Találkozó Rossi ügyében

A legújabb hírek szerint a Juventus vezetői tárgyalóasztalhoz ültek Giuseppe Rossival, hogy a játékos átigazolásáról tárgyaljanak, miután igen bizonytalanná vált, hogy a klub első számú célpontja, Sergio Agüero Torinóba igazol.

Giuseppe Rossi

A Bianconeri eddig sem csinált titkot abból, hogy Agüero a klub legfontosabb célpontja, de a tegnapi pletykák szerint a Manchester City is bejelentkezett az argentin támadóért, sőt, sokak szerint a Real Madrid lesz a játékos új csapata.

A Sky Sport Italia információi szerint a fejlemények hatására Giuseppe Marotta már meg is kezdte a tárgyalásokat Rossi ügynökével, Federico Pastorellóval.

Giuseppe Rossi nevét eddig másodlagosan emlegette csak a sajtó, de most úgy tűnik, a Juventus rá összpontosít ezután, és az ára is sokkal elfogadhatóbb számukra, mint az argentiné.

Korábban úgy nézett ki, Rossi a Barcelonához igazol most nyáron, ám a katalánok végül az Udinese játékosát, Alexis Sánchezt választották.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr554653942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babuci 2011.07.06. 10:13:52

nem rossz játékos de szerintem egy jó Quagliarella simán van olyan jó mint Rossi..szóval mi a fasznak adnánk érte 30milkát! Agüero alternatívája szerintem maximum egy Tévez de nem Rossi!!elsírom magam ha ő fog jönni...

harciretek 2011.07.06. 10:23:21

Miért mindenképp csatárt akarnak "sztárigazolásnak"? 40 millió körül áldoztunk volna Agüeróra, ennyiért már szerintem rákérdezhetnénk Bale-re is...

harciretek 2011.07.06. 10:26:39

Mit nem adnék érte, ha egyszer úgy sz.patná az Inter védőket Juve mezben, ahogy csinálta Tottenhamesként...

Steev 2011.07.06. 10:26:53

Rossit jobb fogásnak tartanám Agüeronál. Olcsóbb is egy 10-essel. Így jöhet még pluszba Honda.

Ismeretlen_177028 2011.07.06. 10:26:57

@babuci: adjak zsepit? xD nem olyan nagy tragédia, ha ő jön szerintem. Mindketten jó játékosok és spanyol középcsapatuk húzóemberei. Agüero mérlege 175 meccs 74 gól (0,42), Rossié 124 meccs 51 gól (0,41). Technikás, jó csatárok, szerintem sokan azért nézik le Rossit, mert olasz, és nem akkora szenzáció egy olasz csapatnál, mint egy argentin. De ennyi. Bevallom, nem nézek spanyol bajnokikat, de nem hiszem, hogy olyan rosszul járnánk Rossival, elvégre a Barcelona is élénken érdeklődött utána.

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 10:30:34

@babuci: Egyetértek. Sztem 20 millánál nem ér többet. Én Pastorét környékezném meg (40 milláért + Amauriért szerintem Zampa is elgondolkodna) a helyükben, ha Agüero nem jönne.

Ismeretlen_128760 2011.07.06. 10:33:07

Teljes mértékben egyetértek az előttem szólókkal. Agüero még talán megért volna 30-40 milliót, úgy látszik nem jön, de teljesen értelmetlen most görcsösen alternatívát keresni, mert Rossi pl semmiképpen sem az. Quagliarella-nál csak a kora miatt jobb. Inkább várjunk, hogy valamelyik pénzfosó klub megunja valamelyik játékosát... A BL-s hely már ezzel a csatársorral reális cél kell hogy legyen, viszont szélső még mindenképpen kell. Egy Nani-ért, egy Nasri-ért be lehetne jelentkezni...

Ismeretlen_128760 2011.07.06. 10:35:02

Mire megírtam már tárgytalan az első mondat... Szóval az első két hozzászólóval értek egyet!

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 10:35:44

@Lord_Viktor: Ne a statisztikát nézd. A játéktudás az két külön szint. Akárhány Villarreal, vagy ATMA meccset néztem láttam a különbséget. Az a baj, hogy te bevallottan nem néztél spanyol meccseket. Ez lehet a hiba. Agüero egy hatalmas tehetség, aki éppen kezd kibontakozni (most kezd el igazán világklasszissá válni). Rossi pedig egy nagyon jó csatár, akiben már évek óta nem sokkal többet látni. Nem fog sokat fejlődni már, magyarán nem látok benne potenciált.

hartigan 2011.07.06. 10:39:28

Pastore sem ér 40 milliót, ráadásul Conte azt mondta nem tudná alkalmazni. Mondjuk aki 4-4-2-ben Bastost nem tudja hova tenni... Én sem értem miért a csatárokat erőltetjük, még egy szélső védő és egy szélső közép kéne, érdekes Bastos mindkettő helyre tökéletes lenne mégsem kell...

Ismeretlen_114321 2011.07.06. 10:54:46

Szerintem a csatárigazolásnak legfőképp PR-értéke van. Marotta nyár elején nyilatkozta, hogy fogunk csatárt igazolni, mert azért a szurkolók megőrülnek. És valóban, nézzük objektíven, a legnépszerűbb futballisták gólokat rúgnak. Nyilván tudja, hogy nagyobb bevétel származna egy 9-es Agüero mezből, mint mondjuk a Ziegler mezből. Szerintem ezzel a szurkolók támogatását is vissza akarja szerezni a félszemű, nem beszélve, hogy a csapat is attraktívabbá válna mind a többi játékos, mind a befektetők körében. Egy kis érdekesség: Del Piero és Rossi is egyaránt 173 cm magasak és 73 kilók.

Ismeretlen_150170 2011.07.06. 10:56:50

Nálam Rossi kontra Agüero ügyben az olasz a nyerő! Gólmutatóik azonosak, mindkettő évek óta spanyol középcsapatokban bizonyítanak, viszont Rossi olasz, olcsóbb és olasz bajnokságban is már bizonyított. Agüero-t meg továbbra se tudom elképzelni a Real-ban mert nálam ott nem férne be a kezdőbe, a 4-2-3-1-es felállás nem neki kedvez.

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.06. 11:01:28

Ki a fasznak kell nem ér 30 milliot.Mikor Tevez 35! 20 millánál többet ne mért,a Barca se igazolta le jó tette!Nem kell...,mert ha ilyen igazolások lesznek sztem ebbe az évbe nem nézek meccset se!!!!!!!!!!4 FASZOM

Ismeretlen_170662 2011.07.06. 11:06:08

Nem rosszabb mint Agüero. Tevez 50 millió. Az arabok ennyit kérnek. És ahhoz már elég öreg hogy 50-et fizessünk. Agüero nem megy a realba erre bármimet felraknám. Jöjjön Rossi Honda meg még az új szabály szerint jöhet még egy nem EU-s.

Ismeretlen_147985 2011.07.06. 11:08:21

Én úgy gondolom, hogy egy Rossi szintű játékosnak abszolut örülhetünk, ebbe a Juventusba meghatározó egyéniség lenne. Agüero, Pastore, Tevez az álom kategória, ők olyan futballisták, akik sosem lesznek Juventus játékosok vagy majd 30 év fölött. Alapvetően Rossi-ra sem lehetne esélyünk, azonban Felipe Melo esetleges bevonásával megszerezhetnénk az olaszt. Ha a Barcelonának nem kell, akkor azt hiszem ő is szívesen igazolna haza Olaszországba. Egy Felipe Melo + 15 millió eurós ajánlat azt hiszem sikeres lehetne. A brazil helyére meg jöjjön Vidal. Mindenki jól járna.

Ismeretlen_149085 2011.07.06. 11:15:14

Ha most nem úgy tűnne, hogy Agüero helyett jönne, hanem egyből őt akartuk volna, szerintem mindenki örült volna. És valóban én is úgy érzem, hogy az olaszok rossz szereplése miatt rosszabb a megítélése. Nagy erősítés lenne, remélem legalább ő jön.

Ismeretlen_128760 2011.07.06. 11:18:52

Martin: Ezzel biztosan nem járnánk jól! Melo az egyik legjobbunk és egyik legértékesebb játékosunk is egyben. Vidal 20 millió körül jönne, így a te általad vázolt megoldás alapján lényegében 35 milliót adnánk Rossiért és Melo-t elcserélnénk Vidal-ra. Szerintem egyik sem lenne jó üzlet...

babuci 2011.07.06. 11:24:47

nem értem miért kéne megelégedtünk egy ROSSIVAL!!! MI A JUVENTUS VAGYUNK elfeljtettétek!!!én aztmondom minimum Agüero kell h visszaszerezük a régi pompánk!

Anderson 2011.07.06. 11:35:57

Kell a francnak rossi.Tucat játékos.Ha nem jön Agüero akkor nem kell mást keresni helyette.Vagy ha netán Agüero Madridba megy akkor megérne 1 próbát Neymar.Ezerszer több vann benne mint rossiban.

Ismeretlen_150170 2011.07.06. 11:36:58

Az hogy Rossi helyett Sanchez-t választotta a barca az nem az jelenti hogy az olasz rossz játékos lenne! pl. Agüero fel se merült a katalánoknál akkor ő még annyit se ér mint Rossi??? Szerintem az lehet hogy túl sok hasonló jellegű játékosa van már Guardiola-nak ezért inkább a Chilei-t választotta. Az meg tényleg érdekes hogy amíg nem derült ki hogy tényleg van 50-70 millánk addig még egy Bastos-nak is hogy örültünk volna most meg már Rossi se jó. Vidal-al meg az a baj hogy közben fel ment az ára, eddig 12-15 millió-ról volt szó, most meg már 21 millánál tartunk, így Melo helyett Vidal transzferrel pénzügyileg már biztos nem járunk jól!

Victor90 2011.07.06. 11:37:39

Szedd össze magad Marotta,és nagyon remélem 2 hét múlva hivatalosan is bejelentjük Rossi-t!

babuci 2011.07.06. 11:40:50

nem rossz ötlet Anderson de Neymarral viszont az a baj h a bolond Santos 45Millás kivásárlási árat adott neki ami eléggé szürreális főleg h még lószart se bizonyított itt európában...de ha ellehetne hozni 30milla körül akkor tuti jobb lenne mint rossi...de én nem azt mondom h hú de rossz a rossi...hanem h simán nem jobb mint Q! rossi biztos nem fog nekem a földről fejelni labdát meg sarkasgólokat lőni:D

Ismeretlen_149085 2011.07.06. 12:19:50

Rossi a világ második legerősebb bajnokságában lőtt 18 gólt, Neymar meg még be se tette a lábát Európába, de már fegyelmi problémái voltak. Verje el a pénzét rá a Chelsea vagy a Real...

west 2011.07.06. 12:23:11

Szerintem a legnagyobb baromság lenne 50milliót kiadni Agueroért mikor feleannyit sem ér és tud mint például Eto vagy Tévez és úgy látom erre a Juventusnál is rájöttek mellesleg nagyon úgy tűnik hogyő bizony nem akar itt játszani,persze ez csak az én szerény véleményem.Rossit nem sokat láttam játszani elvileg most jó szezonja volt de hogy ő kell e nekünk abban sem vagyok biztos.Inkább jöjjön előre Honda és végre egy balszélső a maradék pénzt meg költsék el a középpálya vagy a védelem erősítésére.

Baggio 2011.07.06. 12:29:12

Pastore? minek,akkor Hazard kell ide...Juvét nem a Latin foci emelte fel sosem..Platini-Zidane-Nedved...igaz Platini csatár volt,de ő amolyan szabadon játszó egyén...nem kellett kiszolgálni,hogy gólt lőjön..Nedved-Zidane-karmesterek és ebből is látszik nem Pastore kell ide...Európai kell és Zidane +mondta ő kell nekünk és nem mellékesen saját szerepkörébn játszó egyénben látja a tehetséget..olyan mint Nedve..+mondta hozátok is Hamsikot...láss csodát az 1ik legdrágáb játékos lett mióta Nedved visszavonult...szerintem adni kéne az ilyen ikonok szavára...jelzem én csak jövőre hoznék csatárt nagy pénzért...most széleket kell tökéletesre fejleszteni + 1középső védő és csak azután ha van még 30-35milla,akkor Pirlo mellé 20éves tanoncot:-) Rossi leigazolását támogatom...lehetne ő 1év múlva a csatárszekció csillaga,de most elég a csatár a dobogóhoz...

Ismeretlen_122894 2011.07.06. 12:30:30

ne már neymar, kicsit túl van sztárolva. ügyes fiú, nem tagadom, de azért tessék bizonyítani 45M-os kivásárlási árért először én kunban bízom továbbra is, rossi kb annyival "rosszabb" megoldás, mint amennyivel kevesebb az ára, de ő is erősítést jelent

Raist 2011.07.06. 12:35:35

A legnagyobb baj az lehet szerintem, hogy Aguero nem akar ide jönni. Maradona is a realt támogatja. Rossi jó képességű játékos, de se nem Aguero se nem (főleg!) Del Piero. Én biztosan egy Bastos vagy Nani igazolásra öszpontosítanék most, aztán megy a Coppa America vannak ott tehetségek akiket 10 millába ellehet hozni és még lehet belőlük Aguero. Szerintem ha marad a Q - Matri - Ale - Toni csatársor + 1 fiatal az maximálisan elég lenne. (Egyébként én Hulk-ot igazolnám le csatárnak ha lehetne választani de persze ő nem 10 milla :)

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 12:36:09

@west: "Szerintem a legnagyobb baromság lenne 50milliót kiadni Agueroért mikor feleannyit sem ér és tud mint például Eto vagy Tévez"... Rakd el ezt emlékbe és vedd elő két-három év múlva. Ha Agüero nem szenved sérülést, akkor könnyen Messi féle magasságokba kerülhet. A világ legjobb csatárja válhat belőle. Benne meg van a potenciál. Eto'o és Tévez már túlfut(ott) a csúcsán. Ők ennyit udnak. Agüero most kezd bemelegedni. Valószínű le fogja hagyni őket (sztem már most is szintjükön van).

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 12:37:25

Nehogy már Agüero életét Maradona irányítsa... egyébként Maradona is a Napoliban játszott. Nem értem mi gondja lehet a Serie A-val.

Ismeretlen_177028 2011.07.06. 12:44:31

@ShyrKahn: "Ha Agüero nem szenved sérülést, akkor könnyen Messi féle magasságokba kerülhet. A világ legjobb csatárja válhat belőle." És Rossiból nem? Ugyanannyi idősek, a mérlegük is hasonló a klubjukban, a válogatott meg tök mellékes, ezt pedig pont Messi támasztja alá. Persze, jó lenne nekünk Agüero, de másodlagos célpontnak, alternatívának Rossi tökéletes megoldás. Azért, mert olasz, nem kell a többi idióta közé sorolni, akik a Serie A-ban megfordulnak, hisz nem is ott játszik.

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 12:54:38

@Lord_Viktor: Rossiban nem látom a potenciált, hogy ilyen magasságokat akár csak meg tudna később közelíteni. A statisztika az ifjú Messinél sokkal rosszabb volt, mint mondjuk Eto'o-nál ma mégsem hivatkozunk arra, hogy a statisztikája Eto'o-nak jobb volt, ezért Eto'o jobb csatár kellett volna, hogy legyen. A statisztika önmagában kevés ahhoz, hogy ez alapján eldöntsük melyikük milyen szinten is van. Szerintem előbb nézz meg néhány Villarreal és ATMA meccset. Rossi rengeteget balfaszkodik. Ez nem azt jelenti, hogy nem jó játékos, de nem egy szint Agüeroval.

west 2011.07.06. 13:03:22

ShyrKahn rendben!Majd az idő eldönti hogy melyikünk elfogult vele kapcsolatban én tartom továbbra is hogy ő nem egy 50milliós játékos bár nem is lenne az feltehetőleg ha nem verik fel így az árakat mostanában.

Ismeretlen_150170 2011.07.06. 13:08:37

ShyrKhan:Maradona-nak csak egy gondja van a seria A-val, hogy Olaszországba nem teheti be a lábát, ezért gondolom mindent elkövet hogy a veje és az unokája ne torino-ban telepedjen le. Másfelől hogy Agüero csak megközelítse az említett Etoo eredményeit ahhoz nem elég hogy van benne potenciál. Előbb egy olyan csapatot kell találnia amivel van esélye címeket nyerni, e nélkül hiába jó focista. Ezért ha esetleg ideigazolna azzal számolnia kell hogy nemzetközi sikereket mi még jó pár évig nem fogunk elérni. Ha túl akarja szárnyalni az említett játékosokat akkor Torino a legrögösebb út számára a sikerekhez vezető úton. Chelsea vagy Man City a legjobb választás neki a Madridban nem lenne bérelt helye, nagy a konkurencia, a taktika se kedvez neki. Rossi-nak továbbra is meg van az az előnye az argentinnel szemben hogy ő már a seria- A-ban is volt eredményes. Ahhoz meg hogy Messi magasságokba emelkedjen, szerintem a "bolhának" is lesz egy-két szava, de akár már szögre is akaszthatja a cipőt mert már mindent elért a futballban pedig csak egy évvel idősebb Agüero-nál!

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 13:19:59

@pedronegro: Én úgy tudom Maradona már évek óta tartozik az olasz államnak (adócsalás), de nincs megtiltva, hogy az országba lépjen...

peti10 2011.07.06. 13:28:38

majd ha idejön rossi és fogja rugdosni a golokat akkor egyik siránkozo szerencsétlen se merjen örülni nekei . van olyan jo mint tevez, fiatalabb is még jobb is lehet. nem azért akarta a barcelona is leigazolni mert szar... gyors,technikás jol lö,minden mozdulata életveszély.. nemtudom mit sirtok itt ennyit ... agüero meg b..a meg ha inkább elmegy egy M.C-be vagy a realba... ha enyit kell neki könyörgni ne is jöjjön ... quagliarella 28 és azt mondta a szezon elsö fele volt az ö legjobb fél éve ... elég érdekes h egy csatár 28évesen éri el a top szezonját , matri is mindjárt 27 és öt is csak most fedezték fel... rossi 23 éves és már most remek játékos... nemtudom ti mit tudtatok matrirol vagy fabiorol 23éves korában ... meg mit tudott roluk europa... ugyhogy nem kell szidni ,meg olyanokat irni ha idejön elsirom magam meg ilyen szarságokat .. FORZA JUVE !!!

goku06 2011.07.06. 13:29:32

Szerintem is simán bemehet az országba maradona, de jobban teszi ha csak egy szakadt pólóba, mert a cuccait elvehetik törlesztés gyanánt.. :D

Ismeretlen_150170 2011.07.06. 13:30:54

ShyrKhan: Igaz, nincs kitiltva olaszországból, csak ahogy beteszi a lábát Itáliá-ba már kattan is a bilincs a kezén az adóhatóság jóvoltából, vagyis ez ugyanaz mintha ki lenne tiltva. :)

Ismeretlen_108746 2011.07.06. 14:08:38

Az előre valószínűsíthető forgatókönyv látszik megvalósulni. Marotta 3 klasszist ígért (ha igaz volt a pletyka), ebből előbb az lett, hogy 1 klasszis csatárra lesz pénz, aztán a végén klasszis csatárt sem bír hozni Marotta. Rossi remek játékos,de a jelenlegi Juventus számára bizonyosan nem éri meg a vételárát. Ő pont az a szint,akire jelenleg nem kellene költenünk. Vagy képesek vagyunk igazán nagyot ugrani (Agüero), vagy inkább más posztokon erősítsünk a pénzből. Rossi érkezése nem jelentene igazi minőségbeli ugrást.

Ilyes99 2011.07.06. 14:23:39

Jo lesz a Rossi is, Aguero meg jovore is az Atleticoban kergeti.

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 14:27:05

@peti10: Rossi 24 éves. Én korábban örültem volna neki, csak tudod, amikor ígérnek neked egy 100 cm-s csúcs LED TV-t és a végén kapsz egy sima Plasma-t, akkor húzod szád, mert nem ezt tüntették fel lehetőségként.

Ismeretlen_135933 2011.07.06. 14:28:20

Az a baj, túlságosan is erőltetjük azt, hogy igazolnunk kell egy vérbeli támadót. Igazoljunk jövőre, inkább a hiányposztokat erősítjük meg. Nem igazán érzem erősnek a bal szélünket, pedig a 4-2-4es felállásban nem ártana jó szélsőkkel rendelkezni, ez a hadirend tökéletesen passzolt volna Giovinco-nak, óriási hiba volt az az opció... Valaki tisztában van a helyzetével? Mármint, hogy ilyenkor lehetséges még, hogy idén vagy januárban nálunk kezdjen, vagy csak a nyáron lesz licitálás? (Nem azt kérdezem, hogy láttok e rá esélyt, hanem h. jogilag, lehetséges-e)

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 14:36:37

@Ruida: Egy év még, hogy Gio-t visszaszerezhessük. Csak akkor lehet borítékolás... ha egyáltalán akarjuk még akkor is.

ToTTy 2011.07.06. 14:41:23

Agüero ha nem vágyik ide, akkor nem is kell. Ő már sztár és a mostani keretben elvárná a kiszolgálást, ami nem az ő szakterülete és sajnos nem is a jelenlegi csapatunk szakterülete. Menjen csak a Madridba ha oda akar, britt honban meg úgy is többet lenne sérült, mint az üveglábú Torres. Egy hazavágyó Rossi megszakadna a pályán a győzelemért és mivel távolról sok gólt szerez (én nézek spanyol bajnokikat) nem is a kiszolgálás lenne a góljai feltétele. Azzal egyetértek, hogy a széleinket erősíteni kéne, de Krasic-nak én adnék még esélyt, Marci is jól tolta bal szélsőként, cserének nagyon is jó oda (na nem Martinez cseréjeként). Bastos ha jönne, az jó lenne, de ez már lassan tabu téma. Bízzunk abban, hogy Marotta igazol még néhány játékost a védelembe, mert az sajna nagyon szellős. A középpálya és a támadósor mondjuk már elmegy. De még egy igazi nagy névnek én is örülnék. Az tényleg nagyon jó reklám lenne a klubnak az új stadion nyitására. Tevez játéka tetszik, de az 50 misi nagyon sok érte. berbatov egy Amauri tükörkép a szememben, de egy Gomezt, Sow, Papiss Demba Cisse, Gameiro, De Souza... ígéretes lehetne olcsóbb megoldásként.

Raist 2011.07.06. 16:31:47

Egyébként kicsit azt érzem, hogy átakarnak minket mostanában ba...ni! Aguero -- 45 milla, nagyon sok. Rossi --- 30 milla rengeteg. Vidal --- 21 milla először 10 ről volt szó... Honda --- 25 milla na az felháborítóan gusztustalan. Egyedül Bastos 15 millás ára ami teljesen korrekt. Hozzáteszem lehet h Rossi kb tud annyit mint Aguero de nem sztár és pl nem dobná meg a jegyeladást és a mezek sem fogynának úgy. Ezek sem elhanyagolható tényezők.

g3ronymo 2011.07.06. 19:30:18

ToTTy : te mit értesz az alatt, hogy Krasicnak adnál még egy esélyt? minek neki még egy esélyt adni? kapott egy lehetőséget, amivel élt, és jól játszik, a szurkolók rögtön befogadták és megszerették. imádja a juventust és ő számít a juve elsőszámú jobbszélsőjének!! úgy beszélsz róla, mintha vmi martinez lenne, hogy leszerepelt az első szezonban.....érdekes...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása