Matri véglegesítve?

A Juventus megegyezett a Cagliari csapatával Alessandro Matri végleges átigazolásáról, írják az olasz lapok.

Az olasz válogatott csatár januárban kölcsönbe érkezett Torinóba, opciós joggal (15,5 millió euró) a végleges megvételre. A sorozatos tárgyalások után a riportok szerint megszületett a megállapodás.

Az üzlet részeként a Juventus egy bizonyos pénzösszegen felül Luca Marrone, Cristian Pasquato és Ciro Immobile játékjogát adja a csatárért. Azért a csatárért, aki sikeres torinói féléven van túl, ugyanis január óta 16 meccsen 9 gólt szerzett a Bianconeri színeiben.

Noha az üzletet hivatalosan még nem jelentették be, Luca Marrone már úgy nyilatkozott, mint egy Rossoblu-játékos.

"Öntől hallom a híreket" - mondta a Sportitaliának. "Megtiszteltetés lesz a Serie A-ban a Cagliari csapatával játszani. Nagyon elégedett vagyok."

Pasquato, aki a Juventus ifjúsági akadémiájáról került ki, ahogy Immobile és Marrone is, az elmúlt idényt a Serie B-s Modenában töltötte kölcsönben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr984653862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_177028 2011.06.10. 12:51:30

Immobilét kicsit sajnálom, ígéretes játékosnak tűnt. De ennek ellenére örülök a hírnek, a két csatár közül szerintem Matri volt inkább kérdéses, hogy megvesszük-e. Q megvásárlásáról régebben cikkeztek, szerintem az is nemsokára meglesz.

Ismeretlen_128760 2011.06.10. 12:59:41

Nem, hogy bevált, de még túl is teljesítette az elvárásokat, ezek után nem lehetett nem megvenni. Remélem ott folytatja, ahol abbahagyta!

Diego2889 2011.06.10. 13:06:40

nagyon szimpatikus nekem a srác.. örülök h megvesszük.. Remélem Fabiot is elhozzuk és ő is úgy folytatja, ahol a sérülése elött játszott..

Ismeretlen_170662 2011.06.10. 13:09:07

Immobilért nem kár ő Amauri forma . Pasquato viszont nem rossz.

Ismeretlen_149085 2011.06.10. 13:10:53

Azt nagyon sajnálom, hogy a fiatalokat adtuk cserébe, nem pedig valamelyik botlábú felesleget. Igaz, hogy Cagliari sem hülye, de ilyen alapon soha a büdös életbe nem tudunk tőlük megszabadulni. Így már Ariaudo, Pasquato, Immobile, Marrone ért egy Matrit. Marrone például U21-es alapember, lehetett volna belőle azért valaki. Arról nem beszélve, hogy Matri is azt az utat járta be, amit most ezek a fiatalok fognak. Könnyen lepasszolták, aztán majd lehet megvenni jó pénzért őket.

tudojuve 2011.06.10. 13:26:48

Én inkább azt tudom elképzelni, hogy a játékjoguk felét adjuk oda.

DonMatteo 2011.06.10. 13:27:59

A most zajló Toulouni tornán Marrone volt az olaszok csk-ja.

harciretek 2011.06.10. 13:38:50

És mire mentek vele (Marroneval a touloni tornán)? :) Komolyan kérdem, mert nem követtem, csak a mieink eredményeit.

Diego2889 2011.06.10. 13:39:52

én nem tudom elképzelni h van pénzünk.. ha 10-15milliós összegeket nem tudunk kifizetni, akkor egészen biztos h kamu az egész... persze erre lehet azt is mondani, h jobban járunk ha belevonunk játékosokat, de elég furcsa akkor is..

harciretek 2011.06.10. 13:44:06

Szerintem ezekért a gyerekekért nem nagy kár, én bennük nem láttam sok fantáziát. Sokkal inkább Daudban vagy Bambában, akiknek láttam néhány primaverás meccsét és igencsak jók voltak, de a nagycsapatnál nem nagyon emlegetik a nevüket... :(

Ismeretlen_177028 2011.06.10. 13:47:36

Ha nagyon optimista volnék, azt mondanám hogy tartogatjuk a nagyágyúkra :D Végül is Agüero sorsa is csak július végén - augusztus elején dől el a Copa America után... :D Azért nem mindegy, hogy 100 millád van vagy csak 55 a többire. :P Amúgymeg aztán védőket nem jegyzik nagy értékben főleg amelyik hajlandó hozzánk ide jönni. Bastos szerintem az útlevelére vár, és egy tavalyi Krasic-sagához hasonló cécó után nálunk köt ki. Matri és Q véglegesítve lesz, és lesz egy jó kis kezdőnk, már csak pár kiegészítő ember kell még a védelembe, mert sajnos a cserék is ótvarok. Bár lehet Conte hozzányúl az ifikhez is.

Ismeretlen_102246 2011.06.10. 13:47:48

Marrone hatalmas tehetség. Immobile ebben az évben gyakorlatilag nulla volt, Pasquato talán kicsit jobban összekapta magát, de én összességében Marronét sajnálom a legjobban. Persze Matri nagyon jó játékos, de két fiatal bőven elég lett volna. A legújabb hírek szerint (LaStampa, Gazzetta, Corriere szerint is) Conte vissza akarja szerezni Giovinco-t.

gabarov 2011.06.10. 13:49:05

Jól járunk az üzlettel. Egyfelől csak játékjogról van szó, másrészt több pénz marad a kasszában. Jó befektetés, és a fiataloknak is jobb az első osztályban szerepelni, jobban fejlődnek. A juve "a" csapatába amúgy se kerülnének még be.

babo410 2011.06.10. 13:49:36

Én meg el tudom képzelni, hogy megvan az emlegetett 100 milla, csak okosan csináljuk a dolgokat, mert lehet, hogy tényleg jön a végén pár nagy név jó drágán. És nagyon örülök, hogy Matri a mienk!!! Remélem a köv szezonban is legalább 20 gólt lő. Vagy esetleg nyerhetne egy aranycipőt. :D

Ismeretlen_102246 2011.06.10. 13:53:13

Annak örülök, hogy az Inler binzisz kicsit háttérbe szorult, mert oda is fiatalokat akartunk adni. Például Sörensent... Elég Matriért fiatalokat adni. Q pedig már a miénk. A Napolit kifizették. Más: Pastore lenyilatkozta, hogy eljött az ideje a váltásnak (Tuttosport). Ha még a maradék pénzt kellene elköltenem, akkor a következőként lépnék: Gio vissza Amauriért + 1-2 milla (ez is a terv állítólag). Pastore at all cost! Agüero a maradékból és Lichtsteiner mellé Beck. Sanchezt és Inlert cserében el kellene felejteni. Ennyi és nem több. Grygeráért és Mottáért is van érdeklődő. A többi selejtet is kiebrudalnám.

Diego2889 2011.06.10. 13:55:19

akkor Bastos megy a levesbe?

Ismeretlen_108746 2011.06.10. 13:59:49

"Q pedig már a miénk. A Napolit kifizették" Ez egészen biztos? Én nem láttam erre vonatkozó hivatalos közleményt. A fiatalok játékjogának eltapsolása nekem nagyon nem szimpatikus döntés, de persze meglátjuk, hogy távlatilag lesz-e belőlük valami. "Grygeráért és Mottáért is van érdeklődő." Hát ezt nehéz elképzelni :-) Maximum macskaeleséget lehetne belőlük gyártani, másra nem jók.

zsigadani 2011.06.10. 14:24:54

nem lesz ez rossz gyerekek Lichsteiner,Barzagli,Bonu,Chiello,DC,Ziegler,Sorensen Krasic,Marci,Pirlo,Melo,Pepe,?????? DP,Matri,Q,Toni azért alakul a csapat sztem. Végülis a jobboldal Lichsteiner,Sorensen,Krasic sztem elég jónak ígérkezik. Bal oldalra kellene még egy jó középpályás, mondjuk Bastos és akkor DC,Ziegler,Bastos bal oldal Matri-Q elöl és persze ott van még nekünk Del Piero is!!! alakul a csapat de még kelleni fog egy-ké emberke

Type-R 2011.06.10. 14:53:10

ShyrKahn: Majdnem teljesen egyetértek az "álomcsapatoddal", én talán Agüero helyett Bastosra mennék rá. De Pastore nagyon jó lenne, kellene egy technikás, kreatív játékos.

Ismeretlen_152362 2011.06.10. 15:24:42

szerintem eddig gazdasági szempontból mindenképpen jól alakulnak a dolgok. az elmúlt szezonok után nem engedheti meg magának a tulajdonosi kör, hogy ne invesztáljon a csapatba. én úgy gondolom, hogy a korábban megjelent, az elkölthető összegre vonatkozó cikkek ellensúlyozását kívánják így megvalósítani, hogy még sincs pénze a klubnak. lichsteinerrel egy balszélsővel és még esetleg 1 kreatív középpályással (gio vagy pastore) elég erős lehetne a keret vmelyik bl-pozíció megszerzéséhez, bár ehhez nagyon kemény munkára van szükség. a kritikákkal pedig szerintem várni kellene szeptember végéig, október elejéig.

Ismeretlen_149053 2011.06.10. 15:48:17

A fiatalok eladását én sem támogatom, de ha az ő oldalukról nézzük, akkor talán kapnak rendszeres játék lehetőséget egy fejlődő képes csapatnál, ami hosszú távon nekik sokkal hasznosabb. Marronére pedig remélem, hogy van valamilyen akár fix áras visszavásárlási opciónk, az olaszoknál amúgy is imádják a játékos jogokkal való kavarást. Én jelenleg optimista vagyok, de Bastosra,+ 1 védő, + egy igazán nagy név ( Pastora, Agüero) még számítok. Ezen kívül Giovinconak is örülnék. Forza Juventus!

Ismeretlen_181235 2011.06.10. 15:59:14

Remélem a játékjog valójában csak fél játékjog és nem kellesz pár év mulva 10-20 milláért visszavásárolnunk őket, mert ez a 3 srác sztem elég tehetséges (bár csak 1 meccsüket láttam). Matrinak viszont örülök.

frenky 2011.06.10. 16:06:12

Na ő az asrác akit én is támogatok hogy igazoljuk le. Elég ügyes és gólérzékeny KELL! De azért tényleg kell egy igazi világklasszis támadó, mondjuk Aguero, vagy Rossi!

Ismeretlen_146727 2011.06.10. 17:26:59

Ez sztem nyilvánvaló volt hogy elhozzuk....DE miért kell a legjobb ifijeinket adni érte, most komolyan Immobile,Pasquato,Marrone a legjobbak az előző évi generációból. Én visszahívnám őket, vagy max kölcsönbe adnám el, mert aztán megint az lesz hogy pár év múlva meg majd bánjuk hogy eladtuk őket. Nézzétek meg hogy kié is volt Matri, hol nevelkedett? Hát a Milánban, csak szarnak tartották...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása