Pirlo: "A Juventus újra győztes lesz"

Andrea Pirlo biztos benne, hogy a jelenlegi Juventusban minden megvan ahhoz, hogy újra győztes csapattá váljon, ám az idényt tekintve nem szeretne ígéreteket tenni.

A Bianconeri jelenleg két ponttal megelőzve a Milant és az Udinesét vezeti a tabellát, ám Pirlo szerint a helyükön kell kezelni a dolgokat.

"Túl korai még arról beszélni, hogy esélyesek vagyunk-e a Scudettóra, és őszintén szólva nem is kellene ezzel foglalkoznunk." - mondta Pirlo a fifa.com weboldalnak.

"A Juve az elmúlt két idényben a hetedik helyen zárt, így most realistának kell lennünk, keményen dolgoznunk, és továbbra is így játszanunk, ahogyan eddig."

A világbajnok középpályás a Juventus játékának meghatározó elemévé vált, mióta nyáron átigazolt a Milantól.

"A szerződésem lejárt, új kihívásokat kerestem, és más klub színeiben is szerettem volna győzelmeket aratni. Tudják, kilenc vagy tíz év után az ember elveszíti a motivációit, már nem annyira elszánt, mint az elején."

"A döntés az enyém volt, én vágytam új tapasztalatokra. Úgy érzem, tovább kellett állnom Milánóból."

"Nagyon jól érzem magam Torinóban, a Juventus mezét hosszú évek sikerei és tradíciói itatják át. Őszinte büszkeség tölt el, amikor magamra ölthetem. Elégedett, sőt boldog vagyok."

"Érkezésem után azonnal éreztem a klub győzni akarását, és az elszántságot. A Juve újra Olaszország és Európa trónjára akar ülni, és ennek én is a részese szeretnék lenni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr474654857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabo2323 2011.12.06. 10:56:59

Úgy legyen Forza juve

Ismeretlen_102194 2011.12.06. 11:31:44

Szeretném ha sokáig maradna és persze jól játszana!Nedved után végre van aki megint jól osztogat és kedvencemmé válhat!;) Persze Alex Szent és sérthetetlen!;)

rmc 2011.12.06. 11:36:09

Nagyon kételkedtem Szundiban, azonban rámcáfolt...sőt azt hiszem sokunkra. Hajrá!

mJz. 2011.12.06. 11:44:58

Milános imim mondta nekem:) "lehet megnyertük nektek a bajnokságot a nyári transzferrel" grz Andrea az eddigiekért és további sok sikert Nálunk!

Ismeretlen_122894 2011.12.06. 12:23:04

picit én is húztam a számat, de fejet kell hajtanom andrea előtt. egyszerűen imádom a játékát, a labdabiztosságát, ahogy egy moszdulattal elküldi az emberét, a beíveléseit... (világ)klasszis, a szó klasszikus értelmében, olyan egyedi stílussal, ami csak keveseknek adatott meg. Forza Andrea!!!

Diego2889 2011.12.06. 13:26:29

én a Milanban nagyon szerettem Pirlot.. Amikor hozzánk igazolt nem tudtam, hogy mit is várhatnánk tőle, mivel az utolsó évben nem játszott, vagy csak alig.. Az első zebramezes meccsén már láttam, h a régi Pirlót látjuk.. Hihetetlen, hogy milyen labdabiztos és kreatív.. Egyszerűen szeretem ezt a fickót.. Büszke vagyok rá h a szeretett csapatunkban játszik :) Azt sajnálom egyedül h nem 4-5 éve igazoltuk le :D Marchisio és Pepe nem ide tartozik, de valahogy őket is megszerettem.. Marcika hihetetlen, mintha kicserélték volna.. Úgy hiszem h ez Pirlonak is köszönhető.. Pepito pedig valami hihetetlen h mennyit dolgozik meccsről, meccsre.. 1 szó, mint 100, Nekem tetszik ez a Juve... Titkon reménykedek a Scudettóban :)) Forza Juve

Ismeretlen_181235 2011.12.08. 22:00:01

Na rá én is aztt mondtam, hogy mire ő ide... de örülök, hogy rám cáfolt. Ezt várom pazienzától is :) ... Légy az Pirlo! :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása