Köszi Lassus, kicsit betompult az agyam ebben a melegben.

Jövő hónapban, az új stadion nyitóünnepségén a Juventus az angol harmadosztályú Notts County ellen fog barátságos mérkőzést játszani.

Sokakban merülhet fel a kérdés, hogy miért pont a Notts County? Milyen kapcsolat lehet a Juventus és a Notts County között, hogy egy ilyen fontos megnyitón kapnak lehetőséget?

 

Így tényleg jobban hangzik. :D Bocsi, melózok közben, meleg van, kicsit fáradt vagyok. :) Ray Trew nyilatkozatát már bele se rakom. :/ Ja és nyugodtan jávítsa ki bárki a 8 órási bejegyzésem ha van benne hiba. Én ma már nem bízom magamban.

A Chiellos cikknél, meg ezt néztem be: http://www.figc.it/nazionali/DettaglioConvocato - Akárhogy próbáltam nem tudtam angolul behozni, a statisztikás rész csak olaszul van, a google translate meg ennyit segítet... :D Igazából nem klikkeltem a kövi oldalra, akkor láttam volna h az U meccsek is benne vannak. :D :/

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr704654186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása