Aquilani mindenáron a Juvéban akar maradni

Alberto Aquilani felfedte, hogy mennyire szeretne a Juventusban maradni a kölcsönszerződése lejártával, minthogy egy kisebb csapatban játsszon.

A 26 éves játékos idén nyáron kölcsönbe érkezett Liverpoolból a Juventusba, és elkezdte újjáépíteni a karrierjét egy sérülésektől sújtott Mersey-parti év után. A játékos a Juventus Channelnek adott interjút.

"Csak a Juventust akartam. A Bianconeri egyből bejelentkezett értem, miután kifejtettem azon vágyamat, hogy szeretnék visszatérni Olaszországba. Kapcsolatba léptek a Liverpoollal és Roy Hodgsonnal egy kölcsönszerződés ötletével."

Alberto Aquilani felfedte, hogy mennyire szeretne a Juventusban maradni a kölcsönszerződése lejártával, minthogy egy kisebb csapatban játsszon.

A 26 éves játékos idén nyáron kölcsönbe érkezett Liverpoolból a Juventusba, és elkezdte újjáépíteni a karrierjét egy sérülésektől sújtott Mersey-parti év után. A játékos a Juventus Channelnek adott interjút.

"Csak a Juventust akartam. A Bianconeri egyből bejelentkezett értem, miután kifejtettem azon vágyamat, hogy szeretnék visszatérni Olaszországba. Kapcsolatba léptek a Liverpoollal és Roy Hodgsonnal egy kölcsönszerződés ötletével."

"Játszani akartam. Erre volt szükségem. Néhányan azt tanácsolták, hogy menjek egy kisebb klubhoz, de én nem akartam alább adni. Egy nagy csapatnál akartam megkapni az esélyt."

"Ismét játékba akartam kerülni a tavalyi, sérülésekkel teli, nehéz év után. Egészen a Torinóba érkezésem előtti napig meg voltam győződve, hogy a Liverpoolban fogok maradni."

Aquilanit természetesen megkérdezték a vasárnap ebédidőben rendezendő, Genoa elleni mérkőzésről is.

"A Marassiban kemény harc vár ránk, de győzni megyünk oda. Meggyőződésünk, hogy hogyha jól játszunk, győzni is fogunk. Mi vagyunk a Juventus. Ezt kell tennünk! Ugyanakkor nem lesz könnyű győzni, mivel mindegyik csapat, amely a Juventus ellen készül, erős motivációval játszik ellenünk. Még amikor a Romában játszottam, ugyanez történt az ellenfelekkel, igaz, talán egy kicsit kevésbé."

"Amikor a Roma ellen játszottunk, a meccs előtti néhány nap furcsa volt. A válogatottba való visszatérésem egy érzelemdús pillanat volt, mivel a nemzeti válogatott a csúcs."

Végül, Aquilani beszélt a Juventus céljairól is a szezonban.

"Megpróbáljuk megvalósítani az összes célunkat. Sajnos nem játszhatok az Európa Ligában, de a csapattársaim nagyon motiváltak, és készek mindent beleadni. Meg kell becsülnünk az Európa Ligát, mivel a győzelem a kontinensen igenis számít."

"Az idei cél, hogy Bajnokok Ligáját érő helyen végezzünk, valamint, hogy felkészüljünk a következő évi BL-szereplésre. A Milan, Inter, Roma trió a legnagyobb ellenfelünk a Scudettóért folytatott harcban (ugyanebben a sorrendben). Ugyanakkor sok ember azt állítja, hogy a Roma válságban van, de én jól ismerem őket, és tudom, hogy ők egy jó és veszélyes csapatot alkotnak. Úgy vélem továbbá, hogy a Lazio és a Napoli is sokáig versenyben maradhat a BL-t érő helyezésekért" - zárta mondandóját Alberto.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr634653171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_164215 2010.11.20. 10:21:05

Jól esik ilyeneket olvasni, hogy ennyien a Juventusban akarnak játszani: Krasic, Aquilani, talán Neymar. Már csak az a kérdés, hogy ezek mennyire igaz kijelentések. Pl. ha a Róma bejelentkezik Aquilaniért, akkor is ő inkább Torinóban maradna?

Lord Viktor 2010.11.20. 10:23:13

Igen mert a Roma nem kért belőle. Egyébként miért menne el, ha itt egy fejlődő, a jövőben bajnokesélyes csapat tagja lehet?

Ismeretlen_170662 2010.11.20. 17:21:03

Nem érdekli már a Roma.Aquilani mondta vagyis olvastam :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása