Del Piero: "Nem bánkódom a Juve miatt"

A Bianconeri korábbi kapitánya, aki 19 év után hagyta el szeretett klubját, most az új kalandokról beszél, amelybe a Sydney FC csapatával közösen fogott bele a világ másik felén. Del Piero ragaszkodik hozzá, hogy nem bánkódik azon, ami az elmúlt szezonban történt, hanem kizárólag az előtte álló dolgok lebegnek a szeme előtt.

Alessandro Del Piero_regi golorom.jpgA 37 éves csatárnak igazán meleg búcsúban volt része utolsó zebramezes meccsén a Juventus Stadiumban- ahol a blog stábja, ha kis létszámban is, de képviseltette magát. Nem csoda hát ilyen közönség előtt, hogy még a Capitano is meghatódott a látottakon.

"Ami Torinóban az utolsó Juve-meccsemen történt, az igazán mélyen érintett. Próbáltam nem elérzékenyülni, de tudtam, fontos elismerni, hogy elértem az álmaimat." - mondta Alex a Corriere della Serának.

"Nem akarok vitákat generálni. Elégedett vagyok mindennel, amit tettem, nem sajnálok semmit. A döntéseket tiszteletben kell tartani és a jelenre kell koncentrálni, nem a múltra."

A még mindig kiváló csatár hozzátette, hogy egy teljesen más ember a pályán és más a civil életben, a családja körében. Kötelességének érzi, hogy példakép legyen a fiatalok számára.

"A pályán egy szemétláda vagyok: bármit megteszek a győzelemért. Aztán ha hazamegyek, játszom a gyerekeimmel és védem a privát életem. Felelősséget érzek azért, hogy a fiatalok példaképe legyek, ahogyan nekem is voltak bálványaim. Szerintem úgy helyes, ha pozitív példát mutatok."

A Kapitány ezek után szomorúbb dolgokra tért át, egészen pontosan az édesapja halála körüli időszakról mesélt és arról, hogyan élte ezt meg.

"2001-ben az édesapám meghalt. Nagyon nehéz időszak volt nekem mind személyesen, mind pedig szakmailag. Minden pénzem megvolt a világon, mégsem tudtam segíteni a gyógyíthatatlan betegségén. Ez mindent perspektívába helyezett számomra."

Visszazökkenve a jelenbe, elmondható, hogy Del Piero jól kezdte a szezont új csapatában, hiszen eddig 4 mérkőzésen 3 gólnál jár az A-League-ban. Sőt, már többször megmutatta az ausziknak, hogyan is kell szabadrúgást lőni olasz módra. Csak így tovább, forza Capitano!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr414886201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asvééd 2012.11.03. 18:12:49

Szegény, ahogy néztem, ma kaptak egy 7(!)-est......

babo410 2012.11.03. 19:25:46

@asvééd: Sajnos A mi örök Capitánonk az egyik leggyengébb ausztrál csapatot választotta. Sajnos nem reális, hogy idén bajnok legyen. :S

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása