van marketing szempontból is ha egy sikeresebb cég a csapat szponzora, mondom ezt úgy, pedig a legnagyobb kincsem egy 96-97es kék SONY-s juvemez. (mellesleg abban az évben bajnokok lettünk és nem volt 8 gól fölötti csatárunk... :) )
ZenTech 2012.11.29. 10:31:49
Ez azt jelenti, hogy pénzt nem adnak csak bizonyos cuccokat?
Világosítson fel valaki hozzáértő.