Agüero a Copa América után dönt jövőjéről?

Az Atlético kiválósága, Sergio Agüero megismételte azon kijelentését, miszerint csak a Copa América után dönt jövőjéről. Állítása szerint még nem hozott végleges döntést a folytatásról, most csak a kontitenstornára szeretne koncentrálni.

Az újságok szerint a Juventus nagyon közel áll az argentin támadó leigazolásához, akik egész héten tárgyalásokat folytatnak a játékos ügynökével.

A Real Madrid azonban jelentős konkurenciát jelent a torinóiak számára annak ellenére, hogy az Atlético vezetői többször kijelentették, a városi rivális szóba sem jöhet.

Amikor Agüerót kérdezték a jövőjét illetően, félénken válaszolt:

"Szerettem volna már döntést hozni a leendő csapatomat illetően, de ez most keményebb, mint hittem. Minden az ügynököm kezében van és ha vége a tornának, akkor majd meghozzuk döntésünket."

Kétségkívül szeretne az argentin egy nagy klubhoz szerződni, így bízunk benne, hogy szeptemberben ő is kifut majd a Juventus új stadionjának gyepére.

Lassus - FRISSÍTÉS:

Időközben Carlos Tévez hivatalosan is bejelentette, hogy távozni szeretne a Manchester City-től, mivel feleségétől és gyermekétől távol kell élnie Angliában, a családja pedig nem akar Manchesterbe költözni.

A The Times információ szerint a Manchester City trénere, Roberto Mancini éppen Sergio Agüeróval szeretné pótolni a távozó Tévezt, és klubja hajlandó lenne 45-55 millió euró közötti összeget is szánni a másik argentin támadóra.

Könnyen elképzelhető tehát, hogy Agüero hezitálásának hátterében az áll, hogy az angolok komolyan gondolják-e a leigazolását.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr354653941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2011.07.05. 16:08:45

Én úgy tudom eddig csak mi tettünk érte hivatalos ajánlatot, a Real eddig nem, sőt más se. Tehát hiába akar a Realba menni, ha ők nem tesznek érte ajánlatot. De remélem a családja nem beszéli rá a Real Madridra, meg ő se lesz a szurkolókkal ilyen gerinctelen! annál ő jobb ember! Ide kell jönnie! Remélem azért az Atleticoval is megállapodunk, mert ha nem sikerül akkor akarhat ide jönni! De jó lenne ha az ügynökét meggyőznék, és az meg őt! És az eddigi hírek arra engednek utalni, hogy ő ide fog jönni. Én bizakodó vagyok. Én annak fogok drukkolni, hogy Agüero csak kevés lehetőséget kapjon a köv meccsen, mikor már vesztésre állnak, és rúgjon még 1 bomba gólt és ezzel is kapjanak ki, és essenek ki minél előbb!!! Remélem idejön!!!!

rmc 2011.07.05. 16:10:15

ennyi... "Marotta mindehhez a La Gazzetta dello Sportnak nyilatkozva annyit tett hozzá; útja mindössze azért maradt el, mert míg az Atletico által kért és az általa kínált összeg közötti különbség nem apad minimálisra, nincs értelme Madridba repülnie." megköszönhetjük a sóhernek, nem baj jön Vucinic, meg Calaió a Siénából 300k euróért, és el van intézve..

Juveboy24 2011.07.05. 16:15:43

Na, ha a City beszáll a versenybe, akkor szerintem jobb, ha már most elkezdünk a következő jelölten gondolkodni. Van egy olyan érzésem, hogy ez még sokáig el fog húzódni és a végén mi fogunk szívni.

Papy88 2011.07.05. 16:15:56

Már kajak kezdek belefáradni ebbe az Agüero históriába...Kajak tiszta hülye lettem percenként figyelem,hogy mi az új hír...De most már az éesz hogy szarok rá,ha el tudjuk hozni elhozzuk,ha meg nem akkor szoptunk megint..Ennyi...!

Ismeretlen_186452 2011.07.05. 16:19:37

Nekem egyik kedvenc játékosom szóval még bizakodom. De teljes mértékben megértelek Papy. Már egy kicsit kezd nekem is tele lenni a ...

Ismeretlen_102246 2011.07.05. 16:23:58

Ezért érdemes húzni a dolgot. Rengeteg ember figyeli, hogy mi van és ezt élvezik a firkászok. Lassan nem igen lehet tudni, hogy mi van. Én egyébként úgy értesültem, hogy Marotta adott volna 40 milla fölött is, de az ATMA és Kun ügynökei kértek haladékot. Nem tudom mi megy a háttérben, de megy a parasztvakítás ezerrel. Egyébként a City mi a pöcsnek adna ki 55-t, mikor 45-ért is elviheti? Azért a bőrük alatt nekik sincs pénz. Csak számít az a 10 milla, nem?

Ismeretlen_102246 2011.07.05. 16:25:06

Szóval ez a Times hír egy fossal egyenlő. 45-55 milla... eleve nem konkrét szám és így eléggé gyanús.

gyorijuventuno 2011.07.05. 16:27:41

Elégedett lennék ha Aguero nem jönne de Bastos-Vidal-Rossi igen és még felvetnék vmit igaz Drogba 33 életévét most tölötte be de 2évig még csapat hasznára lehetne és olcson elmozdithato vagy netán Anelka... Tudom hosszabbtávu megoldás kéne de sztem most az a cél első 3ban legyünk és legyen vmi arca taktikája a csapatnak. Meg még egy érdekes felvetésem is lenne jövö nyáron lejár De Rossi szerződése de ugy tudom nem akar hosszbitani és általa befolyt összegböl+ hozzátéve Pastoret vennék meg ... lehetne egy Marci+pénz = De Rossi Akkor 4-3-3 lehetne játszni de ez felvetés és spekulácio csak...

kdavid86 2011.07.05. 16:28:29

Basszus lehet, hogy megköveznek ezért de nem akarom hogy hozzánk igazoljon. Leginkább azért, mert 45 milliót biztos nem ér meg, főleg ha egy City ránklicitál egy 50 milliós ajánlattal... Sztem többet nyernénk egy Rossi-Vidal párossal ugyanennyiért.

babo410 2011.07.05. 16:35:32

Én meg szeretném ha ide jönne, és egyenlőre senki nem tett érte ajánlatot. Biztosra veszem, h a Copa America után meg lesz hova megy. És úgy érzem ide fog!

Victor90 2011.07.05. 16:38:06

Sky szerint Marotta ma Rossi ügynökével egyeztetett!Ezért nem utazott ő Madrid-ba.Nem is értem mi ez a nagy "sírás" itt.Marotta által ajánlott összeg,az ATMA-nak nem elég,Rossi-ra pedig elég lehet.Ennyi az egész.Agüero-ra 1 csepp esélyünk sincs.Nem is értem,miért erőltetjük ezt az üzletet ennyire.Miért futunk olyan "szekér" után ami nem vesz fel,címszóval.

Juve... 2011.07.05. 16:39:29

Nagyon biztam benne, hogy hozzánk fog igazolni de be kell látni, hogy nem lesz belőle Juventus játékos...

Ismeretlen_102246 2011.07.05. 16:41:52

kdavid én meg is kövezlek. Rossi egy szinttel lentebb van. Olcsóbb, de közel sem bír olyan reklámértékkel (és játékerővel sem). Nézzétek meg milyen szintű az Agüero saga. Rossi miatt tuti nem gubbasztanék ennyit a képernyő előtt... de gondolom sokan mások sem. Agüero leigazolása hatalmas fegyvertény lenne és sztem gyorsan behozná az árát.

Ismeretlen_102246 2011.07.05. 16:43:02

A "Sky szerint"... ez is milyen hiteles... egy csepp esélyünk mindig mindenre van. Már tököm kivan a megmondásokkal.

Baggio 2011.07.05. 16:47:10

ez van gyerekek..nem tom ki mondta,hogy Agüero nem City féle pénzes majom...na majd kiderül:-DDD Lassan a végén a Cityből csapat is lesz és nem csak Lufi,de csak 1nem szurkolok,hogy 1x a City verje ki a Realt a BL-ből...akkor röhögő görcsöt fogok kapni:-DDDD Rossi-Vidal-még 1szélső-úgy nézhet ki Vargas lesz az,bár én fiatalabbat néznék ha már enm Bastos... és valszeg még 1középső védőre is marad majd pénz,hogy nem jön Agüero....jó lesz ez,majd jövőre a BL-re veszünk 1sztár igéretet/Agüero szint/ irányítónak és +ha anynira akarja a közönség még 1csatár is szóba jöhet... mert másra nem igazán kell majd költeni..talán 1Buffon helyettesre kell majd koncentrálni ...jó lesz ez így:-D dobogó a cél...bajnokság +nyerése igen távoli,mert a fél csapat kicserélődik

Ismeretlen_149085 2011.07.05. 16:47:42

A helyzet az, mint tavaly Krasic-nál, ha a City érdekli Agüerót, akkor azzal úgy sem lehet versenyezni, ha meg ide akar jönni, akkor olcsóbban is eljöhet. Továbbra is úgy vagyok vele, hogy nem feltétlen jövünk ki rosszabbul, ha Rossi érkezik, és marad még pénz. Ami tulajdonképpen nem Vidalra menne, ezt én is rosszul írtam régebben, Vidal Melo eladásából lenne fedezve, így az független szerintem Agüerótól. Egyébként ha jól rémlik 50 millió van átigazolásokra, abból elment 10, így balszélsőre nem is maradna pénz, Rossi érkezésével viszont akkor jöhetne Bastos vagy egy jó balszélső.

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.05. 16:52:00

Marotta rohadj meg!!!!!!!!

Ismeretlen_170662 2011.07.05. 16:52:29

"Könnyen elképzelhető tehát, hogy Agüero hezitálásának hátterében az áll, hogy az angolok komolyan gondolják-e a leigazolását." Ezzel csak az a baj hogy előbb Agüero nyilatkozott és az Óriás baby vagyis Tevez jóval utánna kezdte el a szokásos műsorát.

Ismeretlen_102246 2011.07.05. 17:00:39

De Agüero és Tévez egy tornán vannak már egy ideje. Lehet hogy nem beszélnek egymással, de azért ennek kicsi a valószínűsége...

hellan 2011.07.05. 17:03:28

Hát igen, amennyiben Agüero nem érkezik kb. 15 millával több pénz marad igazolásra. Gondolom kancsalka el fogja használni a nem EU-s lehetőséget is, ott Vidal fog érkezni sztem. Rossi adott ez esetben, és bal szélső passz. :S

Ismeretlen_22017 2011.07.05. 17:04:48

@Tical: szerinted tehát elképzelhető, hogy Tévez nem közölte már korábban a klubjával, hogy menni akar... A City meg ledöbbent, hogy "Te jó ég, nem lesz csatárunk, gyorsan, nézzünk körül, kit lehetne leigazolni. Agüero még nem mondott igent a Juventusnak, gyorsan, keressük meg az ügynökét!" Vagy inkább az történhetett, hogy Agüero ügynöke akár már múlt héten is tárgyalt, nemcsak velünk, hanem az angolokkal, sőt, még más klubokkal is....

Victor90 2011.07.05. 17:04:58

"Már tököm kivan a megmondásokkal." Hidd el,ezt nem vérszívásból mondom vagy,hogy húzzam a többséget!Nekem ez a véleményem és kész. Úgy látszik,ha sikerülne Rossi-t leigazolni,csak én bontanék pezsgőt!Sebaj.....!

hellan 2011.07.05. 17:11:53

@Victor90: lassan kezdek én is azon az állásponton lenni, amin te. Ha a csapat érdekeit nézzük az lenne a legjobb, ha a keret nagy része Conte rendelkezésére állna a felkészülés kezdetére. Lássuk be sztem, ez nem kivitelezhetetlen. Meglátásom szerint Rossi pikk-pakk elhozható, Vidal esetében a Bayernt kizárták az átigazolásából. Ők ketten jönnének, aztán már csak egy bal szélső és készen is vagyunk. Ill. nem is vártunk aug. végéig mint Krasic esetében. :D

Ismeretlen_122894 2011.07.05. 17:24:24

sajnos a cityvel nem lehet versenyezni, és ha kun nem akar juventino lenni, akkor sajnos nem lesz az. mindennek ellenére én nagyon bízom benne, hogy idejön. rossi sem rossz, de kun jobb, meglátásom szerint. de akár tevezt is hozhatjuk, ha nem túl drága, mind3 muki erősítést jelent.

Ismeretlen_147985 2011.07.05. 17:51:51

Ez az Agüero gyerek egész biztosan nem akar elköltözni Madridból. Ez azt akarja, hogy a Real bejelentkezzen és megvegye. Ismerve Maradonát, szerintem ő egész biztosan azt akarja, hogy Spanyolország egyik gigászához igazoljon, nem pedig külföldre. Évek óta a spanyoloknál játszik, megszokta a légkört, a bajnokságot, ő nem akar sem Olaszországba, sem Angliába igazolni. Főleg, mivel láthatja milyen erős a Barcelona és a Real Madrid is. Egy kurva nagy problémája van, mégpedig az, hogy az Atletico Madrid játékosa, nem pedig akárki másé. Ha egy másik spanyol közvetlen élmezőny mögötti csapatban játszana, akkor már rég Real Madrid játékos lenne. Nyilvánvaló, hogy a Real az első számú opció (mivel a Barcának nem kell) számára, a pénz nem akadály (főleg ha a Real tud adni egy balbekkért 30 millió eurót...), de azért elvei mindenkinek vannak. Most megy a vakítás, meg beadják nekünk ezt a "Copa után döntök" c. maszlagot, de minden bizonnyal már le van zsírozva minden. Muszáj húzni az időt, mert hülyén jött volna ki, ha Agüero már júniusban a Real-hoz szerződik. Egyébként meg ha nem Real, akkor sem Juventus, hiszen mind a City, mind a Chelsea előrébb való opció számára, mint a Juventus.

tudojuve 2011.07.05. 18:00:01

Én 45 millát is sokalltam érte, de ha még többért veszik meg, akkor vigyék nyugodtan. Ne Marottát szídjuk ezért könyörgöm...a City és a Real tud ajánlani korlátlan mennyiségű pénzt, és Bl szereplést. Mi csak egy ambíciózus tervet és egy egész jó fizut. Marotta erős hátrányból indul, ezt be kell ismerni.

Cucu 2011.07.05. 18:05:06

Nekem meg már elegem van belőle Agüero-ból, főleg hogy egy ideje ugyanaz jár a fejemben mint mmartinnak.

Del Piero 70 2011.07.05. 18:19:28

Hadjuk a francba akkor nem jön.Már pár nappal is megírtam inkább 50 milláért vegyünk két jó focistát!

Baggio 2011.07.05. 18:27:42

nem is lett volna szabad foglalkozni vele /szerintem sosem akart juve játlkos lenni/...ez csak a juve lejáratására jó...nekem csak ez nem tetszik Marotta részéről,amúgy jól csinálja...35-nem-40-nem...akk kapjátok be:-) így kell csinálni..most Moggi sem tenné ki a 45millát,mert tudja nem elég 1jó játékos,hogy esély legyen BL indulásra... Ha nagyot akar húzni Marotta,akk most kell Hazard-ot igazolni..20éves-Real nem figyel rá-Arsenal elég nagy kakiban van...nagyon gyengülgetni látszik..-Cselszkíj Agüerozik talán + Pepe madridból nagyon tetszik nekik + a fél Porto...1dül PSG ellen kéne harcolni..tegyünk 30millás ajánlatot és nézzük meg mit reagálnak...Rossi+Hazard már tényleg 1új korszakot jelenthet...fiatalok és elismertek...bármire vihetik még... és hozzájuk 1 szélső 60milla + 20kürl 1szélső...felesleg eladása=1védő...80milla készpénzben...ennyi elvileg van,de Melo marad-Vidal most nem jön akkor.... Pirlo kicsit tökéletesítené a játékát a tapasztalatával

Kotrevák Kelly 2011.07.05. 18:36:51

Ha a city komolyan gondolja, akkor ennyi volt. Nekem már amúgy is tele a tököm ezzel az Agüeros huzavonával. Egyáltalán nem érzem azt, h hozzánk akar jönni és sztem nem is fog. Vagy a margit vagy a citty elviszi. Jó lesz nekünk Rossi is, aki azért jóval kevesebb. A havi büdzsét sem terheli meg annyira és a maradék pénzt be lehet fektetni másik játékosba. Nem lesznek álmatlan éjszakáim, ha nem fog jönni. Persze jó lett volna.

Ismeretlen_128760 2011.07.05. 18:42:22

Tevezt még azért érdemes szemmel tartani, mert lenne esélyünk rá, és talán viszonylag olcsón... Chelsea, kizárva (angol). Real kicsi az esély, főleg ha megy Agüero, de Mourinho amúgy is fiatalokat akar venni... Barca - Sanchez? + szintén fiatalabbakat keresnek. A Milan-al és az Inter-el kellene megküzdenünk. (Milan-nak talán olyan sok pénze sincs).

Ismeretlen_128760 2011.07.05. 18:47:25

Rossi-nak én nem örülnék, szerintem túlértékelt! 20 felett fizetni érte szerintem pénzkidobás lenne.

Juveboy24 2011.07.05. 19:24:16

Tevez nem fog idejönni. Azért hagyja el a City-t, mert a családjához szeretne közelebbi csapatot találni.

Kotrevák Kelly 2011.07.05. 19:36:46

Sztem meg Agüero is túlértékelt 45 misivel, meg évi 7,5 millás fizuval. Főleg, ha úgy járna, mint mondjuk Diego...

Diego2889 2011.07.05. 19:44:47

Agüeroban nagyot csalódok ha a citybe megy..

hartigan 2011.07.05. 20:07:55

Sztem ez a nyilatkozat egyértelmű azzal, hogy a reálba megy. Nem akarja, hogy most kikezdjék a döntése miatt, hogy csak a copa americára figyelhessen. Minden más lehetőség elfogadottabb lenne és valószínűleg elmondta volna.

Diego2889 2011.07.05. 20:12:39

realos barátom 1000x ra mondja h az övéké lesz.. nem tudom mi lesz az ügy vége, de kiváncsian várom..

szabo2323 2011.07.05. 20:37:07

Szerintem meg lehet jobb is ha nem jön.Egy Rossi,Vidal,Bastos, trióra nagyobb szükség van. Mint egy játékosra ennyi pénzt kidobni.Ja meg ha anyira akarna szerintem már jöhetett volna mint pl tavaj krasic jönniakart azt jött.

epaska 2011.07.05. 20:40:08

Rossi meg Vidal és tőlem oda igazol ez a kis pöcs ahová akar. ATMA szurkolók pedig semmit nem fognak tenni, ha a városi rivális Real Madridba igazol, max kifütyülik...

Lakatos Di Natale 2011.07.05. 21:11:13

Zamparini szerint 90%, hogy Javier Pastore elhagyja a Palermot és két csapat érdeklődik iránta gőzerővel az egyik a Real Madrid a másik a Malaga valamint a lehetséges állomás még Anglia. Ez viszont egy jó hír lehet nekünk mert ha a Real elviszi Pastore-t akkor Agüero valószínűleg nem kell nekik!

babo410 2011.07.05. 21:53:18

Nekem mindegy ki hova megy, csak Agüero legyen meg! Nekem ő az egyik kedvenc nem Juvés játékosom, rajta kívül még van 1 Messi. Ja meg mostmár Trezeguet sajna. :S

babo410 2011.07.05. 21:56:49

Ja és Tévez azért nem lenne annyira jó, merta City elött nem nagyon volt, talán a Corinthians, ahol jól ment neki. Mondjuk azért kicsit jobban örülnék neki, mint Rossinak, pedig annyira nemn bírom Carlost.

Papy88 2011.07.05. 22:25:57

Amúgy nekem van egy elméletem : A klub sztem beszélt Agüeroval hogy most még ne mondja meg mit szeretne,mivel az Atletico meg akarja várni a torna végét,hátha jól teljesít és többért is el akarnák vinni...! Szóval szerintem itt csak a pénzről van szó..! Azért akarják ezek megvárni a torna végét,mert a mi ajánlatunk(valószínűleg" az 35 és 40 milla között mozog,de várni akarnak hátha bejelentkezik érte más is,akik nagyobb pénzt basznak ki....Szóval ha nem teljesít jól és nem jelentkezik más érte a miénk lesz,ha jól teljesít és más is bejelentkezik esélyünk se lesz ! Ennyi !Csak Marotta sztem meg nem fog itt várogatni,vagy most elhozza,vagy hagyja a gecibe és igaza is lesz ! Ennyi ! Már unom ezt a drámát...! Amúgy sem akar ide jönni a csicska trehány margit az álma akkor takarodjon oda ! Egyre jobban kezdek már hányni ettől az egésztől..Amennyire akartam hogy jöjjön,komolyan már annyira kezdek kiábrándulni ... !

Ismeretlen_184566 2011.07.05. 22:58:45

A Realba nem fog menni. A Citybe minek menne? A pénz fontos, de nem minden. A bohóc Mancinivel soha nem fognak elérni semmit. És nem hiszem, hogy az Atleticonak nem felelne meg a 40 m + Motta + Amauris ajánlat. (hallottam ugyanezt már 45-tel is) Tényleg ő lenne a sztárjátékos, akit idén igazolunk. De ugyanezt mondhatnák Rossira is? Emellett viszont: az tény, hogy az Atleticoban évek óta jól teljesít. De mi a biztosíték, hogy nálunk is fogja ontani a gólokat?

Ismeretlen_164215 2011.07.06. 06:01:27

A Cityvel és a Reallal nem lehet versenyre kelni átigazolási díj és fizetés szempontjából, ez van.

Ismeretlen_102246 2011.07.06. 10:16:03

Rossi valóban túlértékelt. Én sem adnék érte 20-25-nél többet. Legalább egy klasszissal kevesebb Ő, mint Agüero (játékban és marketing értékben is).

Ismeretlen_177028 2011.07.06. 10:31:44

@ShyrKahn: szerintem épphogy alulértékelt. Nem sokkal rosszabb az aergentinnál, csak lenézik,m ert olasz. A két játékos spanyol bajnoki mérlege aktuális csapatával nagyon hasonló.

Bogi1897 2011.07.06. 21:41:25

A tököm most már ebbe az Agüeroba. Nem csak Rossi túlértékelt hanem ő is. Ennyit kínlódni egy olyan valakiért akiről fingja nincs senkinek mit tudna olaszországban alkotni. Spanyoloknál a legtöbb csapatnak picsa védelme van. Az olaszoknál meg a legintelligensebb és legjobb védők vannak. Sosem lehet tudni itt mire menne nálunk. Egy komoly védelem úgy kikapcsolná őt mint a szart. Ez az én véleményem. De majd kiderül. Egy biztos: NEM Agüero a mi megváltónk!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása