A Manchester City elszánt Agüerót illetően!

A Manchester City egy 37 millió fontos ajánlattal készül előállni a spanyol főváros piros-fehér vezetői elé.

A Daily Mail szerint eddig minden ajánlatot, ami a fővárosi riválistól érkezett, a klub elutasított. Történt azonban, hogy a legutolsó Juve-ajánlat, amit az argentin ászért tett az Öreg Hölgy, azt elutasította az Atlético. Ezért a Juventus vezetői úgy döntöttek, hogy versenybe szállnak a Villareal kiválóságáért, Giuseppe Rossiért.

Agüerót már szinte mindenki a Manchesterből elkívánkozó Carlos Tevez utódjaként tartja számon.

Sokak szerint a mostani Juventus nem teheti meg azt, hogy válogasson a világsztárok közül,de egyet sose feledjen egyetlen Juve-drukker sem: ebben a csapatban játszani nem erőszak, hanem megtiszteltetés!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr134654061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_183096 2011.07.09. 20:24:48

Az utolsó mondat a lényeg. Ha Agüero egy ilyen zsoldosokból álló divatcsapatban akar játszani, ha neki csak a pénz számít, akkor hajrá!

Jasiksson 2011.07.09. 20:24:49

Utolsó mondat!!!

Ismeretlen_183096 2011.07.09. 20:36:54

természetesen a man city-re gondoltam...

goku06 2011.07.09. 20:40:55

Ilyen dolgokkal nem érdemes foglalkozni, a mai fociban mindenki zsoldos. A nagy messike is megkeresi ám a pénzét a barcánál. Rooney sem azért imád a mu-ban játszani mert imádja a vörös mezt, és ő sem minimálbéren van ám. Ha egy csapat nagy játékost akar annak villantania kell anyagilag. És a dél-amerikai játékosok sosem úgy álltak a serie A-hoz mintha a legnagyobb álmuk válna valóra. Eto mekkora isten az interbe? nem azért mert ő azt mondta hogy ide akar jönni a barca helyett, hanem mert onnan kibaszták, és ideadták az interhez, gondolom nem örült neki.. most mégis a csapat legjobbja. nem az számít hogy Agüero milyen körülmények közt jön ide, csak jöjjön, és utána dögöljön meg a csapatért. De ahhoz ha vissza akarunk térni a legjobbak közé, Rossi nem elég.. nagyon nem. És az utolsó mondat pedig csak a szurkolókra vonatkozik. Kevés az a játékos aki ugyanúgy áll egy klubcsapathoz mint egy szurkoló.. (És a jelenlegi csapatban sincs sok olyan játékos aki él hal a Juvéért..)

Ismeretlen_177028 2011.07.09. 20:56:00

@goku06: szerintem pedig ahhoz, hogy visszatérjünk a nagyok közé, Rossi is elég. Csak ha meg akarunk maradni, ahhoz kéne Agüero.

Juveboy24 2011.07.09. 21:03:04

Nem igazán értem. Azt mondták Marottáék, hogy az átigazolási pénz nagyobbik részét egy klasszis játékosra fogják költeni. Ez az összeg a 32 millió volt??? Ez a cikk úgy hülyeség, ahogy van. Hiába akarna Agüero ide jönni, ha az Atletico nem enged a 45 millióból. Sőt! Ha én Agüero lennék, azt mondanám, ha nem fizetitek ki azt a pénzt amennyit érek (szerintem ez kb. 40 millió), akkor nem is akartok igazán.

glaci19 2011.07.09. 21:09:56

Szerintem hülyeség,lehet akarják,de a city hol tudja már olyan áron eladni Tevezt mint a legutobbi források állítják.A madrid állítólag egy 28millió eurót és vagy Benzemát,vagy Higuaint ajánlott Tevezért.Na most ezzel ott vannak megint hogy minek még aguerő?Bár a citynél ez nem lenne így sem meglepő..egy undorító társaság.Bár még mindíg azt gondolom Tevezért senki nem fog annyit adni mint kérnek.Ami a minket érint nekünk meg most sztem már biztos jön egy nagy név,mivel most olvasom,hogy az a szerencsétlen Jakinta már megint lesérült hosszabb időre.Na ha ezután is marad...

Ismeretlen_108746 2011.07.09. 21:19:13

Az utolsó bekezdés csöpög a tökéletesen értelmetlen elfogultságtól. Az elfogultság önmagában nem baj, de jelen esetben teljesen felesleges, főleg, hogy az Agüero-ügy részleteiről nyilván fingunk sem lehet. Nem a Juventus az egyetlen csapat, amelyben megtiszteltetés játszani, bármennyire is a Juventus-t szeretjük, ezt dőreség elfelejteni. Agüero pedig tudtommal nem utasította el a Juventus-t, és nem választotta a Manchester City-t. Ne ítélkezzünk előre. Rossi egyébként abszolúte nem megfelelő alternatívája Agüero-nak szerintem. Igencsak borsos áron megszerezhető, ráadásul sem tudásban, sem reklámértékben, sem presztízs szempontjából nem mérhető Agüero-hoz. Rossi remek játékos, de nem klasszis. Komoly erősítést jelentene, de nem létkérdés, akkor inkább maradnék a nemrég véglegesített csatároknál. 30 millióért felesleges igazolás lenne, s ha Agüero nem megszerezhető, inkább más posztokat kellene erősíteni a pénzből.

EMPEZE 2011.07.09. 21:26:55

Én nem tartom sem csöpögősnek, se szentimentálisnak az utolsó sort. Azok az emberek akik azonosulni tudnak a szervezetükkel ,adott esetben a klubbal sokkal jobban teljesítenek csoport szinten, mint ahogy ezt egyéni képességeik alapján várható lenne. A legjobb példa rá a férfi póló csapat, vagy más példával Lippi Juventusa! Így aki nem akar itt játszani és nem akar megdögleni azért a mezért amit visel az ne jöjjön ide, vagy menjen innen a Mancy-ba!

adam0123 2011.07.09. 21:28:58

Apuleius! Agüerotól sokkal fontosabb lenne egy használható baloldali középpályást szerezni. az argentin sem létszükség...

Ismeretlen_108746 2011.07.09. 21:44:42

@EMPEZE: Rendben lehet ez az álláspont, de akkor is utólag kellene konkrét emberekkel kapcsolatban emlegetni a dolgot. @adam0123: Valóban vannak fontosabb posztok, ebben egyetértünk. De ha Agüero nem létszükséglet, Rossi még kevésbé az. Lényegében ez volt a mondandóm lényege.

Ismeretlen_122894 2011.07.09. 22:02:53

teljesen egyetértek Apuleuisszal :) a történések kb 10%-áról, ha értesülünk, azt is újságírokok keresztül, spekulációval teli ügynökök, rokonok stb. nyilatkozatai alapján. majd ha valahova aláír, lehet fikázni. továbbá ne legyünk álszentek, mindannyian pénzből élünk, egyikünknek sem mindegy, hogy mennyi az annyi havonta... és ez is egy fontos szempont egy ilyen döntés előtt rossi pedig nem rossz, de sokáig húznám a számat, hogy nem aguero. fél év/10+ gól esetén azért abba hagynám...:)

Ismeretlen_170662 2011.07.09. 22:09:50

"ebben a csapatban játszani nem erőszak, hanem megtiszteltetés!" ENNYI!!!! Ha neki ez nem elég meg az hogy egy igazi LEGENDA (Del Piero) utódja lehetne meg hogy egy remélhetőleg nagy csapat egyik alapja lehetne akkor takarodjon az arabokhoz. Igy nem is kell. Jöjjön Rossi. Neki még van fogalma erről az egészről. Ő akkor is tudja hogy mit jelent itt játszani ha nem Olaszországban született. Amúgy meg az atletico elnök is egy köcsög ha elfogadja a 37 milliót mert a Juventus 35 + Tiago messze jobb és messze több mint mint amennyit az Argentin ér (36 millió)

Ismeretlen_53881 2011.07.09. 22:29:17

Az utolsó bekezdés vicc, és semmi helye a bejegyzésben. Semmit nem tudunk az ügy valódi részleteiről, értelmetlen az ilyen terjengős, elfogult - és szubjektív - véleményekkel dobálózni.

Ismeretlen_184566 2011.07.09. 22:57:51

Kár pletykák alapján megítélni Agüerot. Ezekből mennyi volt az amit ő nyilatkozott? Semmi. Még az elején kijelentette, hogy neki a Juve úgy is jó, hogy nem játszik nemzetközi kupában. Ez nem elég? A többi már csak Marrottán múlik és azon, hogy az Atletico mennyire pénzéhes. Ja, és azon meg ne csodálkozzunk, hogy a pénz+néhány formán kívüli játékos kombinációja nem kell nekik...

goku06 2011.07.09. 23:16:46

Agüero annyit mondott hogy ő nem akar a Copa alatt foglalkozni az átigazolásával.. mi voltunk hülyék hogy nem rendeztük le az egészet előtte (mondjuk persze nem akarta senki sem előtte rendezni, mert ott felvihetik az árát) És az hogy meghal-e a csapatért vagy sem.. Ne akkor haljon meg a csapatért amikor még meg se vettük.. ha megvettük, utána haljon meg érte.. és Agüero szerintem olyan játékos aki akármilyen csapatbaan van, meghal érte!:) (mondjuk Rossi is..)

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.09. 23:30:38

Ha nem vesszük meg Aguerot ,ak nem kell Rossi van hasonló képességű játékosunk.Inkább a 30 millából még egy védőt vegyünk (egy klasszis védőt)Mert a múlt szezon a védőkön ment el legfőképp!Támadók: Mátri,Iquinta,Toni,Del Piero,Amauri,Q.6+1=7 minek ennyi?,hová ,mikor a védelmünk még mindig gyatra!!! Ha aszt mondanám Amaurit és Iquintát eladnánk ak jöjjön,mer Del már csak egy évet lesz,de így mi a fasznak hajtunk támadóra.Bastost vegyük meg meg még egy védő és kész!!!!Ha nincs elég pénz elégedjünk meg ennyivel ez is elég jó lenne.nem? Forza Juve

Ismeretlen_178361 2011.07.10. 01:04:39

Így van!!!! Ebben a mezben megtiszteltetés játszani! Ha nem tetszik kedves Aguero, akkor kalap, kabát! Takarodj a City-be csicskának te köcsög!!!! FORZA JUVE!!!!

Ismeretlen_171812 2011.07.10. 01:38:57

Már egy már bejegyzéssel ez előtt ezt kitárgyaltuk, de akkor hajrá itt is: Egyrészt egyikünk sem lehet tisztában a részletekkel, másrészt pedig fölösleges ilyesmiket írni és állítani, ugyanis Agüero NEM utasította el a Juventust. Sőt, szinte biztos vagyok benne, hogy szívesebben játszana nálunk mint az Atleticoban. Az Atletico Madrid volt az, aki visszautasította a Juve ajánlatát(32M+Tiago)és nem Agüero. Agüero megmondta, hogy váltani szeretne és az ügynöke is azt NYILATKOZTA, hogy a fiatal argentínnak megfelelő lenne a Juventus csapata. Tehát, szó sincs arról, hogy Agüero visszautasította a Juvét! Egyszerűen Marrotta nem ajánlata nem volt elég kielégítő a spanyol klub számára. (Az alul informáltak kedvéért: Az AtMa leszögezte, hogy csak pénzt és csak 45 millió euró fölött fogad el ajánlatot Agüeroért.) Pont. Agüero nagyon is váltani akar, de ha mi nem fizetünk 45M-t (mert lehet nem éri meg, vagy nincs rá annyink), akkor a ManCity elhalászhatja előlünk.

Ismeretlen_171812 2011.07.10. 01:39:29

pár*

babo410 2011.07.10. 04:13:57

És ne feledjük, h az egyik válogatott csapattársa nerég az nyilatkozta (ha igaz volt az a hír), hogy Agüero vagy a Juvában, vagy a Realban játszana, csak arra vár, hogy egyik klub kifizesse az árát. Akkor miért kell minden egyes pletyka után leköpni? Ő egy jóbb csapatban akar játszani, mint az ATMA. És szerinte akkor nem szentségtörés ha a riválisnál folytatja. Ja és leginkább Maradona győzködi, hogy a Realba menjen. Ha Marotta tenne egy megfelelő ajánlatot, 40M + Tiago, v 45+ Tiago, már rég itt lenne. És Rossi nem olyan jó, mint Agüero, tehát nem jó alternatíva, pláne, hogy véleményem szerint az ő szintjét hozza Matri és Q is. Nekünk Agüero kell. Pláne, hogy sokan 7-nek veszitek, pedig 3 csatárral nem számol Conte. Iaquinta, Amauri és Toni eladó listán van. Akkor meg kell csatár.

GTA 2011.07.10. 07:37:40

Mégegyszer elmondom (az uccsó mondat miatt a gyengébbek kedvéért): Az argentín jött volna, csak mi voltunk olyan balfaszok, hogy nem tudunk megegyezni az Atleticóval.Akkor mégis mit várhatunk el tőle??Általában nem oda mennek a játékosok, ahova akarnak, hanem akivel a klubja meg tud egyezni.És most is ez fog történni.Ő szíve szerint vagy ide v a Realba ment volna. Naponta min. 5x olvasom ezt a kurva blogot, de kezdem meggondolni magam, nem akarom ezt sok sületlenséget olvasni. Üdv: egy felháborodott Juve Fan!

Baggio 2011.07.10. 09:50:02

Az argentin tuti NEM jött volna....100%,hogy ő nem akart zebra mezt tudván,hogy a Real-City is akarja...nem kell itt le gyengéznia másikat..fix nem akart jönni és nem Marci szúrta el..jelzem annyit nem is ér,tehát nem lehet szó elszúrásról... viszont Rossi-20milla+ Melo az nem jó...Melo helyére Vidal... az olyan mintha semmit sem erősítenénk..Melo nem rosszabb Vidalnál..bakker itt így gondok lesznek,mert Sisso 1szerncsétlenség és Marchisio sem 1ász...gyenge lesz a vkp rész,mert Pirlo nem fgo futni az fix és amúgy sem az a dolga Mi a faxnak akarnak ezek csatárt..Melo megtartása kéne és úgy Vidal + szél erősítés...lehet nekünk 20klasszis csatárunk akkor is átrohannak rajtunk bakker

G.G.B 2011.07.10. 11:18:32

"de egyet sose feledjen egyetlen Juve-drukker sem: ebben a csapatban játszani nem erőszak, hanem megtiszteltetés!" Ha így lenne akkor, nem lenne kérdés hogy Agüero, Bastos már itt lennének.

Ismeretlen_147985 2011.07.10. 11:42:19

"ebben a csapatban játszani nem erőszak, hanem megtiszteltetés!" Kurva nagy megtiszteltetés egy olyan csapatban játszani, amely egymás után kétszer lett 7. a Serie A-ban. Jah persze, itt játszott Platini meg Baggio is, gondolom akkor Agüero-nak első szóra ugrania kellene a Juventushoz. Most kikkel is játszhatna együtt? Mottával, Grossoval, Barzaglival? Egész biztosan ez élete álma. Nevetséges! Egyértelmű, hogy Agüero nem lesz a Juventus játékosa, ezt annak nehéz megemésztenie, aki már beleélte magát, feleslegesen. Az elmúlt évekből megszokhattátok volna már, hogy hiába mond bármit is Marotta, az nem feltétlen lesz úgy. Jelen pillanatban én speciel egy "szaros" (világklasszisokhoz képest egy nevenincs senki) Vidal leigazolásában sem hiszek, aki viszont kurva nagy erősítést jelentene számunkra. Sőt, várom a Poliról, Palomboról szóló híreket. Ha pedig innen nézzük a dolgokat, akkor egy Giuseppe Rossi szintű játékos leigazolásának eszméletlenül örülhetnénk, kész csoda lenne, ha itt játszana. Csakhogy attól tartok (ismerve Marottát meg a sok semmirekkelő vezetőt), hogy nemsokára a Brescia vagy a Bologna sztárcsatárával hoznak majd összefüggésbe minket.

Matee 2011.07.10. 12:38:57

Tical, nem köcsög, mert míg mi csak euróban ajánlottunk 35öt, addig a city 37et fog fontban, átszámítva az sokkal több

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.10. 12:49:25

mmartin91: Igazad van tejes mértékbe,meg tiszteltetés :D,örüljünk ha a juve tud venni értelmes játékost ne hogy klaszist.Van pénzük és igy se tudunk játékost venni ez a szégyen.Ez a juve el lett kurva ,de rendesen.Vettünk 10 csicskát mikor feljöttünk,abból a pénzből vehetünk volna 3 jó játékost.Én annyit fűzök hozzá, baszok már a juvére! Marotta te meg dögölj meg!!!!!!!!!!!!!!!

Ismeretlen_149053 2011.07.10. 12:57:11

Akkor szerintem kár is olvasnod ezt a blogot. Az elmúlt évek után, én már annak is örülök, hogy komolyabb sztárokkal tárgyalunk. Változatlanul, nem feltétlenül csatára van szükségünk, de a reklám érték+presztízs miatt érkezni fog egy jó nevű csatár, ha nem Agüero, akkor más. Amúgy meg soha nem lehet tudni, hogy kiből lesz nagy sztár egy másik közegben…. amikor eladtunk Henryt, nem sokan gondolták volna, hogy ilyen karriert fog befutni később az Arsenalban. Forza Juventus!

babo410 2011.07.10. 13:19:27

Aki úgy gondolja, hogy nem megtiszteltetés egy Juvéban játszani, annak ajánlom, hogy nézze már meg a klub történelmét! Mindig is voltak gyengébb korszakaink, de mégis mindig jöttek sztárok ide, mert a Juve egy nagy csapat, amelyik mindig nagy célokért küzd. Ezért kéne Agüero ide! És 54-57 között 7, 9,9. helyek jutottak nekünk! És? Felálltunk! Most is fel fogunk, csak ehhez kéne pár olyan játékos, mint Agüero vagy Vidal. Ha ilyenekkel és nem Rossival erősítünk, akkor lesz egy jó csapatunk. És ha Rossiért 20+ Melo ajánlatot teszünk, akkor ott vagyunk, ahol Agüeroval. Semmivel sem hozzuk olcsóbban, pedig nem olyan jó játékos, mint az argentin. És akkor már Agüero kell. És akkor el tudjuk adni a Villarealnak Melot kb 20 milláért, vagy akörül. de 15-nél kevesebbért nem szabad. Ha mindenképpen el akarják adni.

Ismeretlen_186452 2011.07.10. 15:41:21

"ebben a csapatban játszani nem erőszak, hanem megtiszteltetés!" Na, ha már oly sokan akkor én is hozzászólok eme végszóra. :) Na és sokakkal egyet értve, manapság ... úgy az egész világ fociját tekintve szerintem úgy nagyjából 10 - 11 játékos van akiről el lehet mondani klubhűséget. A többiek talán mind a pénzért játszanak. Öröm számomra, hogy az örök példakép /aki végett megszerettem a focit és a Juvét/ még itt van és aktív: Del Piero! Viszont egyet értek, egy sztár sem a Juve múltja végett jönne ide. Az a lényeg, hogy most mi van és mik lehetnek.

Ismeretlen_102246 2011.07.10. 17:04:02

@Apuleius: @passerby: @babo410: Teljes mértékben osztom a véleményeteket.

GTA 2011.07.10. 18:00:46

Barolo: Ha már sztár: A videoton Crespóval is tárgyalat.Ő is sztár.Ezzel azt akarom mondani, hogy még egy megye 3as csapat is tud Messivel tárgyalni, csak semmi értelme. Nekem az nem tetszik, hogy Agüerót így leírja a kedves szerkesztő.Pedig nem őt kellene...Az ígérgetés megy, top játékos fogunk igazolni, csak az a top játékos egy Rossi lesz, aki nálam nem top játékos... Ettől függetlenül örülnék neki is, de Agüero jobb lenne.Szerintetek csak úgy, évi 6-7 millió eurót simán visszadob?Én nem hiszem, a Juventus név még mindig vonzó!

Ismeretlen_102246 2011.07.10. 18:45:39

@GTA: A nagy baj az, hogy nem biztos, hogy Agüero dobja vissza, hiszen tudjuk, hogy a Copa utánig nem akar ezzel foglalkozni. A gond ott kezdődik, hogy az ATMA nem akarja elfogadni az ajánlatunkat... tehát Agüero leigazolására még mindig lenne esélyünk, csak éppen nem 35 milla Euró fejében, hanem mondjuk 40 milláért. A Real több, mint valószínű, hogy nem fog Agüeroért ajánlatot tenni, így lenne is esélyünk a 40 millás ajánlattal az ATMA-t bombázni... de így nincs.

epaska 2011.07.10. 19:57:15

Sokakkal ellentétben én úgy gondolom, hogy Agüero nem klasszis, "csak" egy jó játékos. Úgy, mint Rossi, Pedro vagy Benzema, de sorolhatnék még egy párat. Nálam Agüero nem ér 45 milliót, főleg úgy, hogyha Suárezre gondolok... Remélem nem lesz a vezetőség olyan marha, hogy ennyi pénzt kiadnak érte.

babo410 2011.07.10. 20:40:46

Szerintem meg Agüero igen is megári a 45 millát! ill nem érné meg, de a mai árak mellett sajna igen.

Ismeretlen_108746 2011.07.10. 21:29:00

@babo410: Pontosan úgy van, ahogy írod. Ezek a vételárak relatívak, s a piacon repkedő összegekhez kell viszonyítani. Már pedig ebben a tekintetben Agüero nyilvánvalóan megér ennyi pénzt. Sokkal inkább, mint Rossi, vagy az említett, és messze túlsztárolt Suarez.

babo410 2011.07.10. 21:47:29

De a legszebb az egészben, hogy Rossi is kb ugyanennyibe fog fájni nekünk! 20 millát adunk érte, és pluszban még Melot is. És Melot 25 milláért vettük, és annál nem ér kevesebbet. Max 20 milla. De akkor is 40 milla Rossiért? Nem lenne nagyon sok? DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Agüero kell nekünk!!! És sztem még Marotta se tett le róla, csak pletyik szerint érdeklődtünk felőle, meg a Villareal elcserélné az eladólistán lévő Meloval, így összekombinálták, hogy már nem kell Agüero.Majd ha jön egyik vagy másik, kiderül. Remélem Agüero jön, és azért közben másokkal is tárgyalunk. ja és remek hír, hogy a Parma vinné Amaurit, Iaqunta meg mindenkit elutasít, azt mire fel nem tom, mert még csak 1 napot edzettek, ő már lesérült. Gratulálok. Ja és Toni is eladó. Kell még csatár, 3 kevés. De más posztokra is költeni kéne minél előbb!

goku06 2011.07.10. 21:57:12

Egyébként ha a real lerakná a 45 millás kivásárlási árat, akkor az atletico nem is ellenkezhetne hogy "mi nem adjuk nektek köcsögök".. vagy igen? nem úgy van hogy ha lerakják érte a 45öt, a csapat köteles elengedni bárhová? Amúgy szerintem a Kun nem menne a városi riválishoz semmiképp.. szerintem a Citybe sem, a Chelsea viszont ha tényleg akarja, meg is szerzi előlünk.

babo410 2011.07.10. 22:16:54

Asszem a szerződésében is van vmi, hogy a városi riválisnak nem eladó. És én egyenlőre csak annyit tudok, hogy a pletyik alapján mi legalább is az ügynökével megegyeztünk, már csak a klubbal kéne. És a pletyik arról is szólnak, hogy állítólag vagy hozzánk vagy a Realba menne, csak arra vár vki egyezen meg a klubjával. De ezek csak pletykák, és lehet, hogy Agüeronak csak annyi a lényeg, hogy olyan helyre akar igazolni, ahol Garantálható lenne, hogy nyer vmit. Nálunk nyerhetne bajnokságot, és megfelelő cserejátékosok esetén akár kupát is. És két éven belül, ha jól igazolunk, akár BL-t is! Igaz oda cseresznye is kell jó sok! :D

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.10. 23:43:18

Ezt olvastam,és sztem ez jó lenne :D,rem elfogadják! A Juventus hivatalos ajánlatot tett a Villarrealnak Giuseppe Rossiért, de nem pénzt kínált érte Beppe Marotta, a torinóiak sportigazgatója, hanem Felipe Melo játékjogát

Ismeretlen_99954 2011.07.10. 23:43:33

tessek megnezni Rossi es Aguero statisztikait az elmult szezonban, segitek: G.Rossi: 53 meccs - 32 gol - 9 golpassz (11 gol es 4 golpassz az EL-ben /// 21 gol - 5 golpassz a spanyol bajnoksagban) Aguero: 40 meccs - 27 gol - 4 golpassz (3 gol - 2 golpassz az EL-ben /// 24 gol - 2 golpassz a spanyol bajnoksagban) ebbol vonja le mindenki maganak a kovetkeztetest, de en arra jutottam, hogy Rossi sokkal inkabb csapatjatekos - lasd golpasszainak szama - es bar a spanyol bajnoksagot tekintve nagyjabol egy szinten allnak, az EL-t nezve Rossi messze kitunik (persze, tovabb is meneteltek, de tegyuk hozza, ebben Rossinak nagyon sok erdeme volt), sot, Rossi a tavalyi EL mezony golvagoinak sorabol is kitunik raadasul mellette szol, hogy sokkal inkabb bele tudna szokni az olasz stilusba, igy nem lenne olyan nagy a valtas, mig Aguero biztos, hogy nem lone annyi golt Olaszorszagban, mint a spanyoloknal, mert ugy defenzivebb futball, es bar kepessegeit tekintve Aguero jobb, a palyan mutatott teljesitmenyet tekintve Rossi sokkal jobb es hasznosabb lenne, mert bizony en is megtapsolok par gyonyoruszep cselt/mozdulatot, azert egy pontos passz neha tobbet er, raadasul Rossi nem kerulne annyiba, es kissebb riziko, Agueroval meg lenne szerintem egy sajat Zaratenk (primadonna, nagyon nagy tehetseg, de primadona, es egy erosebb olasz vedelem ellen par felesleges cselnel tobbre nem kepes), persze lehet tevedek, de szerintem ne abbol induljatok ki, kinek ismertebb a neve

Ismeretlen_99954 2011.07.10. 23:48:22

ketszer irtam a primadonnat, elszurtam, de ha mar igy alakult, kis kiegeszites: Conte valoszinuleg nem fogja turni a lazsaskodast, az arcoskodast, es valljuk be, Aguero nem egy kimondottan szereny jatekos, igy a kesobbiekben gondok adodhatnak, mert Antonio habitusa alapjan siman kinezem, hogy egy visszaszolas utan a padon talalna magat Sergio, ezzel szemben Rossi sokkal alazatosabb tipus, nem igazan lennenek vele valoszinuleg ilyen teren problemak

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.10. 23:51:32

Nézzétek meg ez a juve milyen szerencsétlen!A Marselle egyszerre elvitte Diarrat a Realból,és nem 25 milliót adtak hanem egy kapust :D Nevetséges az egész,juve kapjuk már össze magunkat!

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.11. 00:03:15

Mr. Scott Pilgrim: Nagyából az igazságot írtad le,de én annyit még hozzá fűznék,hogy Aguero befejező csatár és ök ritkábban adnak gólpaszt,meg azért lenne jobb Aguero mer technikailag igen jó és könnyen tudna változtatni az eredményeket. De miattam jöhet Rossi is ö is jó focista...csak igazoljunk már!!!

Ismeretlen_99954 2011.07.11. 00:27:07

juventus ye: ez okes, csak mi elvileg a Dopo Del Pierot keressuk, az meg sokkal jobban illik Rossira jatekstilus szempontjabol mint irtad, Aguero befejezo csatar (ezzel mondjuk vitatkoznek, nem az a tipikus center, labdaugyesebb, mar-mar seconda punta), szoval befejezo, mig Rossi nem, nezzuk a statisztikakat, Rossi kb semmivel nem marad le tole, raadasul meg rengeteg golpasszt is ad, ez is fele billenti a merleg nyelvet, raadasul szerepelt mar a Serie A-ban is a Parma szineiben, akkor nagyjabol 20 eves volt, 19 meccs - 9 gol - 4 golpassz, azert ez mar dofi

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.11. 00:44:00

Igazad van...,de jó lenne megvenni is :D

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 10:06:54

A statisztika az egy dolog az meg egy másik, hogy mit látok/láttam. Agüero pályafutását 17 éves kora óta követem hellyel-közzel, míg Rossiét 3 éve. Rossi csetlik, botlik, de kiválóan fejezi be a helyzeteit és sokszor megáll a kapu előtt, hogy passzoljon, mert Ő kevés a becselezéshez (ezért is van sok gólpassza). Agüero ellenben saját magát is helyzetbe tudja hozni, kiválóan cselez, baromira gyors és kiszámíthatatlan. Leszarom a statisztikát. Annak hiszek, amit láttam és az alapján Rossi nemcsak, hogy kevésbé szórakoztató játékos, de egy szinttel lentebb is van az argnál. Ráadásul a marketing értékük is összevethetetlen Agüero javára.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 10:07:26

Agüero egyébként seconda punta ugyanúgy, mint Rossi.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 10:09:15

Márcsak azért sem lehet befejező csatár, mert rendszerint messze a kaputól kapja a labdát és cselezi be magát a tizenhatoson belülre, valamint a befejező csatároknál kritérium a legalább 180 cm. Szóval el vagytok tévedve, vagy nem néztetek sok ATMA meccset. Agüero sosem volt igazi befejezőcsatár. Ő annyira jó a cselezésben és a labda bevitelben, hogy akár trequartistának is hasznhálható.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 10:09:45

És pontosan ezért lenne jobb Del Piero utódnak.

Victor90 2011.07.11. 10:42:34

Shyr Kahn!Én mint "nagy" Rossi fan,elismerem,hogy 1 fokkal jobb játékos jelenleg Kun,mint Giuseppe!Viszont az elég merész kijelentés volt tőled,hogy csetlik-botlik Rossi.Az a harci helyzet,az olasszal kapcsolatban,hogy szinte a Villarreal-nál minden egyes meccsen tőle várják a megváltást.Minden ráépül.És ezek ellenére,hétről-hétre jobban teljesít önmagához képest!Baromi jól cselez,életveszélyes(kiszámíthatatlan),ésszel játssza a focit,jól lát a pályán,gólerős,és rendkívül jól kiszolgálja a csapattársait!A következő szezonja,ha ilyen jól sikerül mint a 2010-11-es akkor,már joggal megilleti az a kijelentés:hogy világklasszis!!Kun már most az,viszont rá nincs esélyünk.Rossi-ra van esély,és nagyon bízom abban,hogy 1 év múlva,nem csak a Juventus legnagyobb klasszisa lesz,hanem az "egész" Serie A-nak!A statisztikával pedig igenis foglalkozni kell.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 10:51:32

"Baromi jól cselez,életveszélyes(kiszámíthatatlan),ésszel játssza a focit,jól lát a pályán,gólerős,és rendkívül jól kiszolgálja a csapattársait!" Nem értek egyet. Ezek a tulajdonságok inkább Agüero sajátjai. Rossi esetében az elmúlt szezonban több olyan meccset is láttam, amikor bizony elég könnyen vesztett labdát, vagy egyszerűen csak elvették tőle. Erre írtam, hogy csetlik-botlik, ami igaz is azok alapján a meccsek alapján, amit láttam (4-5 meccs). Ha te másként látod, legyen, de ne próbálja meg senki beadni nekem (nem rád célzok, mert te elismerted), hogy Rossi azonos szint, mint Agüero. Távolról sem igaz ez. Nem vagyok szakértő, de azért van szemem és látom a különbséget.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 10:53:02

A statisztika mindaddig fontos, de csak egy alkatrész. Ne tulajdonítsunk neki nagy figyelmet... főleg ha ezzel éppen azt akarják bebizonyítani, hogy egy vklasszis játékossal egy szinten van egy nem vklasszis.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 10:54:52

Ezt újrafogalmazom: A statisztika mindig fontos, de csak egy fontos dolog a sok közül. Ne tulajdonítsunk neki nagy jelentőséget, ha ezzel éppen azt akarják bebizonyítani, hogy egy vklasszis játékossal (Agüero) egy szinten van egy nem vklasszis játékos (Rossi).

Ismeretlen_150170 2011.07.11. 11:26:06

Én hiszek a statisztikában! :) Ezek alapján Rossi csak egy hajszállal gyengébb Agüero-nál, ami szinte el is hanyagolható. Egyiket se nevezném világklasszisnak amíg nem bizonyítottak nagy csapatban! Ha mindketten tovább lépnek egy nagyobb csapatba és hozzák az eddigi gól és assist mútatóikat akkor mindketten világklasszisok lesznek ez ilyen egyszerű! :) A számok egyelőre nem mutatnak jelentős különbséget a két játékos tudását illetően, az hogy pedig ki mit lát az nagyon szubjektív ezért maradjunk csak a számoknál, egyébként is csak ez számít, hány gólt és hány gólpaszt adnak!

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 11:58:15

Amit láttam azt bárki más hasonlóan látja... elfogultság ide, vagy oda.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 11:58:57

És egy stat alapján nem megítélhető egy játékos, csakúgy mint egy youtube videó alapján sem.

zzzzzzzzzzzzzzzz 2011.07.11. 12:10:56

ShyrKahn A csatárokat meg nem a góljai alapján értékeljük, igaz? Minél több biciklicselt tol 2 méteren belül annál jobb csatár? Ugyanmár... Mindig is a számok/statisztikák alapján fognak megítélni egy játékost! Kit érdekel a pályán mutatott képe, ha ontja a gólokat és sorra ad gólpasszokat? Nem akarok veszekedni, csak leírtam a véleményem, mert nem értek veled egyet :)

Ismeretlen_99954 2011.07.11. 12:13:18

ShyrKahn: "Rossi azonos szint, mint Agüero" ezt szerintem en nem is allitottam, el is ismertem, hogy Aguero kepessegeit nezve jobb Rossinal, de igenis fontos a statisztika, es oke, hogy a spanyol bajnoksagban becselezi magat, de az olaszban ez nem biztos, hogy sikerulne, raadasul Rossi mar nagyon fiatalon is bizonyitott a Serie A-ban, mig Agueronak egy fel szezonja valoszinu, hogy ramenne, amig megszokna a Serie A-t de ha el is tekintunk a stattol, vegyuk csak azt, hogy egy nem teljesen Aguerora epulo AtMa mire ment iden, es mire ment egy szinte teljes mertekben Rossira epulo Villarreal mire ment mondjuk az EL-ben, Rossi sokkal inkabb vezeregyeniseg, mint Aguero, es fejben is sokkal erettebbnek tartom, a kepesseg nem minden, Robinhonak vagy Zaratenak is nagyon nagy tehetsege van a focihoz, aztan latod mire mennek vele :) persze, nem akarlak mindenaron meggyozni, meg tulajdonkeppen senkit kimondottan, elfogadom, hogy a tobbseg Aguerot latna szivesebben, a celom az volt, hogy ravilagitsak, Rossit sem szabad lesajnalni, es tulajdonkeppen barmely csapatnak erositest jelentene ma, plane a Juventusnak (+ szerintem ar-ertek aranyban is kozelebb all a valosaghoz, mint a 45 millios Aguero)

Ismeretlen_99954 2011.07.11. 12:19:49

zzzzzzzzzzzzzzzz: pontosan, Inzaghi egy sikeres cselt nem mutatott be palyafutasa soran, csigalassu volt, 10 meterrol messzebbrol csak nagyon ritkan talalta el a kaput, kepessegeit tekintve sem volt az a kimondott klasszis, megis az olasz labdarugas egyik legeredmenyesebb jatekosa volt (zsenialisan helyezkedett mindig), es egy igen fontos lancszeme volt az elmult 10 ev egyik legjobb csapatanak, sot, lathattuk, ahogy kettot vagott Realnak, pedig gyakorlatilag sokkal jobb jatekosok nem voltak eredmenyesek azon a meccsen a madridiak ellen szoval tartom, hogy a kepessegeknel az eredmenyesseg sokkal fontosabb, eppen ezert fontos a statisztika, a rugott golok szama

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 12:39:22

@zzzzzzzzzzzzzzzz: Ki akar itt veszekedni? Én nem az biztos. Én is csak elírom a véleményem: A marketing érték az számít? Igen. Az hogy a csapatnak erőt adjon egy játékos magabiztossága és technikai tudása számít? Igen.

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 12:42:26

@Mr. Scott Pilgrim: Azért ne vigyük túlzásba. Teljes mértékben Rossira épülő Villarreal egy elég merész kijelentés. Ha Rossi ilyen jó és egyedül visz a hátán egy csapatot, akkor a Barcelona miért választja inkább Sanchezt? A kérdés költői. Mindenki tudja/sejti rá a választ.

Ismeretlen_150170 2011.07.11. 13:26:18

Költői kérdés: A Barca-nál miért nem merült fel Agüero neve?????

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 13:39:37

A kérdés nem kérdés, mivel felmerült.

Ismeretlen_150170 2011.07.11. 13:46:44

Barca-Agüero? Nekem ez kimaradt. A lényeg hogy a Barca-nak se Agüero se Rossi nem kell, ebbben sincs különbség köztük. :)

Ismeretlen_99954 2011.07.11. 14:07:21

ShyrKahn: felmerulni felmerult, megis inkabb Rossit akartak leigazolni, talan mar megegyezes is volt :) amugy olvass figyelmesen, ezt irtam: "szinte teljes mertekben Rossira epulo Villarreal" - ott az a szinte, talan jobban ki kellett volna emelnem :) amugy eleg nonszensznek tartom, hogy egy csapat egy frissen igazolt 23 eves kolyoktol varjuk el, hogy magabiztossagot es erot adjon, tobb okbol is: - meg csak most ismerkedne az olasz bajnoksaggal - erre a feladatra ott van Buffon es Del Piero, fitalabb korosztalybol pedig Chiellini - ez szerintem az edzo feladata elsosorban, ha o erre nem kepes, akkor egy jatekos nem fog ezen sokat segiteni, ezt az elmult ket ev is igazolta azt hiszem a marketingertek pedig szerintem masodrangu szempont, sokkal fontosabb az eredmenyesseg, es Rossi sem sokkal kissebb nev, azon az egy-ket millio euros kulonbsegen hidd el nem sok fog mulni, es en mint szurkolo pont leszarom, hogy egy jatekosnak mekkora a marketingerteke, nalam ugyanis a palyan nyujtott teljesitmenye szamit, es vegsosoron az eredmenyesseg erdemes kiindulni a Real Madrid peldajabol: leigazoltak 160 millioert Kakat es CeRonaldot, a marketingertekuk oriasi, ennek ellenere csufosan leszerepeltek a BL-ben, es igen valoszinu, hogyha azt a 160 milliot a vedelem es a kozeppalya megerositesebe olik, sokkal eredmenyesebbek lettek volna, raadasul szerintem meg futotta volna belolle az Ozil-Di Maria parosra is, akikkel szinten nem jartak volna rosszul akkor

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 15:42:20

Rossit akarták leigazolni a Barcánál? Akkor amikor Agüero neve is felmerült. Egyik sem élvezett prioritást és a megegyezéstől elég távol álltak tudtommal, mert a Barca már elég régóta Sánchez megszerzését preferálja a hírek szerint. Jóval a mercato kezdete előtt merült fel náluk Rossi és Agüero is. Rossi szinte a hátán vitte a csapatot? Legyen. Vegyük a szinte szót bele. Ennyi erővel lehet azt is írni, hogy a szinte teljes mértékben Agüerora épülő ATMA, hiszen Kun 29 gólt szerzett tavaly. így legalább annyira járult hozzá a csapata teljesítményéhez, mint Rossi. Persze azt már felejtsük el, hogy Capdevila, Senna, Marchena, Cazorla vagy éppen Forlán, Reyes, Juanfran volt-e pályán az említett csapatokban. A marketingérték azért fontosabb, mint a hatékonyság, mert hatékonyság tekintetében nincs különbség a két játékos között... legalább is a statisztikák alapján. Ha pedig nincs nagy különbség a stat alapján, akkor nézzünk meg más szempontokat és bizony a reklámérték egy elég fontos szempont. Elhiszem, hogy leszarod a reklámértéket, de a klub nem szarja le, hogy mennyien mennek ki az új stadionba és ki miatt vesznek Juventus márkájú cuccokat és főképpen mennyit. Ez egyébként előbb-utóbb vissza is hat, így te sem szarod le az eredmények későbbi alakulása miatt sem. Arról nem is beszélve, hogy hány játékos jönne könnyebben ide e miatt a megnövekedett reklámérték miatt. Persze hitegesd csak magad az ellenkezőjéről. És az utolsó példád megint azért nem helytálló, mert Rossival és Agüeroval eredmény tekintetében kb ugyanannyira számolhatunk, így teljesen mindegy, hogy 10-20 millióval kell egy játékosra többet ki adni, vagy sem, hiszen a reklámérték legalább a gazdasági stabilitásban ad némi erőt hosszú távon. Írtam mindezt úgy, hogy próbáltam levetkőzni a véleményem miszerint Agüero jobb játékerőben, mint Rossi.

Supi 2011.07.11. 15:55:17

Egyébként véleményem szerint is jobb játékos Agüero, de pont a stadion látogatás miatt nem épp helytálló az, hogy ha Agüero jön többen látogatnak ki, mivel tudjuk, hogy az olaszok mindig is nagy öntudattal rendelkeztek, főleg Torino környékén és az olasz drukkerek nagyobb része Rossit szívesebben látná a csapatnál. Az megint más kérdés, hogy külföldön ki a kapósabb...

Diego2889 2011.07.11. 15:58:06

szerintem ez hülyeség h Rossit jobban akarják az olaszok.. ahogy én észrevettem az olaszok odavannak Kun játékáért.. a világon mindenhol elismerik Agüerot, ellentétben Rossival, aki még mindig semmivel nem jobb, mint Matri,vagy Q..

Ismeretlen_99954 2011.07.11. 15:59:58

ShyrKahn: ha te kiforgatod a szavaimat, akkor en nem fogok veled vitatkozni :) szoval en lezartam - remelem nincs harag

Diego2889 2011.07.11. 16:06:49

Akár teszik, akár nem Rossi nem klasszis.. Nincs meg benne az a plusz, ami pl. Kunban megvan.. Kiváló játékos Rossi is és el is férne a csapatba.. Semmi bajom nincsen vele ha ő érkezik, de ez a 10-15milliós különbség ami a 2 játékos között van teljesen érthető.. Én biztosan Agüero mellett voksolnék.. Mindent követ megmozgatnék érte, de sajnos a mi csapatunk nem így gondolkozik.. Egyből Rossi felé kacsintanak már, ha nem megy minden olyan könnyen.. A labdarúgás egy üzlet..Az üzlethez pénz kell.. Nekünk állítólag van pénzünk, akkor nem tudom mi a gond.. Agüero 45milliója, akár 10 éves befektetés is lehetne.. Mindenféleképpen úgy gondolom h hatalmas üzlet lenne a megvétele.. A másik bombaüzlet egyértelműen Bastos érkezése lenne.. Világklasszis a srácc.. Ha Melo megy, akkor a helyére Vidal.. Ezzel a csapattal úgy gondolom jelentősen megnövekedne az eladott bérletek száma.. Ez lenne az üzlet..

Ismeretlen_102246 2011.07.11. 16:41:41

Mr. Scott Pilgrim: Csöppet sem akartam kiforgatni a szavaidat. Hol tettem ezt? Mindegy végül is. Miért lenne harag? Nincs harag.

Ismeretlen_102246 2011.07.12. 10:29:58

Agüero veri a gólokat a válogatottban a Copán... ahhoz képest, hogy most volt először kezdő három meccsen három gól.

Victor90 2011.07.12. 10:46:32

Diego2889!Jól mondod.Ráadásul nem csak a bérletek fogynának jobban,hanem beszéljünk a mezeladásokról is.Én biztos,hogy nem fogok Pazienza-s mezt rendeltetni.Viszont 1 Agüero-s mezt,vagy 1 Bastos mezt biztos,hogy rendeltetnék. Shyr Kahn!Igen.Agüero lesz a Copa America gólkirálya,vagy Falcao.De inkább Kun-ra tippelek.Batista pedig rájöhetne arra,hogy Lavezzi helyett Agüero-t kell kezdetni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása