A Juventusnak sietnie kell Agüeróért!

A Juventusnak most már mindent meg kell tennie, ha le akarja igazolni a Copa American kiválóan játszó Sergio Agüerót.

Mint ismeretes, a Bianconeri már ajánlatot is tett az argentinért, ám az olasz rekordbajnok által kínált 35 millió euró kevésnek biznyult. Az Atlético vezetői nem engednek a szerződésben szereplő 45 millió eurós kivásárlási árból.

Az Öreg Hölgynek kapkodnia kell, mert a játékos ára még feljebb is kúszhat az idei kontinenstornán nyújtott teljesítményét figyelembe véve, és ami a konkurenciát illeti, a Real Madrid mellett a Chelsea is felbukkant, mint lehetséges kérő.

Jelentések szerint a Juventus igazgatója, Giuseppe Marotta kedden Madridba repül, hogy pontot tegyen az ügy végére. A pletykák szerint Marotta táskájában a mindennapos eszközök mellett egy 40 millió eurós ajánlat foglal majd helyet, bár még ez az összeg sem éri el a spanyolok által kért átigazolási díjat.

Azonban Agüero ügynöke bíztatóan nyilatkozott a Tuttosportnak:

"Folyamatosan kapcsolatban állunk a Bianconerivel. Agüero egy nagy klubhoz szeretne szerződni és a Juve egy ilyen együttes. Valós esélye van annak, hogy a játékos a Juventus mezét viselje."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr744653931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego2889 2011.07.03. 13:40:14

nagyon bizakodok h Agüero a mi mezünket fogja a következő idényben viselni.. Egy álom lenne szerintem mindannyiunk számára.. Valamiért jó előérzetem van.. Remélem a legjobbakat.. Forza Juve

tataboy 2011.07.03. 13:41:18

Aguero soha nem lesz a Juventus játékosa!

Diego2889 2011.07.03. 13:42:20

ha te mondod..

Alessandro 2011.07.03. 13:43:51

Nagyon úgy néz ki hogy a Madridot nem lehet meggyőzni, tehát szinte biztos hogy elbukjuk Agüerot. Egy jó meccs a Copán még nem jelenti azt hogy az argentin végig jól fog teljesíteni viszont ami a játékos ellen szól hogy, ha meg is vesszük, valószínűleg részben a Copa és utána a nyári pihenője miatt csak elég későn csatlakozhatna a kerethez. Bár ez legyen a legnagyobb gondunk, csak már jönne hozzánk, a cikket olvasva tényleg úgy néz ki, hogy vagy a jövő héten megvesszük vagy lőttek az üzletnek.

g3ronymo 2011.07.03. 13:45:15

legyen 40misi + az a a nyomorult tiago!

gyorijuventuno 2011.07.03. 13:46:01

Ha Ö jön akkor Vidal - Bastos ( vagy vki hozzá hasonlo minőségi játékost bal oldalra ) és Danilo gyerek jönne akkor a keret késznek mondhato + nem idevalo 5-6 játékost elküldeni és Boniperti+ Sörensent nem eladni és egész jo keret jön ösze ahhoz hogy dobogon végezhessünk... Forza Juventus!

Diego2889 2011.07.03. 13:46:06

én 1 dologban bízok.. A vezetőség rájött arra, h a szurkolókat ki kell engesztelni.. Arra pedig 1 ilyen játékos alkalmas.. én nagyon bizakodok a legjobbakban, mást ugy sem tehetek.. akit még nagyon várok az Bastos, de ő róla semmit nem lehet hallani..

Papy88 2011.07.03. 13:48:21

Hát azt mondták hogy egy klasszis csatárt fognak igazolni ! És az vagy Agüero,vagy Rossi lesz ! De Agüeronak jobban örülnék! Szerintetek sikerülhet ? :/

Csülök 2011.07.03. 13:50:16

Hiába megy fel az ára, a 45 milliós kivásárlási árat már nem tudják módosítani!

Diego2889 2011.07.03. 13:50:56

real-neymar chelsea-falcao szerintem.. Ha a 45milliót kifizetnénk akkor 100% h sikerülne a leigazolása.. Kérdés h mi a tervünk most..

Supi 2011.07.03. 13:55:09

Oda kell érte adni még Tiagot vagy Mottat, vagy akár mindkettőt. Mivel 1 klasszis csatárt megírt a klub, így tuti érkezni fog, tehát, hogy csatár nem szükséges az már mind1. Remélhetőleg akkor már tényleg ő jön, nem Rossi vagy Vucinic, mert nem 1 szint. Egyébként Neymar nem lesz nyáron a Madrid játékosa!!! Úgyhogy tőlük kell leginkább tartanunk. Chelsea szerintem is viszi fél Portot, még max a City kavarhat be.

Diego2889 2011.07.03. 13:58:24

arra ne vegyél még mérget h nem lesz a realé nyáron neymar.. én is olvastam h télen fog eligazolni stb.. stb.. stb.. rengeteg minden történhet még addig..

Ismeretlen_186452 2011.07.03. 14:08:47

Félő, hogy 40 millára sem bólintanak rá. Nem hülyék, nekik mindegy ki fizeti ki, de tudják, hogy valaki úgyis ki fogja fizetni. Én azt nem értem miért garasoskodunk már azon az 5 millán, hiszen Aguero tényleg egy fantasztikus csatár. Már rég volt hozzá hasonló a klubnál. Fiatal és kiváló. Ő kell nekünk most.

csakakriston 2011.07.03. 14:40:48

hihetetlen ez a szarakodás...aguero messze nem ér ennyit, de ha már őt akarjuk leigazolni, akkor mit kell már szarakodni azon az 5 millión? legyünk inkább urak, és tegyük ki a 45-öt.

Diego2889 2011.07.03. 14:47:29

ti 5millió euroval szórakoztok.. rengeteg pénz.. Ebben az esetben viszont én is kifizetném a 45 milliót.. Azzal is tudnék vitatkozni h nem éri meg a 45 milliót.. Úgy gondolom h 1 hasonló kaliberű játékos ára ennyi.. Ki kell fizetni és kész.. Eddig az volt a bajotok h nem veszünk drága játékosokat, csak kölcsönbe igazolgatunk.. Amikor 1 kis fény van az alagút végén, akkor már jönnek a hozzászólások h hol ér ez 45milliót..

babo410 2011.07.03. 14:54:37

Én kifizetném a 40 millát plusz játékosok, ha nem kell, akkor meg a 45 plusz Tiago és még a selejtek közül akit akarnak. Ez már csak meggyőzné őket! :D

Baggio 2011.07.03. 14:56:13

ha 40milla ne elég nekik,akkor felejtős...45-öt nem ér meg,akkor Rossi 30-ért bomba üzlet.... 45 az Rossi-Vidal páros ára..inkább ők ketten,mint Agüero 1dül

Diego2889 2011.07.03. 14:58:15

hát nem tudom.. én szerintem Rossi nem akkora ász, ahogy itt sokan mondjátok.. szerintem az argentin nagyságrendileg jobb játékos..

Diego2889 2011.07.03. 15:00:27

szerintem Rossi kb. Matri, vagy Quagliarella szintű játékos.. Agüeroban megvan az a kis plusz, amitől világklasszis a srác..

ToMi015 2011.07.03. 15:01:12

Szerintem is ki kell érte fizetni a 45-öt. Ha Martinezért kidobtunk 12-t, vagy Tiagoért 15-öt és ne is folytassuk a sort... akkor azon a 10 millión már ne szarakodjunk. Legyen 35 millió + Tiago + Motta, vagy ha nekik nem kell játékos, akkor legyünk felkészülve arra, hogy kicsengetjük a 45-öt és kész. Hogy ér-e ennyit Agüero? Nehéz megmondani, de úgy gondolom, klasszis játékos, fiatal és sikerre éhes, mert Madriddal sem nyert olyan sokat. És ő áll hozzánk a legközelebb, hozzuk el! Akár 45-ért is! De gyorsan...

Ismeretlen_152362 2011.07.03. 15:02:26

ilyen könnyű lenne szerintetek kifizetni 5 millió eurót? mért nem adjátok ti oda? igenis megy a szarakodás, mert ha nem tűnne fel, az 1-2 de lehet, hogy 3 játékos éves fizetése... a realnak nem fogják eladni, ezt már régen kijelentette az elnök, nem értem miért emlegetitek őket, mint nagy ellenfelet. a chelsea már aggasztóbb lehet, de tekintve, hogy ott vilas boas lett a manager nyilván a portót fogják szétszedni. nem tudom meddig szól agüero szerződése, nyilván nem 2012-ig, különben nem lenne fennakadva a 45 millión az elnökük. a játékosok bevonása ki van zárva, mivel szerintem nekik kp kell, s**rnak arra, hogy a juve melyik selejtjét akarná rájuk sózni agüero árának csökkentése céljából. jó lenne őt megszerezni, a vezetőség szerintem ki is fogja fizetni a 45 milliós kivásárlási árat, a copa america ebből a szempontból nem lesz hatással a játékos árára, mivel azt mondták, ha vki leteszi a 45 milliót, viheti, persze kivéve a real. a saját szájából csinálna s**get az athletic elnöke.

Diego2889 2011.07.03. 15:04:41

Agüero télen hosszabbított.. akkor csökkentették a kivásárlási árát is 45 millióra.. ha jól emlékszem 70millió volt..

Baggio 2011.07.03. 15:05:11

hát ezzel a juvéval sem fog nyerni....azért ezt a csapatot még erősíteni kell...ez még bajnokságra is gyenge lesz Agüeroval 1ütt is... még 2-3minőségi igazolás fixre kell Milan-Napoli elég erős lesz...Inter meg kapja be.. 1szerencsénk lehet..gyengül a Seria A...a tehetségeket viszik Spanyolba + Angliába

Diego2889 2011.07.03. 15:07:14

szerintem Agüero+Bastos érkezésével simán dobogón kellene végeznünk.. Conte munkáján múlik onnantól..

Ismeretlen_149085 2011.07.03. 15:09:23

Világklasszisnak azért még Agüerót sem nevezném, le kell tennie ahhoz még egy-két dolgot az asztalra. Itt azt tényleg komolyan fontolóra kell venni, hogy pl. egy Rossi-Vidal duóval nem vagyunk-e előrébb. Érdekes felvetés az is, hogy a Copa után fáradtan érkezhet Agüero, Krasic is elfáradt a szezon második felére tavaly, úgyhogy talán ezt is érdemes számításba venni.

Ismeretlen_170662 2011.07.03. 15:10:48

Agüero 45, Rossi-Melo csere és még Vidal.

Ismeretlen_114665 2011.07.03. 15:12:49

Sokan írtátok, hogy mit szarakodunk azon az 5 millió eurón, kedves bloggerek, 5 millió euró cirka 1,335,000,000 Ft (az vágjátok mennyi lóvé?) és még egy ilyen játékos se ér meg mindent mert oké hogy most jól megy neki de emlékezzünk pl Ibra (barca) Shevchenko (Chelsea) Torres (Chelsea) Robinho (real) stb stb igazolásokra.... Egyébként tuti, hogy nem ide jön ebben 100%-ig biztos vagyok....

Baggio 2011.07.03. 15:13:57

ti honnan veszitek,hogy Rossi és Agüero 1xre:-DDD ők 2en..akkor Matri-Q minek ide? vagy a 4emberke közül 1ikből szélsőt csinálnátok?

Diego2889 2011.07.03. 15:15:25

azt én sem értem:D:D Agüero-Rossi párosból max 1 fog jönni.. Itt van nekünk Q, Matri, Toni, Piero.. gondolom Jaki és Amauri pedig távozni fog.. Majd lesz valami..sztem 1-2 héten belül kiderül..

Papy 2011.07.03. 15:16:04

Nagyon kell ! Amúgy én meg abban vagyok biztos hogy tuti hogy ide jön ! Na erről ennyit..! Okoskodni meg nem ide kell jönni ! Itt a Juve érdekeit kell nézni ! Jönni fog ! :) FORZA JUVE

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 15:19:50

Neymár esetleg Real ,de Falcao Chelsea soha mer nem eladó :D!Diego2889 sok mindenről nem tudsz velem együtt és a hülyeségeidet írod egész vég. Amugy ki a pöcsömet érdekel a Reral meg a Chelsea? Ha juvénak annyira kell Aguero ak nem pöcsölnek 40 millióval hanem oda megy a kopasz Marotta 45-el és itt a jó játékos.meg sokan azt írogaság + tiágó meg nem tom ki,de kijelenteték nem csökentik az összeget 45 punk tum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nem tom mit bohóckodunk már rég megvehettük volna.Bastos az most ráér....

Ismeretlen_152362 2011.07.03. 15:22:39

abban pedig van vmi, hogy a rossi-vidal duóval lehet jobban járna a csapat kb. ugyanannyi pénzből vagy ha esetleg melot sikerül bevonni a rossi üzletbe, akkor még kevesebből kijön. de ugye itt rengeteg a milliárdos, akik szerint 5 millió euró aprópénz, majd ők kipótolják agüero árát. jó tudni, hogy ennyi jómódú ember él itthon.

Juve... 2011.07.03. 15:27:51

Remélem sikerül leigazolni... amúgy semmi baj nincs azzal, hogy Marotta próbál alkudozni. Lichsteiner árából is lealkudott 2 millió eurót, lehet Agüero árábol is sikerül lealkudni 3-5 millió eurót amit hozzá lehet tenni más játékosok leigazolásához.

Diego2889 2011.07.03. 15:30:47

juventus ye: mert te aztán akkora 1 okos vagy, ezt már le is szűrtük... nem tudom mi volt szerinted az általam leírtakban a hülyeség.. Az intelligencia süt minden egyes mondatodból.. Ja és Boas és a Chelsea meg akarja szerezni Falcaot.. de ugye te jobban tudod..

Baggio 2011.07.03. 15:32:23

nem..azt a 45millát nem a csapat fogja kifizetni...azt nekünk kell..sztárt 1Juve nem csak azért vesz,hogy jobb legyen a csapat...ott már előre kiszámolták kb mennyi jön be mezekből-jegyvásárlás emelkedése általa stb... ok,hogy van mögöttünk 1 Exor amely által kb 1Madridot is játszva tudnánk követni árversenyben /ha képesek F1-be stb befektetni,akkor nincs határ a fociban alapvetően/ de ők számításba veszik melyik név mennyit hozhat a konyhára trófeák nélkül is,mert valszeg már az 1ső évben +térülésre számítanak 45+8 ezt kellene kitermeltetni velünk:-) ezért kellene Honda...hatalmas piaci nyitás,úgy hogy a csapatból nem lógna ki,mert messze a legjobb Japán..simán kezdő lehet 1jó juvéban is

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 15:39:41

Ne haragudj elöbb leírtam Falcao nem eladó!

Ismeretlen_102194 2011.07.03. 15:40:09

Kiadtunk 50 millát Meloért meg az azóta teljesen eltűnt és befuccsolt Diegoért, de Agüeroért meg nem 45-öt!Nem értem, bár tudom hogy nem ugyanaz a vezetőség de akkor is!

Diego2889 2011.07.03. 15:43:07

te honnan veszed h Falcao nem eladó.. biztos olvastad 1x valahol.. mindenkinek meg van az ára..

Diego2889 2011.07.03. 15:43:09

te honnan veszed h Falcao nem eladó.. biztos olvastad 1x valahol.. mindenkinek meg van az ára..

Ismeretlen_152362 2011.07.03. 15:51:30

@ Baggio: teljesen egyetértek veled, a kérdés ugye az, hogy 1 év alatt 1 juvénál ki tudja-e termelni az árát, tekintve, hogy torinoban nem a legkedveltebb csapat... 1ébként rossi is minőséget képviselne, bár agüero esetében a legjobb indok a vezetőség részéről a megszerzése mellett nem csak a marketing értéke, hanem a szurkolók kiengesztelése lehet az elmúlt 2 év siralmas teljesítménye miatt.

Ismeretlen_186452 2011.07.03. 16:03:05

Sokan lehurrogtak amiért írtam, hogy 5 millión megy a huzavona. Jól tudom, hogy nem kevés pénz az. Nekem most még ft-ba is nagyon jól jönne. :) Én csak azért írtam, mert tényleg pocsékoltunk már 5 millió eurót felesleges emberekre, s egy - két ingyen jött /szerintem felesleges/ embernek is ennyit elnyomunk évi fizetésnek. Szóval ezért bátorkodtam írni, hogy ezen már nem kellene fukarkodni. Igazatok van számít az az 5 millió, és nagyon jó, ha alkudni akar a góré. De az Atletico kijelentette, hogy 45 -ös kivásárlási áron vihető el és én nagyon félek, hogy más csapat fogja elvinni előlünk akik ezt farsebből kifizetik. Hogy megérné e a pénzét az jó kérdés. Torres, Sheva, Ibra, Henry vagy akiket soroltatok tényleg eltűntek. De azért, mert amikor más csapathoz mentek, ott voltak kiváló csatárok. Itt nem lenne gond, hogy elveszne. Jóformán húznia kéne a csapatot. Itt, ha futna egy jó évet király lehetne. Nem mellesleg itt nyerhetne is ezt-azt, ha kicsit felerősítünk még.

rmc 2011.07.03. 16:03:55

Falcao nemrég hosszabbított a Portóval, 100 millió a kivásárlási ára..

Bianconero 2011.07.03. 16:08:08

HA Agüero nektek nem világklasszis akkor ki??? talán Luca Toni??? nem nézitek a copát?Messi,Tevez Mascherano se tudott gólt lőni lejátszottak Argentinát a pályáról mint a szart.Aztán 70percbe behozta Batista Agüerot azt hiszem Lavezzi helyére és 7perc után hatalmas gólt ragasztott a Boliviaiak kapujába??Na ha érte sajnáljuk a 45millát Bastos meg nem kell akkor ne számitsunk sokra?egyébként meg hiába állapodunk meg az Atleticoval a Copa közben Agüero csak utánna dönt a jövőjéről de énis azt mondom ha őt megszerzi Marotta elnézik nekik a szurkolok köztük énis a sok bakit!a Realba biztos h nem megy hiába nyilatkozzák a hozzátartozoi h madridba marad.Itt vagy Chelsea v Juventus lesz,esetleg még egy ujabb undorito huzás morattitol és az Inter is beszáll a harcba.

babo410 2011.07.03. 16:12:26

Meg kell veni azt csók! Nagyon kéne ő meg legalább még egy név ide, aki lehet egy Krasichoz hasonló még nem befutott játékos is, aki később nagy név lehet!

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 16:19:32

rmc látod Diego egész nap okoskodik és nem tud semmiről semmit.

Ismeretlen_173449 2011.07.03. 16:23:43

Az átigazolási időszak elején mikor meghallottam az első hireket hogy a vezetőség mely posztra szándékozik klasszist vásárolni nem értettem miért pont a támadókhoz kell a nagyágyú,s miért nem inkább a közép vagy a hátsószekcióhoz.De ahogy egyre másra csak jöttek a Agüeró-s cikkek,nyilatkozatok egészen megbarátkoztam a gondolattal hogy nálunk folytassa a karrierjét,sőt most már odáig fajultak a dolgok,hogy kezdem el is hinni-reális esély van a leigazolására!Ami az árát illeti,hát igen...Marotta elvégre azért is kapja a fizetését,hogy minnél többet alkudjon az árból,mint egy jó tollszedő zsidó:D!Nem szeretném azonban ha potom 5 millión menne el az üzlet-igen potom ez az 5 millió,mert hiszem azt hogy egy Exor kaliberű cégnek ennyi summa nem jelent nagy érvágást!Szóval ne sz*rozzunk túl sokat!

babuci 2011.07.03. 16:24:09

miénk lesz nyugalom srácok csak pozitívan..én is úgy gondolom h REAL-NEYMAR CHELSEA-FALCAO JUVE-AGÜERO

Csülök 2011.07.03. 16:26:19

Azért Ibranak ment a Barcaba, mert huszon valahány gólt szerzett...

Bianconero 2011.07.03. 16:33:08

Ha a hírek igazak Iaqinta,Amauri és Toni is távozhatnak mellettük pedig Manninger,Motta,Grygera,Grosso,Tiago,Almiron Martinez, Sissoko és még Melot is eltudom képzelni.Vagyis: -kell egy csatár (Matri,Q,Alex,...) AGÜERO 45 millio plusz még Palladinot sztem visszahozhatnánk vagy egy fiatal pl Pasqato -középpályára (krasic,pirlo,marchisio,pepe,pazienza) Melot meghagynám,Sissoko megy vagyis Vidal jöhetne simán megy egy Bastos kéne még vagy Honda aki jo fogás lenne! -Védelembe még egy Rolando és kész a csapat

Ismeretlen_149085 2011.07.03. 16:34:24

@Bianconero: Agüero azért világklasszis mert lőtt egy gólt a Copán? Ha ő világklasszis, akkor Messi, Ronaldo, Ibra, Eto'o,... mi? Agüero egy kiváló képességű játékos, de komoly trófeát még nem nyert, nem lehet tudni, hogy egy nagy csapatban mire képes, a döntő pillanatokban meg tud-e villani stb. Neki most jött el az a lépcsőfok, hogy ezt bebizonyítsa egy top csapatban, én éppen ezért nem hiszem, hogy idejönne, ahol még továbbra is várnia kellene. Kivétel, ha nagyon megfizetik, vagy felvázolnak neki egy impozáns jövőképet. Ha sikerülne leigazolnunk, az azt mutatná, hogy meggyőzték, hogy itt egy komoly csapat van épülőben, ezért vagyok nagyon kiváncsi.

Juveboy24 2011.07.03. 16:35:14

Marotta üzletember. Addig nem hajlandó megadni a 45 milliót, amíg lát szemernyi esélyt arra, hogy olcsóbban elhozzuk. Igaza van. Pont.

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 16:38:02

babuci előbb írtuk hogy Falcaot nem lehet megvenni kivétel ha van egy barom csapat aki kibaszott nagy összeget ad érte.Mert a Porto azt nyilatkozta hogy nem eladni fog játékosokat hanem még jobban erősíteni fogja a keretet.Europa Ligan meg mutatták milyen jók,most sztem a Bl be maradandót akarnak.

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 16:43:50

ronny egyet mondok Etoonál és Jmbránál is jobb. Tegnap néztétek a meccset.1 nulra kikapásra állt Argentina pedig Messi ,Lavezzi és Tevez volt a támadósor!És 71 percbe felcserélték Aguerot és 76-ba egyenlített!!!Agueronak nem kell már bizonyítani ő sokat bizonyitott és a világ legjobbjai között van,Az tény Messi , és Ronáldó jobbak de nem sokkal,mer ha ö is Barcába lenne 2x ennyit lőtt volna mind most,mert ott van középen egy Inéesa és Xavi ezt se feletsük el!!!!

tudojuve 2011.07.03. 16:53:09

Pontosítsunk...Marotta a legnagyobb zsidó üzletember akit a hátán hordott a Föld.

tudojuve 2011.07.03. 16:53:54

Az egyik képen látszanak a kis szarvacskái, és a zsidó arany a nyakába...

Juveboy24 2011.07.03. 17:04:48

Egyesek azt hiszem nem látják be, hogy mi nem a Real Madrid vagyunk, akik fel tudnak venni 200 milliós hitelt "majd úgyis visszajön alapon". Sajnos a kizárással erősen megcsappant a kassza. Olyan játékosokat vittek el bagóért, mint Ibra, Cannavaro, Thuram... stb.

Ismeretlen_152362 2011.07.03. 17:11:50

@juventus ye: te a tegnapi meccsel jössz, amit én ugyan nem láttam, nem tudom még az itt bloggerkedők közül ki nézte. attól, mert csereként beállt és gólt lőtt, de messi vagy tevez nem, az nem azt jelenti, hogy 45 milliót ki is fog érte fizetni a klub. mert az utólag említett 2 játékos sem lő minden meccsen legalább 1 gólt. értem én a lelkesedésed, de azért nem kell elvakultnak lenni. ha meg esetleg nem jön majd neki ki a leigazolása után a lépés, gondolom az elsők között leszel, aki hangoztatni fogja, hogy marotta ezt is elcseszte! szálljunk le a földre, nem áll a csapat mögött egy eszetlenül költekező tulaj, hozzáteszem nem is baj.

adams 2011.07.03. 18:11:37

spanyol újságok írják ,hogy KUn közel a realhoz ! a családja nyilatkozta ,hogy Blancó lesz Kun! elúszott a hajó! szembeköpi a matracosokat El Kun ! boldog életet neki madrid utcáin ,biztos fasza lesz atlhetico fanokkal találkozni! ki jön helyette akkor? Rossi?

Ismeretlen_149085 2011.07.03. 18:24:50

@juventus ye: Attól még, hogy önmagában azt mondod, hogy jobb, mint Eto'o semmit nem ér. Támaszd alá érvekkel. Azzal az egy góllal meg ne gyertek már, egy csomó játékos lőtt már szép gólt világeseményen, mégse mondjuk rájuk, hogy világklasszisok, akkor igazoljuk le Muntarit, a vb-n szép gólt lőtt. "ronny egyet mondok Etoonál és Jmbránál is jobb." Erre csak annyit, hogy Eto'o 3x-os BL-győztes, Ibra pedig 8 éve bajnok minden klubjában. "ha ö is Barcába lenne 2x ennyit lőtt volna mind most,mert ott van középen egy Inéesa és Xavi ezt se feletsük el!!!!" Szerintem meg felejtsük el, és az ilyen feltételes módot is, lehet, hogy úgy lett volna, lehet, hogy nem, ez nem érv semmire.

Zsocaeight 2011.07.03. 18:25:37

kevés pénzzel is esztelenül költekeztünk eddig.

babuci 2011.07.03. 18:29:40

szerintem se kell Agüero-nak bizonyítania...majdnem mindig gólt lő a barcának meg a reálnak is ...nekem ennyi elég..

ToMi015 2011.07.03. 18:29:40

Szeretem mikor egyesek elkezdik itt írogatni, hogy mennyi jómódú ember él nálunk, akinek nem sok 5 millió euró, meg hasonló baromságokat... Egyáltalán nem erről volt szó! Hanem arról, hogy ha a klub ilyen sok tényezőt figyelembe vesz az átigazolásoknál, mint amit írtatok is, akkor egy Martinez miért ért 12-t, minek vettünk meg egy szar Mottát még 3,75 millióért (hozzáteszem, azt is lehetett olvasni, hogy pl az Atleticot lehet érdekelné Motta, azért írtam ezt az opciót Agüero vételárának csökkentéséhez), miért adtunk Felipe Meloért 25 milliót ha 2 év után úgy néz ki eladjuk, meg Amauriért szintén kb ennyit, mikor egy középszerű játékos??? Én azt mondom, hogy kell 1 klasszis csatár és jelen pillanatban (a hírek szerint) 2 ilyen játékosra van esélyünk: Agüero és Rossi. Az sem biztos, hogy Rossi meg Vidal kijönne 45-ből, mert Rossit is drágábban adná a Villareal, bár ha Melót el akarják passzolni, akkor jobban megérné valószínűleg Vidalt meg Rossit hozni, mint Agüerót. Én azt mondtam, pár emberrel együtt, hogy 5 millió persze sok nekünk, de egy ilyen klubnak mint a Juve, mikor arról van szó, hogy erősítünk-e egy klasszissal vagy nem (ami nagyban meghatározza a következő évben elért eredményeinket, ahol mondjuk a BL reális cél lehet, és ha enm lesz meg az nem 5 millió mínusz, csak hát ebbe nem gondol bele mindenki), az nem azon múljon már, hogy képesek vagyunk-e kifizetni 5 millióval többet, avagy nem!!! Alkudozni kell persze, de ha nem megy, ki kell csengetni azt a lóvét amit Agüeróért (vagy Rossi+Vidalért) gondolt a klub és kész! Mert ha elpazarolt már sok 10 milliót a klub középszerű igazolásokra, akkor igazán kiadhat még 5-öt, hogy érkezzen egy klasszis, akivel valószínűleg nem csinálnánk rossz vételt! És nem a hülye szöveget kell itt löketni, meg okoskodni, hogy így úgy milliók, meg hogy de jó hogy nekünk ennyi pénzünk van... mert tudjátok ti is hogy nincs így, meg nekünk is sokat jelent ez a pénz és nem akarjuk hogy a klub feleslegesen adja ki ezt az összeget! Épp fordítva, akkor dobná ki feleslegesen a klub az eurómilliókat, ha megint középszerű fosokat igazolnánk drágán (Martínez, Tiago, Amauri, nem pedig klasszisokat, valamivel drágábban! Akinek az előző két év átigazolási politikája nem elégséges példa és tanulság erre, arra már nem tudok mit mondani... FORZA JUVE!!! (Ja és Honda szerintem is jó vétel lenne, nem csak marketing szempontból!)

Lakatos Di Natale 2011.07.03. 18:35:33

Én az gondolom, lehet esélyünk Agüero elhozatalára. Ha eladnák a Real Madridhoz az meglehetősen nagy blama lenne a matracosok számára és bár jelenleg a spanyol főváros csapata vonzóbb desztináció mint a Juve, nem gondolnám hogy Agüero kitenné magát annak a gyűlölködésnek amit kapna meccseken, az utcán miegymás...Volt már erre példa, hogy nagy játékos a riválishoz igazolt, de ez eléggé faramuci döntés. A Chelsea megint tehetősebb klub náluk viszont egészen más a közeg és a tapasztalat azt mondatja ott más típusú játékosok a nyerőek valamint az ottani életvitel, életmód kevésbé vonzó egy dél-amerikai számára. Valószínűsítem Agüero választásában ez is szerepet játszik, sokkal szívesebben maradna a latinos közegben semmint Angliába menne. Az is biztos, hogy 35 millió egy fikarcnyit kevés ahhoz, hogy elhozzuk, de 40 millió már más tésza, mert azzal lehet játszogatni(Thiago plusszban). A Juventus van akkora klub és van olyan vonzereje, hogy gyaníthatóan ismét ott lesz majd a leveses kondér környékén, ezért szerintem az sem mérvadó ha most nem indul nemzetközi porondon, hiszen ez csak ideiglenes állapot és az olasz bajnokságot rengetegen követik figyelemmel szerte a világon. Ergo aki itt kiemelkedő teljesítményt nyújt bőven a világsajtó középpontjában maradhat. Hogy megér e 45 millát Agüero? Erre habozás nélkül azt mondanám, hogy nem hiszen ebből a pénzből megvalósítható lenne a Rossi+Vidal duó vagy akár a Bastos+Honda+Vidal+Vucinic négyes is, ami azért számottevő erősítés lenne. Mindetttől függetlenül meg kell venni Agüero-t, mert egyrészt ez a klub presztízsét jelentené, másrészt magas a reklámértéke harmadrészt pedig ahogy írtátok a szurkolok felé is egy gesztus lenne. Nekem ez a véleményem a témáról

Ismeretlen_137164 2011.07.03. 19:02:32

én csak annyit szólnák hozzá hogy kibaszott nagy kapásgólt lőtt a nyitómeccsen!!! Kéne ez a gyerkőc...

Diego2889 2011.07.03. 19:52:00

juventus ye: ha itt okoskodik valaki, az te vagy.. azért mert 100millió valakinek a kivásárlási ára, az nem azt jelenti h pl. egy 50milliós ajánlatra nemet mondanának..

Dana 2011.07.03. 19:52:01

Kun is kell és Vidal is kell ha nincsenek ne is beszéljünk semmiről jövőre se! Kabd össze magad Marrotta!

babo410 2011.07.03. 20:07:07

Íme! A topfoci.hu-n olvastam, hogy állítólag Motta kell az Atleticonak, és lehet Agüeroért cserébe megy oda! Mekkora lenne ha Agüerot 40 milla plusz Mottáért cserébe megszereznénk? Így már érthető, h megvettük:D 5milláért lenne akkor beszámolva :D

Del Piero70 2011.07.03. 20:12:42

Szerintem nem ér 45-öt inkább 50-ért vegyünk két jót.

Ismeretlen_177028 2011.07.03. 20:17:20

@babo410: szerintem akkor mindenki elfelejtené Marrottának Martinezt. :) Plusz még belevonhatnánk Tiagót is. 40+Tiago+Motta és az Atletico verheti a seggét a földhöz örömében.

Victor90 2011.07.03. 20:22:05

Hamis álmokat kergettek Agüero-val kapcsolatban!Ha valóban 30-35 millio euro-t fogunk áldozni,1 minőségi játékosra,akkor számunkra a célpont:(akire lehetne is reális esélyünk)Giuseppe Rossi!Gondolom Agüero családja,naponta (többször) "győzködi" Kunt-t,hogy Torinóba folytassa a pályafutását!Valószínű.......!Az olasz firkászok szerint,Conte se Melo-ra,se Momo-ra nem számít!Mivel Inler valószínű,hogy Nápolyba fog szerződni,így Vidal-t kötelező leigazolnunk(bármi áron)!Egyébként aki teheti nézze meg a Chile-Mexiko meccset(holnap),már csak Vidal miatt is!Nagyon jó meccs van kilátásban!

csakakriston 2011.07.03. 20:23:56

bocs az offért, de ezt most olvastam jhungaryn: "A Gazzetta dello Sport közben azt is megtudta, hogy Antonio Conte mely játékosokkal nem számol a következő szezonban. Íme a névsor: Alex Manninger, Zdenek Grygera, Marco Motta, Fabio Grosso, Momo Sissoko, Tiago Mendes, Felipe Melo, Luca Toni, Vincenzo Iaquinta, Jorge Martinez, Amauri."

Ismeretlen_152362 2011.07.03. 21:14:54

@ToMi015: kezdjük ott, hogy a tiago-amauri kettőst nem lehet ennek a vezetőségnek a számlájára írni. azután a melos dologról: nem ő lesz az első és valószínűleg nem is az utolsó játékos, akit 1-2 évvel a megvásárlása után eladnak. ezzel már 2 kapufád van. martinezzel kapcsolatban igazad van, de mutass olyan sportvezetőt, aki még soha nem nyúlt mellé 1-1 igazolással. azt pedig te sem gondolod komolyan, hogy egy olyan siralmas teljesítménnyel, mint amit motta nyújtott továbbra is maradhat majd a juve játékosa. nyilván marotta jobban tisztában van azzal, hogy melyik játékost milyen üzletbe lehet esetleg bevonni. de nem biztos, hiszen jelen pillanatban te ülsz az ő székében, ha jól sejtem. annak megint nem sok értelme van, hogy ész nélkül szórja a pénzt a klub, mert nincs abban a helyzetben, a másik, meg ha vkit el lehet hozni olcsóbban, minek fizessenek érte többet. az pedig, hogy tapogatózik még nem baj. egyébként abból gondoltam, hogy vannak itt jómódú szurkolók is, mert olyan könnyen dobálják itt néhányan az eurómilliókat, mintha baráti pókeren vennének részt, ahol a legnagyobb tét 20 forint. lehet, hogy baromság, de ettől függetlenül igazam van ezzel kapcsolatban. és most majd nyugodtan jöhettek a fröcsögéssel, hogy "bezzeg a krikettre meg a forma 1-re van pénz a juvéra nincs", de ez bizony már lerágott csont.

Ismeretlen_186452 2011.07.03. 21:39:04

Elnézést, ha rosszul fogalmaztam. Nem dobálni akartam az eurómilliókat. Tudom, hogy ez nem pokerparty. :) Egyszerűen én csak úgy gondolom, ha már 40 -et ajánlanánk, akkor talán 45 még beleférne. Szerény véleményem szerint megér ennyi pénzt. Már jó ideje megy a puhatólózás, ebben egyet érthetünk: tényleg nem rossz, sőt kell is. Csak félek, hogy túl sokáig lesz tapógatózás, és más csapat elviszi. Egyébként sokaknak igaza van, érdemes elgondolkodni azon, hogy megérne e 2 másik játékos inkább. De ezeket nehéz lenne megjósolni. Még profiknak is, nemhogy nekem. :)

Kotrevák Kelly 2011.07.03. 22:10:03

Na, és mit szóltok ahhoz a legújabb pletyihez, h Agüero helyett Berbatov jönne, mert nem akarjuk felköhögni az Atletico által kért összeget? Remélem, ez tényleg csak valami újságíró fejéből pattant ki...

Ismeretlen_152362 2011.07.03. 22:17:00

berbatov maradjon csak angliában. 30 éves, semmi értelme nem lenne leigazolni, legalábbis pénzért. nem tudom, hogy áll a szerződése, ha esetleg lejárt most el lehetne rajta gondolkodni, de egyébként nem. ha nem agüero jön, akkor rossit kell helyette célba venni, szerintem.

babo410 2011.07.03. 22:23:45

Berbatov? Minek? Nem is olyan jó. Má mikor a Man United megvette nem értettem! Azóta kiderült sztem ők se nagyon:D Agüero kell és kész! De szerdán oksabbak leszünk remélem. És jó lenne, ha arról cikkeznének majd mindenhol, h Agüero a mienk! 40+ Mottaért! Ezt megcsinálja Marotta, esküszöm szobrot faragok neki. :D Igaz senki nem fogja felismerni:D

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 22:37:14

ronny nem vagy képbe az biztos :D. Nézel te meccseke hogy Aguero hogy pörög ? Eto és Imbra sokkal könnyeb helyzetbe van mert ök nagyobb csapatba vannak.De etől függetlenül többet nyújtott min a két csicskánál.Mert Imbra nagy szar ezért adták el meg mindenhonnan eladják.Etonak ez az év nem jött össze...nagy focista!

Papy88 2011.07.03. 22:44:25

Te jó isten ... ! Remélem ez a berbatovos hülyeség csak valami vicc :-S Hát halljátok,ha Aguero helyett ez a nyomorult fog jönni akkor szépek leszünk + int :-(

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 22:46:31

Nem kell itt okoskodi senkinek ,figyeljétek meg kedden Marotta pontot tesz a dologra és Aguero itt lesz nálunk.Én úgy értesültem Aguero nyilatkozatából,hogy egyedül a realba nem igazol. Szem a juve megszerzi és jól is járunk vele. Utána Bastos és Vidal és kés z(egyenlőre). Meg hát persze jó pár játékost el kell adni. Forza Juve és mindenki álmodja meg Aguerot juvés mezben :D

Papy88 2011.07.03. 22:48:24

juventus ye --- > így legyen ! :) Agüero + bastos + Vidal,és a selejtektől + szabadulni ! És akkor elismerem Marotta-ék munkáját ! Jó éjt Juventinik ! :) +++ FORZA JUVE PER SEMPRE +++

Alessandro 2011.07.03. 22:54:53

Kíváncsi vagyok mire lesz képes a nagy küldöttségünk Madridban, nagy alkudozás lesz Marotta részéről, de tényleg ha már megvan az elhatározás a vezetőkben és tudják hogy sokba kerül Agüero és így is elutaznak Spanyolországba, akkor az nem lehet véletlen. Aztán ha létrejön az üzlet, már csak azért kell drukkolni hogy az argentinok hamar kiessenek a Copán és Agüero tudjon minél többet pihenni.

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.03. 23:20:05

Az utolsó két bejedzés tetszik (Pepy és Alessandro :D)jóéjt

Ismeretlen_149085 2011.07.03. 23:24:44

@juventus ye: Mondtam, érveket szeretnék hallani. "Eto és Imbra sokkal könnyeb helyzetbe van mert ök nagyobb csapatba vannak." Jah, akkor Agüero is sokkal könnyebb helyzetben van, mint Torghelle, mert ő is nagyobb csapatban játszik. Ez nem érv semmire. "De etől függetlenül többet nyújtott min a két csicskánál" Hol nyújtott ő többet egy 3x-os BL-győztesnél meg sokszoros spanyol, olasz bajnoknál soroljam még? "Mert Imbra nagy szar ezért adták el meg mindenhonnan eladják" Ezek után szerintem te nem vagy képben. Mindegy, hagyjuk is, úgy látom, hogy falnak beszélek...

ToMi015 2011.07.04. 00:45:02

reaper871205 Egy szóval sem mondtam hogy az Amauri-Tiago kettős ennek a vezetőségnek a számlájára írható, igazából nem is érdekel és nem is lényeges. Mivel nem a vezetőség zsebéből ment a pénz, hanem a klub és a szponzorok zsebéből! És itt ez a lényeg. Melo esetében, hogy nem ő az egyetlen játékos aki elmegy 1-2 év után, nyilván így van, de ez nem jelenti azt, hogy jó vásárt csináltunk vele. Hozzáteszem, én nem adnám el, csak végső esetben, hiszen nem biztos, hogy tudjuk annyiért értékesíteni, amennyit ér, vagy amennyivel nem bukunk jelentősen az ő esetében. És talán még hasznunkra is válhat, bár nem tudom Conte számít-e rá pontosan, egyes hírek szerint nem. Meglátjuk. Azt meg nagyon remélem, hogy Motta nem marad nálunk, bár láttam én már éjjeli őrt nappal meghalni... pl. Zebina is évekig volt nálunk ugyanazon a poszton, mint Motta most, pedig olyan buta és rossz játékos volt, hogy sosem értettem miért van még nálunk - vagy hogy egyáltalán miért került ide. Még anno Capello idehozta és itt ragadt. Gondolom, hogy bele fogják vonni valamelyik üzletbe, de ezt írtam is -ha nem vetted volna észre- egy kicsivel fentebb, épp a lehetséges Agüero ügylet részeként kerülhetne az Atleticohoz egyes hírek szerint. Az meg egyáltalán nem baj, hogy Marotta tapogatózik és próbálja olcsóbban elhozni, csak nehogy fordítva süljön el a dolog, én csak ezt nem szeretném. Nyilván mindenki jót akar a Juvénak, azért van itt, csak nem biztos, hogy néhány millión akkor kéne vacillálni, mikor egy klasszis játékos szerződtetéséről beszélünk, aki később nagy profitot és jelentős erősítést jelenthetne. Meg kell próbálni, ez múltkor Krasicnál is bejött, remélem így lesz most is, csak ne rontsuk el azzal, hogy valaki nem sajnálja azt a pár milliót és hoppon maradunk és nézünk mint a nagy fajta nyúl! Igen, igazad van ezzel kapcsolatban, ha te írod biztosan így van... Maradjunk inkább annyiban, hogy mindenki mondja a saját igazát, az talán reálisabb!

babo410 2011.07.04. 01:58:47

Mondjuk Agüero esete engem mindenben Krasicéra emlékeztet. Tavaly Krasic volt a "nagy név", idén Agüero. Krasicra is mindenki azt mondta, h xyz nagy csapat vinné, h állítólag a City adna érte akár 20-at is. Azt mégis itt van! Itt is hasonlót érzek. mindenhol leírják, h kéne a Realnak, pedig oda nem adják el, Kéne a Chelseanak, kéne a Citynek, Marotta úgy is elcseszi, meg lemaradunk. Azt Krasiccsal is ez volt! azt kiderült Marotta csinálta jól. Lehet most is ez lesz! és sztem ha lenne más kérő aki zsebből kirakna érte akár 100-at is, akkor lehet nem szaroznánk. Én nem hiszem, h más komoly érdeklődő lenne iránta. Eddig úgy tom, a Real volt aki vitte volna, de ők se tettek ajánlatot. Mi már meg is egyeztünk Agüeroval, és már csak az Atleticoval kéne! Rem sikerül minél jobb feltételek mellett. Rem szerdán már azt olvassuk, h a Copa America után már ide jön nem Spanyolba!

Baggio 2011.07.04. 07:58:26

Ibra és Eto azért kicsit többet tettek le az asztalra,mint Agüro..hozzájuk képest még sehol sem tart a kis argentín....lehet szidni Ibrat hisz elhagyott minket,meg váltogatja a csapatokat,de valamiért a góljait mindig +lövi ugye?.... Majd 1hónao múlva már minden letisztul és az irányt látni fogjuk...addigra legalább 2új játékosunk lesz:-D

Baggio 2011.07.04. 08:19:54

A Spanyol AS szerint Sergio Aguero szinte biztos, hogy a Real Madridba igazol. ha ez igaz ,akkor se merészeljék Berbatovot 14milla fontért igazolni..öreg már ide..inkább akk nem kell csatár csak vegyék meg Hazardot-Bastost-Vidal triot..legjobb tengely miénk lenne a Seria A-ban +Honda mint rendkívül nagy üzleti fogás és még jó játékos is.... +1középső védő..simán kihozható lenne ha 45millát ezekbe fektetnénk:-D ilyen tengely és szél mellett Q-Matri-Toni Trio simán tudná ontani a gólokat

Supi 2011.07.04. 08:37:23

Baggio elég jól álmodsz... CSAK Hazardért adna 40 milliót az Inter és a PSG is, akinek katari tulaja van, tehát zsebből kifizeti. Vidal meg Honda alapból nem jöhetnek együtt ha csak nem módosítják az EU-s szabályt. Bastosról sajnos meg hallani se lehet. Kezdünk visszatérni a "helyünk"-re, Aguero helyett Berbatov, Bastos helyett Cerci, Vidal helyett Poli:S

Baggio 2011.07.04. 08:50:21

Inter az nem Hazardra megy rá...30-ért tuti +vehetőPSG-nél lehet van arab,de tuti nem fektet be akkora összeget a csapat ez 100% nem minden arab tulajdonú csapat költekezik úgy mint a City.... érdekes,hogy se Vidal-se Honda nem rendelkezik Eu-val..pár éve itt játszanak euban

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása