Rabiot: "Másfajta búcsút érdemeltél"

rabiot_adrien_allegri_bucsu.jpgA Juventus ma menesztette vezetőedzőjét, Massimiliano Allegrit, aki így két mérkőzéssel a szezon lezárulta előtt távozik majd a torinóiak kispadjáról. Hivatalos közleményében a klub a szakember által a szerdai kupadöntőn bemutatott kirohanást nevezte meg a lépés okaként.

A játékosok közül az Allegrivel remek kapcsolatot ápoló Adrien Rabiot bírálta a vezetőség döntését, s mindez azt valószínűsíti, hogy a francia középpályás nem hosszabbítja meg nyáron lejáró szerződését.

"A Juventus történelmének egyik legsikeresebb edzőjeként emlékeznek majd rád. Másfajta búcsút érdemeltél. Köszönök mindent, Mister és a legjobbakat kívánom!" - búcsúzott Allegritől Rabiot az Instagram-on.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6418407057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2024.05.17. 21:45:17

No,akkor meglepő lenne ha maradna Édrien!
Fene se tudja eldönteni,hogy hiányozni fog e vagy sem,viszont ez a hercehurca a maradásával már lázító..Inkább menjen már csak a magas bére miatt is.

Wizzurah 2024.05.17. 21:55:55

Jaj, remélem kézen fogja apucit és együtt hagyják el a várost.

Krisztian Keresztes 2024.05.17. 22:05:38

Na ezzel le is tudtuk mindkettőt egyszerre.,hála istennek. De mehetne vele,Rugiani,De Schiglio is.

MGB75 2024.05.17. 22:24:24

Ő sem fog hiányozni, ha megy.

Gaben Smith 2024.05.17. 22:36:53

Zarjuk le a multat menjen O is ,valamint DS,Sandro,Csecsnyi, Danilo, Kean,Milik,Kostic es kezdjunk valami ujat epiteni. A legfontosabb hogy most sportszakmai szempontbol az edzovel egyeztetve kell egy olyan keretet osszehozni ami nem ennyire diszfunkcionalis sok posztot illetoen.

Bundesz 2024.05.17. 22:44:40

@Gaben Smith: Végre valaki lát is! ???

ZED! 2024.05.17. 22:57:16

Jobb lenne, ha mennél vele TE is!

DelPiero2 2024.05.17. 23:05:09

@Il Principino: ez is mutatja a mostani vezetés "tökösségét"

DelPiero2 2024.05.17. 23:06:47

@Krisztian Keresztes: Rugani nem hiszem hogy Allegri kedvenc volt. Alig játszott. Amikor 3 pontot érő gólt lőtt, utána hetekig nem játszott.

Shaky79 2024.05.17. 23:21:43

Lehet követni a nagy mestert!? Locatellivel nem kompatibilisek, bár csak ebben a szar rendszerben láttuk őket együtt focizni, amit allegrivel csináltak...

Rocky80 2024.05.17. 23:26:13

Teljesen közömbös a csávó de a kevés minőségi játékosaink egyike - természetesen a jelen állapotunkhoz viszonyítva. Annyi pénzünk nincs, hogy mindenkit pótoljunk.

Ethan Hunt 2024.05.17. 23:28:23

Mehet Rabiot is Isten hírével, ha nem akar több évre aláírni. A Juventus többet érdemel ennél...

Leram7 2024.05.17. 23:28:55

Egyetértek Rabiotval, pedig utálom a franciákat.
Kíváncsi vagyok, hogy ki fog még kiállni mellette és ki nem.

Szomorú!

JuveMI 2024.05.17. 23:32:42

Jajj Adrien! Félek, hogy Manchester United lesz ebből... az Úr legyen velem!
Perin, Gatti, Bremer, Cambiaso, Fagioli, Locatelli, Yildiz, Chiesa, Vlahovic + Calafiori, Kopmeiners, Greenwood... na meg egy jobbhátvéd... és mehet a trash metál!

Juvebest 2024.05.18. 01:14:07

Remélni tudom, hogy a Mister távozása elindítja a csapatot a győztes úton. Egy olyan csapatot amelyik nem izzad meg hazai környezetben egy Udine, Empoli, Salernitána ellen nem.lenézve ezeket a csapatokat. Nem tudom ki lesz a következő edző de gatyába kell rázni a társaságot

kidelpiero 2024.05.18. 07:00:10

Nem komalom a sracot, de igazat adok neki... Ez megint nagyon pitianerre sikerult a klub reszerol

Marci04 2024.05.18. 08:17:48

Akármennyire nem bírom Allegrit, teljesen egyetértek Adriennel! Ennél szebb búcsút érdemelt volna az az edző aki az első Juventusos korszakában sorozatban nyerte a trófeákat és kétszer is BL döntőig vezette a srácokat. Én is vártam és reméltem hogy menesztik őt a második korszaka után, de nem így és ilyen módon.

delpi0823 2024.05.18. 10:16:02

@kidelpiero: Ez most miert volt pitianer?Kepviselsz egy ekkora klubbot,szted ez a viselkedes elfogadhato amit lemuvelt Allegri?Nem akarok palcat torni felette mert elragadhatjak az embert az erzelmei,a sok fusztraltsag,az eredmenytelenseg,es persze a pletykaaradat ami a tavozasat vetitette elore,valoszinuleg a kovetkezmenye ennek a viselkedesnek.De az ilyesfajta viselkedesnek ami enyhen szolva is tulzo volt,normalis hogy lettek kovetkezmenyei,a furcsa az lett volna ha nem lettek volna.Csak gondolj bele ha mondjuk te ilyen jelenetet rendeznel a munkahelyeden,plane a fonokseg fele,sztem valoszinu hogy paros labbal rugnak ki.(ami sztem teljesen normalis).

delpi0823 2024.05.18. 10:21:43

@Marci04: Ezt sajat maganak koszonheti ezzel a viselkedessel amit lemuvelt.A bucsu amugy se lett volna szep sztem se igy se ugy,mert teljesen mas allaspontot kepvisel az edzo es a vezetoseg.Allegri nem akart tavozni ez egyertelmu,minimum kiakarta tolteni a szerzodeset,es neki ez a football amit muvelunk teljesen megfelel,es normalis.Na ebbol lett elege a vezetosegnek,hala istennek.

OneT 2024.05.18. 12:25:26

@delpi0823: Ez egyértelmű! Én nem is értem mit sírnak. Ezen a szinten nem lehet így viselkedni. Az meg csak hab a tortán volt hogy Giuntolit nem akarta odaengedni ünnepelni. :-D Mit várnak ezek bónuszt kapjon ezért?

babo0410 2024.05.18. 13:24:44

@kidelpiero: Mi volt pitiáner? Vagy tán meg is kellett volna dícsérni Allegrit azért amit a döntő után tett?
És az első időszakában elétt eredményekért tisztelet jár neki, de az elmúlt 3 év után még rendezzünk is búcsúestet neki?

Juvino 2024.05.18. 14:05:54

@DelPiero2: Sztem sem, ugy jart,m Miretti, amikor meglotte vegre a goljat. Biztos nem a golokat varta toluk a mester, tehat hibaztak.
@JuveMI: Igen, lehet,h te nem fogsz megszabadulni tole:)

Rocky80 2024.05.18. 14:38:37

A vicc az, hogy mi még korrektséget várunk ettől a klubtól.

Csak szimplán olyan ügy lett ez is, ahogy a legendáinkat kezeljük. Attól félek, hogy él bennünk egy romantikus kép a Juventusról, meg a grintáról, meg a tízes mez viseléséről, meg a helyünkről a topcsapatok között; és ez köszönőviszonyban sincs a valósággal már, ez már nem az a klub...

"Make Juventus great again!" - ezt most találtam ki de az elmúlt napok eseményei ezt váltották ki belőlem azt hiszem. :-(

Pjanista 2024.05.18. 14:41:34

@babo0410: Azért ne legyenek illúzióid, nem emiatt a kirohanás miatt lett kirúgva Allegri. Ez csak kapóra jött a vezetőségnek, mert így meg lehet spórolni az utolsó évi fizetését.

Egyébként megegyezhetünk abban, hogy Allegri (már) nem jó edző, és rossz munkát végzett a 3 év alatt. De ettől teljesen független az, hogy a 3 év alatt Ő volt az egyetlen, aki a klubot védte a nyilvánosság előtt, amikor ez nem az Ő feladata lenne alapból. Az "elnökünket" körülbelül félévente egyszer látni, amikor egy meccs előtt átad valamilyen díjat egy játékosnak, Scanavinot meg még ennél is ritkábban. És én személy szerint igen, megdicsérném azért, amiért elküldte a picsába Marescát és Rocchit a kupadöntőn, mert ezt senki más nem teszi meg a klubtól évek óta. Arról meg valószínűleg neki van több információja, hogy milyen álhíreket terjesztett róla a klub az újságokban. Lehet, hogy ha tudnánk az igazságot, akkor te is igazat adnál neki.

És még egyszer mondom, ez független attól, hogy Allegri, mint edző leszerepelt ebben a 3 évben. De én sokkal szívesebben látnék egy ilyen embert a vezetőségben, aki ki mer állni a klubért, és látszik rajta, hogy érdekli a klub sorsa, mint olyan bábokat mint Ferrero és Scanavino.

Andras74 2024.05.18. 15:50:38

@kidelpiero: sajnos igen. Biztos vonzóak az ilyen momentumok, amikor új edzőt keresünk. Lehet, h ezen Motta is elgondolkodik.

venember83 2024.05.18. 16:48:58

@Rikoo: legalább szóban megvan az elismerés és tisztelet.

Rikoo 2024.05.18. 16:56:23

@venember83: Igen, egyébként látszódik a közösségi médiában, hogy óriási ünneplés volt. 13 játékosnak ez volt az első trófeája.

Evoken 2024.05.18. 17:07:28

@Pjanista: mondjuk ez egy jó alkalom lett volna, hogy ugyan közvetve, de a klub elküldje a picsába ezt a nyomorult birót, az ujságirókat, meg a többi szarkavarót. Allegri megcsinálja a balhét, kimondja azt amit mindenki gondol, kap egy megrovást, aztán idént végén igy is, ugy is távozik. A klubot pedig nem lehet semmivel se vádolni, mindenki nyer.

Hacsak nincs mögötte ez a lejárató kampány ügy, de erröl egyelöre semmit biztosan tudni. Reméljük, hogy nem igaz...

Ethan Hunt 2024.05.18. 18:16:19

@Rikoo: Chiesa nem írt valami szépet neki? :)

Juventina7 2024.05.18. 23:19:02

@Ethan Hunt: Chiesa nem. :D Bár tudjuk, hogy ha Allegri maradt volna, akkor Fede dobbant.

Rocky80 2024.05.18. 23:49:28

@Juventina7: és? Olyan rossz lenne nekünk ha dobbantana? Minimum vegyes megítélni a sérülése után.

Juvino 2024.05.19. 10:22:14

@Rocky80: En azert megneznem mas edzo, mas rendszereben is.

Ethan Hunt 2024.05.19. 12:44:15

@Juventina7: És milyen jó, hogy nem így történt! Én nagyon bízok benne, hogy eddig is csak ez volt a legfőbb oka a távozási szándékának és a bérével kapcsolatban meg tudnak majd egyezni a klubbal egy többéves szerződés mellett. Nagy szüksége van rá a klubnak és szerintem sokkal jobb lesz, hogy megszabadult Allegri "taktikájától"...

@Rocky80: Csak azért vegyes az ő megítélése, mert az Allegristák a játékosok nyakába varrták a gyengébb eredményeket, holott az nem ok, hanem okozat, aminek éppen az edző játékfelfogása az oka...
Ráadásul az eladásával mit érnénk? Allegrinek, meg a jelenlegi 2025-ben lejáró szerződésének hála, fillérekért távozna... Egyébként nem zavarna, hogy egy olasz válogatott játékos távozna vagy már nem fontos az olasz mag a Juventusban?

Rikoo 2024.05.19. 16:34:13

@Ethan Hunt: Nyilvános oldalakon nem látok tőle semmit.

Locatellit és Fagioli akik még Instagramon elköszöntek.
www.instagram.com/locamanuel73/p/C7JA6R_CHrv/
www.instagram.com/nicolofagioli/p/C7E9J_nq3LB/

Érdekes, hogy pl. Alex Sandro, De Sciglio és Szczesny nyilvánosan nem írt semmit.

Ethan Hunt 2024.05.19. 17:12:45

@Rikoo: Nyilván nem írt, hiszen nincs mit köszönnie neki...

Rikoo 2024.05.19. 19:40:41

@Ethan Hunt: Azt igen, hogy a kupadöntő utolsó 2 percében ő irányíthatta a csapatot a vonal mellől.XD
www.tiktok.com/@chiesa.fc/video/7369376967306595617

Shyr Kahn 2024.05.19. 19:43:24

@Rikoo: :D sztem inkabb a birot kritizalta, de lehet van benne valami.

kidelpiero 2024.05.20. 02:09:37

@delpi0823: mert ez nem a viselkedeserol, hanem a szaros 7 milliorol szolt... Szerintem ez megint gumigerincu patkany megoldas volt, de sajna a vezetosegre ez jellemzo az elmult kb 15 evben

kidelpiero 2024.05.20. 02:10:54

@babo0410: nagyon naiv vagy ha azt hiszed ez a viselkedeserol szolt

kidelpiero 2024.05.20. 02:13:43

@Rocky80: maximalisan adom amit irsz

Rikoo 2024.05.20. 02:43:50

Matiás Soulé on Allegri's sacking:

"I feel sorry for him, everyone knows that he gave a lot to Juventus. They will remember him as a winner, I wish him good luck."

delpi0823 2024.05.20. 08:29:59

@kidelpiero: Ha a klubnak nem lesz igaza,nyugodj meg Allegri megfogja kapni azt a 7milliot,ha meg igaza lesz akkor jogosan csinaltak.De ha mar emlitetted valamelyik hozzaszolasodban hogy minden normalis ertekrenddel rendelkezo ember az edzo mellett van,csak azert megkerdeznem a te ertekrendedbe az belefer ahogy Allegri viselkedet?

kidelpiero 2024.05.20. 10:04:17

@delpi0823: igen, nalam belefer. Ritka manapsag az ilyen oszinte pillanat, el vagyunk tole szokva.

Ethan Hunt 2024.05.20. 10:42:00

@kidelpiero: Ha ez a viselkedés csak a katasztrofális bírói tevékenységnek szólt volna, akkor teljesen biztos, hogy nem lett volna ebből semmi a világon, hiszen mindenki láthatta a jogosságát...

Csakhogy ez átment egy újságíró tettleges megfenyegetésébe (ami már felvet bizonyos aggályokat), de ha ez valami magánügy kapcsán történt volna, még talán azt is meg lehetett volna oldani valami bírsággal vagy akármi...

De amivel itt a legnagyobb gond volt, hogy az újságíró fenyegetése mögött valójában a klub (a munkáltatója) betámadása van, hogy az ellene dolgozik a háttérből, ami baromi súlyos vád... Ha távol akarta tartani Giuntolit vagy a vezetőség többi tagját az ünnepléstől vagy a kerettől, az szintén elfogadhatatlan...

Én azt gondolom, hogy a klub minden további megadta volna neki a tisztes búcsú lehetőségét és bármilyen eredmény születik a kupadöntőn, a maradék két bajnokin is irányíthatta volna a csapatot (semmi nem utalt arra, hogy ez ne így történne) és azután köszönnek el tőle. De Allegri nem tudta magát türtőztetni és nyilvánosan beleállt a vezetőségbe és nem hagyott más választást a klubnak, amelyik példátlan módon hagyta ilyen iszonyat gyenge sorozat ellenére is dolgozni, úgyhogy hagyjuk ezt a "patkány" megoldásozást...

Ha meg gerinctelenségről beszélsz, akkor annak éppen Allegri az ékes példája, aki miután egy olyan kapitális szégyen után, hogy 3 pontot szerzett egy Juventusszal a BL-csoportkörben, sem adta be automatikusan a lemondását...

Rocky80 2024.05.20. 15:03:40

@Ethan Hunt: és mi van akkor, ha ez a viselkedés pont a vezetőségnek köszönhető? Allegri csak azért viselkedett így, mert az ÖVÉIT, a szeretett klubját védte!

Lehet itt a hibáit felsorolni, meg az azóta is fájó BL kiesést, de egyedüli referenciapontként tartotta a hátát és volt hiteles arca mindig diplomatikusan és úriember módon több éven át ennek az ezer sebből vérző és identitását vesztett klubnak. Az eredményeket meg hozta, mindig BL helyen voltunk, most kupát is nyertünk. Lehet találgatni, hogy mással mit értünk volna el, nem tudhatjuk, ezt meg tudjuk.

Az meg hogy csak az alapján ítélek amit látok, hát... Még a jogban is van büntetlen előélet miatti mérlegelés, meg jogos önvédelem. Kapta az ívet évek óta, február óta tudta hogy ki lesz baszva de állta a sarat, egyszer kiborult aztán lapát. Mert nem összeegyeztethető a Juventus értékrendjével! Most őszintén, milyen értékei vannak ennek a Juventusnak?! Egyetlen egyet mondok: a neve...

Ethan Hunt 2024.05.20. 16:18:08

@Rocky80: "Allegri csak azért viselkedett így, mert az ÖVÉIT, a szeretett klubját védte!"

De mit értesz ezalatt, hogy az övéit védte? Kitől? Mitől?

"de egyedüli referenciapontként tartotta a hátát és volt hiteles arca mindig diplomatikusan és úriember módon több éven át ennek az ezer sebből vérző és identitását vesztett klubnak"

Hagyd már légyszi, ezt a csillámporos púdert meg glóriát, amit Allegri köré vonsz a semmiért! Mit jelent ez konkrétan a mindennapokban, hogy ő "referenciapontként tartotta a hátát"? Ki támadta őt és mivel?! Ő csak egy edző, senki nem kérte őt számon a klub más jellegű ügyei miatt, semmilyen klubvezetéssel kapcsolatos feladata nem volt vagy te tudsz ilyenről (azon kívül, hogy nagyobb beleszólása volt az érkezők meg távozók kapcsán, mint mostanában volt)?
A "hitelessége" annyiban kimerül, hogy ő volt az egyetlen, aki a korábbi vezetést összekötötte az újjal, semmi más...

Ami a vezetőség meg a nyilatkozatok hiányát illeti, éppen most jött el az ideje a kussolásnak! Agnelli már baromi hangos volt a végére és nagyon rosszul mérte fel a Szuperliga kapcsán a saját erejét meg mások hűségét, akikben bízott. Komoly ellenségeket szerzett magának meg a klubnak külföldön és otthon egyaránt. Olyan ellenségeket, akik alig várták, hogy árthassanak a Juventusnak... Nagyon szép lett volna, ha a lemondásával el van intézve minden, de ez sosem így zajlik.

Az új vezetőség pontosan azt tette, amit ilyenkor kell. Az Exor úgy-ahogy konszolidálta a mínuszokat, a bürokraták meg tették a dolgukat csendben a háttérben, elfogadtak egy vállalható büntetést és hagyták szépen, hogy elüljenek végre az ügyek, mert van, amikor jobb kussolni...

Ebből Allegri annyit érzett, hogy a keretet ugyan érdemben nem tudták erősíteni, de azt azért lehetővé tették, hogy elérje velük a minimális célokat...

Most olyan helyzetben van a klub, kb. mint a Calciopoli után. Amíg az a gennyláda Gravina meg Ceferin a helyükön vannak, addig ez a totál ellenséges környezet biztosan megmarad. Ilyen helyzetben szerintem nem igazán okos dolog nagy hanggal bírózni, még akkor sem, ha igazunk van (se más dolgok miatt hőzöngeni), mert habár bosszantóak ezek, nem múlt ezeken semmi a világon igazából. Jobb ilyenkor csendben építkezni...

" Kapta az ívet évek óta, február óta tudta hogy ki lesz baszva de állta a sarat, egyszer kiborult aztán lapát. Mert nem összeegyeztethető a Juventus értékrendjével!"

Szerintem teljesen fölösleges ezen lovagolni, hogy ez a helyzet a klubnak most milyen jól kapóra jött vagy nem, mert a legutóbbi csúfos BL-szereplésünk folytán már rég kellett volna rúgni. A nyilvánvaló presztízsveszteségen túl, a klubnak ezzel legalább 20 millió eurós kárt okozott abban az évben... Nem hinném, hogy erre bárki felhatalmazást adott volna neki... Mégis maradhatott...

Allegrinek egyetlen dolog számít: a pénz!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3398) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (933) elemzés (40) előzetes (863) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1654) játékosokról (9967) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2446) meccsek (4177) mercato (4170) nyilatkozat (7471) Olasz Kupa (331) összefoglaló (415) pletyka (4206) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (177) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (291) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása