A hét kérdése

Lezárult az átigazolási szezon, megszereztük Alessandro Matrit, Andrea Barzaglit és Luca Tonit, búcsút intettünk Nicola Legrottaglienak és kölcsönadtuk Amaurit. Az eheti kérdés természetesen az átigazolási időszakról, illetve az átigazolásokról fog szólni.

Szeptember óta Giuseppe Marotta a Bianconeri sportigazgatója, míg Luigi Del Neri a csapat vezetőedzője. Irónikus, de Amauri után szinte ők ketten kapták a legtöbb kritikát ebben a szezonban, főleg a januári eredmények után. A mi honlapunkon is rengetegen bíráltátok a vezetőséget, Del Nerit és Marottát is.

Szóval, most itt a lehetőség, hogy megoszd velünk, Te mit csináltál volna másképp és mi lett volna szerinted a legjobb megoldás.

TE HOGYAN CSINÁLTAD VOLNA?

Fűszerezzük meg a dolgot egy kis matekkal, hogy ne legyen ennyire egyszerű. Mindenki adjon magának tízmillió képzeletbeli eurót és "igazolja le/vegye kölcsön" azokat a játékosokat, akiket saját meglátása szerint megfelelőnek vél.

Próbáljunk meg reálisan gondolkozni és lássuk, kinek lesznek a legjobb ötletei.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr624653449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_22017 2011.02.01. 20:12:47

@kapsy: a fenti 3 játékosért együtt nem adott a Juve jeleneg 10 millió eurót. Lehet, hogy egyszerűen most nem volt ennyi.

juve(L) 2011.02.01. 20:20:25

sziasztok! Amauri passzolása lenne az első. drenthe igazolasa lenne az erösítések kezdete.:) lealkudnám 300ezerre a kártérítést a Herkiknek, azt biztos már elfogadják. Amaurit 300ezer fejébe passzolnám , azis reális. Tartok 9 Millánál. Fabianot ki is hoznám készpénzért 8 millióért szerintem belemenne az alkuba a Sevilla , ha ezt egybe megkapják. A maradék pénzt Domínguez kölcsönvételére költeném , meg vagyok bizonyosodva hogy jól teljesítene. Legroval meg presztízsből hosszabbítanék.:)

Ismeretlen_177028 2011.02.01. 20:23:40

Én nem értek ehhez, nem szoktam se Fifát se Football Managert játszani :) Nem is nagyon kritizáltam a két embert, csak a kupakiesés után, ott már velem is elszaladt a szekér :) Könnyebb lenne arra válaszolni, hogy kit kéne eladni (Grosso, Grygera; Motta), de ők gondolom nem kellenek senkinek.

steven-h 2011.02.01. 20:25:56

Szerintem nincs 10 milliója a klubnak sajnos, de ha lenne akkor én lépéseim: Amauri el Cassano 5 millió Matri kölcsönbe Ariaudo játékjogáért Legro marad Santacroce kölcsönbe max 500 000 Drenthe kölcsönbe 500 000 Emanuelson 1,5 millió És kölcsönbe valahogy elhoztam volna vagy Nagatomo-t vagy Santon-t /elsőt vszínűleg könnyebb lett volna/

Ismeretlen_102194 2011.02.01. 20:25:58

Lassus "megölte" a bulit!:))))

Ismeretlen_171812 2011.02.01. 20:27:15

@Lassus: Tisztában vagyok vele, de engem kíváncsivá tesz, hogy az emberek kit láttak volna szívesen a csapatba. Azért írtam a 10M-t, hogy ne Messi, Ibra, Piqué triót írja mindenki. :P Nem kötelező matekozni a 10M-val, az csak egy viszonyítási pont, hogy körülbelül milyen kaliberű neveket kéne ide írni. Mégegyszer mondom, nem a 10M-n van a hangsúly hanem, hogy kiket vártatok és szerintetek kiket kellett volna leigazolni, akár véglegesen, akár kölcsönbe.

Diego2889 2011.02.01. 20:27:57

ha az elmúlt 1 évre lenne ez a játék, akkor jobb ötletekkel lehetne előállni.. én mindenesetre Forlán, Fabiano kettős közül hoztam volna az egyiket, mely 10millio alatt megoldható lett volna.. esetleges Amauri beszámítással még megfelelőbb lett volna.. Matri nem tudom h megérte e ezt a 15-16milliot..

takacsmarcell 2011.02.01. 20:28:17

A fent említett 3 játékoson kívül még hoztam volna:Drenthét 500.000€,Luís Fabiano 8 000 000€(mert őt csak eladni engedi a Sevilla)és még kölcsönbe opciós joggal:Van Der Wiel 1.500 000€(nyáron meg lehetne vásárolni 10.000 000€)

Ismeretlen_171812 2011.02.01. 20:29:00

@asveed: Amindenit! :D

takacsmarcell 2011.02.01. 20:30:28

Természetesen Amaurit eladtam volna,hogy vmi bevétel is legyen

Diego2889 2011.02.01. 20:31:34

egy Van Der Wiel szintü játékosra nagy szükségünk lenne.. én nyártól kezdeném az igazolásokat. igazából ide hoztak az elmult pár évben olyanokat is, akiket le kellene selejtezni.. ez pedig sokkal nehezebb dolog, mint játékosokat venni..

Ismeretlen_147985 2011.02.01. 20:32:04

Részemről csak az biztos, hogy nem igazoltam volna le Luca Toni-t, Andrea Barzagli-t és Alessandro Matri-t...

sony55 2011.02.01. 20:33:07

Szerintem a nyáron Moggi-t kell megszerezni ő majd hozza azokat akik tudnak focizni!

takacsmarcell 2011.02.01. 20:33:14

Hát szerintem még Andrea Barzagli mindig jobb mint Grosso és társai!!!

Ismeretlen_145917 2011.02.01. 20:38:20

végülis, a januári átigazolásokkal elégedett vagyok, Matri jöhetett volna korábban, miként Amaurit is elpasszolhattuk korábban (miért kell a szurkolók agyát húzni az utolsó percekig) de örültem volna egy angliai játékosnak is (pl. Keanet kölcsön lehetett volna venni a Tottanhamtől)

Victor90 2011.02.01. 20:39:54

Remélem mmartin91,most ugyanúgy fogsz tévedni Matrival kapcsolatban,mint Q-val tetted azt tavaly nyár végén!Te voltál aki legelőször pocskondiázta az olaszt,és te is beláttad,hogy nálunk szárnyra kapott,és mégsem volt annyira szar igazolás!Egyébként a kedvencedet leakarta igazolni Marotta,csak nem engedte a City,remélem vágod kire gondolok!Barzagli helyett hoztam volna Konkót,és a balszélre pedig Drenthét!Fabiano nagyon jó lett volna,igazából 2 csatárt kellett volna igazolnunk,nem egyet!Nyáron pedig szükség lenne kb..100-150millio euróra!Neymar-ért meg kell minden követ mozgatni,hogy a Juve játékosa legyen!Nagyobb focista lesz mint Pato,ezt kimerem jelenti már most!Holnap pedig Forza Juve!Matri gólokat szeretnék...

gyorijuventuno 2011.02.01. 20:43:01

Csere üzletként : Jaki-Radu Amauri-Cassani csere Trez-Drehnte : kölcsönbe ide Emanuelson Gio vissza Legro marad Barzagli nem hoztam volna Matrit igen Sceloto ( ha igy kell irni) külcsönbe Sali-Pepe-Motta-Grygera-Grosso-Traore el

Ismeretlen_147985 2011.02.01. 20:44:37

Victor90: Én is nagyon remélem. Azonban ha Matri is megsérül és kidől egész szezonra, akkor sokra nem megyünk azzal, hogy tévedtem. "Egyébként a kedvencedet leakarta igazolni Marotta,csak nem engedte a City,remélem vágod kire gondolok!" Természetesen. Csak azt nem tudom, hogy Marotta honnan rántott volna elő 27 millió fontot a "kedvencem" leigazolásához. Könnyen lehet, hogy Marotta leakarja igazolni C.Ronaldo-t is, csak nincs rá 100 milliónk...

kicskejane 2011.02.01. 20:46:10

Rakitic-ot középpályára 2,5-ért ment a Sevilla-ba Hunt-ot talán 4-ért el tudtuk volna hozni Bremen nem áll jól talán őt kilehetett volna vásárolni. Pieters a PSV-ben meg elég jól játszik bal hátvédként szerintem itt is simán kiütné Grosso-t XD, ráadásul 2,5-3ért el is hozhattuk volna annyira mindenki Dudzsákra figyelt. Amauri meg tökéletes hogy elment, de Grosso is mehetett volna Iquinta is, meg középpályáról valakit még elküldhettünk volna (=talán Sissokot) De ez se a legrosszabb ami lett, sokkal sz*rabbat vártam:D

Szabi 2011.02.01. 20:46:42

A mai labdarúgásban 10 millió aprópénz! Véletlenül sem vagyok szakértő, de Van der Wielt és Nagatomot megpróbáltam volna megszerezni. Utóbbi ára szerintem megtérült volna a japán piacon, ezt a lehetőséget ki lehetett volna aknázni... Amikor Nedved a Juvéhoz szerződött Lippi a szélen játszatta. Tudjuk, hogy később mit alkotott középen... Krasicot jelenleg kiveszik a játékból, ezért feljebb is lehetne őt tolni. Nem csak az igazolások hanem egy formációváltás is előremozdíthatja a csapatot.

Ismeretlen_174409 2011.02.01. 20:48:39

10 millió euró...na lássuk... Kölcsönbe Vela az Arsenalból opciós joggal,Rakiticot(asszem másfél millióért ment a Sevillába)megvettem volna,Emanuelson is jöhetett volna végleg,Ezequiel Schelotto is jöhetett volna végleg,Ryan Babel is végleg...ezzel a tíz milka kifújt,de kölcsönbe Macheda is jó lett volna opciós joggal,vagy anélkül mind1...10 milla,nézzük a játékosaimat...Emanuelson 1,5 millióért ment a Milanhoz,Rakitic ugyanennyiért a Sevillához,Schelotto is kb ugyanennyi lehetett,Babelt 5 milkáért kb el lehetett volna hozni!!!Ennyi!!!

Ismeretlen_102194 2011.02.01. 20:55:59

Kolarovot illetően engedtessék meg a többesszám!;) Egyébként Matrinak idő és lehetőség kell sztem, de ha nem él vele vagy esetleg lesérül akkor cseszhetjük!

frenky 2011.02.01. 20:58:01

Hát szerintem ezt már rég elbasztuk. Miért is kelletek nekünk: Martínez, Toni, Motta, Grosso, Traoré, Storari, Pepe, Rinaudo, Matri, Barzagli. Ezen kívül mehet: Szalihamidzsics, Amauri, Grygera, Iaquinta, Lanzafame. Nos akkor elkezdeném acsapatom: Kapus:Buffon jó kapus de már öreg én lecserélném mondjuk Llorisra vagy Stekelenburgra. Védelem: Bonucci, Chiellini OK. Bal oldalra M.Bastos Jobb oldalra Van der Wiel. Na persze vlot anno egy Cricitónk, most milnyen jó lenne. Középpálya: Talán ez a legerősebb szekciónk. Egy Krasic, Melo, Aquilani, Marcisio négyes jó de kéne egyigazi bal közép: Az én szavazatom Javier Pastore-ra esett. Csatárok: Del Piero egy fél órára még jó akora miatt. Quaglialera-vl nincs gond, de azén álom duóm Pazzini, Guiseppe Rossi lenne. Az én Juvém:Lloris-Van der Wiel,Bonucci,Chiellini,Bastos-Krasic,Aquiliani,Marcisio(Melo),Pastore-Pazzini,Rossi

polovic krisz 2011.02.01. 21:05:58

sziasztok juve drukkerek! èn megvettem volna messit,kakàt,c.ronaldót aztàn iniesta ès xavi jöhetne a padra. zidànt sz@rè fosè visszahìvnám jàtszani krasicot pedig kölcsönadnàm a fradinak, hátha ràèrez a jàtèkra.

Ismeretlen_177028 2011.02.01. 21:09:40

frenky: még jó hogy 10 milla euró volt a határ :) És sajnos az élet még mindig nem a Fifa :D

Diego2889 2011.02.01. 21:10:43

frenky: eltaláltad a kedvenceimet:D nekem is ilyesmi lenne a kezdőm.. 2 éve elkezdtem volna hasonlóan: Buffon vagy Lloris védők:Chiellini,Bonucci,Bastos,Van der Wiel rajtuk kivül Mexés pl... középpálya: Momot eladtam volna még 2 éve.. 20millio körül is kaphattunk volna érte.. Diego megtartottam volna és Giot is.. Vettem volna 1 klasszist(Suarez,Neymar,Hulk,Agüero,Forlán,stb.) ha kiszámoljuk semmivel többet nem költöttem volna, mint a vezetőség.. és sokkal ütősebb csapat lenne a Juve.. Lloris persze csak ugy játszik, ha Buffon nem lenne.. igazából 2 éve lehet h eladtam volna.. 40milliot legalább kaptunk volna érte még akkor.. Mindenesetre nagyon elbaszták ezt a Juvét

Diego2889 2011.02.01. 21:12:15

Lord_Viktor : mi az utolsó 2évet másképpen csináltuk volna.. és ugy próbáltuk vázolni az ötleteinket..

Ismeretlen_177028 2011.02.01. 21:18:55

Utólag mindenki nagyon okos... :)

babo410 2011.02.01. 21:27:45

Nah én mindenképp Január 1-étől kerestem volna a lehetőséget, hogy két minőségi szélsővédőt kölcsönvegyek opciós joggal. Matrit hoztam volna, de Tonit nem. Barzaglit se feltétlenül, de Legro menni akart tehát kellett vki. Nekem legfontosabb 3 igazolásom két szélső védő és egy csatár lett volna. Traorét idény végéig hagytam volna, de Grosso vagy mehetett volna, vagy kitetettem volna a csapatból, és balra Grygerat tettem volna, ill tetettem volna. Ott nem volt olyan borzasztó. Mondjuk Van der Wiel jó ötlet lett volna, de mindenképp csak olcsón és szezon végéig opcióval jöttek volna, úgy, h több részletben fizetünk. Mondjuk Drenthe se lett volna rossz megoldás. de lényeg a gyengébb szekciókba próbáltam volna erősíteni. Két szélső védő, egy bal szélső, és egy csatár, ill kettő, mert kettőre van most szükség. ill lehet attól függően döntöttem volna, h Iaquinta meddig sérült Sissokot lehet eladtam volna, pláne ha jött volna egy jó szélső balra, mert akkor Marchisio pótolta volna Sissokot.

lalkó23 2011.02.01. 21:30:09

nem feltétlenül vág ide de már nagyon kikívánkozik belőlem: del nerit abban a pillanatban elküldtem volna mikor megfordult a fejében,hogy eladja diegót és pláne ennyiért.mindenkit idehozunk kölcsönbe meg opciós jogokkal,de azt nem tudjuk,hogy aki beválik miből fogjuk megvenni.szezon elején arrol volt szó,hogy fiatalítjuk a csapatot ami nadjából sikerült is,most meg megint ide hoznak ilyen Tonikat meg Gilardino-kon gondolkoztak.de a lgjobban attól vagyok ki,hogy sehonnai csicska senkiházik focisták utasítanak vissza minket,holott ezelőtt pár évvel bárki összerakta volna a két kezét csakhogy a JUVENTUSBAN játszhasson.nagyon remélem,hogy visszatalálunk a helyes útra(bár szerintem ez nem del nerivel fog megtörténni) és újra annak a juventusnak tudok szurkolni akibe gyerekkoromba beleszerettem.csumi

Ismeretlen_113151 2011.02.01. 21:30:34

Én eladtam volna Amaurit 2 millióért és leigazoltam volna mmartin91-et sportigazgatónak 12 millióért! nem egyértelmű?? :D

frenky 2011.02.01. 21:32:36

Diego2889: Úgy érzem nekünk egy rugóra jár az agyunk.Vannak neked is jó ötleteid de az én csámomra az fontos szempont hogy akit leigazolnák ne nagyon legyen 25 évnél idősebb. például nekem ezért nem kellene Forlán. Lord_Viktor: Nekem annyi lenne a hozzá fűzni valóm, hogy ezek a játékosok árából igazoltunk volna fele annyit kicsit drágábbak de klsszisokkal jobbak. Azt pedig ne dumálja meg senki hogy a Martínezért megérte kiadni közel 15 millio eurot de a mi Marotta barátunknak ez sikerült mert ennek a játékosnak az értéke szerintem a milliót sem éri el. A többiről nem is beszélve. Csak így tovább DIEGO2889!!!

Ismeretlen_147985 2011.02.01. 21:40:00

PalkoGfunk: Ez tetszett, nagyon jó ötlet:D Szívesen állnék a Juventus rendelkezésére, még a 12 milliós tiszteletdíjat sem kérném.

juve91 2011.02.01. 21:41:55

Én igy az egész nyári átigazolást vázolnám fel.... Eladni : Grygera,Grosso,Salihamidzic,Amauri,Sissoko Nagyjábol ezekböl lenne : 20 millió euró Kapusposzton nincs gond ott lenne Buffon,Storari,Manninger Védelem: meg kell vennünk az Udinese csapatábol Islát és Sörensennel megosztanák a jobboldalt. Középen nincs miröl beszélni, baloldalra André Santos. Meg kell vennünk Eliát a Hamburgtol, végleg megszerezni Quagliarellát és Aquilanit. Valamint 1 csatárt amit nem tudok most megmondani. Nekem igy nézne ki a nyári keretem : Kapusok : Buffon, Manninger,Storari Védők : Sörensen,Isla,Bonucci,Barzagli,Chiellini,De Ceglie,André Santos Középpálya : Martinez,Krasic,Melo,Marchisio,Aquilani,Elia,( De Ceglie ) Csatárok : Del Piero ,Iaquinta,Quagliarella, és ????? Ez körülbelül 50 millió euró lenne, de a bevételböl ugye ebböl körülbelül 20 milla lemenne és kb 30 ba lenne ez. és ez szerintem már elfogadhatóbb csapat. Kezdő: Buffon Isla Bonucci Chiellini André Santos Krasic Aquilani Marchisio Elia Quagliarella Iaquinta Véleményem szerint ez jó csapat lenne....

Feri 2011.02.01. 21:47:20

Úgy jobb lenne a játék, ha nekünk is 300 ezer euró állna rendelkezésünkre, mint Marottának. mmartin meg titokban bankrabló, úgy könnyű a nevekkel dobálózni ám... Lord_Viktor: Igen utólag mindenki okos, de előtte is szeretnek egyesek okoskodni, mintha csak valami menedzserjáték lenne ez kérem szépen. Ennyi pénzből, ami Marotta rendelkezésére állt, kihozta a maximumot, más sem csinálta volna jobban az egyszer biztos. De én is 10 millából mmartint igazoltam volna le mert annyira okos, hogy csak tisztelni tudom, ráadásul annyi milliót kap ahány éves, még a hülyének is megéri, hát még neki. :)

Ismeretlen_122894 2011.02.01. 22:06:32

hál isten nem így alakult, de én mind a 10-et odaadtam volna amaurinak, hogy ennyi van, nézze meg az előző 1 éves teljesítményét, örüljön, hogy legalább ennyi jut, és húzzon innen amerre lát (bár átgondolva ez kevesebb, mint 3 havi bére...) vagy verőlegényeket küldenék seccora, sokkal előrébb nem lennénk, de legalább jobba érezném magam... :) amúgy szerintetek nincs az a pénz félretéve az opciós jogokra? valószínűleg azért nem költünk most milliókat, mert 30-40 misi kell majd, hogy az értelmes játékosokat megvegyük. abban egyelőre nem gondolkodhatunk, hogy bárkinek az eladásából meggazdagodunk :(

Tony 2011.02.01. 22:13:58

Semmi meglepetés nem történt. Amit kitaláltak,véghez is viszik. A Juventus lesz Olaszország legolaszabb csapata! Ezzel nyílván baromi sokra fogunk menni a jövőben,mínél több jelentéktelen,középszerű olaszt a Juve-ba! Így is kell. De ha már olaszosítás akkor miért nem Cassano? Annyira szánalmas ez az egész,hogy nem is írok több dolgot. De javaslom a nyári átigazolási szezonban a következő játékosokat: -Palombo -C.Lucarelli -Lanna -Mutarelli -E.Filippini És máris a legolaszabb csapatként harcba szállhatunk Európa trónjáért!

Ismeretlen_177028 2011.02.01. 22:19:34

@Tony: szerinted miért van az, hogy az összes "középszerű olaszt" 1 évre vettük kölcsönbe opciós joggal? Ki beszélt itt Európa trónjáról? :D Olyan játékosok kellettek, akik tisztában vannak a Serie A-val és vagy olcsóak, vagy a csapatuk elengedi őket kölcsönbe.

gasta 2011.02.01. 22:22:03

10 millió? Na lássuk.... -Ha a Sampnál akkora betyár volt Marotta, és elvileg Del Neri tudta kezelni a játékost, én elhoztam volna Cassanot. (kb.) -3 millió. (más kérdés hogy mikor balhézott volna) -Aki szidja aki nem, nekem Toni megfelel. Ingyen volt, bár csak nyárig hoztam volna el. Eslő meccsén jól mozgott, és gólt fejelt. A sérülésről nem Marotta tehet. -Volt egy bizonyos Amauri-Vucinic csere pletyka. Ranieri szerette Amaurit, és nekünk szerintem megfelelt volna Vucinic előre. Ez kellett volna! Eddig talán a legjobb választás lett volna a csatárok közül. -Megpróbáltam volna idehozni Poli-t és Konko-t. Akár kölcsönbe (csak az egyiket vagy mindkettőt) vagy végleg megvenni őket. Akiket eladtam volna: Storari (kb. +4millió): Aki akármit mond, megvan a véleményem. Lehet, hogy jól helyettesítette Buffont, de sztem egy szar kapus, és az is volt mindig is. Néha amit vetődés helyett ő csinál az vicc. Manninger is bőven tudta volna ezt a szintet hozni. Nemegyszer pótolta Buffont. Amauri: Olyan klubnak adtam volna kölcsön, aki állja a fizetését.(vagy legalább a nagyrészét). Megvenni úgyse vette volna meg senki. Legronak a szerződését nem bontottam volna fel. Motta,Traoré ugye kölcsönben van, velük nem lehet mit kezdeni. Salihamidzicet nem vitte volna senki, fel kell bontani a szerződését nyáron. Grossonak úgyis lejár akkor, Hastala Vista ő neki is! Fabianot, Forlánt, Gilardinot, Mutut nem hoztam volna semmiképpen. Rakiticet sem. 1.5 millió érte potom pénz, de Diego posztján játszik (irányító)Nem tudom hogy fért/illeszkedett volna be. Minőségi játékosra meg nem nagyon volt pénz. Majd talán nyáron...

Diego2889 2011.02.01. 22:43:19

frenky: örülök h megértjük egymást:) sztem sokan örülnénk annak a kezdőnek amit összehoztunk :D

Tony 2011.02.01. 23:15:05

Lord_Viktor, látod,ez a szomorú,én nem hiszem,hogy egy Juventusnak erre van szüksége.

Ismeretlen_102246 2011.02.01. 23:41:14

Az az igazság, hogy én Storarit nem marasztaltam volna, mert Buffon és Manninger elegendő a kapus posztra. Végső esetben egy primavera kapus is felléphetett volna. Storari ára az őszi formájának köszönhetően legalább 8-10 millió Euró és bizonyos vagyok benne, hogy traláltunk volna neki csapatot, hiszen a formája miatt felkapott volt január elején. Ha ezt vesszük, akkor máris van +8-10 milla felhasználható összegem, amit a Barzagli, Toni, Matri trión felül egy szélső hátvédre szántam volna. Szvsz Santacroce 5-8 milláért elmozdítható lett volna és Ő bizony a széleken és középen is bevethető... angolul full back, így nekem most lenne egy faja szélső hátvédem is, aki ráadásul olasz. Azért reális ez, mert én már két hete ezt írom: adjuk el Storarit és lesz pénz Forlánra... akkor még Forlánt akartam volna ebből a pénzből. És Legrot esetleg meg lehetett vlna tartani... akár annak a fejében is, hogy Barzaglit nem hozom, hiszen Santacroce full back és Sörensen is ott van végső esetben a középső hátvéd posztra.

Ismeretlen_102246 2011.02.01. 23:42:48

Cassano is elgondolkodtató lett volna az igaz...

Ismeretlen_102246 2011.02.01. 23:45:39

Lord Viktorral pedig egyetértek abban, hogy a kölcsönvett olaszok legalább ismerik a Serie A-t és ilyen értelemben nem zsákbamacskák. Az előző években elég sokat szívtunk olyan játékosokkal, akik más bajnokságból érkezvén nem tudtak igazán beilleszkedni. Tiago, Diego, hogy csak a két legnagyobbat említsem.

gasta 2011.02.02. 00:05:23

Storari nem ér 8-10 milliót...A Genova akarta megvenni 3.5-4 millióért. Annál többet nem is ér sztem....(és ugye már 34 éves.)

Ismeretlen_102246 2011.02.02. 00:08:20

Azt látom, hogy te nem vagy egy Storari fan, de valójában nagyon jó kapusról van szó és a 34 éves kor nem ritka a kapusoknál, szóval még lehet benne 3-4 jó év... A Genoa pedig nem véletlenül nem vitte el. Ennél jóval többet kértünk érte, de ha még 6-ért is ment volna el, akkor is Santacroce annyiért elhozható... ezt azért tudom, mert két éve pontosan ennyiért kínálták őt nekünk és azóta nem lett fiatalabb.

Ismeretlen_102246 2011.02.02. 00:10:03

Az Amauri - Vucinic csere viszont az újsághírek alapján is nem lehetett volna lebonyolítani, hiszen Vucinic azt nyilatkozta, hogy maradni akar.

Tony 2011.02.02. 01:12:48

A mai olasz játékosok nagy részére nem lehet számítani,mikor a válogatott is egy hulladék. Mindenesetre nekem az a véleményem,hogy ezzel az olaszosítással csak a saját sírunkat ássuk és egészen kilátástalan irányba haladunk.

Ismeretlen_149053 2011.02.02. 01:27:04

Ha Mmartin91 lett volna a sport igazgató egyből elcserélte volta Krasicot, Buffont és Chiellinit Kolarovra, és persze azonnal visszaszerezte volna Giovincot és Criscitot.  Viccet félre téve, nálam ez az átigazolási időszak is egy oké volt a gyengébbik fajtából ( csak úgy mint nyáron), de ez szerintem elsősorban a szűkös anyagi helyzet miatt van. Két hatalmas hiba: az egyik az, hogy nem hoztunk szélső védőket, a másik pedig az, hogy nem adtunk el néhány drága selejtet ( bár Amaurival, azért a legszebb ékszerünket sikerült elpasszolni talán ). Ami még érthetetlen számomra, hogy miért nem áll ki valaki a vezetőségből és magyarázza el, hogy nincs lové, ezért nem tudunk olyan szinten igazolni, mint a közvetlen riválisaink. Mert gazdasági szempontból, szerintem megint jól teljesítettünk, és ez a fajta kölcsön vevős dolog, nagyon ügyes és keményen kockázat csökkentő is, de ezt el kéne magyarázni korrektül a szurkolók felé. Akiknek nagyon örültem volna, a megfizethető kategórián belül: Drenthe, Forlan, Vela, Dzsudzsák, Keane, Fabiano, Elia, Emanuelson. Matriban nagyon reménykedem! Forza Juventus!

Kovikazy 2011.02.02. 06:09:01

Ha én lennék Motta és lenne 10 milla a kasszába, akkor zsebre vágnak pénzt és lelépnék! a csapat ezzel járna a legjobban!:) ja előtte vissza hívnám a Moggit!

Ismeretlen_177028 2011.02.02. 06:22:54

@Tony: látszik, hogy nem értetted meg, amit mondtam. Azért kellettek 1 évre kölcsönbe, mert vissza kell jutnunk a BL-be és ezt a bajnokságban kéne ugye elérni :) Ezért vettünk őket kölcsönbe szerintem, ami egy jó koncepció, le lehet tesztelni, ki mennyire jó. Pepe pl. a padon maradhatna, viszont Mottát már most visszazavartam volna Udinébe, legalább gyengítünk vele egy riválist :D Szóval itt a lényeg, hogy van egy rövid távú cél (visszajutni a BL-be), és van egy hosszú távú (meg is vessük a lábunkat ott). Minden igazolás valamelyik célnak megfelel. Aquilani, Krasic, Bonucci és Q leigazolása szerintem az utóbbi célt szolgálta, és ebből egyikre se mondhatod, hogy középszerű, igenis jó játékosok, csak ha a csapat szar felének nem megy, akkor nekik sem.

Ismeretlen_149085 2011.02.02. 09:34:22

ShyrKahn elképzelését tartottam volna a legjobbnak. Akik végül érkeztek, ingyen tulajdonképpen jó igazolások voltak, de egy jobbhátvédre nagy szükség lett volna még, amire pénzt lehettett volna teremteni eladásból. Hogy kit lehetett volna elhozni, az mondjuk jó kérdés, talán Konkóval jól jártunk volna. Ami még hiba, hogy Matrit már sokkal hamarabb elhozhattuk volna, az nyilvánvaló volt Q sérülése óta, hogy csatárt kell igazolni.

DonMatteo 2011.02.02. 09:42:25

Én abból a 10 millióból lefizetnék néhány klubot, hogy fogadják be Amaurit,Grossot,Salihamidzicet,Grygerat,Iaquintát és a többi favágót :)

turorudi 2011.02.02. 10:18:34

hát ez a 10 milla tényleg nem sok...:) barzaglival nincs bajom ennyi pénzért. toni is olcsó volt, de tőle nem várok semmit... matri drága és 50-50% hogy itt tud e alkotni valamit! tehát! drenthét mindenképp hoztam volna! nem csak az utolsó nap kellett volna menni érte!barzaglit is hoztam volna, és még egy jobb oldali védőt kölcsönbe. csatárnak adebayort mindenképp, ha belefér mellette még egy kreatívabb támadót kölcsönbe... de alapvetően én már most hitelt vettem volna fel a 10 misi mellé! így nézne ki a csapat: buffon van der wiel? chiello bonu drenthe krasic aqua/marci melo zsuzsi adebayor/iquinta alex/forlan ehhez nem is kellett volna sokkal több pénz! sissokot eladtam volna, plusz ha vitte volna valaki amauri,grosso is pápá. drenthe, adebayor csak kölcsönbe van, tehát van der wiel,zsuzsi és forlan került volna pénzbe. szerintem nem rugaszkodtam el tulságosan, ezek mind mozdítható, és viszonylag korrekt árú játékosok!

Tamas777 · http://athletic.club.hu 2011.02.02. 10:28:54

Érkezők: Drenthe (400 E) Babel (csere Sissokora, vagy 8 milla) Barzagli (300 E) Sculli (3,5 millió) Macheda (kölcsön ingyen) vagy Dominguez(kölcsön,i.) Rossi (12 millió most, 12 év végén 10 a kövi évben és 10 utána)meggyőződésében, ha időbe kezdjük a tárgyalást, ez kihozható, csak kell időt hagynia Villarreal, hogy csatárt igazoljon Mutu (ingyen) Cassano (1 333 333 €) 17,5 (+ 8, de az csereként menne) Távozók: Amauri(kölcsön, opcióval, hogy másfél millás bünti, ha nem veszik meg 6 milláért év végén), legalábbis ezekkel a kondíciókkal indítanék, és szorgalmaznám, hogy úgy vegyék meg, hogy 1 millát most fizetnek, 2,5 év végén, 2,5 utána kövi évben, így a vevő már a játékosnál lealkudhatja a fizetését és mivel ezzel sokat nyerne, valszeg ebbe belemennének!!! Iaquinta(kölcsön, opcióval, hogy két millás bünti ha nem veszik év végén 8 milláért) ) Sissoko (eladás 8 millió vagy csere) Storari (eladás 3 millió most fiezetendő 3 év végén) Továbbá eladnám Palladino játékojogának másik felét lehetőleg a parmának, ha neki nem kell, akkor mondjuk a lazio vagy a napoli szívesen megvenné -> 3,5 millió Eladás: 7,5 milla (+8 de az csere része) Giuseppe Rossival szerintem del piero 13 évvel megfiatalított kiadását kapjuk, de ízlések és pofonok a lényeg, hogy el lehet hozni akár egy klassist is ennyi pénzért és lehet ám eladni a férgesét csak nem kell mohónak lenni h azonnal kifizetik őket!!!!

gaborjuve 2011.02.02. 11:21:23

Ide csatár és két szélsővédő kell. Útálni fogtok: Eladnám Buffont 32 millióért és így már 42 milla áll rendelkezésemre. Ebből kb 9 millió lenne a pótlása, én Ochoát választanám (mexikói) Barzagli jó igazolás volt, Legro ára tökéletesen fedezi, és minőségibb is, mégha nincs is csúcsformában, szóval ezt én is meghúztam volna. Insuát is megpróbáltam volna, érte adtam volna maximum 8 milliót. Másik oldalra Gregory van der Wiel-t igazolnám. Így elköltöttem 27 milliót eddig, a 42 ből, így maradt 15 milla, amit csatárra költenék, akik a következők közzül kerülnének ki: első jelöltem: Hulk a Portoból kb 15 milla az ára, de szivesen odaadom nekik mellé Grosso, Sali, Grygera 3asból akit akarnak. B terv: Ricky van Wolfswinkel - 8 milla

Benya 2011.02.02. 11:50:02

Úgy gondolom - a többséggel egyetértve - a legfontosabb Amauri elpasszolása, nem csak a mutatott kiábrándító teljesítménye miatt, hanem a horribilis fizetése okán is. Jelen állapotában nem hiszem, hogy 1-2 millánál többet ér. Matri kölcsönvételét mindenképpen jó döntésnek tartom. Sztem a legfontosabb szélső védők igazolása lenne. Hihetetlen mértékű beadás érkezik mindkét szélről, góljaink nagy részét onnan kapjuk. Jelöltjeim: Jobb oldalra: Bosingwa, G. Johnson, Balra: Insúa, Drenthe, Vargas. Többen figyelmen kívül hagyják, hogy nem igazolhatunk EU-n kívüli játékost ebben a szezonban, tehát Adebayor meg Dominguez csak álom. :)

utallakmartinacsicska 2011.02.02. 12:16:54

Eladnám:Szalihamidzsics Legrottaglie(már elment végre) Grosso Grygera Sissoko Motta(mehet vissza kölcsönben van ő is) Rinaudo(kölcsönben van,nem marasztalnám) Traoré(őt sem marasztalnám) Amauri(végleg eladnám) Iaquinta Elsőkörben a védelem két szélét kellene megerősíteni erre pedig két remek képességű,fiatal olasz válogatott védő lenne a legalkalmasabb,jobb oldalra Lorenzo De Silvestri,a balra pedig Daivde Santos 22 ill 19 éves a két játékos,hosszú távon megoldanák a problémát,és nem kellene csillagászati összeget kifizetni értük. Valamint az is mellettük szól,hogy sokan kampányolnak "divat" sztárvédők mellett de ezek az olaszok ismerik a Serie A légkörét,itt beváltak bizonyítottak. Egy ilyen kezdő igen erős lenne: Buffon De Silvestri Bonucci Chiellini Santon Mesto(Pepe) Marchisio Aquilani Krasics Marti Quagliarella

Ismeretlen_164215 2011.02.02. 12:29:14

@regularjohn: Évente keres 4,7 milliót a brazil, nem havonta. Tíz milla nem sok, valamilyen szélső védőt hoztam volna, esetleg még megkérdezni Gianlucát, hogy nincs kedve-e visszajönni, bal oldalra középpályára Drenthe, azon felül Matri is okés. Kb. ennyi.

Bobek 2011.02.02. 14:18:54

Nos én egy játékosnak nagyon örültwmvolna a csaptnál az pedig nem más mint Mata!!! Bal oldalra tökéletes lett volna, fiatal és nem is olyan vészesen drága! Ha 10 miskából nem jön ki felajánlottam volna érte Amaurit, Sissokot, Legrot, vagy fiatalokat pluszba. de ez csak egy fikció sajnos....

Jocó 2011.02.02. 15:13:02

Én is eladnám Buffont 32milláért,mert,ha várunk az eladásával,akkor többé soha nem fogjuk nagy pénzért eladni.42millából két szélső védőt,egy bal oldali középpályást,és egy csatárt vennék.Bal oldali védőnek fél évre kölcsönbe elhoztam volna Bastost a Lyonból,majd nyáron megvenném.Jobb oldali védőnek Glenn Johnsont megvettem volna a Liverpoolból.Bal oldali középpályásnak megvettem volna Dzsudzsákot a PSV-ből.Csatárnak pedig kölcsönbe elhoztam volna Luis Fabianot a Sevillaból.Ezekkel a játékosokkal jövőre biztosan meglenne a BL.Plussz még eladtam volna néhány játékost:Amauri,Motta,Grosso,Salihamidzic Ja,és elöbb nem szabadott volna eladni Giovincot!

Ács Ricsi 2011.02.02. 16:10:22

Amauri el. Dzsudzsákot hoznám megallna a helyet szerintem Giovinco vissza szerintem ö is jo lenne forlan jo lenne befejezo embernek de alapbol is védőnek sagna de nem tom ő mennyibe kerül Lenne még kit hozni dehát nincs akkora keret rá

gasta 2011.02.02. 17:31:37

Adebayor ÉVENTE MAJDNEM 10 MILLIÓT KERES EMBEREK!! (Megjegyzem Buffon keres 6-ot, Alex 4-et, Amauri keresett 4.5-öt....)Horribilis fizetés. Nem ilyen hülye a vezetőség, hogy még csak kölcsönbe is elhozza (mégha csak fél évre is). Amúgy az EU-s szabály miatt nem is hozhattuk volna. Buffon: 32 millió kurva sok pénz. De vitték volna ennyiért. És hát az évi 6 milliós fizetése se kevés. Nem mondom, hogy nem lenne jó ennyi pénz (+32millió), de mindenki elfelejti azt, hogy.... Buffonnak nem az ára nagy, hanem az eszmei értéke. A csapat összezuhanna ha eladnánk őt. A klub legendájává vált. Olyan, mint Del Piero. Nélküle nincsen Juve. Senki nem tudná őt pótólni (najó, talán Muslera...). Nem hagyott minket a szarban, jött velünk a Seria B-be is. 10 éve van velünk, és nagyon szokat köszönhetünk neki. Ha Alexért jönne egy 30 milliós ajánlat a LA Galaxytól, rájuk basznám az ajtót. Ilyet nem lehet csinálni a mi 'értékeinkel', hogy eladjuk őket.... Ma Hajrá Juve!

Ismeretlen_160819 2011.02.02. 17:37:07

Én csak azt nem tudom ha már úgy oda van a mostani vezetés az olasz játékosokért akkor miért nem hozzuk el a Villareálból ezt a Rossi gyereket?? Most nézem az Espanyol ellen akkora gólt rúgott mint a ház! Persze tudom ő tényleg pénzbe kerülne de hát ezért a nyomorék Amauriért is adtunk 20 millát egyszer.......

Ismeretlen_179384 2011.02.02. 19:44:54

Én fiatalítottam volna egy kicsit egy támadóközéppályás pl.:André Schürrle 8.000.000 € vagy Lewis Holtby 6.000.000 € védő pl.:van der Wiel 10.000.000 € vagy Cristico 12.000.000 € csatár: pl.:Kévin Gameiro 10.000.000 € vagy Romelu Lukaka 14.000.000 € szempontjaim az volt hogy 25 év alatti és 15 millió eurónál nem drágább játokost kerestem

gasta 2011.02.02. 20:33:37

Lukaka kivásárlási ára sokkal több mint 15 millió! A City meg a Real akarja vinni, de lényegesen nagyobb összegért. (20-25millióért)

QQ 2011.02.03. 08:23:14

Sajnos nem tudom követni az olasz bajnokság ill a kupa minden meccsét és le-le csúszok a Juve meccseiről is. A fő problémát a középpályán érzem. Nincs egy irányító egy "főnök" aki összeszedné a labdákat és osztogatná. Hiányzik az összhang, és megint ilyen "húspotló" játékosokat próbál a Juve vezetősége megkapni, és bíznak abban,h egy újabb Nedved kerül a horogra. Egyszerűen nem értem,h hogyan kerülhet az öreg hölgy a 8. helyre. Nincs rossz játékosállomány de nem elég az első 4be. Kis csapatoktól igazolgatnak ami nem fog eredményt hozni. Egyszerűen nem értem,h miért nem képesek minőségi játékosokat megszerezni és szerintem csak duma,h nincs elég pénz. Bár a Juve sosem volt híres a nagy költekezésről, de most több sebből vérző csapatba most tapasztalt játékosok kellenének. kb 4 ember kihúzná a szarból a Juvét. Középre irányítót és egy vérbeli csatárt, és egy jó szűrőt,aki az irányítóval nagy összhangba van. Nem akarok neveket írni épp ezért, de az interhez hasonló belő középpálya elég is lenne. Csalódott vagyok az ilyen eredmények láttán és ha nem költenek a következő átigazoláskor akkor jövőre is 7-8-9 hely lesz a feketehehéreké. Remélem változik... Az egyik elkötelezett szurkoló

Ismeretlen_128760 2011.02.03. 10:48:05

Adebayor-t nekünk kellett volna kölcsön venni valahogyan. Voltak róla pletykák, hogy el tudná intézni az útlevelét a juve kedvéért. (ez vagy igaz vagy nem) Ezen kívül két szélső hátvédre mindenképpen be kell ruházni a nyáron. Mivel szerintem nyárra sem leszünk gazdagabbak, inkább nevet sem írnék, elég lenne két tapasztaltabb korrekt iparos munkát végző játékos is, és máris fényévekkel előrébb járnánk. Gondolom mindenkinek megvan az álma a különböző posztokra, nekem egy Sagna - Cissokho kettős lenne ezekre, de tisztában vagyok vele, hogy ez nem realitás. Valamint mondanék egy nevet, amit nem csak mi, de úgy látszik egész Európa elfelejtett: Stevan Jovetic, aki jó ideje sérült. (talán emiatt került ki a köztudatból) Hatalmas potenciál van benne, aki látta játszani az tudhatja. (gyors, erős testfelépítésű, jól fejel, rendkívül technikás, és benne van a szlávok küzdő szelleme)

zrinyisz 2011.02.03. 17:34:49

Igazolások: jönne: Drenthe D. Dessena L. Cigarini C. Zaccardo A. Barzagli D. Forlan S. Pellissier (Matri is jó helyette) menne: Amauri Motta Grosso FELIPE MELO *Toni nem kellett volna...

Maverick · http://www.criticalfever.com 2011.02.03. 17:58:12

Én úgy csináltam volna kb., ahogy Moggi 5 millát adtam volna a bíróküldő testületnek, aztán máris mind1, kire költöm a maradékot! :D Bocsesz, de nem tudtam megállni :) Amúgy meg nemtudom. Láthatjuk, hogy még akik állítólag értenek a dologhoz, azoknak is megremeg a keze, nem is egyszer... és nem csak nálunk. Más csapatok is bevásárolnak néha randán. Én tutira irányító játékost kerestem volna, akár a teljes összegért (illetve mégsem, egy védő is kellene). Én ma is úgy gondolom, Alex messze nem olyan öreg, mint amit a kora mutat,(bár tény hogy egyidősek vagyunk, és nekem már a reggeli merevedés hajlamos a derekamba beleállni néha), láttam én már végigcselezni a tizenhatost idén. Sokkal inkább Nedved posztja tátong betöltetlenül. Nem góllövőnk nincs, hanem taktikánk, irányításunk. (Gólt többen is tudnak rúgni a csapatban, lásd Marchisio pl.) Hogy ilyen posztra ki felene meg? Ezt csak a kipróbálás tudná eldönteni. Irányítót találni nagyon nehéz, de ha beválik, meg kell tartani a lehető legtovább. Sörensen teljesítménye pedig azt mondatja velem, több fiatalnak is adnék lehetőséget a saját nevelésből. Ot vannak kéznél, egy misét megérne...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása