Pogba: "Még van hová fejlődnöm"

A mérkőzés emberének választott Paul Pogba szerényen válaszolt az őt ért dicséretekre, és kijelentette, még mindig van hova fejlődnie.

paul_pogba_juvemezben.jpgA szerda esti Bologna elleni bajnokin kezdőként léphetett pályára a 19 éves középpályás, és meg is hálálta a bizalmat. Góljával csapata beállította a 2-1-es végeredményt, és otthon tartotta a három pontot.

"Nagyon boldog vagyok a győztes gól miatt, de a jövőre kell koncentrálnom. Még mindig van hová fejlődnöm, ezt a szakmai stáb sem felejteti el velem."

Pogba kiváló formája minden bizonnyal gondolkodásra készteti Antonio Conte vezetőedzőt a hétvégi, Inter elleni mérkőzés előtt.

"Megpróbálok készen állni, ha az edző játszatni akar. Ugyanígy állok hozzá akkor is, ha a padról csereként kell beszállnom."

Bár Pogba eredetileg középső középpályás, szívesen lép fel a támadásokkal, és próbál gólt szerezni.

"Szeretek gólokat lőni, a Manchester Unitedben is folyton előre törtem. Nagy ember vagyok, tudom magam érvényesíteni a tizenhatosnál."

A franciát ismét megkérdezték arról is, hogy miért igazolt Torinóba.

"Nem hosszabbítottam a Uniteddel, mert nem tudtam megegyezni Alex Fergusonnal. Az Inter és a Milan is érdeklődött irántam, de a Juve volt az egyetlen komoly érdeklődő, így elfogadtam az ajánlatukat. Boldog vagyok, hogy itt lehetek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr104883945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harka1976 2012.11.01. 15:50:04

Egy csiszolatlan gyémántra találtunk!Ha a földön képesek tartani a srácot akkor nagy játékos lehet belőle!

molnaratti10 2012.11.01. 15:50:49

Jòl tetted!!!
Kivàllò játékos már most,ráadásul ahogy én látom allűrmentes,nem úgy mint Balotelli és hasonlò fiatal tehetségek.

Harka1976 2012.11.01. 16:58:58

Nem tehetek róla de ha Pogbára nézek,Balotelli jut róla eszembe!Nagyon remélem hogy ő soha nem lesz akkora SEGG mint Balotelli!

Cannavaro 2012.11.01. 17:00:45

ez csak az én magánvéleményem, de szerintem 2-3 év, és már nem itt játszik!!! :( ne legyen igazam!!!!

juventino92 2012.11.01. 17:09:37

se Blotelli se Pogbaa nem egy segg...Pogbánaak egy új ügynök kéne mer mind Balotelli hogy ottvan ahol és az hogy Pogba meddig marad itt Mino Raiolától függ

Harka1976 2012.11.01. 17:15:16

@juventino92: Ezt még egyszer írd le légy szíves egy kicsit érthetőbben!

juventino92 2012.11.01. 17:26:13

Az hogy Balotellinek is meg Pogbának is meg még sok más nagy játékosnak mint pl Ibra Raiola a menedzsere, és ő egy pénzéhes geci, aki ha pl azt látná hogy Pogbánk mondjuk 20on 30 milliósra nő az értéke igyekszik rábeszlni hogy váltson klubbot oanhoz aki ezt kifizeti érte, és így a részesedéséből ő is szép summát tud zsebre tenni...Balotelli is azért játszik a Citybe és amikor az átigazolásáról beszélnek akk is általába Raiola beszél a váltásról hogy nincs kizárva. Aztán ottvan Ibra aki úgy cseréli a klubjait mint más aa zokniját, sztem ezis Raiolának köszönhető, hiszen Ibrának is ő a menedzsere, és mikor elment Ibra aa PSGbe akk is Raiola oltotta be az olaszokat h nincs pénzük Ibra pedig még most is magasztalja a Milant. A lényeg az hogy Pogba mellöl vhogy elkéne tüntetni Raiolát ha jó sokáig magunkhoz szeretnénk kötni egy ekkora tehetséget...

Harka1976 2012.11.01. 17:31:04

@juventino92: Köszönöm igy jobban értem a dolgot!Amugy én nem azt irtam hogy Pogba is segg!Csak nagyon hasonlit Balotellire a játéka is!Remélem Pogba hogy megmarad ilyen szerénynek és soha nem lessz akkora arca mint Marionak!

danimester1 2012.11.02. 07:00:25

Szerintem egy korrekt nyilatkozat.A srác fiatal és a testi ereje is meg van.Egyenlőre még nincs elszállva.Ha így folytatja meghatározó játékosunk lehet és megfelelően pótolhatja bármelyik kp-t.
Harka 1976: Szerintem is olyan "Balottelis".Ha nem száll el magától akár még nagyobb is lehet.

2012.11.03. 01:50:48

Valóban sokat kell fejlődnie,de nagyon jó úton halad a srác,örültem mikor idejött és reméltem,hogy kap lehetőséget a bizonyításra,végül kapott és úgy tűnik él is vele,de azért remélem nem száll el magától!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása