Szorítja az idő a Juventust!

Miután a Juventus általános igazgatója, Beppe Marotta kijelentette, hogy érdeklődnek Giuseppe Rossi iránt, a spanyol klub szeretné megsürgetni a torinóiakat.

"Az idény hamarosan kezdetét veszi, ezért ha valamelyik klub szeretné leigazolni valamelyik játékosunkat, annak sietnie kell. Hivatalos ajánlat eddig még nem érkezett egyik játékosunk iránt sem."

Az Öreg Hölgy helyzete nem egyszerű, hiszen a már régóta emlegetett argentin, Sergio Agüero számít(ott) elsődleges célpontnak, aki tegnap is kiváló mérkőzést játszott a dél-amerikai kontinenstornán. Talán a Juventus vezetői is figyelemmel kísérik Agüero játékát, és meggyőzi őket, hogy tegyenek egy utolsó ajánlatot vagy a magas kivásárlási ár miatt fájó szívvel ugyan, de végleg lemondanak róla.

Azonban sokáig húzni egyik projektet sem tanácsos, ezért valamelyiküket mindenképpen mihamarabb fekete-fehérbe kell öltöztetni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr764654068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frenky 2011.07.12. 12:51:31

Ha a fogadni lehetne Aguero, Rossi, egyik sem akkor én a harmadikra fogadnék, mert szerintem nem igazoljuk le egyiket sem. Az lesz mint eddig, igazolunk egy Toni féle kiégett semmire való csatárt. Én már feladtam hogy idén lesz jó cspatunk!!!

gyorijuventuno 2011.07.12. 12:51:35

Rossi-Bastos-Vidal triot jo lenne két héten belól idehozni és végre szelektálni, hogy bajnoki rajtra összeszokott legyen a csapat..

Ismeretlen_147985 2011.07.12. 12:52:50

A jelenlegi helyzetet látva kizártnak tartom, hogy Giuseppe "Beppe" Marotta végre tudjon hajtani egy ilyen szintű igazolást. Azt hiszem Rossi-t is el fogjuk veszíteni, csakúgy ahogyan Agüero-t is elveszítettük (bár rá semmi esély nem volt), és Vidal sem fog jönni. De sebaj, Marotta Genovában tárgyal Poli-ért...hiszen ő most a legfontosabb.

piero 2011.07.12. 12:55:25

Rossi 95% hogy meglesz mert Bastost már a miénknek tekinthetjük.

piero 2011.07.12. 12:57:24

Ne tegyünk le senkiről még van esély vagy Rossi vagy agüero meglesz.

Kotrevák Kelly 2011.07.12. 12:59:58

Ez van. Addig szarakodik a kobra, h végül egyik sem lesz. Aztán jön helyette egy 34 éves vészmegoldás...

Ismeretlen_164215 2011.07.12. 13:04:26

@mmartin91: "Azt hiszem Rossi-t is el fogjuk veszíteni, csakúgy ahogyan Agüero-t is elveszítettük (bár rá semmi esély nem volt), és Vidal sem fog jönni." Írd már le, hogy lehet olyan valakit elveszíteni, akire semmi esély nincs és nem volt? :)

Victor90 2011.07.12. 13:06:20

Nem csoda,hogy sietnünk kell Rossi megszerzéséért.Szinte az összes "top" klubnál,már július végére a végleges kerettel szeretnének dolgozni(felkészülni az új idényre).A Juventus-nál nem így van.1-2 hete Agnelli azt nyilatkozta,hogy elég nekünk augusztus végéig is várni(van időnk).Ennyit erről...! Egyébként most lehetne esélyünk megszerezni Giuseppe-t,mert jelenleg nem tudok arról,hogy "elit" klubok megszeretnék szerezni.Ezt kellene nekünk nagyon gyorsan kihasználni.

Ismeretlen_147985 2011.07.12. 13:07:23

venember83: Így jobban tetszik? "Azt hiszem Rossi-t is el fogjuk veszíteni, csakúgy ahogyan Agüero-t is elveszítettük (bár rá SZERINTEM semmi esély nem volt), és Vidal sem fog jönni." Nem tudom mi értelme van ilyen semmiségekbe belekötni...

EMPEZE 2011.07.12. 13:07:41

@martin: Milyen alapon degradálod le Marotta képességeit? Amíg nem hivatalos valami én nem hiszem el. El kel adni valamivel az újságokat... Augusztus 31 után lehet arról beszélni, hogy kit igazoltunk, de ezt az időt inkább kitenném decemberre, mivel nem az számít , hogy névre kit igazulunk (Tiago, Diego...), legalábbis nálam nem. Nézzünk egy két "senkiházit" ,akit nem nevük, hanem tehetségük alapján igazolt le a juve és itt lettek világsztárok: Chiellini, Alex, Zambrotta, Iuliano, Montero, Camoranesi, Taccinardi, Iuliano, Ravanelli. És még végtelen a sor.

Ismeretlen_149053 2011.07.12. 13:07:44

Venember83: nekem pont ez jutott eszembe... :)

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 13:07:49

Rossi-t felesleges igazolásnak érezném, annak ellenére, hogy kiváló játékosról van szó. Az isteni Marotta klasszisok érkezéséről gagyarászott, ebből később az lett, hogy egyetlen klasszis támadó érkezik, majd most nyilvánvalóan látszik, hogy folyamatosan megyünk lefelé kutyába, s már Poli nevéről olvasunk. Egyetlen olyan név merült fel idén, aki klasszisnak nevezhető, s ő Agüero. Ha az argentint nem tudjuk megszerezni, akkor más posztokra kellene koncentrálni inkább, Rossi egész más szint, s nem ér ennyi pénzt. Hajmeresztő ami a Juventus-nál történik. Nagyon várnám már a rengeteg selejt elpasszolását, s néhány igazán minőségi játékos érkezését. Jövőre a BL hely megszerzéséért sokkal nagyobb harc lesz, mint idén, s a jelenlegi kerettel semmi esélyünk nincsen. Ha Marotta nem képes értelmezhető csapatot építeni, lemaradunk a BL-ről, s ennek beláthatatlan következményei lesznek.

Ismeretlen_147985 2011.07.12. 13:14:05

EMPEZE: "@martin: Milyen alapon degradálod le Marotta képességeit?" Őőő...mondjuk olyan alapon, mert az előző szezonban ismét 7. helyre voltunk képesek már az Isteni Beppe segítségével, s eddig egyetlen egy épkézláb igazolást tudott végrehajtani (Lichtsteiner)?

Ismeretlen_150170 2011.07.12. 13:22:05

Hivatalosan azért "csak" 12 napja szarakodunk, tehát ne essünk már túlzásokba! Bal és jobb oldali védő probléma már megoldva, mélységi irányító megoldva, csatárposzt megoldva, csak balodali középpályás hiányzik a keretből! Ha se Agüero se Rossi nem jön akkor se kell kétségbe esni, Q, Matri, Del Piero elég lesz még jövöre. Ja és továbbra se hallani a távozókról az érdeklődő csapatokról! Egyelőre én csak egyféle szarakodást látok hogy a szart nem tudjuk eladni! A felmerült esetleges érkezők nem kis volumenű fizetési igényeit is ki kell valahogy gazdálkodni! Ha csak igazolgatnánk ész nélkül úgy hogy még az itt lévő ratyik magas fizuját is utalgatni kellene akkor csak adnánk egy pofont a szarnak! Szóval ha megszabadulunk a trutyitól akkor kint leszünk a kakiból, jöhetnek a spílerek és nem lesz többé szarakodás! Elnézést a csúnya szavakért, 18 éven aluliak ne olvassák el a hozzászólásomat, köszönöm! :)

gasta 2011.07.12. 13:24:51

@mmartin91: Attól, hogy Marottának voltak szar igazolásai (Martinez, Rinaudo), hozott jó játékosokat is! Senki sem tökéletes, de nem kell eltemetni a jelölteket....ott a pénz a számlán, fognak még jönni emberek ebben biztos vagyok. Inkább néha maradnál csöndben. Tőled itt még egy pozitív kommentet nem olvastam....

Ismeretlen_170662 2011.07.12. 13:27:28

Poli amúgy is csak akkor jön ha Sissoko vagy Melo megy. Na ennyit az okos melegmartinról

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 13:29:12

@pedronegro: Most őszintén kérdezem, Te valóban azt gondolod, hogy a jelenlegi keret késznek tekinthető, megfelelő minőségű, s már csak egyetlen bal oldali középpályás hiányzik belőle? Igazolhatunk bárkit a bal oldalra, ez a keret még nagyon messze van attól, hogy reálisan elérhesse a 3. helyet. Komoly erősítésekre van szükség. Sajnos tényleg úgy van, ahogy mmartin91 írta, eddig kizárólag Lichtsteiner leigazolása jelent erősítést.

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 13:31:56

@Apuleius: A számból vetted ki a szavakat... Ha már Agüerot elfelejti Marmotta, akkor igazán kacsintgathatna egy jobb kreatív középpályás felé, mert abból egy darab sincs a csapatban... vagy egy jó jobb szélső felé (Bastos pl), aki még véletlenül sem Vucinic. Igazán szeretném már végre azt látni, hogy az Új Stadion újjászületést is jelent a játékostranszferek tekintetében is.

gasta 2011.07.12. 13:34:20

@Apuleius: És mégis kiket igazoljunk? Nektek sose jó semmisem. Nem a fifában vagyunk, klasszisokat venni sajnos nincs lehetőségünk....

Victor90 2011.07.12. 13:40:16

gasta!Teljes mértékben igazad van.A pénz a számlán van,Poli és Silvestre elköltésére.Köszönöm,de én inkább ebből nem kérek! pedronegro!Ziegler 1 fél megoldás.Grosso-hoz,De Ceglie-hez,Molinaro-hoz képest nagyon jó,de 1 komolyabb szintű csapatnál,max..vízhordó lehetne a svájci.Mélységi irányító poszt megoldva?Kivel?Pirlo-val?Istenem.Gondolom Pirlo-t a "fél" Európa akarta.Remélem ezt csak viccnek szántad!

gasta 2011.07.12. 13:45:17

Poli és Silvestre összesen kerülne 10-12 millióba. Főleg Poli csak akkor jönne, ha elmenne a fél középpálya....Amúgy meg minden pletykát komolyan kell venni? Majd ha Marotta velük tárgyal és értük tesz ajánlatot, akkor kell aggódni. Jelen pillanatban a csatárposzton dolgozik....

Ismeretlen_146727 2011.07.12. 13:45:45

Amúgy ezt nem értem én sem hogy minden nagyobb csapat azon van hogy minél hamarabb teljes legyen a keret hogy a kezdésre teljes legyen a csapat. Nálunk meg mindenki azt mondogatja hogy ráérünk még, aztán meg megint látunk majd olyan rossz passzjátékot a pályán mintha először játszanának együtt....Szóval én azt mondom húzzunk bele. Rossi,Bastos,Vidal és Danilo(talán csak télen)-velük sztem teljes lenne a csapat, aztán meg itt az ideje beválogatni pár ifi játékost cserének, ahelyett hoy eladogatjuk őket és töltelékeket veszünk. Mert nagyon jó kis ifi csapatunk van ám jó játékosokkal mint az a brazil testvérpár,Iago,Boniperti,Marrone,Ekdal,Immobile, Pasquato,Camilleri,Kirev,Branescu,Gianetti,Giandonato.....

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 13:47:24

@gasta: Számodra is ugyanazt a kérdést tudnám visszadobni. Szerinted a jelenlegi keret megfelelő minőségű ahhoz, hogy jövőre 3. helyen végezzünk? Számtalan olyan játékos akad a piacon, aki egy-egy poszton komoly erősítést jelentene. Ki a tököm beszélt itt FIFA-ról? Ha valaki egy visszavonulás előtt álló Pirlo-t, vagy egy Poli-t nem tart eléggé komoly igazolásnak, annak már "sose jó semmisem", vagy a fifában képzeli magát? Miről beszélsz ember? A Juventus-ról beszélünk, nem a Cesena-ról.

Baggio 2011.07.12. 13:48:57

Szerintem meg 1iket se kell zebra mezbe öltöztetni...Rossit csak mi vennénk meg,de idén nem kell + a csapatával hosszútávú szerződése van,tehát csapata sem akarja feltétlenül eladni és nekünk idén nem kell csatár.....mág 1évet maradjon sárga mezben

Juve... 2011.07.12. 13:54:05

Lehet szidni mmartin91-et de sajnos 99% csak az igazat irja... :( Nem baj nem jön Agüerö és Rossi sem Marotta úgysem akarta őket... Majd nagy csatárigazolásnak bejelenti Vucinicet... Tical Poli csak akkor jön ha Sissoko vagy Melo elmegy ??? Akkor Poli 120% hogy Juve "játékos" lesz mivel Melo és Sissoko is átadólistára kerültek...

Ismeretlen_147985 2011.07.12. 13:55:42

pedronegro: Az az igazság, hogy egyáltalán nincsenek megoldva azok a posztok, amelyeket te megoldottnak nevezel. Lichtsteiner valóban jó igazolás, s ezzel a jobbhátvéd problémánk (valamilyen szinten) megoldott, azonban a túloldalon Ziegler egyáltalán nem megoldás. Csakúgy, ahogyan Pirlo sem. A csatárokról meg lehet vitatkozni, szerintem egyikük sem Juventus kezdő szintű játékos. Való igaz, hogy a selejttől meg kellene szabadulni, s nyilván nagy hátrány, hogy nincs értük kérő, de ettől függetlenül Marottának nem Poli leigazolásával kellene foglalkoznia. Sajnos az a nagy helyzet, hogy a keret egyáltalán nem tekinthető késznek, s ha Poli szintű igazolások fognak érkezni, azzal csak adunk a szarnak egy pofont. Ebből a szempontból most már érthető Moggi nyilatkozata is, miszerint Agüero vagy Rossi önmagában egyáltalán nem rángatna ki minket a szarból. Főleg, ha melléjük Poli, Gastaldello vagy Silvestre érkezik.

Ismeretlen_150170 2011.07.12. 14:00:27

Apuleius: Tavaly az őszi szezon végégig elég jól toltuk és jól tartottuk magunkat egy gyengébb kerettel, Marchi-val Grygera-val Pep-vel Martinez-el, Aq-val, Amauri-val, Jaki-val és egy kiscsapatos taktikával egy semmit nem kockáztató fásult edzővel az élen. Ezért én a jelenlegi változásokat is mindenképen fejlődésnek tekintem és ez ad okot a bizakodásra! Minek nekünk csatár mikor itt van Q és Matri? Mindketten megtudják lőni a maguk 15-20 gólját. Alex még itt van mindig és tavaly is a csapat egyik legjobbja volt tök mindegy hány éves tud segíteni a csapaton. Aq-t lecseréltük Pirlo-ra, egy alibi léhűtőt egy öreg klasszisra aki még így is jóval többet ér mert legalább tud passzolni és visz egy kis kreativítást a játékba a pontos beadásairól vagy kiváló szabadrúgásairól nem is beszélve. Van normális jobb oldali védőnk, Krasic-nak nem kell majd folyamatosan hátrafele figyelnie mert lesz fedezete és több energiája jut a támadásokra. Kell egy Krasic még a baloldalra is és szerintem igenis kész a csapat, attól persze még lehet fényezgetni csinosítgatni fejlesztgetni de a tavalyi hiányosságokat már most orvosoltuk! Ja és itt van Conte, aki szerintem se a legjobb választás de a lelkesedésével lehet többre megyünk mint Del Neri tapasztalatával. Én nem értem ezt a kishitűséget meg ezt a folyamatos károgást! Nem vagyunk egy szinten se a Milan-al se az Inter-el de a Roma-tól a Lazio-tól vagy a Napoli-tól nem tudom miért kellene betojni? A jelenlegi kerettel is a minimális reális cél a dobógó, az hogy ha jön Vidal vagy Rossi vagy Agüero az csak tovább szűkíteni a különbséget köztünk és a milánói csapatok között de jelenleg se vagyunk már rosszak papíron. Nem a 7. helyeket kell folyamatosan felemlíteni hanem a tavalyi őszi eredményeket a csapat elé állítani és ezekre építkezni vagy az új igazolásokra alapozva vagy az új stadionra, hosszatávú célokra, a múltra hivatkozva hitet kell adni a csapatnak, ha valakit meg nem sikerül eladni abból meg kihajtani mindent nem a tarcsiba leküldeni labdaszedőnek hanem még a Motta félékből is ki kell hozni a maximumot és csapat javára fordítani azt!

Ismeretlen_146727 2011.07.12. 14:01:53

Na ez az amit utálok amikor valaki elkezdi hogy idén nem kell csatár mad jövöre meg minden. Ha most van jó megszerezhető csatár akkor meg kell szerezni. Agüero vagy Rossi nem fog még egy évet maradni a seggén azt várva hogy majd jövőre el visz a juve. Ez nem fifa, hogy majd amikor aki kell azt akkor viszem.

gasta 2011.07.12. 14:07:41

@Apuleius: Nem, ez a keret nem tekinthető késznek, és valószínüleg Eu-ban sem állná meg a helyét. De nézzük (általam felvázolt keret). Kapusok: Buffon Storari Manninger JH: Lichtsteiner Motta KH: Chiellini Bonucci Barzagli Sörensen BH: Ziegler De Ceglie JK: Krasic Pepe KK: Melo Pirlo Marci Pazienza BK: Bastos Martinez(?) CS: Q Matri Del Piero Rossi Amelyik poszt szerintem nem megfelelő a kezdőcsapatnál: BH (persze emellett vannak még selejt játékosok is...) De én úgy gondolom, ez a keret olaszban megállná a helyét egy rendes edzővel (Conte). A cél most a BL indulás. Ha belegondolunk, minden posztra (kiv.BH) van rendes (ha nem is klasszis) de jó játékosunk. Ilyen Poli meg Silvestre vagy Gastaldello szemetek úgysem fognak jönni, csak pletyka szintjén voltak...

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 14:09:14

@pedronegro: Értem amit írsz, s komolyan irigylem az optimizmusodat, de nem károgásból emlegetjük itt sokan a 7. helyet. Tényleg igaz hogy ősszel egy ideig tartotta magát a csapat, de az igazsághoz hozzátartozik a tavaszi (le)szereplés is, indokolatlan lenne csak a szépre emlékezni. A valóság az, hogy a 7. helyre volt képes a csapat, ez kőkemény, megkérdőjelezhetetlen tény, ráadásul a konkurens csapatok várhatóan inkább erősödni fognak. Ráadásul azt is érdemes észben tartani, hogy a következő szezonban már csak 3 BL hely lesz. A részleteken, lehet vitatkozni, hogy vajon pontosan melyik posztokon van nagyobb szükség erősítésre, de szerintem nem kérdés, hogy a jelenlegi keret nem képez elegendő játékerőt sajnos. Az szintén igaz, hogy majd augusztus 31-én meglátjuk milyen munkát végzett Marotta, de a jelenlegi pletykákból kiolvasható tendencia nem tűnik biztatónak egyelőre.

Ismeretlen_122894 2011.07.12. 14:09:49

srácok, nézzétek meg, hogy ki nyilatkozott megint persze, hogy sürgetnék a döntést, de ha a megfelelő összeget megajánljuk, akkor egy hónap múlva is el fogják adni (max az összeg nőhet időközben)

gasta 2011.07.12. 14:09:56

@Pedronegro: egyetértek veled.

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 14:14:46

@gasta: Nasri, Nani, Pastore, Hazard. Bármelyikük inkább, mint Rossi. De nekem Agüero is megfelelne. Tulajdonképpen Agüeron kívül nem kívánok csatárt... ennyi.

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 14:16:25

@gasta: Az a baj, hogy még a megerősített posztok egy része is elbírna további erősítést. Lichtsteiner OK, de neki nincsen alternatívája. A bal oldalon Ziegler és De Ceglie cserének OK, de ide azért nem ártana egy komolyabb megoldás. Középen csak Chiellini tűnik igazán jónak, a többiek inkább cserék lehetnének a tavalyi tapasztalatok szerint. Tavaly 7. lett a csapat, idén pedig már csak a 3. hely lenne elég, vagyis nem kevés előrelépésre volna szükségünk. Én azt gondolom, hogy számtalan poszt van, ahol erősítenünk kellene, nehogy megint összeomlás legyen a vége. És nem világsztárokra gondolok, csak minőségi játékosokra.

gasta 2011.07.12. 14:16:56

@ShyrKahn: és ők mennyivel "klasszisabbak" mint egy Bastos vagy Krasic hmm? Amúgy meg a felsoroltak közül csak Hazard-ra lenne esélyünk, a többire véleményem szerint nem. (Pastore meg nem illik bele a 442 rendszerbe, és pénzünk se lenne rá egy csatár igazolása mellett...)

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 14:19:56

És még mielőtt valaki azt írná, hogy drága és felkapi játékosokat írok az gondolkodjon el azon, hogy miként lehetne újra feltámasztani ezt a Juvét... Egyre inkább bizonyos, hogy nem azzal a politikával, amivel az elmúlt években igazoltunk (jó és középszerű játékosokat). A Juvénak újra van pénze, hogy mutassa: itt vagyunk újra a legjobbak között. Ha ez igaz, és tényleg a Juve az egyik krém csapat a világon, akkor keressünk is olyan neveket, amik méltóak a Juventus történelméhez. Agüero, Hazard, Pastore, Nani, Nasri... mind alkalmasak lennének. Mind felkapott játékos.

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 14:25:05

@gasta: Bastos OK (Krasic itt van és mit csak a potenciális igazolásokról beszélünk). Én is szeretném Őt, de mint látod nincs itt és tökölünk a leigazolásával egy hónapja. A Juvénak mindenkire van reális esélye egy két aranytojást tojó játékoson kívül, mert ez a klub újra fel akar nőni az elithez. Ha ez így van és ráadásul van lé is, akkor miért nem lépnek? Nekem csak Bastos és Agüero kellene és Ők ketten 60 misi körül elhozhatók. A többi igazolást leszarnám magasról. Ha viszont Agüerot nem vesszük meg, akkor Bastos mellett rámehetnénk Pastoréra, akit sztem 40 körül ide is adná a nagyot mondó Zampa papa, de ha nem, akkor ott van Nasri, aki bizonyosan nem 40 milla, hanem kevesebb, de ha nem, akkor ott van Hazard... és Krasic önmagában kevés arra az oldalra... igazán lehetne versenyeztetni Nanival, ha már irányító kp-t nem akar Conte. Ebben az esetben megelégednék a Bastos, Nani transzferrel is. Elég sok minden tetszene, de egy Rossi igazolás akár Melo nélkül is (de vele még inkább) totál felesleges.

Rik 2011.07.12. 14:31:01

A tuttojuve-n valami megállapodás féléről írnak, hogy Rossi hozzánk jön...

Ismeretlen_122894 2011.07.12. 14:33:13

nasrira nagyon rá kellene menni, 20-25-ért el lehetne hozni, és ő aztán hozna kreativitást... :) a csapatot én sem érzem késznek, a legnagyobb baj, hogy nem látom azt a masszív, működő gerincet, amin alapulna a jó játék, így ha aguero nem jön, én nem feltétlenül költenék rossira. nézzétek meg, a nápoly mit csinál és hogyan igazol: posztokon, értelmes igazolásokkal erősödik. ráadásul ügyesen megoldotta, hogy inlert éppen az új mezek bemutatásával egybekötve mutatták be. sokkal profibbnak tűnnek, mint mi... a végkövetkeztetést persze majd augusztusban vonom le, de én, aki eddig kiálltam marotta mellett, a tendenciákat nézve kezdek meginogni ebbéli hitemben

tomsz 2011.07.12. 14:34:03

Piero, honnan veszed, hogy Bastost gyakorlatilag a csapat játékosának tekinthető??? Meghallgatná az ég az imámat, mert én már csak egy Bastost szeretnék, többre egyelőre nem vágyom! Agüero nem kell, ha nem itt akar játszani, Rossit meg csak egyszer láttam játszani, nemtom, szerintem egyikőjük sem kell! Szval én csak Bastost szeretném.......

Ismeretlen_150170 2011.07.12. 15:01:52

Azért a premier league-ből idecsábítani egy jobb játékost azért van akkora feladat mint Agüero-t vagy Rossi-t idecsábítani hiába is kerülnének relatíve kevesebbe. Félre ne értsétek én nem ellenzem a további igazolásokat csak olyan szekér után nem kellene futni ami ugysem vesz fel, ne járassuk le magunkat feleslegesen, közben meg lemaradunk más potenciális lehetséges érkezőkről. Minden posztra meg ugye senki nem gondolja hogy világklasszis játékos kell. A mostani Inter-nek és Milán-nak is meg vannak a maguk De Ceglie-jük, Martinez-ük vagy Amauri-juk, persze minőségibb játékosokból hosszab a névsoruk és a kispadról is van kit becserélniük. Nem hiszem továbbra se hogy a vezetőség azon dolgozna hogy minél gyengébb csapatot hozzon össze vagy nem feltételezném hogy annyira szerencsétlenek hogy minden értelmes igazolásról lemaradunk, mert nem csak Agüero vagy Rossi van a piacon.

Ismeretlen_164215 2011.07.12. 15:09:57

@mmartin91: Én már csak ilyen értelmetlen hülyeségekbe tudok belekötni pletykák kapcsán, sajnos annyira nem hoznak lázba ezek a pletykák, túl sok van belőlük.

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 15:11:28

A football-italia azt írja, hogy olasz és spanyol források szerint a Juventus megegyezett Giuseppe Rossi-val, egy 4 éves és évi 3,5 milliós szerződésről. Az kérdés, hogy ha igaz a dolog, milyen áron lehet elhozni a Villareal-tól. Kiváló játékos Rossi, de továbbra sem hiszem, hogy ő az, akire igazán szükségünk van.

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 15:22:14

@Apuleius: Ha ez igaz, akkor én már vágom is az ereimet... Agüero helyett Rossi... hol is marad a nagy név? Nem látom idáig és Agüeron kívül más nagy név még nem is szerepelt a lapokban... egyszer Nanit megemlítették. Ez katasztrófa lenne. Rossival csöppet sem vagyunk előrébb. Ennyit a nagy tervekről.

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 15:31:35

@ShyrKahn: Márpedig ebből legjobb esetben Rossi lesz, ez világos. Egyetértek, Marotta klasszisokról beszélt, s egyetlen ennek a fogalomnak megfelelő játékos merült fel akár pletykák szintjén: Agüero. Az idei nagy név, klasszis, vagy ahogy tetszik, Pirlo volt, ennyi, bele kell nyugodni. Azt azért nem merném állítani, hogy Rossi-val nem vagyunk előrébb, hiszen remek csatárról van szó. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy nem fog akkora különbséget jelenteni a jelenlegi Juventus számára, mint amennyibe kerül. Agüero igazi klasszis, akinek a reklám- és presztízsértéke is fényévekkel jelentősebb lett volna, árban pedig nem volt olyan elképesztő differencia. Inkább más posztokon kellene ebből a pénzből erősítgetni.

hartigan 2011.07.12. 15:37:21

Agüero és Rossi 2 jó csatár, Agüero a jobb, bár nem pont a góllövésben látszik ez meg. plusz még talán jobban is hypeolják. a lényeg a lényeg, hogy Rossi egy játékos árával olcsóbb, legyen mondjuk Bastos. Agüero < Rossi+Bastos. Bár a csatár erőltetését én sem értem amikor vannak égetőbb dolgok

Ismeretlen_147985 2011.07.12. 16:14:51

Az egyelőre még nem jelent semmit, hogy Rossi-val megállapodtunk, hiszen megállapodtunk mi már sokmindenkivel az évek során, de a klubjaikkal annál kevésbé. Egyébként ha Giuseppe Marotta személyéből indulunk ki, akkor most tényleg nem értem a fanyalgókat (pedig a legtöbbször én is közéjük tartozom), hiszen kész csoda lenne, ha egy Giuseppe Rossi-t a Juventusba tudna hozni. Persze tudom én, hogy Agüero-tól gyengébb játékos, de azt senki nem gondolhatta komolyan, hogy ő Juventus játékos lesz. Ha kiindulunk az eddigi igazolásokból, akkor Rossi elképesztően nagy erősítés lenne, legalábbis a többiekhez képest. Nyilván én is szívesebben láttam volna egy Agüero-t, de meg kell érteni, hogy ez a Juventus már nem az a Juventus. Amúgy nem akarok én előre inni a medve bőrére, s nyugtával dícsérem a napot, de ha valami csoda folytán Rossi a Juventus játékosa lenne, akkor a jelenlegi körülmények között ennek (szinte) minden Juventus drukker örülhetne.

gasta 2011.07.12. 16:17:34

@ShyrKahn: Szerintem nem kellene ide Nani. Legjobban Bastosnak és a Rossi/Agüero kettősből az egyiknek örülnék. (persze a Toni-Amauri-Laquinta triótól meg kéne szabadulni, vagy min. 2 embertől) Zárójelben megjegyzem, miután Melo "átadólistán" van, és lassan úgy utálja a csapatot mint a szurkolók Amaurit, nem lepődnék meg, ha nálunk kezdené az idényt (én persze örülnék ha nálunk maradna, a kp egyik legjobbja volt idén a srác...). Ez esetben jönne Vidal, aki megintcsak drága lenne, és nem tudom hogy alkalmazkodna a csapathoz, az olasz focihoz. Szóval nem lepne meg ha végül nálunk kötne ki, de akkor minden bizonnyal Melo búcsút int nekünk.

gasta 2011.07.12. 16:18:54

@mmartin91: Ebben teljesen igazad van...életemben először egyetértek veled :)

gasta 2011.07.12. 16:20:20

komment javítás: "...nem lepődnék meg, ha NEM nálunk kezdené az idényt..."

Ismeretlen_102194 2011.07.12. 16:21:37

Mint régi olvasó és kommentelő, furcsa nekem látni hogy olyan higgadt és mértéktartó emberek mint pl. ShyrKahn, Apuleius is kezdi elveszíteni a türelmét!Ebben nincs semmi kivetnivaló, csak sztem lassan nincs már drukker aki nyugodt pulzusszámmal végigolvasna egy hírt amitől ne kapna agyvérzést! Rossi nekünk most a "sztár" kategória az igazolásokat tekintve, és bizony ennek nagyon-nagyon örülnünk kell!!!

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 16:24:15

Ötvenedjére leírom kedves martinka: Agüerora volt és lenne elég nagy esély, hiszen hivatalos ajánlatot rajtunk kívül az ég egy adta világon senki nem tett idáig! Persze később még tehet. Ezt nem vitatom. Nyilván ez nem jelenti azt, hogy Agüerot BIZONYOSAN el tudnánk hozni, ha a megfelelő árat adnánk érte, de ha már nem Ő, akkor mi a pöcsért örülnék egy Matri kaliberű csatárnak. Matri jó játékos. Rossi jó játékos. Éppen ezért utóbbival rohadtul nem leszünk előrébb. Felmerül tehát a kérdés: mennyi pénz kell ahhoz Marottának, hogy a klubhoz méltó játékosokra normális licitet tegyen? Rossi helyett simán Pastoréra mennék rá, aki úgy tűnik maradni akar olaszhonban és közben Zampa papa, a nagyot mondó bácsi levitte az árát 45 millára... 35-40 + Motta és lehet még el is tudnánk hozni. Lazán megérné és lenne is rá esélyünk, mert Pásztor olaszhonban akar maradni. Nagyon kiábrándító lesz számomra, ha Rossi érkezik, mint "nagy név".

Ismeretlen_174409 2011.07.12. 16:24:23

Zseniális átigazolási gurunk ismét hozza a formáját...sztárokat venni sztem tudnánk,csak vagy sajnálják a pénzt igazi játékosokra,vagy eleve nem is tesznek ajánlatot,mint például Rossi esetében...mire várnak?!Agüero-ról sajna le kell mondanunk,hisz 37 milliót még megért volna,de 45-öt már nem...az túl sok Marottának,nem szereti az olyan járékosokat,akik drágák,és még focizni is tudnak...ilyen hozzáállással Rossi-ról is lemaradunk,de nem baj,mert majd jön Vucinic,mint sztárigazolás,tiszta vicc...hátvédsor megerősítve...hát Lichtsteiner még csakcsak,de hogy a balhátvéd problémánk Zieglerrel meg van oldva,azt erősen kétlem,mélységi irányítónk ereje teljében lévő 33 éves fiatal,mozgékony tehetség...nem baj gyerekek,a hetedik hely idén is meglesz...

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 16:25:17

@mmartin91: Az egész egyelőre csak pletyka, meglátjuk, hogy a végén sikerül-e megállapodniuk a kluboknak és a játékosnak. Teljes mértékben igazad van, kár is rugózni az ügyön. Az igazi problémát az jelenti, hogy vannak néhányan (köztük magam is), akik hajlamosak megfeledkezni a jelenlegi állapotokról, s nem Marotta pazar képességeiből, hanem a Juventus eredeti rangjából indulnak ki. Néha még szokatlan, hogy egy Juventus számára egy 32 éves Pirlo, vagy egy Giuseppe Rossi lehet a sztárigazolás. Abban is igazad van, hogy ezen a transzferen kár fanyalogni. Ugyanakkor változatlanul azt gondolom, hogy bármilyen jó játékos is Rossi, a vételárához viszonítva szerintem nem fog elegendő mértékű erősítést jelenteni a jelenlegi Juventus számára.

Ismeretlen_108746 2011.07.12. 16:30:00

@asveed: Igen, azt hiszem sokunknál kezd elszakadni a cérna, s bizony nehéz elfogadni, hogy ez a Juventus már nem az a Juventus. Pedig sajnos erről van szó, egyszerű az egész.

Ismeretlen_147985 2011.07.12. 16:33:54

Ötvenedjére leírom kedves ShyrKahnka (és közben megtisztellek annyival, hogy nagybetűvel írom a nevedet, ahogy emberek között szokás), hogy a jelenlegi Juventus számára Agüero leigazolására 0% esély volt. Az, hogy te mennyit láttál rá, senkit sem érdekel, a valóság teljesen más. Ha meg is állapodtunk volna az Atleticoval, Agüero akkor sem jött volna el a Juventushoz. Azt pedig te sem gondolhatod komolyan, hogy egy nevenincs, huszadrangú senki Matri, aki 27 éves és életében nem ért el semmit, egyenértékű játéktudást képvisel Rossi-val. Értem én, hogy dühös vagy Agüero miatt, de az eszedet attól még nem kell elveszítened. Apuleius: abszolut értem amiről írsz, és abszolut megértelek. Nyilvánvalóan igazad van, de sajnos Giuseppe Rossi is szinte már az a kategória a jelenlegi Juventus számára, akit nem vagy csak nagyon nehezen tudna megszerezni. Éppen ezért ha mégiscsak sikerülne, akkor ő egy komoly erősítést jelentene. Persze Agüero az Agüero, dehát ő nem a Juventusban fog játszani, ezt az elejétől kezdve sejthette mindenki.

Victor90 2011.07.12. 16:41:29

Shyr Kahn!Mikor ismered be,hogy Agüero a Real Madrid játékosa szeretne lenni?A háttérbe már le van zsírozva minden,csak az ATMA szurkolóinak kell szépen lassan "beadagolni", hogy a kedvencük,a városi riválishoz fog szerződni.A Copa America után néhány nappal,bejelentik Agüero szerződtetését,a királyi alakulatnál. Pastore-t pedig azért nem fogjuk leigazolni,mert Conte taktikai hadrendjébe nem illik bele.De ezt már Marotta vagy Agnelli lenyilatkozta.

epaska 2011.07.12. 16:45:17

Mesut Özil azt mondta, hogy a Realnál már félre van téve a tízes mez Agüero számára...

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 17:10:00

@mmartin92: 1. A nicked kisbetűs, így joggal írom kisbetűvel a martinkát lévén gőzöm sincs mi a valódi neved. Én is írhatnék Giovanni12-t felhasználónévnek, ettől még nem bizonyosan vagyok János (pedig volt Gio becenevem). 2. A megmondásaidból lehet bejön egy dolog. Sirály! Ehhez gratulálok neked. Kívánom, hogy mindig mondj meg mindent. Hátha 10-ből kétszer ráérzel a dolgokra. 3. Matri ugyanaz a kategória, mint Rossi, csak előbbi befejező csatár, utóbbi seconda punta. Ezt nem csak én mondom és nem csak ketten mondjuk. 4. Nem attól vagyok dühös, mert Agüero valószínű nem jön, hanem attól, hogy számomra egy teljesen felesleges Rossit igazolunk helyette. Pastore-nak még sokkal jobban örülnék, mint Agüeronak, akit ebben az esetben magasról leszarnék, csakhogy Pásztorra kb 1-2% esély ha van, lévén nem is érdeklődünk iránta. Hazard és Nasri iránt szintén nem. Mégis miért örüljek egy Rossinak mikor én egy Matri szintű játékosnak tartom? És nem csak én. 5. Valószínűségek a világképedtől függetlenül léteznek, de ha nem, akkor leborulok előtted Próféta. Légyszi mond meg, hogy egymás után két alkalommal mit dobok a hatoldalú kockán. @Victor90: Addig nem ismerem el, amíg van rá esély. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy addig nem mondok le róla, amíg Rossi nem jön. Utána már csak elhanyagolhatóan kicsi esélye lesz a megszerzésének. Azt végképp nem látom, hogy miközben arról cikkeznek, hogy Tévezt hogyan veszi meg a Real, miért menne oda Agüero is. Arra, hogy Agüero a Realba megy adok kb 5-10%-t és nem többet. Pastoréval kapcsolatban képben vagyok... nem kell hülyének nézni és kioktatni. Köszi.

Ismeretlen_147985 2011.07.12. 17:20:52

ShyrKahn: 1. Köszönöm, hogy megint rosszul írtad a nevem, egyébként lehet belőle következtetni, hogy vajon hogyan is hívnak, éppen ezért ha már martinkának nevezel, akkor illene nagybetűvel, de ez most a legkisebb probléma. 2. Nagyon sok olyan dolog bejött már, amit én előre megmondtam, sajnálom hogy nem emlékszel. Többek között, hogy hanyadik helyre jövünk be a bajnokságban, Aquilani megbukik, Marotta és Del Neri munkája egy kalap szarral egyenlő, stb. Aztán persze voltak olyan dolgok is, amik nem feltétlen így történtek, mint például Q vagy Matri fél évig tartó "jó" teljesítménye. Tény, hogy önmagukhoz képest jól szerepeltek. 3. Matri teljesen más kategória, mint Rossi. Előbbi egy senkiházi, olasz középkategóriás játékos, aki 27 éves korára annyit ért el, hogy a 7. helyezett Juventusban játszott fél évet és rúgott 9 gólt. Nehogymár ez a mutató egyenrangú legyen egy nálánál sokkal fiatalabb, komoly csapatokban megfordult játékos eredményeivel, főleg annak tudatában, hogy a BL pozíciót megszerző Villarreal legjobb játékosáról beszélünk. 4. Ezt értem. Rendben is van. Persze ez szubjektív. Számodra felesleges, de a Juventus számára nem az. Az azért nyilvánvaló, hogy Rossi nagyon sokat tudna segíteni a Juventusnak. Vélhetően nem annyit, mint Agüero, de az argentin egész biztosan nem jön. Rossi viszont még jöhet. 5. Ehhez felesleges is hozzászólnom, a ripacskodást nem szeretem.

babo410 2011.07.12. 22:33:46

Az egy dolog, hogy Rosival megegyeztünk, de elvileg volt már hír arról is, hogy Agüeroval is megegyeztünk. Sztem az jön, akit jobb feltételekkel el tudunk hozni.. Nagyon remélem, hogy a fő cél még mindig Agüero, és nem Rosi. Sokkal nagyobb szükség lenne Agüerora!

Ismeretlen_102246 2011.07.13. 08:53:41

@mmartin91: 1. Nem lehet biztos az ember abban, hogy a felhasználónév a valódi névre utal, de ha te másként látod, akkor elnézést, ha megbántottalak. Továbbra sem tudom hogy hívnak igazából (keresztneved sejtem), de ez nem is baj, mert nem véletlenül nem a nevét adja meg az ember nicknévként. 2. OK. 10-ből 5 dolog bejön. Ez egy normális arány. 3. Nem értünk egyet, de ezzel kapcsolatban már volt egy meddő vitánk. 4. OK. 5. Elfogadom, hogy kicsit erősre sikeredett. A felesleges részét kivéve: valószínűségek léteznek.

Ismeretlen_102246 2011.07.13. 08:54:22

@babo410: Én is így látom és én is remélem, hogy az elsődleges cél nem változott.

Ismeretlen_177028 2011.07.13. 10:01:26

Én személy szerint leszarom, hogy Rossi jön vagy Agüero, és megnyugtat, hogy nagy valószínűséggel az egyik nálunk rúgja a bőrt. Mindkettő komoly erősítés lenne ennek a Juvénak, és ha a City vagy a Real elviszi Agüerot, akkor meg is érdemli. Ha el tudnánk adni Iaguintát, Amaurit és Tonit, a helyükre jönne Agüero/Rossi és Vucsinics, bajnokesélyes csatársorunk lenne. A többi poszt azért még nincs kész, egy balszélső még kéne nagyon. OFF @mmartin91: Szerintem ugyanaz a baja ShyrKahnnak veled, mint bárki másnak. Demagóg módon kijeletesz valamit, illetve kizárod az ellenkezőjét, holott komoly esély van rá. Rizikós dolog, hiszen te se értesz annyira hozzá, mint bármelyikünk. Ez egyszerűen felesleges feltűnési viszketegség, a nagy megmondóember akarsz lenni, csak előfordul, hogy tévedsz, nem is kevésszer, de hát te tudod. Pl. emlékeztetnélek, hogy nem csak Agüerora mondtad, hogy soha nem lesz a Juve játékosa, hanem Rossira is. Érdekes módon ez elsikkadt, amint hirtelen több lett az esély rá, mint 50% :D Plusz ott van még a "Pirlo sose lesz Juve játékos", illetve "Aquilani egész szezonban sérült lesz" és még lehetne sorolni azokat, ahol konkrétan tévedtél. És nem lenne ezzel semmi baj, ha a véleményed írenád le, de így, hogy 100%-ra mondasz valamit, és nem jön be, hiteltelenné válsz sokak szemében (lsd korábbról: segget csinálsz a szádból). Egyébként szerintem sokaknak az fáj, hogy lenézően beszélsz a csapatról, mintha egy múlt nélküli trágya lenne, aminek soha nem lesz esélye kitörni abból, amiben most van. Szurkolóként ez egy elég szar dolog, mások ezt nemigazán tolerálják. Persze, szarban van a csapat, de nem hiszem, hogy van ember, aki szívesen olvassa, hogy még verbálisan minden alkalommal belérúgsz a Juventusba. Pl. hogy valaki SOHA nem lesz Juventus játékos, mert nagyobb klasszis annál, ezen fel tud forrni az ember agyvize. Egy jó edzővel és jó kerettel vissza lehet jutni a BL-be, és máris újra sokkal vonzóbb név a Juventus FC. És lehet támadni engem ezért a kommentért, de igazából igyekeztem normálisan kifejteni a véleményem, mert szidhattam volna az anyádat is, az rövidebb lett volna. xD

babo410 2011.07.13. 10:09:52

Én azért bízom benne, hogy ez az egész Rossi iránti érdeklődés csak azért van, mert Agüeronak olyan jó ajánlatot tettünk le, hogy nem lehet visszautasítani, és Agüero ide akar jönni, és így akarjuk az árát csökkenteni

Ismeretlen_147985 2011.07.13. 10:36:27

ShyrKahn: OK. Megbeszéltük.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása