Buffon a múltról, a jövőről és a kritizálóiról

Gianluigi Buffon élesen bírálta, leparasztozta azon kritizálóit, akik szerint a ő már végleg leeresztett, és túl van karrierje zenitjén.

Gigi BuffonA kapus a Gazzetta dello Sportnak adott interjút, többek közt visszatekintve a tavalyi évre és a jövőbeli tervekről is.

"Még félúton sem vagyunk, az eddigi utazás pedig nagy erőfeszítés volt minden tekintetben, beleértve fizikailag is. Csak egy pillanat és újra a földön találod magad. Sosem akarom újra megtapasztalni azokat a hónapokat, mint 2011-ben. Pocsék volt."

"Ennek ellenére nem hibáztatnám Gigi Del Nerit, aki egy nagyszerű edző és egy jó ember. Egyszerűen nem volt szerencsés."

"Egy sokkal gyengébb Juventusszal, mint a mostani, a Scudettoért folytatott versenyben volt 2010 decemberéig, majd januárban minden rosszra fordult. Végtelen sérülések, kemény eltiltások, sokszor az ificsapatnak kellett játszania."

Bár Buffon egy nyitott személyiség, de most elmagyarázta miért volt olyan hallgatag mostanában a média előtt.

"Néhányotok azt mondta, hogy ennyi volt Buffon. Ismertek, nem tudok szimulálni. Ebben a 6-7 hónapban olyan dolgokat hallottam, amik igazán megbántottak engem. Valamint a tisztelet is hiányzott azokból az emberekből, akik egyáltalán nincsenek tekintettel a karrieremre."

"A történelmet nem szabad törölni. Elmondtam néhány embernek, hogy 50 év múlva, eltekintve a rossz periódustól, amin mostanában keresztülmentem, az emberek valószínűleg még mindig Buffonról fognak beszélni. És ez azt jelenti, hogy csináltam valami jót. Azok, akik pedig darabokra téptek engem, szimplán parasztok!"

"A Juve az életcélom. Maradni akarok, de csak úgy, mint az igazi Buffon. Több, mint 10 éve vagyok itt és legalább 34 éves koromig akarok maradni, büszke vagyok arra, amit elértem. Nem maradsz eddig egy top klubnál, ha nem vagy minőségi játékos."

"SuperGigi" inkább racionálisan gondolkodik az idei szezonról és annak végkifejletéről, amit meg is osztott a kérdezőkkel.

"A Milan az esélyes nálam. Az elsődleges célunk visszatérni a Bajnokok Ligájába, ez a legfontosabb. Miután kétszer is hetedikként végeztünk, senki sem gondolta volna, hogy ebben a pozícióban leszünk decemberben."

"Ami a 2012-es EB-t illeti, nagyon lelkes vagyok a válogatott miatt. Szeretem ahogy játszunk és Cesare Prandelli új filozófiáját is." - zárta mondandóját a világklasszis.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr154654899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114321 2011.12.26. 13:11:34

"Azok, akik pedig darabokra téptek engem, szimplán parasztok!" Teljesen jogos volt az őt ért kritika, az utóbbi két évben, ha éppen nem sérült volt, nagyon sokat bakizott, de örülök, hogy újra megtalálta a kesztyűjét, mert egy jó Buffon (vagy egy jó Storari) úgy kell nekünk, mint egy falat kenyér. Legalább kapus poszton nem állunk rosszul.

Ismeretlen_147985 2011.12.26. 13:51:58

"Több, mint 10 éve vagyok itt és legalább 34 éves koromig akarok maradni, büszke vagyok arra, amit elértem." 34? Januárban lesz 34. Azért maradjon még egy kicsit tovább, ne csak 34 éves koráig. Egyébként akik kritizálták, azok teljesen jogosan tették, amit az utóbbi években művelt, az kritikán aluli volt. Cserbenhagyta a Válogatottat a VB-n, cserbenhagyta a klubcsapatát is, olyan volt a dolog, mintha abban a Juventus-ban már nem is akart volna védeni. Szerencsére most megint megtalálta a régi önmagát, újra világklasszis szinten van, persze ez nyilván a csapat helyezésének is köszönhető. Amúgy jól beszél, nálam is a Milan az első számú favorit, magasan. Oda kell érni az első háromba és már akkor is erőn felül teljesítettünk. Szükségünk van a BL-re.

Marchisio 2011.12.26. 16:02:10

Buffon örök marad, én akkor se bántottam amikor bakizott, mert ő a mi Buffonunk. A Milanrol korrekt véleménye van, nagyon erős csapat, de úgy gondolo, hogy sérülések nélkül és még 1 kis javulással legyőzhetjük őket!

Type-R 2011.12.26. 16:22:09

Nem tudjuk pontosan milyen kritikát kapott és hogy min háborodott fel. Azért az szerintem erős, hogy cserbenhagyta a csapatait. Gondolom nem a legjobb dolog a 7. Helyezett Juvéban játszani, de nem hiszem, hogy cserbenhagyott volna bárkit is.

Ismeretlen_191873 2011.12.26. 16:37:56

Lehet,hogy az elmúlt években nem teljesített mindig világszínvonalon,és sokat volt sérült is,de az hogy BUFFON az nem változott. Nekem EZ AZ EMBER rendkívül sok inspirációt adott az életben,és megmondom őszintén egy kicsit a példaképemnek is tekintem. Világbajnokként 2006 nyara végén beállni egy másodosztályba visszaminősített csapat kapujába,hatalmas klubhűségről,és alkalmazkodóképességről tett tanúbizonyságot.Reggelig sorolhatnám még az erényeit,de hát ti is ismeritek,így nem teszem.Én nagyon remélem hogy még körülbelül öt évig úgy véd NÁLUNK ahogy ő azt a legjobban tudja,és vele együtt -ezalatt az 5 év alatt- legalább 2 bajnoki címet,és vmi nemzetközi trófeát is Torinóba hozunk. GRANDE BUFFON!

Tahion 2011.12.26. 17:23:43

"Azok, akik pedig darabokra téptek engem, szimplán parasztok"- ezt mintha pont mmartinnak mondta volna. Mi az hogy cserbenhagyta a válogatottat, tán szándékosan sérült meg? Arról nem is beszélve hogy a 2006-os VB győzelemben vaskosan benne volt, gondoljatok csak Zidane fejesére a döntő hosszabításában.

Ismeretlen_147985 2011.12.26. 18:09:58

"Azok, akik pedig darabokra téptek engem, szimplán parasztok"- ezt mintha pont mmartinnak mondta volna." Tekintve, hogy Gianluigi Buffon a kedvenc futballistám, eléggé rosszul esne, ha pont nekem szánta volna ezeket a sorokat.

supeter 2011.12.26. 18:44:28

pedig igazán magadra vehetnéd mmartin! mi az hogy cserben hagyta a csapatot????? sérült volt... hadd ne minősítsem a hozzáállásod! (amúgy kíváncsi lennék,hogy ha Gigi a kedvenced,akkor mit mondasz arra, akit utálsz :) )

Ismeretlen_114321 2011.12.26. 19:01:38

mmartin: Én inkább megtiszteltetésnek venném, hogy a sajtón keresztül szólít meg :))

Ismeretlen_147985 2011.12.26. 19:12:20

keshudioo: Igen, ebből a szempontból vehetném megtiszteltetésnek is:) Na de nem akartam én megbántani a Gigi-t, de ami tény, az tény.

Dana 2011.12.26. 19:41:01

Mindenkinek vannak jobb és rosszabb periódusai! Ő szerencsére megtalálta az utat fölfelé! Újra No1. lesz a világon!

Kotrevák Kelly 2011.12.26. 20:03:41

Nálam meg mindig is a Juventus az "első számú favorit", ill. csak simán favorit, egy milán max csak első lehet de favorit nem! Egyébként Buffon a sérülése miatt volt formán kívül, gondolom, ez világos. Ennyi. Fölösleges túlragozni, h ilyen volt, meg olyan volt. Asszem már bizonyította, h ez már a múlté.

Ismeretlen_220870 2011.12.26. 22:32:34

Amit a csapatért tett, azután nem érdemli meg, hogy bántsák. A másik: a Milan egy európai (és olasz) élcsapat, DE a LEGNAGYOBB olasz csapat és rekordbajnok a Juventus. Éppen aktuális helyezéstől függetlenül.

Weboldal készítés · http://profiweboldalkeszites.hu/ 2011.12.27. 14:44:08

Az elmúlt néhány évben nem éreztem buffont jónak, de mostanában fantasztikus.

nedved 2011.12.27. 20:50:18

Halottátok hogy boriello a juventusé lehet hogy még jól jártunk vele!Közben pedig nem sokra vagyunk casarestől és govincótól!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása