Euro 2012 - Olaszország hivatalos kerete

Olvasható néhány meglepetés Olaszország Eb-keretében, hiszen meghívót kapott Mattia Destro, Antonio Di Natale, Ezequiel Schelotto és Marco Verratti is.

Cesare Prandelli hivatalosan is kihirdette Olaszország 32 fős keretét a hamarosan kezdődő Európa-bajnokságra, bár a Juventus, a Napoli és a Paris Saint-Germain játékosai jövő hétig még nem kezdik meg a felkészülést, mivel hivatalos kötelezettségeik vannak klubjaiknál.

Az újoncok közé tartozik a Rubin Kazany vedője, Salvatore Bocchetti, és az Udinese veterán támadója, Antonio Di Natale is, aki még nem játszott a válogatottban Prandelli irányítása alatt.

Az igazi meglepetés azonban azon fiatalok neve, akik korábban még nem kaptak meghívót az olasz válogatott felnőtt keretébe. Ennek megfelelően Destro, a Siena támadója, Giaccherini, a Juventus középpályása, Schelotto, az Atalanta szélsője, Verratti, a Pescara 19 éves irányítója, és Diamanti, a Bologna középpályása is először öltheti magára az azúrkék mezt.

Sajnos Giorgio Chiellini részvétele kétségessé vált, miután a játékos combizom sérülést szenvedett az Atalanta elleni, 3-1 arányban megnyert mérkőzésen.

A végleges, 23 fős listát május 29-én nevezi majd meg Cesare Prandelli, miután megnézi, hogyan dolgoznak az edzéseken a játékosok.

Íme a 32 játékost nevét tartalmazó lista:

Kapusok: Buffon (Juventus), De Sanctis (Napoli), Sirigu (Paris St. Germain), Viviano (Palermo)

Védők: Abate (Milan), Astori (Cagliari), Balzaretti (Palermo), Barzagli (Juventus), Bocchetti (Rubin Kazan), Bonucci (Juventus), Chiellini (Juventus), Criscito (Zenit San Pietroburgo), Maggio (Napoli), Ogbonna (Torino), Ranocchia (Inter)

Középpályások: Cigarini (Atalanta), De Rossi (Roma), Diamanti (Bologna), Giaccherini (Juventus), Marchisio (Juventus), Montolivo (Fiorentina), Thiago Motta (Paris St. Germain), Nocerino (Milan), Pirlo (Juventus), Schelotto (Atalanta), Veratti (Pescara)

Csatárok: Balotelli (Manchester City), Borini (Roma), Cassano (Milan), Destro (Siena), Di Natale (Udinese), Giovinco (Parma)

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr24655346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anapolon 2012.05.14. 10:39:54

Mondjuk szerintem Matri vagy Q elmehetett volna Borini helyett..

Ismeretlen_147309 2012.05.14. 10:49:22

Matri vagy Q esetleg Cassano helyett.......

Lakatos Di Natale 2012.05.14. 10:49:42

A védelem és a támadósor szerintem nagyon jól összerakott, abból penge kis csapatot lehet összehoz, Diamanti, Verrati, Nocerino behívásának speciel nagyon örülök...A támadósor az ami cink, egy nemzetközi szinten teljesen rutintalan Borini, Destro párossal, súlyos betegségéből visszatérő Cassano-val, a balhés Balotellivel és a szerintem abszolút rapszodikusan játszó Giovincoval. Hiányolom előröl a klasszikus befejező csatárt, a gyilkológépet aki bever mindent. Most ilyen játékos nincs a keretben, Cassano és Giovinco is inkább előkészítőként játszik jól.

Lakatos Di Natale 2012.05.14. 10:51:34

Antonio Di Natale az aki most kulcsember lehet az elől

Victor90 2012.05.14. 10:55:52

De Sanctis???És Marchetti,hol van?Ő sokkal jobb kapus,mint D.S!

deluxe93 2012.05.14. 11:31:06

kapus poszton semmi baj,szerintem a védelem az egyik legjobb ha nem legjobb lehet az EB-n,a csatárokkal se lesz nagy baj mert egy cassano-di natale beveri ami lesz helyzete,viszont a középpályán csak én látom úgy,hogy nincsen igazi klasszis(akire azt lehet mindani h nemzetközi szinten elismert) szélsőnk??ti nem érzitek így?

Ismeretlen_149085 2012.05.14. 12:11:42

Azért nem túl pozitív, hogy két ember (Ogbonna, Verratti) is a másodosztályból jön, igaz jövőre gyakorlatilag már biztos, hogy elsőosztályúak lesznek, de akkor is. Nem hiszem, hogy van még olyan élcsapat, amelyiknél ez lenne a helyzet. Elöl mondjuk jobban örülök Destrónak meg Borininek, mint hogy megint valami kiégett Pazzinit vagy Boriellót hívott volna meg.

valumeister 2012.05.14. 12:29:23

nem kell klasszis szélső, lehet azt a középpályát máshogy is összerakni...

Supi 2012.05.14. 13:26:11

Szerintem ez a keret jelenleg 4., 5. helyen áll Európában, a többi Prandellin múlik...

Ismeretlen_201466 2012.05.14. 13:42:27

Én nem sok jót jósolok ennek az olasz válogatottnak. A keret összetételéből adódóan nincs olyan felállás, ami jó lenne ennek a csapatnak. SZélsők nincsenek, Schelotto aki tud jobboldalon játszani, de Ő nem ez a szint, véleményem szerint csak a posztja miatt hívták be. Conte féle 3-5-2 illene legjobban a kerethez...valószínű amúgy, hogy 4-3-2-1 lesz a felállás. Ebben az esetben talán : Buffon-Maggio,Barza, Chiello, Cristicio-Pirlo,Marci,De Rossi-Cassano,Giovinco-Di Natale. Így talán túléli a csoportkört az együttes. A védelem és a középpálya mentheti meg a csapatot, a támadósor borzalom.

Ismeretlen_128760 2012.05.14. 14:00:58

simán játszhatna ez a keret a juve szisztémájában egy 5-3-2 (3-5-2)-őt. Buffon- Maggio-Barzagli-Bonucci-Chiellini-Balzaretti/Crisito, Nocerino/De Rossi-Pirlo-Marchisio, Cassano-Di Natale/Balotelli Ez nem gyengébb mint a Juventus, sőt! Szerintem ez egy aranyérem esélyes csapat lenne, Prandellinek csak annyit kéne tennie mint Del Bosquenek, minél jobban ráépíteni a bajnokcsapatra!

deluxe93 2012.05.14. 14:45:50

én egy 4-1-3-2-őt tudnák elképzelni,úgy hogy Buffon, Maggio-Barzagli-Chiellini-Criscito,Pirlo,Thiago Motta-Montolivo-Marchisio,Di Natale-Cassano egy stabil labdatartó játékkal sztem simán 4-be lehetünk onnantól meg ki tudja de mondjuk juve27 3-5-2-es felállása se lenne rossz. Majd meglátjuk...

Ismeretlen_147985 2012.05.14. 16:00:47

Igazából én pont erre számítottam, ez a 32 fős keret egy vicc. Kíváncsi leszek kik maradnak majd ki, remélem a 23 fős már egy kicsit jobban fest majd. Számtalan nevetséges, röhejes, szánalmas név van ezen 32 játékos között, de különösen a két Serie B-s játékost lehetne kiemelni. Mellettük még vicc kategória a két Atalantás, Giaccherini, Borini, Destro, Diamanti. Lehet, hogy valakit még ki is hagytam, ennyi senkiházi név mellett egy-két játékoson könnyen átsiklik az ember. Katasztrófális ez a keret, de Prandelli-től nem is vártam mást. Valószínűleg a 23 fős keret lesz az utolsó, amit a válogatott élén összeállít. Persze mentségére szóljon, hogy alapanyag sincs nagyon, de a szarból azért illene a kevésbé szart kiválogatni. Én azt mondtam az EB csoportsorsolás után, hogy a legjobb esetben akár még egy elődöntőt is játszhatunk majd Spanyolországgal, de látva ezt a keretet, abszolut elképzelhetőnek tartom, hogy kiesünk a csoportból. Ha már páran írtak egy kezdőt, akkor én sem akarok kimaradni: Buffon - Abate/Maggio, Barzagli, Chiellini, Balzaretti - De Rossi, Thiago Motta, Marchisio - Pirlo - Balotelli, Cassano. Nem tévedés, Pirlo a 10-es helyén, mivel más képtelen irányítani ezen játékosok közül.

Ismeretlen_201466 2012.05.14. 16:16:11

Még ne szídjuk Prandellit, ennél jobb játékosok nincsenek pillanatnyilag Olaszországban. Én nem hiányolok senkit. Q és Matri jelen pillanatban egy Destro szintet sem ütnek meg!

Ismeretlen_128760 2012.05.14. 16:26:20

Tegyük még hozzá - bár sablonosan hangzik -,de most nagyon kiegyenlítettnek tűnik a mezőny. Eléggé visszaesett spanyolokkal (Villa nélkül a vb-n sem lettek volna sehol), tompább hollandokkal, és (a felkészülési meccsek alapján) németekkel. "Jó kis" védekezős eb lesz, várhatóan kevés góllal, tényleg csak apróságok fognak dönteni a meccseken, és ilyen helyzetekben az olaszok igen jól szoktak szerepelni. Prandelli meg nem olyan rossz edző, mint ahogy páran itt tartják!

Ismeretlen_197458 2012.05.14. 16:38:55

@Mmartin érdekesen látod! Szerintem Ogbonna és Verratti is megérdemelték a behívót. nagyon jó játékosok. És a keret szerintem egész jó. Nem tom Giaccherinivel mi a baj? Ő is egy remek játékos. És ez a keret szerintem simán lehet akár még EB bajnok is. Pláne a Juvésok most nagyon lelkesek. Én bízom benne, hogy idén az olaszok jól fognak szerepelni. Prandelli garancia arra, hogy nem szerepel le a válogatott.

Alessandro 2012.05.14. 16:45:36

Én nem látom annyira tragikusnak a helyzetet a támadókat illetően, kérdés hogy a hosszú szezon után ki mennyire tudja átmenteni a formáját az eb-re. Megnézném ezt a csapatot 4-3-3 felállásban. Buffon Maggio-Barzagli-Chiellini-Criscito Pirlo-Marchisio-Nocerino Giovinco-Cassano-Di Natale Ha Chiellini nem tudja vállalni a játékot, jelentősen csökken az esély a jó eredményre, Balotellit pedig komolyabb csapatok ellen nem szabad játszatni, egy feszült meccsen hamarabb eldurran az agya.

Victor90 2012.05.14. 16:50:43

mmartin91!"Mellettük még vicc kategória a két Atalanta-s,Giaccherini,Borini,Destro,Diamanti" -Valószínűleg ezek a játékosok fognak kiesni,a keretszűkítésnél. Én még annyit tennék hozzá,hogy meglepődtem azon,hogy Ledesma nem kapott meghívót.Ő sokkal jobb mint Cigarini pl.... -Destro-t annyira nem kell leírni,de valóban abban igazad van,hogy még most jelen helyzetben nincs válogatott szinten.

Juveboy24 2012.05.14. 17:15:27

Cavani-nak nincs olasz állampolgársága? Hihetetlen, hogy ilyen gyenge csatárokkal utazunk. Di Natale az egyetlen értékelhető közöttük.

Ismeretlen_181235 2012.05.14. 18:50:02

A Juvéban sem a csatároké a fő szerep. Így ez a válogatott is érhet el nagy sikereket. Prandelli pedig nehéz helyzetben van, ahogy mmartin is írta nem nagyon van miből válogatni. Én speciel nem akarom őt kioktatni, szerintem az elképzelései mellett kell kiállnia és az lesz a jó, amit ő gondol és nem sokan mások (lásd Conte példáján). De azért egy valakit nagyon hiányolok: De Ceglie-t. Szerintem simán be férne a saját posztján és - bár lehet rosszul tudom - addig felépül. Ha a 23-ba nem is, de a 32-be én neveztem volna.

juve28adam 2012.05.14. 18:58:12

A transfermarkt szerint Cavaninak van olasz útlevele.(ha az útlevél)

Ismeretlen_201466 2012.05.14. 19:05:11

Cavani már szerepelt az uruguayi válogatottban, így természetesen nincs miről beszélni. De Cegliet én is hiányolom, Cristicionál jobb...fel nem tudom fogni miért sztárolják azt a molyfingot.

Supi 2012.05.14. 19:08:59

Legalább Totti-DP párosból 1 jutalomjátékot kaphatna az EB-n, mert bármelyikőjüket jelenleg is többre tartom, mint mondjuk Borinit, Destrot, vagy Giovincot... Plusz szerintem nem kellene ezt a 4-3-1-2-et erőltetni, habár igaz, hogy szélső sincs a keretbe Schelotton kívül(de ő sem fogja megúszni a keretszűkítést), de irányító sincs...

juventino 2012.05.14. 19:09:09

Kapusnak Storari-t nevezném,Balotellit viszont még csak véletlenül sem tenném a keretbe. Olaszországnak nincs szüksége nagyképű,pénzért játszó,ún. "sztárokra",botrányhősökre.

gasta 2012.05.14. 22:30:24

Pepe, Q vagy Matri is bőven befért volna ebbe a keretbe. Pepét mindenki kihagyja, pedig idén alapember volt, vágta a gólokat.... nem is értem.

vegita 2012.05.14. 23:00:31

De Ceglie hiánya nekem is szemet szúr, legalábbis a 32 fős keretben mindenképpen szerepelhetne. Viszont Balotellinek felétlen ott kell lennie, technikás, gyors, jól lő... persze persze, tudom sinteres,botrányhős, balhés, verekszik, de azért ha ezeket félre tudná tenni az EB-n, akkor kezdőbe simán beverekedheti magát. Mindenesetre egy váratlan villanást mondjuk a spanyolok ellen inkább várhatunk Balotellitől mint mondjuk Cassano- Borini- Destrotól.

Losi 2012.05.15. 00:37:53

Mindenféle hazabeszélés nélkül én Del Pierot hiányolom ebből a csapatból. Ahhoz képest amilyen kevés lehetőséget kapott idén is bebizonyította h még mindig benne van a gól bármikor képes gólt lőni és szabadrúgásból is veszélyes. Másrészt tapasztalt játékos aki bírja a nyomást és nagyon jól jöhet ha mondjuk egy 11-eshez oda kell állni. Harmadrészt Olaszországban mindenki tiszteli szerintem oriási plusszt adhatna ennek a csapatnak és a fiatal játékosoknak. Balotellit meg szerintem is vinni kell igaz őrült de játéktudásban a többiek a nyomába se érnek és bármikor képes gólt lőni az EB-n meg nagyon sokat érhetnek az ilyen villanások.

gatta 2012.05.15. 11:10:47

Én nagyon hiányolom quagliarellát pepét és matrit! mégis csak a Juventusba játszanak aki a bajnokcsapat idén.

MdewC 2012.05.15. 11:38:40

Forza! Sztem sem ez a legerősebb olasz válogatott, ami az elmúlt pár évben nekiment a nemzetközi porondnak, bár reménykedem! :) Di Natale nemzetközi teljesítményétől rosszul vagyok, csak negatív emlékeim vannak a rossz döntéseiről. (példa: előző eb) A védelemmel remélhetőleg nem lesz probléma, a középpálya stabil lehet, sztem azon fog múlni a játékunk, hogy tudunk védekezésből támadásba lendülni és azokat hatékonyan befejezni. A csapatnak meg kell oldani, hogy hatékonyabb legyen, nem szabad megint mindent az utolsó pillanatra hagyni. Sok a ha: 1. Cassano-nak formába kell lendülni. 2. Ha Gio és Balotelli bizonyítani akara, itt a lehetőség, hideg fej, 4-5 gól. 3. Di Natale igyon vért és célzó vizet minden meccs előtt. 4. Az a fiatal, aki bent marad a keretben hozza a 120%-át. Ezekkel négyben lehetünk. u.i.: Martin felállása nem rossz variálva Alessandro 4-3-3-ával. Hajrá!

vegita 2012.05.16. 16:51:09

Vki el tudná nekem mondani h kis Cannavaro miért nem kerettag? Nagyon meggyőző teljesítményt nyújtott egész idényben a Napoliban. Simán beférne egy Ogbonna helyett.

juve28adam 2012.05.16. 17:18:25

vegita: Prandelli nem hívta meg...

vegita 2012.05.16. 17:30:00

Az világos, de a játéka alapján egyértelműen kapnia kellene behívót. Szerintem.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása