Aquilani: "Köszönöm, Del Neri"

Alberto Aquilani az olasz válogatott covercianói edzőtáborában beszélt a Juventusról, a bajnokságban szereplő Juvéról.

Alberto Aquilani

"Jól teljesítünk. Egyik célunk, hogy mindig az első helyen álljunk, de mi most éppen átalakuláson megyünk keresztül, és, figyelembe véve a neveket, vannak más, jelenleg jobb csapatok, melyek szintén a Scudettót akarják."

"A neveket figyelembe véve a Milan jelenleg előttünk áll, de a San Siróban megmutattuk ellenük, hogy nagy szívvel és határozottan küzdve jó teljesítményt tudunk nyújtani."

Alberto már most Del Neri egyik legfontosabb középpályása, és az, hogy egy ilyen szerepet ilyen rövid idő alatt elért, csak további jó teljesítményre sarkallja a játékost a Juventusban.

"Nem úgy gondolok a Juvéra, mint egy átmeneti időszak. Kölcsönbe érkeztem, majd a csapat dönt az átigazolásomról, de tudom, hogy ez rajtam is áll. Örömmel maradok, amennyiben a Juventus úgy dönt, hogy végleg átigazol."

A Juventusnak köszönhetően Alberto ismét az olasz válogatottban szerepelhet.

"Miután folyamatosan játszottam a Liverpoolban, folyamatosan a válogatottra gondoltam. Most ismét bekerültem, és ezért köszönettel tartozok Del Neri mesternek. Azért jöttem vissza Olaszországba, hogy visszanyerjem a formámat, és a Juventus túl fontos lehetőség volt, hogy hagyjam elveszni."

"Tudtam, hogyha hazatérek, és ismét jó teljesítményt nyújtok, meglesz az esélyem, hogy visszakerüljek a válogatottba. Nem lepett meg, hogy meghívót kaptam a válogatottba az utóbbi néhány mérkőzés alapján. Már az utolsó, liverpooli mezben lejátszott mérkőzéseken is jól éreztem magam a pályán."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr244653161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvehooligan 2010.11.17. 13:07:56

Egyik nagy kedvence Del Nerinek és Marottának és jol is érzi magát.... Szinte biztosra vehető h nálunk marad... Remélem a Livpool sem kezd el majd szarkodni velünk mert akk megyünk és lebonytujuk a stadionjukat...

Ismeretlen_122894 2010.11.17. 13:23:50

abszolút erősítés, életet visz a középpályába, kreatív, van szeme, bátran passzol, jól lő. kész játékos, és az ilyenekre most nagy szükség van. ő, krasics és q jelenti a tavalyi előre játékohoz képesti javulást, ha működik, akkor ezt egybeb kell tartani. ha működik egész évben, akkor szerintem nem kell szarozni, ki kell fizetni a 18misit, és van egy jó középpályásunk még 3-4 évig tutira.

Lord Viktor 2010.11.17. 13:24:26

Juvehooligan: elővásárlási jogunk van elvileg. benne van a kölcsönszerződésbe.

Ismeretlen_122894 2010.11.17. 13:24:50

abszolút erősítés, életet visz a középpályába, kreatív, van szeme, bátran passzol, jól lő. kész játékos, és az ilyenekre most nagy szükség van. ő, krasics és q jelenti a tavalyi előre játékohoz képesti javulást, ha működik, akkor ezt egybeb kell tartani. ha működik egész évben, akkor szerintem nem kell szarozni, ki kell fizetni a 18misit, és van egy jó középpályásunk még 3-4 évig tutira.

Lord Viktor 2010.11.17. 13:25:12

Juvehooligan: elővásárlási jogunk van elvileg. benne van a kölcsönszerződésbe.

Ismeretlen_153309 2010.11.17. 14:12:58

Maradnia kell :D Forza juve

spider81 2010.11.17. 15:45:25

Én ugy tudom,hogy 16 millió € és nem 18 a kivásárlási éra,de szerintem olcsóbban is megkaphatjuk,csak Moggis módszereket kell alkalmazni,pl. a játékos folyamatosan mondogassa,hogy nem akar a Pool-ba visszamenni :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása