Marotta Jovetićről, Verrattiról és Cavaniról

Giuseppe Marotta_telefonal.jpgA Juventus sportigazgatója Beppe Marotta felfedte az igazságot, hogy klubjának miért nem sikerült leigazolnia a nyáron Stevan Jovetićet, Edinson Cavanit és Marco Verrattit.

Az olasz óriást szóba hozták mindhárom játékossal a nyár folyamán, de a fent említett három játékos közül az első kettő maradt jelenlegi klubjánál, míg Verratti a PSG hívószavára mondott igent.

"Korábban beszéltünk a Fiorentina elnökével, Mario Cognignivel és sportigazgatójával, Daniel Pradeval Jovetić ügyében. Azonban, ezek után már nem érdeklődünk a játékos iránt." -mondta Marotta a Gazzetta dello Sport-nak.

"Cavaniért nem tettünk lépéseket, ugyanis tudtuk, hogy ezen a nyáron jelenlegi klubja, a Napoli nem akarja eladni őt."

"Verratti? Leigazoltuk Pogbát ingyen ezen a nyáron és itt van nekünk Luca Marrone is, két kiváló tehetség, akikre a jövőben építeni szeretnénk.Sajnos, nem engedhettük meg magunknak, hogy 12 millió eurót kifizessünk Verrattiért."

Az Öreg Hölgy rengeteg időt töltött egy világklasszis támadó leigazolására a 2012/2013-as szezon előtt, de az átigazolási időszak utolsó napján be kellett érniük Nicklas Bendtner leigazolásával.

"Nehéz megerősítenünk a csapat ezen részét. Körül fogunk nézni a piacon, de az ún. top játékos 40 millió euró körüli összegbe kerülne és 10 millió eurós fizetési igénnyel számolhatnánk. Ezt mi nem engedhetjük meg magunknak. A nagy spanyol és angol klubok dupla bevételből gazdálkodhatnak, mint mi. Ennek eredményeként, csakis bölcs döntéseket fogunk hozni a piacot illetően."

"Ez a legnehezebb periódus, ugyanis a keret már versenyképes de nehéz megerősíteni." -folytatta Marotta.

"A projektünk 60%-ánál tartunk jelenleg. Az előző szezonban szerzett bevételeink kiegyenlítették a korábbi befektetéseinket, de a Juventus itt nem állhat meg. Fejlődnünk kell!"

Marottát kérdezték arról is, hogy mi a véleménye a két nagyszerű taktikusról, Antonio Conteról és Walter Mazzarriról, akikkel dolgozott már együtt.

"Conte és Mazzarri két nagyszerű edző, akiknek saját taktikai stílusuk van. Minden tiszteletem ellenére nálam Conte nyert, aki ráadásul fiatalabb is. Mondjuk ki, Conte jobb edző, mint Mazzarri."

Conte azonban nem ülhet le csapata kispadjára a Napoli ellen, ugyanis büntetése csak december 8-án jár le.

"Nehéz időszakot élünk át. Egyes meccseken elég egy-egy gesztus Contetól, hogy meccseket kimenetelére legyen hatással döntéseivel, de mindenki nagyszerű munkát végez ezen időszak alatt." - zárta nyilatkozatát Marotta.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr744830363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego2889 2012.10.10. 11:25:07

magyarul soha az életben nem fog klasszis csatár érkezni.. 15-20millióért nem fog találni, az egészen biztos..

hellan (törölt) 2012.10.10. 11:28:58

Valaki fog a télen érkezni, de ha Osvaldot hozzuk ide, akiről mostanság a legtöbb hír szól agyérgörcsöt kapok...Mondjuk több sem kellene Marottának, olasz viszonylatban látják, hogy teljesít, válogatott is és miután leigazolnánk rá tudnánk húzni, hogy világsztár. xD

Akkor inkább jöjjön Llorente 10M vagy azalatt és Bendtnert küldjük vissza az Arsenalhoz és kész a szezon végéig a keret+ha esetleg Armero jönne még...

Apuleius 2012.10.10. 11:35:17

A lényeg, hogy mostantól el lehet felejteni a "majd most nyáron aztán már tényleg idehozzuk Cavani-t, vagy Falcao-t" típusú gondolatmeneteket. A Juventus pillanatnyilag (és valószínűleg még évekig) más csapatok leselejtezett, vagy lejáró szerződésű játékosai közül hiénáskodhat. Ennyi. A létező legnagyobb húzásunk mondjuk egy Dzeko megszerzése lehet, de félő, hogy ebből Llorente lesz, aki kb. annyit ér majd, mint Bendtner.

Amúgy engem változatlanul az dühít, hogy ha Marotta ennyire jól látja a helyzetet, akkor mi a bánatért beszélt nyár elején top támadó érkezéséről?

hellan (törölt) 2012.10.10. 11:43:40

Cavani kivásárlási árát asszem vhol 40M felett rögzítették, őt a City vagy vki más viszi. Falcao...50M körül, felejtős.

A lényeg, hogy max Dzeko, esetleg vhonnan kiutált sztárcsatár megszerzésére lenne lehetőségünk.

Apuleius 2012.10.10. 11:49:49

@hellan: Egy minőségi góllövő játékos mindig is a legdrágább posztok közé tartozott, s az árak általános elszállásával érthető, hogy még drágábbak lettek. Ezzel az egésszel az a baj, hogy hiába építünk amúgy európai szintű csapatot, ha elöl Matri-nak, Quagliarella-nak, Llorente-nek vagy Osvaldo-nak kellene gólt szereznie, nyilvánvalóan képtelenek leszünk felnőni az igazi nagyokhoz. Az a tény, hogy képtelenek vagyunk minőségi támadót igazolni, félő, hogy predesztinál bennünket arra, hogy a BL-ben ne tudjunk komoly tényezővé válni.

hellan (törölt) 2012.10.10. 11:52:00

Épp most olvasom goal.com-on, hogy az Atletico nagy eséllyel elengedi Falcaot a nyáron, hogy anyagilag egyenesbe jöjjenek->60M-ért!

hellan (törölt) 2012.10.10. 11:55:03

@Apuleius: Ha Llorentét megszerezzük mindenképpen ki kellene próbálnunk egy 4-3-2-1-es felállást:
Buffon-DC/Armero, Chiellini, Barzagli, Lichti-Vidal, Pirlo, Marci-Gio, Mirko-Llorente

Most a rotálásba, Asa hol kezdene ilyenekbe nem mennék bele, csak egy példát írtam. :)

Apuleius 2012.10.10. 12:02:33

@hellan: Persze, csak ebben a felállásban szerintem pontosan ugyanolyan gólképtelen lenne a támadórészleg, mint jelenleg. Llorente egy darabos, alkatilag és minőségben Bendtner-hez hasonló támadó, aki nem adna sok pluszt a csapatnak.

hellan (törölt) 2012.10.10. 12:11:30

Nekem nincs gondom a spanyollal és a játéka is tetszik, de nagy kérdés lenne mi lenne, ha idekerülne. Benne én több gólt látok, mint Gioban és Vucinicben egyenként.
Azért ezt a felállást írtam, mert Gio és Mirko kioltják egymás játékát a meglátásom szerint, ugyanis egymás mellett és egy vonalban kell játszaniuk a védők között nem tudnak érvényesülni+ vmiért nem is érzik egymást.

Bendtner és Llorente nem egy kategória minőségileg, ugyan nem mérvadó, de player ratingek goal.comról:
www.goal.com/en/people/spain/8243/fernando-llorente
www.goal.com/en/people/denmark/12992/nicklas-bendtner

Tudjuk és érezzük, hogy sztárcsatár egy fenét fog érkezni, így ha 15-20M-et szánunk egy általunk erősítésnek vélt csatár megszerzésére, akkor az max Llorente lehet. Ha ez így van és januárban megszerezzük a spanyolt 10Mért áldásom rá.

Amiért a fent látott felállást írtam az az, hogy a 2 szélső védő be tudna csatlakozni a támadásokba, ami Lichtinek sztem 433-ban jobban megy, ill., hogy Llorente jobban tudja tartani a labdákat, így a gyors belőtt és átlépett labdákat jól tudná megjátszani/megtartani. Továbbá, Mirko és Gio szélre ki tudna húzódni, vagy középen alkotni és mélységből tudná a védőkre rávinni a labdát és középen Llorente birkózna a védőkre, ami az ő dolga és nem a jelenlegi 352-ben Mirko és Gioé.

ronny34 2012.10.10. 12:13:29

@Diego2889: Lényegében igaz. Akkor fog érkezni, ha az olasz liga és a Juventus újra a legerősebbek között lesz anyagilag, ami eléggé messzinek tűnik. Most sajnos nem (vagy csak más a prioritása Elkannéknak), így valóban irreális elvárás a toptámadó. Ahogy Marotta is említi, a fizetés már komoly teher lenne, felborulna a költségvetés. Úgy néz ki, most az FFP-nek megfelelően történik a csapatépítés, amibe nem férnek bele a sejkek pénzétől elszállta bérek. Az, hogy mennyire jó ötlet megfelelni az FFP-nek, mennyire veszik majd komolyan, tartatják be, jó kérdés. Abban viszont igaza van Apuleius-nak, hogy ebben az esetben a toptámadó kérdés rosszul van kommunikálva.

@hellan: "Mondjuk több sem kellene Marottának". Először úgy olvastam, hogy több szem kellene :D

hellan (törölt) 2012.10.10. 12:22:25

Arról nem is beszélve, hogy rengeteg játékos árát ki kell fizetni a nyáron, akik 50%ban a mieink csak.

Apuleius 2012.10.10. 12:45:08

@hellan: Hát igen, ez azért nem perdöntő adat a Llorente vs. Bendtner ügyben. Lehet azon filozofálni, hogy Llorente jobb játékos-e valamivel, mint Bendtner, de igazán szignifikáns különbség nincsen a két játékos közt. Számomra ez a lényeg, Llorente egyértelműen középszer, s elképesztően távol áll attól a minőségtől, ami a jelenlegi keretet igazán hatékonnyá tudná tenni. Amúgy nekem teljesen közömbös Llorente, nem szeretem és nem is utálom, egyszerűen nem tartom jó játékosnak. Ennyi.

A felállás meg OK, de a jelenlegi csatárokat ugyanúgy berakhatnánk ebbe a felállásra.

Tony. 2012.10.10. 12:53:24

Úgy veszem észre Conte nem feltétlenül számol befejezővel, még Cavani stílusúval sem. Simán kiáll Vuci-Gio duóval is.
Ha ezt nézem,hiába mást gondolunk előre, rá kell menni Suárez-re. Ő szerintem kicsit kevesebből is kijönne és egy újabb 10. hely után nem látom értelmét a maradásának.

hellan (törölt) 2012.10.10. 12:53:48

@Apuleius: Igen, kicsit korai véleményt alkotni, hiszen Bendtner sem ebben a felállásban, sem sehogyan nem láttuk pályán eddig és úgy vélem nem is fogjuk, hacsak vmi oltári könnyű meccs nem lesz (bár a Siena ellen is ezt vártam).

No, igen ez a minőség, amit említesz, tudjuk h Cavani/Falcao meg miegyéb játékosokat jelentené, akikre esélyünk sincs egyelőre, de persze azt az Immobilét kölcsön+50%át el kellett adnunk, aki 20 gól felett termelt a Serie B-ben és helyette Bendtner van itt...+Boakye-ért fizettünk 4Met asszem (50%-áért).

Visszatérve Llorentére én nem védeni akarom őt, hogy mindenáron ő kell nekünk, mert Osvaldonál eret tudnék vágni, de Marotta által emlegetett dolgok miatt és árát tekintve ő a legjobb opció jelenleg támadó fronton sztem.

Ami a többi csatárunkat illeti Q-t betenném, ugye Bendtner még lehetőségre vár, de Matrit a kezdő közelébe nem akarom mostanában látni, míg a folyamatosan pofázását be nem fejezi és egy labdát nem tud levenni. Jelenleg a formáját tekintve nem érdemli meg h a kezdőbe kerüljön akármennyire is a házi gólkirályunk volt az előző szezonban.

hellan (törölt) 2012.10.10. 12:54:43

@Tony.: Carrera a hétvégi Siena elleni meccs utáni nyilatkozatában kiemelte, hogy nincs klasszikus centerünk ez vmit elárul a jelenlegi helyzetről, hiszen elvileg Matri és Bendtner is az. ;)

ZenTech 2012.10.10. 12:59:52

Az a helyzet, hogy egy sztár csatár fizetése elég magas.
Így szerintem csak akkor működik a dolog, ha az árának egy jó része átépíthető a fizetésébe. Sztárt diszkont áron viszont nehéz találni, sőt igazából lehetetlen.

Én pl. örültem volna Drogba-nak is, mert végül is csak a fizetését kellett volna állni és rövid távon jó megoldás lett volna, szerintem.
De hát ez nem jött össze sajnos.

Apuleius 2012.10.10. 13:00:35

@hellan: Nekem nem lesz hiányérzetem, ha Bendtner nem kap több lehetőséget, s visszaküldjük Londonba. Szerintem pontosan ez az a szituáció, amikor Immobile-t ki kellett volna próbálni, de én még Boakye-t is szívesebben itt tartottam volna a dán zseni helyett.

Apuleius 2012.10.10. 13:02:50

@Tony.: Hát igen, csak nagy kérdés, hogy valójában arról van-e szó, hogy Conte kifejezetten nem akar befejezővel számolni (nem vagyok meggyőződve róla), vagy a dolog inkább következmény, tekintve, hogy nincs olyan befejezője, akivel igazán számolni lehetne. Ez azért nem mindegy.

keshudioo 2012.10.10. 13:05:00

@Tony.: Suárez <3 :D

Conte előbb fog engem pályára küldeni, mint Bendtnert.

m.martin91 2012.10.10. 13:08:38

Marotta nyilatkozatából egyértelműen látszik, hogy mostanában nem fog érkezni top támadó a Juventus-hoz. Már a Dzeko, Lewandowski, Jovetic szintű támadókról is lemondhatunk. Aki ide érkezhet az egy lejárt szerződésű valaki lehet, vagy egy szokásos középszerű játékos. A legvalószínűbb igazolás Llorente vagy Osvaldo lehet.

@Apuleius: Én úgy érzem, hogy te nagyon lenézed Llorente-t, de ezt már a nyáron is írtam neked. Nem gondolnám, hogy egy Bendtner szintű senki azonos szinten lenne a spanyollal, ezt Llorente góljainak a száma is bizonyítja. Én nem kedvelem őt, s nem hoznám ide (maximum abban az esetben jöhetne, ha a töketlen Marotta megint nem tud hozni senkit a nyáron, mert akkor ingyen még el is menne), de egyáltalán nem olyan rossz játékos, mint aminek beállítod. Én sem szeretem a statikus, darabos támadókat (egyébként is kihalófélben vannak), ráadásul egy spanyolt sohasem hoznék a Serie A-ba, de ha mondjuk közte és Osvaldo között kellene választanom, akkor inkább jöjjön Llorente ingyen.

Diego2889 2012.10.10. 13:13:04

ha már nem tudunk klasszist vásárolni, akkor itt az ideje kinevelni 1et.. van kölcsönben is több olyan csatárunk, akiben bízhatunk.. Én jelenleg ha vásárolni kellene csatárt( elfogadható áron ), akkor pl. Damiaot venném meg.. 25millióért sztem megvásárolható lenne.. A Portos James Rodriguez hatalmas játékos lesz.. rajtuk elgondolkozhatna a vezetőség..

Apuleius 2012.10.10. 13:18:05

@m.martin91: Llorente-t kifejezetten középszerű játékosnak tartom (az is egyébként), habár Bendtner-hez hasonlítani talán tényleg túlzás részemről. Ez azért súlyos sértés volt, ezt belátom. Hozzád hasonlóan én sem szeretem a statikus, darabos támadókat (mind Llorente, mind Bendtner az), s ugyan emberileg semmi bajom Llorente-vel, ez szubjektív plusz negativitást adhat az álláspontomnak. Mindenesetre azért továbbra is úgy gondolom, hogy Llorente érkezésével nem lennénk sokkal beljebb. Aztán ha nyáron jön, beválik, s megrúgja a maga 20 gólját, akkor minden elismerésem az övé lesz.

m.martin91 2012.10.10. 13:26:29

@Apuleius: Én értem az álláspontodat, s én is hasonlóan gondolom, mert más típusú játékost szeretnék látni a csapatban. Viszont gondoltam megjegyzem, hogy Llorente és Bendtner között azért van különbség. Még ha a játékukban nem is jelentős, de a gólok számában annál inkább.

Apuleius 2012.10.10. 13:32:45

@m.martin91: Semmi gond, igazad van, biztosan elragadtattam magam némileg :-) A gólok száma szignifikánsnak nevezhető tényező egy csatár esetében :-) Azért remélem Marotta talál egy Llorente-től eltérő "bölcs döntést".

ggbuffon 2012.10.10. 13:53:58

Falcao-t ha eladja az Atletico 60ért akkor szimplán hülyék, lévén 40 körüli összegért vették, aztán most ott tart a srác h a legjobb gólátlaga van Európában megelőzve CR-t és Messi-t..neki kb 70-80M-nál fog megállni a vételára és van is most a piacon olyan ökör klub amelyik ilyeneket ki is fizet (City,Chelsea,PSG,esetleg Real)

Egyébként meg igaza van Marottának, bár ideje h a megfigyelőket vagy kirúgdossák a picsába v érdemben munkára kell őket bírni, mert emberemlékezet óta nemérkezett egy ígéretes játékos sem, aki később megragadt volna a kezdőben. Mert ugye pénz nélkül klasszisokhoz 2féleképpen juthatunk:

-kineveljük őket
-addig elhozzuk őket, ameddig dél-amerikában v akárhol bohóckodnak

utóbbiban ott van az Udinese, akik mostanában csak előbányásznak évről-évre vkit, de említhetném pl a Portot..na ők már picit nagyban tolják

ggbuffon 2012.10.10. 13:58:02

@Apuleius: a Llorente vonalat énse értem igazán, se a stílusa se a gólérzékenysége nem arról árulkodik, h márpedig nekünk rá van szükségünk. Egyetlen egy előnye van, h lenne kinek a fejére bombázni a beadásokat oldalról, illetve h talán a labdát könnyebben megtudja tartani és fedezni felívelt labdáknál..

De ennyi erővel pl Drogba még ideálisabb választás lehetne..igaz már kifele megy, de azért nálunk még lehet ellenne vagy 2évig. Az ő fizikumának feküdne az olasz közeg.

Barolo 2012.10.10. 14:26:02

Szerintem azt nagyon jól látja az öreg, hogy ezt a keretet már nehéz megerősíteni (főleg pénz nélkül).... . nekem az is tetszik, hogy 60%-osnak érzi a keretet. Ha ezt vesszük alapul, és mondjuk ehhez képest érkezne még 4-5 top játékos a következő években, akkor tényleg lehetne egy BL esélyes csapatunk...... a nagy kérdés csak az, hogy ha nincs lové akkor miből fog érkezni, mert nem hiszem, hogy még egyszer bele tudnánk így nyúlni mint Vidalnál...... pedig 3. megoldást egyelőre nem látok.
Forza Juventus!

hellan (törölt) 2012.10.10. 15:11:04

@Barolo: Hidd el simán lehet ilyen húzást bemutatni, mint Vidalnál. Írtunk korábban, hogy állítólag brazíliai túrát tervezünk ott is lehetne csiszolatlan gyémántot találni. ;)

Magyar Közöny 2012.10.10. 17:24:46

Nekem egy félelmem van, nehogy Vidal legyen bevonva nyáron egy nagyobb üzletbe...
Amúgy ha egy Joveticet nem tudunk megszerezni Olaszországon belül, elég elkeserítő.
Az a baj, már most látom Osvaldot a januári igazolási célkeresztben :/
Llorente 10 misiért ajándék lenne, sokan lenézik, pedig mindössze annyi a "baja", hogy az iszonyat erős spanyol támadószekcióban hátrébb van sorolva.

babo410 2012.10.10. 18:56:40

Ehhez csak annyit, hogy egyet kell érteni Marottaval. Még a City is nagyon rosszul jött ki abból, hogy jó drága sztárokat vásárolgatott. Csak az a gáz, hogy nekünk nem fér bele, hogy 250 millás minuszokat halmozzunk fel. Nekünk fiatal tehetséges játékosok kellenek, akik még nem a pénz miatt mennek egy klubhoz. Nem fér bele nálunk, hogy 40-50 milláért hozzunk valakit, miközben évi 10-15 millás fizut is kell neki adni. Mi egy sikeres klub akarunk lenni, az meg úgy nem megy, ha tönkre megyünk. Kérdés az arab klubok meddig fogják ezt a nagy költekezést bírni. Mi egy olyan modelt szeretnénk építeni, ami pénzt termel, és nem visz. Kell egy jó csatár. Én elhoznám olcsón a Palermoból Abel Hernandezt. Őt jó csatárnak tartom, ő bele illene a csapatba. Tavaly láttam párszor játszani. Idén nem, mert összesen két fél meccset kapott. Mivel nagy nevet nem tudunk hozni, mert drága, és magas lenne a fizuja, így fiatal tehetségeket kell hozni. De kelleni fog egy csatár januárban, mert a csatáraink nem olyan jók a gólszerzésben. Remélem, hogy januárban nem Llorente fog jönni!

BigP86 2012.10.10. 19:18:37

Már elnézést, de faszságnak érzem a top támadó gazdasági hátterét Marottától. Mármint h miért nem jöhet. Egy igazán jól csengő nevű TOP csatár igaz, hogy nagy kiadással jár, de ez a kiadás egyben BEFEKTETÉS. Nem csak eredményességben, hanem anyagilag is! gondoljunk csak itt a mezeladásokra! már csupán ebből visszajönne a vételi ár egy része!azonkívűl egy sztárigazolás több nézőt hoz, új piacokat nyit meg (ázsia, stb)! plusz még valami, ami szintén nem mindegy: klub imázs...

babo410 2012.10.10. 21:10:27

@BigP86: Mindig jön ez a mezeladás. De elnézést ez akkora f.szság! Leigazolod a top támadót, és eladod a mezeit. Mennyi pénz jön be belőle? Visszajön az ára? Hurrá! De a fizetését majd a szurkolók dobják össze? Sajnos egy top játéko nem 3 millás fizuért jönne ide. Annyi mezt meg nem adsz el, hogy 5 évre 10/év fizetés kitermelődjön. Az meg adóval együtt 5 évre elég durva. Nem tudom miért nem igazol minden klub top játékosokat, ha olyan jó befektetés? És egyébként a stadionunk így is tele van, mert szerethető a csapat, eredményes és nézhető.

Barolo 2012.10.11. 01:18:25

Részben mind a kettőtökkel egyet értek...... egyrészt egy top név (vagy divat név csúnyábban fogalmazva) hoz be sok új szurkolót szerintem (nyilván ezek divat szurkolók, de hát pénzt generálnak a klubnak az biztos)..... viszont ez a mez eladás dolog is csalóka, mert tényleg a fizetésekre is oda kell figyelni folyamatosan, másrészt pedig a legtöbb ember aki vesz mezt az szerintem amúgy is venne, csak nem az új sztárt íratná rá, hanem mondjuk a saját nevét vagy régi kedvencet.
Forza Juventus!

Harka1976 2012.10.12. 06:31:01

Ez a top támadózás már az agyamra megy!Sokan csak azért akarnak ide nagy nevet hozzni hogy legyen az új mezen egy jól csengö név amivel lehet frenkizni!Eddig még mindig veretlen a csapat a mecseket behúzogatjuk!Ennek kéne örülni nem sirni!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása