Udinese: A Juventus Inlert akarja

Az Udinese elutasította azokat a pletykákat, melyek szerint tegnap este találkoztak volna Beppe Marottával, de elismerték, hogy a Juventus érdeklődik a svájci középpályás iránt.

"Nem történt semmilyen találkozó Gökhan Inler vagy Alexis Sánchez átigazolása ügyében" - mondta Fabrizio Larini, az Udinese sportigazgatója a Radio Mana Manának. "Mindazonáltal sok klub érdeklődik Inler iránt, és a Juventus közöttük van."

Korábban úgy tűnt, hogy a középpályás a Napoli csapatához igazol a szezon végeztével, de az az átigazolás valószínűleg kútba esett.

"Az Udinese és a Napoli megegyezett egymással, azonban a játékos nem tudott megegyezni a szerződésről az Azzurrival" - mondta Larini.

A hírek szerint a Juve kész játékosokat és pénzt ajánlani a középpályásért, és ez csábítóan hathat a Friulira.

"Elképzelhető, hogy néhány játékos be lesz vonva az átigazolásba, de még semmi sincs véglegesítve."

"Ami Sánchezt illeti, az ő ügyének semmi köze Inlerhez. Nem keverünk össze külön ügyeket. A chilei játékát minden fontosabb klub kedveli, és ez így van rendjén."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr144653843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2011.06.02. 18:54:06

Az tökjó, h sok mindenki iránt érdeklődünk, meg végre jobb játékosokkal hoznak szóba, de eddig akárki iránt érdeklődtünk végül tagadta vagy a játékos ügynöke,vagy a csapat vezetősége,hogy hivatalosan megkerestük volna őket ajánlattal. Így hogy lesz új csapatunk? Meg jó lenne ha nem Aquilanit vennénk meg mint irányítót, hanem mi is Fabregas szintű irányítók iránt érdeklődnénk. Vagy legalább akkor vennénk meg végre Agüerot. Eddig nem rossz, de úgy érzem egy nagy név kéne a kp közepére.És az ne Aquilani legyen!

buub 2011.06.02. 19:15:52

El se tudom képzelni, hogy fog kinézni a csapatunk jövőre, jönnek itt szóba sorra a középpálya közepére az emberek... @babo410: Fabregas szintű játékos csak Cesc meg Xavi, többiek mögöttük. (persze az adott posztra értem)

babo410 2011.06.02. 19:35:43

Jó nekem, ha abból hoznak valakit aki Fabregas mögött van! De nem hiszem, h egy Melo, Sissoko, Marchisio, Pirlo, Aquilani, belső kp olyan erős lenne! Én Aquilani helyére hoznék vkit, vagy mellé. ha van 3 védekező kp-nk, akkor lehet 3 irányító is! És a minőséget nézve elfér. Habár Aquilani még jó is lehet, ha azt a szintet hozza amit az ősszel. De én mást szívesebben látnék a helyén

Ismeretlen_147985 2011.06.02. 19:58:54

Az jó hír, hogy érdeklődünk Inler iránt, de a Juventus mindig csak érdeklődik, egyről a kettőre nem jut. Ennyi erővel érdeklődhetnénk Ronaldo vagy Messi iránt is, úgysem vesszük meg őket. Az is jó hír, hogy ha lesz üzlet az Udinesével, akkor esetleg pár selejttől megszabadulhatnánk csereügylet által. Jó lenne Aquilani-t is bevonni, megvesszük, majd Inlerért cserébe tovább is adjuk. Bár nem tudom, hogy ez lehetséges lenne-e, tehát hogy szabályokba ütközne-e.

Ismeretlen_108746 2011.06.02. 20:07:15

@mmartin91: Igazából mindegy, hogy lehetséges-e, bőven akad még néhány ekelábú kerékkötő a keretben, s nyilván érkezni is fognak még :-(((

steven-h 2011.06.02. 20:08:12

@mmartin91 , szerintem nem ütközik szabályokba, mindenesetre érdekes felvetés...lehet igazából csak ezért akarjuk megvenni Aquát mert Udine-nek kellene a játékos...

csuma 2011.06.02. 20:24:35

Elvileg Inlerrel már megegyezett Marotta évi 2,1 milliós fizuban. És elvileg az a terv, hogy Inlert és Sanchezt egy "csomagban" hozzák el (50 misi+játékosok). Számomra azaz érdekes, az egész idei átigazolási pletyka dömping kapcsán, hogy először arról cikkeznek, hogy megegyeztünk xy játékossal a szerződés feltételeiről, holott, ugye először az adott csapattal kéne tárgyalni, nem? Persze az is érthető, hogy ezt a szabályt rendszeresen megszegik a csapatok, ezért nem biztos, hogy minden ilyen hír csak kitaláció. Az pedig az adott csapat részéről is természetes, hogy állandóan ködösítenek, mind az árról, mind pedig a kérőkről. Nyilván nekik azaz érdekük, hogy minél több csapat érdeklődjön, ezzel növelve a versenyt, ami feljebb viszi a játékos árát. Ilyen körülmények között nem csoda, hogy egy mezei szurkoló (mint mi) semmiben nem szerezhet bizonyosságot...így egészen a bejelentésig izgulhatunk. A kurva anyjukat. Én amúgy ezt a csomagot nagyon is tudnám támogatni, mondjuk az 50 milliót soknak tartom, de egy 40 +játékosok, szerintem jó üzlet lenne.

Ismeretlen_108746 2011.06.02. 20:40:03

@csuma: "Én amúgy ezt a csomagot nagyon is tudnám támogatni, mondjuk az 50 milliót soknak tartom, de egy 40 +játékosok, szerintem jó üzlet lenne." Én (lehet rosszul) úgy emlékszem, hogy 50 mínusz játékosokról szóltak a pletykák, vagyis éppen, hogy az 50 milliós vételárból próbál Marotta lefaragni néhány játékos átpasszolásával.

Ismeretlen_102194 2011.06.02. 20:59:37

Apuleius: "...bőven akad még néhány ekelábú kerékkötő a keretben"- hát ez kész!Benned sosem csalódom!;) Gondolom te is izgatottan várod a távozók listáját?Vannak szépen, akiknek menni kéne....

Dana 2011.06.02. 21:59:09

Ne is mondd asveed :D De kiváncsi vagyok a te fekete listádra :) leirnád!

Diego2889 2011.06.02. 22:00:49

én nagyon kíváncsi vok h mi lesz ebből az átigazolási időszakból :D

Ismeretlen_108746 2011.06.02. 22:14:14

@asveed: Köszönöm, köszönöm :-) Igazából nem tudom eldönteni, hogy a lehetséges érkezőkről, vagy a lehetséges távozókról szóló pletykák csigáznak-e fel jobban :-)

Ismeretlen_164215 2011.06.02. 22:24:13

@Apuleius: Te kis ínyenc. :)

Alessandro 2011.06.02. 22:30:19

Én nagyon kíváncsi leszek, Conte milyen felállásban fogja pályára küldeni a csapatot ősszel, talán 4-5-1 vagy négy védővel és 6 középpályással csatárok nélkül. Alapvetően a játékosokat jól igazoljuk ehhez a taktikához, agyonvásároljuk a csapatot középső középpályásokkal, úgy hogy még nem adtunk el közölük senkit, ez így Marottának óriási húzása lenne. Legalább 2 milliót keresve fognak a padon ülni? Az lenne a gazdaságos megoldás a vezetőktől. Aquilanit és Inlert is el kéne felejteni egy jó időre, jobb és bal oldalra és csatárposztra kell igazolni, illetve Matri és/vagy Q szerződtetését véglegesíteni, aztán akkor ha van még pénz akkor jöhetne még Inler is.

csuma 2011.06.03. 02:39:26

@Apuleius: több helyen is olvastam ezt az opciót, de csak egy magyar oldalon sikerült visszakeresnem, s ott 50 misi + Amauri - Gio duóról volt szó. Őszintén szólva én a Te opciódat tartom reálisabbnak, de manapság bármi megtörténhet...

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 02:42:18

Inler jó,örülnék neki,jöjjön csak!!!Annyit biztosan tud,mint Melo,de többet is,ebben biztos vagyok...a brazil favágó mehet a viharba,jöjjön Inler!!!

Matee 2011.06.03. 07:54:55

babo410!!! Szerintem igenis erős a középpályánk, főleg Meloval. Pár éve csak Sissoko meg Marchisio volt az alibi Tiago-Almiron párossal és mégis beértünk a 3. helyre, hogy miért? mert még volt széljátékunk, két öreg de klasszis Camoranesi és Nedved volt a szélünkön, meg egy néha jól játszó Marchionni, bár ő sem volt idevaló, de Martineznél klasszisokkal jobb volt és olcsóbb is. Na hát végülis arra akartam kilyukadni hogy a szélekkel van a gond, Krasic még jó, de kell mellé valaki aki néha megszorongatja a kezdőbe kerülésért, mert így nem fogja annyira törni magát, ha mindenképp kezd, a másik oldalra Bastos,Pepe elég és még épkézláb szélsővédők kellenek, ne oda erősítsünk ahova nem feltétlenül kell, inkább oda ahol létszükség az erősítés.

Matee 2011.06.03. 07:59:36

fire06! Melo favágó? érdekes, én rég láttam már ilyen képzett szűrőt, hihetetlen munkabírású, erős játékos, aki a labdával is tud mit kezdeni, ebben különbözik Sissokotól aki viszont tényleg favágó,de szeretem az ő játékát is.

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 08:06:40

"Annyit biztosan tud,mint Melo,de többet is,ebben biztos vagyok...a brazil favágó mehet a viharba,jöjjön Inler!!!" Felipe Melo saját posztján ma a világ legszűkebb elitjébe tartozik, s a világ bármelyik csapatában (beleértve a Barcelona-t, vagy a Real Madrid-ot) állandó kezdő lenne. Inler-ről mindez nem mondható el. Valóban nagyszerű volna, ha Melo "menne a viharba".

hellan 2011.06.03. 09:13:26

Kezd a vicc kategóriába tartozni Marotta idei teljesítménye is. 2-3 világklasszist ígért, erre ma Agüero és Higuain is azt nyilatkozta, hogy marad Spanyolországban. Csak azt nem értem, kikre gondolta a kancsal, mikor azt nyilatkozta, hogy minden bajnok örömmel csatlakozna hozzánk és igent is mondtak. Kikre gondolt itt? Pirlo és Inler igenjére? Nevetséges...

Diego2889 2011.06.03. 10:01:47

látom vannak egy páran, akik nincsenek tisztában Meloval kapcsolatban:D szerintem addig örüljünk, míg a csapatban van, mert ennél sokkal jobb csapatokba is beférne.. nem hiába érdeklődik iránta többek között a real is..

Lg 2011.06.03. 10:02:06

Itt se Aguero,de még Sanchez se lesz,márpedig ilyen kaliberű játékosok nélkül,nem leszünk benne az első 3-ban! középszerű játékosokkal,már még olaszországban sem lehet sikert elérni.

hellan 2011.06.03. 10:10:17

Íme az Inter vezetőinek felfogása: "Elvileg a klub vb miatt bejött 15-18 millió, Moratti mindenképpen akarja Sanchezt az Udinéből, és lehet, hogy Marigát és/vagy Santont is beáldozná ennek érdekében, de mivel a Barcelona Rossit akarja, így lehet, hogy Agüerora is ajánlatot tesz a csapat. A másik dolog, hogy az Inter harcba száll Bastosért, aki még nem a Juve játékosa, és állítólag Pandevet is oda adná Moratti Bastosért + 15 milliót"

Diego2889 2011.06.03. 10:13:28

jajaja olvastam én is h az inter harcba száll Bastosért:D inkább nem is fűzök sok mindent hozzá.. Már nem vagyok benne biztos, h Bastos hozzánk fog jönni:D

hellan 2011.06.03. 10:18:37

12 évnyi szurkolás után elérik nálam azt amit nagyon nehezen tudnak, hogy megutáltatják velem a Juventust. Ilyen töketlen banda,mint ami mostanában a Juventus élén van ritkán akad. Chiellini is nyilatkozta ma reggel, hogy az erős alapunk meg van a következő szezonra. Megkérdezhetném miről beszél? A kezdőcsapat felét nem tenné ki az a játékos szám, akit megtartanék a jelenlegi keretből. Conte sem tud csodát csinálni, ha nincs miből. A vezetőség az ígéreteivel meg elmehet oda ahova gondolom!

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 10:25:12

Nyilvánvaló, hogy Inler és Sanchez nem kerül többe 50 millánál (Sanchez 30, Inler 20). Ha ehhez még játékost adnánk, akkor az hihetetlenül nagy baromság lenne. Sanchezért a Juve ajánlata 20 misi és néhány töltelék fiatal (nem Gio és nem is Amauri). Inlerét meg 15-20 milla. Agüero meg megunta Marotta tökölését és igaza van. Ez az ember haladékokat kér az ATMA-tól mikor csak virítania kellene azt a kibaszott pénzt. Így Agüero átigazolására az esély leesett újra 50-60%-ra.

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 10:27:06

Az Inter pedig a szokásos politikáját folytatja. Azt a játékost mindig megkörnyékezik, aki nekünk kell (így srófolják fel az árát). Bár most éppen mi akarunk beleköpni a levesükbe Sanchez leigazolásával.

hellan 2011.06.03. 10:30:46

Nem tudunk mi a többi nagy csapat üzletébe belerondítani. Agüero is nyilván nem olyan buta, hogy hozzánk jöjjön, mondjuk ki egy "középcsapathoz", inkább a Realhoz megy. Meg is értem. Úgy hiszem mmartin91 megint jól látja előre a dolgokat, nem lesz idén sem semmi. Sem kupák, sem BL-indulás.

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 10:32:01

@ShyrKahn: "Ez az ember haladékokat kér az ATMA-tól mikor csak virítania kellene azt a kibaszott pénzt. " Az a szomorú valóság, hogy egész egyszerűen nem létezik az a mesebeli 100 millió, amivel etették a szurkolókat. Nincs sehol az a kibaszott pénz, ilyen egyszerű. Idén is jön majd ingyen Ziegler, Pirlo, most meg következnek a kölcsönvételek, ugyanúgy, mint tavaly. Agüero szerintem röhög amikor a híreket olvassa. Rudolf Gergely, vagy a 40 éves Crespo jön majd kölcsönbe, nem Agüero 45 millióért.

hellan 2011.06.03. 10:38:57

Apuleius-nak teljesen igaza van. Eddig túl rózsásan láttam a helyzetet és meg voltam győződve, hogy Agüerot minden gond nélkül leigazoljuk. Naná, hogy tévedtem mgé Bastos és Inler leigazolásával is szenved a kancsal.

Diego2889 2011.06.03. 10:40:58

Apuleius, szívemből szóltál.. én sztem Bastos sem fog jönni.. addig tökölünk, amíg más elviszi az orrunk elől.. ha meglenne az a mesebeli 100millió, akkor látnák valami féle mozgást.. nyilvánvaló h az átigazolási időszak elején kell aktívnak lenni.. tököm ki van ezekkel az emberekkel..

hellan 2011.06.03. 10:45:45

Sztem egy átigazolási időszak kezdete esetén az lenne a normális, ha egy csapat azonnal nekilát a dolgának lsd. Bayern és mire a csapat elkezdi a felkészülést a keret nagy része egyben lenne, gondolok itt azokra, akik alapemberek lennének. Úgy vélem ez július közepéig simán kivitelezhető. Nézzük a Juvénál mi folyik: Huhh, szezon vége kancsal barátunk elmegy ingyen igazoló túrára, melynek eredménye a beígért 2-3 klasszisból 2 (Pirlo és Ziegler, legyünk őszinték egyelőre így állunk) érkezik is. Aztán elkezdőik a Mercato és lám pénzt kellene kiadni playákért. Jajjaj, mit is nyilatkoztunk? Jah, igen, 100 millánk van, mondjuk azt, hogy minden bajnok hozzánk akar jönni. Megy az idő nem érkezik senki és augusztus utolsó napján, ilyen Rinaudo féle senkik érkeznek majd. Ne legyen igazam, de tuti, hogy ez fog történni!

Lg 2011.06.03. 10:51:13

Nem gondoltam volna,h ide jut a Juve! Amikor feljutottunk,a vezetőségnek 1ből nagyon meg kellett vna erősíteni a csapatot,+ kellett vna nekik mutatni. Pavarotti nagy Juve drukker volt,a calciopoli után azt mondta,h nem gondolta volna,h ezt megéli,de szerencsés volt,abbol a szempontól,h azt amimost van,azt már nem kell látnia!!! nevetségesek,1 +alázott csapat lett a juve.

Ismeretlen_122894 2011.06.03. 10:52:10

könyörgöm, június 3-a van, az átigazolási szezon augusztus 31-ig tart. talán kicsit korai fikázni az átigazolási fejleményeket... 2 hónap múlva még mindig csak aug3-a lesz, esetleg akkor lehet pánikolni, ha még nincs nagy igazolás, de még akkor is van hátra majd egy hónap. ezek pedig mind pletykák, spekulációk, ne üljetek fel nekik. éppen a juve esetében látható, hogy ki mindenki nyilatkozik egymással homlok egyeneseket - bejelentkeztünk érte, faxon árajanlátot tettünk, majd az ügynök nyilatkozik, hogy nem volt ilyen, a játékos csapatának vezetősége pedig kijelenti, hogy csak X-ért adja esetleg el, de konrét ajánlat még nem volt. vegyetek egy nagy levegőt, és várjátok ki a tényeket!

hellan 2011.06.03. 10:54:27

@regularjohn: vmilyen szintig igazad van, hogy sok van még hátra a Mercatoból, de ha Bastos 2 héten belül nem kerül leigazolásra sztem már akkor elkezdhetünk pánikolni.

Ismeretlen_177028 2011.06.03. 11:11:48

@hellan: azért van igazad, mert Bastos akkor kapja meg várhatóan a francia útlevelét. Ha akkor nem igazoljuk le, akkor lehet aggódni. Amúgy @regularjohn-nak van igaza, még csak 3 nap telt el! Mit vártatok? Csodát? Hogy 3 nap alatt leigazolunk mindenkit aki kell nekünk? Lejárt szerződésű embereket lehet ingyen igazolgatni, az nem nagy kunszt, de több tízmillió eurós transzfereket nem lehet csak úgy. Főleg annak fényében, hogy mérlegelni kell, hogy mire költjük a 100 milliót, mert ha belegondoltok, az se egy hatalmas összeg. Ja és nincsenek meg az alapok, mert a keret fele selejt? Ezt már mondtam korábban is: a házadnak hányad része az alap? :D Szerintem Buffon, Storari(pad), Chiellini, Bonucci, Barzagli(pad), Melo, Marchisio(pad) Krasic, Q, Matri, DP(p) minőségi alap a jövő évi kerethez, amit már csak ki kell egészíteni, és ugye a két csatárt még meg kell venni. Az eddigi új érkezőkkel sincs probléma. Ziegler jó lesz balbekknek, mondjuk azért nem ártana még egy, jobbhátvédre is kéne valami jó játékos és egy olcsó csere. Balszélsőnek meg Bastos, vagy Dzsudzsák, mondjuk én mindkettőnek örülnék.

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 11:12:36

@regularjohn: Most nem értek veled egyet. Lehet az átigazolási időszak hosszú, de a jó játékosokat már viszonylag elég korán elvihetik, tehát nem az a kérdés, hogy augusztus végére mi lesz, hanem az, hogy képesek leszünk-e még időben elhozni a kelendő és klasszis játékosokat. A végére, augusztusban már nem maradnak igazán jó játékosok, vagy csak elvétve, azaz az esélyünk is kevés lesz ilyen játékosok igazolására. A jelenlegi fejlemények alapján szép lassan minden pénzes klub elkezd ébredezni és elkezdenek nézelődni, ajánlgatni. Bastossal eddig csak mi voltunk kapcsolatban, de most már sok mindenkiről hallani. Agüero-val már le is lehetett volna zsírozni a bizniszt, de még a végén bejelentkezik a Chelsea (akik még edzőt keresnek és ezért nem éledeznek) és akkor nekünk kampec doloresz. Marottának gyorsan kellene dolgoznia, mert bár a Juve név még mindig vonzó, de nincs más adu a kezünkben, hiszen nem indulunk Európai Kupában és az utóbbi évek sem tölthetik el a leigazolandókat nagy örömmel és lelkesedéssel. Egyedül a stadion, ami még pluszt jelenthet, de az sem nagy előny mondjuk egy angol csapattal szemben. Egyszerűen nyomni kellene az igazolásokat amíg még nem kerülünk hátrányba a többiekkel szemben.

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 11:15:01

Egyébként még 3 nap sem telt el. A mercato Július 1-től nyit. Addig nyári szünet van. Ez persze nem zárja ki, hogy előzetesen ne állapodjunk meg valakivel/valakikkel. Példa Pirlo és Ziegler. Még egyikük sincs hivatalosan nálunk, de az előszerződés/megállapodás készen van velük. A szerződéseket csak Július 1-től lehet megkötni, hiszen addig más csapattal van szerződéses viszonyuk.

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 11:16:46

Arról nem is beszélve, hogy nagy név érkezése után könnyebb lenne más nagyokat is ide csábítani, hiszen pontosan ez mutatná, hogy komoly csapatépítés folyik nálunk. Ez egyfajta garancia, ha valójában nem is nevezhető annak.

hellan 2011.06.03. 11:18:52

Hmmm, én úgy tudtam, hogy jún. 1-jén nyit a Mercato. Ez csak az olaszoknál van, hogy ilyen későn nyit a piac?

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:22:11

Melo a szűk elit?!...hát mondjuk sztem egyáltalán nem...jó játékos,de nagy bajban van a futballvilág,hogyha ez az ember akár csak a saját posztján is a világ elitje...amit meg eddig csinálunk a piacon,az tiszta szégyen,valóban van még sok idő,de mire észhez tér a bandzsa barom,addigra a kiszemeltek elmennek az Interhez,vagy szerződést hosszabbítanak,és a legnagyobb igazolásunk az ingyen jött Pirlo lesz,meg jönnek majd a kölcsönsenkik,és megint harcolhatunk majd az El-ért,amihez senkinek nincs kedve,úgyhogy inkább azt is leszarjuk majd,és ez így fog szépen menni egészen addig,amíg egyszer csak azon kapjuk magunkat,hogy hoppáré,jelmondat:CÉL A BENNMARADÁS AZ ÉLVONALBAN!!!...

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 11:26:13

Már pedig Melo tényleg a posztján belül a 10 legjobbon belül van a világon... de az is lehet, hogy az 5 legjobbon belül.

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 11:27:24

@Lord_Viktor: "még csak 3 nap telt el! Mit vártatok? Csodát? Hogy 3 nap alatt leigazolunk mindenkit aki kell nekünk? Lejárt szerződésű embereket lehet ingyen igazolgatni, az nem nagy kunszt, de több tízmillió eurós transzfereket nem lehet csak úgy. Főleg annak fényében, hogy mérlegelni kell, hogy mire költjük a 100 milliót, mert ha belegondoltok, az se egy hatalmas összeg." Nem akarok kekeckedni, mert sok mindenben igazad van, az optimizmusodat pedig őszintén irigylem, de: tényleg azt gondoljuk, hogy a felek június 1-én kezdenek csak el tárgyalni az átigazolásokról?

Diego2889 2011.06.03. 11:29:43

Melo szerintem is a posztján benne van a top 5 ben..

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 11:30:39

@fire06: "Melo a szűk elit?!...hát mondjuk sztem egyáltalán nem...jó játékos,de nagy bajban van a futballvilág,hogyha ez az ember akár csak a saját posztján is a világ elitje.." Szerintem te elképesztően el vagy tévedve, vagy még az lehet, hogy nem tudod, hogy kiről beszélsz. Abszolúte vitán fölüli tény, hogy Melo a saját posztján a legjobbak egyike. Kíváncsian várnám, hogy meglátásod szerint kik azok, akik jobb alternatívák lennének erre a posztra.

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:33:08

Pedig sajnos ritka nagy gyökér...mondjuk ha a legjobbakat nézzük:Yaya Touré,Essien,Cambiasso,Khedira,Xabi Alonso,Banega(mellesleg nem biztos,hogy ő megszerezhetetlen!!!),Joao Moutinho...csak párat említettem,de ezeknek sztem Melo a szaros lábuk nyomát se méltó megcsókolni...

epaska 2011.06.03. 11:34:35

@fire06: Mondj tőle, 2, lényegesen jobb játékost az ő posztján kérlek!

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 11:35:55

Hogy Melo gyökér-e, az ügy szempontjából tökéletesen indifferens kérdés. Az általad felsorolt játékosokra pedig egész egyszerűen nem áll az a kijelentés, hogy "Melo a szaros lábuk nyomát se méltó megcsókolni".

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:37:03

Essien,Yaya Touré,Cambiasso,Banega...tessék,négy név,aki lényegesen jobb nála,de mintha egyszer már említettem volna...de nálam még Anderson a Mu-ból is sokkal feljebb van,mint Melo...

epaska 2011.06.03. 11:37:04

@fire06: Khedira? Cambiasso? Banega? Ne nevettess!

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:38:38

Hát szerintem meg rohadtul gyenge azokhoz képest,akiket felsoroltam,és vegyük még hozzájuk De Rossit is egészen nyugodtan...

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:40:06

nevessél csak nyugodtan,de például Banega(Cambiassot is mondhatnám,de vele nagyon elfogultak vagyunk,hisz Interes)fényévekkel jobb,mint a mi Felipe Pélónk!!!

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:40:37

Lassana Diarra...

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 11:42:00

@fire06: Az általad felsorolt játékosok némelyike valóban Felipe Melo szintjén van, de egyikről sem lehet azt állítani, hogy lényegesen előtte lenne. A többi név olvasása közben meg rázkódik az ember a röhögéstől. Nonszensz amit írsz.

epaska 2011.06.03. 11:43:04

Rendben...nem szeretnék vitázni.:D Kinek a pap, kinek a papné.:) Én úgy gondolom, hogy Daniele De Rossi a világ legjobbja lehetne,mindenkit a háta mögé utasítva(posztján), ha elmenne Rómából, és egy nagy csapatban, egy nagy edző kezei alatt dolgozna.

Diego2889 2011.06.03. 11:44:25

hát te nem sokat láttad Melot játszani :D És h ne csak a Juve meccsekről beszéljünk, nézzél meg 1 brazil válogatott meccset.. Melot kirobbantani sem lehet a csapatból.. a középpálya vezére Felipe.. számomra a lehető legjobb megoldás erre a posztra a csapatban.. ha ő megy, akkor talán a legjobb játékosunkat veszítjük el.. A csapatban Chiellinit mondanám még, aki tényleges klasszis..

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:45:07

Pedig nyugodtan elhiheted,hogy a felsorolt nevek mindegyike Melo előtt jár,de még Sissoko is...ha már marad Péló a csapatnál,akkor nagyon remélem,hogy nem láttunk még tőle mindent...bár mondom mégegyszer,aztán röhöghettek tőlem amennyit akartok,mert le se szarom,hogy jobban örülnék,ha elhúzna a viharba innen,jöhetne más a helyére,bárki a felsoroltak közül...

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 11:45:13

@fire06: Biztosan azért merült fel már néhányszor, hogy Mourinho vinné... pedig ott játszik Lass... nyilván Mourinho gyengíteni akarja a csapatát Melo-val. Nagyon utálod a brazilt, csak azt nem tudom miért, amikor a hozzáállása is fényévekkel jobb, mint mondjuk egy Banegáé. És kevés nevet soroltál fel (mondjuk sztem nem mind jobb nála), bár tudom 4-t kértek. Ettől még az első 5-ben, vagy első 10-ben ott van. Talán még Mascherano-t lehet megemlíteni, de Ő sem bizonyosan jobb. A legjobbak között van Melo. Ez vitán felüli.

Ismeretlen_122894 2011.06.03. 11:45:38

igazatok van abban, hogy minél hamarabb kellene minél nagyobb neveket hozni, és talán az is igaz, hogy most könnyebb jopbbat venni, mint augusztusban (bár ezzel nem feltétlenül értek egyet, de általánosságban inkább igaz). azonban ezek csak pletykák, egyikünk sem tudja, hogy melyiknek mekkora a valóság alapja, pláne nem tudunk a háttérben zajló informális, a nyilvánosság kifejezett kizárásával zajló eseményekről. azaz kevés az infónk (és az se biztos), ezért nem értem a vészmadárkodást pl.: az interes nyilatkozat kapcsán. persze - de ne legyen így - majd a fejemre lehet olvasni, hogy "én már június elején megmondtam". melora térve: hihetelen hiba lenne eladni, akár a legjobb 10-ben benne van, akár nem, ő jelentette a stabilitást a középpályán, és az ő januári kiesésével kezdődött a rémálom.

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 11:46:38

Sissoko... tényleg meddő vita. Sissoko két méterre nem tudja jól passzolni a labdát. 10-ből persze kétszer sikerül neki elfogadható labdát adnia.

Diego2889 2011.06.03. 11:46:55

fire06: te nagyon vágod a témát öcsém.. menj el juhár tamás mellé a digi sporhoz kommentátornak :D

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:47:21

Brazil meccs...kirobbantotta ő magát onnan,ha már más nem robbantotta ki,amikor nagyon kellett volna,hogy 11-en legyenek,és kellett volna egy igazi vezér...de ha csak Juve-meccset nézünk,arra is lehet példát találni,hogy a "középpálya vezére" olyan szinten vezér volt,hogy mindenkinél előbb mehetett zuhanyozni,pedig szükség lett volna igazi vezérre...

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 11:49:39

"Pedig nyugodtan elhiheted,hogy a felsorolt nevek mindegyike Melo előtt jár,de még Sissoko is" Az a helyzet, hogy rajtad kívül mások is néznek futballmeccseket, vagyis dobálózhatsz nevekkel, ha történetesen pontosan tudom, hogy nem igaz amit írsz. Attól, hogy leírsz még 8 nevet (ezzel még 8 ostobaságot), attól nem lesz igazad. "bár mondom mégegyszer,aztán röhöghettek tőlem amennyit akartok,mert le se szarom" Ahhoz képest a reakciódból nekem úgy tűnik, hogy igenis leszarod a dolgot.

epaska 2011.06.03. 11:50:20

Biztos vagyok benne, ha Melo a Realba igazolna, csak Xabinak lenne esélye kiszorítani őt a kezdőből.

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:50:28

Jólvan srácok,meglátjuk...kezdődjön el a szezon,adok két hetet,és mindenki a kurva anyjába küldi el Melot,erre fogadni mernék,méghozzá nagy tételben!!!

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 11:50:41

30 meccsenként egyszer elborul a feje és kiállítják. Ahhoz képest, hogy a szívét beleadja a többi meccsen a teljesítményébe sztem ez nem nagy dolog. Persze kell egy jó helyettes, ha ez a hév elkapja, de Gattuso se éppen lágy kezű és mégsem írták/írják ezért le. Kell egy ilyen határozott, karakán és csupaszív játékos a középpályára... aki ráadásul visszamegy a védelembe és előre is jól játsza tovább a labdát. Remélem Conte is marasztalná. Ismeri a klubot, egyre jobb Melo. Nagyon nagy hiba lenne eladni.

Diego2889 2011.06.03. 11:52:09

most miről beszélsz?? :D szerintem benne van mindegyik hasonló poszton játszó focistánál, évi 2-3 piros lap.. benne van a pakliban.. Davidsnál is előfordult párszor.. Camoranesinél pláne:D Melo szemében ott a tűz, odateszi magát minden meccsen.. nem rajta ment ez az idény..

Diego2889 2011.06.03. 11:54:55

fire06: azt várhatod h mikor küldöm el az anyjába Melot.. nem sok ember volt itt aki az 1 év után is kiállt mellette.. Én mindig is támogattam Felipet és Diegot is.. Felipe itt maradt és megmutatta h mit is tud.. én mindig védtem.. mára azt hiszem a többiek is belátták h 1 nagyszerű játékos és megszerették..

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:55:18

Apuleius...a "le se szarom" az egy szleng,pontosan azt jelenti,hogy magasról szarok rá...nem kötekedésből...abból a nyolc névből,akiket leírtam,én mindet jobb játékosnak tartom,mint Melo-t,akit én személy szerint Van Bommellel,meg De Jonggal egy szintnek tartok kb,magyarul nálam sehol sincs a ranglétrán...egyébként néztem Juve-meccseket(sajnos),ebből a Juvéból valóban kiemelkedett,de hűha...nagy dicsőség ebből a szarkupacból kiemelkedni,meg vezérnek lenni,mikor mindenki szarik mindenbe...igazi vezér,be is bizonyította,mikor a középpályánk a kiesőcsapatok ellen is csak olyan volt,mintha nem is lenne...

Diego2889 2011.06.03. 11:56:25

fire06: takarodjál már innen.. köszi

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 11:59:20

Hát én kurvára nem szerettem meg,csak azt bizonyította,hogy kis túlzással jó játékos,bár az elvárásaim is lehet,hogy túl nagyok,mert akik eddig itt voltak ilyen poszton...Vieira,Davids...tök mind1,a véleményemhez jogom van,és sztem Melo egyáltalán nem elit,és nagyon örülnék,ha nem menne a Realba,mert a Juve mellett a Real a másik csapatom,és nagyon nem örülnék,ha odamenne rontani a levegőt...edzésen eltörné Ronaldo,vagy Kaká lábát...

Diego2889 2011.06.03. 12:00:59

hogy a gecibe lehet a Juvénak és a Realnak 1xre szurkolni:D:D:D:D:D ezen besírok:D

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 12:02:17

Diego...sztem megyek is,egyáltalán nincs kedvem ilyen degenerált tulokkal,mint te,vitatkozni...menjél el szépen Torinóba,és szopogassad csak nyugodtan a Felipe Pélóját,úgyis nedvesedsz már,ha meglátod azt a bamba fejét...ilyen embereket,te jó ég...ennyi a tudományod api,"takarodjál innen"...congrats!!!

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 12:02:27

@fire06: "le se szarom" az egy szleng,pontosan azt jelenti,hogy magasról szarok rá...nem kötekedésből... Látom a nyelvi játék nem tartozik legfőbb erősségeid közé. Hidd el, nem én vagyok az, akinek el kell magyarázni a dolgot. Arra utaltam, hogy hiába játszod az eszed, nyilvánvaló, hogy igenis érdekel az ellenvélemény. Lehet, hogy Te jobbnak tartod az említett 8 játékost, de ezzel parányi kisebbségben vagy, s ennek azért lehet, hogy komoly oka van. Melo a tavalyi szezonban a Juve legjobbja volt,s jogosan mondod, hogy egy szar Juventus-ból nem nehéz kimagassodni, de gondolom akkor Krasic-ot, Buffon-t és Chiellini-t is elzavarnád a "viharba". Ha erre nemleges választ adsz, akkor alighanem szubjektív ellenszenved miatt utálod a brazilt, nem tudásbeli hiányosságok miatt.

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 12:04:49

miért ne szurkolhatnék egyszerre a Juvénak és a Reálnak te nyomoronc?!te tiltod meg,vagy mi a here?!Zidane miatt egyébként,mert ugyebár Juvés volt,de utána a Realba ment,viszont én a Juvét mindig is szerettem,Zidane óta meg a Realt is...hogy nekem melyik csapat szimpatikus,ahhoz neked semmi közöd nincsen,te csicskahuszár!!!

Diego2889 2011.06.03. 12:05:10

fire06: nem hiszem h itt van olyan ember, aki adna a véleményedre..

epaska 2011.06.03. 12:06:58

"és nagyon nem örülnék,ha odamenne rontani a levegőt...edzésen eltörné Ronaldo,vagy Kaká lábát..." Ha jól tudom, Melo még senkinek nem törte el a lábát. Egyébként meg van ott tőle, egy százszor nagyobb favágó. Tőle kéne tartanod, hogy eltöri valakinek a lábát. Na ő aztán tényleg egy idegbeteg senkiházi. Amolyan Van Bommel féle játékos.

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 12:07:15

Hát Buffon meg Chiellini nálam fél lábbal is kezdők lennének,ahogy Alex is...ennél a három játékosnál engem rohadtul nem érdekel a tudás,ők ikonok,ne vegyük egy kalap alá Melo-t velük,nem ugyanaz az univerzum...

Diego2889 2011.06.03. 12:07:43

Én is elkezdhetnék neked trágárkodni, de annyira nincs kedvem leállni 1 degenerált kiskölyökkel vitatkozni.. Saját magadat minősíted..

Ismeretlen_147985 2011.06.03. 12:10:06

Azért van igazság abban, amit fire06 próbál elmagyarázni a maga módján. Persze nyilvánvaló, hogy ezt nem ezen a módon kellene tennie, mert ennek így nincs értelme. Ha az ember a dolgok és fire06 trágárságai mögé tud nézni, akkor azért a lényeget ki lehet szedni a mondandójából. Való igaz, hogy Felipe Melo a posztján a világ legjobbjai közé tartozott/tartozik (ezt ki-ki döntse el maga), de az én véleményem szerint nagyon nehéz egy olyan játékost jelen pillanatban a legjobbak közé sorolni, aki az elmúlt két szezonban a 7. helyre futott be a klubcsapatával, mellette pedig kikerült hazája válogatottjából. Én elismerem Melo értékeit és eddigi munkáját, azonban nem hiszem, hogy azt a színvonalat hozta az ideigazolása óta, amit egy 25 millió eurós játékostól várni lehet. Sztem ez vitathatatlan...bár az is igaz, hogy ebben több tényező is közrejátszott.

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 12:11:19

szarok rá mihez van kedved...leírtam a véleményem,mint mindenki más,erre az egész honlap nekem ugrik,nem mintha érdekelne,ugyanis LE SE SZAROM,a véleményem tartom,de baszki...legyen...Melo győzzön meg,legyen nagyvezértábornok!!!nem fog,mert nem képes rá,de mind1...

Ismeretlen_174409 2011.06.03. 12:13:34

én nem is trágárkodtam,amíg nem kezdtek el engem sértegetni azért,mert megvan a véleményem...olvassátok csak vissza...Melotól eljutottunk egészen addig,hogy én egy tudatlan fasz vagyok,és hogy takarodjak innen,csak azért,mert nem vagyok elájulva a középpálya vezérének bámulatos tehetségétől!!!

Diego2889 2011.06.03. 12:13:54

nagyvezértábornok:D:D:D:D ez jó volt:DDD

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 12:21:07

@mmartin91: Nekem pontosan az a bajom sokak értékelésével (nem rád célzok, bár te hoztad elő a dolgot és utaltál rá), hogy képesek leértékelni egy jó játékost, mert a csapatával nem ért el sikert. Ha egy játékost értékelünk, akkor ne keverjük bele a csapat teljesítményét, mert annak nincs köze a játékos teljesítményéhez. Ennyi erővel Agüero-t se értékeljük, mert az ATMA semmit sem ért el idén. 7. lett a Juve és e miatt Melo-t leértékelni: badarság. Mint tudjuk egy fecske sem csinál nyarat, de egy futball csapatban 3-4 fecske sem, ha a többiek jóval az átlag alatt teljesítenek. Ettől még Melo nem rosszabb játékos. Az Aranylabda cím odaítélését is azért nem tartom mérvadónak ,mert általában olyan játékos kapja a díjat, aki a csapata miatt kerülhet az esélyesek közé és nem feltétlenül csak a saját képességei és eredményei miatt. Ha viszont belekeverjük a csapat teljesítményét a díjazásba, akkor inkább értékeljük csak magát a csapatot. Nyilván vannak kivételek. Messi vitathatatlanul megérdemelte, mert a világ legjobbja és csapatjátékos. Most jó döntés született. Akkor született volna rossz döntés, ha Iniesta, vagy Xavi kapja a spanyol válogatott sikerei miatt. Hát kérem szépen egy olyan spanyol válogatottban Messi is sokkal jobb lett volna és egy ilyen arg válogatottban, ahol Maradona ennyire szart a stratégiára és ennyire hátra tolta: ennyire futotta. Felteszem Xavi is szarul játszana, ha védőként kellene dolgoznia. Nem ettől rossz, vagy jó játékos.

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 12:24:07

@mmartin91: A lényeg amiről beszélsz, s amit kifejtesz, az már a Te véleményed, meggyőződésem, hogy mindez nem volt benne abban, amit az illető írt. Az összefüggés kb. annyi, hogy abszolút értékben Melo-t lehet kritizálni, de ezzel kifújt. Lehet, hogy negatívan állok a dolgokhoz de a "Felipe Melo húzzon a viharba" kijelentésekben én nem érzem az általad felvázolt értelmes gondolatsort. "nagyon nehéz egy olyan játékost jelen pillanatban a legjobbak közé sorolni, aki az elmúlt két szezonban a 7. helyre futott be a klubcsapatával" Ez egy nagyon érdekes gondolat, s rengeteg igazság van benne. Ugyanakkor ebben az a veszélyes, hogy egyes játékosokat ugyanezen a logikai úton haladva fikázunk (Felipe Melo), másokat elüldözünk (Diego), s kérdés, hogy miért pont velük tesszük mindezt? Vagy akkor Chiellini, Buffon, Krasic lesz a következő?

Ismeretlen_147985 2011.06.03. 12:41:12

ShyrKahn: Igen, ebben abszolut igazad van. Nyilvánvaló, hogy egy adott játékost hülyeség lenne azért leértékelni, mert a csapata szarul teljesít, hiszen ő attól még lehet jó. Ezt aláírom, ezzel semmi gond nincs. A probléma azonban ott van, hogy az adott játékost (jelen esetben Felipe Melo) hiába könyvelik el a szurkolók a posztján az egyik legjobbnak, a szakemberek ill. maga a szakma nem fog a legjobbak közé sorolni egy olyan játékost, aki az elmúlt két évben Serie A 7. helyezett lett ill. nem fér be hazája válogatottjába. Ott van a probléma, hogy Felipe Melo a Juventusszal Cesena, Bologna, Chievo elleni meccseket játszik, s maximum négy értékelhető mérkőzést játszhat egy szezonban (a két milánói klub ellen), míg az ő posztján szereplő igazán elismert játékosok (akik nem feltétlen jobbak tőle) a BL-ben vitézkednek, s a lehető legmagasabb szinteken próbálhatják ki magukat. Felipe Melo (és itt most nem csak rá gondolok, ez vonatkozik például Chiellini-re is) ezeket a csapatokat, ezeket a játékosokat ill. ezeket a mérkőzéseket maximum a TV-ből láthatja, mert ő nincs ott. Ő nem lehet ott, mert nem harcolta ki a részvételt a klubcsapatával. Tudod ez most olyan dolog, hogy én azt mondom neked, hogy márpedig Glen Johnson a világ legjobb jobbekkje, nem Maicon, nem Dani Alves, nem Sergio Ramos. Nyilván nem lehet Johnson a világ legjobb jobbekkje, s ezt senki nem is ismerné el (teljesen jogosan), hiszen nem játszik BL meccseket, s 7. ill 6. helyre jött be a Liverpool-lal az elmúlt két évben a bajnokságban. De ez csak egy példa volt. Ezek alapján azonban Felipe Melo nem tartozhat a világ elitjéhez, s fire06-t követve, egy Essien, egy Yaya Toure, egy Cambiasso, egy Carrick, egy Xabi Alonso vagy egy Busquets is lényegesen jobb játékosnak van elkönyvelve, mint Felipe Melo. Persze a szakma szerint vannak jobbnak elkönyvelve. Azonban pontosan ez az ami számít, hiszen a szakma adja az aranylabdát, ők adják a különböző díjakat, hasonlók. Felipe Melo 10 év múlva semmire nem fog azzal menni, hogy 2011-ben a Juventus szurkolók őt a világ legjobbjai közé sorolták a posztján, hiszen az égegyadta világon nem fog nyerni semmit, semmilyen trófeát. Egy futballista legjobbnak való kikiáltásához pedig elengedhetetlen szükséglet tisztában lennei trófeáinak számával.

Ismeretlen_147985 2011.06.03. 12:46:02

Apuleius: Én nem akarom/akartam fikázni Melo-t. Én csak próbálom megtalálni az aranyközéputat, mert én teljes mértékben nem értek egyet azzal a véleménnyel, hogy Felipe Melo a posztján a világ legszűkebb elitjébe tartozik. Ettől függetlenül nyilvánvalóan azon a véleményen sem vagyok, hogy Felipe Melo húzzon a viharba. Én nem bántom Melo-t, se téged, se mást, csak egész egyszerűen próbáltam kifejteni az álláspontomat a témával kapcsolatban.

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 13:11:18

@mmartin91: Persze, értem, nem is vettem bántásnak vagy támadásnak amit írtál, sőt. Én csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy egy csapatsportban az egyes játékosok teljesítményét egyenesen az egész csapat teljesítményéből minősíteni számos veszéllyel és buktatóval jár (még akkor is ha abszolút értékben ebben is van logika). Ebből a szempontból, habár logikus és igaz is amit írsz, jelen esetben ShyrKahn-nal értek egyet, még akkor is, ha a "szakmai megítélés" netalán tényleg úgy működik, ahogy Te írod. Kiváló példa az általad említett Busquets, aki csapatának elképesztő sikeressége miatt (potyautasként) talán szakmailag jól jegyzett játékos, de szerintem nincs olyan ember, aki ne azt gondolná róla, hogy kb. az Osasuna-ban lenne a helye a képességei miatt. Amikor én azt mondom, hogy valaki a posztján a világ legszűkebb elitjébe tartozik, akkor a képességeiről beszélek, nem az eredményességéről. Tudom ez teljesen szubjektív, s a te gondolatmeneted szerint talán értelmetlen kijelentés, vagyis nem ugyanarról a dologról beszélünk. Semmiféle vitatkoznivalót nem látok a hozzászólásodban, ezért nem is akarok, nem is akartam vitába szállni veled.

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 13:23:43

@mmartin91: Van igazság abban, amit írsz, csakhogy a szaklapok nemhogy olyan játékosnak nem adnak díjat, aki a BL-ben, vagy VB-n, EB-n nem szerepelt, hanem olyannak sem, aki szerepelt, de nem jutott a döntőbe a csapatával. Ebben az esetben nem mondhatjuk azt, hogy nem játszott a legjobbak ellen, mert a csapata nem volt ott. Egy másik dolog: az Aranylabdát a France Football adja, ami az újságírók díja elsősorban. Ez azt jelenti, hogy azt akiről a legtöbb jót írtak/láttak az újságok (kiről másról írnának többet, mint a kupa/bajnokság/torna győzteseiről?), az kapja általában a díjat. Na mármost a legtöbb újságcikk rendszerint a győztesekről születhet. Az Aranylabdát a világ talán legelismerőbb labdarúgónak adható díjaként tartják számon, de ha igaz az előbb leírt gondolatmenet (valószínű az), akkor ez abszurd és nem mérvadó, mert kizár számtalan játékost, akik megérdemelnék, de a csapatuk töketlensége miatt nem érnek oda. Mérvadóbb az, ha egy játékos a posztján a lehető legmagasabb átlagpontot kapja egy hitelesebb újságtól (mondjuk La Gazzetta dello Sporttól) az adott magasan jegyzett bajnokságban/nemzetközi Kupában. Ez jobb számítás, de ez sem mérvadó teljesen, hiszen ezeket az átlagpontszámokat is olyan szakértők adják, akik egy győztes csapat tagjait rendszerint föl-, vesztes csapat tagjait pedig leértékelnek. De itt legalább az átlagból nincsenek kizárva a bajnokság/kupa utolsó helyezett csapataiban szereplők sem. Egy kicsit ezzel Melo ellen beszéltem, mert pl. most Giovinco és Inler is az elsők között szerepelt a középpályások ranglistáján a Gazzetta szerint, de Melo-t még Marchisio is megelőzte (igaz Aquilani és Sissoko nem).

Ismeretlen_177028 2011.06.03. 13:25:33

Pofozgathatjátok a szart jobbra-balra, teljesen mindegy, hogy Melo világviszonylatban hova tartozik, ebben a Juventusban ő a legjobbak egyike, és hülyeség lenne eladni. Talán, ha valaki letesz érte min. annyit, amennyiért vettük, akkor esetleg.

Ismeretlen_177028 2011.06.03. 13:32:21

@fire06: egyszer már mondtad (fél éve talán) hogy soha többet nem jössz vissza az oldalra mert eleged van a Juventusból. Akkor is azt mondtam, hogy nem fogsz hiányozni, nem tudom mi sarkallt rá, hogy visszagyere. Nem értem miért kell leszólni mást a véleménye miatt. Lehet győzködni egymást, de hülyének nézni a másikat, csak mert más véleménye van, elég bunkó és paraszt dolog. Mondjuk én már belefáradtam, hogy megtérítsek embereket, pedig sokaknak csak azt az apró dolgot kéne észrevennie, hogy lehet valamiben akármilyen biztos valamiben (a Juventust illető dolgokról beszélek most), az akkor is csak vélemény lesz. Tehát beszélhetünk itt arról, hogy mi a realitás, csak a realitás mindenkinél más. Vélemények vannak. Lehet itt kijelentgetni ezt meg azt, de úgyse jelent semmit. A történéseket befolyásolni úgysem tudjuk.

Ismeretlen_177028 2011.06.03. 13:34:58

@Apuleius: talán azért vagyok optimista, mert nem akkora szívügyem a Juventus. Szeretem a klubot és minden meccsre úgy ülök le a tévé elé, hogy hajrá, de nem határozza meg az életem. Ezért vagyok optimista, szurkolok, hogy minél jobb csapatunk legyen, mert ha nem lesz, csalódott leszek bár, de nem leszek öngyilkos :) És nem parázok előre a kudarctól, mert engem nem érint annyira :) Nem tudom, érthető-e.

Ismeretlen_108746 2011.06.03. 13:42:55

Lord_Viktor: Hát igen, ezzel én magam is így vagyok, úgyhogy tökéletesen megértem. Az én életemben is van jó pár olyan dolog, ami sokkal meghatározóbb és fontosabb, mint a labdarúgás. Az ember kedvenc csapata sok örömet, és sajnos sok bosszúságot okozhat, de Dunának én sem mennék :-) Csak, ha az ember egészen kisgyerekként még látta a Platini-féle BEK-győztes Juventus-t, amely a kedvenc gombfoci csapata is volt :-))), majd végigszurkolta azt az időszakot, amikor a Juventus a világ trónján ült, dühöngött 3, zsinórban elveszített BL-döntő miatt, akkor szomorú látni a jelenlegi helyzetet... Ennyi. Nem több, nem kevesebb. Egyébként az optimizmusoddal kapcsolatos megjegyzést nem cinizmusnak szántam, sokszor tényleg jó érzés olvasni az ilyesfajta nézőpontok által ihletett hozzászólásokat.

Ismeretlen_147985 2011.06.03. 13:47:55

Apuleius: Ez így teljesen rendben van, én sem akartam semmiféle vitát kezdeményezni, csak egy szimpla eszmecsere zajlott le. ShyrKahn: Értem én, amit írsz, de most hagyjuk is ezeket az egyéni díjakat az aranylabdával és az átlagpontszámokkal együtt. Én leginkább az adott játékos klubjának trófeáiról beszélek. Mint írtam, Felipe Melo ha így maradnak a dolgok, semmilyen jelentős trófeát nem fog tud nyerni a Juventusszal, azaz ebben az összehasonlításban sohasem veheti fel a versenyt az ő posztján a világ legjobbjainak tartott kollégáival szemben. Egyrészt, ahogy említettem, óriási probléma, hogy Melo (de beszélhetünk Chiellini-ről is) nem játszik a legmagasabb szintű küzdelmekben (BL) a Juventusszal, mert a csapat nem tudja kvalifikálni magát oda. Másrészt, fogalmunk nincs róla, hogy ha ott is lennénk, Felipe Melo vajon milyen szinten tudna játszani a BL-ben. Az oké, hogy ő nagyon jó az olasz kis-és középcsapatok ellen, csakhogy ez világviszonylatban édes kevés. Nyilván Inler is remekül játszik ezen csapatok ellen, mégsem sorolja senki a világ legszűkebb elitjébe a posztján. Mikor a BL-ben voltunk Diegoval és Meloval, s megégtünk a Bayern ellen, akkor én tisztán emlékszem arra, hogy mindkét brazilt lecserélték a kritikán aluli játékuk miatt, de Melo azt hiszem élete leggyengébb produkcióját nyújtotta azon a mérkőzésen. Ebből kiindulva nem vagyok benne olyan biztos, hogy ő a BL döntőket játszó Carrick, Busquets, Essien, Cambiasso-féle játékosokkal felvehetné a versenyt, hiszen egy olyan relatíve kis tét mellett (egy BL döntőhöz képest), mint a csoportkörből való továbbjutás egy ki-ki meccsen, elvérzett. Persze nem csak ő, hanem az egész Juventus is, azonban Melo teljesítménye még inkább lefelé húzta a csapatot. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy nyilván minden ilyen vagy ehhez hasonló mérkőzésen Melo megbukna szakmailag, azonban mindössze ez az egy komoly téttel bíró (BL csoportkörből való továbbjutás) nemzetközi kupamérkőzés van a háta mögött klubcsapattal, azaz ez az egy mérkőzés lehet csak a kiindulópont az ő teljesítményével kapcsolatban.

Ismeretlen_177028 2011.06.03. 14:01:19

@Apuleius: ez a különbség kettőnk közt :P 2006 óta vagyok Juve drukker, előtte nem érdekelt annyira a foci, még nézni se - holott apám NB I-es focista volt xD A 2006-os VB volt az első, amit megnéztem, és az olaszok közt volt pár név, akit névről ismertem, meg láttam pár meccset is és kezdettől fogva nekik szurkoltam, és mivel annak a csapatnak a nagy része a Juvéban játszott, így lettem Juventus drukker, de csak aztán kezdtem meccseket nézni, hogy visszajutottak az élvonalba. Am 22 vagyok, csak későn érő ilyen téren xDD A lényeg: én nem életem át olyan fényes sikereket a csapattal, hogy most sírjak a múlt után, szerintem ezért van. :)

Ismeretlen_102246 2011.06.03. 14:04:40

"azaz ez az egy mérkőzés lehet csak a kiindulópont az ő teljesítményével kapcsolatban." Nem értek egyet, de erről írtam idáig. Nem akarom ismételni magam. Annyit tennék hozzá, hogy múlt évben Melo általában lefelé lógott ki a csapatból (a BL meccsen is), de most felfelé, pedig a csapat kb. ugyanazt az eredményt produkálta, azaz ahogyan írtad is: nem lehet tudni, hogy mit alkotna egy BL meccsen és, hogy kevesebb lenne-e az említetteknél. Éppen ezért ezek a kijelentések, miszerint a leírt játékosok jobbak a nemzetközi meccsek alapján: csupán feltételezések.

Ismeretlen_147985 2011.06.03. 14:15:17

ShyrKahn: Azt hiszem elbeszélünk egymás mellett. Én azt próbálom elmagyarázni, hogy a Bajnokok Ligája egészen más színvonal, mint a Cesena meg a Brescia elleni meccsek. A BL mindig, minden körülmények között a legmagasabb szint. Ezen a szinten pedig összesen egy mérkőzésen tudjuk megítélni Melo teljesítményét, hiszen az a Bayern elleni meccs bírt valamilyen szintű téttel, s azon Melo megbukott. Én nem arról beszélek, hogy most milyen jó a Bari ellen, hanem hogy mennyire nem volt jó a BL-ben. S lássuk be, ahogy mész beljebb s jutsz tovább a BL-ben, úgy nehezednek a mérkőzések, s ha egy Melo már a "felvezető körben" kicsúszott, akkor nem biztos, hogy fel tudná venni a versenyt, az ő posztján BL döntőket játszó társaival szemben, hiszen ők (Carrick, Cambiasso, stb.,stb.) évről-évre a legmagasabb szinten játszanak. Nem a Bologna, nem a Genoa, nem a Lecce ellen, hanem ki-ki a MU-val, a Barcával, a Real-lal, a Bayernnel, stb. Ezek alapján hiába kap remek osztályzatokat Melo a Gazzetta szerkesztőitől, ez szinte senkit nem érdekel, legalábbis világviszonylatban nem. Ez a tény önmagában eltörpül amellett, hogy valaki a MU, a Chelsea vagy a Barca ellen lép pályára a Bajnokok Ligája kieséses szakaszában. Merthogy Melo nem ott lép pályára, nagyon nem...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása